Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Sudden Strike

2150 levél
Válasz 03.03.20. 18:50 #266
darkforce
Én köszönöm, hogy életben tartod a fórumot =))))
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
1541 levél
Válasz 03.03.20. 17:19 #265
Bugs Bunny
Köcönöm...
2150 levél
Válasz 03.03.19. 21:04 #264
darkforce
wargamer.fw.hu =)))
Bár ott csak régi aprm van fent nekünk, asszem ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4695 levél
Válasz 03.03.17. 17:20 #263
szedrencs
www.aprm.ch

www.strategic-gaming.net
1541 levél
Válasz 03.03.17. 16:42 #262
Bugs Bunny
ezeket a modokat honnan lehet leszedni?
2150 levél
Válasz 03.02.06. 15:14 #261
darkforce
Ha lessz időm, majd letöltöm a többi a modot is a Sudden Strike 2-höz, de egyenlőre jól elvagyok az SSN-el is, bár még azzal is elég keveset játszok, a multicsaták is még mindig sima sust2-vel mennek. Egyébként szerintem az APRM 4 eléggé könnyünek tünt singleplayerbe, elvégre a játékosnak mindig komoly előnye volt a géppel szemben és az APRM-ben ez az elény még nőtt is, persze multiban teljesen más a helyzet és elsődlegesen arra tervezték a játékot ugye ...

SSN modba már elég nehez a pályák, bár nemtudtam még ott se mindent kipróbálni időhiány miatt ,ezt sajnálom nagyon úgyhogy később be is pótlom a lemaradásomat =)))
Majd azért az SSN 2.0 ütni fog =) Meg is nézem mingyárt az RWM-nek a feature list-jét =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2319 levél
Válasz 03.02.06. 07:05 #260
matarese
Én a sudden2-höz inkább favorizálom az rwm-et, nem ssn-t, bár azt is kiprobáltam.
Mondjuk mindkettő elég jó. Meg a pályák is amiket mások készítettek, némelyik nagyon izzasztó.
2150 levél
Válasz 03.02.05. 14:35 #259
darkforce
RWM-et még nem szedtem le, mert az első részhez készült RWM-ek szerintem annyira nem voltak nyerőek, lehet hogy a 6.0 már jobb sokkal.
Amit ajánlok hogy mindenképpen próbáljon ki mindenki az az SSN Mod mert elég jó (bár még sokat azzal se játszottam), szerintem a legjobb mod a második részhez, a 2.0-s verziójában pedig már eléggé jó dolgok lesznek =) (1. világháború meg hasonlók).
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2319 levél
Válasz 03.02.05. 07:39 #258
matarese
Ezt nem is tudtam. Ellenben
az RWM-et felraktam, és tök furcsa néha, hogy van olyan jármű, amelyik erősebb, vagy például fritzek első pályáján, ahol kapod a gyalogságot, meg azt a két járművet,
na szóval a két jármű rendesen lángszórózik, meg sokkal erősebb, mint rwm nélkül.
2150 levél
Válasz 03.02.04. 21:33 #257
darkforce
Egyébként a német meg angol verzióba más cheatek mennek.
Angol verzióban a teljes térkép :
**omniscience

A németben nemtudommi, mingyárt kipróbálom a *omniscience* -t, hátha az megy =)

Egyébként ilyen eltérés még amit sokan észre se vesznek az a repülőkiválasztó gomb =)
Jó mi? Azt se tudjátok miaz =)

Angol verzióban a CTRL-t megnyomva kijelölheted a levegőben lévő repülőket és irányithatod azokat, német verzióban pedig az ALT-ot kell megnyomni, woohoo =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2319 levél
Válasz 03.02.04. 14:54 #256
matarese
Hát akkor te szerencsés vagy, mert nekem nem mükszik. Lehet, hogy a beszerzés módja miatt???
Mindegy, nem mintha nagyon kéne.
4695 levél
Válasz 03.02.04. 14:48 #255
szedrencs
Fenét nem megy.

ENTER gomb megnyom
*onmiscience*
beír (lehet, hogy az uccsó * nincs benneÖ

ENTER megnyom.

