Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Hearts of Iron 2 Doomsday - Pogessor Mod

A Hearts of Iron és különböző verzióihoz készített magyar mod fóruma.

pogessor.pcdome.hu

Hearts of Iron 3

Hearts of Iron 3
A legutóbbi Hearts of Iron 3 cikkek, hírek
1146 levél
Válasz 10.08.20. 18:32 #2920
sysnrt
Elméletileg jönnie kell egy eventnek, ami után engedi, hogy ledobd. De ez emlékeim szerint csak a jelenlegi atomhatalmaknak sülhet el.
9 levél
Válasz 10.08.20. 18:24 #2919
mclaren777
Sziasztok!

Már jó ideje játszom a HOI Modern Day Scenario 1.5 és 1.6b kiegészítőkkel és most jutottam el oda hogy kipróbálnám mit is tud egy nuki bomba (szükség lenne rá)
Van ICBM-em és 20+ db robbanófejem is. Namost töltet nélkül lehet többféle parancsot is kiadni a rakétásoknak, de ha ráteszem a fejet, akkor nem enged semmit sem.
Próbáltam úgy is hogy elfoglaltattam az összes területem, kivéve 1 provinciát és még ekkor sem engedi bevetni. (2020 után járok) Mi vajon a megoldás?

Köszönöm előre is!
Barton 2800+@3200+ (2.2 Ghz), 512 MB DUAL DDR, 9600PRO@9600XT
264 levél
Válasz 10.08.20. 16:36 #2918
Attila148
Nem értek egyet az általa leírt kiképzési rendszerrel.

Kezdjük ott hogy mikor kihelyezed az egységet (szerintem akkor már ki van képezve) csak idő kell még az emberek megszervezik az együttműködést mivel akkor kapják meg a fegyvereket és az eszközöket a gyárból. És akkor kapnak lőszert meg üzemanyagot illetve ételt, fogyasztásra és raktárra.
Ráadásul ha az egység szervezettsége lemegy a harc után a szervezettség feltöltődése a harcképes állapotba hozást jelenti, nem újrakiképzést.

A gyártásnál mégis az egységhez szükséges emberanyagmennyiséget foglalja le ami abból látszik hogy pontosan annyit foglal le ami a kész egységhez szükséges. Ha úgy lenne ahogy te említed akkor pl egy páncéloshadosztály gyártásához több ember kellene mint egy gyalogoshoz ami nem igaz a játékban.


A gazdaság elemzésébe én sem mennék bele mivel nem vagyok közgazdász és nincs kedvem parttalan vitákba belemenni sem.

"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
301 levél
Válasz 10.08.20. 02:01 #2917
hehe64
Még egyszer. Nem egyszerre történik. Elhelyezed az egységek, és bizonyos idő múlva eléri a szervezettsége maximumát, illetve feltöltik ellátmánnyal és üzemanyaggal.
A gyártásnál nem a kiképzett emberanyag, hanem egyáltalán az emberanyag hiánya akadályozza mag a gyártást, azaz vagy/és a gyárak működtetéséhez, illetve a csapatok feltöltéséhez nincs elég ember.

A gazdaság elemzése messzire vezetne, ebbe inkább ne menjünk bele, annál is inkább, mivel az általad leírtak alapján elég homályos számodra.
Egyébként az erős lobbi, az állandó hadsereg, és a szabadpiac max-ra húzása körülbelül megfelel a szabad verseny, és a szabályozott gazdaság ötvözetének.
Az USA gazdasága ma is kb. így működik.
264 levél
Válasz 10.08.19. 21:36 #2916
Attila148
A játékban minden egyszerre történik, vagyis a kiképzés és a gyártás is.
És ezért a gyártási időt nem viheted a kiképzési idő alá mert ott is számolja a költségeket.
Te is tudod hogy sok esetben a kiképzett legénység hiányzott a felszereléshez.

A szovjet idők alatt a gazdaságunk termelékenysége az elavultabb technológia miatt is volt kevésbé termelékeny. Sőt mondhatnánk azt ,hogy a sztahanovista mozgalomnak köszönhetően a nagy számot és nem a minőséget helyezték előtérbe. Vagyis nem a számszerű dolgokkal volt a gond.
Ráadásul nem vették figyelembe az ország adottságait sem hanem csak a moszkvai érdekek diktáltak.

