Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» F1 2010/2011

16989 levél
Válasz 10.11.07. 11:30 #269
KisCsirkee
Megszavaztam a bizalmat, mondom na akkor irány a futam. Direkt nem módosítottam a boxtaktikán, így kb. mindenki velem egy időben jött ki. 6. hely ---> 23. hely
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14264 levél
Válasz 10.11.07. 11:26 #268
balays82
Én a javítás óta még nem futottam versenyt, de nem te vagy az egyetlen, aki továbbra is panaszkodik a nyalókás emberre. Többen is írták, hogy 20 másodperc helyett most már "csak" 10 másodpercet kell várni, míg kienged, de még mindig nem jó.
55 levél
Válasz 10.11.07. 10:22 #267
csaby83
Kösz a segítséget
16989 levél
Válasz 10.11.07. 10:14 #266
KisCsirkee
Nálatok működik rendesen a boxkiállás? Mert nálam ugyan úgy visszaengednek mindenkit elém! Bahhh...
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14264 levél
Válasz 10.11.07. 09:54 #265
balays82
Így van, eddig azt mondta a mérnök (miközben nem lehetett megcsinálni), de a patch módosította.
3023 levél
Válasz 10.11.07. 09:50 #264
joccc
Nemtudom,h a következőt a patch-be írták-e át,de mostmár ha rossz időt mész nem azt mondják,h nézd meg a csapattársad beállításait,hanem a sajátodat buheráld. De meggyőződésem,h eddig azt mondta,h másold át a csapattársad beállításait.
-
11784 levél
Válasz 10.11.07. 01:04 #263
Ghoost
Esetleg próbáld meg a külön telepítő file-val, ha az automatikus frissítés hibát ír ki.
55 levél
Válasz 10.11.07. 00:11 #262
csaby83
Most telepíteném fel a javítást, de ezt írja ki:

