Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Szobastratégák Hadtörténelmi Klubja

558 levél
Válasz 09.06.17. 19:33 #561
Drukala
Itt most mi jelöl engem? Ha egyáltalán jelöl valami Ha nem, akkor szerintem ez mostmár lemehet így. Persze csak ha nektek is megfelel
"I guess I have a soft spot for pretty faces"
10960 levél
Válasz 09.06.17. 09:19 #560
Lacko
Upsz, ezt benéztem. Köszi a kiigazítást kert ügyben! Annak azt hiszem nincsen kerítése, de még nézek róla régebbi képeket. Tehát elvben azon át lehet hajtani. (megnéztem és nincs kerítése)

A tervedben mindenki szerepel (Lord, Vortób és te) csak Drakula nem. Tehát még van 3-4 olyan Brad, ami nincs benn a tervben (ezek Drakuláé). De szerintem a tervben szereplő páncélosok is elég erőt képviselnek és addig Drakula meg tudja oldani a kiadott parancsokat. Tehát jobb is ha nem operálsz velük.

Nem biztos, hogy megéri Csirkének várni. nem tudjuk hol van Martin. És egy kör alatt simán odafutnak Quick-ben az emberei. Ráadásul ott már biztonságban vannak, mert ti megpucoltátok a körzetet.
12857 levél
Válasz 09.06.17. 09:03 #559
konrad
Én ERRE a facsoportra gondoltam, nem a kertre!

A "fonetikus" rajzom pedig azért az, mert csak elviekben vázoltam fel a támadó harcjárművek hadrendjét, ehhez igazítva a harctéren lévő páncélosokat (tehát komplett belegondoltam drakula és a felvonuló vortób egységeit is!) Bár ezen valóban változtat annyit az elképzelés, hogy drak már kiadta a parancsait!

Csirkee! Szerintem várd be Martin hámvíját, azzal gyorsabban odaértek a gyárba!
10960 levél
Válasz 09.06.17. 08:09 #558
Lacko
konrad:
Ja, jut eszembe még1 kérdés: a gyümölcsösön - ami a farmtól balra van - át tudnak hatolni a járművek? Egyszer már kérdeztem, csak elsiklottunk fölötte!

Én úgy emlékszem, hogy válaszoltam rá: nem tud átmenni azon a kerítésen a Bradley. De abba a kert-be megy most Drakula üres Brad-je, szóval ő ott "körülnéz" majd...

LM! Lehet a sztrádán álló tankodat beküldeném a jobb oldalra, segítendő Pras bajtinak!

Lordnak most 3 tankja van: egy a jobb oldalon, egy a sztrádán és egy mögötted.

Konrad, a "fonetikus" képeden Drakula cuccai nem is szerepelnek... Mondjuk ő már kiadta a parancsait, hogy elfoglalja azt a két házat az útkereszteződésben és megtisztítja a kertet. Tehát ezek az általad felvázolt erők őt fedeznék? Aztán meg ő fedezhetne titeket és ti mehetnétek előre elfoglalni a Farmot és aztán a Hims előrvárosi házcsoportját a térkép legvégén.


Csikre:
Nincs taxim, szóval azért a fuvar az jól jönne!
Kerítsük elő Martin-t, mert az ő Humvee-i ott állnak a domb mögött.

Akkor mivel Konrad nem jön értem, gyorsfutás a legmagasabb környező épületbe minden maradékkal.
Nem várjuk meg Martin-t? Bár mondjuk a gyár nincs messze tőled. Akkor a megfigyelődnek (és a maradéknak) Quick a gyár hosszúkás, a front felé néző épületébe. Ok?



PrasCo:
Van olyan egységünk, amely képes észlelni az aknákat?

Elvileg az E század katonái utászok és ők képesek erre. Bár ebben a játékban (CMSF) még sosem láttam erre példát, de a kézikönyv szerint, ha átgrasszálnak egy aknamezőn, akkor észreveszik és táblázzák. De ők még nem érkeztek meg.


de a tüzérséggel hogy állunk?
Jelenleg csak az egyik aknavetős ütegben van még pár gránát. A másik már üres. Valamikor kéne jönnie a komolyabb (155mm) es tüzérérségnek is és még egy Apache-nak (most csak egy van).

