Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Hearts of Iron 2 Doomsday - Pogessor Mod

A Hearts of Iron és különböző verzióihoz készített magyar mod fóruma.

pogessor.pcdome.hu

Hearts of Iron 3

Hearts of Iron 3
A legutóbbi Hearts of Iron 3 cikkek, hírek
301 levél
Válasz 10.07.15. 23:17 #2720
hehe64
Bocs, kihagytam, hogy a nyersanyagot a megfelelő tartományhoz kell beírni, pl.
province = { id = 66 landfort = 1 } # Aachen
province =
{ id = 67
ic = 100
energy = 400
synthetic_oil = 20
így.
301 levél
Válasz 10.07.15. 23:15 #2719
hehe64
Elég ha a megfelelő hadjárat .inc-jébe beírod a megfelelő sort, Pl. oil = 100 és a megfelelő szorzókkal, beállítja a program.
A flottáknál pedig, ha a flotta lapján beállítod hogy tartson ki az erőviszonyokra való tekintet nélkül, addig amíg csak lehetséges, akkor biza nem menekülnek el a csatából. Az ic-re megoldás az infrastruktúra túltöltése 200%-ig, illetve a koncentráció, mindkettő igen nagy bónuszt ad az iparhoz, és az energiatermeléshez.
Ezen kívül mindjárt az elején a kereskedelem lapon be kell állítani, hogy a gyorsan fogyó nyersanyagok egyrészt legyenek import orientáltak, másrészt legyen az exportjuk blokkolva. Azért az elején, mert a gép a megkötött szerződéseket nem bontja fel, akármit állítasz be. A fölös szállítóhajó flotta is automatikusan részt vesz a kereskedelemben.
Ezzel a módszerrel elég jól el lehet boldogulni.
Ha így is kevés mondjuk az energia és az olaj, húzd le a csúszkát a synthetic oil, és a material plant-ról, aránytalan a felhasználásuk.
291 levél
Válasz 10.07.15. 13:00 #2718
davidb
Köszönöm majd megnézem, az AoD-ben a nyersanyagigény is más. Igen meglepődtem amikor 25000 ellátmány elégnek bizonyult, és 130000 olajból se fogyott sok, igaz nem támadok. Valahogy a ritka anyagból is elég 30000 pedig leállítottam az ezt termelő gyárakat. Úgy néz ki hogy a nagyhatalmak kihúzzák ha sikerül felhalmozni 40-50 ezres készletet, de a kicsik még felhalmozni se tudnak.
264 levél
Válasz 10.07.15. 10:58 #2717
Attila148
Van megoldás a provinciák nyersanyagtermelésének a megoldására. A db/province.csv nevezetű file tárolja az említett adatokat. Az egy az egyben átmásolást nem biztos hogy jó mert lehetséges hogy van különbség a file struktúrájában. Nézd meg hogy van e az oszlopokban változás, mert ha nincs akkor elvileg flülírással működhet.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
114 levél
Válasz 10.07.14. 23:32 #2716
NuCL3aR
129 levél
Válasz 10.07.14. 20:43 #2715
Sas55113
Jónak néz ki

Egy kérdés, SZU-t akk hova fogod berakni szövetségbe?
114 levél
Válasz 10.07.14. 17:38 #2714
NuCL3aR
És hogy mert Izlandon vannak a zombik az majd kiderül!
114 levél
Válasz 10.07.14. 17:35 #2713
NuCL3aR
Sreenshotok:
http://href.hu/x/cr9t
http://href.hu/x/cr9w
http://href.hu/x/cr9x
http://href.hu/x/cr9y

A ha lesz letöltés akkor több sreenshotot kaptok!
114 levél
Válasz 10.07.14. 17:13 #2712
NuCL3aR
Nem-nem. Nem rakom fel sehova amíg nincs kész.
Egyenlőre csak sreenshotokat csinálok.
291 levél
Válasz 10.07.14. 16:59 #2711
davidb
Lehet hogy ez a kisebb flotta jó ötlet. Nem tudok kiigazodni a tengeri csatákon, volt hogy 5:3 volt az arány nekem és elmenekült a flottám. Ráadásul nem is a jó irányba. De leginkább menekülés közben lövöldözik szét egymást, nem csak a menekülő sérül. Szerecsére.