"failed installing title update." emiatt nem indul a telepítés. Mi lehet a gond? Valaki segítsen, aki tudja. Köszönöm
11784 levél
Válasz 10.11.06. 16:59 #261
Ghoost
Az vicces. Bosszantó amit írsz egyébként, a szektoridőkre én is kíváncsi lennék, meg futam közbe is jó lenne, ha egy pause megnyomásával meg lehetne tekinteni, hogy ki hol áll, és milyen köröket fut. Én is a 2. szektorban vesztek sokat, legalábbis ezt mondja be mindig a mérnök.
Annyi pozitívumot felfedeztem még, hogy rajtnál már nem hagynak annyira állva a többiek.
14264 levél
Válasz 10.11.06. 16:38 #260
balays82
A Virgin Time Trial módban másodpercekkel gyorsabb, mint karrier módban (meg nyilván minden autó), ezt már én is megfigyeltem. Egyébként közben lágy gumin futottam egy 1:26.733-as kört, így már én adok 7 tizedet a csapattársamnak. Ezért így már más. Ami viszont kifejezetten érdekes, hogy a szektoridők alapján az első szektorban alig 1 századdal maradok el a leggyorsabb Vettel idejétől, míg a másodikban a kiírás szerint 14 () másodperccel (a harmadik szektoridőt szokás szerint szinte senkinek sem számolja a gép). Pedig a patch elvileg orvosolta ezeket a hibákat.
11784 levél
Válasz 10.11.06. 16:26 #259
Ghoost
Azért igen, számít a kocsi, közben lehet javultam én is valamit, de tettem egy próbát McLarennel is, ott 1.22.895 jött össze, de egy teljesen össeszedett körrel simán be lehetne menni 1.22 alá, meg ha a gearboxon állítanék még akár további tizedeket is lehetne nyerni.
11784 levél
Válasz 10.11.06. 16:08 #258
Ghoost
A time trial mód egyébként miben tér el a sima versenytől? Mert kíváncsiságból beraktam egy Virgint, beállítottam úgy ahogy leírtam, és kapásból elsőre 1.24.5öt mentem. Itt amúgy semmi baj az fps-sel, a többi autó hiánya jót tesz neki.
14264 levél
Válasz 10.11.06. 15:56 #257
balays82
Semmi különöset nem állítottam, az utolsó előtti dry beállítással mentem. Azt hiszem, kipróbálom lágy gumival is, meg azzal a beállítással, mint amit te használsz. Nyilván így sem jutok 1:25 közelébe a Virgin miatt, de annál azért jobban kellene menni, mint eddig.
11784 levél
Válasz 10.11.06. 15:31 #256
Ghoost
Állítottál valamit az autón? Én 1.25.6ot mentem torro rossoval lágy gumin, úgy hogy a car setup az eredeti semlegeshez képest 1-el volt eltolva a dry felé, ja és fast-ra állított motorral.A versenyen viszont szakad az eső és nem vagyok igazán versenyképes az inter gumin, aki megelőz elhúz, mögöttem meg kialakult egy jó nagy üldözőboly.
14264 levél
Válasz 10.11.06. 15:26 #255
balays82
Helyesbítek, 1:28:100 alá. Di Grassi ment 1:27.400 körül.
14264 levél
Válasz 10.11.06. 15:22 #254
balays82
Csak szabadedzés volt eddig, de akárhogy próbáltam, nem tudtam 1:28.400 alá menni (Virgin - kemény keverék). Opciós gumival talán lehetne javítani valamennyit, de még a csapattársam, di Grassi is rámvert vagy 7 tizedet, pedig nála eddig mindig sokkal jobb voltam. A élmezőny meg 1:23 körül megy.
11784 levél
Válasz 10.11.06. 14:58 #253
Ghoost
Igen, ott esik le tényleg, most mentem megint pár kört, és a célegyenesbe meg már teljesen rendben van. Milyen kört futották kvalin?
14264 levél
Válasz 10.11.06. 14:45 #252
balays82
Igen, az fps szám sem túl magas (igaz, feltekertem a grafikát ultra szintre a patch után), főleg a célegyenes előtti kanyarra ráfordulva esik le látványosan. Erre már mások is panaszkodtak. Lehet egyébként, hogy ez is összefügg a gyengébb köridőkkel. Szerintem én sem erőlködöm sokat az edzéssel, ha futamon is így mennek az ellenfelek, akkor nem lesz nehéz tartani őket. Ráadásul abból a szempontból rendben van a pálya, hogy alig van előzési pont rajta. Ebből a szempontból életszerű lett.