16989 levél
Válasz 09.06.17. 01:11 #557
KisCsirkee
Akkor mivel Konrad nem jön értem, gyorsfutás a legmagasabb környező épületbe minden maradékkal.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 09.06.17. 00:41 #556
konrad
Azért remélem örülsz, hogy LM-nek javasoltam, hogy az autópályán álldogáló dögjét vezényelje át a Te terepszakaszodra!

Amúgy a "sarlóvágás"-akcióval remélem hamarosan besegíthetünk nektek, hátba támadva a hajikat...csak idő kérdése, hacsak Lacko be nem vágott még valami +lepit! Ahogy őt ismerem az OFP és Arma kampikból...hát nem vennék rá mérget! Igaz, Commander Lacko???!
5240 levél
Válasz 09.06.16. 22:56 #555
Pras
Üdvözlet!

Ehh. Az ironikus a dologban, hogy minnél közelebb parkolok le a töltéshez, annál inkább holttérbe - tehát biztonságba - érek a háztetők szemszögéből. Azt mondjuk kicsit aggasztónak találom, hogy a Brademet a Jóisten védelmezi, a csipások meg eközben talán szalonnázgatnak, esetleg véletlenül épp bordélyházba küldtem őket...? Mi a rák? Netán nem látnak a jelenlegi pozíciójukból rá a katlan háztetőire? Vagy csak pont arra nem, amire kéne?
A Bradley maradhat, sőt, a búvónyílásokat nyissa ki. Martin felderítői talán valamelyest szavatolják, hogy a környékről nem olyan könnyű golyót kapni a fejbe; de már marhára zavar, hogy a rakéták csak úgy megszületnek útközben valahol. A JTAC és a zászlóaljpk nyugodtan kutyagoljon, továbbra sincs erőszakosabb tervem a meglévő egységeimmel ezen az oldalon, a fő feladat egyelőre "csak" az, hogy a fő támadási irányt ne nyomhassák oldalba zavartalanul a szírek, effelől biztosítva legyenek.
Kérdésem ugyanakkor, ami továbbra is nyomaszt: Van olyan egységünk, amely képes észlelni az aknákat? Elsősorban ez motivált a Brad töltésoldalban való előreküldésénél, az talán egy kevésbé nyilvánvaló haladási útvonal.
Valamint még annyi, hogy arról tudok, hogy Apache-ok körözgetnek felettünk; de a tüzérséggel hogy állunk?

@LM: God Bless you, armoured platoon commander!
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
12857 levél
Válasz 09.06.16. 20:33 #554
konrad
Van ám bizony, vortób is most kapott egy rahedli utánpótlást!
27766 levél
Válasz 09.06.16. 20:12 #553
LordMatteo
Azta, fel se tűnt hogy ennyi gépünk van
A kibaszás társas játék, sose feledd.
12857 levél
Válasz 09.06.16. 20:08 #552
konrad
Na a francba, ez a fonetikus dolog nem jött össze!

Szóval EZT szerettem volna kinyökögni!
27766 levél
Válasz 09.06.16. 19:57 #551
LordMatteo
Én is hasonlóképp gondoltam a tankomat, szegény kicsi, elesett, és fázó Pras ne legyen már egyedül.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
12857 levél
Válasz 09.06.16. 19:54 #550
konrad
A "tömörülést" én úgy értettem, hogy célszerű lenne kiigazítani az arcvonalat, tehát rövid tér- és távközök legyenek a járművek között, mert így óhatatlanul is előfordulhat, hogy pld. vortób tankját célozzák meg, aztán a Te Bradley-d kapja be... Valahogy így, fonetikusan:

>Bradley>

>M1A1>

>Bradley>

>M1A1>

>Bradley>

Persze itt Lackonak is nehéz feladata lesz beállítani a páncélosokat, de szerintem így meg lehet zavarni az ellenséget és kitűnő fedezettüzet tudnak egymásnak adni a mieink. És nincs más dolgunk, mint a tér/távközöket tartva támadni, hacsak nem lesz vmi meglepetés vagy valamelyikőtöknek van más parancsa!

LM! Lehet a sztrádán álló tankodat beküldeném a jobb oldalra, segítendő Pras bajtinak!

Csirkee! Oké, akkor majd Martin egyik hámvíja behozza az emberedet a gyárépületek valamelyikébe!