Igazából a nyerő a szabad verseny és a szabályozott gazdaság ötvözete lenne, de a játékban semmi előnye nincs a kompromisszumnak.

Én nem mondtam ,hogy kötött árak vannak.

Pontosan az a gond hogy pl központi termeléssel sokkal több nyersanyagba kerül minden. Ami irreális. Lehet hogy pénzben drágább de a nyersanyagigény nem lehet nagyobb.

Azért gondolom ,hogy az lett volna jó megoldás ha az ic igény azonos marad de az egység gyártása külön pénzt is igényelt volna és erre a pénzmennyiségre lett volna hatással a csúszka nem pedig a lefoglalt ic-re és a nyersanyaghasználatra.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
301 levél
Válasz 10.08.19. 21:05 #2915
hehe64
Hát igen. Nekem csak rajzok vásárlásához jött jól, a szövetségeseimtől.
4 levél
Válasz 10.08.19. 20:07 #2914
spiczi
Viszont a többi ország se tudja hova rakni a rahedli pénzt, ezért az ilyen tranzakciókkal el szoktak küldeni a francba, vagy 2 nap után felmondják.
301 levél
Válasz 10.08.19. 19:56 #2913
hehe64
A politikának, és a hírszerzésnek pedig igen kicsik a költségei az összforgalomhoz képest.
301 levél
Válasz 10.08.19. 19:55 #2912
hehe64
Ha nem figyelek oda, a gép mindig a pénzre hajt, azaz képes eladni a létfontosságú nyersanyagaimat. A játék képtelen a súlyozásra, azaz lehet nekem 50000 pénzem is, inkább nyersanyagot ad el, és nem pénzzel fizet. Az meg legalábbis nekem, elég háklis, hogy minden egyes tranzakciót kézzel állítsak be.
1186 levél
Válasz 10.08.19. 18:06 #2911
Baracklekvár
"és nincs mire elkölteni a többletet."

Ezt nem értem. A pénz alapvetően a kereskedelem egyik mozgatórugója, s mint ilyen, lehet alapja a játékban az általad kezdeményezett permanens üzletnek, vagy egyszeri tranzakciónak is. És akkor még a politikáról és a hírszerzésről vajmi keveset beszéltünk...
pogessor.pcdome.hu
301 levél
Válasz 10.08.19. 18:02 #2910
hehe64
Hogy jön ide a kiképzési idő? Az az egységek legyártása után kezdődik.

A meglévő kapacitások kihasználása szerintem versenyhelyzetben növekszik. Ezt bizonyítja a mi saját történelmünk is. Ugyanakkora elvi gyártási kapacitással, nyugaton sokkal több terméket állítottak elő, rövidebb idő alatt mint a központi irányítású országokban.

Központi irányítás mellett pedig nagyobb kapacitások építhetők egy adott célra, hiszen nem a pillanatnyi igények, hanem a tervezett igények alapján épülnek.

A kötött ár nem igaz, hiszen attól függ a szükséges IK, hogy a csúszkákat hogyan állítod be.

A megrendelő pedig az állam, más nem is lehet.

A megoldás persze nem lehet tökéletes a játékban, de a mostani elég jó közelítés. Talán a pénz még ami rosszul van megoldva, hiszen a bevétel nálam mindig pozitív, és nincs mire elkölteni a többletet.

264 levél
Válasz 10.08.19. 15:10 #2909
Attila148
Pénzügyileg lehet igaz amit mondasz, de egy tanknak, puskának, hajónak, repülőnek stb. nem fog csökkenni a munkaigénye illetve nem fog kevesebb nyersanyag kelleni a legyártásához. A csapatok kiképzési ideje pedig fokozottan kötött és nem függ össze az eszközök legyártási idejével. (gyakran a megfelelően kiképzett személyzet hiányzott nem maga a termék).

Vagyis egy gyárnak nem fog megnövekedni a gyártási kapacitása a versenyhelyzettől illetve az állam által való irányításától. És a munkás sem lesz képes gyorsabban elvégezni a feladatot egyik vagy másik hatására.

Központi irányítással lehet nagy gyártási kapacitásokat építhetsz de ezt a gyárak számának esetleg fejlesztésével érték el nem pedig a meglévők termelésnövekedésével.

