Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Hearts of Iron 2 Doomsday - Pogessor Mod

A Hearts of Iron és különböző verzióihoz készített magyar mod fóruma.

pogessor.pcdome.hu

Hearts of Iron 3

Hearts of Iron 3
A legutóbbi Hearts of Iron 3 cikkek, hírek
114 levél
Válasz 10.03.24. 20:06 #1820
NuCL3aR
780 levél
Válasz 10.03.24. 20:05 #1819
Quetzalcoatl
when: fejlettség, 0-tól számol mindig
tank: armored
könnyűtank: light_armored
lovas: cavalry
gyalogos: infantry
hegyi: bergsjager
tengerészgyalogos: marine
ejtőernyős: paratrooper
milícia: militia
vezérkar: HQ
gépkocsizó: motorized
gépesített: mechanized
helyőrség: garrison
http://pogessor.pcdome.hu/
114 levél
Válasz 10.03.24. 19:46 #1818
NuCL3aR
Na van még egy kérdésem
Ha én tankot akarok lerakni akkor
# command = { type = add_division which = "1. Tankhadosztály" value = -mi a tank neve?- when = 1(Ez ugye a tank fejlettsége?) where = armored_car }
1187 levél
Válasz 10.03.24. 18:31 #1817
Baracklekvár
Kellene bele még egy paramtéer, miszerint hogy hova is kell létrehoznia...
pogessor.pcdome.hu
780 levél
Válasz 10.03.24. 18:23 #1816
Quetzalcoatl
Akkor jó. Akkor "command = { type = add_corps value = cavalry where = armored_car }" ezt a sort szimplán figyelmen kívül hagyja.
http://pogessor.pcdome.hu/
114 levél
Válasz 10.03.24. 17:58 #1815
NuCL3aR
Nem rakja sehova. Berakja arra helyre ahol vannak a le nem rakott katonák
780 levél
Válasz 10.03.24. 17:57 #1814
Quetzalcoatl
Na ez viszont így fura. És mit csinál? Egy lovashadosztályt rak le véletlenszerűen valahová? Mert az "add_corps"-os sornak így értelme nincs.
http://pogessor.pcdome.hu/
114 levél
Válasz 10.03.24. 17:47 #1813
NuCL3aR
Működik!!!
Köszönöm a segítséget
114 levél
Válasz 10.03.24. 17:25 #1812
NuCL3aR
################
# Név
#############################################
event = {
id = 777777
random = no
country = HUN

trigger = { }
name = "Név"
desc = "Üzenet"
style = 0
picture = "allied_supply_captured"

action_a = {
name = "Rendben!"
command = { type = add_corps value = cavalry where = armored_car }
command = { type = add_division value = cavalry where = armored_car }
}
}

Akkor így jó lesz???
1187 levél
Válasz 10.03.24. 17:22 #1811
Baracklekvár
Két baj van:

1. kommentelve van a command sor, s ha üres az akció, akkor nem látszik a gomb, s ha nincs gomb, akkor talán nem látszik az egész event
2. előbb kellene egy add_corps parancs, hogy létrehozzon hadtestet, amihez hozzácsatolhatja a hadosztályt
pogessor.pcdome.hu
114 levél
Válasz 10.03.24. 17:19 #1810
NuCL3aR
################
# Név
#############################################
event = {
id = 777777
random = no
country = HUN

trigger = { }
name = "Név"
desc = "Üzenet"
style = 0
picture = "allied_supply_captured"

action_a = {
name = "Rendben!"
# command = { type = add_division value = cavalry where = armored_car }
}
}
1187 levél
Válasz 10.03.24. 17:11 #1809
Baracklekvár
Másold be ide azt az eventet, ne kelljen levegőbe beszélni... Majd meglátjuk, hogy mit baltáztál el...
Egyébként, volt olyan event, amiben 6 órán át kerestem hibát...
pogessor.pcdome.hu
114 levél
Válasz 10.03.24. 17:05 #1808
NuCL3aR
1187 levél
Válasz 10.03.24. 16:59 #1807
Baracklekvár
Dátumot tettél bele, hogy mikor fusson le?
startdate deathdate, ilyesmi, fejből nem megy...
pogessor.pcdome.hu
114 levél
Válasz 10.03.24. 16:54 #1806
NuCL3aR
Az volt benne és így is rossz :S
780 levél
Válasz 10.03.24. 16:52 #1805
Quetzalcoatl
Ezek szerint a "country = HUN" mégis kell. Én beszéltem marhaságot. Bocs.
http://pogessor.pcdome.hu/
114 levél
Válasz 10.03.24. 16:49 #1804
NuCL3aR
Beírom a konzolba hogy
event 777777