Ha viszont multiplayában akarsz csítelni, ott tényleg nem műxik. (De az nagyon nem lenne etikus
2319 levél
Válasz 03.02.04. 14:46 #254
matarese
A cheat egyáltalán nem mükszik.
Semelyik sem, és csak az a gond ezzel, hogy minden oldalon ezek vannak fent.
1970 levél
Válasz 03.02.04. 14:27 #253
Vaszilíj Zajcev
A kereső szerint legalább tizen x Sudden Strike téma van, eddig ebbe írtak a legtöbben.
Szóval a II. részben a teljes térképet szeretném látni. A Dome-n található cheat nálam nem megy.

divide et impera
2319 levél
Válasz 02.12.20. 07:42 #252
matarese
Akkor inkább maradok német.
Egyébként kurva jó, de gondolom ezzel nem mondtam újat.
2150 levél
Válasz 02.12.19. 17:41 #251
darkforce
Szerintem jobb ha megtanulsz németül, mert nemnagyon lehet váltani.

Esetleg ha a mod felrakásakor csinált backupot a fileokról valamelyik alkönyvtárba, akkor keress egy lang.sue nevü file-t és ha van ilyen akkor írd felül az újat vele. Ekkor visszaválthat angolra, csak vigyázni kell vele, mert én már eltudtam rontani így a gémet vele =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2319 levél
Válasz 02.12.19. 07:44 #250
matarese
Sziasztok!

Van egy kis gondom. Lehet, hogy tök nagy hülyeséget kérdezek, de felraktam az új SSN mod updatet, meg az rwm-et és ha elindítom a játékot minden deutsh lesz.
Nemtok angolra váltani, és így kicsit nehezebben tudom felismerni a gyalogosokat, hogy ki kicsoda.
Mondjuk a hangok kurva jók.
Meg a szerkesztő is...
Szóval lehet váltani???
2150 levél
Válasz 02.12.09. 13:10 #249
darkforce
Mondjuk magyar hadsereg sem ártana =))))
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4695 levél
Válasz 02.12.09. 10:12 #248
szedrencs
Nem, csak magyar egységeket, a következő SSN-Modba. Tankok már vannak, csak gyalogos+tüzérség hangok kellenek még.

De asszem megcsinálom ma őket, aztán olyanok lesznek amilyenek.
14 levél
Válasz 02.12.07. 16:37 #247
ButterFly
hi all!Nézem nézem ,de nem értem mit akartok ti egy magyar sereget???
2150 levél
Válasz 02.12.06. 21:30 #246
darkforce
Ugye attól még hogy a sok béna nem készit gyalogsági hangokat a tankunk meg az én hangjaim még bekerülnek ?
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4695 levél
Válasz 02.12.05. 17:32 #245
szedrencs
Hejj emberzek!

Gondoltam idesípolok, hogy
- gyalogsági hangokkal hogy álltok
- Jency: kűdjél mapet tesztelésre. (Nekem jó üres formátumban is, ha ba vannak scriptelve az ellenséges dolgok, meg ha leírod, hogy milyen egységeik legyenek a magyaroknak, és hol.)

Szedrencs
473 levél
Válasz 02.12.02. 12:17 #244
Jency
Há hé. há én mapokat csinaálom há de há még nicsnek há magyar egysegek. Meg nehany nemet egysegnek lehetne magyar cimert meg festest adni... eeeerted.
Can I kick it??!!
4695 levél
Válasz 02.12.02. 09:45 #243
szedrencs
Ha mindenkinek ilyen sok ideje van hülyeségeket ideírni, akkor essetek neki a gyalogsági hangoknak, különben NEM lesznek magyar egységek az ssn-mod 2.0-ban.

u.i.: és néhány tüzérségi hang is jó lenne.
2150 levél
Válasz 02.12.01. 17:11 #242
darkforce
Jency ne kötekedj mert megbánod =)))

Egyébként aki játszani akar az jöjjön esténként majd a #suddenstrike.hu irc channelre, 2.2-es SuSt2-vel. Akinek nincs 2.2. az is jöjjön, majd nyújtunk technikai segitséget.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
473 levél
Válasz 02.12.01. 15:39 #241
Jency
Szerintem 1.5
Can I kick it??!!
2150 levél
Válasz 02.12.01. 00:06 #240
darkforce
Szerintem a 3. de mind1 =)

WarGaming forever ! http://wargamer.hu
1541 levél
Válasz 02.11.30. 21:38 #239
Bugs Bunny
II.ez biztos!
2342 levél
Válasz 02.11.30. 21:24 #238
Bismarck
II.

asszem
www.wargamer.hu
1 levél
Válasz 02.11.30. 19:41 #237
corck195
hi megtudná mondani valaki, hogy a sudden strike hányadik világháborúban játszódik?
2342 levél
Válasz 02.11.29. 12:54 #236
Bismarck
nem ártana
www.wargamer.hu
2150 levél
Válasz 02.11.28. 21:07 #235
darkforce
Ahoz nem kéne egy SSN mod is ?=)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4695 levél
Válasz 02.11.28. 16:08 #234
szedrencs
Király!
Ha kész van valamelyik, akkor küldd már át tesztelésre.

