Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» F1 2010/2011

15992 levél
Válasz 11.09.22. 19:03 #369
ufodani
Egy kis érdekesség. A 2010-es Melbourne-i időmérőm ideje 3 mp-el volt gyengébb az újnál. Persze KERS, DRS + aerodinamikai és motorfejlesztés. És ezt mégcsak a F.Indiával, míg tavaly a Ferkával.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
1 levél
Válasz 11.09.22. 18:52 #368
hzsolti107
Sziasztok!

Abban kérném a segítségeteket, hogy mi a különbség a Sim City 4 és a Sim City 4 Deluxe Edition között.

Ha valaki tudja kérdésemre a választ kérem segítsen.
Előre is köszönöm.

Zsolt
998 levél
Válasz 11.09.22. 16:49 #367
Sityi
Frissítették a Rapture3D-t: tőtikélő oldal. A "Game" Editiont kell letölteni, és a leírás szerint úgy érdemes frissíteni, hogy a Windows vezérlőpultjában a Programok kezelése menü alatt eltávolítjuk a meglévőt, majd felrakjuk ezt az újat.
15992 levél
Válasz 11.09.22. 16:28 #366
ufodani
Alátámasztva. 20%-ost tolom én is. A Force Indiával rögtön az első meccsemen Ósztráliában nyertem a Q1-et, majd a versenyen csak mert kipördűltem, lettem 2. Button mögött. Szal eddig a kihívás hogy is mondjam ócseny lájtos. De term tetszik
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
2883 levél
Válasz 11.09.22. 15:59 #365
Nayrobi
Érezhetően jobb, mint az F1 2010, de még mindig túl sok a furcsaság. Mellesleg 20%-os a versenytáv, ezt elfelejtettem mondani. A nehézségre csak annyit tudok még írni, hogy legtöbbször a qualon megyek ki először a pályára, csak akkor teljesítem a practicet, ha a fejlesztés miatt muszáj, mondjuk azt hozzá kell tennem, hogy sok-sok ezer kört megtettem már ezeket a pályákon tizenegynéhány éves pályafutásom alatt, szal sok újdonsággal nem találkozhatok.
Amúgy meg a másik, hogy nem megyek igazán jó köröket, általában a rajtnál nyerek 5-6 pozíciót, azt sikerül megtartanom, a boxkiállásnál bukok kettőt, majd a végén nyerek párat a lekörözéseknek köszönhetően. Szóval ezért fucsra nekem ez a játék, mert lassúnak érzem magam, nem csak a qualon hanem a futamon is, mégis a top5 környéki helyeket tudom hozni helpek nélkül, legnehezebb szinten. A Williams volánja mögött...
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 11.09.22. 15:38 #364
balays82
Úgy látszik, megint ugyanaz van, mint az F1 2010 esetében, vagyis egyesek szerint túl könnyű a játék, mások szerint pedig nem. Eddig több olyan véleményt is olvastam, hogy sokkal nagyobb kihívás vezetni az autókat, nehezebb kiegyensúlyozottan jó köröket menni, ráadásul jelentősek lettek az autók közti különbségek. Ehhez képest furcsa, amit írsz, mert ezeknek pont az ellenkezőjét támasztja alá. Vagyis gondolom, ha már ennyire előre tartasz a karrier módban, akkor olyan sokáig nem kellett gyakorolni a pályákat, a megváltozott fizika és egyéb módosítások ellenére sem.
Ami pedig a féktávokat illeti, azt már a megjelenés előtt is sokán említették a hibák között, hogy a gépi ellenfelek továbbra sincsenek a helyzet magaslatán, de akkor ez a végleges játékban sem változott sajnos. Pedig azt nagyon tudtam utálni, amikor azért kaptam büntetést, mert az előttem levő versenyző szinte satuféket nyomott a kanyar előtt, aminek eredményeként sikerült hátulról felnyársalni.