de nem csinál semmit :S
1187 levél
Válasz 10.03.24. 16:39 #1803
Baracklekvár
Hol mi nem jó?
pogessor.pcdome.hu
114 levél
Válasz 10.03.24. 15:22 #1802
NuCL3aR
Áh van egy kis gond. :S Nem jó a event :S
1187 levél
Válasz 10.03.24. 09:54 #1801
Baracklekvár
Igen.
pogessor.pcdome.hu
31 levél
Válasz 10.03.23. 23:58 #1800
Wanq
Sziasztok!
Az jutott eszembe, nem lehetne-e olyat csinálni, hogy egymással nem szövetséges államok területcserét hajthassanak végre, üzleti megállapodásban.
Mert pl most Mo.-val kerültem abba a kellemetlen heylzetbe hogy Kassa a szovjetekhez került,s bár sok mindent tudnék adni érte, csak a háború marad, mivel a szövetségesekkel vagyok egy klikkben.
114 levél
Válasz 10.03.23. 23:03 #1799
NuCL3aR
Na most már semmit nem értek. Az event-et C:\Program Files\Paradox Interactive\Doomsday\db\events itt kell szerkesztenem meg beraknom?
1187 levél
Válasz 10.03.23. 22:55 #1798
Baracklekvár
A scenarios könyvtárban az eug fájlokban fel vannak sorolva azok a txt fájlok, melyeket beolvas és felhasznál a hadjárat működtetéséhez a játék. Ha új fájlt hozol létre, akkor az eug fájlt is módosítanod kell. De szerintem jobb, ha egy régi fájlt módosítasz, legalább addig, amíg bele nem jössz a dologba.
pogessor.pcdome.hu
114 levél
Válasz 10.03.23. 22:47 #1797
NuCL3aR
És amúgy ezt egy új txt. fájlba is rakhatom?
114 levél
Válasz 10.03.23. 22:39 #1796
NuCL3aR
780 levél
Válasz 10.03.23. 19:41 #1795
Quetzalcoatl
##################################################
# Név.
##################################################
event = {
id = 777777 #remélem ez még nem foglalt, de hasraütésszerűen lehet próbálkozni
random = no
#country = HUN ez sem kell, és akkor bármelyik országhoz jó

trigger = { }
name = "Név"
desc = "Üzenet"
style = 0
picture = "allied_supply_captured"

#innen kiszedtünk mindent

action_a = {
name = "Rendben!"
command = { type = add_division value = cavalry where = armored_car }
}
}
http://pogessor.pcdome.hu/
114 levél
Válasz 10.03.23. 16:01 #1794
NuCL3aR
#########################################################################
# Név.
#########################################################################
event = {
id = ide most milyen id kell?:S
random = no
country = HUN

trigger = { ide mit írjak? :S
name = "Név"
desc = "Üzenet"
style = 0
picture = "allied_supply_captured"

date = { year = 1936 month = august day = 27 } Ezt ki lehetne szedni?
offset = 1
deathdate = { year = 1950 month = may day = 20 } és ezt is?

action_a = {
name = "Rendben!"
# command = { type = add_division which = "1. Lovashadosztály" value = cavalry when = 1 where = armored_car }
# command = { type = add_division which = "1. Lovashadosztály" value = cavalry when = 1 where = armored_car }
# command = { type = add_division which = "Fövezérség" value = HQ when = 1 where = artillery }
}
}

