Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Hearts of Iron 2 Doomsday - Pogessor Mod

A Hearts of Iron és különböző verzióihoz készített magyar mod fóruma.

pogessor.pcdome.hu

Hearts of Iron 3

Hearts of Iron 3
A legutóbbi Hearts of Iron 3 cikkek, hírek
20 levél
Válasz 12.06.18. 14:23 #4670
Malarki2
És az MI fejlődött valamit, vagy az maradt ugyan olyan? Képes már értelmes támadásokat vezetni, ne adj isten partra szállni?
899 levél
Válasz 12.06.18. 12:41 #4669
sulyid
Ugyan nem vagyok szerkesztő, de "eléggé" sokat töltök a játékkal, s eléggé sokat tudok a modról, szóval a szerkesztők utólagos engedemével legalább részben válaszolnék a kérdéseidre:

"Erről milyen vélemények vannak, előrelépés az Armageddonhoz képest(mert nekem még az van meg)? "

Az AOD minden téren a legkifinomultabb HOI leszármazott, noha neki is vannak hibái (lásd az utóbbi napok HSZ-eit...), de hozzá képest bőven kukázható a többi... Mivel én már nagyon régóta nem játszok az alap HOI szériával, csak az AOD-dal, nem igazán tudok pontos összehasonlítást adni a kettőről, de nem véletlenül váltott szinte mindenki AOD-ra egyből.

"Valamint, hogy a mod hol tart, leálltatok már azóta vele, és csak a HoI3-hoz csináljátok, vagy a kettő is képben van még? "

Ha jól tudom, csak az AOD-hoz készülnek a javítások, az ígéretes DH sajnos megbukott, a HOI 3 pedig még 1 milliárd javítás kiegészítő és patch után is eléggé problémás, így nem igazán készülnek (pontosabban semnnyire sem) hozzá további toldalékok (alapcsomagok,javíátsok).
20 levél
Válasz 12.06.18. 12:04 #4668
Malarki2
Srácok, én most tértem vissza a HoI világába, jó két év után. Látom hogy kijött azóta ez az Arsenal of Democracy. Erről milyen vélemények vannak, előrelépés az Armageddonhoz képest(mert nekem még az van meg)? Valamint, hogy a mod hol tart, leálltatok már azóta vele, és csak a HoI3-hoz csináljátok, vagy a kettő is képben van még? Azért kérdezem, mert az oldalon az említett hiba miatt nem látni a frissítések időpontját. Előre is köszönöm a válaszokat.
899 levél
Válasz 12.06.18. 11:42 #4667
sulyid
Van valami ötleted a dolog megoldására?
899 levél
Válasz 12.06.17. 17:10 #4666
sulyid
Agyvérzéstfogokkapniaabüdöskurvaéletbemostmárbasszamszájbaaztarohadtkurvaparadoxothogyegykurvajátékotnemtudnakrendesenmegcsinálni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://kepmegosztas.com/kepek/2091/
899 levél
Válasz 12.06.17. 16:08 #4665
sulyid
Az egy dolog, hogy elkezdte őket gyártani, de baszik használni őket... Ráaádsul elkúrálja a játékot...
780 levél
Válasz 12.06.17. 15:56 #4664
Quetzalcoatl
Hát igen. Eddig az MI nem nagyon csinálgatott ejtőernyősöket, így nyugi volt. Azután belepiszkáltam a fájlokba, és most már csinál. Csupán a történelemhűség nevében. Azt hiszem itt az ideje elgondolkodni azon, hogy újra letiltsuk erről.
http://pogessor.pcdome.hu/
899 levél
Válasz 12.06.17. 14:48 #4663
sulyid
Ez a szar megint rákezdett... Ha átküldöm megtudnád csinálni légszíves (már megint...)?
899 levél
Válasz 12.06.17. 12:29 #4662
sulyid
Köszönöm szépen!