Amit még kifelejtettem az a nyersanyaghiány. Ez valami hihetetlen. Valahogy az Ipari Kapacitással is gondok vannak, konkrétan semmire nem elég, mindegy hogy mennyi van. Egyszerűen rengeteget visz el bombázott tartományok javítása és a Fogyasztási cikkek csúszka, pénz kell minimum a fejlesztésekhez. Na és ez az ami szinte egy államnak sincs, mind csődbe ment. Kiváncsiságból '37 végén átléptem Japánhoz totális katasztrófa volt az egész állam, semmi nyersanyag a nyersanyaghiány miatt 21 IK. Elég hamar beadták a kulcsot összesen 20 hónap után. Kénytelen voltam kóddal segíteni nekik, mert kb Argentína szintű országgá gyengült. SZU-nak szintén negatívban van az erőforrások termelése. De az összes. Át lehet valahol írni azt hogy mennyi nyersanyagot ad egy provincia? Esetleg ha van ilyen fájl mi lenne akkor ha a Doomsdayes fájl berakom az AoD-s helyére?

Az ipari kapacitás szűkössége miatt nem tudtam ejtőernyősöket és szállítóhajókat gyártani. Ennek következménye hogy '42-ben mikor megtámadott az SZU állóháború lett a keleti front. Támadni korlátozottan merek, mert az ellátmány és az elesettek pótlása sok IK-ba kerül. Gondolom más stratégiával nem ez lenne a helyzet. Összességében tetszik ez a meccs.
1187 levél
Válasz 10.07.14. 16:12 #2710
Baracklekvár
Tudom, hülye ötlet, de én már az alapjátékban is azt szoktam, hogy ha tudom, hogy vélhetően egy kis flottát kell elkapnom, akkor én is egy gyengébb flottát küldtem ellenük, ami még így is döntő fölényben volt, de legalább már csatát vállalt az ellen, nem csak kergetőztünk egyet és elszaladt...
pogessor.pcdome.hu
1187 levél
Válasz 10.07.14. 16:11 #2709
Baracklekvár
Pedig a híres osztrák-cseh tengeri csaták nagyon emlékezetesek voltak...
pogessor.pcdome.hu
780 levél
Válasz 10.07.14. 15:33 #2708
Quetzalcoatl
Amióta kijött az 1.04 és telepítettem, csak egyszer játszottam vele huzamosabb ideig, akkor pedig az osztrákokkal próbáltam megszállni a csehszlovákokat. Az általad említett hibákkal így nem találkoztam.
http://pogessor.pcdome.hu/
291 levél
Válasz 10.07.14. 12:19 #2707
davidb
Most játszottam is az AoD-val, nem csak képeket javítottam.

Jelenleg '42-ben járok a németekkel. A játék sebessége tényleg jobb valmaivel mint az 1.04-es patch előtt, de '42-re belassul. Ami nem olyan nagy tragádia ha jó gépe van az embernek, mert akkor már amúgy is háború van és nagy játék sebességgel nem lehet hatákonyan irányítani a csapatokat.

Eddig minden töléletesen működött. A retooling time trükkös dolog, de ha nagy sorozatot gyártok valamiből (8-10) nagyon sokat hoz. Két dolog zavart nagyon:
1. A hajókra pakolható cuccok közt van felderítő repölő is. Ez a repülő támadni is tud, ha a repülő süllyeszti el a hajót akkor a statisztikában a repülőnek adja az elsüllyedt hajót nem a hajónak.

