Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Hearts of Iron 2 Doomsday - Pogessor Mod

A Hearts of Iron és különböző verzióihoz készített magyar mod fóruma.

pogessor.pcdome.hu

Hearts of Iron 3

Hearts of Iron 3
A legutóbbi Hearts of Iron 3 cikkek, hírek
93 levél
Válasz 09.04.14. 18:50 #120
lordtopi
köszi asszem megvan... amúgy az hoi 3 térképről volt szó lejjebb??
ha igen honnan lehet megszerezni?
„Az ellenségeid a legjobb barátaid, ugyanis ők nyíltan gyűlölnek téged.” /Erwin Rommel/
1186 levél
Válasz 09.04.14. 18:15 #119
Baracklekvár
Az eventek szövege a config könyvtárban az event_text.csv fájlban található (többek között)
pogessor.pcdome.hu
93 levél
Válasz 09.04.14. 18:10 #118
lordtopi
Sajnos nem tiszta minden...
nem találtam csv kiterjesztésű events fájlokat...
csak txt-ket de ott csak valami forráskódszerű volt és nemtom hol van az a hely ahol az eventben megjelenő szövegeket tárolja a játék
„Az ellenségeid a legjobb barátaid, ugyanis ők nyíltan gyűlölnek téged.” /Erwin Rommel/
93 levél
Válasz 09.04.14. 17:52 #117
lordtopi
Nagyon köszönöm!Azonnal hozzá is látok...
„Az ellenségeid a legjobb barátaid, ugyanis ők nyíltan gyűlölnek téged.” /Erwin Rommel/
1186 levél
Válasz 09.04.14. 14:00 #116
Baracklekvár
És akkor még ott van a MagyarBolgár-Román háború meg még kitudja hány esemény, melyet helyre kell hozni. És még csak a kárpát-medencéről beszéltünk...
pogessor.pcdome.hu
54 levél
Válasz 09.04.14. 13:57 #115
BariHUN
Nekem tetszik ez az új térkép. Bár igazat adok annak hogy szétbuherja például az eventeket.

Példa: Csehszlovákia megszűnik létezni. Létrejön Tótföld. Komárom és Kassa NEM! kerül vissza Magyarországhoz. Helyette Komárom Németországhoz kerül, és Eperjes is, ami annyit tesz, hogy az eredeti térképen Kassa felsőrésze.

Aztán a 2. bécsi döntésnél Székelyföld nem kerül vissza, helyette megkapjuk Arad tartományt. WTF? Sok vele a munka az bizos, mivel fél óráig keresgettem csak a tartományok számát, hogy nagyjábol rendbe rakjam a magyarlakta területeket, és a 2. bécsi döntést.

Viszont tényleg nagy munka volt és elismerésem nekik ezért.
Zeng a Dal Kolozsvár visszatér!
1186 levél
Válasz 09.04.14. 13:52 #114
Baracklekvár
S ha már üzembiztosan üzembiztos eseményeket tudsz létrehozni, akkor beszélhetünk is akár róla, hogy beszállsz...
pogessor.pcdome.hu
1186 levél
Válasz 09.04.14. 13:50 #113
Baracklekvár
Egy egyszerű event kreálásához nem kell nagy tudomány. Kell pár sor szöveget írni az event_text.csv fájlba a többi mintájára. A fájl alján ott vannak az én utolsó eventjeim, azt lehet másolni - megérthető, hogy ki kivel van.
Másodszor, a db/events könyvtár valamely logikus fájlját kell módosítanod. Egyik utolsó eventem a VIII. Edward elleni merénylet, az az angolokhoz tartozó fájlban van valahol - rákeresel benne arra, hogy VIII és megtalálod. Ez egy egyszerű event, egy fix kimenettel.
Másold le az eseményt, s csinálj egy 'merénylet V. György ellen' fiktív eseményt, dátuma legyen '36 január 5 pl. (akkor még nem halott és könnyű tesztelni) Ha több kimenetetet akarsz, akkor lemásolod a kimenetet, s szétosztod a két kimenet között a ai_chance értékét, hogy kijöjjön 100%ra.
Az event_commands fájlt áttanulmányozod, ott le van írva dióhéjban, hogy milyen feltételeket és milyen parancsokat lehet kreálni. Fél óra nézelődés után az alapok megérthetők.
Átírod a feltételeket - hogy mikor történhessen meg mi kivel -, átírod, hogy mely szövegeket vegye az event_text fájlból és már majdnem kész. Még kell keresned egy vonatkozó képet neten, s megformázni olyanra, mint amilyen a többi esemény képe. Kicsi és világoszöld képbe van ágyazva...
Ezt a képet megadod az esemény képének és már tényleg kész. Lehet tesztelni. Ha megértetted ezt az eseményt és értelmesen fel tudod használni a kódját, akkor már mindent tudsz, már csak az event_commands-ot kell tanulmányoznod.

