Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Hearts of Iron 2 Doomsday - Pogessor Mod

A Hearts of Iron és különböző verzióihoz készített magyar mod fóruma.

pogessor.pcdome.hu

Hearts of Iron 3

Hearts of Iron 3
A legutóbbi Hearts of Iron 3 cikkek, hírek
899 levél
Válasz 12.04.17. 14:11 #4570
sulyid
SOS

A Vicky 2-ben mi a különbség a domínium és a szatelit állam között???
780 levél
Válasz 12.04.12. 15:53 #4569
Quetzalcoatl
Így van, mindig a legrégebbieket célszerű kikutatni. Kb. egy évre előre lehet még viszonylag korrekten kutatni.
Az előzőekből kihagytam, hogy a rakétakutató telep és a reaktor is gyorsítja a kutatást. Számszerűen egy 8-as szintű, rakétatudás nélküli techteam 2-es szintű rakétatelep mellett 3 nappal gyorsabban kutat rakétás technológiát, mint egy ugyanolyan szintű rakétatudással rendelkező, 0-as szintű rakétatelep mellett. Ugyanez igaz a reaktorra is.
http://pogessor.pcdome.hu/
64 levél
Válasz 12.04.12. 15:16 #4568
SzAndras
Egy 8-9-es szintű kutatóbrigáddal 41-ig kifejlesztett számítógéppel simán nekiállhatsz egy 42-43-as fejlesztésnek.Persze nem sok ilyen techteam van .
314 levél
Válasz 12.04.12. 14:33 #4567
szabolint
Szóval érdemesebb az adott év kutatásait fejleszteni, mint 37-ben a 41-es kutatást? Vagyis úgy értem, hogy jobban kijövök ha inkább a kisebbeket kutatom ki az adott évben mint nekiállok egy sokkal távolabbi kutatás kifejlesztésének?
780 levél
Válasz 12.04.12. 08:58 #4566
Quetzalcoatl
Tervrajz pedig megfelezi a kutatási időt. Ezt kifelejtettem. Ha valami nem világos, mert túl hosszan értekeztem, akkor szólj.
http://pogessor.pcdome.hu/
780 levél
Válasz 12.04.12. 08:57 #4565
Quetzalcoatl
Naszóval: a kutatás úgy működik, hogy minden kutatásnak van egy alap kutatási ideje. Ez részenként 100 nap (ha jól emlékszem, Armageddonnál ennyi volt, nem tudom, hogy ez a későbbiekben változott-e), tehát egy átlagos kutatásnál 5*100=500 nap. A 100 nap akkor száz, ha 1-es erősségű kutatóegységgel akarunk 10-es nehézségű technológiát kikutatni, és nincs is megfelelő tudása a kutatóegységnek. Amennyiben nem 10-es nehézségű a kutatás, és a kutatócsapatunk sem übergagyi, úgy ez az idő csökken, de nem lineárisan. Pl. 5-ös kutatás 5-ös kutatóval 42 nap (szorozva 5-tel, tehát összesen 210). Ha a kutatóegységnek van megfelelő képessége, úgy ez az idő a felére csökken. Így tehát megkapjuk, hogy mennyi az alap kutatási idő. Viszont erre még jönnek rá a bónuszok. Kétfajta bónusz van, egyik a hatékonyság, másik az idő.
Amit te kérdeztél az a hatékonyságot növeli.
A hatékonyság úgy működik, hogy pl. 110%-os hatékonyságnál az előző példa 42 napját megszorozzuk 100-zal és elosztjuk 110-zel, és megkapjuk, hogy bizony így már 38 nap alatt végzünk (mindig részegységenként vizsgálunk, és mindig felfelé kerekítünk). Részegységenként 4, összesen tehát 20 napot nyerünk így, 210 helyett 190 nap alatt végezve. Az időbónusz ugyanígy működik, csak azt nem kutatásokkal tudjuk megváltoztatni, hanem automatikusan kapjuk, pl. 1938-ban egy 1936-os kutatásra 150%, egy 1940-esre 50%-ot kapsz.
http://pogessor.pcdome.hu/
314 levél
Válasz 12.04.12. 00:56 #4564
szabolint
A kutatásoknál azon belül ipar. Az ilyen lyukkártyagép- és alatta lévő társaiknál az a kutatás plusz 5 % az mit jelent?
780 levél
Válasz 12.04.11. 14:53 #4563
Quetzalcoatl
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük.
Viccet félretéve, megtárgyaltuk, megterveztük két változatban is, még nem igazán döntöttem el, hogy melyiknek állok neki. A legjobban az segítene, ha kiderülne, hogy mikor jön a következő (két) official patch (1.08 és 1.09), mert ha hamar, akkor addig nem szívesen vágnék bele semmi nagyobb lélegzetvételű dologba.
http://pogessor.pcdome.hu/
144 levél
Válasz 12.04.10. 19:46 #4562
Vardar
Off: A kápolnai unió óta Erdély államalkotó nemzetei a magyar, a székely és a szász. Ezért primary culture-nak németnek és magyarnak kellene lennie, elfogadottnak, pedig a románnak. Ezt játék technikailag max úgy lehetne áthidalni, hogy primary az magyar, elfogadott dél és észak német és olyan párt van hatalmon, ami a szavazást az elsődleges és a másodlagosnak is engedi, de a nem elfogadottnak nem. Nem tudom, hogy melyik pártállás ez.
ON: Kiugrás event hogy halad?
780 levél
Válasz 12.04.10. 19:24 #4561
Quetzalcoatl
Vicky2: /history/countries/SIE - Siebenburgen.txt