Szerintem a probléma gyökere ott van hogy a két rendszer alapjaiban különbözik egymástól és nem tudták megoldani csak ilyen megoldással.
De szerintem jobb megoldás lenne ha a csak a pénz termelésre és a fizetésekre lenne hatással és a gyártás mellé rendelne egy szükséges pénzmennyiséget is. Ezeknek az árát is módosíthatná a csúszka állása.

És ha belegondolsz a játékban a két rendszer közötti kompromisszumos megoldás van, mely igazából egyikre sem igazán igaz. Mert a verseny nem érvényesül a gyártók között hanem mindennek kötött ára van illetve a csúszkák módosítják. Másrészt minden megrendelést a játékos ad ki.

Jobb megoldást nehéz lett volna kitalálni.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
301 levél
Válasz 10.08.19. 13:12 #2908
hehe64
Történelmileg szabad piaccal került kevesebbe a gyártás, és a kötbér miatt bizony kevesebb időt is igényelt. Központi tervezéssel pedig, lásd Oroszország, hihetetlenül rövid idő alatt, igen nagy gyártási kapacitásokat építettek ki.

Tehát ezek történelmileg hitelesek.
36 levél
Válasz 10.08.19. 10:32 #2907
Uwalla
Ez nem a szimpátiáról szól.. Azonban a -20% idő és IK nagyon jól jön mondjuk az 500 napig készülő csatahajóknál..
264 levél
Válasz 10.08.18. 21:43 #2906
Attila148
Hát nekem sem szimpatikus a szabad piac de a játékban jóval előnyösebb mint a központi tervezés.
Bár nem értem egészen azt ,hogy miért kerülne kevesebbe a gyártás szbad piaccal(ide lehetne kalkulálni a versenyt, de ez egy teljesen állam által irányított nem profitorientált gazdasági rendszerrel szemben nem biztosan állná meg az olcsóbbságban a versenyt) és főképp miért készül el előbb az egység a szabad piaccal.
És ugyanúgy a központi tervezéssel kapcsolatban sem nőne meg a gyártási kapacitás.
No de mindegy. Ehhez kell alkalmazkodni mert sajnos nem lehet átírni ezeket a módosítókat a legújabb infóm szerint.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
291 levél
Válasz 10.08.18. 20:47 #2905
davidb
Én ezért választottam a másik végletet (nem jut eszembe a neve). Azonnal kapsz IK bónuszt, és a többi bónusz se rossz. De nekem valahogy emúgysem szimpatikus a szabad paic.
36 levél
Válasz 10.08.18. 10:08 #2904
Uwalla
Szembe találtam magam azzal a problémával, hogy ehhez demokratizálnom kell az országomat, ami ugyancsak meghosszabbítja a folyamatot..
780 levél
Válasz 10.08.17. 20:21 #2903
Quetzalcoatl
A másik lehetőség, hogy vársz egy kicsit, és a hamarosan megjelenő legújabb diffcsomagot felrakod. Abban már nem szükséges birtokolnod a két nagy szigetet meg Holsteint, ha Skandináviát akarsz.
http://pogessor.pcdome.hu/
6 levél
Válasz 10.08.17. 19:02 #2902
vonfeldner
Na ez kell nekem. Kösz a ménkű bele, én meg hagytam hogy a partizánok elvegyék nekem Izlandot. Na akkor invázió örök hála
278 levél
Válasz 10.08.17. 13:42 #2901
Adamra
Hát szerintem ez az utóbbi idők (leg)jobban sikerült paradoxos játéka. A Hoi3 nekem felejtős marad, az I.Vh-s próbálkozásuk a World War One meg sem mozdult, a Victoria 2 ellenben nem is rángat...
"Vagy találunk ott utat, vagy építünk egyet."- Hannibal
1186 levél
Válasz 10.08.17. 13:31 #2900
Baracklekvár
Szerintem örök érvényű törvény, hogy Bohemia Interactive és Paradox Interactive játékkal a játék megjelenése után minimum egy évvel szabad csak játszani... De akkor már érdemes.
pogessor.pcdome.hu
4 levél
Válasz 10.08.17. 13:29 #2899
Pietervb
Ahogy olvasgattam a fórumokban, azt írják, hogy a fix dátumkezeléstől igyekeztek megszabadulni az eventekben, hogy annyira ne legyen kiszámítható, mint a VIC I-ben. Így fokozatosan indulnak be a dolgok és gyűlik a feszültség, nem lehet tudni, mikor robban ki a forradalom, vagy egyéb esemény. Én is nagyon kíváncsi leszek a játékra. (Igazából ezzel a grafikával nem vagyok kibékülve. Nem tudom mi szükség 3Dre, nekem a rég bevált külső is nagyon megfelelt) Remélem a gépemen elfut majd. De jó Paradox játékhoz híven szerintem érdemes lesz megvárni pár javítást.
780 levél
Válasz 10.08.17. 13:27 #2898
Quetzalcoatl
Magyarország és '48 az eredeti Vickyben sem volt, csak a Revolutions kiegészítőjében. Szerintem most is arra gyúrnak, hogy egy újabb 10 eurós addont gyártanak majd hozzá. Engem a legjobban az döbbentett meg, hogy csak úgy poénból Piemont nekiment Svájcnak. Mindenki mással több értelme lett volna háborúznia.
http://pogessor.pcdome.hu/
4 levél
Válasz 10.08.17. 13:22 #2897
Pietervb
Quetzalcoatl, írtam neked PMben egy üzenetet, nem tudom, nézted-e. Csak, hogy ne terheljük itt a jónépet mindenféle programozósdival. Meg így az se derül ki, ha hülyeséget írtam.
278 levél
Válasz 10.08.17. 12:52 #2896
Adamra
Támogatom, az év legjobb hardcore stratégiája. Az osztrákokkal kezdtem és már megvan a monarchia. Egyébként számítottam 48-ban valami forradalmi eventre de nem történt semmi, esetleg egy akkor induló kampányt magyarországgal...
Az viszont hogy a szovjetunió 1880-ban már létrejön, és kapásból elszakad tőle a Szocialista Finnország egy picit vicces. Ezt csak az übereli, hogy svédorszg rendteremtés néven bevonul Moszkváig, Finnországot meg annektálja.
Az olasz egység sem nagyon jött létre, a németek viszont létrehozták az Észak-német föderációt. A többi nemzet forradalmi lázban ég mert sorra döntik meg a baloldali felkelések a kormányokat, a legutóbb például az USA-ban nyertek a kommunisták...