Természetesen vannak olyan járulékos feladatok, hogy meg kell nézned a miniszterek között, hogy kinek mi az azonosítója, s egy ember több azonsoítóval is rendelkezhet, erre szintén figyelni kell... Ki kell tapasztalni, leírni nehéz...
pogessor.pcdome.hu
118 levél
Válasz 09.04.14. 13:37 #112
Malarki
http://www.paradoxian.org/hoi2wiki/index.php/Modding_events

A legátfogóbb HoI lexikon amit ismerek. Persze angol tudás kell hozzá, hasonló magyar oldalról nem tudok.
93 levél
Válasz 09.04.14. 13:17 #111
lordtopi
Sziasztok!

Szeretnék besegíteni a HOI-s munkálatokban és/vagy a saját elképzeléseimet megvalósítani. Ez addig oké amíg csak területneveket írogatok át meg a techteam-ek ügyességét változtatom meg,de sajnos eventeket nem tudok csinálni meg ilyenek... Tudna valaki egy rövid leírást adni ennek a menetéről?? vagy olyan helyet mutatni ahol le van írva ennek a nyelvnek az alapja?? Előre is kösz a segítséget!

„Az ellenségeid a legjobb barátaid, ugyanis ők nyíltan gyűlölnek téged.” /Erwin Rommel/
780 levél
Válasz 09.04.13. 22:55 #110
Quetzalcoatl
A tartományok száma fix, szóval nem lesz mindenhol ilyen részletes.
Ez van.
http://pogessor.pcdome.hu/
1186 levél
Válasz 09.04.13. 22:52 #109
Baracklekvár
Üdv!

Nemhogy a ló, a ménes túloldalára estek át csikóstul... Noha nem láttam Brazília új térképét, de meg merem kockáztatni, hogy több tartomány van Romániában, mint Brazíliában.
Értem én, hogy így lehet pontosan ábrázolni különféle bécsi és müncheni megbeszélések eredményét, sőt, Őrvidék ábrázolása is megoldható, de azért ez már túlzás.
Képtelen vagy megvédeni a határon bármely országot, mert egy halom határmenti tartományt kell védened, s a szokott darabszám töredéke jut egy-egy tartományba csak. De ugyanez a hódítással is: elfoglalsz 20 tartományt, korábban ez már az egész kárpátmedence volt mindenestül, itt meg még nem jutottál túl pl. fél Románián, vagy egyéb ilyen területen...
Ha megcsinálják az egész(!) bolygót ilyen részletesre, tehát helyreállnak az arányok, akkor esetleg lehet szó a térkép integrálásáról, addig nem. S akkor is komoly fenntartással, mert ugye minden esemény, mely tartomány azonosítóhoz van rendelve, borul, tehát hatalmas pluszmunkával lehet csak helyrekalapálni azt, amit a térkép elbarmol.
Meglátjuk. Ne számítsatok rá, hogy megcsináljuk, de nem zárjuk ki.
pogessor.pcdome.hu
780 levél
Válasz 09.04.13. 22:12 #108
Quetzalcoatl
A német titkosszolgálatnak valóban voltak sikerei, de ha nem hisznek neki az ugyanolyan kudarc, mintha nem is tudott volna meg semmit. Főleg ilyen szinten kellett volna jobban teljesíteni. Ha a hondurasi hírszerzés nyújtja ezt a teljesítményt az rendben, de az egyik legnagyobb hadviselő fél?

