Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» id Software engine licencek: múlt, jelen... jövő? (Cikk)

9 levél
Válasz 09.04.03. 17:04 #8
supernova93
ja , az kiraly
28 levél
Válasz 09.04.01. 07:59 #7
Avvoltoio
Én még a Commander Keen, Doom1-2, Hexen, Heretic játékaikkal találkoztam először, a wolfeinstein 3d nem igazán fogott meg.
Akit tényleg érdekel a cég kezdete, hogy hogyan alakult ki az id, hogyan kovácsolódott össze csapat nagyon ajánlom a rövid kis könyvet Masters Of Doom címen. én egy PcGuru újság mellékleteként jutottam a könyvhöz, és áldom az eget hogy pont akkor vettem ilyen újságot, mert különben évente jó ha veszek egyet.

A motor megvételéről, felhasználásáról az ID hez kötődően a Bible games a legemlékezetesebb hogy a Wolf3D véres náciölőjéből egy Noé bárkáját csinált ahol az állatokat csúzlival, gyümölccsel kell lőni, aztán azok elalszanak tőle... xD
9 levél
Válasz 09.03.25. 21:44 #6
supernova93
engem apam avatott be az ID jatekainak a vilagaba,anno a wolf3D-vel,nagyon bejott ,aztan jott a quake a doom ,a quake tetszett a doom nem jott be ,nekem eroltetett kicsit ,de izlesek es pofonok ,a commander ceen annak idejen super lehetett ,akkor meg nem eltem a rage-re kivancsi vagyok ,most ugy vagyok az ID-vel hogy , nah nem rossz majd a rage-nel eldol hogy milyen..
5 levél
Válasz 09.03.25. 12:29 #5
B-Bird
Nem akartalak hibáztatni, hisz valójában tényleg lényegtelen. Csak szegény ifjú játékosaink rossz történelmet tanulnak így. De amúgy szinte minden forrás Wolf3D -t említi első FPS -nek, még a "nagy" offline magazinok is.

Viszont díjazom a cikket, még jöhetnek ilyen cégszületés-történelem cikkek. Sosem árt tanulni valami újat.
8067 levél
Válasz 09.03.25. 12:21 #4
Gerry
Nem felejtettem el, de a cikk szempontjából érdektelenek tűnt - a cél nem az id összes játékának felsorolása volt. Így nem került bővebben szóba a puszta megemlítésen túl a Commander Keen sorozat sem, pedig pénzügyileg ez alapozta meg a céget. De igazad van, végülis meg lehetett volna említeni, tény
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
5 levél
Válasz 09.03.25. 11:17 #3
B-Bird
Na jó, mondjuk most én is hamis dolgot állítottam... 1991 -ben ott volt még egy Hovertank c. alkotás, ugyancsak 3D (2.5D) motorral.
5 levél
Válasz 09.03.25. 11:14 #2
B-Bird
Az emberek, a nagy játékosok, a cikkírók miért felejtik el mindig a Catacomb 3-D -t? Az kissé megelőzte a Wolfenstein 3-D -t. Volt pár része annak is ráadásul, Carmack és Romero itt tenyerelt bele először ebbe a bizonyos FPS témába.
283 levél
Válasz 09.03.24. 22:40 #1
afro
Pont az utolsó mondatok előtt már arra gondoltam, hogy "és a cry engine?". Aztán ott volt. Szóval igen, bár a cry enginek inkább ilyen erőfitogtatások voltak eddig (gondolom a fejlesztők se merték használni a nagy teljesítményigény miatt, ellenben az Unreal motorral), de azért a CE3-at már konzolspecifikusabbra tervezik, és akkor már azt is fogják használni dögivel. A tech5, ahogy az eddigi infókból nekem lejött, inkább PC központú lesz, az orbitális megatexture miatt, amit aligha fog egy XBOX360 megemészteni, mint videomemóriailag, mint helyügyileg, mivel ahogy hallottuk: egy DL lemezre sem fog ráférni a cucc...

Amúgy jó kis cikk!
afro
766 levél
Válasz 09.03.24. 22:40
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
id Software engine licencek: múlt, jelen... jövő? (Cikk)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.