Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Hearts of Iron 2 Doomsday - Pogessor Mod

A Hearts of Iron és különböző verzióihoz készített magyar mod fóruma.

pogessor.pcdome.hu

Hearts of Iron 3

Hearts of Iron 3
A legutóbbi Hearts of Iron 3 cikkek, hírek
1186 levél
Válasz 10.09.14. 15:57 #2970
Baracklekvár
Üdv!
hogy konkrétan mekkora a minimum méret, nem tudom, gyakorlatban annyi, hogy miután kikutattad a legprimitívebb típusú atomfegyert, a kutatás eredményeképpen is növeli eggyel az építhető atomerőművek számát - na ez az az érték, ami kell atombombához. Gyanítom, hogy 5-nél több, én olyan 6-7-re saccolom látatlanban.
Legegyszerűbb úgy megszámolni, hogy összeadod azokat a kutatáselemeket, melyek egyenként növelik a lehetséges atomerőmű méretet - bezárólag az első atombomba kutatásig.
pogessor.pcdome.hu
1560 levél
Válasz 10.09.14. 15:33 #2969
Retee
Srácok, mekkora reaktorméret kell ahhoz, hogy a játék engedélyezze az atombomba gyártását? Mert már van egy ötösöm, illetve ki van fejlesztve hozzá mindenféle rakéta és a stratégiai bombázó is, mégsem találom nyomát, hogy tudnék gyártani. Pedig így a harmadik világháború közeledtével már nem ártana.
114 levél
Válasz 10.09.05. 17:08 #2968
NuCL3aR
Írok egy kis infót a módról.
A mód csak a Doomsday Armageddon-on a 1.2-es patchel!
Változott kicsit a történet.. Nem Izlandon vannak a zombik hanem Szibériában!
Képek:
http://href.hu/x/d5jx
http://href.hu/x/d5jz
http://href.hu/x/d5k0
http://href.hu/x/d5k1
1 levél
Válasz 10.09.04. 17:41 #2967
hegyiember
Egyenlőre nem tervezünk übersoldel modot, inkább ezt fogjuk finomítgatni, bővíteni.
114 levél
Válasz 10.09.04. 16:29 #2966
NuCL3aR
114 levél
Válasz 10.09.04. 16:29 #2965
NuCL3aR
1. Nem tudom.
2. Nem.
899 levél
Válasz 10.09.04. 12:51 #2964
sulyid
Rájöttem a megoldásra: Hülye vagyok...
A 2. kérdés még mindig él.
899 levél
Válasz 10.09.04. 12:45 #2963
sulyid
Kérdések:
1.Miért nem tudok támadni?
2.Tervezed-e bele rakni az übersolider modot?
37 levél
Válasz 10.09.04. 11:23 #2962
agrorocker
Ahogy elnézem, ez ilyen "alternatív történelem" mod
http://linuxhogyanok.blogspot.com/
114 levél
Válasz 10.09.04. 00:25 #2961
NuCL3aR
Sziasztok!
Kész a Zombie Mod! De még csak alpha verzió.
Letöltés:
http://href.hu/x/d52k

Megkérnélek titeket, hogy nézzétek át nincs-e benne bug(hiba).
De akármilyen véleményt írhatok róla!
- - -
Háttérzene:
Nem sokára lesz.
118 levél
Válasz 10.09.01. 20:53 #2960
Carasan
Milyen kis optimisták...
144 levél
Válasz 10.09.01. 20:19 #2959
Vardar
Az a legjobb amikor az ifjú Kárpátalja az alap romboló kutatásába kezd bele.
118 levél
Válasz 10.08.30. 21:33 #2958
Carasan
Igazából akármikor, korán vagy későn hozod létre az olasz Szoc Köztársaságot, akkor is Mussolini lesz a államfője.
37 levél
Válasz 10.08.29. 19:14 #2957
agrorocker
Kérni szeretnék a mod fejlesztőitől:

Megtennétek (pls!), hogy a fájlneveket kis, -és nagybetű szempontjából ugyanúgy írjátok a mod-ba, mint ahogyan az az eredeti játékban van?!

Hogy miért: Linux megkülönbözteti a kis-, és nagybetűs fájlneveket, tehát például a Province.csv nem fogja felülírni a province.csv-t, hanem egyszerűen a már meglévő mellé bemásolásra kerül (csak példa).

Megértéseteket köszönöm (bár nem tudom, ki futtatja mág Linux alól a játékot...)!

ar
http://linuxhogyanok.blogspot.com/
37 levél
Válasz 10.08.29. 09:39 #2956
agrorocker
FUN!

