Fórum » Beszélgetés a játékokról
Hearts of Iron 2 Doomsday - Pogessor Mod
A Hearts of Iron és különböző verzióihoz készített magyar mod fóruma.
Quetzalcoatl (huh elég hosszú neved van ) Megköszönném ha tudnál segíteni ja és vegyél fel msn-re sztem így gyorsabban menne
Hamarosan utánanézek és megírom, de most rajtam kívül álló okok miatt nem tudok érdemben nyilatkozni róla.
http://pogessor.pcdome.hu/
OFF: A kész makettről képeket kérünk!
Amúgy srácok gratula a topic 1000. hozzászólásához, így tovább, nem játszom nagyon a játékkal, de szoktam olvasgatni a topicot...
Amúgy srácok gratula a topic 1000. hozzászólásához, így tovább, nem játszom nagyon a játékkal, de szoktam olvasgatni a topicot...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
Sas a helikoptert is megcsinálnám meg akkor a lovast mindegyiknek csak még azt se tudom h kezdjek hozzá Ha van még valakinek ötlete olyan mint Sasé akkor az írja le
Egy kis OFF: Csillagkapu forevör
A lovas egységeket minden országnak megcsinálhatnád.. A helikopteresről nem is beszélve.. britekkel most 63közepén roszz , h a helikopterest is gyalognak mutatja..
Üdv
A britekkel toltam egy kampányt és kapjuk az Usától Lend-Lease csomagokat. Nem lehetne beleírni, hogy tankokat is kapjunk, mert a valóságban Sherman tankokat is kaptak a Britek a szerződés keretébe.
A britekkel toltam egy kampányt és kapjuk az Usától Lend-Lease csomagokat. Nem lehetne beleírni, hogy tankokat is kapjunk, mert a valóságban Sherman tankokat is kaptak a Britek a szerződés keretébe.
Hello!
Azt szeretném meg kérdezni hogy lehet az egységeket skinelni?? Ez alatt azt értem hogy ha legyártok egy lovashadosztályt akkor annak legyen lova a térképen meg stb. a nagyhatalmaknak ez már megvan csinálva h a motoros divnek kocsija van a térképen én ezt kis nemzeteknek is megcsinálnám nagy kedvenceimnek Lenygelországnak főképp.. Előre is kösz a segítséget és remélem érthetően fogalmaztam meg aki segítene az vegyen fel msn-re :
Azt szeretném meg kérdezni hogy lehet az egységeket skinelni?? Ez alatt azt értem hogy ha legyártok egy lovashadosztályt akkor annak legyen lova a térképen meg stb. a nagyhatalmaknak ez már megvan csinálva h a motoros divnek kocsija van a térképen én ezt kis nemzeteknek is megcsinálnám nagy kedvenceimnek Lenygelországnak főképp.. Előre is kösz a segítséget és remélem érthetően fogalmaztam meg aki segítene az vegyen fel msn-re :
Üdv Baracklekvár!
Köszönöm szépen a megnyugtatást és azt, hogy egyáltalán foglalkoztatok a problémával... A Hoi3 nekem jelenleg túl borsos beruházás lenne a rendszerkövetelmények miatt, és még az Armageddon lehetőségeit sem használtam ki.
Jól gondoltátok a csúszkát, pontos a hibaleírás A kínaiak leigázásánál azért nem próbálhattam ki az általatok javasoltat, mert Nacionalista Kína déli szomszédai katonai szövetségre léptek vele, de nekem nem üzentek hadat, tehát a területükre mindig visszavonulhattak, viszont én oda nem támadhattam.A legtöbbször Tianshui tartománynál akadt ki a játék folyamatos megszállási üzenetekkel, de Nanchong és Chongqing tartományokból sem vonultak ki, akárhányszor megvertem őket... A karavángond olyan súlyos volt, hogy bő egy hónap alatt majdnem 10.000 ellátmányomat hordták el az automata konvojok. Ez egy másik probléma miatt történhetett: full beavatkozás mellett a csúszka szerint a hadüzenet 0% lázongást kelt, mégis mindig 2,22%-ra ugrott, ha hadat üzentem, ahogyan a nyugtázó ablak erről tájékoztatott is. Tudatosan mentem tehát mínuszba az ellátmánnyal, hogy minél előbb eltüntessem a lázongást, de közben 500 körüli konvojokkal hordta át a gép Kínába az ellátmányt, na ekkor kérdőjeleztem meg, hogy vajon mindent jól csináltam-e.