11784 levél
Válasz 10.11.06. 14:31 #251
Ghoost
Nekem is pont Barcelona jött és ugyanezek a tapasztalataim, sőt, itt már a Kínában megnövekedett fps is visszaesett. Sztem nem is bosszankodok ezen sokáig, bekvalifikálom magam a 20. hely környékére, majd a versenyen előre török.
14264 levél
Válasz 10.11.06. 14:06 #250
balays82
Néhány óra játék után elég vegyesek a benyomásaim a javításról. Az egyébként is nagyon problémás Spanyol Nagydíj szabadedzéseit futottam le, ahol rajtam kívül szinte mindenki űridőket megy. Legalábbis az időmérő óra szerint. Valójában viszont, amikor valaki előttem megy, akkor lassú, mint a csiga, amikor megelőzöm, akkor meg szinte letol a pályáról. Leelőz, majd lelassul, visszaelőzöm, begyorsul. Ferrari, vagy Lotus, teljesen mindegy. Mindeközben persze másodperceket vernek rám. Ez így nagyon nem jó.
Van néhány dolog, ami javult, a töltési idő is sokkal rövidebb lett, de ez így még mindig nagyon kevés. Szedd már össze magad Codemasters!
3023 levél
Válasz 10.11.05. 21:02 #249
joccc
Igen igen ez feltétlen lehet,mert írták,h javulás lesz tapasztalható ilyen téren. Már nem is tudom,h hol olvastam talán patch note (?). De igen a lényeg az,h vmi ilyesmiről szólt a fáma.
-
11784 levél
Válasz 10.11.05. 15:45 #248
Ghoost
Most telepítettem a javítást és megtettem néhány gyakorló kört, megpróbálok egy versenyt is teljesíteni ma, úgy derül ki igazán, hogy mi változott. Mindenesetre nálam jelentős fps javulás érzékelhető, eddig se éreztem egy pillanatra sem, hogy szaggatott volna, de most még folyamatosabb lett a kép. Olvastam valami fps korlátról a konzolok miatt, hogy mindenhol ugyanúgy fusson a játék, lehet, hogy ezt a PC-k esetében kivették?
3023 levél
Válasz 10.11.05. 15:15 #247
joccc
Igen. Én csakis amiatt számítottam rá,h kijavítják ezt (noha olvastam a korábbi patch note-ot) ,mert rendkívül égető hibának tartom. De biztos vagyok benne,h előbb-utóbb találnak vmi megoldást rá. Addig nem fogok játszani az F1-el,mert engem meglehetősen idegesít sajnos.
-
14264 levél
Válasz 10.11.05. 13:57 #246
balays82
Az a helyzet, hogy a javítási listában sincs benne, pedig ez elég súlyos gond, ami sokszor tetszi irreálissá a versenyeket. Ma délután én is ki tudom próbálni, kíváncsian várom. Úgy tűnik, az első javítás sem tette tökéletessé a játékot, de talán ez túlzott elvárás is lett volna.
11784 levél
Válasz 10.11.05. 12:04 #245
Ghoost
Én még nem próbáltam ki, talán ma lesz időm. Várható volt, hogy egy csapásra nem lesz hibátlan a játék. Szerintem, ezt az időmérős dolgot nem is akarták javítani, az időtekergetésre fogják ugye, hogy amiatt ilyen, max úgy lehetne kiküszöbölni, ha lehetne reális módot választani pl, ahol nem lehet tekerni az időt, és így nyugodtan lefuthatnák a köreiket a gépi versenyzők is.
A gumikopáson javítottak állítólag, meg a sok random defekt is eltűnik elvileg, na majd látjuk.
3023 levél
Válasz 10.11.05. 11:17 #244
joccc
Még talán azt sem javították ki,h jóval kevesebb üzemanyaggal indul minden AI player versenynél,mint te.
-
3023 levél
Válasz 10.11.05. 00:45 #243
joccc
Ahogy elnéztem az összes általam fellelhető hibát kijavították 1-et kivéve, ami sajnos a legaggasztóbb... Ez pedig,h még mindig csak idők ellen versenyzünk. Most időmérőn hiába mentem gyorsabban majdnem 5-6 másodperccel Hamilton kocsijánál,aki a 2. volt akkoris csak 8. hely környékére tudtam magam kvalifikálni... Nekem ez még így nem jó...