Találtam egy érdekes eseményt a játékban: ha Jugoszláviát elég korán, még akkor elfoglalom és annektálom, amikor még az olaszok garantálják a függetlenségét, akkor ugyebár kb. 1 napra rá már érkezik is a hadüzenet.

Az érdekesség ezután jön: pár hadosztállyal benyomulok az olasz csizmára (az olasz hadsereg ellenálló képessége ugyebár ) és a megfelelő tartományokat elfoglalva létrehozom az Olasz Szociális köztársaságot, akkor annak is és az ellenség Olaszországnak is Mussolini a vezére...
http://linuxhogyanok.blogspot.com/
301 levél
Válasz 10.08.28. 17:29 #2955
hehe64
/Arsenal of Democracy/scenarios/(megfelelő scenario).eug Pl. 0_gc_1936.eug

Fájl eleje körül startdate= fájl vége körül enddate=
1186 levél
Válasz 10.08.27. 10:48 #2954
Baracklekvár
Lehet tévedek, de szerintem a scenario fájlában kézzel szerkeszthető, hogy meddig tartson maximálisan, próbáld meg ott keresni a dátumot... Ha tévedek, tévedek, volt már rá példa.
pogessor.pcdome.hu
899 levél
Válasz 10.08.26. 18:46 #2953
sulyid
Valaki nem tud olyan modot amivel időkorlát nélkül lehet tolni az AOD-ot?
780 levél
Válasz 10.08.25. 21:56 #2952
Quetzalcoatl
A morál a szervezettség visszanyerésére van hatással. Minél magasabb a morál, annál gyorsabban "töltődik fel" a szervezettség.
http://pogessor.pcdome.hu/
37 levél
Válasz 10.08.25. 21:54 #2951
agrorocker
Jó ötleted adtál, én is "kinyerve" a kerete egy már meglévő képből, immár tudok csinálni homogén HOI-is képeket! THX!

Van még kérdés:

Az egységeknek van "Szervezettség" és "Harci kedv" jellemzője, a katonák akkor adják fel a harcot, ha a szervezettségük nullára csökken, de akkor mi értelme a magas harci morálnak a játékban, mit befolyásol (főleg, hogy a szervezettség terhére a morálra kapnak bónuszt a harcosok néhány technológiánál)? Lásd. Mobilitás--> Emberhullám doktrína

Üdv
ar
http://linuxhogyanok.blogspot.com/
780 levél
Válasz 10.08.25. 15:56 #2950
Quetzalcoatl
Tökéletesen értelmezted. Tudom, néha nem a legvilágosabb, amit írok, de ezek szerint azért érthető. Ennek örülök.
Keret: nos, én a magam részéről úgy csináltam, hogy egy - már létező - hadosztályképet átfestettem fehérre, a keretét leszámítva, és elneveztem valami.bmp-nek (Más a neve, csak nem akarok senkit terhelni érthetetlen és beteges fájlnév-adási szokásaimmal.), és elraktam ínséges időkre. És mostanság, ha képre akarok keretet készíteni, csak megnyitom Painttel a képet, szerkesztés, fájl beillesztése (valami.bmp), oldalt átállítom, hogy áttetsző legyen, és öt kattintással kész is a keret. Fapados, vérprimitív, és gyors.
http://pogessor.pcdome.hu/
1186 levél
Válasz 10.08.25. 15:28 #2949
Baracklekvár
Meg fogsz rökönyödni a fejlett technológiánk hatására: Microsoft Paint.
pogessor.pcdome.hu
37 levél
Válasz 10.08.25. 15:27 #2948
agrorocker
Kösz!

Ha jól értelmezem, akkor módosítatlanul hagyva az AI-t, egy új technológiát képes lesz kikutatni a gépi ellenfél, csupán nem lesz elsődleges, igaz, tiltott sem.

Még valami:

A hadosztály képekhez (ill_div_xxx) a sárga keretet mivel lehet megcsinálni (program)? Én GIMP-el próbálkoztam eddig, de ott elmossa a színeket, ami szebb, csak nem homogén.

Üdv
ar
http://linuxhogyanok.blogspot.com/
301 levél
Válasz 10.08.24. 17:00 #2947
hehe64
A demokrácia felé. Azután kivárod az időt, és visszahúzod. Attól még a szabadpiac marad ahova húztad.
Legfeljebb némi lázadozást leszel kénytelen elszenvedni.
Aztán jöhetnek a védtelen kis országok.
36 levél
Válasz 10.08.24. 14:11 #2946
Uwalla
Üdv!