Térkép: Pogessornak nem tetszik annyira a térkép, ráadásul nagyon béta. Így hát kivárunk.

Mussolini: erre nem emlékszem. Lehet, hogy nincs benne.
http://pogessor.pcdome.hu/
14 levél
Válasz 09.04.13. 22:02 #107
von Manstein
Azért a német titkosszolgálat nem produkált rosszul a háború elött és annak első 2-3 évében. A kudarcok oka sokkal inkább az volt, hogy a felső vezetés struccpolitikát folytatott és nem hitt a hirszerzésnek.

Más: Egy másik fórumon olvastam, hogy az E3 térképnek kijött az első verziója ami egyenlőre még csak Európát tartalmazza, de állítólag Afrika és a Közel-kelet is készen van. Tervezitek, hogy ilyen csonka verzióban is belépítitek a MODba, vagy megvárjátok a teljes verziót?

Megint más: Mussolini félreállítása és az olaszok átállása (Badoglio) benne van valamilyen formában a játékban? Ha nincsen nem tervezitek? (Pl. ha a digók elveszítik észak-afrikai területeiket, vagy ha a szövetségesek partra szállnak Szicliában/Szardinián vagy az anyaországban.
780 levél
Válasz 09.04.13. 20:30 #106
Quetzalcoatl
Előrebocsátom, hogy a kémkedés módszereit nem mi változtattuk meg, hanem a gyártó cég. Mi sem örülünk neki, de ez van. Egyébként szerintem Németországnak valóban nem volt sok kéme. Egyrészt mert tudjuk, hogy a német származású személyeket igencsak figyelték mindenütt, másrészt, mert akkor tudomásuk lett volna sok mindenről. De a magyar kiugrás felderítését leszámítva sok sikert nem könyvelhettek el.
http://pogessor.pcdome.hu/
780 levél
Válasz 09.04.13. 20:27 #105
Quetzalcoatl
Megnézem, mit tehetek, de határidőt nem mondok
http://pogessor.pcdome.hu/
14 levél
Válasz 09.04.13. 20:12 #104
bobvos
Sziasztok nekem az uj fejlesztesetekhez lenne egy par gondolatom-azaz a kemkedeshez.Szerintem igy kicsit rosszabb lett hiszen en altalaban nemetekkel vagyok s mar 1 kem is elegendo hogy az orszagon belul elkapja za idegen kemeket illetve hogy barmeilyk orszagban megoljenek minisztereket-szerintem ezt lehetne neheziteni,mondjuk azt sem tudom elhinni hogy mint No-nak is 36 ban 1 kemje lett volna,szerintem ezt a konnyebbitest csak a tech teamek szabotazsanal illetve az orszagok smear-jnel kellene meghagyni.
Ez nem negativ kritika lenne, hiszen szerintem nagyon jo munkat vegeztek a jatekkal, s minden tisztelet a tietek,hiszen ilyen kitarto fejleszto gardat mar reg lattam!!!
Ice322
118 levél
Válasz 09.04.13. 19:09 #103
Malarki
Hát ha nem is a koraiaknáll, de a 45 körüli egységeknek lehetne rendes képük. Nem vagyok egy kínai haditechnika szakértő(mármint kínai technikához nem értek, nem pedig kínai származású szakértő nem vagyok )(persze az sem vagyok ), de sztem csak átvettek valamit a 'jóelvtársaktól'.

