Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Hearts of Iron 2 Doomsday - Pogessor Mod

A Hearts of Iron és különböző verzióihoz készített magyar mod fóruma.

pogessor.pcdome.hu

Hearts of Iron 3

Hearts of Iron 3
A legutóbbi Hearts of Iron 3 cikkek, hírek
264 levél
Válasz 12.02.17. 19:21 #4420
Attila148
Hát az egy könnyen megoldható dolog. Ha jól tudom a db mappában van egy province nevű file és abban be lehet ezeket állítani. Nyersanyagot gyárakat infrát mindenfélét.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
899 levél
Válasz 12.02.17. 14:01 #4419
sulyid
Szerintem Prága azért rendesen megdolgoztatná a támadókat realban. Igazából még Madridon gondolkodom. Talán Rio is megérdemelné az Urban besorolást + Buenos Aires is eléggé érdekes téma... Esetleg Alexandria még?
780 levél
Válasz 12.02.17. 12:40 #4418
Quetzalcoatl
Fejlesztőtársammal meghányva-vetve a dolgot arra jutottunk, hogy Tokió város lesz, Szevasztopol inkább erődrendszert kap, mert az talán jobban jellemzi, mint egy városi besorolás, Prága viszont marad porfészek.
http://pogessor.pcdome.hu/
899 levél
Válasz 12.02.16. 21:11 #4417
sulyid
Ha szabad megjegyeznem szerintem még Prága, Szevasztopol és Tokió is megérne 1 urban besorolást.
899 levél
Válasz 12.02.16. 20:33 #4416
sulyid
Köszike!
Csodálkozom, hogy ez eddig senkinek sem tűnt fel...
780 levél
Válasz 12.02.16. 20:19 #4415
Quetzalcoatl
Átírtam. A legközelebbi frissítésben benne lesz. Hogy mikor, az jó kérdés.
Mindenesetre csak az új játékokat fogja érinteni.
http://pogessor.pcdome.hu/
899 levél
Válasz 12.02.15. 21:55 #4414
sulyid
Találtam 1 javítandó dolgot: az AOD-ban Párizs, mint puszta van bejegyezve, míg pl Budapest az megkapta az Urban besorolást. Nem lehetne e megadni az Urban besorolást Párizsnak?
3 levél
Válasz 12.02.15. 21:51 #4413
nnsi
Oké köszi szépen, remélem beválik!
Nánási Dániel
1186 levél
Válasz 12.02.14. 11:20 #4412
Baracklekvár
Üdv

Ha nem akarsz szívni nagyon az ilyesmi kilépésekkel, akkor az alábbi linken található egyik telepítési folyamatot viszed végig:
http://pogessor.pcdome.hu/hoi25.html

Arsenal of Democracy PogessorMod telepítés menüpontot javaslom.
pogessor.pcdome.hu
3 levél
Válasz 12.02.12. 18:59 #4411
nnsi
A sima hoi2-vel játszottam, asszem az 1.1-es patch volt rárakva, nem volt rá rakva semmiféle mod. Most a felraktam a Doomsdayt 1.3-as patch de néha evvel is kidob.
Nánási Dániel
899 levél
Válasz 12.02.10. 12:51 #4410
sulyid
Akkor miért van néha 400-600 hadosztálya sz oroszoknak, ha 360 a limit?
780 levél
Válasz 12.02.10. 10:12 #4409
Quetzalcoatl
Bizonyára van, ha más nincs event párokkal lehetne az ai fájlokat váltogatni egy normál és egy "nem épít semmit" jellegű ai fájl között. Bár az is lehet, hogy maga az ai fájl is tudja ezt kezelni, sőt rémlik is valami ilyesmi (bár lehet, hogy rosszul emlékszem, és teljesen másról szól, de mintha 360 hadosztályban lenne maximalizálva országonként).
Mi ezt biztos nem állítottuk át, más módban láthattál ilyet.
http://pogessor.pcdome.hu/
1560 levél
Válasz 12.02.10. 09:05 #4408
Retee
Közvetlenebb mód nincs esetleg? Ami eventet mutattam, az ugye Csehország felbomlásából lett kimásolva. Na most rémlik, hogy több modban is ha valaki 36-tól indul, akkor le van korlátozva hazánk földi és légi állománya is. Bocs, csak jó rég nem kezdtem 36-ban, így nem emlékszem, hogy ez nálatok is így van-e, vagy csak a Core modban. Ezt nem lehet valahogy felhasználni? Ha nem is ic, hanem józan ész alapján.
780 levél
Válasz 12.02.10. 08:37 #4407
Quetzalcoatl
Kissé körmönfont módon, de van ilyen. Ugyanis utánpótlás is kell a csapatoknak, és egy bizonyos szinten túl ennek a gyártása el tudja vinni az IC igen tekintélyes hányadát.
http://pogessor.pcdome.hu/
899 levél
Válasz 12.02.08. 18:27 #4406
sulyid
Nem lenne-e lehetséges valamilyen módon gyárilag leszabályozni, azt, hogy egy országnak maximum mekkora hadserege lehetne? Nem lehetne esetleg hozzákötni az IC-hez a maximum egységek számát?
780 levél
Válasz 12.02.07. 19:56 #4405
Quetzalcoatl
Üdv!