Sőőőőt már volt 1 olyan jelenet is boxutcában,mikor jöttem volna ki szabadedzésen a boxból,h 20m-es távolság volt a kiálló kocsik között,és mégis elengedte az összeset előttem... Már,ha kilehet venni a kesze-kusza mondatomból a mondanivalót.
-
14264 levél
Válasz 10.11.03. 10:09 #242
balays82
Tegnap délután végre kiadták az első javítást. A Live elvileg automatikusan letölti, de van külön telepítő is. Állítólag sok dolgot javítottak, van amit nem, szóval valószínűleg nem ez volt az utolsó patch. Én csak szombaton tudom kipróbálni, aki felrakja, írhatna a tapasztalatairól.
3023 levél
Válasz 10.10.26. 20:10 #241
joccc
Huh jó lenne pár napon belül kézhezkapni! Most direkt pihentetem a gamet,mert idegesítenek már a hibák a 100%-os versenytávnál,és inkább megvárom. De már nagyon nehéz!!! 1ébként megnéztem a patch tartalmát,illetve amiket orvosolnak benne hibákat,s egész korrekt módon mindenre kiterjedően javítottak. Még olyan hibát is,amivel nem is találkoztam,pedig már a 3. szezonba vagyok...


A flashback csak akkor nem enged vissza,ha beért az első(ominózus uccsó kör),vagy ha bementél a boxutcába. De mondjuk tényleg jó lenne,ha azt is megcsinálnák,h itt is legyenek flashbackek,bár mondjuk most a patch után nem lesz már az a boxutcás bug szóval oda talán nem is fog kelleni.
-
11784 levél
Válasz 10.10.26. 19:44 #240
Ghoost
Klassz, remélem javítja azt a gondot hogy a flashback néha gondol egyet, és nem enged visszatekerni, amikor még lenne lehetőségem. Utolsó körbe történő kicsúszásnál nagyon jól jött ám...
Már a 2. szezonomat futom, kicsit kalibrálgattam a nehézségeken, most már sokkal élvezetesebb versenyeket tudok futni, multiban viszont sok a barom, meg a várakozási idő a futamok előtt, indokolatlanul hosszú.
14264 levél
Válasz 10.10.26. 19:34 #239
balays82
Jó hírek a mindenki által várt javítással kapcsolatban! Talán már csak néhány napot kell várni, és a gondok nagy része végre megoldódik.
116 levél
Válasz 10.10.15. 17:28 #238
milan77
Lanon ti tudtok vele játszani Hama, vagy Tunggle segítségével, vagy valami hasonló progival?
3023 levél
Válasz 10.10.15. 16:14 #237
joccc
Már útközbe megtaláltam.
-
3023 levél
Válasz 10.10.15. 16:04 #236
joccc
1 kérdés,akinek MOMO-ja van h üzemelte be a feedbacket ??? Mert vmiért az F1-nél nem megy. A logitech controller menüjéből kell indítani a játékot ?
-
3023 levél
Válasz 10.10.13. 11:53 #235
joccc
Igen. Valószínű,h nem direkt. Bár mondjuk én eltudom képzelni,h nem tudták másh megoldani a pályán száguldozó 23 köridő mellett... Bár ehhez nem értek ez csak 1 elképzelés,de remélem,h hamar jön az a számos dolgot orvosló patch,mert már jó lenne a hibák nélkül is tolni. Akkor már biztos fentebb venném a nehézséget,mert ha az ellenfelek is ugyanolyan nehéz kocsival mennek,már mindjárt nem tol annyira seggbe minden kanyarnál Hamilton,s ez azért sokat jelentene. Meg akkor már a kiállással sem kellene ennyit foglalkozni.
-
2087 levél
Válasz 10.10.12. 22:16 #234
Shadowguard
Igen tudok róla, de verseny alatt a franc tud ilyenekre figyelni, meg akkor két kör után az a baj, hogy beleizzad a kezembe
Kormány elhiszem, hogy jó, de ezért az egy játékért nem éri meg venni (főleg, mert tegnap döglött be az egerem is), márpedig autós játékkal kb. kétévente játszom, nem vagyok egy nagy autómániás (meg jogsi sincs, szóval alapból hátrányból indulnék, mire megtanulom .
Egyedi beállításokat meg első nekifutásra csak tesztelni akarom. Aztán majd kiderül, hátha szerencsém lesz vele. Mondjuk azt már kitapasztaltam, hogy a segítség a pályán csak javaslat, van ahol jóval később fékezek és a kanyart is vörösen veszem be (bár lehet ez a segítségek miatt működik csak, a fene se tudja)
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
14264 levél
Válasz 10.10.12. 20:57 #233
balays82
Akkor lehet benne valami, ha nem is üres tankkal mennek az ellenfelek, de nem fogyasztanak. Ez is olyan hiba, ami feltétlenül javításra szorulna, de nem vagyok biztos benne, hogy nem szándékosan van így megoldva.
3023 levél
Válasz 10.10.12. 20:47 #232
joccc
Az üzemanyagmennyiségre reagálva: ugyanannyi üzemanyaguk van egész verseny alatt. Egy konkrét mennyiségre van beállítva. Ezt onnan tudom,h 100%-os verseny első köreiben 1-2 mp-el mentem rosszabbat,mint a 2.,s az utolsó körökben pedig már 3-4 mp-el jobbakat mentem,de a lényeg az,h a 2. helyezett ugyanolyan köröket autózott majdnem. (relatíve persze a kisebb hibáival,amiket váltásnál,vagy akárhol csinált)
-
14264 levél
Válasz 10.10.12. 19:20 #231
balays82
Örök vita? Már jó ideje szebbek a játékok PC-n.
7 levél
Válasz 10.10.12. 19:03 #230
Sajtos_Kuszob
Az örök vitatéma: PC-n, vagy PS3-on szebb a játékok grafikája? Most kiderül kinek van igaza!

http://overdrive.web4.hu/cikk/f1-2010-pc-vs-ps3
14264 levél
Válasz 10.10.12. 15:16 #229
balays82
Azt ugye tudod, hogy ki is lehet kapcsolni a gamepad hűtését.