Ilyen egytartományos állóháború nkem is, a németek 3 évig szenvedtek Varsóval, aztán megjöttek az oroszok Keletről, és innentől tárgytalan lett a téma
1186 levél
Válasz 09.04.13. 18:02 #102
Baracklekvár
Ezért lesz kicsit furca, amikor a '39es motorizált egységeknél bicikli fotója lesz, a '41es páncélosoknál kuli...
De majd csak talál valamit...
Az állóháborúról annyit, hogy USSR lerohanta a 3. birodalom minden tartományát - kivéve egyet, Berlint 4 éven át nem foglalta el. Új értelmet nyert az ellenség a kapuknál...
pogessor.pcdome.hu
780 levél
Válasz 09.04.13. 17:47 #101
Quetzalcoatl
Sok országnak megcsináltam már a képeket, Kínának még speciel nem. Amint lesz rá energiám pótolom, de nehéz munka lesz, mert nem volt túlságosan gépesített az a hadsereg. És akkor még finom voltam.
http://pogessor.pcdome.hu/
118 levél
Válasz 09.04.13. 16:41 #100
Malarki
Én most komcsi Kínával játszok a 45-ös scen-ben, és itt állóháború van Nekem nincs elég egységem hogy a támadás után megtartsam a megszerzett területeimet, nekik meg nincs elég katonájuk hogy területet szerezzenek.
Apropó, Kínának nem lehetne normális képeket adni? Jók lennének az orosz egységek képei is, úgy is ugyan azok az egységek típusai, csak így hülyén néz ki hogy BT7-nek is Stuart kép van. Legalább is nekem
780 levél
Válasz 09.04.13. 14:12 #99
Quetzalcoatl
Mármint állóháború? A németek szoktak ilyet csinálni a ruszkikkal. De volt, hogy Finnországgal nyomultam, és én kerültem patthelyzetbe.
http://pogessor.pcdome.hu/
54 levél
Válasz 09.04.13. 10:23 #98
BariHUN
Volt már valakinek ilyen elég furcsa háború a játék közben?

Zeng a Dal Kolozsvár visszatér!
780 levél
Válasz 09.04.12. 08:12 #97
Quetzalcoatl
Semmi. Előbb-utóbb csak döntés lesz. Ráadásul eredetileg is '39-ig tartott, ha elhúzódik '40-ig, az sem baj. Sokkal dühítőbb szokott lenni, ha véletlenül már '36-ban befejeződik.
http://pogessor.pcdome.hu/
27765 levél
Válasz 09.04.12. 07:41 #96
LordMatteo
A történelmet most Te alakítod, ha állóháború lesz, akkor az lesz...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
54 levél
Válasz 09.04.12. 07:27 #95
BariHUN
Köszönöm az infót.

Amúgy, olyankor mi van, ha a spanyol polgárháborúból, állóháború lesz?

Mert már Vichy Franciaország van meg már volt II. Bécsi döntés is, ám még mindig tart a háború, sőt már pár éve ugyanott van határt, Burgos-Barcelona vonalon.
Zeng a Dal Kolozsvár visszatér!
1186 levél
Válasz 09.04.11. 20:29 #94
Baracklekvár
Üdv!