primary_culture = south_german
culture = romanian

culture több is lehet, primary_culture csak egy.

EUIII-hoz sajnos nem értek.

Viszont: szeretnék mindenkit megkérni arra, hogy valamennyire igyekezzünk tartani magunkat a topic címéhez. Jó, tudom, hogy van összefüggés a két játék között (nem is kicsi), de már az első oldal felét sikerült telespammelnünk. Ha ez a téma megér annyit, akkor kell neki nyitni külön topicot.
Köszönöm.
http://pogessor.pcdome.hu/
899 levél
Válasz 12.04.10. 17:09 #4560
sulyid
Vagy ha a fő kultúrát nézzük, akkor népességileg a románnak kéne annak lennie... vagy akkoriban még nem voltak ott annyian?
899 levél
Válasz 12.04.10. 17:08 #4559
sulyid
Mármint te úgy gondolsz rá, hogy Erdély egy külön állam? Amúgy szerintem ott úgy lenne logikus, hogy a délnémet és a román elfogadott kultúra, míg a magyar a fő kultúra.
144 levél
Válasz 12.04.10. 16:17 #4558
Vardar
Victoria 2-ben az egyes országok adatait hol lehet módosítani? Erdélyben a románokat megtűrtté, a szászokat pedig elfogadottá szeretném tenni.
EUIII-ban pedig hazánkat akarom alapból nyugativá tenni, azt hol lehet?
899 levél
Válasz 12.04.10. 13:55 #4557
sulyid
A-A