Mondjuk így leírva tényleg eléggé brutálisnak tűnik... ráadásul minden mentésemnél ezt csinálja... -.-
No mindegy, most úgyis ráálltam egy mentésre...
780 levél
Válasz 12.06.17. 11:38 #4661
Quetzalcoatl
Megvan a bibi. Nem vagyok boldog, mert nem mi csináltuk, és javítani sem tudom.
A mentésfájlt kézzel kijavítottam, de a hiba újbóli felbukkanása azért még nincs kizárva. Az ok pedig egy egyszerű és primitív programhiba: a gépnek volt 3 db szállító repülőgépe egy kötelékben, illetve két ejtőernyős hadosztálya, két hadtestbe szervezve. Mindkét hadtestet belepakolta ugyanabba a kötelékbe, majd az egyik repülőgépet leválasztotta a többiről (hiszen két ejtőernyős hadosztály egy kétgépes kötelékben is elfér). Viszont itt bújt bele az egészbe a gyász, mert ahelyett, hogy keletkezett volna egy kétgépes repülőkötelék, benne két ejtőernyőssel, és egy egygépes, üresen - ahogy azt vártuk volna - lett helyette egy kétgépes repülőkötelék, benne két ejtőernyőssel (eddig jó), és egy egygépes kötelék, benne ugyanazzal a két ejtőernyőssel, ami a másikban is van (ami már önmagában is nonszensz). Elmenteni pedig úgy tűnik engedte, viszont amikor megpróbáltad betölteni a mentést, joggal sírt, hogy ezzel ő most nem tud mit kezdeni.
Remélem sikerült érthetően leírnom. Mindenesetre írok majd a készítőknek, hogy tudnak-e erről, aztán onnantól náluk pattog a labda.
http://pogessor.pcdome.hu/
899 levél
Válasz 12.06.17. 10:21 #4660
sulyid
Jól ment át a cucc? Körülbelül mennyi idő a diagnózis felállítása?
899 levél
Válasz 12.06.17. 09:56 #4659
sulyid
780 levél
Válasz 12.06.17. 09:39 #4658
Quetzalcoatl
A kért cím pogessormod kukac gmail pont com. Kíváncsi vagyok, mi a fene lehet a baj. Biztos van rá logikus magyarázat.
http://pogessor.pcdome.hu/
780 levél
Válasz 12.06.17. 09:36 #4657
Quetzalcoatl
A weboldalban van a hiba. Nem tudja beolvasni az XML fájlokat. Pogessorral majd megszakértjük, hogy mi okozza.
http://pogessor.pcdome.hu/
899 levél
Válasz 12.06.17. 09:29 #4656
sulyid
Akkor melyik címre küldjem a mentésemet?
899 levél
Válasz 12.06.17. 09:13 #4655
sulyid
SOS

