Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Hearts of Iron 2 Doomsday - Pogessor Mod

A Hearts of Iron és különböző verzióihoz készített magyar mod fóruma.

pogessor.pcdome.hu

Hearts of Iron 3

Hearts of Iron 3
A legutóbbi Hearts of Iron 3 cikkek, hírek
780 levél
Válasz 11.12.18. 12:30 #4220
Quetzalcoatl
Csak hogy kicsit kötözködjek:
Egyszer '19-ben, egyszer '20-ban a szovjetek körbevették az észteket, hogy kellene terület, és az észtek azt mondták, hogy "l*f*szt a s*ggetekbe". Aztán le is nyomták a ruszkikat, mint a rajzszöget. Aztán '40-ben a finnek sem ijedtek be a túlerőtől. Arrafelé idétlen egy népség lakik...
Brit-szigetek annektálása: Franciaország is valahol Új-Kaledónia szintjén létezett, és ők sem adták fel. És a britek azért szívósabbak, főleg Churchillel az élen. Hollandok is visszavonultak a gyarmataikra, sőt, a lengyelek még '45-ben is keményen harcoltak, amikor Lengyelországnak már rég híre-hamva sem volt.
http://pogessor.pcdome.hu/
250 levél
Válasz 11.12.18. 12:30 #4219
Dave88
Azt nem értem, h a DH mért nem AoD alapú... Most játszok vele, mondom van 1.2-es patch, csak ér valamit. Nem... A gép csak áll, és néz -.-
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
145 levél
Válasz 11.12.17. 19:27 #4218
Turulbirodalom
Csak különböző kellemes apróságok. Pl.:
-az infrastruktúrától is függ a tartomány ipari kapacitása
-ipari központok (ha sok gyárad van egy tartományban az bónuszt ad)
-sorozatgyártás (Magyarul sokkal tovább tart egyesével legyártani 10 hadosztály, mint sorozatban egymás után. Az a röhej, hogy ez az alap HoI-ban is benne volt, csak nem csinált semmit.)
-a parancsnokok képességeket szereznek
-az országok közti különbségeket növelték (nem jut eszembe a neve, a diplomácia fülön ott alul)
-a pénz hatékonyabb elosztása csúszkákkal
-stb.

Viszont sajnos sok mindent még itt sem valósítottak meg:
-elit haderők (SS, NKVD hadosztályok)
-a térkép módosítása (ésszerűen, nem tizenezer tartomány a cél, hanem a mostaninak kb. másfélszerese)
-normális technológia csere és licencelés
-partizánok normális megvalósítása
-sok egyéb.
1356 levél
Válasz 11.12.17. 18:56 #4217
jawsika
ha nem nagy kérés, tudnál még mondani ilyen példákat? úgy értem olyasmiket amik vannak, vagy amik jobbak az AoDban. Elkezdett érdekelni.
Diplóra, egységekre, eventekre, bármire gondolok.

köszönöm
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
1187 levél
Válasz 11.12.17. 18:35 #4216
Baracklekvár
A DH egyszerűen nem működik. Szó szerint. Nem történik benne semmi, te magad is alig bírsz benne egységeket gyártani, az AI meg még annyira sem bír. A Hoi3-ból átemelt újdonságok jó ötletnek tűntek, de nem váltak be, "nem áll össze" Egyszerűen így nem jó a DH.
Ezzel szemben az AoD a kitaposott úton jár és gyakorlatilag azt tették bele, ami hiányzott a gyári Armageddon kiadásból. Pl. megadható, hogy a repülők mely térségben végezzenek műveletet, nem csak egy komplett régió adható meg, akkor is csökkenthető a lázongás, ha fogy a pénzed, stb. Gyakorlatilag az AoD egy finomhangolt hagyományos Armageddon.
pogessor.pcdome.hu
899 levél
Válasz 11.12.17. 16:14 #4215
sulyid
Nos újabb fejlesztési javaslatom lenne: nem ártana Svájcot rendberakni egységnevek és képek kategóriában. És persze a közel-keleti országot tehát még Iránt is megérné rendberakni (szerintem).
1356 levél
Válasz 11.12.17. 15:18 #4214
jawsika
Értem. Nos gratulálok a munkához. Szép teljesítmény.