558 levél
Válasz 09.06.16. 19:41 #549
Drukala
Alagút, na, azért.
"I guess I have a soft spot for pretty faces"
558 levél
Válasz 09.06.16. 19:40 #548
Drukala
Az a baj, hogy nincs nagyon fedezék, ezért tömörítettem az egységeimet Esetleg még azt a "mélyedést" lehet kihasználni az autópálya bal oldalán, nem jut eszembe a hivatalos neve, bocs
"I guess I have a soft spot for pretty faces"
27766 levél
Válasz 09.06.16. 19:27 #547
LordMatteo
Figyelek ám

Az elöl levő tankomat küld "feljebb" Lacko, legalább konrad Bradley-je mellé, hogy kicsit takaríthasson, mielőtt megindulunk.

Van hátul is egy tankom elvileg, az autópálya környékén, azt is feljebb kellene hozni, kérdés, hogy pontosan hová? Tömörüljünk be minden egységgel?
A kibaszás társas játék, sose feledd.
16989 levél
Válasz 09.06.16. 19:26 #546
KisCsirkee
Nincs taxim, szóval azért a fuvar az jól jönne!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 09.06.16. 19:25 #545
konrad
Ja, jut eszembe még1 kérdés: a gyümölcsösön - ami a farmtól balra van - át tudnak hatolni a járművek? Egyszer már kérdeztem, csak elsiklottunk fölötte!
12857 levél
Válasz 09.06.16. 19:24 #544
konrad
Mivel eléggé betömörültünk oda a gyár környékére, ezért célszerű lenne kicsit széthúzni az arcvonalat srácok! (A gyár utáni terepszakaszon)

Lacko - a fenti javaslat alapján - szállítsd be a sarkon lévő Brad-embe a gyalogokat és told őket ki a baloldali Bradley mellé, ahogy a rajzon láthatod! Ha LM velem tart, akkor ott a baloldalról támogatni lehetne Drakula célkitűzéseit és vortób egységeit.

Egyébként akkor most Csirkee megfigyelőit elhozza valamelyik hámví a gyárba? Mert akkor nem megyek érte vissza, ha útközben valaki beléjük botlik! Ugye nem haragszol Csirkee bajti???
558 levél
Válasz 09.06.16. 17:19 #543
Drukala
Igen
"I guess I have a soft spot for pretty faces"
10960 levél
Válasz 09.06.16. 14:45 #542
Lacko
OK. De ezen a képen látszik, hogy annak a kertnek csak a két oldalán van bejárata. Ott menjen be akkor?
558 levél
Válasz 09.06.16. 14:43 #541
Drukala
Piros: vettem!
Kék: igazából arra gondoltam, hogy menjen be és irtsa ki, ha ott talál valakit.
"I guess I have a soft spot for pretty faces"
10960 levél
Válasz 09.06.16. 12:35 #540
Lacko
A pirossal csak az a gond, hogy nem fér bele egy körbe, mert nem lehet olyan parancsot adni a Bradley-nek, hogy akkor induljon, ha már benne van a gyalogság. Tehát a köv körben beszállítom a gyalogságot és az az utáni körben indulhat csak a Brad. De azt vedd akkor figyelembe, hogy nem egyszerre fog odaérni két Brad-ed a házakhoz.

De a kékkel vannak problémák. Az egy üres Brad. Tehát nincs benne gyalogság. És ezért nem értem, hogy csak menjen oda a kert széléhez és skubizzon?
558 levél
Válasz 09.06.16. 10:22 #539
Drukala
Térkép

Írott magyarázat: A pirossal jelölt Bradley majd vegye fel a gyalogságot, ha azok végezték a házról házra járással. Aztán irány az épület, legyen valami fedezékük szegény páráknak. A fekete ugyanez csak a másik házzal. A kékkel jelölt pedig jó lenne ha átkutatná azt a kertet, nem szeretnék meglepetéseket. Végül pedig a barna X-hez kérlek hozd előre a tartalék egységemet, hogyha szükség lenne rá, közel legyen
"I guess I have a soft spot for pretty faces"
10960 levél
Válasz 09.06.16. 08:09 #538
Lacko
18.perc - 18.perc - 18.perc - 18.perc

Drakula adott pár parancsot egy kép alapján, azokat kiadtam. Illetve vortób 4 Bradje folytatja a felzárkózást az előre húzott Abrams-ek mögé. Ezen kívül, szintén vortóbnak van egy JTAC (légiirányító) egysége egy Humvee-ben, őt is a Bradley-k után küldtem, de őt a dom elöttig hoztam. Nem akaron vortób egyértelmű parancsa nélkül veszélyesebb helyre hozni.
Illetve Martin most érkezett M2-géppuskás Humvee-jét is előrehoztam a domb mögötti biztonságos zónába, ahol ha akarja felveheti Csirke valamelyik egységét. Ezek voltak a parancsok, lássuk a kört.