Az alternatív történelem manifesztálásával az a baj, hogy minden be van ugye drótozva, s ha egy fontos változó kilép az egyenletből, akkor borul minden. Európa eseményeinek fele arra épül, hogy Hitler él, de sok ilyen példát lehetne hozni.
Ha egy alappillére a normál történelemnek idejekorán kidől, onnantól jó eséllyel nem nagyon történne semmi abban a térségben egy-egy esetleges háborún kívül. A bedrótozott történelmi események nem történnének meg. Egy (1) egész teljes alternatív történelmet lefejleszteni pedig elképzelhetetlen - lehetetlen mindenre felkészülni. Nincs értelme egy Mexikó-Venezuela, francia-spanyol vagy egy olasz-török konfliktusra felkészülni, mert túl sok az ismeretlen, s túl valószínűtlen a bekövetkezte.
Jól látható, hogy a játékban szereplő rengeteg esemény alapvetően egy történelmi sík apró pontjai, nem pedig külön ágak - egy-egy kivételtől eltekintve...
Nem mondom, hogy nem lenne értelme megcsinálni ezeket - dehogynem, hatalmasat nőne a játék értéke. De sokkal fontosabb dolgokat kell megcsinálni előbb.
pogessor.pcdome.hu
780 levél
Válasz 09.04.11. 19:29 #93
Quetzalcoatl
Az európai rendezésekről szólva töméntelen hipotézist olvastam át, és a következő megoldásban egyeztünk ki Pogessorral:
Ibériai-félszeget: Nincs nagy változás. Van Portugália és Spanyolország. Itt semmiféle gócpontot nem alakítanak ki, elvannak egymással. Az egyetlen változás, hogy Francia-Marokkót megkapja Spanyolország.
Franciaország: Kibővített Vichy. Visszakapja a területeit, kivéve Elzász-Lotharingiát, ami a németeké, és Normandia egy részét, jelképezve a német Atlanti-óceáni bázisokat. A gyarmatok közül még nem eldöntött, mit tarthat meg, Algériát bizonyosan.
Németalföld: Hollandia kibővül Belgium flamandlakta részeivel, a vallonok külön országot kapnak. Luxemburg és környéke Németországhoz kerül.
Brit-szigetek: Írország területi követelései teljesülnek, de Nagy-Britannia megmarad, egyes gyarmatait is megtarthatja (pl. Nigéria), míg mások függetlenednek, vagy visszakerülnek Németországhoz.
Skandináv-félsziget: Dán-norvég-izlandi szövetség Skandinávia néven. Svédország a jóindulatú semlegességért cserébe független. Nagy-Finnország megkapja a maradék területeket.
Baltikum: a kis országok függetlenednek, "természetesen" német védnökség alatt.
Keleten: Fehéroroszország és Ukrajna bábállam. Ez utóbbi területeket veszít Magyarország (Kárpátalja), Románia (Odessza vidéke) és Németország (Krím-félsziget -> Gótföld) részére. Oroszország bábállam, de lehet, hogy Ázsiában több részre szakad. Ez ugye az ottani eseményektől is függ.
Kaukázus: A mai állapotok jönnek létre. Senkinek sincs kedve és ereje beavatkozni.
Magyarország: Felvidék, Kárpátalja, Észak-Erdély, Vajdaság visszacsatolva.
Erdély néven (tekintve az ottani szász lakosságot) német bábállam jön létre, amely Dél-Erdélyt és a Bánságot foglalja magába. Románia így nagy területeket veszít, kelet felé viszont terjeszkedik.
Balkán: Nagyrészt olasz érdekszféra. Az akkori horvát állam megmarad, olasz báb. Görögország néven egyes görög területek szintén függetlenednek, természetesen olasz irányítás mellett. Bulgária megmarad apró területnövekedéssel, senki nem piszkálja. Szerbia német báb. Albánia és környéke Olaszországhoz tartozik.
Itália: Svájc nem változik. Olaszország megkapja Nizzát, Szavoját és Korzikát a franciáktól, Máltát pedig az angoloktól. Tunézia, Szudán és Szomália maradéka szintén olasz.
Egyiptom olasz báb.
Németország: gyakorlatilag német-osztrák-lengyel-szlovén törzsterületek, plusz itt-ott kitüremkedések. I. vh. előtti gyarmatait visszakapja, és néhány újat szerez (pl. az olajban gazdag Kuvait).
Európa körülbelül ennyi.
http://pogessor.pcdome.hu/
54 levél
Válasz 09.04.11. 13:54 #92
BariHUN
Kaphatnék infót, vagy láthatnék egy képet, a háború utáni Európa elrendezéséről?