sulyid: miért bukott meg? mi az amiben az AoD jobb?
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
1187 levél
Válasz 11.12.17. 14:33 #4213
Baracklekvár
A nevezett weboldal valóban az enyém, félig-meddig-névleg PCDome égisze alatt alapvetően másodmagammal csináljuk az éppen aktuálisan legjobb Hoi2-höz a honosítást, pontosítást, javításokat, új eseményeket...
Mára már egész ismert és elismert lett a MODunk, noha olykor lustaságunkkal erre nem szolgáltunk rá, de azért igyekszünk a kezünkből - bármily keveset is - jó minőségű munkát kiadni. Most egyértelműen az Arsenal of Democracy van terítéken nálunk.
A név - Baracklekvár - eredete hosszú történet, kb. ugyanolyan hosszú, mint a Pogessor név, de egy és ugyanazt jelenti, én vagyok Pogessor.
pogessor.pcdome.hu
899 levél
Válasz 11.12.17. 14:23 #4212
sulyid
Én abszolute AOD párti vagyok, noha a megjelenéskor még a DH tünt a bestnek, de sajnos gyorsan megbukott...
64 levél
Válasz 11.12.17. 09:14 #4211
SzAndras
Itt megtalálod:
http://pogessor.pcdome.hu/
1356 levél
Válasz 11.12.16. 23:45 #4210
jawsika
Ja de egyébként bocs a tudatlanságomért, most olvasom a fórumot, mit is csinálsz te a játékkal kapcsolatban?
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
1356 levél
Válasz 11.12.16. 23:39 #4209
jawsika
Nem tudom, biztosan igazad van, bevallom, szobatársam mondta, hogy ha már így bejött az Armageddon nekünk, akkor olvasgatott fórumokon és, hát mindenhol olvasta, hogy az AoD az mennyivel jobb, összetettebb stb. És hát elkezdtük, és kb 37 novemberén talán ő mondta ki a nyilvánvalót. "ez fos." Már én is ki akartam, csak hát letöltötte, elhozta, ezért én nem akartam.

Persze nyilván nem fos, de a technológiai fejlesztések lassabbak, hiába vannak többen. Az eneriga olajjá állítása meg túl pepecselős nekem. Az armageddonban meg hipphopp mehetsz csatázni, és azért az sem faék, csak talán az nincs túlbonyolítva. Az eventekbőúl meg lehetne jóval több. Főleg mert most úgy játszunk, hogy ő német, én szovjet és egy szövetségben vagyunk (erre van lehetőség a molotov-ribbentroppnál), és a világ ellen megyünk agresszív MI-vel. Nos szerintem a játék ilyenekre nincs felkészülve, mert azt hiszem azóta vagy nem volt event, vagy csak "a Szovjetúnió felkészül a háborúra" típusú, amiket 42-ben kapok meg úgy, hogy a tankjaim egyik része Indiában, másik Afrikában, harmadik részével meg épp az amcsikat verjük ki spanyolhonból. Akkor már ez kicsit vicces.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
1187 levél
Válasz 11.12.16. 23:29 #4208
Baracklekvár
Azt tényleg elfogadom a Doomsday-Armageddon melletti érvelésként, hogy ilyen szemszög szerint előnyként mutatod be annak egyszerűbbségét, s ebből fakadó 'gyorsabbságát'.

Egyéni játékhoz viszont az AoD szerencsésebb, bár van benne most egy-két olyan általunk nem javítható hiba, ami elszomorító. Egyik a tábornokok jelenleg szintvesztés nélküli előléptethetősége (gondolom hiba ez, nem pedig szándékos fejlesztés), a másik meg az, hogy hiába mondod meg egy hadosztálynak, hogy márpedig most azonnal támadja meg az adott tartományt, nem teszi - ha előtte egy későbbi dátumra állítottad be a támadást...
Együtt lehet élni ezekkel mindenképp, s az AoD egyéb hozadékai javítanak a játékélményen és a játéknak úgymond a szélességén, de igazából nem bánnám, ha gyári fejlesztők ezeket a hibás részeket csiszolnák kicsit...