Vortób elöl lévő Abrams-e továbbra is géppuskázza az útkereszteződés előtt hasaló szír gyalogság maradványait. És ami még meglepett, hogy az elég pontos - Csirke vezette - aknavető tűz ellenére, Lord legbaloldalibb Abrams-e észreveszi a távoli Hims egyik tetőteraszán dekkoló nehézgéppuskást, akinek - a jelek szerint - kutya baja. Lord azonban odapörköl egyet, amitől szegény arabeusnak egyből elmúlik a csuklása és az élete is.

Drakula zöld zónás gyalogsága sprintel a Bradley felé, a váltásként érkező pk egység még nem érkezett meg, de ennyi azért belefér. A háttérben látszik Drakula 3. Brad-je, aki éppen konrád mellé manőverezi magát - üresen. Eközben vortób négy Bradje libasorban átkel a dombon áthaladó úton, hogy felzárkózzon az Abrams-ek mögé. Illetve a kép aljában Martin géppuskás Bradje közelíti meg Csirke maradékát hátulról.

A kör végén Drakula PK-ja elfoglalja a zöld zónát a gyárban, az onnan kijött gyalogság utolós emberei szállnak éppen be a Brad-be. Pras zászlóalj parancsnoka és JTAC megfigyelője komótosan ballag a barna ház felé és legnagyobb döbbenetemre ebben a körben senki nem akarta kinyírni az előre hozott tüzérségi megfigyelő Bradley-jét. Vortób két Brad-je már odaért az Abramsekhez és a másik kettő is ott lesz 20-30 másodperc múlva.

Úgyhogy most már komolyan meg kell fontolni egy támadást és annak lépcsőit, illetve a célokat. És a célokat felosztani egymás közt. Esetleg érdemes volna a harcjárművekkel előzetesen is tűz alatt tartani azokat az épületeket és helyeket, ahol lehetséges az ellenség jelenléte. Ezzel komoly saját gyalogos veszteséget lehet minimalizálni.

Konrad kérésére és a támadás megtervezésének segítésére itt van három kép a helyzetről:
* Ez a térkép balszéléről készült. Itt látható Konrad figyelő pozicióban lévő Bradje egy rajnyi gyalogsággal és mögötte Lord szintén fedező Abrams-e. Bár jól látszik, hogy a többiek - különösen vortób - már előrébb vannak.
* Ez a kép a gyár mögül készült, ahonnan jól látszik a cél: az útkereszteződés, a Farm és Hims...
* Ez pedig egy térkép felülről.





10960 levél
Válasz 09.06.15. 09:26 #537
Lacko
Igen. Ez jó ötlet! Én azt a két épületet "útkereszteződésnek" hívom. És tényleg jó első lépcsőnek, mert onnan egy pár Javelines gyalogság tudná fedezni a zömöt, amelyek tovább támadnak előre.
558 levél
Válasz 09.06.12. 19:55 #536
Drukala
Ezért is hagytam ott azt a Bradet

Ha a térképemet vesszük, akkor szerintem az első megálló a kérdőjel és ellenséges gyalogság ikonnal ellátott 2 épület és az egyikhez tartozó kert legyen. Az épület adhatna fedezéket a gyalogságunknak.
"I guess I have a soft spot for pretty faces"
12314 levél
Válasz 09.06.12. 16:55 #535
vortób
Abramsok jó helyen vannak most, szerintem ők leállhatnak, megvárjuk míg Konrad is készen lesz. A Bradleyk meg haladjanak.
,,Happiness is only real when shared."
10960 levél
Válasz 09.06.12. 07:45 #534
Lacko
Hogy a francba ne számítanál. Iszonyú erős egységed van!