Kb. ennyi lenne a problémám xD
780 levél
Válasz 10.03.23. 15:26 #1793
Quetzalcoatl
Igazad van, a "Melyik a legerősebb hadsereg a játék elején?" kérdésre valóban nem lehet egzakt választ adni. Az azonban bizonyos, hogy - hangsúlyozom, a játék elején - a francia, német, szovjet, lengyel haderők a legerősebbek. Hogy konkrétan melyikük a besztof, és melyikük a második, az nem igen számít abban az esetben, ha a négyből három a határaidon állomásozik (lásd Litvánia).
http://pogessor.pcdome.hu/
1187 levél
Válasz 10.03.23. 11:59 #1792
Baracklekvár
Win7 képarányról: nekem is ez van, idővel megszokod...
pogessor.pcdome.hu
202 levél
Válasz 10.03.23. 11:15 #1791
lordtopi2
Ha nem haragszol kicsit vitába szállnék veled a kezdeti hadsereg erővel kapcsolatban: bár a ruszkiknak tényleg 100+-os a hadseregük de nagyon fejletlen és szervezetlen (40-45-ös szervezettség mellett '18-as hadosztályok) én lengyelekkel (ezzel voltam) és a románokkal karöltve (nagyon kicsi német segítséggel) '36 közepétől '38 végéig felmorzsoltam a ruszkikat... (a német támogatás abból állt hogy partraszálltak a balti államok területén és elfoglalták a finnország alatti pár területet meg miután hadatüzentem nekik a finneket is... utána semmi: állomásoztak a megszállt területeiken. valamint a német kezdeti : '36 01 01 hadsereg elég bármelyik ország azonnali lerohanására (próbáltam kb japánon kívül minden ország ellen egyből az elején és sikerült megtörnöm mindenkit (természetesen a szovjeteket nem tudtam lenyomni mert 10 másik ország is nekemjött de símán üldöztem az egész vörös hadsereget a csapataim kétharmadával)) egyébként meg a balti államokkal el kell foglalni először a skandináv államokat majd kis szerencsével az angol szigetet (lettországgal sikerült egyszer)

és egy kérdés: win 7 alatt laptopon 16:9 vagy hasonló képarány mellett behúzza a két szélét a játéknak 1024*768-as arányra... ez nagyon zavaró (jobb volt amikor kicsit el volt nyújtva az egész... xp-n nem csinált ilyet) tudnátok valami megoldást erre a problémára?

elnézést ha túl sok mindenbe belekötötam de az nem kioktatás akart lenni csak a tapasztalataimat akartam megosztani veletek
1187 levél
Válasz 10.03.22. 17:23 #1790
Baracklekvár
136os hozzászólás e topikban. Ha ezt az esemény megérted pontosan, akkor majd. mindenféle eseményt létre tudsz hozni.
pogessor.pcdome.hu
114 levél
Válasz 10.03.22. 16:34 #1789
NuCL3aR
de nem tudok eventet csinálni :S
1187 levél
Válasz 10.03.21. 20:06 #1788
Baracklekvár
Üdv!

A pogessor.pcdome.hu oldalon fenn lévő MOD-ot ha használod, akkor kb. mindent értesz a játékból, mert a lényeges és nem lényeges szövegek jelentős százaléka le van fordítva.
Ha ezek után még végigcsinálod a tutorial-t is, akkor azért elég rutinnak össze kell jönnie ahhoz, hogy kereskedni is tudj...
pogessor.pcdome.hu
38 levél
Válasz 10.03.21. 19:05 #1787
Chiang
Csinálj magad
114 levél
Válasz 10.03.21. 14:22 #1786
NuCL3aR
Amúgy valaki nem tudna egy olyan eventet, hogy pl.: add 2 tankot?
1 levél
Válasz 10.03.21. 11:57 #1785
kipuvadasz
SZiasztok. Kezdő vagyok!! Ímádnám ezt a játékot,nekem a Doomsday magyarosítva van meg ha mindent értenék? dudom ilyen nincs szeretnék egy két dolgot megérteni remélem tud valaki segíteni. PL: Mo-val vagyok sok vasam van de nem tudom eladni és így nincs pénzem lassú a fejlesztés. Már próbáltam kereskedni de nem megy. Valaki megoldás????
114 levél
Válasz 10.03.19. 23:42 #1784
NuCL3aR
A HoI2 meg a HoI3 nagyon más fájlokból állnak
31 levél
Válasz 10.03.19. 23:18 #1783
Wanq
Azt sem lehetne valahogy megoldani, hogy a provinciák maradnak csak a határaik lennének realisztikusabbak? Legalább országhatároknál...
A tartományok száma szerintem is megfelelő egyébként, csupán egy két pluszt tudnék hasznosan elképzelni
780 levél
Válasz 10.03.19. 22:13 #1782
Quetzalcoatl
A szigetek közti átjárhatóságot meg tudom csinálni (elvileg), de eddig nem foglalkoztam vele, miért csinál egyes szigetek közt átjárást. Mármint a koncepcióról nincs tudomásom.
Térképet viszont nem fogok rajzolni. A HoI3-hoz is megpróbáltam, és nem embernek való az.
http://pogessor.pcdome.hu/
114 levél
Válasz 10.03.19. 21:02 #1781
NuCL3aR
Hát nem tudom hogy sikerülne lehet még Magyarországot se sikerülne :S
45 levél
Válasz 10.03.19. 20:51 #1780
torcyemperor
sziasztok