Végezetül egy anekdota: mikor a Hoi2-DD lemezt megvettem, sehogy sem találtam elsőre a polcokon, mire segítséget kértem és az eladó rámutatott a mögötte felállított vitrinre... Megkérdeztem, hogy miért van ott elhelyezve (megijedtem hirtelen, hogy méregdrága), mire azt válaszolta, hogy azért, mert egy szűk, de rendkívül intelligens elit játéka, ezért megérdemli a különleges bánásmódot...
Köszönöm szépen a megnyugtatást és azt, hogy egyáltalán foglalkoztatok a problémával... A Hoi3 nekem jelenleg túl borsos beruházás lenne a rendszerkövetelmények miatt, és még az Armageddon lehetőségeit sem használtam ki.
Jól gondoltátok a csúszkát, pontos a hibaleírás A kínaiak leigázásánál azért nem próbálhattam ki az általatok javasoltat, mert Nacionalista Kína déli szomszédai katonai szövetségre léptek vele, de nekem nem üzentek hadat, tehát a területükre mindig visszavonulhattak, viszont én oda nem támadhattam.A legtöbbször Tianshui tartománynál akadt ki a játék folyamatos megszállási üzenetekkel, de Nanchong és Chongqing tartományokból sem vonultak ki, akárhányszor megvertem őket... A karavángond olyan súlyos volt, hogy bő egy hónap alatt majdnem 10.000 ellátmányomat hordták el az automata konvojok. Ez egy másik probléma miatt történhetett: full beavatkozás mellett a csúszka szerint a hadüzenet 0% lázongást kelt, mégis mindig 2,22%-ra ugrott, ha hadat üzentem, ahogyan a nyugtázó ablak erről tájékoztatott is. Tudatosan mentem tehát mínuszba az ellátmánnyal, hogy minél előbb eltüntessem a lázongást, de közben 500 körüli konvojokkal hordta át a gép Kínába az ellátmányt, na ekkor kérdőjeleztem meg, hogy vajon mindent jól csináltam-e.
Végezetül egy anekdota: mikor a Hoi2-DD lemezt megvettem, sehogy sem találtam elsőre a polcokon, mire segítséget kértem és az eladó rámutatott a mögötte felállított vitrinre... Megkérdeztem, hogy miért van ott elhelyezve (megijedtem hirtelen, hogy méregdrága), mire azt válaszolta, hogy azért, mert egy szűk, de rendkívül intelligens elit játéka, ezért megérdemli a különleges bánásmódot...
Üdv!
Fejlesztőtársammal végigbeszéltük irományod, s tapogatózunk, tippelünk, véleményezünk:
- A konvojok kezelése gyárilag ilyen, nem tudunk mit kezdeni vele, néha át kell venni kézi irányításra, mert idióta. Szerintem mindig is idióta volt.
- Emlékeim szerint egy gyári patch lehetővé tette, hogy gyorsabban okosodnak a légi tábornokok is - lehet tévedek - lényeg, lehet, hogy ha van maxskill beállítva tábornokhoz (márpedig Tojo-hoz van), akkor afelett 100-as érték fölé is mehet a számláló. Csak Tipp, most nincs kedvem egy megfelelő állásig eljátszani, nincs mentett állásom sem)
- Ha jól sejtjük, csak a csuszkánál nem mutatja jól a lázongás értékét - 0, az oldal tetején a lázongás jelző ikonnál minden a helyén van. Ha így van, akkor egyrészt ne foglalkozz vele, másrészt lehet, hogy mi majd foglalkozunk vele, mert van egy tippem, hogy miért van így. Csak lusta vagyok.
- Kínával és a problémáddal kapcsolatban nincs álláspontunk, azaz annyi, hogy bekerítés, bombázás, aztán foglald el... Sosem találkoztunk sem ilyen geopolitikai szituációval, sem problémával, nem tudunk reagálni érdemben.
Szóval, összességében, az a véleményünk, hogy ezek a problémák mindig is voltak, vagy a gyári patch-ek előtérbe hozták egyiket-másikat, ezzel nem tudunk mit kezdeni. Egyedül a lázongásérték mutatása lehet a mi sarunk, talán a fordításkor baltáztunk el egy apróságot.
Nem a te készülékedben van a hiba, hanem mindenkinél.
Fejlesztőtársammal végigbeszéltük irományod, s tapogatózunk, tippelünk, véleményezünk:
- A konvojok kezelése gyárilag ilyen, nem tudunk mit kezdeni vele, néha át kell venni kézi irányításra, mert idióta. Szerintem mindig is idióta volt.