Na mindegy, a lényeg, hogy kb. két óra múlva már saját szememmel is meg tudok győződni a végeredményről.
2883 levél
Válasz 11.09.22. 14:16 #363
Nayrobi
Nyomom a karriert a Williams-szel, most jön Silverstone és 6. vagyok, AI legenden, minden help kikapcsolva és van 1-2 furcsaság. Egy az, hogy nagyon elől vagyok, nem vmi életszerű egy ilyen tragaccsal folyamatosan pontokat szerezni, meg 2x dobogóra is álltam, 2x meg kiestem, egyszer az uccsó körben Webber nekem jött és defekt, törökben meg a végén kifogyott a benya. A gép gyorsabb nálam, viszont van 1 vagy 2 kanyar szinte az összes pályán, ahol nagyon sokat lehet rajtuk hozni, és ezért tudok velük menni mindig. SC még nem volt, ahogy olvasom más fórumokon a gép nem tud nagyon olyan helyzetet összehozni h bejöjjön, csak ha én ütközök egy nagyot. A lekörözések túl életszerűek, a verseny végén feltart a 3 kiscsapat állandóan, ami nagyobb baj, hogy a gépet is, a mostani taktikám az, hogy az utolsó 3-4 körre tartogatom a benyát, akkor mindent bele mert a gép feltartja az élmenőket és simán tudok előzni párat...szóval lenne még mit javítani. Egyelőre ennyi.
PSN: nayrobi11
3023 levél
Válasz 11.09.22. 12:24 #362
joccc
Irany az 576!!!

Koszonom szepen SityiSXT!
-
998 levél
Válasz 11.09.22. 11:59 #361
Sityi
Meglestem a gumikopást is tegnap este - vizuálisan is fokozatosan degradálódik a gumi menet közben. Szóval e tekintetben is jobb lett a játék.
14264 levél
Válasz 11.09.22. 11:52 #360
balays82
A legtöbb helyen már tegnap, sőt néhol már kedden is lehetett. Már nekem is megérkezett, mennék is haza.
15992 levél
Válasz 11.09.22. 11:04 #359
ufodani
576-ban már ma veheti aki nem szedegeti
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
3023 levél
Válasz 11.09.21. 19:28 #358
joccc
Oké. Akkor kiengedem a levegőt!

Akkor a szavadból ítélve már normális lett a gumikopás,ami nekem már bőven jó!
-
998 levél
Válasz 11.09.21. 19:15 #357
Sityi
14264 levél
Válasz 11.09.21. 15:09 #356
balays82
El nem tudom képzelni, hogy milyen meglepetés lehet egy ismertetőben, de ettől függetlenül (vagy inkább éppen ezért) nagyon kíváncsi vagyok rá én is.
998 levél
Válasz 11.09.21. 14:50 #355
Sityi
Az az ismertető még odébb van (elsősorban a meglepi miatt), szóval ne lélegzetvisszafojtva várd, mert megfulladsz.

A '10-ben csak az OSD-n láthattad a gumikopás állapotát, most valósult meg a vizuális kopás is. Kopni érezhetően kopott akkor is. Bár azt még nem tapasztaltam ki, mennyire sikerült a Pirelli gumik karakterisztikáit megvalósítani.
14264 levél
Válasz 11.09.21. 14:39 #354
balays82
A gumikopásról jut eszembe, láttam nemrég egy képet, ahol olyan gyönyörűen fel voltak szemcsésedve a gumik, hogy öröm volt nézni. Ilyet az F1 2010-ben pl. nem láttam. Gondolom (vagy inkább remélem), ez nem csak egy vizuális effekt, hanem a tapadásra is erőteljes hatással lesz.
3023 levél
Válasz 11.09.21. 13:59 #353
joccc
Igen tuti emiatt főleg. Eddig letudták pár megjelenítendő autó számításainak kalkulálásával,most meg már meg kell az összeset csinálniuk,ami azért nem 1 konfigurációbarát dolog,de inkább csinálják meg,mint h olyan legyen,mint a tavalyi...

Ráér ám a gumikopás,mert az tényleg csak az én fa..ságom. Igazából meg tudom már hnap is nézni személyesen szóval mind1,csak gondoltam hátha vki más is figyel erre!
Az ismertető az gondolom nem ma lesz kész ugye ? Csak mert akkor legalább nem kellene itt kuncsorognom,sorba állnom minden infomorzsáért!

Nayrobi: Ez mondjuk érdekes. Én az F12010-el voltam így,de remélem,h számomra azt a pluszt tudja adni a 2011.
balays: Jah igen olyan kormányra lecserélném a MOMO-m!
-
998 levél
Válasz 11.09.21. 13:11 #352
Sityi
A megnövekedett gépigény magyarázata szerintem az, hogy sokkal több számítást végez a játék a háttérben, mint a tavalyi verzió - pl. most már időmérőn rendesen körbemennek az AI pilóták, nem csak szellemeket kerülgetünk.
2883 levél
Válasz 11.09.21. 12:25 #351
Nayrobi
Vegyél Momot, már nem forgalmazzák, de használtan még kaphatsz, sokkal jobb még így is, mint a többi kormány ebben az árkategóriában, szóval sztem vagy ezt, vagy semmit.