én főleg a csendes óceáni szigeteknél hiányolom a több provinciát, egyszerűen képtelenség bevenni egy guamot ha sok a katona rajta, pedig az nem egy kicsi sziget.
illetve a salamon szigeteknél guaadlcanal és a környező sziegetek elég közel vannak egymáshoz ahhoz, hogy átjárható legyen (10-15 km), épp úgy mint hawaiinál
114 levél
Válasz 10.03.19. 19:54 #1779
NuCL3aR
Rendben megvárom. És kaphatnák valami előehetőséget hogy beszélhessek vele?
1187 levél
Válasz 10.03.19. 19:52 #1778
Baracklekvár
Én megvárnám helyedben fejlesztőtársamat, bizonyára vannak javaslatai...
pogessor.pcdome.hu
114 levél
Válasz 10.03.19. 19:41 #1777
NuCL3aR
Hát ha nincs kedvetek segíteni akkor majd én megcsinálom
1187 levél
Válasz 10.03.19. 19:25 #1776
Baracklekvár
Néhány esetben indokolt lenne használata, elsősorban az első bécsi döntés lekövetésére és Őrvidékre gondolok, egyébként szerintem sok értelme nincs így szétdarabolni a térképet, a Hoi2 felbontási szintje nekem megfelel - a nyilvánvaló hibáktól eltekintve.
pogessor.pcdome.hu
38 levél
Válasz 10.03.19. 19:21 #1775
Chiang
Ilyen map nagyobbitó vagy mi az AoD-hoz is van fent a paradox forumon és ingyen bár szerintem felesleges...
114 levél
Válasz 10.03.19. 19:08 #1774
NuCL3aR
http://www.modforenjoy.com/
Ezen a honlapon fent van a HoI2 map szétosztva. Csak egy baj van vele, hogy nem lehet letölteni ingyen. Szóval fel lehet osztani a map-ot. Ha kíváncsiak vagytok a programra amivel próbálkozok, akkor szóljatok ha kell a linkje.
1187 levél
Válasz 10.03.19. 17:16 #1773
Baracklekvár
Előfordul(t) többször olyan játékmenet nálam, hogy a szovjetek nem szállják meg Litvániát, a németek elveszik Memel vidéket, aztán békén hagyják - ők meg ugye csendben lapítanak a fű alatt nagyon helyesen.
Az ilyen kivárásra játszva el lehet esetleg érni, hogy ha egyértelműen látszik, hogy az egyik nagy birodalom bukóra áll és a frontvonal épp most gurul el szerény országunk mellett, akkor a gyengébbet meg kell támadni, s így lehet némi területhez jutni szerencsés esetben. Világhatalmi törekvésekhez talán kevés, de kiindulópontnak nem rossz.
pogessor.pcdome.hu
780 levél
Válasz 10.03.19. 16:22 #1772
Quetzalcoatl
Nem, nincs szabályozva, meg változik is az idők folyamán. De nem a katonák, hanem a hadseregek ereje (inkább létszáma). Azért írtam, mert a ruszkiknak van kezdetben a legtöbb hadosztályuk (párszáz), és '39-'40 tájékára, amikor is a balti összezördülések megtörténnek, ez csak több lesz. Mondjuk a kezdeti 4 lett hadosztályunkhoz nem tudom mennyit lehet még addig besorozni, de ha lesz mondjuk 20 hadosztályunk, akkor se lesz esélyünk nyerni.
http://pogessor.pcdome.hu/
38 levél
Válasz 10.03.19. 16:10 #1771
Chiang
Amugy most h leírtad h a katonák errősége... az így van szabályozva a játékban??? és akkor letudnád írni mondjuk 1-10-ig ??? Mert érdekelne

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.