2. Ami viszont számomra súlyos hiba az az hogy a flották nem harcolnak, amelyik gyengébb az egyszerűen elmenekül. Gyakorlatilag soha nem egyenlő erősek így mindig csak pár másodpercig tart a csata és az egyik fél elmenekül. Beállítást nem találtam rá. Emlékszem hogy ez volt az egyik újdnság: túlerő ellen automatikusan kihátról a csatából a flotta. Hát ezt sajnos jól megcsinálták. Nem lehet valahogy változtatni ezen, vagy átírni valamit valahol? Mert így pont a kedvenc csatáim gyakorlatilag eltűntek.
129 levél
Válasz 10.07.13. 21:46 #2706
Sas55113
Nem raknád fel valahova, h megnézzem?
114 levél
Válasz 10.07.13. 21:21 #2705
NuCL3aR
Na félig kész a Zombie MoD!
114 levél
Válasz 10.07.12. 16:52 #2704
NuCL3aR
Oké megvan a hiba. Véletlenül rossz csomagot töltöttem le. :s
291 levél
Válasz 10.07.11. 23:42 #2703
davidb
Nekem is jól működik, semmi probléma nem merült fel.
301 levél
Válasz 10.07.11. 21:38 #2702
hehe64
Többszöri telepítés után sem jött elő ilyen hiba. Az 1936-os hadjáraté egészen más jellegű volt.
Nekem akkor jött elő hasonló, amikor beleturkáltam a hadjáratba egy editorral.
264 levél
Válasz 10.07.11. 10:42 #2701
Attila148
Én az utasításokat követtem és működött a gém.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
780 levél
Válasz 10.07.11. 10:09 #2700
Quetzalcoatl
Ennek a két fájlnak a hiánya nem baj, még az 1.2-es verzióhoz készült modhoz tartoztak, meg az említett két országnak nem voltak katonai vezetői. Szűz telepítésnél értelemszerűen nem lesz ott ez a két fájl. A másik hiba viszont erősen meglep, biztos a legutolsó alap és diffcsomagot raktad fel?
És ha már itt tartunk: másnál is előjött ez a hiba?
http://pogessor.pcdome.hu/
264 levél
Válasz 10.07.10. 22:55 #2699
Attila148
Akkor keresgélhettük a kódban a hibát
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
114 levél
Válasz 10.07.10. 20:34 #2698
NuCL3aR
De csak a 36-os hadjárattal van baj :S
114 levél
Válasz 10.07.10. 20:34 #2697
NuCL3aR
De csak a 36-os hadjárattal van baj :S
114 levél
Válasz 10.07.10. 19:36 #2696
NuCL3aR
Még valami nekem
/db/leders/U73.csv
/db/leders/U98.csv
ezek a fájlok nincsenek meg.
114 levél
Válasz 10.07.10. 19:31 #2695
NuCL3aR
Nem jó a Progessor mód a AoD-hoz...
http://kepkezelo.com/images/ie1mgdd2pnyeg03kvdta.png
Pedig letöröltem mindent amit kellet.
114 levél
Válasz 10.07.10. 18:52 #2694
NuCL3aR
301 levél
Válasz 10.07.10. 17:24 #2693
hehe64
301 levél
Válasz 10.07.10. 17:23 #2692
hehe64
Ha ATI grafikus chip van benne, akkor elvileg beállítható, hogy kényszerítse a natív felbontást, a digital panel opcióknál. Ha inteles, vagy nvidiás, akkos passz.
1187 levél
Válasz 10.07.10. 14:35 #2691
Baracklekvár
Minden gúny nélkül: egyél egy csokit, aztán a boldogsághormonoktól eltelve törődj bele... Legalábbis én ezt tettem - nem találtam sehol semmilyen opciót, ahol ezt ki lehet küszöbölni. Illetve egy opció van: tegyél a laposodra WinXP-t, azzal valamiért széthúzza a képet, míg az újabb Windows-ok inkább megtartják a képarányt, függetlenül a képernyő méretétől.
Már mások is panaszkodtak erre, s ők sem tudták megoldani ezt a problémát - ha meg lehet oldani, én nem tudom hogyan...
pogessor.pcdome.hu
15 levél
Válasz 10.07.10. 11:50 #2690
Califa
Sziasztok, hatalmas gondba vagyok a HoI2 vel lapin akarok vele játszani de nem tudom átállitani sehol 1366X768ra.Mit kéne megbuherálnom hogy működjön a game normálisan????
A bugyi nem a világ legjobb dolga! De közel áll hozzá !!!
264 levél
Válasz 10.07.10. 09:11 #2689
Attila148
No mi volt az? Már kíváncsi vagyok.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
114 levél
Válasz 10.07.10. 00:43 #2688
NuCL3aR
Meg van a hiba oka, és kijavítottam.
114 levél
Válasz 10.07.09. 22:45 #2687
NuCL3aR
114 levél
Válasz 10.07.09. 22:40 #2686
NuCL3aR
264 levél
Válasz 10.07.09. 22:34 #2685
Attila148
Nem tudom pontosan de próbáld meg így. Sok gond lehet de fáradt vagyok és nem biztos hogy megtalálnám a hiba okát. Ezt javaslom.