Btw, éjjel játszottam 2 órát, elkezdtem a karriert, én többet vártam ettől a játéktól, nem rossz, de valahogy úgy érzem, hogy hiányzik belőle az a bizonyos plusz, na meg sztem a gépigény indokolatlanul megnőtt a tavalyi verzióhoz képest, sajnos.
PSN: nayrobi11
998 levél
Válasz 11.09.21. 12:20 #350
Sityi
A törésmodell ugyan fejlődött a '10-hez képest, de festői roncsokat nem tudunk kreálni - gondolom a csapatok nem nagyon mentek bele abba, hogy így lássák viszont hőn szeretett versenygépeiket. A szárnyak és a kerekek tudnak törni, illetve karcolódik a kasztni, egyelőre ennyit láttam.

A gyári leggyorsabb beállításnál érezhetően kisebb tapadása van a gépjárműnek, ebből gondolom azt, hogy nagyobb szerep jut a beállításoknak - és emiatt is érződik kevésbé árkádnak a '10-nél (noha már az sem volt feltétlenül az). Szóval a gyári setup leginkább kiindulási alapnak jó.

A gumikopást pedig nézem, ahogy lesz időm rá.

A kerékvetők pedig nem jégtömbök végre, szépen lehet őket támadni - a fűvel viszont nagyon óvatosan, mert ott nagyon könnyen kipörögnek a hátsó kerekek, és ezzel együtt a verda is.

És ha már itt tartunk: az gondolom evidens lett mostanra, hogy az ismertetőt én írom majd, viszont ha minden jól megy, egy igazi különlegességgel fogok készülni. Hogy mi az, az egyelőre titok...
14264 levél
Válasz 11.09.21. 11:04 #349
balays82
Aki kanyarban akar DRS-t és KERS-t használni, az meg is érdemli. Ami pedig a pályák újratanulását illeti, ez a sok pozitív változás megéri az áldozatot. Annak mondjuk nem örülök, hogy a gyári setup nem jó, mivel a legtöbbször nincs kedvem a beállításokkal szenvedni, de ezek szerint erre most jobban rá leszünk kényszerítve, vagy tényleg marad a kölcsönkérés, ott viszont az a gond, hogy ami valakinek jó, az nem minden esetben válik be a többieknél is.
14264 levél
Válasz 11.09.21. 10:56 #348
balays82
A Logitech Momo mindenképpen jó választás lenne, csak szerintem már nem nagyon lehet kapni kereskedelmi forgalomban. Esetleg használtan, de az meg rizikós, bármennyire is megbízható márka.

Ha pedig már szóba került a Thrustmaster, egy ilyen kormányt el tudnék viselni otthonra.
3023 levél
Válasz 11.09.21. 10:53 #347
joccc
Szívesen,máskor is.

SityiSXT: Ha az első légterelőt nyomod lentebb le is törhet a kerékvetőn ? Bocs csak nem értettem,h melyik alkatrészre értetted azt,h letörhet. Mert,ha ezt is megcsinálták le a kalappal.
-
94 levél
Válasz 11.09.21. 10:48 #346
astrumEtamin
joccc, SityiSXT kösz a segítséget.
3023 levél
Válasz 11.09.21. 10:44 #345
joccc
Huh nagyon jó hallani,h realisztikusan sikerült belevinni ezeket a versenyújításokat. Meg a külső anyag gumira kerülése is jónak hangzik. 2010-be nem volt nagyon nagy gond abból,ha rákerült.
Majd,ha esetleg hosszabb távon körözgetsz a gumikopást megnéznéd ? Mert nekem az a mániám!

Az kitűnő,h ennyit javítottak a fizikán. Az tényleg 1 kicsit gyengébb pont volt, a sok jó pont mellett.