Imádom!
"Vagy találunk ott utat, vagy építünk egyet."- Hannibal
780 levél
Válasz 10.08.17. 12:34 #2895
Quetzalcoatl
Ha arra gondolsz, aki egy nagy Marx-fej mellett áll egy embertömeg közepén, akkor én is őt ismertem fel benne.
Letölteni GamersGate-ről lehet (mint általában a Paradoxos játékokat), dobozos kiadásban én sem láttam itthon.
Annyira én még nem dicsérném - legalábbis még vannak benne hibák, de már majdnem kész az 1.2-es patch is. Legalábbis engem nagyon zavart, hogy itt-ott eltűntek a lakosok, illetve Kínát túl erősre csinálták. Illetve mindenki szövetséget akar kötni mindenkivel. Alig kezdtem Portugáliával, máris jött az üzenet, hogy Kína és Zuluföld szövetségre lépne velem (tudom, szomszédosak Makauval és Mozambikkal, de azért akkor is...).
De hozzá kell tenni, hogy emellett nagyon eltalálták, és szokatlanul jól optimalizálták - sokkal rövidebb idő alatt tölt be, mint az EU3 vagy a HoI3. És megkapó a részletesség, hogy minden embert egyenként számon tart.
http://pogessor.pcdome.hu/
780 levél
Válasz 10.08.17. 12:23 #2894
Quetzalcoatl
Így van, de szükséges hozzá még Grönland és Izland is, amikről néha elfeledkezik az ember.
http://pogessor.pcdome.hu/
780 levél
Válasz 10.08.17. 12:19 #2893
Quetzalcoatl
Legjobb tudomásom szerint nem.
http://pogessor.pcdome.hu/
1146 levél
Válasz 10.08.17. 06:31 #2892
sysnrt
Nem lehet, hogy az egyik core területed - Schleswig dán része szerintem - akadályozza? Nem ismerem az AoD-t annyira, de a HoI2-ben ez szokott lenni.

- és bocs a floodért, elszúrtam a szerkesztést -
1146 levél
Válasz 10.08.17. 06:25 #2891
sysnrt
Hehe... épp a Victoria 2-vel játszottam, Ausztriával, amikor bejött egy socialist agitation event. És a mellé rendelt képen kit láttam? Kun Bélát, ahogy - felteszem 1919-ben - szónokol a népnek. Kicsit felderített, bár ha valami szebb korszakból láttam volna képet, annak jobban örültem volna.