- Emlékeim szerint egy gyári patch lehetővé tette, hogy gyorsabban okosodnak a légi tábornokok is - lehet tévedek - lényeg, lehet, hogy ha van maxskill beállítva tábornokhoz (márpedig Tojo-hoz van), akkor afelett 100-as érték fölé is mehet a számláló. Csak Tipp, most nincs kedvem egy megfelelő állásig eljátszani, nincs mentett állásom sem)
- Ha jól sejtjük, csak a csuszkánál nem mutatja jól a lázongás értékét - 0, az oldal tetején a lázongás jelző ikonnál minden a helyén van. Ha így van, akkor egyrészt ne foglalkozz vele, másrészt lehet, hogy mi majd foglalkozunk vele, mert van egy tippem, hogy miért van így. Csak lusta vagyok.
- Kínával és a problémáddal kapcsolatban nincs álláspontunk, azaz annyi, hogy bekerítés, bombázás, aztán foglald el... Sosem találkoztunk sem ilyen geopolitikai szituációval, sem problémával, nem tudunk reagálni érdemben.
Szóval, összességében, az a véleményünk, hogy ezek a problémák mindig is voltak, vagy a gyári patch-ek előtérbe hozták egyiket-másikat, ezzel nem tudunk mit kezdeni. Egyedül a lázongásérték mutatása lehet a mi sarunk, talán a fordításkor baltáztunk el egy apróságot.
Nem a te készülékedben van a hiba, hanem mindenkinél.
Nah. Most végignéztem és tényleg jó. Sok jó részletes közeli kép van, szal nagyon jó a 2-ik link
Mivel amit kaptam már egy kicsit poros darab volt, kb 15 éves is lehet, így hiányzik is néhány darab. Vagy lehet hogy akkor még nem is adták hozzá. :S
Na mind1. Attól még Jól megtudom csinálni.
a lényeg. Kösz a linket.
Mivel amit kaptam már egy kicsit poros darab volt, kb 15 éves is lehet, így hiányzik is néhány darab. Vagy lehet hogy akkor még nem is adták hozzá. :S
Na mind1. Attól még Jól megtudom csinálni.
a lényeg. Kösz a linket.
Közben az elsőre én is rátaláltam. De a másodikra nem, szóval azért kösz.
Igy már be tudom fejezni a Hajót
Helló.
pár link:
www.bismarck-class.dk
- Ez a Bismarck-osztály hivatalos német oldala, itt az "Illustration and Drawling" és a "Paint Shemes" memüpont nagyon hasznos lehet.(A tööbi is nagyon érdekes)
www.modelshipgallery.com/gallery/bb-index.html
- Itt külömböző maketteket találsz, kész állapotban, vannak köztük gyönyörű példányok, persze rengeteg a Bismarck makettel.
Ha nem bontott (belsejét is ábrázoló) a hajó, akkor elég lesz ez a két oldal.
Sok sikert hozzá.
pár link:
www.bismarck-class.dk
- Ez a Bismarck-osztály hivatalos német oldala, itt az "Illustration and Drawling" és a "Paint Shemes" memüpont nagyon hasznos lehet.(A tööbi is nagyon érdekes)
www.modelshipgallery.com/gallery/bb-index.html
- Itt külömböző maketteket találsz, kész állapotban, vannak köztük gyönyörű példányok, persze rengeteg a Bismarck makettel.
Ha nem bontott (belsejét is ábrázoló) a hajó, akkor elég lesz ez a két oldal.
Sok sikert hozzá.
Üdv!
Téma: Hoi2-DD Armageddon telepítési (?) problémák
Dicséret:
Először is minden elismerésem a fejlesztés két gazdájának azért a ritka aprólékosságért, technikai és történelmi tudásért, történelmi hűségre törekvésért és áldozatosságért, amit azóta tapasztalok részükről, mióta a Doomsday lemezem hazahoztam Oldalakon át folytathatnám, de az sem fejezné ki eléggé, amit ők ketten és az őket segítő többiek érdemelnek, azért, hogy mi tudatlan sokak minél minőségibb játékot élvezhessünk
A probléma:
Egy év travianos swing - és egy format C: - után tértem vissza ismét a Hoi2-höz és elképedve láttam, mennyi új fejlesztéssel álltatok elő megint Újra telepítettem lemezemről a Hoi2 DD-t, GamersGate-ről az Armageddont, majd a Pogessor mod utasításai szerint 1.2-es patch ment az Armageddonra, azután a 1.3-as tartalmának bemásolása a c:\Program Files\Paradox Interactive könyvtáram megfelelő helyeire, ugyanígy a Doomsday könyvtár felülírása.