Az újrarakott, felmodolt AOD is elkezdte 1942 első felében a baszakodást...
899 levél
Válasz 12.06.17. 01:43 #4654
sulyid
Tudom, velem csak a baj van, de kérhetnék egy gyors techtree rendbetételt a svájci hadsereghez?
20 levél
Válasz 12.06.16. 21:32 #4653
Malarki2
Bennem van a hiba vagy a weboldalatokban? Mert a Letöltések menüben a Frissítések alatt csak egy bazi nagy Belső hiba! felirat fogad.
899 levél
Válasz 12.06.16. 17:32 #4652
sulyid
Az országmegosztáa nevű opció mire való?
899 levél
Válasz 12.06.16. 10:22 #4651
sulyid
Ez jó, új mentést kezdek, s 2 hónap múlva már össze is omlik a játék... Na most jött el az a pillanat, hogy törlöm a faszba az egészet, leszedem újra, felrakom felpatchelem...stb
899 levél
Válasz 12.06.16. 10:18 #4650
sulyid
Ha korábbi mentést töltök be, akkor is kiírja a hibát... Ha kihagyom, s kiakarok lépni, akkor összeomlik az egész... inkább kezdek egy új mentést Mo-val, az az 5 év csak behozható 1-2 napon belül...
780 levél
Válasz 12.06.16. 09:38 #4649
Quetzalcoatl
Nos, beleöltem pár órát a hibakeresésbe, de sokkal előrébb nem jutottam. Jelen állás szerint a következőt tudom mondani: a hiba egyedi, ilyen azonosító sem a modban, sem az alapjátékban nincs. Viszont: régebben előfordult már velem (igaz, nem az AoD, hanem az alapjáték), hogy egyszerűen elrontotta a mentést. Nem tartom kizártnak, hogy most is valami hasonló történt. Annyit tudok ajánlani, hogy ha elküldöd tömörítve a mentésfájlt, akkor megpróbálom kipofozni. Ha ki tudom, és nincs totálisan szétcseszve. Egyébként meg lehet folytatni egy régebbi mentéstől. Bocs, gondolom nem erre a válaszra számítottál, de sajnos ez a helyzet.
Illetve, nem tudom, hogy az említett hibaüzenetnél kipróbáltad-e a "Kihagyás" gombot. Néha tovább szokott rá engedni a játék.
http://pogessor.pcdome.hu/
780 levél
Válasz 12.06.16. 09:32 #4648
Quetzalcoatl
Most már lett javítva. Kösz, hogy szóltál.
http://pogessor.pcdome.hu/
899 levél
Válasz 12.06.15. 17:02 #4647
sulyid
Ha szabad megkérdeznem, van-e valami fejlemény a hiba ügyben? Már elvonási tüneteim vannak... végetért az iskola, s én nem játszhatok :S :S :S
899 levél
Válasz 12.06.14. 20:44 #4646
sulyid
Későbbi mentéseimnél igen, nekem is játszhatatlanul instabi...
1186 levél
Válasz 12.06.14. 20:24 #4645
Baracklekvár
'52 elején járok, Argentínával játszok (36-os kampány), s egész jó állásom van. Amit nem tudok folytatni, mert már gyakorlatilag bármikor is elszáll a játék. Gyakorlatilag 1-2 hétnél hosszabb időt már nemigen tud a játék előadni, hanem szó nélkül lép ki. Másnál is előfordul, hogy az AoD kései dátumok esetén már instabil?
pogessor.pcdome.hu
144 levél
Válasz 12.06.14. 20:00 #4644
Vardar
Most vettem észre, nem tudom, hogy lett-e javítja azóta, a Dobi-kormánynál Dobi helyett Dinnyést rakja be a gép, 1 karakter került elgépelésre Dobi azonosítójánál.
899 levél
Válasz 12.06.14. 18:16 #4643
sulyid
Hozzá sem értem, csak feltettem a modotokat... eddig jó pár száz játékóra alatt nem voltak ilyen problémáim...
780 levél
Válasz 12.06.14. 17:53 #4642
Quetzalcoatl
Id ütközés van, vagyis két valaminek ugyanaz az azonosítója. Mégpedig ha jól látom két hadosztálynak. Belehekkelgettél a scenario fájlokba/adatbázismentésbe, vagy a modunk csinálja? Utóbbi esetben ha hazaértem, megnézem.
http://pogessor.pcdome.hu/
780 levél
Válasz 12.06.14. 17:50 #4641
Quetzalcoatl
A szegély opcionális, csak azért említettem, mert mindegyiken van, és a nélkül ronda. Egyébként meg egy egy pixel szélességű keret a képen. A Paint simán tudja, egyszerű fehér színnel rajzolj egy üres téglalapot, ami pont akkora, mint a kép. Less egy már elkészültről, ha nem világos.
http://pogessor.pcdome.hu/
899 levél
Válasz 12.06.14. 17:22 #4640
sulyid
Mi a fasz?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!!?!?!?!