Nagyon jó,h leírtad,már alig várom,h megnézhessem végre...
-
998 levél
Válasz 11.09.21. 10:43 #344
Sityi
Nem olyan nehéz az, csak azt nem szabad elfelejteni, hogy ezeket csak egyenesben érdemes használni, mert különben kitör a verda segge.
Amúgy ahogy eddig nézem, valamennyire mindenképp újra kell tanulni vezetni a játékot a megváltoztatott (és jobbá tett!) fizika miatt, illetve a pályákat is újra kell tanulni, mert rövidebb féktávokat lehet végre venni - és a kerék is könnyebben blokkol. A setupok már egy érdekesebb kérdés: szerintem a gyáriak nem az igaziak, így muszáj lesz kísérletezni vagy "kölcsönkérni".

@astrumEtamin: Ebből a háromból Thrustmaster. Az legalább erre specializált márka, a többi olyan "minden biszba...-t gyártok" fajta.
3023 levél
Válasz 11.09.21. 10:41 #343
joccc
Ennyi pénzért is lehet simán jót venni,szóval nem kell amiatt félned,h szart veszel. A legjobb vétel a Logitech Momo lenne számodra. Őszintén szólva nem tudom,h mennyi lehet manapság az ára,de sztem meg lehet kapni 15 körül,ha jól ki tudod fogni. Olvastam nemrég 1 olyan srácot,aki 2009-ben vette a Media Markt-ban. Nekem is az van 1ébként,s én negatívumot nem tapasztaltam a kormányról. Nekem már kb 5-6 éve van,még a legrégebbi kiadás,de még mindig semmi baja.Ha érdekel a Momo amely számos rendkívül hasznos dologgal rendelkezik olvass utána,mert tényleg kiváló termék. Csak ajánlani tudom!

Ha nem találsz megfelelő áron Momo-t,akkor megnéztem azt a Genius-t,amit írtál,s az egész korrektnek tűnik. A Genius-ra mondjuk nem tenném rá az életem,h 3-4 év múlva fog-e lötyögni a kormány,vagy a pedál,de nem rossz márka az tuti. Előnye,h van Force feedback benne. Ez nem tűnik rossznak,de elsősorban azt ajánlom neked,h ha tudsz jó áron,akkor 1értelműen MOMO.

Thursmastert néztem még meg,nekem abba nem tetszik a gombok kiosztása,de 1ébként az sem tűnik rossznak. Mondjuk itt a vibráció csak PS2-höz meg Wii-hoz van talán,legalábbis azt olvastam. Ez mondjuk részkérdés,de én szeretem,ha kerékvetőnél vibrál.
Mondjuk ez a kormány nem Force feedback-es,ami szintén a realisztikusságból vesz vissza,s nem tudom,h téged zavar-e,engem mindenesetre zavarna.

Trust márkáról nincs jó tapasztalatom úgyhogy ne haragudj,de azt meg se néztem,de ennek ellenére lehet az is jó persze. Hátha más tud vmit arról a kormányról.
-
14264 levél
Válasz 11.09.21. 10:20 #342
balays82
Gondolom, ez a két lehetőség alapvetően befolyásolja a játékmenetet is, nem feltétlenül működnek a régi beidegződések, egy kicsit újra meg kell tanulni a pályákat is. Ami nem gond, így legalább bőven lesznek új kihívások. A manuális váltás melletti KERS és DRS használat így látatlanban nem tűnik egyszerűnek, de remélhetőleg gyorsan bele lehet majd rázódni.
94 levél
Válasz 11.09.21. 10:17 #341
astrumEtamin
Sziasztok!

Kormányvásárlási ügyben kellene egy kis segítség, mivel látom nektek már van tapasztalatotok én viszont most venném az elsőt.
Olvasgattam erre-arra az interneten (pl.: f1game.hu) hogy milyen kormányt érdemes venni, de az a helyzet hogy nem szeretnék több 10.000Ft-ot rászánni annak ellenére sem hogy tudom a "drága kormány a jó kormány". Viszont azt sem szeretném hogy a megvételt követően egyből a kukába legyen kedvem hajítani a csalódottságtól.

A fentieket tudva én mégis max 15.000Ft-ot szánnék rá és itt kellene tőletek egy kis segítség a szarok közül kiválasztani azt amelyik mégsem olyan szar... Úgyhogy ha tudnátok egy-két tippet adni 10.000Ft körüli kormányra azt megköszönném!

Én ezeket néztem ki:

- Trust GXT-27 Force Vibra kormány 9.500Ft
- Genius Twin Wheel FF kormány 14.700Ft
- Thrustmaster Universal Challenge 5in1 kormány 9.900 Ft
meg van egy pár a tecsóba is...