Japánnal kezdtem egy 36-os kampányt és régi gyerekbetegségek jöttek elő: konvojok nem megfelelő kezelése; a napi lázongás nullán marad, hiába mozgatom a fogyasztási cikkek csúszkát; Tojo légi tábornok 8 légi hadosztály irányítása mellett 4-es ügyességgel elérte a 136 tapasztalati pontot is; Nacionalista Kína csapatait nem tudtam kiűzni Csonging-ból (az áthelyezett fővárosból) és az azt övező egy-két tartományból, így tömegesen jöttek az üzenetek, hogy megszállták a kínaiak (csak a Kína térképének átrajzolása event mentett meg), stb.
Kérdés:
Patchelnem kellett volna a Doomsday-t is vagy más a gond? Esetleg valamilyen lépést kihagytam vagy valamit nem jó helyre másoltam?
Köszönettel: Yukiatsu
Téma: Hoi2-DD Armageddon telepítési (?) problémák
Dicséret:
Először is minden elismerésem a fejlesztés két gazdájának azért a ritka aprólékosságért, technikai és történelmi tudásért, történelmi hűségre törekvésért és áldozatosságért, amit azóta tapasztalok részükről, mióta a Doomsday lemezem hazahoztam Oldalakon át folytathatnám, de az sem fejezné ki eléggé, amit ők ketten és az őket segítő többiek érdemelnek, azért, hogy mi tudatlan sokak minél minőségibb játékot élvezhessünk
A probléma:
Egy év travianos swing - és egy format C: - után tértem vissza ismét a Hoi2-höz és elképedve láttam, mennyi új fejlesztéssel álltatok elő megint Újra telepítettem lemezemről a Hoi2 DD-t, GamersGate-ről az Armageddont, majd a Pogessor mod utasításai szerint 1.2-es patch ment az Armageddonra, azután a 1.3-as tartalmának bemásolása a c:\Program Files\Paradox Interactive könyvtáram megfelelő helyeire, ugyanígy a Doomsday könyvtár felülírása.
Japánnal kezdtem egy 36-os kampányt és régi gyerekbetegségek jöttek elő: konvojok nem megfelelő kezelése; a napi lázongás nullán marad, hiába mozgatom a fogyasztási cikkek csúszkát; Tojo légi tábornok 8 légi hadosztály irányítása mellett 4-es ügyességgel elérte a 136 tapasztalati pontot is; Nacionalista Kína csapatait nem tudtam kiűzni Csonging-ból (az áthelyezett fővárosból) és az azt övező egy-két tartományból, így tömegesen jöttek az üzenetek, hogy megszállták a kínaiak (csak a Kína térképének átrajzolása event mentett meg), stb.
Kérdés:
Patchelnem kellett volna a Doomsday-t is vagy más a gond? Esetleg valamilyen lépést kihagytam vagy valamit nem jó helyre másoltam?
Köszönettel: Yukiatsu
Én szerzek hozzá , de csak akkor , ha 1:1es arányban lesz megcsinálva , és működőképes , na és persze ha én lehetek a kapitánya
na akkor valami hasonló kellene. Nem eredeti
Csak jó lenne, ha össze tudnám rakni, ami még nincs rajt.
Csak jó lenne, ha össze tudnám rakni, ami még nincs rajt.
Eredeti(!) tervrajzért szerintem fordul a Blohm und Voss cég jogutódjához, vagy valamely alkalmazottjuk leszármazottjához...
üdv.
Hozzá jutottam egy majdnem kész, bismarck Csatahajó Modellhez
Na meg a hiányzó részek is megvannak, csak rá kéne raknom.
Ehhez szükségem lenne, egy Egy eredeti tervrajzra, na meg pár jó képre.
aki tud segíteni ide másolja be a linkeket
Hozzá jutottam egy majdnem kész, bismarck Csatahajó Modellhez
Na meg a hiányzó részek is megvannak, csak rá kéne raknom.
Ehhez szükségem lenne, egy Egy eredeti tervrajzra, na meg pár jó képre.
aki tud segíteni ide másolja be a linkeket
Üdv!
Hoztam létre néhány kutatnivalót, a sivatagi felszerelésen mutatom, hogy mi hol van, mit hova.
Megnézzük a gyári editorban, hogy a sivatagi felszerelés milyen ID-t kapott, látható, hogy 1390-est.