event = {
id = 9551059
random = no
country = HUN

trigger = {
owned = { province = 429 data = HUN }
random = no
}

date = { day = 1 month = october year = 1937 }
offset = 1
deathdate = { day = 3 month = december year = 1938 }

style = 0
name = "Karpatia-vonal epul!"
desc = "szöveg"
picture = "karpatia-vonal"

action_a = {
name = "Építkezés befejeződött"
ai_chance = 100
command = { type = construct which = land_fort where = 429 value = 5 }


}


}
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
114 levél
Válasz 10.07.09. 21:52 #2684
NuCL3aR
Segítség!
Ennek a eventnek mi a baja?

event = {
id = 9999997
random = no
country = HUN

trigger = { }

date = { day = 1 month = oktober year = 1937 }
offset = 1
deathdate = { day = 3 month = december year = 1938 }

style = 0
name = " Karpatia-vonal epul!"
desc = "..."
picture = "karpatia-vonal"

action_a = {
name = "Szuper!"
command = { type = construct which = land_fort where = 429 value = 5 }
}
}
1187 levél
Válasz 10.07.09. 21:34 #2683
Baracklekvár
Egy hordozócsoportot ért lehetséges nukleáris találat lehetőségeit és hatásait firtatja Patrick Robinson a Nimitz anyahajó című könyvében, érdeklődőknek érdemes elolvasni - főleg, mert az ez után következő könyvei még jobbak...
pogessor.pcdome.hu
780 levél
Válasz 10.07.09. 21:24 #2682
Quetzalcoatl
Az olasz hajóknál engem egyszer már megzavart, hogy volt két átnevezési hullámuk. Az első a Szociális Köztársaság megalakulásakor, a másik meg mikor újra függetlenedett Olaszország. Ráadásul a Roma-nak lett volna egy testvérhajója Impero néven.
http://pogessor.pcdome.hu/
114 levél
Válasz 10.07.09. 21:19 #2681
NuCL3aR
780 levél
Válasz 10.07.09. 21:18 #2680
Quetzalcoatl
A kért parancs a
command = { type = construct which = land_fort where = tartománykód value = mennyit }
Például
command = { type = construct which = land_fort where = 305 value = 2 }
http://pogessor.pcdome.hu/
291 levél
Válasz 10.07.09. 20:41 #2679
davidb
Köszönöm az információt. Ez esetben aktív védelem kilőve, a hajó ugyan csak. Kár.

Közben lefordítottam az Impero Romanohoz tartozó szöveget. Hát eléggé kavarja a dolgokat a története a Roma hajóé, de úgy tudom az csak az orrkiképzésben és a hajó oldalmagasságában különbözött a Littoriotól, nem volt 4. lövegtornya. Erre majd rákérdezek.

