Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Hearts of Iron 2 Doomsday - Pogessor Mod

A Hearts of Iron és különböző verzióihoz készített magyar mod fóruma.

pogessor.pcdome.hu

Hearts of Iron 3

Hearts of Iron 3
A legutóbbi Hearts of Iron 3 cikkek, hírek
1146 levél
Válasz 09.04.16. 18:08 #170
sysnrt
Én nem tudom, BariHUN kért egy nyilaskeresztes zászlót, én adtam neki. Nem akarok a helyében nyilatkozni, bár sejtésem szerint ez lenne egy hungarista-nemzetiszocialista magyar bábállam zászlaja.
93 levél
Válasz 09.04.16. 18:00 #169
lordtopi
Tudom hogy nem erről szól és nem akartam senkit se megbántani vele csak nem értettem ez mért marad ki (egyébként zsidótörvényes van benne nem?)
„Az ellenségeid a legjobb barátaid, ugyanis ők nyíltan gyűlölnek téged.” /Erwin Rommel/
93 levél
Válasz 09.04.16. 17:57 #168
lordtopi
Hi

Igazad van gőzöm sincs pl ilyen dolgokról mint marokkó 1.VH-s részletei de nem egyedül terveztem(tük) valamint az elején csak nagyon kezdetlegesnek...(nem olyan részletesen mint akár csak a gyári HOI2) illetve csak időtöltésképpen egyébként akik csinálják már tettek belőle közzé valamit?

Nagyon köszönöm a "feladatok" linkjét
„Az ellenségeid a legjobb barátaid, ugyanis ők nyíltan gyűlölnek téged.” /Erwin Rommel/
93 levél
Válasz 09.04.16. 17:54 #167
lordtopi
Nagyon köszönöm Quetzalcoatl a segítséget ezzel a 2 eventelemzéssel már egész jól elboldogulok...Úgyhogy megyek gyakorolni
„Az ellenségeid a legjobb barátaid, ugyanis ők nyíltan gyűlölnek téged.” /Erwin Rommel/
1187 levél
Válasz 09.04.16. 17:32 #166
Baracklekvár
Üdv!

Hagy érdeklődjem, mire akartok használni egy ilyen zászlót? A játékba akarjátok belekalapálni? Ha igen, hogyen, mire?
pogessor.pcdome.hu
1146 levél
Válasz 09.04.16. 17:09 #165
sysnrt
54 levél
Válasz 09.04.16. 17:05 #164
BariHUN
Köszönöm! Bár a 2. az a Német zászló Amúgy összetákoltam egyet most, szerintem jól sikerült, ha kell valakinek írjon!
Zeng a Dal Kolozsvár visszatér!
118 levél
Válasz 09.04.16. 16:00 #163
Malarki
1. Játék közben F12-t kell nyomni, és oda beírni hogy event evetn ID_je. HA jól emlékszem így kell.
2. Ez elvileg az: http://files.filefront.com/hoi+2+nazirar/;13365409;/fileinfo.html
54 levél
Válasz 09.04.16. 15:14 #162
BariHUN
Segítség kellene nekem:

1. valaki el tudná mondani hogy lehet behívni egy eventet?

2. Valaki be tudna linkelni egy nyilaskeresztes zászlót? tudom hogy van, mert már láttam, csak nem találom sehol sem.

Köszönöm!
Zeng a Dal Kolozsvár visszatér!
1187 levél
Válasz 09.04.16. 14:47 #161
Baracklekvár
Lehetséges, hogy egy másik hibát kerestem, s tesztelés jelleggel bennemaradt... Nem biztos, de lehetséges.
pogessor.pcdome.hu
1187 levél
Válasz 09.04.16. 14:46 #160
Baracklekvár
Hinnye. Ennek este utánanézünk.
pogessor.pcdome.hu
118 levél
Válasz 09.04.16. 14:42 #159
Malarki
Ez igaz, akkor nem szóltam