Tehát, ugye a sivatagi felszerelés az infantry fülre került, azaz a db/infantry_tech.txt-t megnyitjuk, s rákeresünk az 1390 kifejezésre, ahol megtaláljuk a kutatás kódját. A nagybetűs kifejezések a szöveg azonosítók. Ha neked nem így néz ki a kód, azaz a nagybetűs kifejezések helyén mondjuk Unknown string szerepel, akkor alakítsd ilyenné. Ennek a kifejezésnek egyedinek kell lenni, azaz még ne szerepeljen ilyen lang bejegyzés egyik Config mappabeli csv fájlban sem. Tehát a mintakód:
application =
{ id = 1390
name = TECH_APP_INFANTRY_39_NAME
desc = TECH_APP_INFANTRY_39_DESC
position = { x = 424 y = 345 }
year = 1936
component = { id = 1391 name = TECH_CMP_INFANTRY_39_1_NAME type = general_equipment difficulty = 3 }
component = { id = 1392 name = TECH_CMP_INFANTRY_39_2_NAME type = artillery difficulty = 4 }
component = { id = 1393 name = TECH_CMP_INFANTRY_39_3_NAME type = technical_efficiency difficulty = 5 }
component = { id = 1394 name = TECH_CMP_INFANTRY_39_4_NAME type = combined_arms_focus difficulty = 5 }
component = { id = 1395 name = TECH_CMP_INFANTRY_39_5_NAME type = training difficulty = 10 }
required = { 1020 }
effects =
{ command = { type = desert_attack which = infantry value = 5 }
command = { type = desert_defense which = infantry value = 5 }
command = { type = desert_move which = infantry value = 5 }
command = { type = desert_attack which = motorized value = 10 }
command = { type = desert_defense which = motorized value = 10 }
command = { type = desert_move which = motorized value = 10 }
command = { type = desert_attack which = mechanized value = 10 }
command = { type = desert_defense which = mechanized value = 10 }
command = { type = desert_move which = mechanized value = 10 }
command = { type = desert_attack which = light_armor value = 10 }
command = { type = desert_defense which = light_armor value = 10 }
command = { type = desert_move which = light_armor value = 10 }
command = { type = desert_attack which = armor value = 5 }
command = { type = desert_defense which = armor value = 5 }
command = { type = desert_move which = armor value = 5 }
command = { type = attrition_mod value = 1 }
}
}
Ezek után a Config/tech_names.csv fájlba létrehozol egy ilyen blokkot, mint ez. Itt kapcsolódnak az azonosítókhoz a szövegek.
TECH_APP_INFANTRY_39_NAME Sivatagi felszerelés
TECH_APP_INFANTRY_39_DESC
TECH_CMP_INFANTRY_39_1_NAME Sivatagi ruházat
TECH_CMP_INFANTRY_39_2_NAME Homoktűrő kézifegyverek
TECH_CMP_INFANTRY_39_3_NAME Homoktűrő nehézfegyverek
TECH_CMP_INFANTRY_39_4_NAME Harcászati és hadászati elvek sivatagi körülmények között
TECH_CMP_INFANTRY_39_5_NAME Hadgyakorlat sivatagi körülmények között
SHORT_TECH_APP_INFANTRY_39_NAME Sivatagi felszerelés
Ha nem világos még valami, akkor írj.
Hoztam létre néhány kutatnivalót, a sivatagi felszerelésen mutatom, hogy mi hol van, mit hova.
Megnézzük a gyári editorban, hogy a sivatagi felszerelés milyen ID-t kapott, látható, hogy 1390-est.