Aztán lenne 1-2 ötletem egy alternatív háborúra esetleg ha vki kedvet kapna hozzá elkészíthetné, én sajnos nem értek hozzá:

Az első világháború után fokozódik a helyzet Európában. A Balkánon és Közép-Európában az etnikai konfliktusok, Nyugaton Franciarszág és Spanyolország elromlott kapcsolata okozza a gondot. Spanyolországban hatalomra jutott Franco tábornok, és ezt a franciák nem nézik jó szemmel, ezért egy merénylet során el akarják őt takarítani. De elfogják a francia kémet, és ezért Franco érthetően berág a franciákra...

Keleten pedig, a Magyarok jelentik a gondot. Magyarország a trianoni "békeszerződés" ellenére fegyverkezésbe kezd, és ezt nem nézi jó szemmel a kis-antant. Eközben a szovejetek visszakövetelik Besszarábiát, de a románok ezt megtagadják, így (mivel Bulgáriának is van területi követelése Romániával szemben) Romániát lerohanják.Ez alatt a maradék Kis-anatant hadatüzen a Magyaroknak és a Szovejeteknek és a Bolgároknak. Magyarország visszakapja Erdélyt, Bulgária és a szovjetunió is részesül területekben... eközben nyugaton, a franciák megtámadják a spanyolokat, de arra nem gondoltak hogy a Németek meg őket támadják meg. Az angolok bekapcsolódnak a háborúba a franciák oldalán, és sikerül partraszállniuk Németországban. Eközben a szovejetek hadat üzennek az angoloknak...

Innentől kezdve a ti fantáziátokra bízom
Zeng a Dal Kolozsvár visszatér!
780 levél
Válasz 09.04.11. 10:28 #91
Quetzalcoatl
Elképzelésem sincs. Nem nagyon játszottam az EU3-mal.
http://pogessor.pcdome.hu/
57 levél
Válasz 09.04.08. 18:31 #90
Dav88
Amúgy nem tudja valaki, hogy miért írja ki nekem az EU3, amikor elindítom, hogy "OUT OF RANGE", és ez után mér kapcsol ki a monitor?
Dav88
1186 levél
Válasz 09.04.06. 20:33 #89
Baracklekvár
Üdv!

Szolgálati közlemény.