Victoria 2-őről van szó...
780 levél
Válasz 12.04.10. 10:43 #4556
Quetzalcoatl
Szép lenne. Keress hozzá két embert segíteni, és szánj rá legalább két évet, de csak akkor, ha van időtök intenzíven csinálni.
Nem lebeszélni akarlak, csak azért mondom, hogy ne becsüld le a feladat súlyát.
http://pogessor.pcdome.hu/
6 levél
Válasz 12.04.08. 11:40 #4555
NuC.
Mit szólnátok egy olyan modhoz, ami 1848-ban játszódna, Magyarországon?
6 levél
Válasz 12.04.08. 11:38 #4554
NuC.
250 levél
Válasz 12.04.08. 11:28 #4553
Dave88
Ennek a játéknak mi a neve, amiről beszélgettek?
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
899 levél
Válasz 12.03.30. 13:03 #4552
sulyid
Most kifogsz engem röhögni, de nekem a kisebb államok esetében egyszerűen hidegen hagy a hadsereg. Tehát 100%-on van a költségvetés, a katonák száma folyamatosan növekszik, de hadihajón 1 db sincsen, mivel csak a háború idejére szoktam hajókat gyártani, majd a béke után szét is bontom őket pont azért, hogy ne terheljem agyon a költségvetést. A szárazföldieknél átlag 6-10 dandárt szoktam hadrendben tartani + mozgósításkor még tudok kiállítani 6-8 dandárt. Persze háború esetén ki is adom a parancsot a 100%-os feltöltésre, tehát az összes létező katonát egységekbe foglalom, akit csak tudok.
780 levél
Válasz 12.03.30. 12:41 #4551
Quetzalcoatl
A bevétellel alapvetően nincs sok gond, csak az elején, utána már van bőven. A dolog ott romlik el, hogy egy valamirevaló hadsereg irtózatos kiadásokba tud verni, nem beszélve a flottáról. Főleg a modernebb fajtából. Egy (pre)dreadnought csak úgy zabálja fel a pénzt. Márpedig a kis piszlicsáré országokat leszámítva nem nagyon tudod megkerülni a flottát. Még ha te is vagy a legbékésebb, a gyarmatok közötti közlekedést gyakorlatilag másképp megoldani nem tudod.
A javaslatokkal pedig - már többször kifejtett okok miatt - nem kívánunk érdemben foglalkozni.
http://pogessor.pcdome.hu/
899 levél
Válasz 12.03.29. 15:50 #4550
sulyid
Én a horvát mentést azt úgy kezdtem el, hogy belépem először az oszmánokkal, egyenként minden országnál nyomtam egy play as-t, s mentettem, újra beléptem, s kezdődött előről, ugyanezt eljátszottam az osztrákokkal is, hogy lehessen független horváthon és Szlovénia. A horvátokkal játszottam kb 3 évet, azalatt kiépítettem a horvát munkás réteget + az arany kitermelést belőttem, illetve az adózást lenulláztam, miután ezzel végeztem átlépem a bolgárokhoz, akikkel egy kész pokol a játék... nincsenek tanult emberek (horvátoknál legalább voltak délnémetek és északolaszok), akikből lehetne gyári munkás, nincsen arany, aminek a bevételeiből növelni tudnám a nép jólétét, gyakorlatilag semmi sincsen, amire szükség lenne, de én nem adom fel!

Amúgy lenne 2 event ötletem az AOD-hoz:
1. Lehetne 1 olyan eventet csinálni, hogy a bolgár zsidók deportálásra kerüljenek-e vagy sem, ennek a válasza kapcsolat romlást v. éppen javulást okozna a németekkel (a valóságban nem mentek bele a bolgárok).
2. Lehetne egy az előzőhöz kapcsolódó event, hogy az újra Bulgáriához csatolt zsidóknak milyen sorsuk legyen. (a valóságban deportálták őket).
780 levél
Válasz 12.03.29. 08:56 #4549
Quetzalcoatl
Hasonlóan próbálkoztam én is. Finnország pedig még egy fokkal könnyebb, mint Észtország, mert van fa, és arra alapozva lehet ipart létrehozni (fa, bútor, papír, stb...). Az észteknél viszont csak gabona és szarvasmarha van, ami csak a konzervgyártáshoz jó, de még ahhoz is importálni kell a vasat és a halat. Mondjuk ez inkább a játék hibája, hogy az élelmiszeripart nem ábrázolja megfelelően. IRL például a dánoknál ebben a korban a tejfeldolgozás katalizálta az egész ipart és gazdaságot, tehát igen, meg lehetne oldani a mezőgazdaságra alapozva az iparosítást.
Svédekkel én is ugyanezt próbáltam, és majdnem sikerült is, de aztán a szemét friccek szövetségre léptek a ruszkikkal (meg a franciákkal), aztán így kicsit beszűkült a mozgásterem.
Brazilokkal meg sikerült kicsikarnom a britektől Falklandot (ha már egész Dél-Amerika, ugyebár). De Guyanát egyszerűen képtelen voltam megszerezni, mert ahhoz nagyon meg kellett volna vernem a briteket/hollandokat/franciákat, amihez pedig partra kellett volna szállnom más kontinenseken, amihez viszont már nem voltam elég erős.
http://pogessor.pcdome.hu/
145 levél
Válasz 12.03.29. 00:44 #4548
Turulbirodalom
A horvátokkal nem kihívás, de próbálj meg valami gyéren lakott cári területet felszabadítani: én például Finnországgal szívtam elég rendesen. Transvaallal viszont egész könnyű boldogulni.

Quetzalcoatl: Pont ebben a helyzetben voltam én is.