Tehát, ugye a sivatagi felszerelés az infantry fülre került, azaz a db/infantry_tech.txt-t megnyitjuk, s rákeresünk az 1390 kifejezésre, ahol megtaláljuk a kutatás kódját. A nagybetűs kifejezések a szöveg azonosítók. Ha neked nem így néz ki a kód, azaz a nagybetűs kifejezések helyén mondjuk Unknown string szerepel, akkor alakítsd ilyenné. Ennek a kifejezésnek egyedinek kell lenni, azaz még ne szerepeljen ilyen lang bejegyzés egyik Config mappabeli csv fájlban sem. Tehát a mintakód:
application =
{ id = 1390
name = TECH_APP_INFANTRY_39_NAME
desc = TECH_APP_INFANTRY_39_DESC
position = { x = 424 y = 345 }
year = 1936
component = { id = 1391 name = TECH_CMP_INFANTRY_39_1_NAME type = general_equipment difficulty = 3 }
component = { id = 1392 name = TECH_CMP_INFANTRY_39_2_NAME type = artillery difficulty = 4 }
component = { id = 1393 name = TECH_CMP_INFANTRY_39_3_NAME type = technical_efficiency difficulty = 5 }
component = { id = 1394 name = TECH_CMP_INFANTRY_39_4_NAME type = combined_arms_focus difficulty = 5 }
component = { id = 1395 name = TECH_CMP_INFANTRY_39_5_NAME type = training difficulty = 10 }
required = { 1020 }
effects =
{ command = { type = desert_attack which = infantry value = 5 }
command = { type = desert_defense which = infantry value = 5 }
command = { type = desert_move which = infantry value = 5 }
command = { type = desert_attack which = motorized value = 10 }
command = { type = desert_defense which = motorized value = 10 }
command = { type = desert_move which = motorized value = 10 }
command = { type = desert_attack which = mechanized value = 10 }
command = { type = desert_defense which = mechanized value = 10 }
command = { type = desert_move which = mechanized value = 10 }
command = { type = desert_attack which = light_armor value = 10 }
command = { type = desert_defense which = light_armor value = 10 }
command = { type = desert_move which = light_armor value = 10 }
command = { type = desert_attack which = armor value = 5 }
command = { type = desert_defense which = armor value = 5 }
command = { type = desert_move which = armor value = 5 }
command = { type = attrition_mod value = 1 }
}
}
Ezek után a Config/tech_names.csv fájlba létrehozol egy ilyen blokkot, mint ez. Itt kapcsolódnak az azonosítókhoz a szövegek.
TECH_APP_INFANTRY_39_NAME Sivatagi felszerelés
TECH_APP_INFANTRY_39_DESC
TECH_CMP_INFANTRY_39_1_NAME Sivatagi ruházat
TECH_CMP_INFANTRY_39_2_NAME Homoktűrő kézifegyverek
TECH_CMP_INFANTRY_39_3_NAME Homoktűrő nehézfegyverek
TECH_CMP_INFANTRY_39_4_NAME Harcászati és hadászati elvek sivatagi körülmények között
TECH_CMP_INFANTRY_39_5_NAME Hadgyakorlat sivatagi körülmények között
SHORT_TECH_APP_INFANTRY_39_NAME Sivatagi felszerelés
Ha nem világos még valami, akkor írj.
Hali.Egy kis segitseg kellene.Mostanaban kezdtem el modolni a HoI2-ot.Keszitettem egy uj neheztank tipust, be is kerult a technologiak koze.Mindenutt normalis kiirassal szerepel csak a technology treeben irja azt hogy Unknown String... hol lehetne ezt atirni hogy en adhassak neki nevet?
Nembaj, azért köszi a választ
Nem tudom a választ, mert nem is tudok a hoi 3-mal játszani. Nekem már az elején elsötétül az egész képernyő.
Jaj, nem árt írni, mert már annyira alul volt a topik, hogy keresnem kellett.
Az ok az, hogy - Pogessor emlékeivel ellentétben - eredetileg is a játékban szereplő embereket egy ideig nem töröltem, még akkor sem, ha nyilvánvalóan nem megfelelően voltak kezelve (nem Apponyi az egyetlen). Később felülvizsgáltam ezt, és először csak cserével, később minden lelkiismeretfurdalás nélkül kigyomláltam az ilyen hibákat. Úgy tűnik, nem végeztem teljes munkát. Valahogy átsiklottam felette sokadszorra is. Valamikor javítjuk majd.
http://pogessor.pcdome.hu/
Asszem ezt én is szóvá tettem fejlesztőtársamnak, de ő talán azt mondta, hogy ez egy másik Apponyi... Fene tudja. Majd ő megaszondja...
Még a 2-vel kapcsolatosan kérdeznék valamit. Hogy lehet, hogy Apponyi Albert, mint hadügyminiszter, szerepel benne? Apponyi 1933-ban halt meg, és a legkoraibb hadjárat is 1936-ban kezdődik.
Ez a 2nél igaz is, de a 3nak elég szegényes a politikus arzenálja sok máéssal együtt,Horthyból is csak 1 van.A másik én semilyen event et nem találtam ami leváltaná a magyar vezetőket,bár lehet rossz helyen kerestem.(itt semmisem ott van ahol lenni-e kéne)A fasisztákat nem azért emlitettem a nemzeti szocialistákkal együtt mert ugyanaz hanem mert olyanokat is közéjük tettek a játékban akinek semmi keresni valója ott,legalábbis szerintem.Amugy én 39re a szövetségesek felé teljesen eltolodtam és semmi változás,még az általam kijelölhető politikusok sem változnak.Ha valaki Szállasit akarja jobb ha a common mappába modosítja a government_positions fájlt.
franc.