http://kepmegosztas.com/kepek/2083/
144 levél
Válasz 12.06.14. 14:31 #4639
Vardar
Hmm, a fehér szegély, az új dolog. Akkor már értem, hogy miért nem tudtam képet se berakni Az mekkora kb.?
780 levél
Válasz 12.06.14. 10:54 #4638
Quetzalcoatl
Ezek szerint akkor egy ordas nagy elb*szásról volt szó. Ne aggódj, bárkivel előfordul. Képet pont jól gondolod. Annyit tennék hozzá, hogy én ACDSee-t is használok, nekem azzal könnyebb volt méretre összenyomni a képeket, mint Painttel (de ez csak azért, mert volt feltelepítve a gépemen, más ok miatt). De igen, fogsz egy képet, összevágod/nyomod 36*50 képpont méretűre, teszel köré egy fehér szegélyt, bemásolod a gfx/interface/pics mappába és kész. A miniszter fájlban pedig pont úgy hivatkozol rá, ahogy írtad.
http://pogessor.pcdome.hu/
144 levél
Válasz 12.06.14. 10:39 #4637
Vardar
Egy új fájllal megcsináltam minden módosítást elölről, most már működik, nem tudom, hogy mit rontottam el. Az adott miniszterhez képest hogy kell beilleszteni? Csinálok egy Rassay.bmp-t, akkora méretben mint a többi miniszteré, beillesztem Rassay sorába, hogy Rassay és ennyi? Painttel meg lehet csinálni a képek módosítását vagy ti használtatok valami speciális programot?
780 levél
Válasz 12.06.14. 08:56 #4636
Quetzalcoatl
Az szép. Akkor küldd el a miniszter fájlt, hogy szemügyre vételezhessem, mert új játék esetén kutya kötelessége lenne működnie.
http://pogessor.pcdome.hu/
144 levél
Válasz 12.06.13. 21:12 #4635
Vardar
Ha új játékot kezdek, akkor nem látja a változást. Pl átállítottam Bajcsy-Zsilinszky elérhetőségét 44-ről 39, elindítottam a 39-es kampányt, semmi. Megcsináltam Rassayt, meg Eckhardtot, beraktam őket Trunkwalter meg Tasnády helyére, típus, kép, dátum minden rendesen beállítva, a 39-es eventet is átírtam, még se rakta be Eckhardtot. Ha meg market liberalra változtattam az országot, nem kaptam meg Rassayt. Ellenben amikor 21279-el létrehozom Barankovicsot, mint miniszterelnököt, akkor látja a gép, be is tudom illeszteni a 47-es választások eventjébe, működik rendesen. Mi a gond?:/
899 levél
Válasz 12.06.13. 19:37 #4634
sulyid
Nap kérdése: ha a szocialisták megnyerik a forradalmukat/puccsukat, akkor milyen államforma/goverment lesz?
899 levél
Válasz 12.06.13. 18:05 #4633
sulyid
És megmondta a párt: 3 éven belül felkell állítani a magyar tengerészgyalogságot, s be kell vetni a Földközi-tenger partvidéke mentén...
899 levél
Válasz 12.06.13. 17:04 #4632
sulyid
Nem írták alá a románok... Mit is vártam el tőlük?
780 levél
Válasz 12.06.13. 15:22 #4631
Quetzalcoatl
Huhh, ez most megint kicsit zavaros. Tehát csinálsz valamit a miniszter-fájlban, kezdesz egy új játékot, és nem látja a változást? Akkor első körben valamiféle ID-ütközésre gyanakodnék. Vagy már meglévő mentéssel próbálkoztál? Saját magad által csinált minisztereket piszkáltál, vagy a gyáriak közül egyet?
http://pogessor.pcdome.hu/
780 levél
Válasz 12.06.13. 15:18 #4630
Quetzalcoatl
Semmi egetrengető, egész egyszerűen nem kötik meg az egyezményt. Mivel pedig nem kötik meg, nem bomlik fel a kisantant, pontosabban csak később, amikor Csehszlovákia megszállás alá kerül (vagy a Szudéta-vidéknél... már nem emlékszem).
Illetve van egy esemény magyar részről, hogy ha megtörténik az egyezmény, Werth lesz a vezérkarfőnök, meg kapunk manpowert.
http://pogessor.pcdome.hu/
899 levél
Válasz 12.06.13. 15:03 #4629
sulyid
Mi történik, ha a Bledi Egyezményben nem írja alá valamelyik nemzet?
144 levél
Válasz 12.06.12. 22:05 #4628
Vardar
Igen, így értettem Köszönöm szépen
Még egy súlyos problémám lenne. A miniszteres fájl, csak akkor fogadja el a módosításaimat, ha új sorba írom az adott embert. Ha egy meglévő ember valamilyen adatát változtatom meg (pl PA-ról ML-re) vagy egy meglévő embert törlök és a helyére írok be valaki újat, akkor egyáltalán nem történik semmi, mintha érvénytelen lenne a módosításom. Ellenben ha vadonatúj sort kezdek, akkor minden rendben, látja az adott személyt. Ez miért van így?
899 levél
Válasz 12.06.12. 16:08 #4627
sulyid
Időközben már elveszítették kemény 2 hónap alatt a köztársoságiak... most én vagyok a nacionalista Spanyolország vezetője, s éppen újjáépítem az országot, s kiépítek egy olyan légierőt, hogy bármikor-bárhol-bármely légierő támadását képes legyen letörni, s támogatni a szárazföldiek védekezőharcát...
780 levél
Válasz 12.06.12. 15:48 #4626
Quetzalcoatl
Attól függ, miben nyilvánul meg a támogatásod. Ha csak arra gondolsz, hogy küldesz nekik egy minimális szintű ellátmányt, akkor azzal érdemben nem befolyásolsz semmit, viszont ehhez nem kell hadüzenet. Másik lehetőség, hogy partra szállsz 3-4 hadosztállyal, ami már érdemben hat az erőviszonyokra. Harmadik lehetőség, hogy kicsit a németekhez hasonlóan avatkozol be, mármint hogy a flottával blokádolsz erősen. Ez utóbbi rossz hatással van a szemben álló fél külkereskedelmére (nem nagyon tud nyersanyagot szerezni), másrészt a gyarmatokon lévő csapatokat sem tudja átszállítani a szárazföldre. Mindezek mellett használhatsz még légierőt, ha nem sajnálod, hogy az ellenséges vadászok/légvédelem kicsit megritkítja.
http://pogessor.pcdome.hu/
780 levél
Válasz 12.06.12. 15:40 #4625
Quetzalcoatl
Ezt most így annyira nem sikerült dekódolnom. Úgy érted, hogy eventet akarsz írni, és mi az a parancs, ami megszünteti a báb státuszt? Mert akkor javaslom a /db/events/event_command.txt fájlt, ott van felsorolva az összes, neked pedig az end_puppet kell majd. A pontos paraméterek így fejből viszont már nem mennek.
http://pogessor.pcdome.hu/
899 levél
Válasz 12.06.11. 20:51 #4624
sulyid
Hogyan akadályozzuk meg Lo lerohanását? Legyünk német szövetséges a lengyelekkel...
899 levél
Válasz 12.06.11. 18:04 #4623
sulyid
" szovjetek ellen semmit, a nyugati-amerikai flottákat akartam mazsolázni, valahogy romantikus módon vonzódom a tengeralattáró általi hajóelsüllyesztéshez. Háromszoros hipip a HMS Conqueror-nak!"