Eddigi játékaim:
Ausztriával bekebelezve Németország, elverve a franciák, törökök, oroszok.
Magyarországgal elverve az osztrákok és a törökök.
Svédországgal ügyes hintapolitikát alkalmazva egyesítve Skandinávia (elverve a németeket és az oroszokat is). (Ez egyik büszkeségem.)
Brazíliával agresszív terjeszkedés kb minden dél-amerikai országot elverve.
Transvaallal leigázva a zuluk, Oranje és némi portugál gyarmat bekebelezve.
De a finnekkel megszívtam...
Ja, és egyszer Magyarországgal kuruckodtam egy kicsit: kb az egész világ hadban állt velem (Franciaország, ottománok, Oroszország, Nagy Britannia, Észak-német szövetség, és még egy tucatnyi kisebb ország). Levertem a törököket, a kisebb országok seregeit szétzúztam, a franciák kétharmadát tőrbe csaltam, keményen szívattam az oroszokat, de három év után győzött a túlerő, pedig az ai összes általam ismert hiányosságát és gyengéjét kihasználtam. Viszont egyvalamit egy életre megtanultam: ne szarakodj az infamy-val...
6 levél
Válasz 12.03.28. 21:27 #4547
NuC.
A lényeg: akkor is könnyebb lenne egy ilyen Napóleon mód, mint egy ilyen játék.
899 levél
Válasz 12.03.28. 21:16 #4546
sulyid
Én most egy horvát mentést csinálok. Alig 2 év alatt lett 17-es iparom + egy alapvető vasútrendszererem, s kemény 0%-os adó van kivetve minden társadalmi osztályra + minden létező kiadási dolgot felvettem a lehető legmagasabb szinte, s még így is nyereséges vagyok, több, mint 80 egységnyi pénzel... Mi neki a titka? Van arany az országomban, teli vagyok tanult délnémet és északolasz emberekkel, akik simán felcsapnak gyári munkásnak, amint van gyár...
780 levél
Válasz 12.03.28. 21:11 #4545
Quetzalcoatl
És ha egyetlen gyáram van, és hol veszteséges, hol nem?
Észtországgal nyomulok, de semmi lehetőségem nincs. Azért kezdtem bele, mert kíváncsi voltam, mit tudok kevés nyersanyagból kihozni. De nem sok mindent.
http://pogessor.pcdome.hu/
899 levél
Válasz 12.03.28. 17:42 #4544
sulyid
Akkor inkább úgy fogalmazok, hogy nekem, aki már játszik vele egy ideje, s több-kevésbé kitapasztalta a játék összes csínját-binját, már nem okoz olyan nagy kihívást a játék bonyolultsága. Az iparosításnál meg arra kell nagyon odafigyelni, hogy minden national focus pont a jómunkásembereken legyen, s folyamatosan nézni kell, hogy a parasztságod miből mennyit termel, s ahhoz kell hozzá illeszteni az iparosodás ütemét, s azt, hogy milyen gyárakat akarsz felhúzni.