Szó mi szó, egyéni játékhoz számomra egyértelműen AoD, multihoz Armageddon is mehet...
pogessor.pcdome.hu
1356 levél
Válasz 11.12.16. 23:00 #4207
jawsika
Nem tudom, nekem nem jött be az AoD. Mi szobatársammal doomsdayezünk, és bár van jópár hülyeség benne, de pörgősebb, és mivel multizunk, arra sokkal jobb. Gyorsabb, kevesebb dologra kell figyelni, egyszerűbb. De a doomsdayben mondjuk van pár hatalmas butaság.
ejtöernyősöket nem lehet simán utaztatni, ha átszállítod őket is "támadás"t kell nyomni saját helyre, nem tudom csak átvinni őket, ki kell dobnom és ujra bepakolnom...
a diplomácia nem túl realisztikus, mikor SzU-val vagyok, és 200 hadtesttel veszem körbe észtországot, akkor ne mondja már azt, hogy nem adja oda a területeket...
illetve az annektálás is furcsa... pl brit birodalomnál szerintem ha megvan maga a Brit sziget, utána ne pakolja már gyarmatrol gyarmatra a fővárost, hadd annektáljam. Nem életszerű. Főleg hogy a gyarmatok meg se lázadás, se puccs, semmi. Múltkor egy db pontjuk maradt, az is Amerikában, 5 évig vegetáltak mielőtt annektáltuk volna... Kicsit nevetséges volt, ahogy dobálta a fővárost Málta, Ciprus, Belize city, Delhi stb...
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
1187 levél
Válasz 11.12.16. 22:47 #4206
Baracklekvár
Imént kolléga rávilágított a problémára feltehetőleg, mindazonáltal azt javaslom inkább, hogy szerezd be az Arsenal of Democracy-t, s azzal játsz, jelenleg csak ezt fejlesztjük mi is, több nézőpontból is ez a legkifejlettebb hoi...
pogessor.pcdome.hu
64 levél
Válasz 11.12.16. 20:25 #4205
SzAndras
Ok igazad van nem futurisztikus, mert akár így is történhetett volna.
Csak elég röhejes volt 39 szeptemberében bevonulni az üres Nyugat Szu-ba.
Valahol az Ural körül jártam amikor elkezdtek komolyabb Szu hadtestek megjelenni, de sok esélyük nem volt.Na meg nekem se volt túl élvezetes...
64 levél
Válasz 11.12.16. 20:22 #4204
SzAndras
Ha jól értelmezem, akkor kihagytad a doomsday után az armageddon kieget feltölteni.
Doomsday->Armageddon->arma patchek->pogessor
201 levél
Válasz 11.12.16. 19:42 #4203
Solyom2
Sziasztok!

Megvan nekem a doomsday és letöltöttem hozzá az alap pogessor modot.Először felraktam a armageddon 1.2 patchet.Majd az 1.3b2 exe-t indítottam el ezt is felraktam.Utána jött az 1.3 beta 2.Ezt is felraktam,habár az utolsó két patchnél nekem kellett megadni az útvonalat és én megadtam a főkönyvtárat,remélem jól csináltam.Ezek után a létrejött doomsday mappából mindent bemásoltam és felülírtam az eredetivel.A probléma az hogy a játék nyelve egyáltalán nem lett magyar és mikor egy új hadjáratot akarok kezdeni vagy épp betölteni a játék lefagy és kidob.