Patchold le a cuccot az oldalon van az armáhz külön patch.
talán segít.
ha már bejön a menü akkor nemtom mi a franc van.
Nem nyúltál bele a játék mappájában a fájlokba?
Mit ír ki?
Patchold le a cuccot az oldalon van az armáhz külön patch.
talán segít.
ha már bejön a menü akkor nemtom mi a franc van.
Nem nyúltál bele a játék mappájában a fájlokba?
Mit ír ki?
sziasztok!
Egy kis segítségre van szükségem: HOI2 Doomsday 1.0ám van, ezt fel lehet valahogy patchelni Armageddonra? Vagy az egy teljesen külön rész? Itt találtam egy Doomsday Armageddon nevű patchet, de ha rátettem a játékra kivágott hibaüzenettel (a menü még bejött, de campaignt nem tudtam már betölteni)
köszi szépen
Egy kis segítségre van szükségem: HOI2 Doomsday 1.0ám van, ezt fel lehet valahogy patchelni Armageddonra? Vagy az egy teljesen külön rész? Itt találtam egy Doomsday Armageddon nevű patchet, de ha rátettem a játékra kivágott hibaüzenettel (a menü még bejött, de campaignt nem tudtam már betölteni)
köszi szépen
A fasizmus tisztán ideológiai szempontból elég messze van az úgymond nácizmustól, mégha ezt össze is mossák...
A legtöbb politikusból a játékban 3-4 klón is van, hogy akár több politikai berendezkedésben is részt vehessen - önkényuralmi, fasiszta, nemzeti szocialista, stb. Horthyból is van önkényuralmi és fasiszta klón is.
Namármost hogy miért fasiszta klón van beállítva alapból, azt hirtelen nem tudum, gyári beállítás. A játék elvileg(!) váltogatja az államfőket és miniszterelnököket, tehát ha eltolódsz balra demokrácia felé, akkor majd valaki mást fog államfővé tenni a játék, aztán ha elindulsz vissza a diktatúra felé, akkor elvileg az önkényuralmas Horthy kerülhet hatalomra - vagy más, ha már túl sok idő eltelt és van alternatíva.
A legtöbb politikusból a játékban 3-4 klón is van, hogy akár több politikai berendezkedésben is részt vehessen - önkényuralmi, fasiszta, nemzeti szocialista, stb. Horthyból is van önkényuralmi és fasiszta klón is.
Namármost hogy miért fasiszta klón van beállítva alapból, azt hirtelen nem tudum, gyári beállítás. A játék elvileg(!) váltogatja az államfőket és miniszterelnököket, tehát ha eltolódsz balra demokrácia felé, akkor majd valaki mást fog államfővé tenni a játék, aztán ha elindulsz vissza a diktatúra felé, akkor elvileg az önkényuralmas Horthy kerülhet hatalomra - vagy más, ha már túl sok idő eltelt és van alternatíva.
Ja, ebben én is egyetértek, mert Horthy igyekezett elhatárolódni a nácizmustól... És, hogyan tudom Szálasit hatalomra juttatni?
Dav88
Lenne egy érdekes kérdésem,amit a HoI2DD ben sem értetem,Horthy és néhány másik politikusunk miért fasiszta,Nekik nem önkényuralminak kéne lenniük?Föleg mert Horthy mindent megtett,hogy olyan embereket tegyen a bársonyszékbe akik nem N.o.ot akarják követni.Mert szerintem a zsidotorvényeket leszámítva nálunk mind a nemzeti szocialista és a fasiszta irányzat elég gyéren volt jelen.Volt pár német fanatikusunk,de szerintem a Margaréta hadmüveletig kétlem hogy a bársonyszékekben tulzottan fasiszták vagy nemzwtiszocialista irányzatu emberek ültek volna
Hitler a pártokat felszámolta, de az emberek beállítottságát nem tudta 100%-ban nemzeti szocialistává faragni, s főleg akkor erősödtek meg a kommunista hangok a lebujok mélyén, bordélyokban, kocsmákban és minden rejtett zugban, miután megjelentek első jelei a nélkülözésnek.
A németek mintegy 95-99%a csüngött Göbbels szavain. 95-99%, nem 100.
A németek mintegy 95-99%a csüngött Göbbels szavain. 95-99%, nem 100.