A pirossal jelölt Bradley-be aztán beszállhatna az a gyalogságod, amelyik befejezi a házak tisztogatását jobbra és ők elöl (ott is van egy gyárkapu) ki tudnak majd menni és még tökre csatlakozhatnak majd a támadáshoz.

Meg nem kell félned, nem maradsz le, mert még konradnak is kell legalább egy kör, ha be akar szállni a gyalogsággal a Brad-be és a másik Bradjét (amiben már benn van a gyalogság) előre tudja hozni az Abrams-ek mögé.

Inkább azt mondjátok meg, hogy melyik gyalogságot meddig és hova vigyék a Brad-ek és mit foglaljanak el.


Basszus, konrad, elfelejtettem képet csinálni (kicsit OFF, de tegnap Dinotól kaptam tesztelésre egy új kiegészítőt a CMSF-hez - ez volna a Brit modul - és azt nézegettem tegnap egész este (ultra ocsmányok a brit járművek, kivéve talán a Sakált. De a kézifegyverük az király! Ja meg van nekik térképen látható - szakasz szintű - aknavetőjük is...)
De szerintem vannak olyan képek, amiken a célokat meg lehet határozni. És az volna a legfontosabb. Mert a felfejlődést meg tudom neked csinálni.
558 levél
Válasz 09.06.11. 21:39 #533
Drukala
Nos, itt a térkép.

Szöveges magyarázat: azok a szerencsétlenek akik jobboldalt járnak házról házra, folytassák. A pirossal jelölt Bradley menjen a házhoz és a parancsnoki raj foglalja el (amíg nem jönnek a sérültek, utána majd meglátom mihez kezdjek velük). Az így felszabadult, kékkel jelölt raj szálljon be a Bradleybe, ami ezek után menjen ki Konrád mellé, ahogyan a lilával jelzett Brad is. Szeretném, ha ott lennének amikor megindul a tánc

Srácok, mikorra tervezzük a benyomulást? Nekem még ez a kör kéne szerintem, hogy konkrét utasításokat adhassak majd arra vonatkozóan hol és hogyan menjenek az egységeim (na nem mintha olyan sokat számítanék ).
"I guess I have a soft spot for pretty faces"
558 levél
Válasz 09.06.11. 19:13 #532
Drukala
Azon gondolkoztam, hogy a gyalogságot esetleg jobban megérné a kérdőjellel megjelölt bokrok felé vinni, ott lenne minimális fedezékük Bár az se rossz ötlet, hogy a Bradek viszik őket, így viszont több lenne a célpont a szíreknek, úgyhogy passzolok

Még ma csinálok térképet, mert most elég sok parancsom lesz. Az erőim teljes permutációja lesz műsoron kb
"I guess I have a soft spot for pretty faces"
10960 levél
Válasz 09.06.11. 15:22 #531
Lacko
Igen. Készítek akkor egy átfogóbb képet. Elvileg ugye neked van még egy rajod, aki most a balszélen lesben álló Brad-ben csücsül. A gyárban lévő gyalogosaidat oda tudod futtatni az üres Braded-hez és így másik van két gépesített rajod, akik be tudnak sorolni vortób 2 Abrams-e mögé. Ráadásul vortób 4db Brad-je (dugig gyalogsággal) szintén oda zárkózik fel. Ezekkel már el lehet foglalni az útkereszteződést és a farmot.
12857 levél
Válasz 09.06.10. 20:01 #530
konrad
Csirkee! Akkor egyeztess Martinnal, bár ahogy elnézem, régen volt itt! De ha ő nem, én szívesen visszafurikázok érted, hogy minél előbb az épületben legyél!

Lacko! Kérhetnék (kérhetnénk) egy átfogó - felülnézeti - térképet a jelenlegi állásról, főleg a beérkezett tartalékok elhelyezkedéséről! (Kissé megkeveredtem az újonnan érkezőktől). Nyilván nem diszponálok felettük, de közös javaslatokkal ki lehetne alakítani a követendő taktikát!