Mit csináljak?
1187 levél
Válasz 11.12.16. 16:04 #4202
Baracklekvár
Egy, az adott korban lehetségesnek tartott, de tovahaladt és meg nem valósult történelmi szálat futurisztikusnak hívni a legtöbb értelmezés szerint kissé ironikus és ambivalens... De értem mit akarsz mondani...
pogessor.pcdome.hu
64 levél
Válasz 11.12.15. 18:44 #4201
SzAndras
Akkor nálam egy utolsó '36-os mentésem volt futurisztikus:Szu hadat üzen japánnak még '39júliusában, Köztársasági Spanyolország nyeri a polgárháborút és még hadat is üzent nekem.Ebben volt nálam Hitler állam- és kormányfő is 36-ban.
Ellenben utánanéztem a merényletkísérleteknek, hát nem gynege volt, '32-től 42-szer próbálták megölni, néhány paraszthajszálon múlt.
Egy link hozzá:
http://szegedicsaj.blogspot.com/2009/03/merenyletek-hitler-ellen-valkur-es.html
Akkor most megnézem ezeket az újításokat
1187 levél
Válasz 11.12.14. 21:36 #4200
Baracklekvár
Hess gyárilag államfő a német kormányban az AoD-ban és ez mondhatni hiteles is. Ennél sokkal érdekesebbet csináltam - s azoknak, kik idejárnak, elárulom, hogy a fejlesztés arról szólt, hogy:
Valamikor(!) '38-'39 táján minimális eséllyel (kb. 9%) előfordulhat, hogy a Hitler elleni rengeteg merénylet közül az egyik sikerrel jár és 3-féle kormány alakulhat meg a merénylet után. Tesztelve nincs az esemény hatása - maga az esemény van tesztelve csak. Szóval ha valakinél - akár németekkel, akár nem velük játszva - előfordul az esemény, kíváncsi vagyok, hogyan folytatódik tovább a játék és a történelem...
Ezidőtájt legalább 3 alkalommal jó eséllyel sikerrel járhatott volna Hitler ellen merénylet, vagy a vakszerencse, vagy a merénylők visszavonulása mentette csak meg a Führert, szóval nem teljességgel elrugaszkodott az esemény, igyekeztünk némileg hihető és történelmi tényekkel megtámogatott eseményt kreálni.
pogessor.pcdome.hu
64 levél
Válasz 11.12.14. 20:53 #4199
SzAndras
1.17 - 2011.12.14 19:45
Nem mondom meg, hogy mit fejlesztettem bele a játékba. Aki akarja, az rájöhet, aki meg csak úgy sokat játszik, az előbb-utóbb észreveszi.

