Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Hearts of Iron 2 Doomsday - Pogessor Mod

A Hearts of Iron és különböző verzióihoz készített magyar mod fóruma.

pogessor.pcdome.hu

Hearts of Iron 3

Hearts of Iron 3
A legutóbbi Hearts of Iron 3 cikkek, hírek
291 levél
Válasz 10.07.27. 23:13 #2770
davidb
Igen, ha minden szempontot figyelembe veszünk akkor '45 májusáig a 75 mm-es jobb mint a 88-as, mert ugyanúgy bármit megsemmisít 2 km-ről mint a 88-as, de több az előnye a 88-ashoz képest. Ha továbbfolytatódott volna a háború, (mint ahogy nem és ahogy tovább folytatódhat a HoI-ban. Az idő múlásával a 88-as felértékelődik. A Panzer V F verziója már a 88-assal lett volna felszerelve, úgy mint az E-50 is. De nem folytatódott, úgyhogy lényegtelen. Engem az zavart meg hogy az általad idézett szövegből úgy tűnik mintha jóval gyengébb lenne a 88-as, holott nem.

Amúgy a franciák is rendszersítették a Párduc 75-ösét a saját harckocsijukban az AMX-13-ban is. Nagyon jónak kell lenni vaalminek ahhoz hogy azt a franciák egy az egyben átvegyék. Az izraeli M50 Super Shermanban is a Párduc 75-öse volt.

A Királytigris a kedvenc harckocsim, de tényleg valóban jobb a Párduc. Elvileg a Párduc is nehézharckocsi úgyan úgy mint a Tigris, a németek részéről nem volt jó ötlet egyszerre két nehézharckocsi programot futtatni. A Tigris nem kellett volna, csak a Párduc. A Párducot én se közepes-, se nehézharckocsinak nem tekintem, leginkább alapharckocsinak. mégpedig az első ilyennek. A második az M26 Pershing.
301 levél
Válasz 10.07.27. 22:02 #2769
hehe64
És ami az előbb kimaradt.
A HATÁSOS lőtávolság, az a távolság, amelynél körülményektől függetlenül garantálni lehet a találatot, a mai napig kb. 2000m körül van. Ezen távolságon belül, bármelyik löveg a kettő közül képes volt kilőni bármelyik nyugati, vagy keleti harckocsitípust.
A 75mm-es viszont nagyobb lőszerjevadalmazással, nagyobb tűzgyorsasággal, és gyorsabb toronyforgatással rendelkezett, tehát nagyobb volt a harcértéke. Mint ahogy a Párducoké is nagyobb volt, mint akár a Tigrisé, akár a Királytigrisé, és akkor a mozgékonyságot, és a hatótávot még nem is említettem.
301 levél
Válasz 10.07.27. 17:36 #2768
hehe64
A szöveg idézet. Christer Jorgensen és Chris Mann Harckocsihadviselés című könyvéből vettem az adatokat.
A kisebb kaliberű lövedék, azonos csőtorkolati sebességgel kilőve, nagyobb távolságban nagyobb sebességgel csapódik be, a kisebb légellenállása miatt. Persze egy bizonyos határig.
Nagyon sok függ a lövedék formájától, karcsúbb lövedéknek kisebb mértékben csökken a távolsággal a becsapódási ereje.
Az oroszok is inkább a nagyobb kaliberű, kisebb átütőképességű löveggel szerelték a IS sorozatot, mert az gyalogsági célpontok ellen hatásosabb.
Az adatok 30 fokban döntött lemezekre vonatkoznak.
De máshol is olvastam ezt.
291 levél
Válasz 10.07.27. 16:18 #2767
davidb
Köszönöm a parancsnokok képességeiben a linket. Hiába vittem a képesség fölé a kurzort nem írta ki pontosan mit ad. De a HoI wiki oldalán eligazodtam.

Igen AoD-ben az infrastruktúrát a nyersanyagbónusz miatt éri meg fejleszteni. 200-as infrastruktúránál már körülbelül 80%-kal több nyersanyagot termel a tartomány.