A segítséget előre is köszönöm!
998 levél
Válasz 11.09.21. 10:14 #340
Sityi
Toltam pár kört Spában, elsősorban a KERS-re és a DRS-re koncentrálva. A tapasztalataim nagyon pozitívak: a DRS aktiválásakor tényleg jobban húz a kocsi, viszont kanyarban nagyon kell vigyázni, mert kitör a kocsi feneke - erre egy jó példa a Blanchimont, DRS-sel megpördültem többször is. A KERS hasonlóan jól teszi a dolgát, nagyon sokat lendít a kocsin. Apróság, de talán fontos lehet, hogy TT-ben messzebbről indít minket a játék, ráadásul nem a rajtvonalnál kapjuk meg az irányítást, hanem pár másodperccel előtte. Ha koszolódik a gumi, azt a tapadáson is megérezni, bár relatíve hamar lejön.
3023 levél
Válasz 11.09.20. 13:04 #339
joccc
Igen én is párszor megjártam azzal,ha 1 kanyarba kicsúsztam,s már az újabb kanyar kigyorsítójáig csúsztam,s megbüntettek,plusz még meg is kellett fordulnom rosszabb esetbe,s az már 2-3-szoros időveszteség. Én nem bánom,h enyhébb lett,mert én úgyse a levágásra játszom. Gondolom az AI-k sem fognak erre menni!

Mondjuk nekem hasonló konfigom van,csak én kisebb felbontásba játszom. Csak 1600-asba,remélem ott elmegy minimum 25 fps-el.

Jah jó persze Time Trial. Már olyanokon gondolkoztam,h beraktak Audi TT-s versenyeket 1 F1-es játékba ?
-
14264 levél
Válasz 11.09.20. 12:58 #338
balays82
Az F1 2010 kifejezetten szigorú volt a levágásokkal (nem csak TT módban), ráadásul sokszor akkor is büntetett, ha a pálya elhagyásával, vagy adott esetben egy kicsúszással nem is jutottunk előnyhöz (éppen ellenkezőleg). Reméltem, hogy ezen finomítanak, de az sem jó, ha átestek a ló túloldalára.
A kormánybeállítások elfelejtése viszont kifejezetten idegesítő. A kormánnyal valamiért szinte minden Codemasters játék esetében szenvedni kell közvetlenül a megjelenés után, remélem, egy patch gyorsan helyre teszi a dolgokat itt is.
Az új játékmód pedig jól hangzik, sokkal érdekesebbnek tűnik, mint egy sima TT mód.
A gépigény talán nem növekedett számottevően tavaly óta, ami jó hír.
998 levél
Válasz 11.09.20. 12:44 #337
Sityi
Majd kiderül nálam produkálja-e. A TT pedig a Time Trial rövidítése. És még egy benchmark - melósgépem

AMD Athlon X2 5600+ 2,84 GHz, 4 GB RAM, GTS250, Win7 64 bit
DirectX9
1920x1080, Ultra beállítások, 2x MSAA

min. fps: 19
avg. fps: 24

A töltési idők most is eléggé hosszúak DX9 alatt... (az otthoni gépemen DX11 módban fut a játék)
3023 levél
Válasz 11.09.20. 12:42 #336
joccc
Teljesen jól fut a gépeden. Ez milyen játékmód ez a TT ? Mert nem hallottam róla. Az viszont roppant idegesítő lesz,ha elfelejte a kormánybeállításokat. Remélem ez nem komoly.
-
998 levél
Válasz 11.09.20. 12:29 #335
Sityi
Gyuri talált két hibát már: egyrészt TT-ben túl engedékeny lett a kanyarlevágásokat illetően (szerinte, én még nem próbáltam), másrészt (nála) elfelejti a kormáynbeállításokat (ezt se néztem még meg, mert tényleg csak pár kört mentem meló előtt). Ami újdonságot még találtam nagy hirtelen: a TT mellett megjelent egy új játékmód is (elfelejtettem a nevét) - itt adott pályán adott beállításokkal adott autóval (és versenyzővel) kell megfutni a megadott köridőt (bronz-, ezüst- és aranyfokozat van). Csillaggyűtögetésre nem is rossz, plusz szerintem jó gyakorlóterep mind a pályákat, mind az időjárási körülményeket tekintve.