A kormány egyébként itt szerintem sokkal jobb, mint a Shift esetében (gondolom, arról az NFS-ről van szó), ott kell egy kis idő, amíg megszokja az ember.
Az egyedi beállításokkal meg csak óvatosan, én is próbálkoztam már vele, aztán meg sem tudtam közelíteni azt az időt, amit előtte mentem. Ezek hatékonysága tényleg nagyban függ a vezetési stílustól.
2087 levél
Válasz 10.10.12. 15:08 #228
Shadowguard
Na igen, én például harmadik próbálkozásra csináltam meg a Bahrein-i futamot és ebből kétszer a többiekkel együtt boxoztam (harmadjára rájöttem nem muszáj akkor mennem) és mégis simán kiengedett, pedig sokan erre panaszkodtak. Mondjuk estefelé lehet megpróbálkozok még vele, csak az a baj, hogy már fáj a kezem, meg két óra után át is fagy (Logitech Chillstream kontroller: billentyűzetnél jobb, kormánnyal meg havernél próbálkoztam NfS-ben, de nem bejövős).
Mondjuk találtam most egyedi beállításokat erre a futamra, megnézem mennyit javít a gyárin (én nem kísérletezgetek, egyszer próbáltam meg, de minden kanyarnál elhagytam a pályát és lassú is lett )
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
14264 levél
Válasz 10.10.12. 12:43 #227
balays82
Érdekes, nekem Ausztráliával minden rendben volt, a Maláj Nagydíj esetében viszont hasonlókat tapasztalok, amiket te is leírtál. Mentem egy viszonylag jó időmérőt, versenyen meg mindenki simán lenyom (még olyanok is akik, edzésen több, mint 2 másodperccel gyengébb időt mentek), sokszor úgy, hogy a kiírt idők szerint nem gyorsabbak. Olvastam már olyat is, hogy az ellenfelekre a versenyen nem vonatkozik az üzemanyag szimuláció, eró üres tankkal mennek végig. Nem tudom, ez igaz-e, de ha igen, akkor ez is okozhatja a gondokat. Az is érdekes, hogy látszólag teljesen random módon bolondul meg a játék, kinek itt, kinek ott.
3023 levél
Válasz 10.10.12. 12:33 #226
joccc
Időmérős corner cuttinghoz hozzáfűzve: csak időmérőn nyomja ilyen szigorúan,és csak akkor,ha előnyhöz jutsz,mert ha lemész és 10 mp-ig ott lavírozol a pálya szélén vagy lecsalsz vmit,de sok idő alatt,akkor azt nem bünteti. Versenyen meg csak a nagyon durva levágásokat bünteti,de azokat már diszkvalifikációval.

Nálam korrekt volt most a legutóbbi versenyemen a futott idő-lemaradás,mert amikor lényegesen jobb időt futottam,mint a 2. hely már nem jött mögöttem a célegyenesbe.



