Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Sudden Strike

16 levél
Válasz 02.08.19. 17:19 #116
magyi2
Tehát akkor emberek itt a nagy feladat: megragadni a pénztárcát, Cd-irót, Internet hozzáférést... és megszerezni a SS II-t. Majd dobni nekem egy emilt aztán jöhet a II. véhás multi-party.
Na Wiederseh'n!
2150 levél
Válasz 02.08.19. 00:31 #115
darkforce
Állandó suddenstrike szerverek nem léteznek, a hivatalos oldalakon lehet találni néhány szervert ott lehet játszani, csak sok ott a bunkó emberke, szóval ajánlom inkább a baráti kört, főleg itt hazánkba mert elég sok játékos van csak nemnagyon játszik senki se mostanában =)

A SuSt2 meg még túl friss 11 napos ahoz hogy sokan nyomják (legalábbis úgy tudom 8. án jött ki nem ?, mind1).

Egyébként kössz magyi2 hogy előbbre hoztad a topicot, rá fért már egy kis frissités, eléggé elhagyatott volt ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
16 levél
Válasz 02.08.17. 19:21 #114
magyi2
Nem tud valaki egy Sudden Strike 2-s multiplayer servert?
16 levél
Válasz 02.08.17. 03:51 #113
magyi2
Csak azért írok, hogy elöbbre repüljön a topic. Sudden Strike 2 rulez
2150 levél
Válasz 02.07.30. 21:16 #112
darkforce
hehehehe =)

engem egyszer már ledorgáltak mert illegal oldalakat reklámoztam, de ahogy nézem ez a hozzászólás már out of date, mert ma már rég letöltötte mindenki az ssf-et =)

Aki gémelni akar az gyüjjön irceneten a #suddenstrike.hu szobába =) Este hat után tuti van ott valaki
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2284 levél
Válasz 02.07.30. 21:05 #111
Daedalus
Szia Kurt! (Meyer)
Hogysmint?... üdvözöllek a PC dome-ban!
"?"
9 levél
Válasz 02.07.30. 20:49 #110
Panzermeyer
Üdv Mindenkinek!
Tud vki olyan oldalt,ahonnan a Sudden Strike Forever-t le lehet szedni?
2150 levél
Válasz 02.07.09. 23:17 #109
darkforce
Nahh, látom ehez a fórumhoz se szóltak hozzá jó ideje, de hátha a list elejére kerül msot hogy bepofátlankodok megint =)

Ha warez oldalakat nem lehet reklámozni, akkor sima free oldalakat szabad ? =)

suddenstrike.hq.hu <- Készitettünk egy magyar ligát, ami szerintem elég nagy project ahoz képest hogy mennyien látogatták azo ldalt, szóval ha valaki nagy gémernek érzi magát az kérem látogasson meg minket =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
140 levél
Válasz 02.06.27. 12:30 #108
Rommel
Nem, csak szeretem tudni mit kell csinálni, ugyanis nagyon rossz az angoltudásom és a szótáram sem a legtökéletesebb.
Rommel
2150 levél
Válasz 02.06.24. 20:24 #107
darkforce
A játékhoz nincs magyarositás, meg szerintem felesleges is, egy ilyen játébkan nem a szöveg hanem maga a battlefeeling a lényeg. =)

Úgyis kijön hamarosan a kettő, szóval max arra lessz bármilyen magyarositás is, ha lessz ... de nem lessz valószinüleg.

Meg egyébként is mit lehetne rajta magyarosítani ? =) Beleraknánk néhány magyar tankot vagy mi ? =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
140 levél
Válasz 02.06.22. 18:43 #106
Rommel
Üdv.

Ha van magyarosítás, akkor PLZ küldje már el valaki nekem a linket ahonnét leszedhetem, THX elQre is!
Rommel
2150 levél
Válasz 02.06.15. 22:22 #105
darkforce
Hát wing, olyan csúnyát szóltál hozzá, hogy több hónapon át senkinek nem kellett ez a fórum 7))))

Mostanság úgyis eléggé kihalt a Sudden Strike community, de azért mi megújitottuk az eggyetlen magyar Sudden Strike oldalt, amely lehet hogy néhány hónap múlva suddenstrike.hu vá változik =)))

a suddenstrike.hq.hu legyen veletek =)

Wing :
és akkor most mégis miért csináltad meg azt a pályát ? =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4495 levél
Válasz 02.05.07. 18:17 #104
Wing
Darkforce!