A pogessor.freeweb.hu bezárta kapuit - hogy helyet adjon a pogessor.pcdome.hu oldalnak. Egyelőre szó-szó változatlan tartalommal várja az érdeklődőket.
pogessor.pcdome.hu
780 levél
Válasz 09.04.06. 13:37 #88
Quetzalcoatl
Ország létrehozása nem túl egyszerű, de nem is bonyolult, megoldható. Lépései:
1) A revolt.txt fájlba létrehozol egy új bejegyzést. A legegyszerűbb kopipésztelni egy már meglévőt, választasz neki egy szabad azonosítót az U00-U99 intervallumból, és beleírod az ország által birtololandó tartományok kódjait (a config mappa province-names.csv fájlból leshetsz).
2) A world_names.csv-be a választott kódhoz beírod az ország nevét.
3) Innentől opionális: ha minisztereket akarsz, akkor a db/ministers mappában csinálsz egy ministers_kód.csv fájlt (csak ilyen fájlnév jó!).
4) Ha vezetőket szeretnél, a db/leaders mappában egy bármilyen nevű fájlt. Itt a lényeg, hogy a country oszlopba kerüljön az ország kódja.
5) Kutatóegységnél egyrészt teams_kód.csv néven kell létrehozni egy fájlt, másrészt a fájl A1-es cellájában is szerepeljen az országkód.
Innentől már csak csicsázni lehet.
http://pogessor.pcdome.hu/
57 levél
Válasz 09.04.05. 09:28 #87
Dav88
Én arra gondoltam, hogy esetleg sikeres puccsot csinál, VIII. Edward lesz a trónon, és szövetségesek lesznek.
Dav88
14 levél
Válasz 09.04.04. 23:55 #86
von Manstein
Hess event gyárilag is van a játékban, de csak értelemszerűen akkor következik be ha a németek nem foglalják el a brit szigeteket
57 levél
Válasz 09.04.04. 23:06 #85
Dav88
MInd1. Én a jegyzettömbbel is próbálkoztam, de elakadtam, meg fáradt is voltam.De amúgy, amit az oldalon csináltatok, az nogyon jó! Ezzel a játékkal kb 1-2éve játszok, valószínű, hogy ez a folyamatos frissítéseknek is köszönhető. Azt elmondanátok, hogyan lehet, országokat csinálni? Meg eventeket(egyszerűen)? ÉS ha lehet, a Rudolf Hess eseményt, minél hamarabb elkészíteni, mer azt már várom egy ideje, amúgy is II.VH megszállott vagyok
Dav88
780 levél
Válasz 09.04.04. 18:10 #84
Quetzalcoatl
Editor... nem tudom...
A hiba oka az is lehet, hogy az 1.3 béta patchben kicsit alakítgattak a használható parancsok környékén is a paradoxos fiúk. Mindenesetre a szerkesztő eddig sem működött tökéletesen, épp ezért nem is terjedt el annyira a használata, és feltételezem, a helyzet ezután csak rosszabb lesz.
http://pogessor.pcdome.hu/
118 levél
Válasz 09.04.04. 17:43 #83
Malarki
Hát ezt az editort én se nagyon ajánlom. Minden verzióval máshogy működik.
Szerintem a játék elég könnyen modolható kézzel is, nem kell hozzá semmilyen editor.
1186 levél
Válasz 09.04.04. 17:25 #82
Baracklekvár
Üdv!

Számomra ismeretlen ez a program, a Pogessor Mod-ot kétkezi munkával, notepad-ban készítjük... Fejlesztőtársamnak (Quetzalcoatl) szóltam, hogy ha nagyon unatkozik, nézzen rá a programra.
Abból kiindulva, hogy ez egy nem hivatalos editor, bármi oka is lehet annak, hogy hibásan működik... Igaz, a gyári editor is szánalmasan rosszul működik...
pogessor.pcdome.hu
57 levél
Válasz 09.04.04. 16:44 #81
Dav88
Hello

Van egy program, a HoI hivatalos fórumán találtam(HOI2Editor).Azt írja kompatibilis a jelenlegi verzióval(Főleg a magyar progresszoor oldalról szedtem le hozzá minden cuccot). És amikor egy bonyolultam eventet csinálnék, vagy a triggert állítom be, utána a játék már nem indul. Valaki nem tudna megnézni ezt a progit, meg h miért csinálja ezt? Egy idő után kifejezetten idegesítő!
Dav88
57 levél
Válasz 09.04.03. 09:02 #80
Priscos
Az elhangzottak kapcsán felvetném, hogy a tábornokok tulajdonságai közé csináljatok "rendőr tábornok" - Police - tulajdonságot is. Ilyent minden harcoló oldalon találunk. Javasolt effekt: jelentősebb mértékű elnyomása a partozán tevékenységnek, esetleg nagyobb hatókör.
102 levél
Válasz 09.04.02. 23:40 #79
Kalenics
Hát igazad van nekem se tetszett az EU3.
57 levél
Válasz 09.04.02. 20:06 #78
Priscos
A HoI3-hoz azt hozzátenném, hogy nagyon remélem, de tényleg!
Hogy nem jut az "EU2-ből EU3" sorsára. Szerintem az EU3 ócska.
Tehát remélem sikerül nem elb.szni a HoI3-t...
780 levél
Válasz 09.04.02. 19:40 #77
Quetzalcoatl
Főleg gépigény tekintetében tűnik ígéretesnek... az EU3 motorja csak úgy zabálja az erőforrásokat.
http://pogessor.pcdome.hu/
3933 levél
Válasz 09.04.02. 15:10 #76
Samu G
Elég lenne csinálni egy techet, amit ennek a néhány országnak (akik csináltak ilyen egységeket a valóságban is) adsz csak oda és máris nem kéne mongóliával foglalkozni...