Egy másik oldalr is belinkelek hátha hasznát veszitek:
http://www.wolfsshipyard.mystarship.com/Misc/WolfsDen/various.html
ezen az oldalon csak képek vannak.
114 levél
Válasz 10.07.09. 20:38 #2678
NuCL3aR
Egy kis segítség kellene!
Mit kell egy eventbe írni hogy pl. landfort-ot kapjak egy városba??:S
780 levél
Válasz 10.07.09. 20:18 #2677
Quetzalcoatl
Lehet, hogy a Bismarckkal bakot lőttem, és pont szabályt erősítő kivétel volt, de amint láttam, azért átjött, hogy mire akartam kilyukadni.
A rakétákat azért nem írtam eddig, mert egyértelműen a modern kor gyermekei. De hogy davidb kérdésére válaszoljak, a leghatékonyabbnak az aktív rakétavédelmet tartják/tartom, márminthogy a közeledő rakétát valamilyen kisebb kaliberű eszközzel (géppuskával, gépágyúval) kilőjük. Szoktak még rakétaelhárító rakétával is próbálkozni, de általában felemás eredménnyel. Viszont ha a rakétával eltalálunk egy hordozót, és esetleg nukleáris fejjel felszerelt rakétával, akkor nemhogy a célhajónak, de extrém esetben akár a kíséretének is búcsút mondhatunk.
http://pogessor.pcdome.hu/
301 levél
Válasz 10.07.09. 19:16 #2676
hehe64
A mai modernebb rakéták a becsapódás előtt a víz alá merülnek, és óriási sebességgel, (több száz km/h) érik el a hajótestet, valamint többször annyi robbanóanyagot tartalmaznak mint egy hagyományos lőszer. A nagy vízalatti sebesség eléréséhez az úgynevezett szuperkavitáció jelenségét használják ki. A modern torpedók is rakétahajtásúak.
Egy páncélos védelmét sokkal könnyebb hatékonyan kialakítani, mint egy hajóét, már az óriási méretkülönbség miatt is, ráadásul a hajót körülvevő víz jelentősen felerősíti a robbanás hatásait. Az erősen páncélozott hajók ellen pedig nukleáris fejjel ellátott rakétákat alkalmaznak, ezeknek mindegy a páncélzat. Léteznek fél, egy kilotonnás nukleáris töltetek is, ezeket használják pontcélok ellen, mivel a másodlagos rombolásuk (lökéshullám, szennyezés stb.) minimális, a súlyuk pedig csekély.
291 levél
Válasz 10.07.09. 18:51 #2675
davidb
Most ahogy olvasgattam vissza a hozzászólásokat megtaláltam Quetzalcoatl egyik hozzászólását amiben az olasz hajókról szeretne több információt. Bocsánat de nem olvastam el azt a hozzászólást, valahogy kimaradt. természetesen megadom a linket ahonnan a neveket és pár képet is szedtem:
http://www.combinedfleet.com/furashita/itadex_f.htm

Nem tudom mennyire hitelesek a hajók és a hozzájuk tartozó szövegek. Remélem még aktuális.

A Hindenburg CV-ről én se találtam sok mindent, egy pár képet egy makettről és az egyik MMO-ban is szerepel amivel játszok. Egyik helyen sincs nagy kaliberű hajóágyúja, normális CV.
291 levél
Válasz 10.07.09. 18:34 #2674
davidb
Személy szerint a Bismarck süllyedését nem a rombolók általi kilőtt torpedóknak tudom be. A roncshoz való 3 merüléshez 2 (amerikai) azt állípította meg hogy a hajó test kiváló állapotban van. (A másik merülést britek hajtották végre és természetesen azt állították hogy hatalmas károkat okoztak a brit fegyverek.) Sokkal több sérülésnek kéne lennie a hajótesten, az angol fegyverek nem tudtak komoly károkat okozni. Természetesen a nagyhajók iszonyatosan szétlőtték a felépítményt, az övék az érdem, még ha kellett is az a szerencsés torpedó találat. Szerintem önsüllyesztés miatt süllyedt el, tattal előre felé süllyedt, pedig az orr részén kapta a legtöbb találatot. A rombolók torpedóit kizárnám, nem tudom mennyit lőttek ki rá, de szerintem nem eleget, mint említettem a Scharnhorsthoz is kellett 11 pedig az 7000 tonnával kisebb volt.