De most észrevettem egy különös dolgot. Kezdtem egy új játékot a németekkel, és már Január 2-án feljött a magyaroknak a Radartelepítés Nyugat-Magyarországra. Ennek nem 44-ben kellene jönnie? De lehet hogy ez csak most fordult elő, legalább is eddig nem láttam ilyet.
1187 levél
Válasz 09.04.16. 14:31 #158
Baracklekvár
1900-05 óta folyamatosan próbálták szétszakítani az országot, s egy háborús vereség kellett hozzá, hogy sikerüljön.
A Szovjetunió Sztálin alatt élte fénykorát a rettegés és összetartás terén, senki nem mert Sztálinnal ellent mondani, nem úgy mint a Cárnak...
pogessor.pcdome.hu
118 levél
Válasz 09.04.16. 14:21 #157
Malarki
Hát ha úgy vesszük az első világháború végén is szétrobbant Oroszország, és szerintem egy újabb háborús vereség után is reális lenne egy ilyen felbomlás. Nem hinném, hogy ha az oroszok elveszítik a háborút, ne szakadtak volna el a tagországok.
1187 levél
Válasz 09.04.16. 13:53 #156
Baracklekvár
USSR felbomlása információm szerint csak akkor történik meg indirekt, ha annektálod, és darabonként szabadítod fel.
Szerintem nem volt realitása akkortájt egy spontán USSR felbomlásnak és annak sem, hogy német báb legyen az egész ország.
pogessor.pcdome.hu
118 levél
Válasz 09.04.16. 13:44 #155
Malarki
Ha már ennyire belelendültetek az evetn témába, lenne egy javaslatom. Nem lehetne átírni az orosz kapituláció eventet, hogy a béke után német báb legyen? Vagy mondjuk az is jó lenne, ha felbomlana a Szovjetunió. Itt akár az Ukránoknak lehetne adni saját országot. Vagy ha ez nem, akkor valami puccs esemény a vereség után, mert ez így nekem elég necces hogy hiába győzöm le, akkor is ott marad nem elhanyagolható tényező ként. ÉS 2 év alatt azért csak összekaparja magát.

Apropó, volt már valaki, aki végig, vagyis 63-ig kijátszotta a játékot? Én most erre készülök.
780 levél
Válasz 09.04.16. 11:23 #154
Quetzalcoatl
De ha már itt vagyok, elemzem az Anschlusst én:
event = {
id = 2100
random = no
country = AUS

Ahogy a többi eseményben: egy egyedi ID (azonosító), továbbá kikötjük, hogy nem véletlenszerű, és hogy az egész Ausztriával történik.

# Triggered by GER 2020

Mint látható itt nincsenek feltételek, csupán egy megjegyzés, ahol a kód írója tudatja velünk ékes angolsággal, hogy ez az esemény akkor hívódik meg, ha egy másik esemény kéri (nevezetesen a 2020-as azonosítójú, ami a német eseményeket tartalmazó fájlban található).

name = "EVT_2100_NAME"
desc = "EVT_2100_DESC"

Az esemény neve és leírása. Ilyen nevű bejegyzéseket keres az event_text.csv fájlban. Ha nem talál, akkor ez lesz az esemény tényleges neve. Magyarul nem kötelező a töltelékszöveget az excel fájlokban tárolni, ide is lehet írni, csak baromira nem elegáns. Például ez a két sor ézhetne ki így is:

name = "Anschluss"
desc = "Az Ausztria és Németország unióját (Anschluss) követelő hangok felerősödtek, ... (lusta vagyok írni) ... vagyis Ausztriának a Német Birodalomba olvasztását."