Túl sok volt a Silent Hunter?

Mondjuk én is nagyon szeretem, s a mai napig játszom a széria III. és IV. tagját...

Az V. engem nem győzött meg :S (nem volt benne Type IX...)
1186 levél
Válasz 12.06.11. 17:41 #4622
Baracklekvár
a szovjetek ellen semmit, a nyugati-amerikai flottákat akartam mazsolázni, valahogy romantikus módon vonzódom a tengeralattáró általi hajóelsüllyesztéshez. Háromszoros hipip a HMS Conqueror-nak!

Egyébként már azóta Argentínával kezdtem el, s a szövetségesek egyik csatlósaként az Afrika-körüli harcokban veszem ki részem vízen és szárazföldön... Van annak valami bája, amikor egy amerikai páncélos hadtestet felmentek egy lovashadsereggel... Viszont alapvetően azért csatlakoztam a szövetséghez, hogy majd jófiú módjára megosztják velem a tech tervrajzokat, erre senki nem ad semmit... Ez az AoD-ban jellemző?
pogessor.pcdome.hu
899 levél
Válasz 12.06.11. 17:33 #4621
sulyid
Szerintetek hogyha támogatom a spanyol polgáháborúban a köztársoságiakat, mennyi annak az esélye, hogy megnyerjék?

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.