1. Én nem szeretlek.
2. Én azért játszadozom a SS német kampányának első pár pályájával, mert:
2.a Nem hitte el VALAKI, hogy meg lehet csinálni a a harmadik pályát is emberveszteség nélkül.
2.b Már régebben írtam egyszer (ebbe a topicba, bizonyítékként megkeresheted valahol az elején), hogy nálam a Sudden Strike kampányának 5-ös német pályája valamiért nem műxik, mert a játék kilép a desktopra.

üdv

Obi-wing Kenobi
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
2150 levél
Válasz 02.05.05. 18:11 #103
darkforce
Hehe, én asszem már vagy 3 hete azt a hülye pályát próbáltam végig vinni a SuSt 2 ben, de sajnos nekem még akkor csak a béta demo verzió volt meg (akkor még csak az volt) és ott elég sok bug volt ami miatt nem lehetett végigvinni.

Egyébként a játékot alapfetően úgy készitik, hogy a páncélosok nagyon sokat fognak jelenteni, ők teszik ki majd a hadseregünk gerincét. Én már a multiplayer módot is kipróbáltam, melyben a legnagyobb újitás és egyben szivatás is az interceptorok (vadászrepülők) amig lelőnek minden ellenséges repülőt a közelben.

Wing :
én is szeretlek meg minden, de a kijelentésed nem egészen rám vonatkozott, hanem valamiféle általános alany tartózkodott benne (értsd szerepelt, volt). Így hát az én SuSto os tudásomtól függetlenül kellene értékelni a valóságtartalmát a mondatnak. Persze utóbbihoz hozzátartozik az is, hogy bár most tapasztalt játékosnak tartom magam, már nem szoktam a sima Sudden Strike német kampányának első néhány pályájával játszadozni, hanem ezt naggyából egy éve tettem, amikor még kezdtem játszani a játékkal.

Erről ennyit.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2342 levél
Válasz 02.05.04. 22:08 #102
Bismarck
szevasz Kolin
nos az én angoltudásom kimerül a tőmondatokban bár a szöveget azt értem mindig csak a rajzot nézd mert annak van értelme
a pilótákat le kell vinni aztán elvileg a keleti szigetre vagy mirer kell vinni őket repülővel de ez nekem nem sikerült mert soha mert egyszer a repülő fordulás közben lekaszálta a reptér szélén várakozó pilótákat vagy pedig el se jutottam vagy pedig amit írtam a tankon ültek s leszedték őket ráadásul ami maradt 2 pilóta meg nem tudott menni mert az egyik repülő megállt a kifutópályán és nem mozdult.........

UI:nem szerintem nem
ha jol megnézed M26 pershingek vannak amik a legerősebbek voltak az amcsiknál és ellenük 45 vagy 37 mmes ágyúk vannak abból is kb 5 van összesen
tehát csak a teljesen új sebzést lehetett megtapasztalni ami realisztikusabb

én teljes 5 embert ültettem (a partraszálló hajóról kiszedtem a 2 crewjét és már is megvolt
van különbség biztos mert lassabban tölti be az új lőszett asszem..............
www.wargamer.hu
4495 levél
Válasz 02.05.04. 20:34 #101
Wing
Bocs, hogy nem tartottam be az ígéretemet (24 óra), de olyan kemény gyomorrontást kaptam valahol, hogy már 2 napja nem "eszek" mást, csak cukor nélkül teát összeöntve szőlőlével, meg valami port bele, de ebből is alig tudok egy kávéspohárnál többet inni.
Szóval ez van, de amint felgyógyulok, le fogom írni azt a bizonyos 3. pályát.

Más:

ITT KIJELENTEM, HOGY AKI NEM TUD ELJUTNI A HARMADIK PÁLYÁIG (NÉMET KAMPÁNYBAN KÓD NÉLKÜL) ÚGY, HOGY EGY, AZAZ EGY EMBERT SE VESZÍT, AZ LAMER!

Ja, teljesen felelőtlen kijelentés volt, elismerem, úgyhogy újra bocs mindenkitől, habár ha nem csal az emlékezetem, mintha "gyakorlott játékos"-ként jellemezted volna magadat, így számomra érthetetlen a kifogásod. Akik viszont tényleg most kezdik a SS-ot, azoktól tényleg bocs (3x), bár alapban feltételeztem a hozzászólásom elolvasásánál valami SS tudást. Na de "akinek nem inge, ne vegye magára"!

üdv

Wing
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
6609 levél
Válasz 02.05.04. 14:19 #100
Kolin Mekré
Üdv!