Ez a két megoldás, tehát látszólag ugyanolyan eredményt ad, de technikai szempontok miatt inkább az elsőt célszerű használni.

style = 0
picture = "anchsluss"

A style a kis felugró ablakok stílusát adja meg, amik jelzik, hogy valami esemény történt. Célszerű 0-n hagyni, sőt, ha jól tudom, a többi fajtát elavultság miatt már ki is vették a kódból. De ez csak pletyka.
A picture pedig az esemény jobb felső sarkában megjelenő kép. A képnek a /gfx/interface/event_pics mappában kell lennie; itt a fájlnévre hivatkozunk, tehát "anschluss.bmp" esetén a kiterjesztést elhagyva csak "anschluss"-t írunk.

action_a = {
name = "ACTIONNAME2100A" # Become part of the Greater Reich (Game Over)
ai_chance = 96
command = { type = trigger which = 2001 } # GER
}

Első kimenetel. Összesen legfeljebb 4 kimenetele lehet egy eseménynek. Mindegyiknél van egy ai_chance érték, ami egy 0 és 100 közötti szám. Az összegüknek azonban pontosan 100-nak kell lennie. Olyat is csinálhatunk, hogy nem írjuk ki sehova (ez főleg egy kimenetelű eseményeknél szokás), ilyenkor automatikusan 100%-nak veszi. Ha több kimenet van, és sehova sem írtunk ilyet, akkor értelemszerűen mindig az első kimenetel fut le (elvégre 100% esélye van rá).
Az egyetlen parancs itt azt jelenti, hogy futtassa le a 2001-es eventet. Megjegyzendő, hogy ez az event is így került meghívásra, tehát a 2020-as eventben is volt egy olyan sor, hogy "command = { type = trigger which = 2100 }".


action_b = {
name = "ACTIONNAME2100B" # Join the Axis
ai_chance = 3
command = { type = alliance which = GER }
command = { type = access which = GER }
command = { type = dissent value = 10 }
command = { type = relation which = ITA value = 15 }
command = { type = set_domestic which = democratic value = 2 }
command = { type = set_domestic which = political_left value = 1 }
command = { type = domestic which = freedom value = -2 }
command = { type = trigger which = 2002 } # GER
command = { type = headofstate which = 23043 }
command = { type = headofgovernment which = 23050 }
command = { type = foreignminister which = 23060 }
command = { type = armamentminister which = 23071 }
command = { type = ministerofsecurity which = 23085 }
command = { type = ministerofintelligence which = 23096 }
command = { type = chiefofstaff which = 23106 }
command = { type = chiefofarmy which = 23117 }
command = { type = chiefofnavy which = 23125 }
command = { type = chiefofair which = 23010 }
command = { type = addcore which = 470 } # The rest of the Czech Republic
command = { type = addcore which = 468 }
command = { type = addcore which = 469 }
command = { type = addcore which = 475 }
command = { type = sleepevent which = 2040 }
}

Itt sok szép parancs van. Sorra: szövetség a németekkel; katonai áthaladás biztosítása a németeknek; lázongás 10-zel növekszik; kapcsolat olaszországgal 15-tel növekszik; a következő 2 sor a politikai csúszkákat állítja be 2-re és 1-re;a 3. pedig kettővel odébbtolja a csúszkát; aztán meghívja a 2002-es eventet; a minisztereket beállítja az adott ID-jű miniszterekre; utána 4 tartományt core-ra állít (jogos követelés); legvégül azt mondja, hogy a 2040-es esemény többé nem történhet meg.

action_c = {
name = "ACTIONNAME2100C" # Austria shall remain independent
ai_chance = 1
command = { type = dissent value = 40 }
command = { type = relation which = GER value = -125 }
command = { type = relation which = ITA value = 15 }
command = { type = relation which = ENG value = 5 }
command = { type = relation which = FRA value = 5 }
command = { type = set_domestic which = democratic value = 1 }
command = { type = set_domestic which = political_left value = 2 }
}
}