Még egy utolsó kérdés a szabadpiac kimaxolásához: az ideológiai bal oldal fele kell a csúszkát állítani, hogy tovább tudjam liberalizálni a a termelést, vagy a demokrácia felé? Ugyanis ha még egyet húzok a demokrácia felé, akkor nem fogok tudni védtelen kis országokat szórakozásból szétverni..
780 levél
Válasz 10.08.24. 12:23 #2945
Quetzalcoatl
A technológiákra az AI háromféleképp reagál. Vannak a prioritizált technológiák, amiket igyekszik minél előbb kifejleszteni, a tiltottak, amikkel nem foglalkozik, illetve az összes többi. Minden technológia (az újak is) default állapotban az utolsó csoportba tartozik, a .ai fájlok átírásával lehet országonként megadni, hogy melyik legyen/ne legyen kikutatva.
http://pogessor.pcdome.hu/
37 levél
Válasz 10.08.23. 21:42 #2944
agrorocker
Köszönöm a válaszokat!

Még egy moddolással kapcsolatos kérdés: ha módosítom a tech-tree-t (új fejlesztések a régiek helyére, vagy teljesen új technológiák), akkor az AI képes kihasználni azokat, vagy át kellene írni azt is, hogy a megfelelő módon használja a megváltozott technológiai fát?
http://linuxhogyanok.blogspot.com/
1186 levél
Válasz 10.08.23. 10:30 #2943
Baracklekvár
.
pogessor.pcdome.hu
301 levél
Válasz 10.08.23. 10:13 #2942
hehe64
Egy céltáblaszerűség. De nem sokra megy vele, mert nem tud újakat gyártani, a meglévőket őrizgetni pedig nem sok értelme van.
1186 levél
Válasz 10.08.23. 09:53 #2941
Baracklekvár
Egységet asszem hadtestként kell értelmezni, azaz a csillaggal az egész hadtestre mondod, hogy ne modernizálja...
pogessor.pcdome.hu
780 levél
Válasz 10.08.23. 08:55 #2940
Quetzalcoatl
Minden egyes egységnél van egy gomb (talán egy zöld csillag van rajta, nem emlékszem fejből), amit megnyomva az adott egységet nem modernizálja. Ezt minden egyes hadosztálynál külön meg kell nyomni, más ismert megoldás nincs.
http://pogessor.pcdome.hu/
780 levél
Válasz 10.08.23. 08:53 #2939
Quetzalcoatl
Nos, katonákat kijelölöd térképen, mint a HoI2ben is, tehát vagy rákattintasz, vagy az egérgombot lenyomva tartva kijelölsz egy párat. Ezután jobb gomb a céltartományon, és meg is indulnak. Ha esetleg valami furmányt szeretnél, tehát ne odamenjen, csak pl. segítsen a támadásban, akkor a ctrl gombot tartsd nyomva a kattintás alatt, és megjelenik egy menü a választható cselekvésekkel.
http://pogessor.pcdome.hu/
780 levél
Válasz 10.08.23. 08:49 #2938
Quetzalcoatl
A legújabb az 1.6béta, és a Doomsday:Armageddon 1.2-es verzióját igényli. AoDhoz majd az 1.7 lesz - ha egyszer elkészül.
http://pogessor.pcdome.hu/
301 levél
Válasz 10.08.23. 03:25 #2937
hehe64
Az AOD-ban lehet gyártani fejlett könnyűharckocsit is, a HOI2-ben nem, mert mindenképp kiveszi az önnálló egységek közül, azaz a meglévőket is továbbfejleszti. Ezt nem igazán tudod átírni.
37 levél
Válasz 10.08.22. 20:08 #2936
agrorocker
Sziasztok!

Én csak annyira lennék kíváncsi, hogy hogyan és mit kell ahhoz átírnom, hogy a könnyű harckocsikat ne fejlessze tovább közepesre?
http://linuxhogyanok.blogspot.com/
7 levél
Válasz 10.08.22. 09:02 #2935
Templomtizes
NEm tudom, mennyire off, amit kérek, de nagy szükség lenne segítségre: annak idején a HOI2 kedvenc játékom volt, most - pár év szünet után - megvettem eredetiben a HOI3-at. Első megdöbbenésem: a tutorialból szinte semmit sem tudtam meg, például lila fogalmam sincs arról, hogy hogyan mozgassam a katonai egységeket... A katonai része fehér folt nálam... Valami segítség esetleg?
144 levél
Válasz 10.08.22. 00:25 #2934
Vardar
A HOI3 térképe csak kényszer megoldás, a valódi majd a Clio's Iron heart lesz:http://i583.photobucket.com/albums/ss275/ClioHoI3/CzechSlovakHungary.jpg
Itt elég arányos minden. Igazából egy kis lokálpatriotizmus meg moddolás megtanulása motivál. Amíg ki nem jön a mod, szeretnék minden mást megcsinálni. Köszönöm a tippet, igazából a főispán(oka)t szeretném megtudni, hogy ki(k) volt(ak), de a Google nem ad sok segítséget.
264 levél
Válasz 10.08.21. 21:01 #2933
Attila148
Egyezzünk meg abban ,hogy kétféleképpen értelmezzük a dolgokat. Van ráció abban amit te vetettél fel, és abban is amit én gondolok. Másképp értelmezzük. Hogy a készítők hogyan gondolják nem fogjuk megtudni.

