Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Hearts of Iron 2 Doomsday - Pogessor Mod

A Hearts of Iron és különböző verzióihoz készített magyar mod fóruma.

pogessor.pcdome.hu

Hearts of Iron 3

Hearts of Iron 3
A legutóbbi Hearts of Iron 3 cikkek, hírek
102 levél
Válasz 10.03.19. 15:48 #1770
Kalenics
Kösz a választ.
780 levél
Válasz 10.03.19. 15:44 #1769
Quetzalcoatl
Ez jó kérdés. Úgy érted, hogy ki lehet-e terjeszkedni világméretűvé? Nos, el kell szomorítsalak: beleesnek a Szu érdekkörébe. Ami azt jelenti, hogy minden esetben meg lesznek szállva, kivéve ha
a) tönkreverik a ruszkikat katonailag, ami ugye gyakorlatilag lehetetlen;
b) nem történik meg a Molotov-Ribbentropp paktum. Ennek legegyszerűbb módja, ha katonailag kiiktatjuk a lengyeleket (4. legerősebb hadsereg), németeket (2. legerősebb hadsereg) vagy az oroszokat (legerősebb hadsereg).
Más szóval bukó.
Esetleg azt lehet csinálni, hogy megszállni valami messzebbi államot (pl. Dániát), aztán harcolni a ruszkikkal. Ilyen távolságba csak nem fognak utánunk jönni, aztán majd a germánok valamikor úgyis befűtenek nekik, akkor vissza lehet térni.
http://pogessor.pcdome.hu/
1186 levél
Válasz 10.03.19. 15:35 #1768
Baracklekvár
Üdv!

Az AOD mod készültekor abban maradtunk fejlesztőtársammal, hogy kezdetben az AOD skinek lesznek, hátha jókat csináltak meg, aztán majd utólag felülvizsgálódik a témakör.
Ezek szerint az AOD skinek csereérettek a Pogessor MOD-beliekkel...
pogessor.pcdome.hu
102 levél
Válasz 10.03.19. 15:29 #1767
Kalenics
Balti államokból lehet szuper hatalmat csinálni?
38 levél
Válasz 10.03.19. 15:15 #1766
Chiang
Azt kérdezném hogy a skineket amik a doomsdayben vannak azt nem akarjátok átrakni az AoD-ba??? legalább az egységek a térkéepn jobban mutatnának
780 levél
Válasz 10.03.19. 14:24 #1765
Quetzalcoatl
Nincs rá sok napom, hogy megcsináljam. Meg lusta is vagyok.
http://pogessor.pcdome.hu/
1186 levél
Válasz 10.03.18. 23:36 #1764
Baracklekvár
És ez a program jól is működik? Mert én még olyan szerkesztő eszközt nem láttam hoi2-höz, ami nem hibás eredményt hoz - eddig 2-3 programot próbáltam, de elriadtam... De bevallom, le vagyok maradva kb. 1 évvel, mostanság fejlesztőtársam a fő küzdő, szóval majd ő megmondja a nagy tudást.
pogessor.pcdome.hu
114 levél
Válasz 10.03.18. 21:44 #1763
NuCL3aR
Van ilyen program de mindegy...és hát nem sok munka lenne én csak Magyarország területét osztanám fel...
1186 levél
Válasz 10.03.18. 21:33 #1762
Baracklekvár
Üdv!