Hehe64: a 2761. hozzászólásod nagyon érdekes. A Kwk43 L/71 miért nem célravazető 1500 méternél T34/85 ellen? Papíron ezen a távolságon 50%-al jobb mint a 75 mm-es. Mindkét ágyúnál az APCBC (PzGr.39) és az APCR (PzGr.40)körülbelül ugyan akkora tőcsorkolati sebességet ér el, csak a 88-as mindkét fajta lövedéke 3,5 kg-al nehezebb, tehát nagyobb az energiája. Elvileg. De a szöveg alapján még se. Hogy lehetséges ez?
A szövegből ítélve ez valami utasítás lehet a harckocsizóknak. Meg van a teljes szöveg?
301 levél
Válasz 10.07.27. 13:53 #2766
hehe64
Mindenképpen megéri fejleszteni. Elsősorban az energia, és nyersanyag termelése szalad fel, de folyamatosan növeli az IC-t is, megfelelően koncentrált ipar esetén elég jól.
780 levél
Válasz 10.07.27. 13:28 #2765
Quetzalcoatl
AoDban igen, hagyományos Doomsdayben és Armageddonban nem. De AoDban sem ad akkora pluszt, ami miatt elsődleges fontosságú lenne az építése. Kivéve persze, ha minden gyárad 40-es infrastruktúrájú tartományban van. Akkro azért megéri fejleszteni.
http://pogessor.pcdome.hu/
118 levél
Válasz 10.07.27. 11:12 #2764
Carasan
102 levél
Válasz 10.07.27. 10:55 #2763
Kalenics
Az infrastruktúra építése növeli az IC-t?
780 levél
Válasz 10.07.26. 18:33 #2762
Quetzalcoatl
Ha tudsz alapszinten angolul, akkor
http://www.paradoxian.org/hoi2wiki/index.php/Leader_Traits
de úgy emlékszem - bár lehet rosszul - hogy a játékban is ad tooltippet, ha fölé viszed az egeret és vársz kicsit.
http://pogessor.pcdome.hu/
301 levél
Válasz 10.07.26. 14:59 #2761
hehe64
Kwk43 L/71 T34/85 ellen nem célravezető 1500m lőtávnál
Tigris M4A1 ellen nem célravezető 1400m lőtávnál

Kwk42 L/70 T34/85 ellen nem célravezető 2000m lőtáv felett
Párduc M4A1 ellen nem célravezető 2000m lőtáv felett
Pzgr.40/42. Kizárólag KV és IS típusok ellen használatos űrméret alatti nyomjelzős gránát, wolframkarbid, nem robbanó fejjel, 1500m feletti távolságokra.
A löveg hatásosságát az extrém nagy csőtorkolati sebesség, és a kiváló optikai célzórendszer biztosította.
291 levél
Válasz 10.07.26. 14:24 #2760
davidb
Most tényleg a HoI-val kapcsolatban van kérdésem. A parancsnokok képességeit hol tudom megnézni, hogy pontosan melyik mit ad? Olyanokra gondolok mint a vadász, kommandós, de például Rommel ezt kapta: rugalmas védekezés specialista. Jó lenne tudni hogy melyik mit pontosan mit ad.
291 levél
Válasz 10.07.25. 22:42 #2759
davidb
Most látom mit írtam: gyákmányoljak. Természetesen zsákmányoljak akart lenni. Elnézést.
291 levél
Válasz 10.07.25. 21:43 #2758
davidb
Jó tudni hogy mik a feltételei annak hogy hajót gyákmányoljak. Könnyűcirkálónál nagyobbat még nem iskerült elfogni. De az egyik játékomban a németekkel egy holland és egy dán könnyűcirkálot is sikerült elfogni.