Itt már nincs új parancs.
http://pogessor.pcdome.hu/
780 levél
Válasz 09.04.16. 10:55 #153
Quetzalcoatl
Hú, de megszaladt a posztok száma, mióta utoljára írtam
Nos, igyekszem röviden válaszolni mindenre, ami szerintem kimaradt:
Kisantant tényleg nagyon kemény. De ez az én hibám, mert eredetileg nem volt benne a játékban. Sajnos azonban tükrözi a történelmi realitásokat.
A világ elfoglalása a közepes országokkal nem olyan nehéz, mint amilyennek látszik, bár néhány feltételnek teljesülnie kell. Egyrészt olyan politikai berendezkedésünk legyen, ami támogatja a terjeszkedést. Másrészt legyen hely kezdetben hova terjeszkedni, és ami a legfontosabb: ne szóljunk bele a történelembe. Attól, hogy épp világháború zajlik, ne zavartassuk magunkat. Az a nagyok dolga. Mi merjünk kicsik lenni. És amíg a nagyhatalmak egymást ölik, ki fog belénkkötni pusztán amiatt a csekélység miatt, hogy elfoglaltuk Közép- és Dél-Amerikát? Aztán egyszercsak azt vesszük észre, hogy a mi iparunk a legnagyobb. Vagy legalábbis közel a legnagyobb. Innentől lehet gondolkodni, hogy a szövetségi rendszerekben hol avatkozunk be. Előbb-utóbb a 3 nagy szövetségből csak egy marad, de ha ügyesek voltunk, az már semmi sem lesz hozzánk képest. Ha akarjuk, még elfoglalhatjuk őket is, de ez ízlés kérdése.
Első világháború: létezik hozzá MOD. Sok ember készíti sok éve. De már félkész. Egyedül esélytelen megcsinálni.
http://pogessor.pcdome.hu/
14 levél
Válasz 09.04.15. 23:35 #152
von Manstein
Nem véletlen nincsenek benne ilyen események. a Paradox ki is kötötte, hogy ilyenek nem lesznek és nem is támogatja a megvalósításukat. Ez a játék baromira nem erről szól.
1187 levél
Válasz 09.04.15. 21:24 #151
Baracklekvár
Első VH-hoz pl. egy tesztkérdés: Marokkó történelme 1912-20 között, kik voltak/lehettek volna miniszterek, ki tartotta megszállva, stb., milyen gyárak, kutatóegységek voltak azon a területen, milyen haderők állomásoztak ott, stb...
Hajrá.
pogessor.pcdome.hu
1187 levél
Válasz 09.04.15. 21:22 #150
Baracklekvár
http://pogessor.freeweb.hu/html/feladatok.html