Segítene, ha leírnád azt is, hogy
- milyen játék
- milyen verziójával fordult elő, továbbá
- telepítettél-e patcheket
- ha igen, melyikeket;
- modok közül telepítetted-e valamelyiket.

A leírásod alapján a hiba a Paradox játékainál sajnálatos módon igen gyakori ún. CTD (Crash To Desktop). Ennek oka gyakran egy rendkívül egyszerű adatbázis-hiba, sőt volt, hogy egy .bmp képfájl méretét nem találta megfelelőnek, és ezen hasalt el az egész program.
Nagyon sokszor viszont egyszerű telepítési hibára vezethető vissza, és egy jól sikerült újratelepítés megoldja a problémát.
http://pogessor.pcdome.hu/
3 levél
Válasz 12.02.07. 15:38 #4404
nnsi
Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy mostanába ha játszom és egy idő után kidob magától ha rámegyek a diplomáciára. Nem tudom, hogy miért van ez de roppant bosszantó mert már nem először csinálja meg már eléggé jó eredményeket értem el így sajnálnám csak úgy eldobni eddig munkámat. Légyszi ha tudtok segíteni akkor segítsetek! Amikor kidob a hibajelentésbe ez található: Probléma-aláírás:
Problémaesemény neve: APPCRASH
Alkalmazásnév: HoI2.exe
Alkalmazásverzió: 1.0.0.1
Alkalmazás időbélyegzője: 419b28b1
Hiba – modul neve: StackHash_dc68
Hiba – modul verziója: 0.0.0.0
Hiba – modul időbélyegzője: 00000000
Kivételkód: c0000005
Kivétel – eltolás: 736f4259
Operációs rendszer verziója: 6.1.7601.2.1.0.256.48
Területibeállítás-azonosító: 1038
További információk 1: dc68
További információk 2: dc683b578be665263ba574c123cf1a87
További információk 3: 5314
További információk 4: 5314fa6faf22826056669d3ff78070ff
Előre is köszönöm! Dániel
Nánási Dániel
1560 levél
Válasz 12.02.04. 13:47 #4403
Retee
Paradox Interatctive\Arsenal of democracy\db\events (hoi 2 d/a esetében ugyanez a mappa, csak az ottani megfelelőben). Itt a Hoi2.txt-t kell megnyitni, plusz letölteni a módosítást és ennek a tartalmát (a zárójeleket is) be kell másolni a hoi2.txt végére, majd elmenteni. Ezután ha elindítod a játékot, a már leírt módon tudod aktiválni a kívánt hatásokat. Ha más országra használod, nem kapsz róla semmilyen jelzést, csak látod, hogy csökkentek az egységei, event ablak csak akkor ugrik fel, ha a saját nemzeteden alkalmazod.
144 levél
Válasz 12.02.03. 23:47 #4402
Vardar
Mit kellene hozzátoldani melyik fájlhoz?
780 levél
Válasz 12.02.01. 20:37 #4401
Quetzalcoatl
Vagy a config/doomsday.csv fájlból még egyszerűbben.
http://pogessor.pcdome.hu/
899 levél
Válasz 12.02.01. 20:13 #4400
sulyid
Akkor hivatalos felszólitást kapsz arra, hogy veszítsd el a háborút!
Amúgy én egyszer már vertem vissza az Uráltól a németeket egészen Spanyolországig, s én mindenhol létrehoztam az xy Népköztársoságot.
1349 levél
Válasz 12.02.01. 19:37 #4399
jawsika
De látjátok ez megint az alapprobléma. Mivan ha a németekkel játszottam és megnyertem? Mindannyiótok úgy áll hozzá, hogy csak a töténelmi kimenetellel foglalkoztok. Pedid igazából annak csak egynek kéne lennie a sok közül. Mert pl ha a szovjetek végiverik a La Manscheig Európát? Akkor mivan?