-
2087 levél
Válasz 10.10.12. 11:43 #225
Shadowguard
Én még csak most ismerkedek a játékkal, egyenlőre a második verseny (Bahrein, Virgin, 11. hely), de kezdek ideges lenni. Egyrészt a kiírt köridőkkel valami ritka nagy gond van, másrészt kiakaszt a büntetési rendszer.
Az időmérőn a teljesen kihasznált gyakorlási időnek Flashback nélkül sikerült összekotornom magamnak egy kilencedik helyet (1:35 körüli idővel, hogy ez mennyire reális nem tudom). Rajt után felkapaszkodtam a hatodikra, utána szép lassan kimentek előlem a boxba. Örültem is alaposan, gondoltam kicsit húzom a cserét, addig mehetek szabadon. Kubica mögöttem. A kiírt köridők szerint minimum fél másodperccel rosszabb(!!!) köröket fut, mégis három kör alatt behozza a hat mp fölötti hátrányát. Kiállok boxba, visszaérek 21-nek, Senna előttem 1:37-es körökkel. Én hozom az 1:35-1:36 körüli köröket és ahelyett, hogy utolérném egyre csak távolodik. Most akkor itt mi a franc van?
A büntetési rendszerre meg példa: ugyanezen verseny, még Kubicával a hátam mögött körözök, célegyenes előtti éles kanyarban lassítok, szépen rajta az íven (igen, be van kapcsolva a segítség az első évadra még), ez meg hátulról belémszalad, a kocsi törik és kapok egy 10sec-es büntetést. Ez most mi a franc?
Mondjuk már Bahreinben is voltak vicces dolgok, szintén elég éles balkanyar, időmérőn kissé elnéztem és a kanyar külső(!) ívén lementem a kerékvetőn túlra, alig tudtam visszahozni. Corner cutting: érvénytelen kör. Na most ez miért? Nem levágtam a kanyart, hanem még nagyobb is vettem az ívet.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
3023 levél
Válasz 10.10.12. 09:52 #224
joccc
Asszem,h boxutcábban nincs flashback,meg akkor sem,ha beért az első helyezett a célba. (s persze nem te vagy az)
-
11784 levél
Válasz 10.10.11. 20:29 #223
Ghoost
Flshbackkel nem tudtad visszatekerni? Vagy kivetted őket? Pont ott járok a szezonban mint az igazi F1, én élvezem a versenyeket, a 2. szezonra ha összejönne vmi jobb kocsi akkor nagyobb távot mennék meg most már a pályákat is jobban fogom ismerni, lassan jöhet a multiplayer.
3023 levél
Válasz 10.10.11. 20:12 #222
joccc
Kössz szépen a választ. Remélem hamar jön patch,mert nem akarnék 1 100%-os versenytávú versenyt amiatt újrakezdeni,h elakad a lentebb leírt módon a kocsim...
-
14264 levél
Válasz 10.10.11. 19:21 #221
balays82
Nem lehet irányítani a bokszutcában az autót, csak fékezni lehet a szerelők előtt, meg kikapcsolni a speed limitert kihajtáskor.

A javításról meg csak annyit lehet tudni, hogy jól haladnak vele, de még nem tudni, mikor adják ki.
3023 levél
Válasz 10.10.11. 17:33 #220
joccc
3. szezonba vagyok mostmár megint visszatértem a 100%-os versenytávra,mert már áttudtam igazolni a Red Bull-hoz Webber helyére,s így végre normális csapatnál már érdemesebb hosszú távot tolni.
Bahrain-t sikerült vmennyire elsajátítani 1:58.423-at futottam leggyorsabbként. Ugye minden segítség nélkül intermediate AI-val játszom. Lehet megpróbálom felvenni profira a nehézséget,mert 2.-ra 57 másodpercet vertem,3.-ra 1 kört. Az első 3-4 pályát tudom csak vmennyire a többit nem igazán szóval nemtudom,h felvegyem-e,mert ha felveszem,akkor már nem akarom visszaállítani.
1ébként jól megmutatkozik a benzinhasználat és a kocsi nehézségének kapcsolata. Marha jó volt,h kb 10-15 körig Hamilton ott volt mögöttem nemsokkal,sőt sokszor meg is előzött,de sikerült visszaszereznem az 1. helyet mindig pár kanyarral később. Amikor már lényegesen könnyebb lett a kocsi elkezdtem 2-3 másodperceket verni rá,s onnantól kerekedett ki az 57 másodperces előnyöm.

Huh volt 1 nagyon idegesítő bug 1szer,amikor 2. szezonba kimentem box-ba. Olyan volt,h (rövidített távnál szerencse) várt a team kiszaladva,s amikor rákanyarodnék az ívre,h beálljak az emberekhez,akkor oldalról 1 kocsit behalványult tudjátok,mint amikor szemben mész a menetiránnyal,s átlátszóvá válsz,nah ugyanez volt,s MEGAKADTAM,s vége volt a versenyemnek. Nem tudtam semerre menni ott álltam a teamtől 1,5m-re és semerre sem lehetett menni.

1 kérdés: Box utcába nem lehet irányítani a kocsit ? Mert hiába állítom manuálisra semmi változás,ugyanúgy a gép irányítja,csak a gázt tudom nyomni semmi mást.
-

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.