Ja és folyamatosan illik bezárni a kiemelkedően veszteséges gyárakat...
780 levél
Válasz 12.03.28. 15:57 #4543
Quetzalcoatl
Hát, a Vicky-re kijelenteni, hogy nem bonyolult, szerintem meglehetős merészségre vall. Bár talán nem is a bonyolultnak kellene hívni, inkább egyfajta nehézsége van, amit az ad, hogy egyetlen helytelen döntéstől hajlamos az egész gazdaság kártyavárként összeomlani.
http://pogessor.pcdome.hu/
899 levél
Válasz 12.03.27. 15:43 #4542
sulyid
A Victoria minden, csak nem bonyorult, ha van elég TP-d az ilyen típusú játékokban, s átlátod a dolgot. Nekem az első mentésem egy kis dél-afrikai búr állammal ment majd 60 éven át, mire többé-kevésbé megtanultam a játék csínjait, majd elkezdtem nagyobb és nagyobb államokkal is játszani...
6 levél
Válasz 12.03.27. 14:07 #4541
NuC.
For the Glory az egy Europa Universalis játék, ami azt hiszem 1810-ig megy. A Victoria meg nagyon bonyolult, és a térkép is elég hülyén van felosztva, ráadásul 1830 körül kezdődik csak.
899 levél
Válasz 12.03.26. 18:38 #4540
sulyid
Rajtam kívül valaki próbálta már a Sengokut?
264 levél
Válasz 12.03.25. 13:23 #4539
Attila148
A Total War sorozatot tudom ajánlani, bár az annyival jobb hogy ha szeretnéd te magad is le tudod játszani a csatákat.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
39 levél
Válasz 12.03.24. 21:35 #4538
zsocmoc
sziasztok!
tudnátok segíteni?
körökre osztott stratégiát keresek, olyasmit, mint az 1848, vagy az aegod játékai (Birth of America pl) - ahol én csak tologatom a hadseregeket, meg összerakom őket, a tábornokok pedig lejátszák a csatát, mint a HOIban is
köszi
899 levél
Válasz 12.03.24. 21:03 #4537
sulyid
Jogos! Az europan universal és a for the glory játszódik a 14-18. században.
Bár szerintem a leginkább kiforrt Paradox játék még mindig az AOD és a legjobb pedig a Vicky 2...
264 levél
Válasz 12.03.24. 20:55 #4536
Attila148
A victorya-k nem 1830-as évektől kezdődnek?
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
899 levél
Válasz 12.03.24. 15:39 #4535
sulyid
For the Glory, Victoria 1-2...
6 levél
Válasz 12.03.24. 14:56 #4534
NuC.
És mely játékok lennének ezek, amik a 18.-ban játszódnak? Vagy Napóleon idejében?
899 levél
Válasz 12.03.24. 13:47 #4533
sulyid
Talán még a FOTG ami még maradandó, rendszeresen szoktam vele játszani (spanyolokkal gyarmatosítok).
899 levél
Válasz 12.03.24. 13:46 #4532
sulyid
Ááá a Paradox már a teljes 1000-1960-ig terjedő időszakot felölelte egy adott időszakhoz pontosan illő játékkal. Az HOI a modern korhoz van belőve. (egyébként szerintem a Paradox legnagyobb alkotása a Vicky 2, meg az AOD...)
6 levél
Válasz 12.03.24. 12:42 #4531
NuC.
Sziasztok!

Az utóbbi időkben egy új modról "álmodozom", amely a 18. századi Európába repítene vissza minket.
A megvalósítás valahogy így lenne:
- Darkest Hour-hoz lenne ez a mod
- Az Iron Cross mapján játszódna
- A tech teamek mindenhol ugyan azok lennének, csak kevesebb/több "team specialties" lenne (tehát ezek: http://desmond.imageshack.us/Himg17/scaled.php?server=17&filename=tcicons2.png&res=medium), és a "skill" is változó lenne (ezek lennének a tech team képek: http://lparchive.org/Europa-Universalis-III-Divine-Wind/Update%2009/7-2011-09-08_00008.jpg)

Most csak ennyit tudok írni hirtelen. Szerintetek belekezdjek? Ha belekezdek tudnátok segíteni?
144 levél
Válasz 12.03.21. 19:30 #4530
Vardar
Ha nekem is lehet javaslatom, akkor én arra gondolnék, hogy 158-as event(MO átállása szovjet oldalra) indukálhatná az Ideiglenes Nemzeti Kormányt és menne minden a maga kommunista útján. A másik pedig a Bajcsy-Zsilinszky féle Magyar Nemzeti Felkelés Felszabadító Bizottsága lenne, és valami polgári irányba vinné el a dolgokat. Ez függhetne az amerikai/angol csapatok közeledtétől, vagy csak szimpla átállás event lenne, és ha a németek lenyomnak minket, akkor így jártunk.
899 levél
Válasz 12.03.21. 17:40 #4529
sulyid
A Vicky 2-ben kinek mennyi az IC rekordja? Nekem Kínával megvan a 17000+
1187 levél
Válasz 12.03.21. 11:45 #4528
Baracklekvár
Szevusz