Szedrencs
473 levél
Válasz 02.11.28. 01:05 #233
Jency
Mar csinaltam am egy mapot nemsokara kesz lesz. Qrvajo Az oroszok kezen van egy keresztezodes. Strategiailag fontos keresztezodes. Ami ut egy kisebb varoshoz. Ami szinten letfontossagu. Mivel allhato egy kisebb repulo ter. A kovektezo 3 palyan mar lehe legi tamogatastkerni... jo otlet? Majd kitalalom mi legyen a neve a varosnak vlmi olyat ami volt is Ja meg most csinalom az utolso palyat amikor menkulunk az oroszok elol Katyusak minden... phuuuu futaaaaas
Can I kick it??!!
2150 levél
Válasz 02.11.27. 17:13 #232
darkforce
Akit érdekel a játék, annak megismétlem Szedrencset :
suddenstrike.hq.hu

Egyébként a combat mission sztem gyengébb mint a SuSt úgyhogy mind1, de megelőzzük =)))
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
1970 levél
Válasz 02.11.27. 16:08 #231
Vaszilíj Zajcev
tenksz ö lát!
divide et impera
4695 levél
Válasz 02.11.27. 15:43 #230
szedrencs
*omniscience*

...és lőn világosság.

Minden ami Sudden Strike:
suddenstrike.hq.hu
1970 levél
Válasz 02.11.27. 13:51 #229
Vaszilíj Zajcev
És a köddel mi lesz Lackó?
Egyre sűrűbb, már alig látok!
divide et impera
10960 levél
Válasz 02.11.27. 13:20 #228
Lacko
Na jó, de a Combat Mission topicot mi sokkal késöbb indítottuk...

Vorwarts mit unsere Rommel!
1970 levél
Válasz 02.11.27. 12:57 #227
Vaszilíj Zajcev
A II. részben a ködöt hogyan oldom fel?
(felderítő repülő nélkül)
divide et impera
4695 levél
Válasz 02.11.27. 12:40 #226
szedrencs
Már csak 130 hozzászólás, és utólérjük a Combat Missiont
2150 levél
Válasz 02.11.26. 16:59 #225
darkforce
Szerintem okosabb dolog ircre gyüjteni az embereket =) Sokkal jobbabb, nem kell vele szenvedni annyit =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4695 levél
Válasz 02.11.25. 15:05 #224
szedrencs
Még jó, hogy kellenek!
Hogy állsz velük? És a hangokkal?

ICQ-d van még, mert asszem nem működik a régi számod.
473 levél
Válasz 02.11.25. 14:06 #223
Jency
Ha nem vlkit seggbe billentek :]
Can I kick it??!!
2150 levél
Válasz 02.11.25. 13:25 #222
darkforce
Biztos lessz az is =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
473 levél
Válasz 02.11.24. 22:36 #221
Jency
Es a map ek?
Can I kick it??!!
2150 levél
Válasz 02.11.24. 19:13 #220
darkforce
Nahh, ennek örülök
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4695 levél
Válasz 02.11.24. 17:00 #219
szedrencs
Jaja, kellenének gyalogsági hangok
473 levél
Válasz 02.11.24. 01:21 #218
Jency
Jelentkezem. Hol a nagymamam?

Szoval csialgatom a palyakat de akkor tuti legyen mert nem akarok kibaszni magammal.

Amugy hangok kellenek gyalogsai vagy mra vannak?
Can I kick it??!!
4695 levél
Válasz 02.11.23. 18:30 #217
szedrencs
Na, közérdekű információk:

- Jenei Andrást nagymamája várja a hangosbemondónál!

szal:
- Két magyar tank már tutira van a következő ssn-modban! (Urrá, urrá!!!) Zrínyi II és Turán II.

- A tankok hangjai Darkforce barátunknak hála "zsírkirályak" lettek! Úgyhogy ez is meglenne.

- Gyalogsági hangokat még mindig várunk! Ha kérdésetek lenne ezzel kapcsolatban, akkor írjatok ide, vagy nekem.

Üdv:
Szedrencs

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.