Tippelhetek?
Rudolf Hess a kormányfő a '36-os kampányban?
Elsőre ez tünt fel.
899 levél
Válasz 11.12.14. 18:47 #4198
sulyid
Áve Baracklekvár, Áve Baracklekvár
1187 levél
Válasz 11.12.14. 16:41 #4197
Baracklekvár
Nos, megnéztem AoD-ot és egész jónak találom. Van benne apró, szinte jelentéktelen hiba egy-kettő, de valóban jó. Már neki is álltam javítgatni, pofozgatni a hozzá való MODot. Egyelőre leragadtam a német kormány háború előtti valós és fiktív változásainál, de továbbra sincs elfelejtve Izrael...
pogessor.pcdome.hu
899 levél
Válasz 11.12.10. 09:49 #4196
sulyid
Kifejezetten megmelengetné a szívemet, ha lennének rendes eventek Izraelhez + az arab államokhoz, pl a megalakulásuk, fegyverkezés, be és kivándolási hullámok, összecsapások...stb Ja és a rendes egységképeknek is örülnék.
Addig is várom az új alapcsomagot
1187 levél
Válasz 11.12.07. 00:15 #4195
Baracklekvár
Kicsit restellkedem, mert utóbbi időkben, hónapokban, években nemigen foglalkoztam Hoi-val, leállt az egész MOD fejlesztése részemről. Őszintén mondom viszont, hogy a napokban megpróbálkoztam a Hoi3 jelenlegi hivatalos fullos verziójával és a játék már egész élvezhető és játszható - lenne, ha legalábbis az én gépemen nem szállna el olyan élvezhetetlenül sűrűn, hogy feladjam. Játszhatatlan. Az instabilitása még Paradox szemmel nézve is megdöbbentő. Megint feladtam legalább egy évre a Hoi3-at. Nem csinálom a modot hozzá.
Ha lesz némi affinitásom, akkor majd én is rálesek a Hoi2 AoD-ra. Fejlesztőtársam állítólag kalapálja - nagyon helyesen - hozzá a mod-ot, s ki tudja, talán én is ráveszem magam, hogy legalább minimálisan fenntartsam a látszatot és próbálok majd némi apróságot.
Előrebocsátom, én még soha fel sem telepítettem AoD-ot, tehát egyelőre semmit nem ígérek. Bár, korábban elhangzott, hogy valaki Izraelt követeli, s engem is érdekel a téma, már évek óta meg akartam csinálni még a Doomsday idején Izraelt... Alija, Brit mandátum, UN, Hagana, Latrun, Ben-Gurion - érdekes eseményeket lehetne fabrikálni belőle. De, előbb látni akarom saját szememmel, hogy legalább van értelme hozzáfogni bármihez, s nem úgy van, mint Doomsday-ben, hogy Izraelnek gyakorlatilag semmi esélye létrejönni, mert mindig minden egész másképp történik... Várhatóan az év végi szabadságom alatt nézek majd rá érdemben, addig lehet reménykedni, hogy nem csalódok az Aod-ban akkorát, mint a Hoi3-ban a minap - megint.
pogessor.pcdome.hu
780 levél
Válasz 11.12.05. 09:37 #4194
Quetzalcoatl
Hát ez ciki. Azt tudom javasolni, hogy csináld kicsiben, és ne próbáld Grönlandról Kanadát lerohanni, hanem csak Új-Fundlandot. Ezt a szigetet általában alig védik, így max. 3 hadosztály elég szokott lenni. Igaz, ezt is csak Grönlandról éred el, de talán ennyi hadosztály számára ki tud szállítani a gép közel elegendő utánpótlást. Ha pedig Új-Fundland a tiéd, oda már tudsz ellátmányt szállítani, így használhatod a továbbiakban Grönland helyett. Esetleg ha van sok jó szállítórepülőd elegendő hatótávolsággal, meg lehet próbálni azokat utánpótlás szállítására használni (nem tudom fejből, hogy milyen távolságokról van szó, és hogy arra elég-e a repülő).
http://pogessor.pcdome.hu/
780 levél
Válasz 11.12.05. 09:29 #4193
Quetzalcoatl
Kicsit rendberaktam AODnál az ai-t, így remélhetőleg még ritkábban fog kifagyni (bár ez már most is ritka), illetve adatbázishibákat túrok széjjel. '36-os kampány meg pár kisebb scenarió már kész, amikor végleg elszáll az agyam, csinálok egy alapcsomagot és kirakom. Lesznek benne szép nevesített csehszlovák hadosztályok (pl. "2. divize" helyett "2. divize 'Morava'" (illetve nem ez, csak most fejből nem emlékszem a nevére, egyébként sincs most kedvem cseh karaktereket keresgélni)).