Csak mondom.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
899 levél
Válasz 12.02.01. 19:32 #4398
sulyid
Időközben rájöttem, hogy hogyan lehetne megoldani azt a problémát, hogy az európai országok nem akarják/nem képesek helyreállítani magukat.
A megoldás: Marshall terv!
A valósággal ellentétben akkor kezdődne, amikor már megvolt a teljes európai újrarendeződés, s ha az adott ország elfogadja, akkor mondjuk havi +5 IK-t kapna, s ez mondjuk tartana addig, amíg teljes egészében helyre nem áll a gazdaság nagyjából a háború előtti szintre, talán még kicsit túl is lehetne pörgetni a dolgokat.
Illetve érdemes lenne belerakni eventként, hogy az újjárendezés után a különböző (későbbi) VSZ tagállamok lépjenek szövetségre a szovjetekkel, mert ez sosem történik meg magától.
1560 levél
Válasz 12.02.01. 19:26 #4397
Retee
Az Eventsben nézelődtem, de nem volt egyértelmű, vagy talán nem figyeltem eléggé, mindenesetre köszi.
1186 levél
Válasz 12.02.01. 19:18 #4396
Baracklekvár
Peru=PRU, db/ministers vagy db/events könyvtárak tartalma alapján hamar kikereshető.
pogessor.pcdome.hu
1560 levél
Válasz 12.02.01. 18:02 #4395
Retee
Nem, egyszerű konzolos parancs (F12) segítségével megy végbe a dolog.

event 888880 ger

Németország kb. 20 földi egységet veszít.

event 888881 can

Kanada kb. 10 tengeri egységet veszít.

event 888882 eng

Az Egyesült királyság kb. 10 légi egységet veszít.

event 888883 rom

Románia mind a három fronton (kb. 20/10/10) egységeket veszít.

Ilyen formában működik, miután egy apróságot hozzátoldunk az egyik txt file-hoz. Persze így végig kell zongorázni az országokon (ált. az első három betű a jelzésük), de 2-3 perc ráfordításával meg is vagyunk vagy tíz esztendőre. Az egyetlen veszély, hogy ha nem létező azonosítót írsz be, akkor tőled von le, szóval nem árt közben menteni. Néhány fura ország létezik, Svájc pl sch, Peruról meg még mindig nem sikerült kiderítenem, hogy milyen hívószóra hallgat, de a többségnél teljesen egyértelmű.
Jah, és azért kb., mert az a 10 néha 17, néha 5, nem tudom miért, valószínűleg nem mindent vesz "egységnyi egységnek", hanem fejlettség, típus alapján súlyoz. Vagy csak hülye.