Először is, nem ismerek ilyen programot, szerintem nincs is. Továbbá, a tartományok száma jelentősen korlátozott úgy tudom.
De tegyük fel, hogy egy tartományt kettéosztasz valahogy. Ez még csak az első lépés volt. Ezek után az összes érintett országnak tartomány beállításait módosítani kell, az minden felvonulási terv borul szerintem, azokat is kezelni kell, az eventeket is át kell írni... Ez egy olyan feladat, amit szerintem nem szeretne nagyon senki magának...
pogessor.pcdome.hu
114 levél
Válasz 10.03.18. 21:21 #1761
NuCL3aR
Sziasztok!
Ti tudtok segíteni a HoI2 map felosztásában?
Ismerek egy programot amivel fel lehet osztani a Hoi2 mapját
780 levél
Válasz 10.03.17. 19:36 #1760
Quetzalcoatl
Igen, sajnos a vége felé előfordulhatott, hogy elnagyolt munkát végeztem. Még majd ki fog esni egy-két csontváz a szekrényből, pl. az egyik eseménynél - ami egyébként a sima aodban nem szerepel, de nem is mi írtuk - hiányzik a leírás. Csak az a baj, hogy elfelejtettem, mi a neve, tehát még egyszer el kellene kezdenem játszani, hogy kiderítsem.
Retooling time nekem is beletelt kis időbe - ráadásul, ha még gyártás alatt fejleszted az egységet, akkor a retooling time-ot is újrakezdi.
http://pogessor.pcdome.hu/
1186 levél
Válasz 10.03.17. 18:57 #1759
Baracklekvár
Leo Kessler - Nyugati Tűz hadművelet
pogessor.pcdome.hu
291 levél
Válasz 10.03.17. 18:47 #1758
davidb
Hétvégén az otthoni asztali gépen tudtam játszani az AoD-val.
Az első meglepetés az volt hogy lassabb volt a játék a vártnál, pedig elég jó gépem van. Igazából ez nem is számít, de a mentések miért olyan nagy méretűek? Ez miatt valami borzasztó a mentési idő.
A második meglepetés a retooling time volt. Nem tudom a többiek milyen hamar jöttek rá hogy mit is jelent ez, de én túl későn. Ennek az a szerepe ha a termelésnél valami új egység kerül a listába annak a gyártási idejéhez hozzáadódik ez a retooling time. Én meg egyesével, kettes sorozatokban gyártogattam a gyalogos hadosztályokat, furcsálltam is hogy miért van ilyen kevés hadosztályom. Úgyhogy gyártani csak hosszabb sorozaban éri meg, minimum 4-5 hadosztálynyit, dandárnyit. Ekkor a sorozat második tagjától kezdve termelési bónuszt is kap az ember, minél magasabb sorszámú a tag annál többet. Remélem a többiek hamarabb rájöttek erre és csak engem tréfált meg.
A harmadik meglepetés az volt hogy nem tudtam kereskedelmi szerződést kötni Szovjetunióval, mert egyszerűen nem volt nyersanyaga (1940 környékén jártam akkor). Azt hittem hogy csak pillanatnyilag nincs neki, mert sok dolgot gyárt egyszerre, de nem. Utóbb kiderült hogy az első két évben gyakorlatilag csak gyárakat épített, ezek emészthették fel a nyersanyagot. Az USA-nak sincs olyan hatalmas felhalmozott készlete, produktuma, mint a Doomsdayben. Azért ezt is baromi jól megcsinállták hogy a szuperhatalmak is nyersanyaghiányban szenvednek.

A nyersanyaghiányt és a mentési időt leszámítva jó a játék, Francoék is megtudják nyerni a háborút. Az SZU álltalában hamar bebukja a háborút a németek ellen nálam is.

Pogessor, Quetzalcoat: Jól emlékeztem: a heavy submarine-oknak tényleg volt eredetileg nevük. Összesen 7 egységnek volt neve, úgyhogy olyan nagy veszteség nem érte az AoD-t. Ezeket kimásoltam majd elküldöm az egység pontosítással. A pontosításokba nem kezdtem bele, mert nem volt hozzá se kedvem se időm. Amúgy is kevesebbet kell módosítani mint amennyire számítottam.
291 levél
Válasz 10.03.17. 18:20 #1757
davidb
Ez a japán tengeralattjáró hangárral és hidroplánnal nekem is újdonság, nem olvastam róla. Igaz hogy a japán tengeralattjárókról nem szoktam olvasni. Tényleg van az AoD-ban felderítőgép a tengeralattjárókra. Elég érdekes az egész elgondolás, nem sok értelmét látom, az akkori technikával még nem volt kivitelezhető. Ma már robotrpülőkkel meg lehet csinállni, de maximum kémkedésre lenne hatékony. Akkoriban egyedül annak lett volna valami értelme ha a németek szerelnek fel tengeralattjárókat V1-esekkel, amikkel jó esetben lehetett volna az USA-t támadni, persze csak XX vagy magasabb osztályszámú tengeralattjárókkal, amiket nem tudnak detektálni. De ez is túl bonyolult lett volna, kétséges hogy megérte-e volna.
129 levél
Válasz 10.03.15. 19:04 #1756
Sas55113
Akkor ugylátszik, japán történelemből van mit bepótolnom
780 levél
Válasz 10.03.15. 10:51 #1755
Quetzalcoatl
Nem hiszem, hogy szükséges lenne, főleg azért, mert - legalábbis az AoD-ban - létezik valami hasonló, mármint hogy a tengókra lehet pakolni felderítőrepülőt.
http://pogessor.pcdome.hu/
38 levél
Válasz 10.03.15. 09:43 #1754
Chiang
De a játékba érdemes lenne belerakni vagy teljesen felesleges?
780 levél
Válasz 10.03.15. 09:08 #1753
Quetzalcoatl
Hát, nehéz erre válaszolni. Úgy fogalmaznék, hogy nem hiányosabb, mint az 1.5-ös verzió. Sokkal inkább a játékrendszert variálták át. Talán egy kicsit lassabb is lett ettől sajnos. Ha elégedett vagy az előzővel, akkor használd inkább azt, az új verziót legfeljebb próbaként érdemes feltelepíteni - van benne érdekes koncepció, de korántsem biztos, hogy ez mindenkinek tetszik.
A hibákról szólva pedig: nem a hibajavításra mentek rá a verzióváltásnál, ezt inkább az 1.6béta -> 1.6 váltásra tervezik.
http://pogessor.pcdome.hu/
780 levél
Válasz 10.03.15. 09:01 #1752
Quetzalcoatl
Végül is a mai napig létezik hasonló, csak ember nélküli (robot)repülőgépeket indítanak tengeralattjárókról. És a legszomorúbb az egészben, hogy a ruszkik a megalomániájukkal be sem szálltak a korai tengeralattjáró-fejlesztésekbe. Pedig ha másnak nem is, nekik biztosan sikerült volna tökélyre fejleszteniük ezt a konstrukciót.
http://pogessor.pcdome.hu/
1186 levél
Válasz 10.03.15. 08:56 #1751
Baracklekvár
Üdv!

