Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Sudden Strike

8 levél
Válasz 10.11.22. 21:58 #316
jola
Sziasztok

Egy problémár5a keresnék megoldást, hátha találkozott már valaki hasonlóval. A sudden 3 hoz amikor felrakom az 1.4-es addon akkor a járműveket bnem lehet kilőni a játékban. Win7 64-bites op rendszeren. Xp még jó volt.
1 levél
Válasz 10.03.26. 07:39 #315
HunButyok
Sziasztok!

Minhrom magyar Sudden strike Resource war mod készül. A vizsonylag nagy sikerű RCM2.7 után egyikünk az RCM2.8-at viszi tovább, másikunk új hiperrealisztikus PRM-et, jóümagam pedig az Axis Power Realism Modot.
Mindhárom eltérő mod lesz. Az enyém csak 1939-43 téli harciat foglalja magába finn, német, magyar, szlovák, rmán, lasz, szovjet egységekkel. Természetsen korhű egységekkel.

A PRM eg ymonumentális mód, a játszhatóságot másodlagos szempontnak véve szinte valamennyi európai hadviselő fél benne lesz. Hollandok, belgák, norvégok, jugoszlávok stb.

Az RCM2.8 a megszokott népek mellett csupán olasz, román, magyar és francia egységeket tartalmaz és belga gyalogságot.

egy jóbarátom magyar sudden honlapja:

http://sudden-rcm.lapunk.hu/

Üdv!
1 levél
Válasz 10.02.17. 11:35 #314
Joe Dirt
Kedves Kollegak! Kicsit öskövületnek érzem itt magam, mert én még mindig csak a SS 1 nél tartok, de igazabol kb 2 évenként kerül elő a jaték. Kérdésem lenne, hogy kerestem a SS Forever hez map editort de nem talaltam. Ilyen nehéz megszerezni vagy mar olyan régi h leszedték a netről? valakinek megvan esetleg?

Üdv
Joe
8 levél
Válasz 08.04.05. 18:19 #313
jola
Hy ha valakinek lenne kedve multizni az ss3-al 1.3-as verzióm van most, az kérem írjon ide éés megbeszéljük...
1 levél
Válasz 07.09.07. 09:53 #312
georgee2
HI,

Sudden Strike pc gamet vennék./az 1.cd-t/
eagle21@citromail.hu

2 levél
Válasz 06.06.18. 00:07 #311
Sudden
A Sudden Strike első részében a Saving Private Bryan pályán elakadtam
A térképen már nincs piros pont,végig mentem a térkép jobb oldalán
az elsősegély tábort is érintve, kitisztítottam a géppuska fészket.
Előkerült a lángszórós is, vele együtt mind a nyolc ember sikeresen
elintézte az északi faluban a gyalogosokat és a tankokat is.
Az amerikai tankok már bent vannak a faluban, a térkép közepén
nincs ellenség,még sincs vége.
Szeretném befejezni, légyszi segítsetek nekem!!!
Ezenkivül minden pálya megvan!
Előre is köszönöm!!!
Jól meg van kreálva az oldal és sokoldalú
32 levél
Válasz 06.06.06. 20:33 #310
Messiás
na valaki
a stratégia olyan szar hogy már jó!
32 levél
Válasz 06.06.05. 20:41 #309
Messiás
hahó bocs hogy ide irok de akinek eredetibe megvan a suddenstrike v a forever lemeze s nemkellneki, eladná az vegyen fel msnre:
ziu-9@freemail.hu
a stratégia olyan szar hogy már jó!
2150 levél
Válasz 05.04.15. 17:52 #308
darkforce
Engem azért bíztatással töltöt el az interjú. Habár a megjelenítés színvonala elég gagyi és úgylátszik az igazi robbanások megtervezése itt is majd a modderekre marad (ezek a sprite-ok szörnyen rondák).