Egyébként ha már ezt megírtam, akkor egy kicsit a Victoria 2-ről is írnék, ami sajnos itthoni kiadás hiányában - vagy legalábbis én még nem láttam, ha valaki küldene nekem egy linket, azt megköszönném - csak letöltött változatban van meg nekem. Kijelentem, hogy a Victoria 2 nekem az idáigi év játéka lett, és szerintem ezt nem fogja senki se elhódítani tőle. Minden részlete hihetetlenül ki van dolgozva, és teljesen beszippantja az embert. És ez az első olyan Paradox játék, ami szerintem szép is. Az ilyen játékokban a grafika csak funkcionális szerepet tölt be, de a fejlesztőknek ezt is sikrült úgy megcsinálniuk, hogy gyönyörű legyen. Egyszóval az egész fantasztikus, nem tudom eléggé dícsérni a játékot.

Ennyi tömény ömlengés elég is lesz, csak annyit tudok mondani, hogy mindenkinek, akinek van ideje, és szereti a kicsit szöszmötölős játékokat nagyon ajánlom. Ha ez nem nyári szünetben jön ki, én beleőrülök.
6 levél
Válasz 10.08.16. 08:14 #2890
vonfeldner
Sziasztok. Van egy kis gondom. Ha van valaki aki ismeri az Arsenal of Democracy-t akkor meg tudná mondani, hogy miért nem tudom megalapítani Skandináviát? Szükségem lenne egy szövetségesre északon, most épp németekkel tolom. De hiába van meg minden szükséges terület, nincs az alapítható országok közt. Lehet alapítani minden ménkűt, OMM-től az Ottomán Birodalomig, de ezt az egyet nem látom:S
264 levél
Válasz 10.08.14. 10:42 #2889
Attila148
Hogy melyik csúszka mit ad illetve mit vesz el lehet valahol állítani?
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
780 levél
Válasz 10.08.13. 16:48 #2888
Quetzalcoatl
Fenébe, egy hete uninstalláltam, hogy legyen hely a kettőnek. Így most emlékezetből fog menni.
occupied = { country = FRA data = 5 }
Ez ha minden igaz azt jelenti, hogy Franciaország legalább 5%-a meg van szállva. Azért szerepel egyenlőségjel a nagyobb jel helyett, mert a scriptnyelv létrehozásakor nem akartak sok jelet bevezetni - főleg, hogy ez az egy is bőven elég.

NOT = { control = { province = 657 data = FRA } }
Ezt jól írtad, azt jelenti, hogy a Párizst valaki épp elfoglalta (mindegy hogy ki).

local_flag = { name = uni_war value = 1 }
Nos, a flageket már combosabb dolog elmagyarázni. Elöljáróban annyit, hogy a triggereknél meg tudjuk vizsgálni, hogy egy esemény lefutott-e, de azt nem, hogy a több választási lehetőség közül melyik következett be. Pl. itt ha emlékeim nem csalnak volt egy olyasmi esemény, hogy épp német egyesítés folyik, mit csináljunk? Amire te nyilván azt válaszoltad, hogy az egyetlen logikus mód, ha Ausztria vezetésével történik, és ez ügyben konfrontálódsz a poroszokkal. Ebben az eseményben volt egy olyan sor, hogy
command = { type = local_setflag which = uni_war }
illetve később (mármint az eseménylánc egy másik eseményében) egy
command = { type = local_incflag which = uni_war value = 1 }
Ezt meg lehetett volna oldani úgy is, hogy a másik eseményben nem ennek a flagnek állít be egy 1 értéket, hanem új flaget csinál - de így talán áttekinthetőbb. Van még továbbá olyan, hogy flag és local_flag: ezek ugyanúgy működnek, csak az Ausztriához tartozó local_flageket csak Ausztria látja, a sima flageket meg mindenki.
Ha nem világos, vagy van még valami, nyugodtan írj, mert sokszor én sem értem, amit írok, ahelyett, amit írni szeretnék.
http://pogessor.pcdome.hu/
780 levél
Válasz 10.08.13. 16:02 #2887
Quetzalcoatl
A szabadpiac a nyerő - legalábbis kimaxolva.
http://pogessor.pcdome.hu/
780 levél
Válasz 10.08.13. 16:02 #2886
Quetzalcoatl
Mivel Doomsday nincs most feltelepítve, így nem tudok biztosat mondani, de egy próbát megér, hogy a militia.txt-ben a buildtime értékeket átírod mondjuk 80-ra (mármint, hogy 80 napig készüljön.) Ha így működik, akkor érdemes tovább trükközni.
http://pogessor.pcdome.hu/
780 levél
Válasz 10.08.13. 15:59 #2885
Quetzalcoatl
Hmmm. Ez így fogas kérdés. Más ötletem egyelőre nincs.
http://pogessor.pcdome.hu/
202 levél
Válasz 10.08.13. 14:14 #2884
lordtopi2
Szia mindenki (...újra)!