Én többre tartom a 88 mm Kwk43 L/71 típúsú ágyút (Királytigris, Vadászpárduc) mint a Panther 75 mm-esét. Nyilvánvalóan voltak előnyei a 75 mm-esnek a 88-assal szemben, mint például a kisebb lőszerméret ez miatt nagyobb tűzgyorsaság, nagyobb lőszerjavadalmazás. Olcsóbb. De nagyobb célpontok ellen már nem olyan effektív, mint a 88-as. A 88-as még sokáig nagyon hatásos lett volna mindennel szemben. Ellenben a 75 mm-essel ami csak APCR lövedékkel volt olyan jó mimt a 88-as AP-gel. És ugye az APCR nem kifejezetten gyakori.
780 levél
Válasz 10.07.25. 20:44 #2757
Quetzalcoatl
Itt vagyok, nem vesztem el az éterben, csak a nagyobb űrméretű ágyúk működési mechanizmusa nem ismeretes előttem, ezért nem reagáltam érdemben.
Olasz eventek (ezt már jobban ismerem):
A játék lehetőséget biztosít, hogy - amennyiben nem süllyeszted el előzőleg - az ellenséges országok flottájából bizonyos mennyiségű hajót megkapsz. Feltehetően azokat, amelyek nem tudtak elmenekülni, illetve nem süllyesztette el őket a saját legénységük. Igaz, ez utóbbi elég ritka - mármint, hogy sikerül ellenséges hajót így elfogni.
Az afrikai tartományokkal viszont az a helyzet, hogy akkoriban az olaszokat két részre lehetett osztani: akiket érdekelt a gyarmatosítás, és akiket abszolút hidegen hagyott. A két csoport közül az egyik az olasz félszigeten élt, a másik a gyarmatokon. Így a gyarmatok elvesztése épp azokat az olaszokat dühítette csak fel, akik épp emiatt már nem tudtak Olaszországban hőzöngeni.
Témát meg fel lehet dobni, legfeljebb nem tudunk rá választ adni. Mint most.
http://pogessor.pcdome.hu/
301 levél
Válasz 10.07.25. 19:09 #2756
hehe64
Ott volt a németeknek a háború talán legjobb páncéltörő lövege, a Párducé. Bizonyos szempontból még jobb is volt mint a 128mm-es.
De ebből sem tudtak eleget gyártani.
291 levél
Válasz 10.07.25. 17:38 #2755
davidb
Kétlem hogy pogessorék most megcsinálják. A javítások is viszonylag sok idő alatt készültek el. Talán valaki más. Én abszolút nem értek az eventekhez, most nem is áll szándékomban ezeket tanulmányozni. Kicsit leállt a fórum, szerintem próbálkozz egy hasonló event átírásával.

A 25-ös lázongást és sokallom, de ha te úgy gondolod.
291 levél
Válasz 10.07.25. 17:32 #2754
davidb
Pedig pont az a páncélátütő képességet akartam volna megtudni. Mert kisebb kaliber mint a 128 mm-es tahát nem olyan nehéz az ágyú. Kisebb a lőszer, talán lehet még egyesített lőszert használni, 5 fős sezmélyzettel is jó tűzgyorsaság érhető el. Az L/68-as csőhossz miatt jóval nagyobb a páncélátütő képesség mint a 88 mm-esnek, de talán még a 128 mm-esnél is nagyobb.

Érdekes hogy leállt a fórum. Lehet hogy a haditechnikai kérdéseim miatt, a továbbiakban nem erőltetem itt az ilyen jellegű témákat. Köszönöm a válaszokat.
102 levél
Válasz 10.07.25. 09:14 #2753
Kalenics
Meg még egy event ha Olaszország elveszti az összes gyarmatát akkor kéne egy event amitől kapna 25 lázongást .
102 levél
Válasz 10.07.25. 08:58 #2752
Kalenics
Olaszoknak csinálnátok két új event-et .Az egyik az lenne ha elfoglalod Jugoszlávia minden tenger parti területét akkor megkapnád a flottáját mert a valóság ez megtörtént.A másik az ,hogy ha Albániát elfoglaljuk akkor kapnánk 3 milíciát mert a valóságban az albán haderő része lett az olasznak.
301 levél
Válasz 10.07.23. 00:35 #2751
hehe64
De igen, a 107mm-esre, Kulik csodájára. Ahhoz képest, hogy miatta függesztették fel a 75mm löveg korszerűsítését, és csökkentették a sorozatgyártását, soha nem állt rendszerbe.
A németeknél volt rendszeresített 105mm ágyú, többféle is, csak harckocsiágyút nem fejlesztettek belőle. Valószínű, a nagy súly, és az ehhez képest kis átütőerő miatt.
291 levél
Válasz 10.07.23. 00:15 #2750
davidb
Aha, akkor marad a papíron való létezés, bár 105 mm-es német légvédelmi ágyúk voltak, az nem rossz alap. De valóban, az égvilágon semmit nem lehet találni a 105-ös német lövegekről. Kár pedig örültem volna ha legalább prototípus szinten létezik.