A non-lineáris kampányt ill. a klasszikus küldetésrendszer eltörlését szvsz. úgy gondolják ahogy azt a sust2-ben már elkezdték. Ott is észre lehetett venni, hogy nem különálló pályákon harcolhatunk, hanem ugyanazzal a haderővel mehetünk egy a térképnek arébb eső részére. Ez szvsz. kifejezetten hangulatos dolog lehet, ha elég dinamikusra meg tudják oldani. Nekem már most tetszik.

A légi és vizi harc továbbfejlesztése tovább fokozza számomra az élvezeteket, de úgylátom, hogy egy kicsit elhanyagolják a tankok csatározásait, bár a lőtávok nem rosszak és már a sust1 óta sem volt olyan, hogy t70-essel kilőttük a tigrist (sebezni sebezte, de nem volt annyi tölténye, hogy gond legyen belőle), így nagyon nem tudják elrontani. De mint mondtam nem az lenne a jó, ha a modderekre maradna az igazi war feeling visszahozatal (sajnos a sust2-nél így volt).

A kampányokkal én sem vagyok kibékülve... Hol lesz itt a téli hóban erdei csaták vagy sivatagi homokviharok ? bah

Azért reménykedek, hogy sikerül nekik még maradandót alkotniuk, ők az egyetlenek akikben még bízok, hogy értelmeset művelnek.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
105 levél
Válasz 05.04.15. 08:40 #307
Axon
"Rengeteg olyan új technológiát használunk fel, amit még PC-s játékokban ezelőtt nem láthattatok."

Hajaj, sok ilyet hallottunk már.

"3d-s kinézet, rengeteg egység, óriási területek, nonlineáris kampányok, a klasszikus küldetésrendszer eltörlése, továbbfejlesztett AI és összejátszási/taktikázási lehetőség a vízi, légi és szárazföldi egységekkel."

Máris törölgetem az örömkönnyeket. Aztán a végén nehogy valami 37 mm-es ágyú két lövésből leamortizálja a királytigrist dolog jöjjön ki belőle.

"Négy kampányt tervezünk, ebből eddig három végleges: egy salamon-szigeteki, egy guadalcanali és egy normandiai."

Na ez nem valami szívderítő hír. Harcolhatunk a sárgákkal a dzsungelben. Ez nekem sosem jött be. Sokkal jobban szeretek az orosz sztyeppéken vágtatni a Panzer IV-eseimmel.



Egy saját kérdés a készítőkhöz.

- Aztán lesz benne Nimród rohamlöveg?
2150 levél
Válasz 05.04.14. 23:00 #306
darkforce
ÁÁÁÁ, hogy ilyen milyen vak egy ember vagyok ! Hogy ezt eddig hogyan nem szúrtam ki? ??? na mind1, a lényeg a következő sorokban hever !!! :

http://www.hcgamer.hu/gamer/index.php?p=5&c=11568&hw=1
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2150 levél
Válasz 05.04.14. 22:55 #305
darkforce
Az még a jobbik eset, ha azt nézi valaki, hogy megfelelően törik a fény és megfelelő a fizikai hatás (tekintve, hogy nagyon nagyon kevés játék van ahol pl. a fizika ténylegesen élethű (és itt nem csak holmi rongybaba modellezésre gondolok)), ugyanis sokak azok közül akiket ismerek mind az életszerűséget a ralitást kérik számon a mai programoktól, mindhiába.

Mondhatnám, hogy hiába van az új 2.vh-s rts-eknek gyönyörü grafikája vagy akármilye, hogyha a T-34 -es és a párduc 10m-ről lövik egymást és összesen 5 db tank és 30 db gyalogos tartózkodik a térképen.

Sokan mondták régebben és mondják most is, hogy annyi háborús játék jelent meg mostanában, hogy már elege van belőle az embernek, nos nekem nem, mert nagyon nagyon kevés érte el azt a szintet, hogy játéknak nevezzem. Én nem vagyok híve a 8 éveseknek kitalált reflexfejlesztő baromságoknak (bizony ilyen még rts-ben is van), úgyhogy számomra a wargame felhozatal nagyon vékony és ez a kevés program sem éri el hangulatilag azt a szintet amit néha elvárok tőle.