Itt a régi oldalamnak egy felülete stílus nélkül.
A neked érdekes rész megtalálható
pogessor.pcdome.hu
1187 levél
Válasz 09.04.15. 21:20 #149
Baracklekvár
Első VH-sra áttervezni... Nincs az a türelmed, amire szükség van. Több új ország megalkotása - Monarchia, Németország, csak hogy két példát mondjak - ezekhez politikusok, eventek, mittudomén.
Tech egységek átalakítása, országok technikai fejlettségének beállítása
Mi nem mertünk belevágni.
pogessor.pcdome.hu
93 levél
Válasz 09.04.15. 20:55 #148
lordtopi
szeretnék alkalomadtán csinálni egy nagy hoi lanpartit...
hamachin ha lehet és várom az érdeklődőket (ha tud valaki helyet ahol lehetne akkor az még jobb lenne)
„Az ellenségeid a legjobb barátaid, ugyanis ők nyíltan gyűlölnek téged.” /Erwin Rommel/
93 levél
Válasz 09.04.15. 20:51 #147
lordtopi
nem tudnád ide feltenni?? gyakorolni szeretnék mert van néhány fun és kevésbé fun(de fejlődőképes) pajtásom akikkel szeretnénk 1.vh-sra áttervezni a játékot... tehát? fel tudod tenni?
„Az ellenségeid a legjobb barátaid, ugyanis ők nyíltan gyűlölnek téged.” /Erwin Rommel/
1187 levél
Válasz 09.04.15. 20:46 #146
Baracklekvár
Jó megfigyelés, sehol nem tudod elérni.
Oka, hogy szinte már a küszöbön van a III. rész, így a II. részhez már egy-egy apró fejlesztésen kívül csak hibajavítások várhatók.
Én még tervezem néhány oktatóesemény legyártását, de nagy dolgokra már ne számítsatok.
pogessor.pcdome.hu
93 levél
Válasz 09.04.15. 20:45 #145
lordtopi
igazából onnan ahol én voltam kb bármit csinálhattam volna...de itt meguntam... a németekkel is mindig abbahagyom a ruszkik begyakása után mert akkor már lassú a játék na jó 1x elfoglaltam eu-t ázsiát meg afrikát
„Az ellenségeid a legjobb barátaid, ugyanis ők nyíltan gyűlölnek téged.” /Erwin Rommel/
54 levél
Válasz 09.04.15. 20:43 #144
BariHUN
Nekem a legnagyobb, az az volt, mikor elfoglaltam Csehszlovákia egész területét, Ausztria egész területét, Románia egész területét, Jugoszlávia felét valamint volt pár tartományom a Lengyelektől.
Zeng a Dal Kolozsvár visszatér!
93 levél
Válasz 09.04.15. 20:39 #143
lordtopi
hol lehet elérni a "terveket" azaz hogy mik a célkitűzések még... ez a régi oldalon fennt volt most nem találom
„Az ellenségeid a legjobb barátaid, ugyanis ők nyíltan gyűlölnek téged.” /Erwin Rommel/
1187 levél
Válasz 09.04.15. 20:39 #142
Baracklekvár
Ha a történelem és a történelmi események mentén játszol, akkor a rendezés automatikusan megtörténik. Más esetben ez a beégetett működés érvényes. Ez van.

Megoldás lehetne, ha minden háború minden kimenetére írna valaki rendezés eseményt. Lehetetlen.
pogessor.pcdome.hu
93 levél
Válasz 09.04.15. 20:33 #141
lordtopi
valahogy nem lehetne megoldani azt hogy ne legyen ilyen hülyén az egész?? tehát most az van hogy ha szövetséges területről támadsz és foglalsz területet úgy hogy neked nincs szomszédos területed akkor az az övé lesz...
tök nem realisztikus: mikor adták volna a németek egész déleurópát?? (soha)
„Az ellenségeid a legjobb barátaid, ugyanis ők nyíltan gyűlölnek téged.” /Erwin Rommel/
1187 levél
Válasz 09.04.15. 20:30 #140
Baracklekvár
Fejlesztőtársam egy átlag lúzer országgal (magyar, spanyol, bármi) képes elfoglalni a földet. Sosem értettem hogyan...
Én ha játszok, gyakorlatilag lemásolom a történelmet, bárkivel vagyok...

jó, kitapasztaltam már, hogy Magyarországgal kis (nagy) szerencsével Gdansktól Athénig lehet terjeszkedni, de sosem sikerült nagyot alkotonom...
pogessor.pcdome.hu
93 levél
Válasz 09.04.15. 20:27 #139
lordtopi
Magyarországgal lehet világuralomra is törni a játék sajátos hiányosságai miatt:

'36 elején szövetségre lépsz a németekkel...
a szudétavidékes event után felbomlik a kisantant
hadat csehszlovákiának, szlovákia a miénk de ezért hadatüzen lengyelország is (ha nem akkor majd mi neki...) ekkor a lengyel-román határon elmegyünk a szovjetekig és hagyjuk, hogy a németek annektálják lengyelországot aztán harc romániával amit a németek simán befoglalnak nekünk szintén jugók bulgária és görögök. eztán hadüzenet az olaszoknak. itt gyorsnak kell lenni mert el kell szigetelni a németektől őket deez menni szokott... a németek ezt is befoglalják nekünk(néha csak az északi részt de ekkor már van annyi csapatunk hogy egyedül is megy) aztán a franciáknak kell nekimenni.ha vichi létrejön akkor hadüzenet neki és a földközi tenger partján el kell menni a spanyolokig. ott hadüzenet nekik és ismét győzelem.eztán törökök arab félsziget és szuez... ekkor miénk a földközitenger és kb 100-130 az iparunk...
„Az ellenségeid a legjobb barátaid, ugyanis ők nyíltan gyűlölnek téged.” /Erwin Rommel/
93 levél
Válasz 09.04.15. 20:18 #138
lordtopi
Nagyon köszönöm és bocs a sok pluszmunkáért...

SIKERÜLT MEGCSINÁLNI AZ ELSŐ EVENTEMET!!!!!!!
„Az ellenségeid a legjobb barátaid, ugyanis ők nyíltan gyűlölnek téged.” /Erwin Rommel/
54 levél
Válasz 09.04.15. 20:06 #137
BariHUN
A kis antantot nagyon keményre sikerült csinálni.37 elején szövetséget kötöttem Ausztriával és Olaszországgal. Ezután még behívtam a szövetségbe Lengyelországot, és Bulgáriát. Ekkor hadatüzentem Csehszlovákiának. Hát legalább fél évbe tellett mire sikerült annektálni Csehszlovákiát.

Olaszország elfoglalta Jugót és Romániát, de közben lett egy Anschluss...

Akit esetleg érdekelne hogy mi hogy történt a háború során az írjon itt a fórumon és le írom neki.
Zeng a Dal Kolozsvár visszatér!
1187 levél
Válasz 09.04.15. 19:57 #136
Baracklekvár
Pengősről írok pár sort, mert az eredeti verziót én írtam.

Tehát:

id = 90101
random = no
country = HUN


Egyéni azonosítóval ellátva, mert kell és mert hasznos, nem véletlen esemény, azaz biztosan megtörténik, ha teljesülnek a feltéetlek és a megjelenő esemény ablak a Magyarországot irányító játékos látja, illetőleg a magyarországot irányító ai (kis ferdítés) dönt.

trigger = {
control = { province = 458 data = HUN }
headofgovernment = 21053 #Darányi
OR = {
headofstate = 21001 #Horthy
headofstate = 21042 #Horthy
}
}

458as tartomány magyar tartomány, gondolom ez Győr.
A kormányfő a 21053as miniszer, Darányi.
Vagy Horthy vagy Horthy az államfő. Azért kell ez, mert Horthyból több is lehet (van), azaz minden politikai beállítottsághoz külön ID-val rendelkező miniszter szükséges a struktúrában.

date = { day = 5 month = march year = 1938 }
offset = 1
deathdate = { day = 6 month = march year = 1938 }
style = 0
name = "EVT_90101_NAME"
desc = "EVT_90101_DESC"
picture = "allied_supply_captured"

Mely dátumtól mely dátumig történhet meg az esemény. Azaz, ha az intervallumon kívül teljesülnek a feltételek, nem számít. Offset az azt jelenti talán, hogy a feltétel teljesüléséhez képest hány nap után történjen meg az esemény.
A style bevallom nem tudom mi, permanens 0. Biztos valahol le van írva, mire jó.
name az esemény címe, desc az esemény leírása, a picture az eseményhez tartozó kép neve. A képnek megfelelő helyen kell lennie a többi mellett.

action_a = {
name = "ACTIONNAME90101A"
command = { type = dissent value = 7 }
command = { type = money value = -250 }
command = { type = add_corps which = "Fövezérség" value = land where = 458 }
command = { type = activate_division which = 20500 value = 101 where = 458 }
# command = { type = add_division which = "Fövezérség" value = HQ when = 1 where = artillery }
# command = { type = add_division which = "1. Lovashadosztály" value = cavalry when = 1 where = armored_car }
command = { type = construct which=ic where=458 value=2 }
command = { type = construct which=infrastructure where=458 value=10 }
command = { type = build_division which = light_armor }
ai_chance = 90
}
action_b = {
name = "ACTIONNAME90101B"
command = { type = dissent value = -1 }
command = { type = change_policy which = interventionism value = -1 }
ai_chance = 10
}