A tengeralattjáró alkalmazást hehe64 kiválóan írta le, az amerikaiak pedig kiválóan alkalmazták, a németeknek ez se ment.

A mostani haditechnikához nem nagyon értek, de a mai rakétákat nem tudják kilőni a célba érés előtt? Ha irányított a rakáta akkor a jel alapján már lehet ellene védekezni, pl.: az orosz harckocsik aktív védelme. Vagy ez vízfelszín felett nem működik? A túl nagy célpont igaz, de nem lehet a rakétá erejét felfogni réteges szendvicspáncéllal? Harckocsiknál sikerül, HEAT lövedék ellen akár 1700-1850 mm vastag hengerelt homogén acélnank felel meg egyes típus páncélzata. Habár valószínűleg hajók ellen erősebb rakétákat alkalmaznak mint harckocsik ellen, de elvileg jobban lehetne páncélozni a hajókat.
301 levél
Válasz 10.07.09. 18:05 #2673
hehe64
Az előbb kimaradt.
A torpedók (az akkoriak) egyértelműen közelharcra valók.
Soha nem fordult elő, hogy harcképes felszíni egységet felszíni hajó torpedóval süllyesztett el, mivel a fedélzeti tüzérség lőtávolsága, (még a rombolóké is) jóval nagyobb volt, mint a torpedóké.
Ez ma is igaz, a rakétatüzérség korában.
Manapság nincs igazán értelme a hordozókon, és a deszanthajókon kívül, nagy felszíni egységeket hadrendben tartani. Egyszerűen túl nagy célpontok, és akár egy korvett is elsüllyesztheti őket a rakétáival.
301 levél
Válasz 10.07.09. 17:50 #2672
hehe64
A fedélzeti tüzérség a világháborúban egyértelműen a korlátozott lőtávolsága miatt avult el. A legjobb ágyúk is max. 20-30km-re lőttek, (még mielőtt valaki cáfolna, pár km. ide, vagy oda itt nem igazán számít). Ezzel szemben a repülőgépek hatásos "lőtávolsága" több száz km. volt már a háború korai szakaszában is.
Mivel a célbajuttató eszköz rendelkezésre állt, igen hamar kifejlesztették hozzá, a hatásos légibombákat, torpedókat, stb.
A hadihajók elleni harc,(ami ugye elsősorban a távol-keleti frontra volt jellemző,) tipikusan a háború félidejétől, a következőképpen zajlott.

A hordozók repülői felderítették a célpontot/célpontokat.
A bombázók/torpedóvetők megtámadták, és harcképtelenné tették.
Legvégül a helyszínre rendelt saját, vagy ellenséges rombolók/tengeralattjárók, a torpedóikkal adták meg a kegyelemdöfést.
Ez persze a felszíni légi/tengeri csata.

Ugyanez tengeralattjárókkal, előrebocsátva hogy a hadihajók ellen csak a távol-keleti vizeken folytattak komolyabb harcokat. (A németek sikerei nagyrészt véletlenszerűek voltak, stratégiailag hibásan használták a tengeralattjáróikat.)
A tengeralattjáró saját radarja, vagy a vele kapcsolatban álló repülők segítségével felderíti a célpontot.
Odalopakodik, majd kilövi a torpedóit.
Ezután felhúzza a nyúlcipőt.

Ennek az egyszerű taktikának a segítségével, az amerikai tengeralattjárók, a japán flotta igen komoly százalékát süllyesztették el, köztük a flotta legújabb, legnagyobb egységeivel.
780 levél
Válasz 10.07.09. 17:39 #2671
Quetzalcoatl
Elsüllyedt volna. Már a személyzete is rég elhagyta, amikor a japán tengeralattjáró rátalált. A kegyelemdöfést persze valóban tőle kapta, de ugyanezen logika alapján a Bismarck elsüllyesztéséhez sincs köze semmilyen nagy hajónak, mert a magatehetetlen óriáshoz közel úszó rombolók torpedói végezték el a piszkos munkát.
http://pogessor.pcdome.hu/

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.