Félreértés ne essék, nem a Sudden Strike-hoz hasonlítok mindent, mert azt az érzést nem is lehet elérni (elvégre igazad van, az volt az első játék és így, hogy új volt, felejthetetlen lett), de ma már annyira a tömegnek fejlesztenek és annyira ötlettelen dolgokat, hogy az nagyon szörnyű ...

Na nem is ragzom tovább, el is tértem rendesen a Sudden Strike-től.

A harmadik részről pedig nem tudok semmi újat, még csak képeket, meg is nézem mik vannak a neten, hátha lemaradtam valamiről.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
105 levél
Válasz 05.04.14. 14:23 #304
Axon
Azt a hangulatot már semmi sem fogja visszaadni. A sud volt az első 2. vh-s rts és ebben jelentek meg elősször a korhű egységek. Nem annyi volt csak mint például az Empire Earth-ban, hogy Panzer és kész. Itt az összes egységet felsorakoztatták - főleg a modokkal együtt - és mindegyikkel harcolhattál. Mivel addig semmi ilyen nem volt ezért könnyen érthető a katartikus élmény.
Ma már inkább azt nézik az emberek, hogy megfelelően törik-e meg a fény a lánctalpakon ha kelet felé haladnak és a találatnál a kiszakadó szegecsek a fizikának megfelelő szögben repüljenek szerte szét.
Na ez bizony szomorú...
105 levél
Válasz 05.04.14. 14:17 #303
Axon
Ajánlom ezt a figyelmetekbe:

http://shop.pcdome.hu/catalog.php?mode=article&articleno=AHIDSRT2&platform=pc

Már megrendelhető a Hidden Stroke 2.
Én nagyon kíváncsi vagyok mit hoztak ki belőle.
Mondjuk az 5000 Ft-os árat erős túlzásnak tartom.
2150 levél
Válasz 05.03.26. 18:02 #302
darkforce
Na igen, a régi Sudden Strike Forever hangulatát valahogy semmi sem tudja visszaadni. Az az igazi háborús feeling, amikor a tankok csak úgy zúzták egymást, falvakból néhány perc alatt romhalmaz lett, ahh, az kell nekem =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
1598 levél
Válasz 05.03.26. 12:42 #301
Yaho0
Én is azt nyomtam, nagyon jó! Ez a 3D-s motor nem teccik, de majd meglássuk.
R.I.P
8000 levél
Válasz 05.03.25. 22:51 #300
Porker
Haverom a p2-es gépén azt nyomja.
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
2150 levél
Válasz 05.03.25. 22:50 #299
darkforce
Azt a mindenit, ennyire meghalt a sudden strike közösség itt ungarische honban, hogy két évet kellett várni egy újabb hozzászólásra ? =) nofene ...

Na nem baj, majd a 3. rész ... =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
8000 levél
Válasz 05.03.25. 22:28 #298
Porker
Ha nem eredeti a játék, és eredetivel talán menne, várj egy kicsit, ugyanis a PC Guruhoz az lesz a következő játék.
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
1 levél
Válasz 05.03.25. 21:12 #297
ColdF
Hi!
Hogy működik ez a game spy sudden strike-al?
Mert amikor belépek valahová akkor pályát kell letöltenem de nekem nem tölt le. (sudden strike 2.2)
Mindenki azt írja hogy: "ColdF stuck" és kapom a bann-t.
De én azt se tom hogy lehet gamespy-on csatlakozni.
Mindig csak a játékon keresztül tudok csatlakozni...
Amúgy hogy lehet elképzelni egy ilyen gamet? építkezni kell? (MP-be)
2150 levél
Válasz 03.09.17. 19:54 #296
darkforce
Szeretném felhívni a kedves Sudden Strike rajongók figyelmét egy a honlapunk által szervezett játékra, mely hamarosan az indulás mezejére lép. A játék neve a Parancs és Pokol (nekérdezzétekmiért).

A játék erős kapcsolatban van a Sudden Strike-al, mellette viszont egy táblás stratégiát megbonyolítva egy kis stratégiai játékokban nélkülözhetetlen micromenedzsmenttel (nem bonyolultal) alkot.