Lehet hogy különös kéréssel fordulok a T. társasághoz sőőt lehet hogy kicsit OFF is lesz a kérdés de azért csak elmondom: nem tud véletlen valaki PBR (Patrol Boat River) vagy ahhoz hasonló terveket küldeni? Terv alatt értem azt ha megvan a bordametszet és a legegyszerűbb adatok.
899 levél
Válasz 10.08.13. 09:01 #2883
sulyid
Örök hálám nektek,egész este azt toltam.
145 levél
Válasz 10.08.12. 21:45 #2882
Turulbirodalom
Igen, jól tudod utólag kell létrehozni.
118 levél
Válasz 10.08.12. 20:54 #2881
Carasan
Ha jól emlékszem, nincs külön save game mappa a scenario mappában, én ha csináltam manuálisan akkor már jó volt. De ha tévednék remélem valaki kijavít.
899 levél
Válasz 10.08.12. 16:43 #2880
sulyid
Csak nekem van az hogy amikor a modern day 2-ben menteni akarok akkor kiakad a játék?
1186 levél
Válasz 10.08.12. 11:39 #2879
Baracklekvár
A flagekről annyit, hogy kb. úgy értendők, hogy ha egy konkrét esemény végrehajtódik egy konkrét kimenetellel, akkor az szükség esetén beállíthat egy flaget, ami ha be van állítva, akkor a flaget figyelő további események triggereiben a flag TRUE értékkel szerepel, ha nem, akkor FALSE és a trigger nem fog teljesülni, hacsak nem egy OR feltételnek egyik ága, melynek másik ága viszont TRUE.
Valóban egy kapcsoló/vezérlő egy flag - csak fontos, hogy mikor ki állítja be, s törli ki a flaget.
pogessor.pcdome.hu
4 levél
Válasz 10.08.11. 19:47 #2878
Pietervb
Nagyjából értem.. Biztos valami bagatell dolog, de valahogy nem úgy sül el, ahogy gondolom, illetve átírás nélkül nekem nem sül el. De, miután kitöröltem belőle a számomra érthetetlen részt, akkor ment.

#######################################################
# Austria Defeats The French (by Darkrenown)
#######################################################
event = {
id = 111273
random = no
country = AUS
picture = 4632

trigger = {
occupied = { country = FRA data = 5 }
NOT = { control = { province = 657 data = FRA } }
local_flag = { name = uni_war value = 1 }
}

name = "EVT111273N"
desc = "EVT111273D"
style = 0

date = { day = 15 month = january year = 1866 }
offset = 14
deathdate = { day = 30 month = december year = 1935 }

action_a = {
name = "ACTGOOD"
command = { type = country which = GER }
command = { type = add_countryculture which = south_german }
command = { type = add_countryculture which = north_german }
command = { type = prestige value = 100 }
command = { type = trigger which = 162350 } #FRA
command = { type = trigger which = 162353 } #FRA
command = { type = peace which = FRA value = 0 }
command = { type = sleepevent which = 162349 }
command = { type = local_clrflag which = uni_war }
command = { type = incflag which = flg_fuerstentag value = 1 } #2
command = { type = setflag which = habger }
}
}

A triggerben lévő rész valahogy nem kóser. Kézzel se sikerült elsütnöm, miután Párizst (657. prov) elfoglaltam. Volt, mikor nem írt ki semmit se. És volt, mikor kiírt valami ilyesmit a az F12 után megjelenő panelben az általam beírt alá, hogy a franciák nem uralják Párizst. (erre azt feleltem magamban: Tudom, azért sütöttem el.)
Próbáltam, hogy soronként kikommenteltem, hogy vajon mi okozza a problémát.. Egy idő után aztán ráuntam, és inkább átírtam az egészet. Végül is megoldottam, csak szeretném érteni, mit nem csináltam jól.

occupied = { country = FRA data = 5 } különösen ez a sor nem világos. A "data = 5" rész, főleg az = jel miatt... Még, ha mondjuk < lenne, akkor talán tippem volna. De lehet, hogy így is jó helyen kapirgálok?