Gyér angol tudásommal nem igazán tudtam hogy mi a feladt , csak azzal voltam tisztában hogy az eligazításon a "gócpontokat" kell felszámolni. Nekem is kiszabadultak a pilóták, akkor ezeket a reptérre kell levinni a jobb alsó sarokba?
Nekem még azt is kiirta játék közben, hogy pár perc mulva lezuhannak a gépeim mert kevés az üzemanyag, , azért nem tudtak leszálni mert a reptér le volt bombázva, erre gyorsan elfoglaltam azt a két angol technikus teherautókat, majd ->"automata javításra " tettem és kijavították a kifutót, a vicc az egészben hogy már majdnem zsír volt a kifutó amikor lezuhantak a japcsi repcsik
Jó játék lesz!


ui.:
Én úgy érzem mintha a páncélosok túl erősre sikerültek, nemde? Egyszerüen nem tudták semmivel se kilőni őket, ighaz azért mert a tapasztalt profi embereket tettem bele...
szóval jó játék lesz!
Aprpoó:
Te mennyi embert ültettél be a tankba? Mert 3 emberrel már harcrakészen müxik, de 5 ember fér el benne, és különbséget nem vettem észre ha 5 vagy 3 ember volt benne..
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
2342 levél
Válasz 02.05.04. 13:30 #99
Bismarck
ja Kolin rohadt yo a demo minden járművet elfoglalhacc
de a tankon szállítás aszittem tudnak lőni yol rá pacsáltam
pilotokat kellett kimenteni és felpakoltam őket a tankra a reptéret meg tankokkal az élen rohamoztam és az összes pilótát leszedték a tankokrór de a repülő terek a legjobb újítások szerintem
www.wargamer.hu
6609 levél
Válasz 02.05.03. 23:16 #98
Kolin Mekré
ÜdV!

Srácok töltsétek le a második rész demoját!
Nagyon jól sikerült! A legjobban az az újítás nyerte el a tetszésem, ha a tankból kidugja a fejét a srác akkor többet lát be, sőt embereket is lehet a tankokra pakolni, persze igy nem tudnak lőnni, és sebződnek, de jól lehet szállítani őket.
Kár hogy a demoban japcsikkal vagyok, igaz szövetséges tankokkal kell menni.
Pedig de jó is lenne egy tigris és 1-2 párduccal nyomulni ...

Egy valami viszont nem tetszik, ami már az egyben is feltünt: ez pedig a tankok "darabos mozgása" Olyan mintha beszaggatna, szóval lehetne folyamatosa mozgása, kijavíthatták volna.
Én nagyon várom a a teljest.
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
2150 levél
Válasz 02.05.03. 19:51 #97
darkforce
Wing :
nem árt tudni, hogy egy olyan játékos (értsd: a játékot használni kívánó egyén) aki most kezdte a tapasztalatgyüjtést a játékban egyből ilyen módszerrel indulna neki a küldetésnek, így a kijelentésed mely szerint :

ITT KIJELENTEM, HOGY AKI NEM TUD ELJUTNI A HARMADIK PÁLYÁIG (NÉMET KAMPÁNYBAN KÓD NÉLKÜL) ÚGY, HOGY EGY, AZAZ EGY EMBERT SE VESZÍT, AZ LAMER!

abszolút helytelen és felelőtlen, mely nem hű a valósághoz. Bocs, elhagytam a szinonímaszótáramat =)

teeb :
nemhiszem, hogy egy 50 ember napokig lőné egymást egy csatában, bár volt ilyen is tény, de ez időgyorsitás nem elfogadható egy ilyen játékban, mert akkor igencsak kicsinek bizonyúlna a pálya és valahogy a hálózati játék hangulata is igencsak gyenge lenne.

A legjobb megoldás az az, hogy előre megadott egységekkel kezdünk, illetve különböző furfangos ötletekkel oldjuk meg az épitkezést (pl. előre legyártott épületeket szerelünk össze stb.) de ezek is csak a futurisztikus rts ekben lennének helyénvalók, nem úgy mint a Warcommanderben, ami szerintem meg se mukkanhat a SuSt mellett =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
70 levél
Válasz 02.05.03. 01:16 #96
teeb
"Egy reálist rts ben nem lehet épiteni, mert nemhiszem hogy akár a jövőbe akár a jelenbe néhány óra alatt felhúznának egy vasszerkezetet!"

Tudni kell, hogy a játszhatóság érdekében hol lehet a realitást áthágni (jelen esetben az időarányok torzításával).
Pár hónapja kezdtem tervezni egy táblás-fantasy-t. Mivel belepakolnám a lények étkezését és szaporodását is, ezért össze kell nyomnom az időt, de létre kell hoznom egy olyan arányt, kialakítanom olyan megoldásokat, hogy az időaránytalanság ne legyen zavaró (ugye étkezni kicsit többet szoktunk, mint szaporodni, vagy nem ? ).