A játékról bővebb infót találhattok a weboldalán :
Parancs és Pokol FAQ

Azért még elmondanám előre, hogy a játékhoz szükséges egy Sudden Strike 2 + 2.2-es patch és előreláthatóan egy SSN Mod is. Bár lehet, hogy saját moddal fog menni a játék, egyenlőre erre kevés az esély az idő hiánya miatt.

A FAQ-ban elolvashatjátok az alapvető információkat, akinek kérdése lenne az küldheti e-mailben, írhatja ide a fórumba vagy az oldal fórumába is (ide).

Akinek nagyon megtetszett az ötlet és már szeretne is résztvenni, az ircen a fórumba vagy e-mailben már jelezheti is igényét egy helyre a hadseregben. A játék várhatóan 1 hónapon belül indul (ha lesz megfelelő jelentkező sereg, de remélem lesz).
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
9 levél
Válasz 03.07.14. 20:21 #295
Panzermeyer
Üdv!

Egyébként van a fórumozók közt vki,aki saját pályákat készítget(kiemelten azok,amelyekben a magyar egységek is fel vannak használva)?Ha igen,tudna mondani vmi webhelyet az illető,ahonnan le lehet szedni?
2150 levél
Válasz 03.07.13. 20:35 #294
darkforce
Egyébként a honlapot Szedrencs dw-vel hozta össze, de a kódot én kézzel írtam hozzá, mind a html-t mind a cgi-t, szóval a profiknak áll a világ, hagyátok a fenébe a dreamweavert, aki tud az jegyzettömböt használ =)

Panzermeyer : azon a pályán a felső csoporttal ha jól emlékszem fel kell fogni néhány támadást és aztán néhány tankkal el lehet indulni délre és kiszabadítani az alsó csoportot egy kis supportért, aztán a déli partszakaszt kitakarítani, majd mehet a fenti is.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
9 levél
Válasz 03.07.12. 18:19 #293
Panzermeyer
Ja,és a küldetés végén az értékelésnél az mit jelent,hogy mennyi kereszt van,és abból mennyi villog?
9 levél
Válasz 03.07.12. 18:02 #292
Panzermeyer
Üdv!

A Sudden 1-gyel kb. 2 hónapja kezdtem el játszani,de a 6-os pályán,a Katyusán, amikor ledobják az emereimet,és arra a helyre megyek a képernyőn,ahová érkeztek,kilép,tehát azt még nem tudtam végig vinni.Viszont a Foreverben több hónapnyi küszködés után sikerült a német hadjárat 2.küldetését is megcsinálni(amikor egy térképen van mind a 3 küldetés,az elsőn 30 emberrel robbants fel 2 olajfinomítót,a 2.-nál foglald el a térkép felső részétmeg a szigetet keleten,a 3.-nál meg fent van egy nagy csoport,és tisztítsd meg a térképet az ellentől).A 3. küldetést hogyan kellene elkezdeni,melyik csoporttal merre induljak?
4695 levél
Válasz 03.07.11. 10:11 #291
szedrencs
Photoshop 6.1 és Dreamweaver4. Mást igazából nem használtam hozzá.

Az sust.fw.hu-t pedig Photoshop, DW4 és Flash5-el csináltuk.