Két kimenete az eseménynek. Az első 90%os eséllyel történik meg, ha ai irányítja az országot. Akció első sorában a gomb felirata szerepel most.
-Nő a lázongás 7-tel (azaz ez változás)
-Csökken a pénzed 250nel
-Új hadtest jön létre konkrét névvel
-Aktiválódik egy hadosztály, amit a scenarios/1936/hunary.inc fájlban van definiálva előre.
-Ki van kommentezve egy sor, ami egy hadosztályt adott volna a semmiből, ehelyett van az aktiválás már
-Még egy hadosztály semmiből megkapása van kikommentezve
-Győr kap 2 gyárat
-10 értékponttal nő Győr infrastruktúrája
-Gyártási sorba bekerül egy könnyűpáncélos

Második kimenet esetén
-csökken 1gyel a lázongás
-Egy egységgel csökken az ország beavatkozás értéke, elszigetelődés felé csúszik a csúszka


Remélem már világos...
pogessor.pcdome.hu
93 levél
Válasz 09.04.15. 19:35 #135
lordtopi
köszi...

lenne még 1 kérésem bár kicsit macerás:

mondjuk ezt a pengős eventet meg az anschluss-osat nem elemeznéd lépésről lépésre??
nagy segítség lenne..
előre is köszi
„Az ellenségeid a legjobb barátaid, ugyanis ők nyíltan gyűlölnek téged.” /Erwin Rommel/
1187 levél
Válasz 09.04.15. 19:21 #134
Baracklekvár
...
name = "EVT_90101_NAME"
desc = "EVT_90101_DESC"
picture = "allied_supply_captured"
...

De EVT_90101_NAME helyett tényleg bármi mást is használhattunk volna, de ez a gyári jelölés.


pogessor.pcdome.hu
1187 levél
Válasz 09.04.15. 19:19 #133
Baracklekvár
CSV fájlban olyan azonosítót adsz az adott rekordnak, amilyet akarsz. Lényeg, hogy egyedi legyen és azt hívd meg az eventben, amelyiket kell.
Mi alkalmazkodtunk a gyári jelöléshez, de jelölhetnéd Nyuszika1 azonosítóval is akár egy bejegyzésed....
pogessor.pcdome.hu
93 levél
Válasz 09.04.15. 19:12 #132
lordtopi
Valamint mi van az ID-vel? és a csv fájlban mitől függ az event neve??
„Az ellenségeid a legjobb barátaid, ugyanis ők nyíltan gyűlölnek téged.” /Erwin Rommel/
93 levél
Válasz 09.04.15. 19:11 #131
lordtopi
Nem szedtem ki ez lehet akkor a baj köszi

Malarki: igen asszem van külön event arra... bár csak japókkal játszottam a távolkeleten de asszem néha egyesül...(ha nem foglalom el addig....)
„Az ellenségeid a legjobb barátaid, ugyanis ők nyíltan gyűlölnek téged.” /Erwin Rommel/
1187 levél
Válasz 09.04.15. 19:06 #130
Baracklekvár
Üdv!

Első kérdés:
Kiszedted ezt a feltételek közül: headofgovernment = 21053 #Darányi ?

Ha igen, akkor - akkor egyelőre nem tudom. Akkor még visszatérünk rá.
pogessor.pcdome.hu
118 levél
Válasz 09.04.15. 18:41 #129
Malarki
Hát én még nem írtam eventet, de azt tudom javasolni a teszteléshez, hogy jegyezd meg az ID-jét, és aztán manuálisan hívd meg a játékban. Így meglátod hogy működik-e.