Tényleg, amolyan paliklászló-féle stílusban (hovátűntdaemonhill, kéremszépenhovátűntdaemonhill???) Hová tűn Pras bajti, de hová tűnt Pras bajti, no meg Martin???
10960 levél
Válasz 09.06.10. 08:29 #529
Lacko
17.perc - 17.perc - 17.perc - 17.perc

Szóval az előző kör úgy fejeződött be, hogy a kályhacsöves gárdista rálőtt Pras-ra, de nem talált és Lord Abrams-e észrevette, hogy a gyár 2-ben van. Na most meg az történt - igazi elit sráchoz méltón - a tüzelés után lebukott, így Lord tankja nem tudott rálőni se.
Azonban vortób legelöl lévő tankja elkezdett géppuskázni (nagyon dícséretes lőszertakarékosság) az orra előtt feltűnt - már sokszor kivégzett - gyalogos rajra az útkereszteződés közelében.

Kályhacsöves barátunk mégsem adta fel, mert a 15. másodpercben újra próbálkozott és hajszál pontosan ugyan oda lőtt, tehát megint elvétette Pras-t. És Lord megint észlelte. Kérdés, hogy most rá fog-e tudni lőni? De nem.
Valaki újra elkezdte gránátvetőzni Martin autopályán megrekedt felderítő Humvee-jét, de az is lehet, hogy vortób átvonuló Bradle-jei a cél (bár akkor elég pontatlan).

Na most valami nagyon közel robban Pras és Martin elől lévő felderítői között. De most nem kerül elő a tettes.

Mégiscsak Martin Humvee-je lehet a cél, hisz vortób Bradley-i már elvonultak, mégis robbannak az aknák a mozgásképtelen terepjáró körül.
Érdekes módon vortób legelöl lévő Abrams-e bár bepánikoltatta, de nem találja el a csóró, mezőn hasaló hadzsit, csak lövi rendületlen.

Ezzel véget is ért a kör:

* Vortób két tankja elöl. És a Bradley-jei is elértek a domb mögé, ahonnan az úton könnyen fel tudnak zárkózni a tankokhoz. Illetve a kiindulási zónában maradt még egy Humvee-ja, amiben két fő (azt hiszem JTAC) egység ül. Ők a tankokhoz (tehát az A szd pk-jához) tartoznak. Ők az apacsokat képesek pontosan, gyorsan irányítani. Őket hova kéred? Jöjjenek ők is a tankok mögé? És a Bradley-k? Megindítod a támadást, amíg a többiek tervezgetik...?
* konrad gyalogsága elfoglalta a hosszú épület földszintjét.
* Drakula hátrébb lévő üres Brad-je előre jött az árok könyökéig. A pk-i Brad-je pedig a gyár jobb-udvarának kapujához állt. Az egyik gyalogos raja még mindig a zöld zónában dekkol, a másik pedig elérte az utolsóelötti-elötti házat, tehát még kettő hátra van.








10960 levél
Válasz 09.06.10. 08:18 #528
Lacko
Martin-nak van két tök működőképes géppuskás Humvee-ja.
12857 levél
Válasz 09.06.09. 17:46 #527
konrad
Ha jól emlékszem arról beszéltünk, hogy visszamegyek a spotydért és helyet foglalhatsz a baloldalon álló ház emeletén! Ezt még mindig tartom! Onnan aztán faszán vezetheted a tüzet!
16989 levél
Válasz 09.06.09. 17:09 #526
KisCsirkee
Hát, nem tudom, ha lenne valamilyen jármű, amibe be lehetne tuszkolni a spottert, vagy valami épület, ahonnan jól belátható a terep, akkor szerintem ismét hasznosan tudnám vezetni az ágyúkat, helikoptereket!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12314 levél
Válasz 09.06.09. 10:14 #525
vortób
Nem. Elindulnak az abramsaim felé, szerintem a következő 2 körben biztos nem lesznek ott, ezért nincs további parancs.
,,Happiness is only real when shared."
12857 levél
Válasz 09.06.09. 08:47 #524
konrad
Én nem tudom, csupán csináltam egy sematikus vázlatot a támadásról, de drakula kivételével nem reagáltak a többiek!

drakula! Teljesen igazad van, ezen én is morfondíroztam! Csak az a probléma, hogy mindenhol sík terület van előttünk! Ha más nincs, akkor be kell őket rakni a Brad-ekbe.
10960 levél
Válasz 09.06.09. 08:31 #523
Lacko
Srácok, akkor most konrad, meg Drakula készíti elő a köv támadást?
(mondjuk konrad csak egy rajjal). Drakula, te akkor csak a pk-dat viszed előre? A tartalék rajod marad a domb mögött?
Csirke maradékáért megy akkor konrad valamelyik Brad-je, vagy azt inkább a támadásra használod fel?
Vortób utánpótlása akkor marad a kiindulási körletben?
16989 levél
Válasz 09.06.08. 17:46 #522
KisCsirkee
Ad 1: Nincs T-70, csak 72! FAIL! Illetve van 70, de az a II. vh-s acélteknő!