Az oroszoknál nem 107 mm-esre gondoltál, az valóban nem sikerült jól. Talán 1940 vagy 1941-es fejlesztés lehetett. De ez időtájban.
301 levél
Válasz 10.07.22. 23:28 #2749
hehe64
44. után nem fejlesztettek ki új lövegeket, legalábbis a prototípusig nem jutottak el velük, mivel ez elég hosszadalmas folyamat. Egy új löveghez lőszerek is kellenek, ezért együtt kell fejleszteni a löveget, és a lőszerét. Ez hosszadalmas folyamat. Az oroszok bele is buktak pl. a 105mm lövegük fejlesztésébe, és igen sok veszteséget köszönhettek a félresikerült fejlesztésnek.
Más kérdés egy adott löveg különböző változatainak kifejlesztése, ezzel az utolsó napokig variáltak a németek.
291 levél
Válasz 10.07.22. 20:08 #2748
davidb
Köszönöm az infókat. A felsorolásba nincs benne a 128 mm-es, azt is gyártották, még ha kis számban is.

Ezek szerint az általam említett ágyúk, annyira léteztek mint az E-sorozatú harckocsik. Tehát papíron, esetleg tervbe volt a prototípus gyártás.
16989 levél
Válasz 10.07.22. 16:58 #2747
KisCsirkee
Ezek a Kampfwagenkanonék, vagy Kwk-k léteztek a második világháborúban. Egyik sem 105mm-es kaliberű.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
301 levél
Válasz 10.07.22. 16:54 #2746
hehe64
Nos, ezek nem léteztek. A 128mm-es és 150mm-es ágyúknak simncs 44-utáni változata.
A makettek a régi makettek alapján készültek/készülnek.

Tudomásom szerint.
301 levél
Válasz 10.07.22. 16:12 #2745
hehe64
Ha nem a szabadpiacot, az erős lobbit, és az állandó hadsereget preferálod, akkor az ipar, és a technológia nem igazán fejlődik normálisan.
Az infrastruktúrát az annektált államokban is fejleszteni kell ezerrel, így nem csökken nagyon a bónusz. Nekem most 41. februárjában, 12%. 40-elején én mindig lenyúlom Jugoszláviát, Bulgáriát, Romániát, és ha lehet, Olaszországot. Ehhez, és persze a lengyelekhez, kb. 160 hadosztály elég, ez nem teljesíthetetlen, persze normális iparral. A franciákat a lengyelekkel egyidőben a legkönnyebb elintézni.
Mondjuk én úgy gondoltam, hogy amíg Afrikát, a törököket, és a brit szigetet nem biztosítom, nem támadom meg az oroszokat.
38. közepére be lehet indítani a motorizált/gépesített sorozatgyártást, és ezután ontja az ipar a csapatokat. Ha van hozzájuk legalább alap önjáró tüzérség, akkor nem sokkal maradnak el a páncélosoktól, viszont sokkal gyorsabban gyárthatók, és jóval kisebb költséggel.
Ja, és a légierőt felejtsd el. Semmi haszna, csak az ipart fogyasztja.
291 levél
Válasz 10.07.22. 13:16 #2744
davidb
Nem tartozik a HoI2-höz, de talán itt valaki tud segíteni.

A német 105 mm-es (vagy német szabvány szerint 10,5 cm-es) harckocsiágyúkról tud valaki valamilyen információt. Főleg a későbbi 105 mm Kwk45 L/52 vagy a 105 mm Kwk46 L/68 érdekelne. Már ha léteztek egyáltalán. A Kwk46-os valószínűleg csak terv volt de a Kwk45-ös talán prototípuként létezett. (A Kwk utáni szám az ágyú évjáratát jelzi.)

A nagyobb 128 mm-es, 150 mm-es páncéltörő ágyúkról is örülnék némi információnak, ezekből is a '45 körüli tervek érdekelnek.

Interneten nem nagyon találok érdemi információt, gyakran makett kiegészítőket talál a kereső.
291 levél
Válasz 10.07.22. 12:58 #2743
davidb
Részben megfogadtam a tanácsaid hehe64. Hitlert nem váltottam le hanem a központi piac felé toltam el a csúsztkát, így azonnal plussz IK-t kaptam. Az elfoglalt államok annektálása után az infrastruktúra bonusz sajnos eltűnt. Peidg már 13% körüli volt.