Egy kérdés: a játékban van event arra, hogy Kína újra egyesül?
93 levél
Válasz 09.04.15. 18:23 #128
lordtopi
a következőt csináltam: fogtam az egymilliárd pengős tervet és kimásoltam ill be újra az eventes txt-be... átírtam a nevét 5 milliárdosra a dátumot '36 january 5-re és az id-t random 92222-re valamint a nevét isehez idomultan. megcsináltam a csv fájlban hogy írtam valami hülyeséget az id által kigenerált névvel de nem történt semmi... mi a baj??
„Az ellenségeid a legjobb barátaid, ugyanis ők nyíltan gyűlölnek téged.” /Erwin Rommel/
93 levél
Válasz 09.04.15. 18:12 #127
lordtopi
értem...

az id-je mi az eventnek?? ill mitől függ a neve??
„Az ellenségeid a legjobb barátaid, ugyanis ők nyíltan gyűlölnek téged.” /Erwin Rommel/
1187 levél
Válasz 09.04.15. 18:02 #126
Baracklekvár
A játék deklaráltan nem foglalkozik sem hadifoglyokkal, sem táborokkal, sem népírtással. Ehhez mi is tartjuk magunkat.
pogessor.pcdome.hu
93 levél
Válasz 09.04.15. 17:45 #125
lordtopi
Köszi BariHUN de ezt honnan lehet leszedni??

Amúgy Zsidós-Holokausztos event nincs is a játékban...

Lehetne zsidótörvényes: a, legyen zsidótörvény,+500 pénz az elkobzásokból és mondjuk -30 viszony a nem fasiszta országokkal
b, ne legyen és akkor nincs semmi

Legyen e koncentrálás/népírtás:a, legyen: mindenkivel -200 viszony (már aki nem szimpatizál ezzel) és mondjuk - 100 emberanyag és -5 lázongás
b, ne legyen és akkor szintén nincs semmi
„Az ellenségeid a legjobb barátaid, ugyanis ők nyíltan gyűlölnek téged.” /Erwin Rommel/
54 levél
Válasz 09.04.14. 20:19 #124
BariHUN
E3 Mod for HOI2. Még csa a térkép van kész, az is béta de sokkal pontosabb mint a sima HOI2 térkép. Armageddon kell hozzá.
Zeng a Dal Kolozsvár visszatér!
1187 levél
Válasz 09.04.14. 19:22 #123
Baracklekvár
1. Vichy amolyan se veled, se nélküled kapcsolatban volt a németekkel, politikailag báb volt, de katonailag olyan nagy dolgokat nem vitt véghez... Kisebb csetepaték voltak összesen.
2. Ez mindig is kissé érdekesen működött...
3. Nem nagyon van értelme üzletelni a bábbal, mert gyakorlatilag úgyis mindent odaad, amit túltermel. Én maximum annyit szoktam csinálni, hogy naponta semmiért adok neki valamit, ami neki nincs...
pogessor.pcdome.hu
93 levél
Válasz 09.04.14. 19:00 #122
lordtopi
egyébként lenne egykét észrevételem nekem is:

1. a Vichy franciaország bár névleg önálló maradt de a németek bábja volt... ez a játékban nem jelenik meg...
2.a katonai szövetségesed nem ad szabad áthaladást minden esetben... ez nem baj csak érdekes
3.általában a bábod nem mindig fogadja el az üzleti ajánlatot...:S
„Az ellenségeid a legjobb barátaid, ugyanis ők nyíltan gyűlölnek téged.” /Erwin Rommel/
1187 levél
Válasz 09.04.14. 18:56 #121
Baracklekvár
Nem HOI3 térkép, hanem egy HOI2 kompatibilis MODhoz tartozó térkép. Bevallom, én a MOD nevét sem tudom, szóval nem tudok felvilágosítást adni - mások biztosan megteszik.
pogessor.pcdome.hu

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.