Mindenképp idevág a Modern Days is, jó helyre írtad kérdésed - azonban csak fejlesztőtársam tud érdemben válaszolni...
pogessor.pcdome.hu
1 levél
Válasz 10.03.14. 23:33 #1750
Vegita-HB
Sziasztok!

Minden elismerésem, nagyon jó - egyre jobb a Pogessor Mod, sokkal élvezhetőbbé teszi a HOI-t.

Nem tudom mennyire vág ide, de mivel nem látok külön topicot, gondoltam megkérdezem itt:
Szeretnék egy kicsit a mai 'korban' is játszogatni. Eddig ehhez a HOI MDS 1.5 -öt használtam. Viszont látom hogy megjelent az MDS 1.6 Beta egy ideje.

Kérdésem: Mennyire hiányos még ez a kiegészítés?

Mert ha vannak benne idegesítő hibák, átgondolatlan dolgok, akkor inkább nem kezdek vele új játékot, mert rossz lesz ha abba kell hagynom x játékóra után, mert mondjuk annyira játszhatatlan. Akkor inkább még várok a végleges verzióra.
38 levél
Válasz 10.03.14. 20:45 #1749
Chiang
Szerintem bele lehetne rakni a játékba plusz egy kis izgalom
3933 levél
Válasz 10.03.14. 20:36 #1748
Samu G
Pedig meg is valósult (kis történelem....) tengeralattjárón volt hangár, onnan vették elő a gépet (úszótalpas egymotoros)... kaliforniát "bombázták" is velel (gyujtóbombával erdőtüzet akartak sítani nem sok eredménnyel)

maga a konstrukció amúgy szar volt: egydarab gép szart sem ér, teljesítménye nevetséges volt, maga a tengeralattjáró meg (méreténél+rajta volt a hangár is) elég sebezheztő volt
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
129 levél
Válasz 10.03.14. 20:18 #1747
Sas55113
S ez milyen módon valósult volna meg? Erre nincsenek tervek, vagy vonatkozó valamik? Mert az akkori technikai szinten én szinte elképzelhetetlennek tartom a vizből felszálló repülőt....még ha akkor száll fel, amikor a felszinen van a ten, ugy is érdekes lenne szerintem... Hogy őrizték volna meg éppségben a viz alatt?
38 levél
Válasz 10.03.14. 11:07 #1746
Chiang
plusz: ma láttam egy filmet mely arról szolt h a Japán csodafegyver ez a tengeralatjárórol inditható repülőgép
38 levél
Válasz 10.03.14. 08:56 #1745
Chiang
Találtam egy érdekes grafikai csomagot az AoD-hoz ami a német egységeknek ad új skint: http://forum.paradoxplaza.com/forum/showthread.php?t=462699

Csak valahogy nem tudom felrakni :S

jah és itt egy a fontosabb országokhoz : http://forum.paradoxplaza.com/forum/attachment.php?attachmentid=22022&d=1267117724

ha ezt valaki megtudja mondan hogy hova kell másolni vagy mit kell csinálni annak megköszönném
6 levél
Válasz 10.03.10. 14:00 #1744
Ulvar
Köszi!