Izrael és az arabok témában mi is az óhajod pontosan?
http://pogessor.pcdome.hu/
899 levél
Válasz 11.12.03. 21:53 #4192
sulyid
Szerintem inkább rakj fel egy AOD-ot, rá az 1.07-et, s a PM-et... meglátod, sokkal jobb minden téren!
314 levél
Válasz 11.12.03. 21:02 #4191
szabolint
Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy németekkel vagyok rekjavik, illetve Grönland dán fennhatóság alatt áll, aki a bábom, és szeretném lerohanni Kanadát Grönlandról, DE nincs utánpótlásom, mivel ami grönlandra érkezik az egy rakat semmi, hogyan tudnék oda még többet küldeni? A konvoj készítőnél sajnos nincs olyan opció, hogy tudjak oda ellátmányt küldeni, illetve hiába utalok a Dánoknak csak nem jön se olaj se ellátmány. Valami ötlet. Én a 1.3 as Doomsdaysel játszok progressor moddal.
Válaszokat előre is köszi.
899 levél
Válasz 11.12.03. 19:45 #4190
sulyid
Valaki szokott-e rajtam kívül játszani a jó öreg AOD-dal, vagy éppen a VIC 2-ővel? Látom, hogy alig 1,5 hónapja volt 1 AOD frissítés, így ha szabad egy kis kérésemnek lennie: a következő diffcsomagban nem lehetne Izraelt és az arab államokat rendbetenni?
250 levél
Válasz 11.11.16. 16:52 #4189
Dave88
Ja, és természetesen ejtőernyős támadást sem tudok végre hajtani
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
250 levél
Válasz 11.11.16. 16:35 #4188
Dave88
feltettem a legújabb dolgokat, felpatcheltem maxra. És történt egy érdekes dolog. Az EU-val játszok, és NEM LÖVI KI A V2-ESEKET!! Benyomtam Londonra, meg egész Britanniára, és ott állnak egyhelybe. Szervezetség maxon van, és nem csinálnak semmit. -.-"
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
780 levél
Válasz 11.10.24. 09:52 #4187
Quetzalcoatl
Valóban lényegesen javult a HoI3, ennek ellenére most kicsit háttérbe szorult, mert nemrég kikaptam a csigazabálókkal a németektől, de piszkosul. És most duzzogok. Pedig a haditerv és a megvalósítása is gyakorlatilag tökéletes volt. Legalábbis azon javítani már nem nagyon lehetett volna.
http://pogessor.pcdome.hu/
899 levél
Válasz 11.10.23. 13:21 #4186
sulyid
Pár tonnányi eventet, egységképek cseréjét...stb
264 levél
Válasz 11.10.23. 12:50 #4185
Attila148
Ez alatt mit értesz?
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
899 levél
Válasz 11.10.23. 12:32 #4184
sulyid
Szerintem kategóriákkal jobb, mint a 2 évvel ezelőtti megjelenési változat, DE egy nagyon-nagyon erős pofessorosítás még mindig ráférne...
264 levél
Válasz 11.10.23. 11:33 #4183
Attila148
No ezt megnézem akkor én is hátha már használható lesz.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
899 levél
Válasz 11.10.22. 22:13 #4182
sulyid
Nos most újra felraktam a HOI 3-at, de most nem a sima alapjátékot, mint 2 évvel ezelőtt, hanem a két kiegészítővel együtt (semper fi, for the motherland). Ha azt mondom, hogy a 2 évvel ezelőttihez képest tökéletes lett a játék nem túlzok. Szinte rá sem ismerek. Javaslom, hogy a mod készítői újra szenteljenek egy kis időt a HOI 3-ra is, mert most már tényleg megéri!
264 levél
Válasz 11.10.20. 13:22 #4181
Attila148
A szervezettségesdit már én is észrevettem. Nekem olyan is volt ,hogy egyszer elindultak akkor nőtt a szervezettség ha megállítottam őket és elindítottam újra akkor pedig csökkent.
Bár el tudom képzelni ,hogy szárazföldi tech függő.

A DH-ban pedig ez "normális" jelenség mert a mozgósítás így van megoldva a játékban. Alapból nagyon kicsit nő, de vannak eventek amik mozdítják a csúszkákat és akkor egyszerre kapnak a nemzetek emberanyagot.
Nekem a rendszer egyáltalán nem jön be, sőt az sem hogy egy hadosztályt egy év alatt gyárt le...
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
145 levél
Válasz 11.10.20. 13:19 #4180
Turulbirodalom
1. Igen, ez egy csodás, amolyan paradox-féle bug, már az 1.0-ás Hoi2-ben is benne volt (ennél csak az a jobb, hogy a katonai irányítás átvételének sikeressége konstans 100% volt).