Ugyanezekkel a meggondolásokkal lehetne élni WW2-nál is.
4495 levél
Válasz 02.05.02. 20:17 #95
Wing
Ah, nem bírja a modemem. Csak 56kilos, és ugy sokáig tartana

Ne copyzzatok, pls

üdv(R)

Wing(R)
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
2342 levél
Válasz 02.05.02. 19:29 #94
Bismarck
itt ez mind nagyon szép és yo de inkább lessétek meg a Dome híreket (szinonímák: PC Dome News/ News.php...stb.
Sudden II demo irány tölteni a sok pofázás(szinonímák: duma/locsogás/csiripelás/trécselés...stb. hejett!!!!!!!!!!!!!!!!

szóval Sudden Strike II demo DOWNLOAD
www.wargamer.hu
4495 levél
Válasz 02.05.02. 19:20 #93
Wing
<gondolat> Egyszer megölöm ezt az embert!</gondolat>

Kezd egy kicsit elegem lenni belőled! Illetve már k*rvára!

2. pálya: Mi történik, ha két úgyúval elkezded lőni a két tornyot vaktában? A két torony MEGSEMMISÜL! Bezony ám, nem átváltozik jégcsappá, nem szublimál el, sőt! Mégcsak nem is olvad meg(!!!). Na jól van. Tegyük fel, hogy én egy german officerrel (tudod, Lüger pisztoly a zsebében), szóval egy officerrel én szépen ÓVATOSAN, nem kapkodva, nem, nem, hanem ÓVATOSAN közelítek a sniper felé, és mivel a german officer (és úgy általában minden officer) MESSZEBBRE, értsd MESSZEBRE lát, mint a sniper, a képernyőn fel fog tűnni egy darab sniper, amint békésen álldogál, és NEM VESZ ÉSZRE! ISMÉTLEM NEM-VESZ-ÉSZRE! Bezony ám, eh... Nos, ezután mit csinál a gyakorlott Sudden Strike-os? Na mit vajon? Igen, jól sejted. Ráirányít barátságosan EGY, ILLETVE KETTŐ ágyút, és akkorát puffant a seggébe, hogy az MEGHAL! TEHÁT MEG-HAL! (Szinonimák, a könnyebb értéshez: elpusztul, elhuny, elpatkol, megdöglik.) ÉS NEM VESZTETTEM EMBERT! NEM! VESZTETTEM! EMBERT! Ehhe **** ***** ********* *** **** ****.

üdv (?)

Wing

Ui: mivel a 3. pálya leírása kicsit hosszabb, mint hogy online neki kezdjek írni, most ezt nem teszem, de 24, azaz HUSZONNÉGY órán (értsd: 86 400 s) belül ide LE FOGOM ÍRNI!
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
2150 levél
Válasz 02.05.01. 22:25 #92
darkforce
Wing :
azt elhiszem hogy az első pályán ahol francia tankokat kell szarrá lőni, ott senki sem veszít embert, bár ott is könnyen lehet mert csak el kell foglalni azokat az ágyúkat.

A második pálya ugyanaz ugyebár csak ott a hidat kell bevenni, nos én mint gyakorlott játékos a mesterlövész miatt is vesztettem vagy 2 embert, szóval itt már alapban lehetetlenségnek tartom hogy bárki ritkulás nélkül végigvigye a pályát.

De hogy a 3. pályán ahol az elején még rohamozni is kell, ne veszítsen embert az ember az lehetetlen, ennyit erről =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4495 levél
Válasz 02.05.01. 21:04 #91
Wing
Mindenkinek:

Hol lehet bolsevik kémeket feljelenteni?

Hát bakker te darkforce, német campaign, Sudden Strike nevű játék, CDV kiadásában, tudod, amelyiknek olyan gyenge introja van!

ITT KIJELENTEM, HOGY AKI NEM TUD ELJUTNI A HARMADIK PÁLYÁIG (NÉMET KAMPÁNYBAN KÓD NÉLKÜL) ÚGY, HOGY EGY, AZAZ EGY EMBERT SE VESZÍT, AZ LAMER!

üdv

ÉN
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
2150 levél
Válasz 02.04.30. 22:26 #90
darkforce
teeb :
kösz hogy regisztráltál az oldalamba.