Szerencsésen meg is van minden ami kell tegnapi frissítéssel egyetemben.
1186 levél
Válasz 10.03.10. 11:21 #1743
Baracklekvár
Pontosan.
Továbbá, fejlesztőtársam tegnap este kicsit gyökölt a diffcsomagon, egy-két hibajavítást betett, érdemes leszedni a módosítást. 99%, hogy semmi hatása nem lesz, de a maradék esetekben javul a helyzet.
pogessor.pcdome.hu
291 levél
Válasz 10.03.10. 10:35 #1742
davidb
Az AoD nem mod, hanem önálló játék. Oda rakod ahova akarod, működnie kell akkor is ha a többi HoI 2 nincs fenn a gépen. Azután ugyanúgy mint a Doomsdaynél rámásolod a pogessor modot.
6 levél
Válasz 10.03.10. 09:23 #1741
Ulvar
Na most az AOD moddal kapcsolatban...simán rámásolható a pogessor modra vagy tegyem külön HOIra egy Armageddon alá?
6 levél
Válasz 10.03.10. 08:20 #1740
Ulvar
Bakker mindig eszembe jut valami...bocsi ha offolok, bár ez remélem nem annak számít...

szóval még azt hogy nem árt, sőt kifejezetten fontos lenne ha mindenkinek lenne mikrofonja a TS miatt...mert ha valami baj van vagy 1-2 percre időt kér akkor tudjunk róla. Chat is alkalmas erre persze, de azért a TSen mégis csak gyorsabb ha hirtelen történik valami váratlan és ezért kér időt az illető. Ja és úgy próbáljon időzíteni mindenki hogy ne legyen sokszor szünet tehát hogy viszonylag non-stop menjen a dolog. Persze technológiák állításánál vagy nagyobb sereg letevése esetén vagy kiegészítések egységek tevéséhez esetén vagy csata idején lehetnek hosszabb megszakítások.

Na bocs a sok dumáért csak a tapasztalataimat próbáltam elmondani .

Noh üdv! (amúgy MSNsen ma 2 után találhattok)
6 levél
Válasz 10.03.10. 08:15 #1739
Ulvar
JA még valami legyen egy 2 megás nete annak aki multizni szeretne, de nem árt ha több. Nem tudom hogy néha multi közben a hamachi van túl terhelve vagy a gépeink nem bírják de elcsúszik az idő és van hogy be kell várni az egyik embert mert késik az ideje szóval így jelentkezzetek. A problem ÁLTALÁBAN az hogy általában hétvégén terheltebbek a hamachi szerverek! De ez nem fix!

Ja és 1.0.2.1 -es verziójú Hamachit használjatok légyszíves...az új verziók a régebbi játékokkal nem biztos hogy kompatibilisek. Erre figyeljetek oda, hogy ne kelljen sokat bíbelődni a konfig összeállításával. Ha valakinek van egy jó ötlete multizás terén majd ossza meg! Én + 2 haver szerintem fixen leszünk! Úgyhogy várunk még embereket aztán jó kis világháborút vívunk .

Üdv.
6 levél
Válasz 10.03.10. 08:07 #1738
Ulvar
Benne vagyok én is a multiban de valamikor hétvégén, mondjuk szombaton bármikor!

1 megás feltöltésem van, + Hamachi, elég gyakorlottak vagyunk 4 en (én + 3 haver) a multizás terén, na de még a normál szintnél előrébb nem jutottam(unk). Úgyhogy milyen szinten akar a nép játszani, meg hogyan ez a kérdés! TS3 szerverünk van hozzá szoba, azokat majd később megbeszéljük!

na részletesebben: MSN: systemofformula kukac hotmail pont com

Addig is üdv!

1186 levél
Válasz 10.03.09. 20:55 #1737
Baracklekvár
Üdv!

OFF

Közérdekű közlemény:
Email címeteket, msn címeteket és egyéb elektronikus azonosítótokat se tegyétek ki egyben weboldalra! Cifrázzátok meg valahogy, ember megértse, de egy az egyben ne tegyétek ki! Keresőmotorok sokasága járja a weboldalakat és gyűjtik be az ilyen könnyű prédákat, s így spamek zúdulhatnak rátok, nevetekben indíthatnak illegális műveleteket crackerek, vagy egyéb adathalász támadások céljai lehettek.
Nem vagyok szakértő témában, csak amit főiskolán szakirányon tanulgattam (félelmetesen felületes információk voltak), de szerintem nem tévedek nagyot most.
Legyen mindenki óvatosabb.