Imént mint a MOD vezetése, közgyűlést tartottam a dolgozó réteggel, s arra jutottunk, hogy az ötlet nem rossz. Bizonyára már korábban is megfordult bennünk a gondolat, de valahogy mindig elsikkadt.
Most van - valójában két - ötletünk, hogy hogyan kéne megcsinálni. Egyik igénytelenebb, a másik nem, majd elválik, hogy melyiket támogatjuk. Az biztos, hogy mindkettő elkészítése idő.
pogessor.pcdome.hu
144 levél
Válasz 12.03.21. 08:28 #4527
Vardar
A kiugráshoz miért nem programoztatok eventet? Túl bonyolult lenne, vagy miért?
780 levél
Válasz 12.03.18. 11:47 #4526
Quetzalcoatl
Minden scenarió fájlban van egy sor, hogy kik a halottak (nem csak miniszterek, hanem tábornokok is), de nagyon úgy tűnik, hogy nincs mindenhol pontosan feltöltve adatokkal.
http://pogessor.pcdome.hu/
144 levél
Válasz 12.03.18. 10:15 #4525
Vardar
Most jutott eszembe egy ötlet, hogy külön halál eventek helyett, mindegyik főbb szcenárió, 39, 41, 44, 45 legelején kellene egy "Ők meg haltak" című event, ami a történelmileg, addigra meghalt minisztereket kiiktatja. Így pl. 39-ben Gömbös és Darányi már halott lenne, 41-ben csatlakozik hozzájuk Teleki és így tovább, összesen 4 eventtel le lehetne tudni az összes halálesetet, jelzés esetén csak egy új sort kell beilleszteni. Így pl Gömbös elvtárs nem vezethetne hadsereget a Második Köztársaság ideje alatt
780 levél
Válasz 12.03.18. 08:43 #4524
Quetzalcoatl
Ha meg tudsz indokolni egy változtatást, örömmel vesszük.
Törölni viszont - programozástechnikai okokból - nem szivesen törlünk. Mind ez idáig két esetben fordult elő, mindkét illető meghalt a játék kezdete előtt.
http://pogessor.pcdome.hu/
144 levél
Válasz 12.03.17. 15:20 #4523
Vardar
Csak a történelmi hűség kedvéért, mert Zsedényi egy egyszerű vidéki professzor volt, nem pedig egy nagy politkus, mint ahogy azt a típusa mutatja. Ha van rá igény, akkor esetleg átnézhetem az összes gyári ministert, hogy illenek e a valós személyiségükhöz, mostanság belemélyedtem a Horthy korszak tanulmányozásába
Általánosságban, lehetne törölni ministereket, hogy hely szabaduljon fel? például Bartha Károly mint miniszterelnök eléggé kétséges.
780 levél
Válasz 12.03.17. 15:13 #4522
Quetzalcoatl
Nos, szépen sorban, mert hosszú lesz:
A két kiváló emberről még nem hallottam, de Csodálatos Nalaya szakkifejezésével élve: "A tipp nem rossz".
Dobi: egyetlen betű elgépelése okozta a problémát, egy d helyett c-t írtam. Természetesen a még ma kikerülő javításban lehet majd Tildy-re is szavazni. Egyébként az egész választási rendszerben ez az egyetlen pont, ahol Dobiék előkerülnek, 1%-os megválasztási valószínűséggel. Ugyan igazad van Horthyval kapcsolatban, de ha ez az esemény bekövetkezik, akkor jó eséllyel demokratikus (SD, SL, ML, SC) berendezkedésed van, ami már azért valamennyire együtt jár a kormányzói jogkör gyengülésével, illetve a nemzetközi helyzetre való tekintettel egy baloldali irányváltásnak is meg kell teremteni az elvi lehetőségét.
Miniszterek típusai: Miklós Bélát nem tudom, miért változtattuk meg. Lehet tévedésből. Visszaírom. Zsedényi gyárilag ilyen volt.
http://pogessor.pcdome.hu/
144 levél
Válasz 12.03.17. 14:15 #4521
Vardar
Ohh, látom hogy az észrevételeimet javítottátok, köszönöm szépen
Miniszterekkel kapcsolatban lenne pár ötletem, illetve kérdésem.
Először is Echardt Tibort mint PA, kisgazda 44-es és/vagy 49-es miniszterelnök jelöltet és Rassay Károlyt(Ambitious Union Boss), mint általános ML miniszterelnököt szeretném javasolni, hogy bekerüljenek a játékba. Ezzel összhangban 49-ben a Dobi-kormány helyett inkább baloldali kisgazda, Tildy/Nagy kabinetre lehessen szavazni.(Szerintem amíg Horthy élt, soha nem nevezett volna ki szocdem vagy kommunista kormányt)
Valamint még a meglévő miniszterek típusát kívánjátok-e változtatni, mert ott is van pár dolog amit nem értek, pl Miklós Béla miért nem Old General, Zsedényi Béla miért nem Insignificant Layman, stb.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.