Ikonokkal meg el lehet szórakozni (MDS2-höz összes ki lett cserélve) én élveztem képeket vadászni és gyártani.

MDS-hez meg sajnos már nincs közöm (de azért kiváncsi vagyok hogy mire jutottak a srácot, mennyit hagytak meg a munkánkból (ui az egész fejlesztőgárda lecserélődött - a modern kort csinálva annyi hardcoded dologba ütközött az ember, hogy nem látta a mod végét(meg vki munkába állt, vki bevonult a seregbe...) - Hoi3 viszont nagyon ígéretes sok tekintetben)
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
780 levél
Válasz 09.04.02. 14:58 #75
Quetzalcoatl
A trükköt ismerem, és használni is akartuk, hogy plusz dandárokat hozzunk létre, de az ikonok még külön be tudnak kavarni, ezért hagytuk a fenébe. Az MDS2 1.6-ot viszont nagyon várjuk már
http://pogessor.pcdome.hu/
1186 levél
Válasz 09.04.02. 14:55 #74
Baracklekvár
Gondolkodtam a dolgon egyébként, SS, Gárdahadosztályok terén jutott eszembe... csak ott akadtam el, hogy pl. Belső-Mongóliának vagy Hondurasnak milyen egységneveket és egyebet adjak, ami megfelel az SSnek, vagy a Rangereknek, vagy a Gárdadhadosztályoknak...
pogessor.pcdome.hu
3933 levél
Válasz 09.04.02. 14:51 #73
Samu G
Igazából akkor értelmes ez a trükk, ha bele akarsz rakni a játékba egy plussz (speciális) egységet, amely esetében nem gáz ha az AI azt nem építi.

Bár második vh tekintetében nincs sok jelentősége, inkább csak elméleti (de azért MDS2-höz elég kevéskének bizonyult a kapacitás, oda kellettek ilyen és hasonló trükkök - HoI 1 sokkal moddolhatóbb volt)
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
1186 levél
Válasz 09.04.02. 14:46 #72
Baracklekvár
Üdv


"továbbá az AI nem kezeli jól (mivel az szintén hardcoded, hogy mindíg a legfejlettebbet építse)"

Hát ez a probléma... Az AI-ra már most is naponta jönnek panaszok, hogy ezt meg azt kéne valahogy így meg úgy megoldani, mert idióta... Ha direkt módon kiveszünk még egy-két agysejtet belőle, akkor még szánalmasabban fog viselkedni.
pogessor.pcdome.hu
3933 levél
Válasz 09.04.02. 14:41 #71
Samu G
Sok dolog hardcoded amiket lehetetlen megváltoztatni.
Szárazföldi hadosztályból tényleg csak 12-őt lehet létrehozni, a modellszámozás meg 0-tól 9-ig lehet (tehát összesen tényleg 10).

Trükközni viszont lehet, méghozzá a következő módon:
fogod pl a light armort, és kettéosztod:
modellek számozása 0-4-ig lesz az egyik, 6-9 ig a másik (az 5-ös kimarad hogy az upgrade-et megakadályozd)

A dolognak csak két hátulütője van: lecsökkented a fejlesztési lehetőséget (bár ez legtöbbször nem probléma), továbbá az AI nem kezeli jól (mivel az szintén hardcoded, hogy mindíg a legfejlettebbet építse)

Modern Day Scenario 2 fejlesztése során (amikor még volt időm ilyenekre(mostmár teljesen kiszálltam), és én voltam a főfejlesztő (gyak teljes techtree/egységek/egységek kép az én kezem munkája volt) csináltunk ilyet (hagyományos hajtású CV/nukleáris CV és helikopterhordozók megkülönböztetése)
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.