ON
pogessor.pcdome.hu
38 levél
Válasz 10.03.09. 19:11 #1736
Chiang
Aki akar multizni az AoD-dal plusz a pogessor modal az vegyen fel msn-re!!!
danny1995@windowslive.com
102 levél
Válasz 10.03.09. 18:17 #1735
Kalenics
Italo Balbo te vagy az sg forúmon is mert én vagyok Fasiszta.
23 levél
Válasz 10.03.09. 18:03 #1734
Italo Balbo
Szállj partra délebbre, és kerítsd be az északi fronton lévő csapatokat. Jah és persze jó sok gyalogos kell hozzá és/vagy repülők. De inkább több gyalogos, azokkal egyszerűbb bánni és biztosabb a siker A repülőkhöz sok mikromenedzsment szükséges
102 levél
Válasz 10.03.09. 17:44 #1733
Kalenics
Kéne segítség Japánokkal hogy verjem le a Kínaiakat .
38 levél
Válasz 10.03.09. 14:08 #1732
Chiang
Azt én is észrevettem... De én inkább ennek örülök
780 levél
Válasz 10.03.09. 10:43 #1731
Quetzalcoatl
Nem tudom, más hogyan látja, de nálam mintha sokkal több hadosztályt gyártana a gép.
http://pogessor.pcdome.hu/
38 levél
Válasz 10.03.07. 11:14 #1730
Chiang
Azt vettem észre hogy az AoD-ban Németország túl gyorsan győzi le a Szovjetuniót....
780 levél
Válasz 10.03.07. 10:58 #1729
Quetzalcoatl
Egyelőre kivettem. Meg a cseh teameket sem lehet átvenni. Még ki kell próbálni, hogy ezek valóban szükségesek-e. A helyük mindenesetre megvan.
http://pogessor.pcdome.hu/
38 levél
Válasz 10.03.07. 09:35 #1728
Chiang
Hát volt már úgy hogy egy év alat de valamikor nem akart fejlődni a tech team
23 levél
Válasz 10.03.07. 01:53 #1727
Ghery
Nekem AoD-ban annyi volt a fejlődés, hogy szerencsétlen Werth henrik 2-es lett, a Budapesti Vegyiművek pedig hiába jutott el a mezőgazdaságtól a műanyagokig, maradt 5-ös... Egyébként a mentésektől és az összeomlásoktól eltekintve remek kis játék lett.
145 levél
Válasz 10.03.06. 23:51 #1726
Turulbirodalom
A kémkedésnél az a szám, amit beállítasz a prioritásra vonatkozik.
Az meg hogy nem történik semmi csak úgy lehet, ha nem adtál a titkosszolgálatnak pénzt (a termelés fül alatt kell a jobb alsó sarokban lévő csúszkáknál).
291 levél
Válasz 10.03.06. 23:30 #1725
davidb
Valami miatt lemaradtak a kérdőjelek:

Chiang: Mennyi idő után fejlődtek nálad? Vagy ez véletlenszerű?

Baracklekvár, Quetzalcoatl: Ausztria bekebelezésénél nem kaptam meg az osztrák fejlesztőegységeket. Ezt az eventet kivettétek vagy nálam nem működött rendesen?
291 levél
Válasz 10.03.06. 22:13 #1724
davidb
Igen a tech teamok tudnak fejlődni is. Mennyi idő után fejlődnek. De visszafejlődni is tudnak, érdekes hogy 1938-ban Reimar Horten fejlődött vissza 5-ösről 4-esre, érdekesség az ,hogy nem is volt benne a fejlesztők között mert csak 1942-ben fog megjelenni. Erről jut eszembe hogy Ausztria bekebelezésénél nem kaptam meg az osztrák feklesztőegységeket. Ezt az eventet kivettétek vagy nálam nem működött rendesen.
23 levél
Válasz 10.03.06. 17:57 #1723
Italo Balbo
Hello!

"kollektív parancs a repülőknek és hajóknak"

Ezt hogy lehet csinálni? (ilyennel még nem találkoztam)
1186 levél
Válasz 10.03.06. 16:21 #1722
Baracklekvár
Utolsó meghirdetett verseny AoD-ban Németország, a lengyel verseny lezárva.
pogessor.pcdome.hu
38 levél
Válasz 10.03.06. 15:23 #1721
Chiang
Még ami nagyon tetszik az AoD-ban hogy a tech teamek egy idő után fejlődnek

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.