Akkor lesz magyarítás, ha a MODunk meglévő része kompatibilis lesz az utolsó hivatalos verzióval.
OKs, de Náciknál mért vannak komcsik, mikor Hitler kiírtotta öket, és Moban lehet Szálasi az államfő, ha igen hogy?
Dav88
Szerintem ezt igy nem lehet kivitelezni.A diplomácia fülnél ha rámész a háromszögnél a németekre vagy az oroszokra,náluk nem ír ki semmit hovatartás szempontjbol.mig a többinél ott van hogy menyire tart a három félhez.Tehát én azt mondanám Németország és a többi vezető ország csak akkor változik meg ha veszít.de a többi országot arra tologatod amera csak akarod.Pl.36ban M.oval elkezdtem a szövetségesek felé tolodni, 38ban már megis hivott anglia.
Aha..És ott a kémkedésben, a második, fentröl, az mit tud?
Dav88
Asszem csak a saját pártodat tudod támogatni,és azzal egy arányban csökken a több párté.Legalábbis én azt hiszem.Én meg amúgy arra lennék kiváncsi,hogy hogy hogy lehet egy másik pártot támogatni a saját országomban.Tesztem azt pl: Komcsikat akarok Németországban,Szovjetunioban fasisztákat,stb....
Non sibi sed patriae
Üdv , kedves mod fejlesztők!
A hoi3as legutóbbi kis szösszenetet én ugy értelmeztem , hogy csak akkor lesz magyarítás hozzá , hogyha kész az egész! Ezt remélem csak én értettem félre!?
A hoi3as legutóbbi kis szösszenetet én ugy értelmeztem , hogy csak akkor lesz magyarítás hozzá , hogyha kész az egész! Ezt remélem csak én értettem félre!?
Nem tudja valaki, hogy a kémkedésnél melyik opcioval lehet leszámoni a politikai ellenfeleimme? Egyáltalán lehet ilyen csinálni? Mer most németekkel vagyok, és elég zavaró ott az a Leninista pártcsík, szóval jobb lenne nélkülük
Dav88
Az 1.1 es patch-el nekem elsötétül az infrastruktúra térkép a saját országomon kívül. Ez másoknak is így van?
Azért az más, ha egy vakmerő parancsnok vezetésével egy hadosztály átrobog az ellenségen, az meg megint más amikor a teljes hadsereg nem reagál a parancsokra
Uh, ez jó volt
Fogd fel úgy, hogy a 7. páncélosok sem nagyon hallgattak a német vezérkarra a '40es francia hadjáratban, aztán összességében gyaloggaloppá degradálták a hadjáratot a mögöttük kullogó hadseregcsoportnak...
Aha...értem.THX. De azt a autovédekezés izét hogyan kell h ne legyen? Mer elég rossz érzés h a saját katonáim nem hallgatnak rám, hogy akarnak igy háborút nyerni!?
Dav88
Tehát ha olyat fejlesztesz amit nem csak egyszer lehet kifejleszteni,lásd doktrinák,azok ujra és ujra benne vannak a fejlesztési sorba.Elég idegesítő mert ha nem figyelsz akkor egy idő után már nem haladsz semmit mert a kutatás meghalad jópár évvel.ez a megoldás jó ha van elég vezetői képesség pontod,de mondjuk M.o.-val kissé idegesítő, hogy egy idő után nem vagyok képes átlátni hogy mivel hol és mennyire vagyok meg.
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Változatos pályák várnak a Commandos: Originsban
- 2. Spárta is benne lesz a Titan Quest II-ben
- 3. Jön a Ready Player Two filmadaptációja
- 4. Pacific Drive teszt – Festői apokalipszis
- 5. SpellForce: Conquest of Eo + Demon Scourge DLC teszt
Legfrissebb fórumtémák
- 17:07
- Helyzetjelentés [156865]
- 16:03
- Warhammer 40,000: Darktide [198]
- 01:25
- Fél perc sugárkövetés a Star Wars Outlawsból [hozzászólások] [2]
- 22:00
- HELLDIVERS 2 [105]
- 13:25
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43592]
- 09:01
- Pénzügyek - Hitelek, Befektetések, Tőzsde [92]
- 11:50
- Filmsarok - mit láttál mostanában? [43336]
- 22:43
- Jön a Ready Player Two filmadaptációja [hozzászólások] [1]
- 17:09
- Legendás EA-játékokkal bővült a Steam [hozzászólások] [8]
- 08:02
- Warhammer 40,000 [291]