Ajánlom a többeiknek is =)

Egyébként sejtem hogy te milyen játékot gondolsz el, de néhány dologba alapfetően bele tudnék kötni. Egy reálist rts ben nem lehet épiteni, mert nemhiszem hogy akár a jövőbe akár a jelenbe néhány óra alatt felhúznának egy vasszerkezetet!
Az egységlimitről pedig van egy jó példám. Hasonlítsuk össze a "mindenki által közkedvelt istencsászár szupergémet" a StarCraftot (amely mellesleg szerintem egy kalap sz*rt sem ér) a Sudden Strike al. Az eggyikben játékosonként (hálóztai játékban) 200 a limit, a másikban 1024. Aszthiszem mindenki tisztában van azzal, hogy melyikben kell gyorsabban nyomkodni az egeret, és most vessük ezt össze azzal hogy mennyi a limit a két játékban, merthogy az sokak állitása ellenére sem igaz, hogy az Sc ben taktikázni kéne. A Sudden Strike az eggyetlen rts ami a taktikai játékstílust valamennyire is belevitte ebbe a világba.

Egyébként ha a játéknak olyan AI je lenne, hogy simán reszketés nélkül elküldhetném a tankomat a pálya másik végébe, akkor megoldható lenne az amit mondassz. (a készitők még ilyen apróságokra se gondoltak, hogy ha csata közben hátrébb küldöm a tankot, akkor nem túl szerencsés hogy megfordul)

Wing :
én belekötök a hozzászólásodba =)
Itt leszek bolsevik kém, ha te egy egységet se vesztettél =) Melyik kampány egyébként ? =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4495 levél
Válasz 02.04.30. 19:49 #89
Wing
Hmmmm.... kedves vaskancellár, nem volt benne helyesírási hiba, úgyhogy nem szükséges átnézned, mert már megtettem

Egyébként ha nem nekem szólt, akkor bocsika.

na üdv mindenkinek,

Wing
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
2342 levél
Válasz 02.04.29. 21:36 #88
Bismarck
Was???????????

én semmit asszem

ez egy nagyon szép kerek hozzászólás
(és elég közel áll a valósághoz is)
szépen meg van fogalmazva bár a hejesírási hibákat nem néztem



1ébként most komojan vagy én nemvettem észre vagy te nézted el de én ebbe a hozzászólásodba nem kötöttem bele
(kivételesen
www.wargamer.hu
4495 levél
Válasz 02.04.29. 21:21 #87
Wing
Herr General von Bismarck!

"Ahhoz képest, hogy egy nap alatt jutottam el (KÓD NÉLKÜL) a hatos pályáig, elég jó az, hogy nem vesztettem emberkét a harmadik pályáig.
Amúgy a tankvadászok lövegtornyai azért nem fordulnak, mert ha jól megfigyeled, akkor az jóval nagyobb kaliberű, mint a sima tankok lövegei, ezáltal jóval nehezebb is, stb. stb. stb. Magyarul nem az Elefántokkal, meg a Ferdinándokkal kell rést törni az ellen frontjában, hanem tankokkal, vagy a gyalogsággal."

Ebben a hozzászólásomban mit kifogásoltál?

"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
4495 levél
Válasz 02.04.28. 21:16 #86
Wing
Én azt modnom, hogy kicsit csinálhatták volna még az AI-t mert így csak egy gyenge közepes.
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
70 levél
Válasz 02.04.27. 22:32 #85
teeb
"egy jól irányzött lövés után (merthogy a valóságba le lehetett lőni a lánctalpat anélkül hogy a tanknak baja lett volna)."
Pont ezt mondom én is. Hidd el meglehet csinálni úgy is reálisabban, hogy a játszhatóság ne lássa kárát (sőt).
A fő problémám az RTS-ekkel az, hogy inkább az számít, hogy mien gyorsan nyomkodod az egeret, mint az átgondolt stratégia kivitelezése. Erre megoldás a kevesebb egység, (amit nem egyszerű létszámlimittel lehetne elérni) vagy egyfajta félautomata (ha úgyteccik inteligens rendszer bevezetése).
Engem épp ezek miatt jobban izgat a tervezés, mint maga a játszás.
A nagyseregek ellen nincs kifogásom (az utóbbi bevezetésével).
Multiban nem volt lehetőségem kipróbálni a gémet.
Nagy csapatok esetén ideális lenne 1 olyan megoldás, hogy az egyes parancsnokok szerepét átvennék az 1 oldalon álló játékosok (ld. Battlezone2), és neten a játék akár addig folyhatna, míg az egyik csapatból mindenki ki nem lép (vagy le nem győzik őket).
Tehát lenne egy főparancsnok, aki irányítaná az esetleges építkezéseket, és azokat a csapatokat, melyeket másnak nem adott ki.
A többiek a kiadott csapatokat menedzselnék (raj, szakasz, esetleg század), amelyek az utolsó katonáig tudnák mit csinálnak. Ez azt jelenti, hogy ha nem akarsz vesződni minden katonával külön (vagy 1ségesen küldeni a halálba) vesződni, mint a SS-ban, akkor elég csak kiadnod a szakasznak, hogy foglalja el pl. az adott épületet, esetleg állíthatsz az agresszión, a lőszerpazerláson, stb. és a csapat odamegy és intézi a dolgot a rendelkezésére álló eszközökből (mindenesetre nem löveti le magát, ha nem muszáj).