Csehszlovákia felosztásánál Magyarország a szövetségesem lett de '40 elején ki kellett rúgnom, mert megtámadta Jugoszláviát, a többiek pedig engem. Ekkor még nem készültem fel a háborúra. Csak '41 szeptemberében támadtam meg a Lengyeleket. A franciákat nehezen de sikerült legyőzni, az SZU valamiért nem erős. A balkánon lévő szövetségeseim viszont erősebbek a szokottnál.

301 levél
Válasz 10.07.20. 02:35 #2742
hehe64
Hogy tisztább legyen. A gyárak száma a nyers alap IK. Erre a koncentráció, az infrastruktúra, rátesz egy százalékos bónuszt.
Ez lesz az alap IK.
Erre jön rá a technológia, és a miniszteri hatás, tehát a már felszorzott IK-t tovább szorozza.
Így lehet 250 gyárból 750 IK.
301 levél
Válasz 10.07.20. 02:30 #2741
hehe64
És megint elfelejtettem leírni, hogy hiába a tiéd a kezdésnél, ha nem lépsz oda egy sereggel, (Cologne) akkor marad a negatív bónusz.
301 levél
Válasz 10.07.20. 02:28 #2740
hehe64
Hoppla. Elfelejtettem leírni, hogy ha mindjárt az elején nem vonulsz be a Rajna vidékre, az nagy negatív bónusz az iparnak.
301 levél
Válasz 10.07.20. 02:26 #2739
hehe64
A miniszteri hatás, és a technológia rátesz 30%-ot az alap IK-ra. A koncentráció legalább ugyanennyit. 400 gyár kb. 600-800 IK-t ad. Persze az állandó hadsereg, az erős lobbi, és a szabadpiac csúszkáját fel kell tolni maximumra. Ebből adódik, hogy ki kell rúgni Hitlert, és szociálkonzervatívnak kell lenni, különben a szabadpiacot nem lehet maxra tolni. A lerohanással ki kell várni a megfelelő diplomáciai helyzetet. A játék elején mindenkinek garantálja valaki a függetlenségét. 38-tól, aztán szépen sorban összevesznek, én ekkor szoktam lerohanni. A monarchiával 41 januárjában enyém egész dél európa, most jönnek a törökök.
Még annyit, ha a civil expenses csúszkáját maxra tolod, hamar lecsillapodnak a lázongások.
291 levél
Válasz 10.07.20. 00:59 #2738
davidb
Jelenleg 1938. december 1-eje van, minden hatással együtt 285 IK-m van. Az az 5-600 IK-t el se tudom képzelni hogy jön létre 3 év alatt. Évente olyan max. 50-el növekedhet mert kb ennyi tartománya van Németországnak. Eleve 200 IK körül kezd. Ha nem modernizálom az egyégeket és kevés technológiát fejlesztek ki akkor is max 150 IK-t tudok ipari létesítmények gyártására fordítani, ami 30 gyárat jelent az első 10 hónapban, majd 36 a következő 10 hónapban stb. Talán 400 IK összejöhet '39 szeptemberére.

A játék elején nem rohansz le kisebb országokat, amiknek nem garantálja a függetlenségét senki?
301 levél
Válasz 10.07.20. 00:00 #2737
hehe64
Háát, szerintem jobb ha nem egységes, illetve mindegy. Az infrastruktúra elsősorban a nyersanyagok, és az energia szempontjából lényeges. Meg persze nem árt, ha az egységeid feleannyi idő alatt érnek a határra. Ha csak ennyi IK-d van, nem nagyon vetted komolyan az ipart. Igazából ipar nélkül, az átcsoportosítások tetű lassúak lesznek.
Én az Anschluss-ig gyk. csak az iparra, az infrastruktúrára, és a gyalogságra koncentráltam, a lengyel hadjáratra meg is jött az eredménye. Ha nem jutsz el legalább 5-600-as IK.-ig 39 közepére, akkor elég reménytelen az orosz fölénnyel szembeszállni. Vastag tartalékok nélkül, a lázadások ellehetetlenítenek.

Szerintem.
291 levél
Válasz 10.07.19. 20:05 #2736
davidb
A Province.csv fájlba írogattam bele a nyersanyag miatt, jobb ha az összes kampányban egységes. Jó hogy nem másoltam át a Doomsdayben szereplő adatokat, ugyanis általában kisebbek az értékek. Németeknek fémet, Japánoknak, Olaszoknak egy kis fémet és energiát adtam. Az SZU-nak meg sok fémet és energiát, kb +60-at.