Egyébként - szerintem - van különbség, hogy 3 v. 5 embert ültetsz be a tankba. 5-el gyorsabb minden. A kukucskálót meg be kell csukni, ha lőnnek rád a galád ellenfelek.
9 levél
Válasz 03.07.11. 01:00 #290
Panzermeyer
Üdv!
Talán 1,5 évvel ezelőtt volt egy vita,hogy hogy van-e különbség,ha egy tankba 3 embert,vagy 5-öt ültetünk.Lehet,hogy a tűzgyorsaság változik,nálam a legfőbb érv az 5 fő mellett,hogy erős géppisztolytűzben nem ritka,hogy meghal a tank tetején kukucskáló ember,és ha 3-ból egy maghal,akkor nem tud lőni.Jó a reakció időmEgyébként a " játszótárs" részt hol találhatom meg ezen az oldalon?A készülődő játék pedig nagyon jó,mindenkinek ajánlom.A magyar egységek az SSNM-ben pedig kiválók!
1541 levél
Válasz 03.07.11. 00:30 #289
Bugs Bunny
off
MIvel csinaltad a weboldalad? Dreamweaver 4?
on
2150 levél
Válasz 03.06.15. 15:47 #288
darkforce
Nahh, eléggé lehanyatlott ez a topic, de gondolom itt elkezdem híresztelni, hogy néhány ember kezdeményezésére a honlapunk belekezdett egy eléggé komoly játék megvalósitásába. Ez amolyan táblajáték kibővitve Sudden Strike-al. A lényege, hogy egy európa térképen játszanánk és a játékosok hadseregeket irányitanának, ill. lenne minden országnak (nagyhatalomnak csak) egy fővezére, akivel együtt csapatmozgásokra támadásokra védekezésekre tennék a fejüket. Az összeütközéseket/csatákat Sudden Strike 2 2.2 verzió + SSN Mod 2.0-val játszanánk (ez a legjobb erre a célra).

Szóval akit érdekelne a dolog, az utána olvashat a már nem is kevésbé bonyolult rendszerének a fórumán :
http://www.freeweb.hu/wargamer/wg.cgi?site='forum';page='3';type='2';

Vagy lehet érdeklődni iránta a #wargamer -en =)
Amennyiben kész lessz, szeretnék sok játékossal elkezdeni, így lényegesen izgalmasabb lenne, mintha csak 5-en játszanának... Minden véleményezőt ill. segitőkész embert is szivesen várnánk a szervezők közé =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2150 levél
Válasz 03.05.19. 21:27 #287
darkforce
Hát 60hz-en nekem kifojna a szemem, de ha így is birod a képet, akkor hajrá =)))

Egyébként aki szeretne játszani SSN Mod 2.0-val multiban (csak könnyed baráti játék, nem véresen komoly profik vannak itt) azt szivesen várjuk ircneten a #wargamer channelen, persze játszunk itt sima sust2-t RWM-et APRM-et Soldat-ot meg DoD-ot is =)

Csak azért mondom, mert rendszeresen azért maradnak el mostanában a csaták, mert nincs annyi ember, hogy jóízüen leamortizáljuk a pályát ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3973 levél
Válasz 03.05.18. 19:17 #286
Petyo
Hali!

Azóta megoldódott a probléma. A képernyőfrissítéssel volt a baj.
A bátyám átállította amíg én nem voltam a közelben és 85 hz-en nem akart menni. Visszavettem 60hz-re és most megy szépen.
Azért kössz.
Üdv!
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
2150 levél
Válasz 03.05.14. 23:57 #285
darkforce
Valszeg nem a monitorral van baj, hanem valami probléma lessz, mivel összeakad a sust a géppel és az olyannyira lefagy, hogy az alaplapig kiakasztja a gépet, azthiszem nekem is volt ilyen, de akkor úgyis tervezve volt a format c: és azóta nem jött elő újra a probléma ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
1541 levél
Válasz 03.05.13. 18:07 #284
Bugs Bunny
Csak a ss-nel nem megy a monitor?
3973 levél
Válasz 03.05.13. 14:38 #283
Petyo
Halió mindenki!

Jó rég nem járt itt senki, de azért én beírok, hátha valaki elolvassa.