A levelet közben megkaptam, köszi.
2150 levél
Válasz 02.04.27. 21:44 #84
darkforce
Én is a realitás híve vagyok, ezért is választottam a Sudden Strike ot, mivel ez adja a legjobban vissza mindezt az rts ek közül. Viszont tény, hogy a tökéletes játszhatóság és a realitás csak kompromisszumokkal fér el egymás mellett. És lényegében ezt adja a SuSt. Ha minden reális lenne, akkor olyan dolgokat is bele lehetne rakni hogy tönkre megy a tank a portól, lefullad hasonló, de mint bárki más a programozók sem mertek belegondolni abba, hogy mennyi mindennel húzhatnák a valóság felé az egészet, mert annak a felsorolásnak sose lenne vége. A lánctalppusztulás szerintem elég jó lett mind játszhatóság mind realitás szempontjából, bár elég idegesítő, hogy mindig bizonyos életerő után következik be, nem pedig egy jól irányzött lövés után (merthogy a valóságba le lehetett lőni a lánctalpat anélkül hogy a tanknak baja lett volna).

A Sudden Strike taktikai játék, teljesen eltér a többitől és ezt legnagyobb mértékben a hatalmas seregek jelzik, véleményem szerint hatalmas hiba lenne, ha ezt az erényt feladnák az élethű csapatfelosztások miatt. A Close Combat az nem rts, úgyhogy nem lehet összevetni a SuSt -al.

APRM az igen, 73 mega, de szerintem ne töltsd le, ha még akarsz SSF ezni =) Vagy akkor 2 db SSF kell a gépre, van hozzá meghatározás, hogy melyik file mi.

A Sust 2 bétájában, pedig van egykét bug, ami kegyetlenül elba**a a játék játszhatóságát, úgyhogy még nem beszélnék a teljesről ...

WarGaming forever ! http://wargamer.hu
70 levél
Válasz 02.04.27. 18:34 #83
teeb
Üdv!

Pontosan meik file-t kell letöltene, mert amire én pl. ráböktem az 73MB, és ha valami ilyen méretű, akkor rákell úszítanom ADSL-s ismerőst.
Én gondolkodtam azon, hogy lehetne megoldani, hogy realisztikusabb legyen ez a páncéltörés dolog és játszható is maradjon.
Előszőr is nem kell annyi tankot bezsúfolni a térre. Ennyi mellé annyi gyalogos járna, hogy tele lenne vele a pálya.
Attól még játszható maradhat egy játék ha nem mind1ik tank uaúgy. döglik ki (előszőr leáll. aztán felrobban). Ha ennyire megcsinálják reálisra, abból következik, hogy nem azt kell látnod állandóan, hogy a tankod először lerohad, aztán nemsokkal készőbb tuti felrobban, hanem kialakulhat úgyis a csata, hogy ott elvan még nagyon sokáig (mondjuk, amíg el nem vontatják).
Egy realisztikusabb játék nem lenne játszhatatlanabb, csak pont megoldaná azt a problemát, amit Dune2 óta utálok, és persze teljesen más taktika kéne (mint a valóságban is). Úgy érzem, hogy ezt a dolgot a CloseCombat sorozatban jobban sikerült visszaadni. A két prg. keverése lenne a tuti megoldás (szerintem).
"se gránát se kis ágyu nem használ ellene, háta mögé meg nem kerül senki." -ez pontosan így is volt, és jó lenne ha erre már a játékgyártok is rájönnének.

SS2
Úgyérted, hogy mindenki messzebb tud lőni (tankok) ?
Ígéretes, amit írsz.
Előbb-utóbb rá fognak jönni, hogy lehet reálisan megcsinálni egy gámát, úgy, hogy még a játszhatóságát is növeljék.
Honnan lehet esetleg letölteni ezt a bétát ?
teeb@freestart.hu

THX
2150 levél
Válasz 02.04.27. 16:45 #82
darkforce
teeb :
az APRM et le lehet tölteni a www.thealliedpower.net ről, bár elrontja a sima Sudden Strike ot =)

Először az első részről mondanám, hogy a robbanások szerencsére csak látszatra ugyanakkorák, ezt leginkább azzal lehet tesztelni, hogy egy Tigrisnek a 88 mm es ágyujával néha hiába lövöd a dög gyalogosokat, nemnagyon akarnak gyorsan meghalni (persz csak akkor ha az első lövést túlélték). Míg ha egy IS-2 nek a 112 mm es ágyujával küldessz néhány emberke közé halált, akkor tömegesen mennek át a túlvilágra. Bár igaz, hogy az ágyuk néhol ütthetnének nagyobbat is illetve kissebbet is, eléggé szivatós lenne az hogy mondjuk egy tigrissel végigmész egy egész hadseregen, mert se gránát se kis ágyu nem használ ellene, háta mögé meg nem kerül senki.