Kezdtem egy újat a németekkel, kipróbáltam az ipar, infrastruktúra éptést. Az iparkoncentráció elég látványosan megdobta az IK-t. Még csak '38 vége van de már 16%-os a bónusz. Az infrasturkúra viszont alig adott 2,5%-ot. Mondjuk egyikből se éptettem sokat maximum 75 IK-t áldoztam rá, a maradék 25 IK ami a gyártásnál volt az a flottára ment. De általában inkább csak 15 IK.
301 levél
Válasz 10.07.18. 11:37 #2735
hehe64
Kizárólag az erőviszonyoktól függ, legalábbis normál nehézség mellett, hogy egyáltalán megtámad e a SZU. Ha csak 50-60 hadosztálynyi túlereje van, lehet hogy meg sem mer támadni. Megfelelő ipar/infrastruktúra esetén,(futószalagok kifejlesztve) iszonyat mennyiségű motorizált/gépesített gyalogságot tudsz gyártani, még 42 előtt. A centralizáció akár 25%-kal is növeli az IC-t.
291 levél
Válasz 10.07.18. 09:36 #2734
davidb
Egyáltalán nem. Hadsereget és flottát csináltam, megpróbáltam a történelem szerint haladni, csak SZU megtámadását hagytam ki, ők '42 márciusában támadtak meg. Úgy néz ki ami működött a Doomsdayben az nem működik az AoD-ben.
Mindenképp akarok egy olyan játszmát is ahol az ipart és infrastruktúrát fejlesztem kiváncsi vagyok erre a centralizációra.
SZU mindig a fennt említett időpont környékén megtámad. Akkor is ha nem állok háborúba a nyugatiakkal?
301 levél
Válasz 10.07.18. 01:33 #2733
hehe64
Olaszokat, románokat, bulgáriát, görögországot, és törökországot, kellett volna annektálni negyvenben, ezekhez gyenge hadosztályok is jók. Ha nem teszed, állandó támadási felületet nyújtasz. A szovjeteket ráértél volna megtámadni, ha modernizáltál. Alighanem most már mindegy. Mondjuk ha sok türelmed van, és nem rohannak le, az ötvenes évek elejére feltápolhatod magad. Ugye az elsődleges prioritást 39-ig az ipar, és az infrastruktúra kapta?
291 levél
Válasz 10.07.17. 23:49 #2732
davidb
Arra gondoltam hogy sok idő. Mivel otthoni PC-t használom, akkor inkább játszok. Mivel ezen jó sebességgel fut a játék, a laptopmon viszont nem. Azt is ki kéne tapasztalni hogy melyik országnak mennyi plussz nyersanyag kéne. Majd lehet nekiállok.

Most '45 elejére a németekkel szerintem befuccsoltam. Anglia, Hollandia, Dánia, Belgium, Luxemburg, Norvégia, Franciaország lerohanva. Anglia csak megszállva a többi annektálva. Vichy Franciaország révén az azon kivüli európai francia területek is. Európa többi élő nemtzete és Japán szövetségesem. De SZU-val nem bírok. Finn területekről is inváziót indítottam 20 hadosztállyal, de addig jutottam hogy a Finnországgal határos területeket megszálltuk a finnekkel. Lettország területén egy partraszállással megpróbálkoztam, annyi eredménye lett hogy elvesztettem 6 hadosztálynyi hegyivadászt. Kevés a gyors, mozgékony hadosztályom, mert amikorre kifejlesztettem ('39) nem nagyon volt IK-m amit ezekre költhettem volna. Japán háborúba hívása az SZU ellen se hozta meg a várt csapatelvonásokat. Ráadásul a technológiák előre haladásával már 500 IK-snyi egységet kéne modernizálnom. Érdekes ez a helyzet.

Olaszokat Afrikából kiverték, pedig majd 60 hadosztálya volt. Most egy olasz vagy görög területen végrehajtott USA/Angol partraszállástól rettegek. Ha összejön nekik akkor nem hiszem hogy sikerül megállítanom őket.

Ráadásul az atombombában se bízhatok mert még egy reaktort se sikerült építenem. Párhuzamos épités esetén is legalább egy év mire sikerül elkezdeni atomot gyártani. Amire az kész addigra már '48 lesz. Csak nincs felesleges 100 IK a termelésnél.