A saját hadsereg leépítése pedig nem igazán old meg semmit, ugyanis a lassulást az AI okozza, ami a saját, meg az általunk irányított országok haderejénél nem sokat játszik. Volt az egyik fórumon leírás erről, egy srác elfoglalta az egész világot, és miután ez sikerült, hirtelen vaj simán kezdett menni a játék, hiszen az AI-t gyakorlatilag teljesen kiküszöbölte.
145 levél
Válasz 12.02.01. 17:51 #4394
Turulbirodalom
Össze kell vonni egy rendes flottával.
899 levél
Válasz 12.02.01. 17:49 #4393
sulyid
Kilehet törölni a szellemflottákat, legalábbis nekem engedi...
144 levél
Válasz 12.02.01. 17:47 #4392
Vardar
Tisztítótűz alatt azt értitek, hogy egy mentett játékból lépsz be minden nagyobb hadviselő félhez és úgy nyírod ki az egységeit? Csak mert ha én ilyet csinálok, akkor miután visszatérek az eredeti országomhoz, hiába nem ment előre egy órát se a játék, mindig összekuszálja az egységeket, mindenféle formációkba, csak nem olyanba amilyenbe én akarom. Legjobb, amikor létrehozza az üres, kitörölhetetlen szellem flottáit. Puszi a hasára, olyankor
899 levél
Válasz 12.02.01. 17:34 #4391
sulyid
Áhh én még légvédelminek sem szoktam megtartani őket, inkább gyártok helyettük friss, modern gyártmányú hajókat. Amúgy amit ne vonjál ki, azok a nagy hordozók! Még egy 3. v. 4. generációs, sugárhajtású gépekkel felszerelt hordozó is iszonyat erőt tud képviselni a 2. vh befejezése után. Igazából ez a jó a hordozókban, gyak a hajó nem más, mint egy úszó és kiszolgáló test, amit a világ végéig lehet úsztatni, csak a repülőket kell rajta folyamatosan modernizálni!
64 levél
Válasz 12.02.01. 17:20 #4390
SzAndras
Azt a néhányat meghagytam a szállítóhajóim, meg tengeralattjáróelhárító rombolók mellé légvédelemnek
899 levél
Válasz 12.02.01. 17:12 #4389
sulyid
Ha szabad hozzáfűznöm ezt én is mindig elszoktam játszani, de én a 2. generációs hajókat is kiszoktam vonni...
64 levél
Válasz 12.02.01. 16:56 #4388
SzAndras
És hogyan működik ez a tisztítótűz?
Mert amikor a britekkel játszottam tudatosan végrehajtottam egy haderőreformot , az összes 1.generációs könnyűcirkálót+rombolót+egyéb hajót leszereltem, de csak a feleslegességük miatt.
899 levél
Válasz 12.02.01. 16:39 #4387
sulyid
A háború előtti hajókat én is kivontam szépen sorjában országonként.
Szerintem nem lenne hülyeség ez az új event, hogy a háború után maximalizálná az összes ország hadseregét darabonként 150 hadosztályban.
1560 levél
Válasz 12.02.01. 16:25 #4386
Retee
Igen, olvastam erről, hogy csak egy magot használ, ezért lassul be ennyire. Ráadásul úgy vettem észre, hogy az AI is gyöngül a túl magas egységszámtól, ami valahol érthető is. Olyan, mint egy sakkprogram, ami teljesen máshogy teljesít, ha 10 másodpercre, vagy 5 perce van körönként gondolkozni. A "tisztító tűz" után legalábbis feltűnt, hogy a németek és az amcsik jóval agresszívabbak lettek és dacára a kevesebb egységnek sokkal többet támadtak - persze ebben az is benne lehet, hogy az iparuk is felszabadult a több száz egység ellátmányának legyártása alól.
145 levél
Válasz 12.02.01. 16:15 #4385
Turulbirodalom
"4 giga ram és kétmagos proci", na ez az, aminek a felét se használja ki (memóriából kb. 700 megát); a procit ugyan szarrá kínozza, de csak egy magra van optimalizálva. A másik probléma valóban a túl nagy egységszám, ennek a legfőbb oka, hogy a gép ész nélkül gyártja őket, de a régi, kis harcértékű egységeket nem szereli le (gyalogság, háború előtti hajók).

A DH egyébként tényleg gyengére sikerült (finoman fogalmaztam).
899 levél
Válasz 12.02.01. 14:54 #4384
sulyid
A DH az AOD után felér 1 tökönszúrással az előddel szemben, vagy legalább 1 szemközt köpéssel... elsőre én is azt hittem, hogy ez a tökéletes HOI 2, de aztán rájöttem, hogy nagyon elbaszták az egészet. -.-"
1560 levél
Válasz 12.02.01. 14:30 #4383
Retee
Sziasztok,

Lenne egy kérdésem: a Darkest Hourt mennyire éri meg kipróbálni az AoD után? Vannak komolyabb eltérések, vagy kb. ugyanaz és felesleges váltani?