A 2. rész egyébként még csak béta demó verzióban jelent meg amit csak illegális eszközökkel lehet megszerezni (elvileg persze). Bár nagyon sok benne a hiba, naggyából körvonalazódik, hogy sokkal nyíltabb csaták lesznek benne, mivel itt már hiába lát messz egy egység, túlzottan nagy különbségek nem lesznek. Tehát eggyes pontokat csak rohammal lehet majd bevenni. A tankoknál pedig lessz olyan lehetőség, hogy a benne lévő tiszt vagy bármilyen emberke kidugja a fejét és megnöveli a tank látótávát, persze ha rálőnek a tankra akkor visszahúzódik és nem fog az egész semmit se látni. Erőteljes légierő lessz majd a játékba, a repülők is nagyon szépek, ez előbbit igazolja az is, hogy megjelenik egy újfajta repülés a vadászrepülés/repülők (interceptors). Ezek minden levegőben lévő ellenséget leszednek és addig amíg le nem lövik őket (vagy talán egy idő múlva is (idáig sose jutottam el, mert mindig lelőtték idő előtt őket)) cirkálnak a levegőben.

Ez elmegy egy kicsinek ?= )
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
70 levél
Válasz 02.04.26. 18:53 #81
teeb
Darkforce:
Köszi, azt kipróbálnám.
Ez a beállítások között van, vagy hozzá kell csapni valami addont (bocsi) ?
A 2. részről áradj nekem légyszi 1 kicsit!
Ez a probléma nem csak a páncéltörésre vonatkozik, hanem a robbanások erejére is.
Az összes gránátrobbanás kinézetre ugyanakkora, és tartok tőle, hogy hatékonyságban is.
Az rendben van, hogy a 37mm-es elég gyorsan tüzel, de annak nem rombol ekkorát a gránátja a gyalogokon, vagy nem ?
2150 levél
Válasz 02.04.26. 17:56 #80
darkforce
Igen, azthiszem a társalgók nagy része tisztában van a 2. vh-nak a harci körülményeivel. Hozzáteszem hogy oroszországba a hadművelet elején még a szarazság és a por is nagyobb károkat okozott mint az orosz haderő. Bár akkor még néhány százas német csapat is képes volt egy egész orosz ezredet semlegesíteni.

Az orosz hadsereg tankjai lényegében az igénytelen tűrésre voltak tervezve, de talán ez is vezetett ahoz, hogy arányaiban is a legnagyobb károkat szenvedték az összes háborúban résztvevő fél közül. A háborús áldozatok majdhogynem felét az orosz hadsereg katonái tették ki. Persze ez a német hadsereg Blitzkrieg taktikájának volt köszönhető, hogy az ellenség semlegesítése helyett inkább az elpusztitását választották. (Katlancsatánál sem várták meg míg kiéheznek az oroszok a városban).

Eggyetértek Menassor al a Sherman tényleg középpáncélos és nem összemérhető a tigrissel, viszont a szövetséges haderő ilyen tankból rendelkezett a legnagyobb példányszámmal, ezért gyakori volt a Sherman vs. Tigris menetek, persze ilyenkor egy tigrisre minimum 10 Sherman jutott, ennek ellenére még nagyrészük nem élte meg a másnapot.

teeb :
fontos megjegyezni a játékkal kapcsolatban, hogy a programban sok a komprommiszum a játszhatóság és a valóság között. Ha ez neked nem tetszik akkor ajánlom az APRM et (Allied Power Realism Mod) ami épp ezeket a "hibákat" javítja ki. Egyébként szerintem egészen élethűen adja vissza a taktikákat és a hangulatot a játék ezek ellenére is. Bár a második rész (mostmár hogy én is kipróbálhattam) sokkal élethűbb csatákat biztosít, azért én nem tekinteném az első részben sem hibának ezeket a jelenségeket.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
70 levél
Válasz 02.04.24. 21:37 #79
teeb
Üdv!