Nagyon jó játszma. Tetszik.
301 levél
Válasz 10.07.17. 19:11 #2731
hehe64
??? Nyugodtan átírhatod, ha a minta alapján csinálod, még akkor sem lesz probléma, ha véletlenül túltöltöd. Pl. IC max. 250 lehet egy tartományban, de csak akkor, ha az infrastruktúra legalább 200.
De, ismétlem, fagyást a számérték nem okoz.
8 levél
Válasz 10.07.17. 19:07 #2730
RR7
Nagyon köszönöm a segítséget, sikerült megoldani!
Örök hála!
291 levél
Válasz 10.07.17. 17:07 #2729
davidb
Kösz a segítséget. Lehet hogy túl nagy falat lesz ez a nyersanyag ügy.
301 levél
Válasz 10.07.17. 13:50 #2728
hehe64
Így van. Tehát a copy/paste után érdemes végigolvasni az adott .inc-t, és átírni a dolgokat.
780 levél
Válasz 10.07.17. 10:50 #2727
Quetzalcoatl
Nálad a pont. A type az adott egységek egy csoportja (pl. Olaszország katonai egységei), az ID pedig egy egyedi azonosító. Például azon egységek közül, amiknek a type-ja 23500, csak egy darab ID = 1 azonosítójú lehet.
http://pogessor.pcdome.hu/
301 levél
Válasz 10.07.17. 10:27 #2726
hehe64
Ja, és ha location-nak nem létező tartományt, vagy tengeri egységnél tengerrel nem rendelkező tartományt adsz meg, az problémát okozhat.
301 levél
Válasz 10.07.17. 10:25 #2725
hehe64
Bocsi, nem akarok beleszólni, de a type, legalábbis AOD-ban, az adott ország azonosítója, és nem függ az egység típusától. Valamennyi adott országhoz tartozó egység azonos type-al rendelkezik. Az ID úgy van ahogy írtad, de elég országon belül egyedinek lennie.
1187 levél
Válasz 10.07.17. 09:05 #2724
Baracklekvár
Üdv!

Az ID egy egyedi egységazonosító, ilyen ID nem szerepelhet még a rendszerben az adott typehoz tartozóan. Egyébként jobban jársz, ha teljesen egyedi ID-t adsz meg neki, valami jó nagy számot...
A type-hoz azt szoktam írni, ami más egységeknél is szerepel. Ha egy gyári kódban nehézcirkálóhoz a 23500 tartozik, akkor jó lesz neked a 23500, ha nehéz cirkálót akarsz magadnak. Lehet, hogy tetszés szerint lehetne definiálni, létrehozni type azonosítókat, én nem szoktam.

Bővebbet nem tudok, nincs telepítve játék...
pogessor.pcdome.hu
8 levél
Válasz 10.07.16. 16:18 #2723
RR7
Köszi, próbálkozok, de valamiért a betöltésnél lefagy.

navalunit = {
id = { type = 23500 id = 203 }
name = "1. Kötelék"
location = 381
base = 381

division = {
id = { type = 23500 id = 204 }
name = "1. hajó"
type = heavy_cruiser
model = 1
}
}

ezt írtam be, egy olasz köteléket copy-ztam át, és amit nem értek, hogy a type-hoz, és az id-hez mit kell írni. Nagyon megköszönném a választ.

Jajj, és most jut eszembe, nem tudnátok még, hogy hogy tudok "adni" egy provinciának hadikikötőt, pl. Fiuménak nincsen, és szeretném, ha nem nekem kéne megépíteni (nem az idő miatt, csak mégis).

Előre is nagyon köszönöm!
1187 levél
Válasz 10.07.16. 13:25 #2722
Baracklekvár
Az adott scenariohoz tartozó országfájlokban kell egység bejegyzéseket létrehozni.
pogessor.pcdome.hu
8 levél
Válasz 10.07.16. 09:28 #2721
RR7
Hali!
Lenne még egy kérdésem.
Hogy lehet megcsinálni, hogy a játék kezdetekor már legyenek komolyabb flottáim, mert megcsináltam a Monarchiát, de ugye semmilyen hajóm nincsen, mire kifejlesztem, hogy tudjak építeni, + mire megépül az meg legalább 2 év. És ez még csak egy hajó.
Szóval az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet hadosztályokat, flottákat létrehozni, úgy, hogy már kezdéskor meglegyenek?

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.