Illetve egy ötlet. Nem tudom, hogy a többség itt mennyire szembesült a HOI egy "remek" hibájával, jelesül, hogy ahogy telnek az évek úgy lassul a játék. Nálam 4 GB RAM meg kétmagos proci ide, vagy oda, 1948-ban úgy szaggatott, hogy az már teljesen leszívta a játékélményt, mert max. nagyon lassúra lehet venni a sebességet és akkor javul a helyzet.
Végül aztán találtam egy megoldást, egy srác leírta, hogy kell egységeket ölni, amit aztán kibővítettem a hajókkal és a repülőkkel is. Annyi a lényeg, hogy ilyen helyzetben szépen végigmész a háborús felek között és mindenkinél arányosan csökkentesz. Az elszabadul 400-as egységszámok helyett 150 alá kerül mindenki - és természetesen így működik a hadihajók/repülők rész is. Miután ezt lejátszottam, majd elsírtam magam, olyan gyors lett a játék, semmi szaggatás, semmi gondolkodás, gyönyörűen lehetett scrollozni pause nélkül is... Persze már azzal komoly eredményt lehet elérni, ha a nem harcoló feleket, akikről tudni lehet, hogy nem lépnek háborúba szépen leviszed nullára (majd újrafejleszti idővel). Svájc, Svédország, Dél-Amerika stb. Lehet, hogy feltaláltam épp a spanyol viaszt és mindenki ismeri, meg úgy rémlik, hogy ez bug a Pogessornál kevésbé jött elő, de ha nem, akkor elküldhetem az eventeket és a használati utasítást, hátha valakinek jól jön majd.

899 levél
Válasz 12.02.01. 14:26 #4382
sulyid
Illetve pontosítanék, a TAM gyak egy leo 1 továbbfejlesztés, kicsi merkava beütéssel, előrehelyezett motorral. Egyébként nem kell annyira sietni, szerintem mindenki beérné azzal akár, hogy szép lassú tempóban a legfontosabb országok megkapnák, aztán szépen lassan a többi is.
780 levél
Válasz 12.02.01. 13:55 #4381
Quetzalcoatl
A TAM-ot én is a Leoparddal vonnám párhuzamba. Néhány országnál az utóbbi említve is van (pl. NSZK). Ha hazaérek, megnézem, mit tehetek. A legeslegmodernebb egységek nem lesznek pótolva, legalábbis nem így egyben, hirtelen, hanem csak szépen apránként.
Brazíliát kipróbáltam Vicky-ben, illetve HoI3-ban, Modern Days-ben, itt valamiért kimaradt.
http://pogessor.pcdome.hu/
899 levél
Válasz 12.02.01. 13:46 #4380
sulyid
Kár volt kihagynod Brazíliát, nekem 1947-ben már 90-es IC-m van vele
Szerintem a TAM inkább a leo 1-essel van egy idős, s én simán felcserélném a Kürassiert és a TAM-ot, csak a realizmus kedvéért.
Amúgy akkor javításra kerül, hogy az országok 99,9%-ának hiányoznak a legmodernebb egységei?
145 levél
Válasz 12.02.01. 12:20 #4379
Turulbirodalom
Az oldal linkje ( http://pogessor.pcdome.hu ) megtalálható a Pcdome bal oldalsávjában a menü alatt és a fejlesztők aláírásában is. Ott rámész a hoi2, majd az AoD menüpontra. ( http://pogessor.pcdome.hu/hoi26.html )
1349 levél
Válasz 12.02.01. 11:18 #4378
jawsika
Ez a Progressor mod az AoDhoz? Hol lehet folyamatosan a legfrissebbet letölteni?
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
1349 levél
Válasz 12.02.01. 11:18 #4377
jawsika
Ez a Progressor mod az AoDhoz? Hol lehet folyamatosan a legfrissebbet letölteni?
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
780 levél
Válasz 12.02.01. 09:48 #4376
Quetzalcoatl
TAM:
Az időpont kétségkívül nem tökéletes, viszont a másik lehetőség az volt, hogy semmit nem rakok oda. Nem beszélve arról, hogy bár a 80-as évek terméke, de inkább a 60-as évek technikája. Hogy az argentinok ekkorra jutottak el oda, nem szégyellnivaló, inkább dicséretes, hogy egyáltalán képesek voltak saját típusok gyártására.
Brazília:
Azért nincs úgy kidolgozva, mint Argentína, mert még sosem próbáltam játszani vele, így nem éreztem sürgős késztetést a ráncfelvarrásnak.
Javítást meggondolom
http://pogessor.pcdome.hu/
780 levél
Válasz 12.02.01. 09:41 #4375
Quetzalcoatl
Meg lehetne növelni valóban.
Bár a gondolatmeneted logikus volt, hiszen megnézném azt a csöves légvédelmi eszközt, ami lekapja az égről a Migeket, míg a rakétákról azért ezt jó eséllyel feltételezhető. Viszont Mistral nincs minden bokorban, míg mondjuk egy BTR tetején általában találunk olyasmit, ami rossz a helikoptereknek meg minden más alacsonyan repülő dolognak.
http://pogessor.pcdome.hu/
899 levél
Válasz 12.01.31. 20:25 #4374
sulyid
Őőőő lenne 1 észrevételem a moddal kapcsolatban: az argentin techtree szinte tökéletesen kivan dolgozva 1 hibával: szerepel a páncélosok listán a TAM, pedig akkor a TAM még 30 évnyire volt attól, hogy egyáltalán felmerüljön a mérnökök fejében. Ehhez kapcsolódik, hogy nem értek 1 dolgot: ha Argentína szinte 100%-ban kivan dolgozva techtree tekintetében, akkor Brazília miért olyan hiányos?