Visszatérve a SS.-ra. Szerintetek mennyire szimulálja hűen 1 olyan játék a valóságot, ahol nagy seregeket, csak "fejvesztve" lehet támadásbalendíteni, és ahol egy JS2-t szétlő (előlről) 1 45mm-es ágyú ?
70 levél
Válasz 02.04.24. 21:28 #78
teeb
Nu
4531 levél
Válasz 02.04.24. 13:05 #77
Anonymus23
Darkforce:
Már cenzúrázva lett a kiírásod mire megláthattam volna, sebaj! Van másiiiiiiik!
Azért köszi!
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
3 levél
Válasz 02.04.24. 11:02 #76
Menassor

Megkoszonom Darkforce a hozzaszolasodat, es teljes mertekben eggyetertek veled az orosz tankok gyartasat es felhasznalasat illetoen.
Az orosz tankoknak egyebkent az volt az egyik nagy erdemuk(mint a tobbi orosz fegyvernek), hogy pontosan az ilyen idojarasi viszonyokhoz keszultek. A nemetek osszes fegyvere preciz es megbizhato volt, de ezek az orosz telbe rendszerint tonkrementek. Ezzel szembe az oroszok fegyverei sokkal darabosabbak, robosztusabbak, pontatlanabbak voltak, de hasznalni lehetett oket a nagy hidegben is.
Tehat elmondhatjuk, hogy a nemet hadsereget
nem a Voros-hadsereg gyozte le, hanem az orosz tel.
Ami az amerikai shermanokat illeti, oket nem lehet egy kategoriaba sorolni a tigrisekkel. A Sherman kozepes harckocsi, mig a Tigris nehezpancelos.
Bismarc a kiigazitast megkoszonom. Sajnos ahonnan en irok, ott nem all modomban pontos adatoknak utannanezni. Ha othon is lenne netem,az mas volna...
Egyebken nem csak "Seelow"-nal volt tanktemeto. Amikor az oroszok megprobaltak eloszor betorni Poroszorszag teruletere a csatateren kb 500 tankot vesztett koszonhetoen par 88-as legvedelmi utegnek.Igy kenytelenek voltak feladni a gyors Berlinbejutas lehetoseget, es foerejukkel Magyarorszag fele fordultak.
Megjegyze a tortenelem nem ad alkalmat "a mi lett volna ha" megtargyalasara. Nem kell azert lebecsulni a Britt flottat sem. Mellesleg az angolok addig nem feltek a Bismarctol es a Tripitztol, amig a Hooddal az eset meg nem tortent. A Tripitznek pedig tobb haszna volt igy, hogy sose futott ki, es ezzel lekototte a fel angol flottat, mintha kifutott volna es elsuljesztik.
2150 levél
Válasz 02.04.23. 20:58 #75
darkforce
Nahh, ezt kaptam =)

Egyébként van a fórumnak szabályzata ? =)

Anonymus23 :
lejebb lapozol ott van a cím az eggyik hozzászolásomban =)))))))))
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2342 levél
Válasz 02.04.23. 16:15 #74
Bismarck
nalátod darkforce most kaptál dá-dá-t Dino bától!!!!!!!!!

www.wargamer.hu
4531 levél
Válasz 02.04.23. 08:17 #73
Anonymus23
Hi mindenki!

Most, hogy olvastam a SS2-es leírását, megtetszett, de sehonnan sem tudom megszerezni az egyet! Nem tudna valaki segíteni???
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
5454 levél
Válasz 02.04.23. 00:16 #72
Dino
darkforce: elolvastad a fórum szabályzatát a regisztrációnál? Ha nem, nézz be a FAQ menüpontba és olvasd el most. Légy szíves, a továbbiakban tartózkodjál az illegális oldalak címének közlésétől. Köszi.
4695 levél
Válasz 02.04.21. 16:00 #71
szedrencs
Hát, nem igazán...
2150 levél
Válasz 02.04.19. 20:29 #70
darkforce
Hát, akkor még mondhatnám a SuSt 2 Bétának a linkjét, mivel megvan, most kezdtem el tölteni, remélem valami működőképes is =)

De ezt nem szabad elárulni ugye ? =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2342 levél
Válasz 02.04.19. 18:34 #69
Bismarck
ehhe

darkforce itt ezért nem fognak utálni itt csak tilos a warez reklám........
www.wargamer.hu
7 levél
Válasz 02.04.19. 17:19 #68
Belusmagus
Kösz darkforce!
Megprobálkozom vele. Remélem a többiek nem haragudtak meg!
2150 levél
Válasz 02.04.18. 18:34 #67
darkforce
Remélem itt nemfognak ezért nem szeretni, hogy warez oldalakat reklámozok de
*** CENSORED ***
WarGaming forever ! http://wargamer.hu

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.