Ja, futási sebesség:
saját otthoni gépem
i3-530 @ 4 GHz, 4 GB RAM, GTX 460 non-OC, Win7 64 bit
1920x1080, Ultra beállítások, 2x MSAA
min. fps: 38
avg. fps: 51
3023 levél
Válasz 11.09.20. 12:28 #334
joccc
Uhhh nagyon jó,h végre közelebb áll még 1 fokkal a szimulátor kategóriához.

Igazad van balays ez már tényleg durván arra sarkall,h váltani kell!
-
14264 levél
Válasz 11.09.20. 12:23 #333
balays82
Ez megerősíti a fejlesztési időszak alatt tett ígéreteket, illetve azt, amit a játékot korábban kipróbálók is állítottak. Kezdetnek nagyon jó, bízom benne, hogy más területeken is legalább ekkora előrelépés történt, akkor pedig már elmondhatjuk, hogy egy nagyon jó kis folytatást hozott össze a Codemasters, ami után nem is lehet kérdés, hogy megéri-e váltani az F1 2010-ről.
998 levél
Válasz 11.09.20. 12:09 #332
Sityi
Hála a Codemastersnek, kaptunk Steam kódokat a játékhoz, és ma reggel mentem vele pár kört. Sokkal inkább érezni, hogy mi uraljuk az autót, és nem csinál olyan gonosz meglepetéseket, mint a '10-ben; ugyanakkor nehezebb irányítani, mert realisztikusabbnak érződik. Szóval irányítás terén érezhető az előrelépés. A többit majd akkor, ha sikerült jobban belemélyednem a játékba, mert jönnöm kellett dolgozni.
3023 levél
Válasz 11.09.20. 11:31 #331
joccc
14264 levél
Válasz 11.09.20. 08:43 #330
balays82
Nagyon remélem, hogy a boltok nem várják ki a pénteket, hanem előbb elkezdik árulni. Illetve van is olyan hely, ahol ma már meg lehet venni (igaz, hogy konzolra), szóval talán nem kell várni péntekig.
3023 levél
Válasz 11.09.19. 20:45 #329
joccc
Jah. Én majd sajnos csak csütörtökön tudom tolni. Majd írna valamelyikőtök,aki már kipróbálta,s kihajtotta magát pár óra után ? Csak h tényleg belerakták-e azokat a dolgokat,amiket ígértek,meg úgy az összképről,h milyen. Nagyon furdalja már az oldalam.
-
2883 levél
Válasz 11.09.19. 20:33 #328
Nayrobi
Na már van clonedvd, remélem hamarosan használni is lehet. Holnap jön ki az amcsiknál.
PSN: nayrobi11
3023 levél
Válasz 11.09.18. 23:18 #327
joccc
Jah jó nem szóltam. Nem vagyok sose ehhez hozzászokva,h a multinál kap helyet a split screen. Multihoz mindig netet kötök fejben!
-
3023 levél
Válasz 11.09.18. 23:14 #326
joccc
Bár érdekes,amiket olvasok azokban a split screen-t multihoz kötik,s nem a klasszikus 1 gépen split screenhez.
-
3023 levél
Válasz 11.09.18. 23:10 #325
joccc
Ezt én is néztem már korábban,csak azt hittem,h mivel ez PS3-on készült,csak ezen a platformon meg boxon lesz Split Screen.
-
2883 levél
Válasz 11.09.18. 22:59 #324
Nayrobi
3023 levél
Válasz 11.09.18. 22:52 #323
joccc
Hú akkor nagyon el kell szúrniuk vmit,h ne vegyem meg. Végre 1 olyan PC-s játék,ahol singlebe van split screen.
-
14264 levél
Válasz 11.09.18. 22:52 #322
balays82
Én nem gondolkodom, mivel biztosan meg fogom venni. Az MM ár nagyon jó, kár, hogy az én esetemben nem opció.
2883 levél
Válasz 11.09.18. 22:47 #321
Nayrobi
Lesz benne.
PSN: nayrobi11
3023 levél
Válasz 11.09.18. 22:43 #320
joccc
Én nagyon gondolkodok rajta. 2010-et símán megvettem ,s nem koptak gumik szemmel láthatóan is,nem volt SC,s nem köröző idők mentek veled a pályán.
Ezekből mindegyiket beteljesítik,szóval lehet,h megveszem. De persze én is kipróbálom,mert a 2010 sem volt tuti vétel ezek miatt... Keveset is játszottam vele,mert nagyon kiábrándító volt. Single playerben lesz Split Screen ?
-

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.