Ui: a világ országainak 99,9%-ának hiányoznak a techtree legfejletebb egységei.

És most nyugodtan kaphatok képzeletbeli taslit, de remélem, hogy a következő nagy csomagban már benne lesznek ezek a javítgatások.

Amúgy India is nagyon jól kivan dolgozva!
899 levél
Válasz 12.01.30. 17:17 #4373
sulyid
Én AOD 1.07-tel tolom, s a nagyon fontos tapasztalatom, ha izgalmas játékot akarsz, akkor állítsd be a játék AI-ját ultra agresszívre... Na akkor nem csak az van, hogy állnak 1 helyben a partraszállás után a csapatok, hanem mind a kettő fél megpróbálja kiverni a másikat a környékről... Ha az agresszívítás alapon van, 1944-es mentés esetén a németek alig 1 hónap után kikapnak, ha maxon van az agresszívítás a németek akár 45 nyaráig is kihúzzák.
1349 levél
Válasz 12.01.30. 16:32 #4372
jawsika
Előre mondom, Doomsdayben volt.
Gondoltam okos leszek, németekkel fogok vht nyerni. Mindent úgy csináltam, ahogy a nagy könyvben meg van írva, egészen 39 augusztusig. Nem kötötttem molotov-ribbentroppot, és nem támadtam meg a lengyeleket sem. Gondoltam magamban, amilyen IKm van, elkenem majd 42-43ban a világ száját.

De a lengyelek beléptek a szövetségesekhez. Én behúztam magam mellé a magyarokat, a jugókat, meg a spanyolokat, és kötöttem pá megnemtámadásit a semlegesekkel. Gondoltam beveszem a románokat, az oroszok majd nekem esnek és talán még a világ segít is nekem lenyomni a ruszkikat, aztán majd leölöm őket azután. Ismétlem, nem volt háború sehol a világban. Se én, se más.

De a japánok 42 elején megtámadták az USA-t, és a briteket is, mert ők aztán nem szarral gurigáznak, ha háború, akkor nem kispályáznak. USA egyből belépett a szövetségesekhez Hollandiával karöltve. Mondom jólvan, megvárom ebből mi lesz, a román határnál már annyi tankom volt, mint fa a Hargitán, amikor is, BUMM megtámadtak a franciák. Nem tudom miért, nem tudom hogyan, de jöttek ők is, a lengyelek is meg a holandok is.

Inkább kiléptem...

Szerintem az elképzelés jó, de olyan bugyuta a játék MIje, mintha dróton húznák. kb nem is játék ez, hanem interaktív film. Ha valami nem úgy alakul, mint a történelemben, akkor megbolondul. Ugyanazt csinálja, mint ami valójában volt, pedig nem lenne rá semmi oka. Szánalmas. Nemtom miért nem csináltak egy olyan MIt, ami mindig frissen reagál az eseményekre, nem pedig a dátum szerint lépdel előre, mint vak paraszt a szakadékba. Ez így nem fun.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
144 levél
Válasz 12.01.29. 21:45 #4371
Vardar
Értem, én első sorban rakétás légvédelmi rendszerekre gondoltam(mint nálunk a Mistral), nem pedig csövesekre. Akkor viszont a légvédelmi dandárnak könnyű támadó értéket is növelnie kellene, nem?

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.