Tegnap este, kedvem támadt játszani szeretett gémemmel. Persze, a Sudden Strike az.
Fel is raktam és nekiálltam. Sajnos mivel már elég késő volt, hamar abba kellett hagynom.
Ma oda ülök, hogy folytassam és lám, nem működik.
AZ AGYAM ELDOBOM.
Mikor betöltené a pályát kikapcsol a monitor. Dehát tegnap gond nélkül ment. Fogtam uninstalláltam és felraktam megint, de így sem megy. Persze előbb megnéztem az energiaellátást és minden rendben volt.
Nincs valami tippetek, hogy mi lehet ez, és mit csináljak?
PLZ segítsetek
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
2150 levél
Válasz 03.04.13. 20:44 #282
darkforce
Hát, azért a taktikát tekintve igenis eléggé kibővítené a lehetőségeket, ha lehetne járműveket is szállitani =) Jókis hátbatámadások lehetnének ... gondoljunk csak bele ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
1541 levél
Válasz 03.04.13. 11:03 #281
Bugs Bunny
azért annyira nem hiányzik az a járműszállítás,én tökéletes elvagyok anélkül is
2150 levél
Válasz 03.04.09. 20:02 #280
darkforce
Valszeg azért nincs schwimmwagen, mert a motor nem tud olyat, hogy egy egység vizen is meg földön is egyszerre tudjon mozogni, ez lehet az oka, sajnos ez nem ofp, ahol gyak. mindent meglehet valósítani egy sima addonban is =)

Azért elég jó ígyis, bár a járműszállitás nem ártana tényleg már ... =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
1541 levél
Válasz 03.04.09. 16:30 #279
Bugs Bunny
uuu,vissza olvastam
tényleg jól töröm a magyart,olo
4695 levél
Válasz 03.04.09. 10:30 #278
szedrencs
Te is jól töröd ám a magyart

Igazából nem tudom miért nem rakják ba a jó kis Schwimmwagent egyik modba sem, mert tök jó lenne.

Végre lenne egy olyan egység, amelyik gyors, lehet vele embereket szállítani vizen, oda-vissza.

Nem is tudom, miért nincsen benne...
1541 levél
Válasz 03.04.08. 22:27 #277
Bugs Bunny
Majd legfeljebb kitalálunk kétéltű tankot, tényleg, az nincs is a ss;2-be, pedig sztem nagy buli lennne átmenni vizen szállító hajó nélkül, és persze voltak ilyen kétéltüek a valóságban is, nem?
Én úgy tudom, van egy ilyen tankos könyvem, amiben benne van szinte minden tank, bár mondjuk azért vannak hiányosságok, mint például az, h nincsen egy magyar tankse benne, bár lehet van, majd megnézem, most nincs kedvem elővenni a könyvet
2150 levél
Válasz 03.04.08. 22:11 #276
darkforce
Tökmind1, SSN-mod alá ha elkészül bármelyik, akkor mindenképpen jó ... Egyébként szerintem elég gázos, hogy nincsen vizi járműszállitó egység, csak gyalogosokat lehet szállitani, az SSN-be vannak ilyen Sturmboot-ok, melyekkel gyorsan és könnyedén lehet szállitani egységet (mintha egy tankon lennének), de más nincs sajna.
APRM -be lessz még ilyen gyalogosszállitó csónak, de tank szállitás ott se lessz...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2319 levél
Válasz 03.04.08. 07:24 #275
matarese
Normandiás, ha jól tudom még nincs, de Iwo Jima partraszállás van.
Egész jó, csak nehéz.
2150 levél
Válasz 03.04.07. 22:41 #274
darkforce
Hehe, én csak játékterembe próbáltam, lenyomtam egy flash gámát a srácokkal, nem voltak valami nagy profik, mivel kegyetlen gyorsan elvertem mindegyikőjüket, miközben ők egymást írtották, szóval letaroltam őket, de azóta nem is játszok a játékkal... Minden oldalon csak néhány egységre kell koncentrálni és megnyerted ...

De ez nem Generals topic úgyhogy nem is beszélek róla tovább.

Egyébként biztos van partraszállásos pálya nemtudom, még nem néztem utána, annyira nem is hiányzik, bár pl. SSN Mod 2.0-ban már egész jó hangulata lenne, mivel nagyon jók benne a robbanások, szóva egész kis feelinges csata lenne...