Én elismerem hogy folyhatna a kiképzés a szerveződési idő alatt is, (bár véleményem alapján az az idő kevés lenne hozzá, de nem szándékom tovább kötekedni és ismételni magam), és az emberi erőforrást a gyártás alatt csak a későbbi hibák elkerülése végett( hogy nehogy negatív tartományba kerüljön a manpower) kerül lefoglalásra.
(Bár észrevételeim alapján az első felszerveződés is azonos ütemben történik a későbbi szerveződésekkel, ezért gondolom hogy azok nem az általános kiképzést jelentik, előfordulhat hogy tévedek) (szerintem a később kifejlesztésre kerülő doktrínák miatt gyorsul a harc utáni szervezettség feltöltődésének ideje)

Másrészt ahogy a valóságban történt a kiképzés folyhat a gyártással párhuzamosan egy kiképzőtáborban, és mikor befejeződik, gyűlnek össze a hadosztály szerveződési helyén és ekkor kerülnek felvételre a harci eszközök és áll be a végleges parancsnoklási rendszer. Én ezt tekintem az első felszerveződés okának.

Ezennel a vitát én is befejezettnek tekintem.



"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
1186 levél
Válasz 10.08.21. 19:59 #2932
Baracklekvár
Üdv!

Noha nem nagyon ismerem a Hoi3 térképét és nem néztem utána a történelmi határoknak és vármegyéknek sem, de azt látatlanban meg kell említsem, hogy a történelmi Zemplén vármegye nem csak Sárospatakra és környékére korlátozódott. Én mint nógrád-megyei Nógrád vármegyéről bizonyosan tudom, hogy nagy része most a gúnyoson túl terül el. Szóval, Zemplén vármegyét gondold át jobban.
(Bár, önálló Zemplén vármegyének vajmi kevés racionalitása van, szóval egy Sárospataknyi vármegye ugyanannyira reális, mint egy teljes területű vármegye.)

De hogy segítsek is valamit, ne csak lebeszéljelek, ő jutott eszembe mint államférfi, leginkább a béketárgyalások miatt említhető:

http://hu.wikipedia.org/wiki/Buza_L%C3%A1szl%C3%B3
pogessor.pcdome.hu
144 levél
Válasz 10.08.21. 19:38 #2931
Vardar
HOI3-ban szeretnék egy kis agymenés modot csinálni, önálló Zemplén vármegyét, Sárospatakon. Ki zempléni születésű katona vagy politikus, akit lehetne átültetni?
37 levél
Válasz 10.08.21. 11:12 #2930
agrorocker
Sziasztok!

Sikerült valakinek működésre bírnia Linux alatt a Hoi2-es szériát wine-al? A Hoi3 a SemperFi-vel rendesen megy opengl meghajtással, de a Hoi2 a kampány kiválasztása után kilép hibával (DD-Arma, AoD au.).
http://linuxhogyanok.blogspot.com/
301 levél
Válasz 10.08.21. 01:35 #2929
hehe64
Na még egyszer, de ezúttal utoljára.
Minden egységet harc, vagy/és vereség után, bizonyos mértékben újra kell szervezni ami = kiképzés, és újra fel kell szerelni, valamint pótolni kell a veszteségeket.
És de bizony, egy kiképzett katonát, egy újraszervezett egységben újra ki kell képezni. Mivel ez nem teljesen az alapoktól történik, a program rövidebb időt szán a szervezettség visszaszerzésére, mint a gyártás utáni szervezettség megszerzésre.
A veszteségek pótlása párhuzamosan történik, ha van miből. A párhuzamosan azt jelenti hogy egy időben, nem azt, hogy bármelyik függvénye a másiknak.

A fenti folyamatokat a program kiválóan szimulálja.