Ad 2: Ma már nem használnak igazán ilyen megjelöléseket, hogy nehéz, közepes, vagy könnyű, igazából ami maradt az az MBT (Main Battle Tank). Ehhez igazítják a többit, mint: APC, IFV ésatöbbi.

Amúgy pedig a T-72-őt sem kell lenézni. Az irakiak a nagyság ellenére kiképzetlen legénységű, első generációs, éjjellátó nélküli, már akkor is öregnek számító T-72-eseket használtak, viszont egy reaktív páncéllal modernizált, rádióval, éjjellátóval felszerelt, kiképzett legénységű darab azért sokkal többre képes teszem azt egy Abrams ellen.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
558 levél
Válasz 09.06.08. 11:36 #521
Drukala
Tetszik a terv, csak a lila nyíllal jelölt jobb oldali gyalogság elég nyílt terepen fog átvonulni, féltem őket
"I guess I have a soft spot for pretty faces"
27766 levél
Válasz 09.06.08. 10:42 #520
LordMatteo
Na ez kicsit megnyugtat, bár a T-70-kel is meggyűlt a bajunk eddig, igaz nem vészesen, de jól bírták.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
10960 levél
Válasz 09.06.08. 10:36 #519
Lacko
Hát hogyne érkezhetne! Pl az a második BMP-s ellentámadás, az ilyen volt. Ahogy nálunk is jelennek meg új egységek, úgy náluk is.

Azért azt megígérhetem, hogy T-90 eleve nincs ebben a küldiben...
27766 levél
Válasz 09.06.08. 10:26 #518
LordMatteo
Felmentés érkezhet ebben a játékban?

Elég ciki lenne ha egyszerre csak megjelenne 50 db T-90

Amúgy érdekesség, a T-55, a T-70 és a T-90 is közepes harckocsiként vannak meghatározva a wikipedian, míg az Abrams nehézharckocsiként, ennek függvényében viszont kurva szenvedős a kilövése a keleti technikának.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
12857 levél
Válasz 09.06.07. 22:07 #517
konrad
Bocs, Csirkeenek van igaza, a szír sunyiság tekintetében!
12857 levél
Válasz 09.06.07. 22:06 #516
konrad
Jó. Akkor lehet Pras oldalán kellene a helis bevetés, mert ott eléggé lassan megy az előretörés, rádásul jelenleg Pras egységei eléggé egyedül vannak, mint a kisujjam! Majd akkor Pras eldönti!

Egyébként vortóbnak igaza van: ismerve Lacko rafináltságát, a szírek még okozhatnak meglepiket (utánpótlás, tüzérség etc.), úgyhogy ne bízzuk el magunkat! Nem ártana a technikát és az élőerőt inél nagyobb számban megőrizni és győzelemre vinni!
16989 levél
Válasz 09.06.07. 21:37 #515
KisCsirkee
Hát nem tudom, ezek a szírek nagyon sunyik tudnak ám lenni! Nem egyszer volt olyanom, hogy azt hittem nyerek és nyertem is, de valami brutális hajrá árán!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12314 levél
Válasz 09.06.07. 21:11 #514
vortób
Szerintem meg olyan szinten dominálunk, hogy tökmindegy mit csinálunk nyerni fogunk. Csak le kell radírozni a pályát.
,,Happiness is only real when shared."
16989 levél
Válasz 09.06.07. 20:32 #513
KisCsirkee
Szerintem értelmetlen arra a területre hívni az Apache támogatást, elvégre a páncélosokat szétzúztuk már egy ideje.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 09.06.07. 20:29 #512
konrad
Támadási terv a továbbiakban.

Ez csak az én javaslatom, nyilván minden érintett Bajtárs gondolja át saját egysége mozgatását!

Pras! vortób által ajánlott Bradley-ik közül szerintem kérd a segítségét, hogy a jobb oldal is tűz-hatékonyabb legyen!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.