A flagek nyilván valami kapcsolók, ha jól sejtem. De azért egy nálam hozzáértőbb felhomályosíthat eventek kérdésében.

Amúgy VIPR 0.4ről van szó, csak a tisztánlátás kedvéért. És ott a német egyesítésről Ausztriával. Az event az után jön fel, hogy elvertem a poroszokat, megkaptam corenak a teljes német területet, létrejött a német föderáció (asszem a délnémet) és a csatlósommá vált. A franciák ez után üzennek hadat, és itt tartok.

És nagyon hosszú lettem, bocs Főleg azoktól, akiket ez nem érdekel. Bár a HK-s lövegekről szóló részt itt a fórumon én is áttekertem
264 levél
Válasz 10.08.11. 18:31 #2877
Attila148
Az melyik event pontosan? Kíváncsi lennék rá mi az és mi benne ami nem világos.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
291 levél
Válasz 10.08.11. 16:46 #2876
davidb
Szia!

Éppenséggel nagyon is számít ha 100 feletti az infrastuktúra. 200-nál már kb 80%-al ad több nyersanyagot a tartomány.

Az eventhez nem értek.
4 levél
Válasz 10.08.11. 16:39 #2875
Pietervb
Üdv!

Már rég olvasom a fórumot, hsz-om még nem volt. De most megtöröm a csendet. Egyrészt, hogy gratuláljak a pogessor modokhoz, másrészt, mert kérdeznék kettőt.

Egyik, hogy AoDban, gondolom az nem számít, hogy 100+ az infra, az ugyanannyit ér mintha csak 100% lenne, vagy jelent valami előnyt a magasabb.

Illetve egy Victoria event leírásának magyarázatára lennék kíváncsi egy hozzáértőtől, mert van vagy 2 sor a triggerben, amit nem értek, és azt se, hogy miért nem sül el. Csak itt nem szeretnék offolni vele.
291 levél
Válasz 10.08.11. 10:01 #2874
davidb
Ez valóban így van. Infrastuktúra fejlesztéssel jelentősen növelhető a nyersanyagtermelés.
A sebességgel olyan nagy problémám nincs, mert amint elkezdek háborúzni olyan sebességre kell állítanom aminél még tudom kezelni. Ez mindkettőnél ugyan az, csak a Doomsdayben ehhez lassúra kell állítani, AoD-ben normálra.
Egyetlen dolgot hiányolok igazán ami a Doomsdayben volt: pogessorék plusz technológiáit.
37 levél
Válasz 10.08.11. 09:39 #2873
agrorocker
Nekem az nem tetszik AoD-ba, hogy eléggé le tudnak rongyolódni gazdaságilag a nemzetek benne A Németekkel karöltve gyaláztuk a franciákat, aztán feltűnt, hogy egy ideje nyögvenyelősen halad az egész, mert egyszerűen nem volt semmi erőforrása, hogy pótolja a veszteségeit és új egységeket gyártson... Amikor például Hollandiát megtámadtuk és az felmondta velem az összes kereskedelmi szerződést egyszerűen harmadára esett vissza az iparom. Vannak benne jó ötletek, de van pár fárasztó is (retooling time működése, parancsnok és miniszterváltások közötti holtidő). Meg szerintem a gépet is jobban eszi, mint a DD:Arma.
http://linuxhogyanok.blogspot.com/
36 levél
Válasz 10.08.11. 09:33 #2872
Uwalla
Üdv!

Annyi kérdésem lenne, hogy központi irányítás, vagy szabadpiac felé kell vinni a csúszkát, hogy nagyobb legyen az IK? (doomsday)
37 levél
Válasz 10.08.11. 09:30 #2871
agrorocker
Ez érdekes ...

Gondolom itt lehetne variálni a dolgokat:
C:\Program Files\Paradox Interactive\Doomsday\db\units\divisions

a militia.txt-be mit kellene átírnom, hogy engedjen dandárt csatolni a népfelkelőhöz?

Kösz
ar
http://linuxhogyanok.blogspot.com/

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.