A létszám lefoglalása azt jelenti, hogy az egység személyi állományának készen kell állnia a kiképzésre a technika legyártásának idejére. Ez is jól van szimulálva.

Ha a kiképzés a gyártással párhuzamosan folyna, akkor nem kellene várnod a szervezettség feltöltődésére, és a program valószerűtlenebb lenne.

Egyébként én egy árva szót sem írtam a munkásokról.
264 levél
Válasz 10.08.20. 21:47 #2928
Attila148
Akkor ezek szerint amit te mondasz ha az egységnek lemegy a szervezettsége és veszít pár embert akkor elveszti a kiképzés során szerzett tudását és mindenkit újra kell képezni?
Vagy ,hogy ha egy egység visszavonul mert lement a szervezettsége újra kell képezni?

Valójában újra kell szervezni a védekezést és visszaállítani a fegyelmet. Ez nem újrakiképzést jelent.(nem kell újra megtanítani őket parancsokat megérteni, lőni, általános harcászati szabályokra és taktikákra, stb)
A veszteségek pótlása külön történik amint a reinforcementre húzol erőforrást, és nem függ a szervezettség emelkedésétől, mivel ha nem húzol reinforcementre akkor is felmegy a szervezettség.


Én azt vettem ki a mondókádból ,hogy a gyártáshoz szükséges munkásokat foglalja le, és nem a hadosztályhoz szükséges legénységet. Lehet félreértettelek.
De ha mégis a szükséges legénységet foglalja le akkor akkor miért ne folyhatna a kiképzés a gyártás idejével párhuzamosan?

"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
291 levél
Válasz 10.08.20. 21:32 #2927
davidb
Melyik a legújabb Modern Day mod, melyik HoI-ra épül (AoD vagy Doomsday)?
1146 levél
Válasz 10.08.20. 20:33 #2926
sysnrt
Sajnos nem. Igazából 3 sort kéne eventenként hozzáadni, de ehhez most nagyon nincs kedvem. De ha akarod, akkor megcsinálhatod te is, szerintem csak annyi kell, hogy minden "(ország neve) retaliate" event triggerjéhez hozzáadod a három sort. Utána valahogy így kel kinéznie:


trigger = {
nuke = 1
OR = {
AND = {
flag = hunnuke
war = { country = (ország tagje) country = HUN }
}
(utána jön a többi ország, amik alapból rajta vannak)


Legalábbis szerintem ennyi.
9 levél
Válasz 10.08.20. 20:01 #2925
mclaren777
Nagyon szépen köszönöm, amint tudom letesztelem a művet!

Egyébként ha meglévő atomhatalmat támadok, az sem tud event átírás nélkül visszavágni? Úgy még izgibb lenne
Barton 2800+@3200+ (2.2 Ghz), 512 MB DUAL DDR, 9600PRO@9600XT
1146 levél
Válasz 10.08.20. 19:50 #2924
sysnrt
Na, szóval:
1. Töltsd le a hunnuke.txt fájlt innét.
2. Másold ki a tartalmát az MDS event mappájába a nuclear_event.txt elejére.
3. Mostantól remélhetőleg tudsz majd atombombát ledobni. Viszont ahhoz, hogy az ellenségeid visszavágjanak, kb. ötven eventet kéne átírnom, amihez most nincs energiám. Egyszer talán megpróbálom.

Amúgy ha valami hibát észlelsz, szólj, mert nem teszteltem, és gyorsba kaptam össze, tehát lehet benne hiba.
1146 levél
Válasz 10.08.20. 19:36 #2923
sysnrt
Hát, szerintem át lehet írni az eventet Magyarországra, csak a taget kell kicserélni. Várj egy percet, megnézem.
301 levél
Válasz 10.08.20. 18:45 #2922
hehe64
Szervezettség növekedése = kiképzettség növekedése.
Harcképes állapotba hozás = újrakiképzés.
A leharcolt egységek létszámfeltöltése párhuzamosan zajlik az újrakiképzéssel.
Éppen azt írtam, hogy a gyártásnál a szükséges létszámot foglalja le az egység feltöltéséhez, és ennek hiányában nem engedi az egység felállítását.

Ezek alapján miért is kellene több ember egy páncéloshadosztályhoz?
9 levél
Válasz 10.08.20. 18:39 #2921
mclaren777
Igen, én is ilyesmiről olvastam, viszont akkor pl. magyarokkal nem fogom tudni kivitelezni sehogyan sem?
Barton 2800+@3200+ (2.2 Ghz), 512 MB DUAL DDR, 9600PRO@9600XT

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.