2. Ha jól emlékszem a DH másképp kezelte az emberanyagot, volt valami ilyesmi, hogy "mozgósítás mértéke", vagy valami hasonló (olyasmi céllal, mint peace time effekt), ha jól emlékszem a bal felső sarokban egyel több fül volt (igazából nem fülek, hanem csak ikonok), mert kigyűjtöttek oda ilyen döntésféleségeket, mint például az, amivel a mozgósítást lehetett növelni (event szerűségek, csak előre látjuk, hogy mi kell hozzá, hogy mit tesz, és magunknak kell életbe léptetni (mint pl. a Victoria 2-ben a political decisions)). Javítsatok ki ha nem így van, jelenleg egyik gépemen sincs DH, és csak néhány órát játszottam vele.
202 levél
Válasz 11.10.20. 12:51 #4179
lordtopi2
Lenne egy illetve 2 észrevételem a játékokkal kapcsolatban:

Az alap Hoi2-ben ha menetelnek az emberek akkor ugye szervezettséget veszítenek... 0,48-at naponta asszem. de ha átveszem valakinek a katonai irányítását akkor előfordul, hogy neki nő a szervezettsége menetelés alatt... miért van ez? bug?

a másik: nemtudom foglalkozik-e valaki darkest hourral de ott meg (az én verziómban) az emberanyag naagyon lassan jön... németeknek 0,0xyz nagyságrenddel... no ez mitől lehet?
780 levél
Válasz 11.10.19. 20:08 #4178
Quetzalcoatl
Igazából egy olyan kellene, aki a kettő között van. Egyes országokban létezik védelmi miniszter, talán az áll a legközelebb ehhez. Ököljog alapján azt az embert szokták iderakni, akitől függenek a hadügyi és (had)ipari fejlesztések és beszerzések.
Amikor írtam (1,5 éve) akkor még nem látszott, hogy a jelenlegi kormányzatban ki lesz ez az ember. Ha megnézed, ott van Matolcsy is a választhatóak között.
És most, amikor ezt írom, most fedeztem fel egy iszonyatos hibát a választásos eventekben. Amint lehet, javítom.
http://pogessor.pcdome.hu/
144 levél
Válasz 11.10.19. 14:07 #4177
Vardar
MSD-ben az arnaments ministernél most a honvédelmi vagy a gazdasági kell? Miért használtok egyszer Kókát és Csillagot, utána meg Hende Csabát?
314 levél
Válasz 11.10.19. 14:06 #4176
szabolint
Igen igazad volt. Ki kell fejleszteni a csatatér uralást, hogy engedélyezze a desszantosok ledobását. Köszi.
314 levél
Válasz 11.10.19. 14:00 #4175
szabolint
Lehet a doktrínáknál lesz a gond. Megyek mindjárt és megnézem.
780 levél
Válasz 11.10.18. 12:39 #4174
Quetzalcoatl
Esélyes. Illetve még lehet az is, hogy a repülőgép/ejtőernyősök szervezettsége nincs a maximumon. Régebben ilyenkor sem volt hajlandó bevetésre repülni. Mostanában nem használtam ejtőernyősöket, tehát nem tudom, hogy megáll-e még ez a kikötés.
http://pogessor.pcdome.hu/
264 levél
Válasz 11.10.18. 10:31 #4173
Attila148
Helló

Nekem akkor volt ilyen amikor a légi dogtrínáknál nem fejlesztettem ki azt hogy leshessen ejtőernyősöket ledobni.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
118 levél
Válasz 11.10.18. 08:41 #4172
Carasan
Ezt én is tapasztaltam már, de sajnos hasznos infóval én nem tudok szolgálni.

Amúgy csak nálam van az, hogy annak ellenére, hogy nemzeti tartomány lesz Memel, mégis lázong miután a németekhez kerül? (AOD)
314 levél
Válasz 11.10.18. 02:54 #4171
szabolint
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy a rendszer miért nem engedi használni a desszantosaimat? Mikor területre megyek akkor nem mutat semmi csak azt hogy "NEM" semmi mást, míg a tutorialban ott volt hogy légi desszant. Mit csinálhatok rosszul? Társítom az ejtőernyősöket a géphez, ki is jelölődik a gép, de utána semmi, nem tudom őket ledobni sehova se. Válaszaitokat előre is köszi.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.