Egyébként meg egy kapitalista húzás miatt kerültek ki egyes egységek a játékból. A készitők már inkább tömegjátékot készitettek volna és ezért egyenlővé akarták tenni az oldalakat, szóval ha valamilyen egységnek nem volt meg a párlya a másik 4 oldalon, akkor azt kivették... A modok ezen gyorsan segítenek ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
1541 levél
Válasz 03.04.07. 21:04 #273
Bugs Bunny
Ehh, multiban épp tegnap próbáltam ki a generalst, hát igen, tényleg nem rocc játék, csak mivel h még nagyon kezdő vagyok a gaméban(nem is akarok több lenni,már nincs is fenn a gépemen szal úgy kikaptam h csak naaa. Mikor megint jáccottunk akkor is kikaptam volna, csak szerencsém volt, mert havernak lefagyott a gépe, hihi

és miért hagyták azokat az egységeket az 2-ből, ami az 1-be van?

amúgy van olyan mod,amiben a partraszállás van? Én próbáltam már csinálni pályát, csak elég gagyi lett+valamitől mindig befagyott az editor
2150 levél
Válasz 03.04.06. 23:16 #272
darkforce
Generalsal egész jól elszórakoztam, amíg végig nem vittem az egyjátékos részt, utána már nem ér sokat a játék. Multiban abszolút veri a Sudden Strike. Én utóbbi játékot nem is a grafikai arányosságok miatt szeretem, hanem a hihetetlen jó háborús hangulat és a nagyon jó taktikus játékmenet miatt.

Egyébként SSN 2-ben benne van minden egység a Sudden Strike 2-ből és még +70 fajta egység, melyek nagyrésze azok az egységek melyek benne voltak az első részben, de a 2. -ban kihagyták őket. Persze játékmenetbeli újitások is vannak tömkelegével, jóval nehezebb a játék a gép ellen, viszont sokkal élvezetesebb is, nincs olyan hogy 3 tankkal végigmész az egész térképen. Mondjuk néha zavaró, hogy 3 -al még oké hogy nem, de 30-al se tudsz átmenni egy ellenséges álláson...

APRM meg még nem készült el a 2. részhez, de az meg fizetős lessz, majd a warezos gyerekek úgyis megoldják ...

Azért az SSN mod nagyon jóra sikerült ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
1541 levél
Válasz 03.04.06. 22:05 #271
Bugs Bunny
jó,köszi,über vagy
holnap lefogom szedni!valószinűleg valamikor befogom szerezni a forever-t is!amúgy van valahool olyan leírás,h milyen takok vannnak a gaméban?szal az összes eddigi tank-kéne ami van a SS2-be+ugye SSN+APRM mod-ba,mer nagyon kiváncsi vagyok

ehh,különben,ma jáccottam a c&c generals-al,sztem nem annyira jó,mint ahogy híresztelik,annyira utálom h olyan eltérőrk a méretek!egy tank nagyobb egy erőműnél!annyira szar!éppen ezért szeretem a ss-t,itt legalább nincsenek ekkora eltérések,bár...
2150 levél
Válasz 03.04.06. 19:32 #270
darkforce
www.strategic-gaming.net

Ha nem tudsz németül, akkor a wargamer.fw.hu-n találsz rá közvetlen linket is a hírekben, most lusta vagyok elmenni oda és bemásolni, meg önreklám rulezz =)))

Egyébként nagyon rulla a gém, ma kipróbáltam és valami kegyetlen hangulata van, emellett még a combat mission is elbújhat ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
1541 levél
Válasz 03.04.05. 22:42 #269
Bugs Bunny
2.rész megvan
akkor az ssn mod-ot honnan lehet leszedni?
2150 levél
Válasz 03.04.05. 22:11 #268
darkforce
Hát van 2 db régebbi verziója is, ami megy sima SuSt-al, de egyébként Forever kell hozzá, ami nem is csoda... Egyébként megéri beszerezni a forevert már csak ezért is.

És a 2. részt is megéri beszerezni, hiszen most jelent meg hozzá a csodálatos fantasztikus zseniális SSN Mod 2. része, amiben az én hangjaim szerepelnek a magyar tankokhoz (igen, vannak benne magyar tankok is)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
1541 levél
Válasz 03.04.05. 20:24 #267
Bugs Bunny
ehhez a modhoz kell a SS Forever?me az nincs meg...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.