Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» F1 2010/2011

3023 levél
Válasz 10.10.08. 15:25 #219
joccc
Nmetudja vki véletlen,h mikor jön ki a patch a játékhoz ?
-
231 levél
Válasz 10.10.08. 09:07 #218
zöld_guru
Segitseg kene.
Hogyan kell multihoz fiokat beallitani?

Jó ez igy?
0. Telepitettem egy angol windowst, hogy a Live id kliens fussun.

1. Letrehozok egy hotmail cimet Anglia országgal és Londoni cimmel.
Lenyében ekkor létrehoztam win live id-mat.

2. Letrehozok egy XBOXos PC live accountot.
http://www.xbox.com/en-US/live/joinlive.htm">http://www.xbox.com/en-US/live/joinlive.htm

3. Leellenőrzöm, hogy az ország, az a "kapcsolat" mezőben Anglia.
https://live.xbox.com/hu-HU/accounts/MyAccount.aspx

4. UPnp engedélyezések win alatt.

4. Hozzárendelem a CD-kulcsot.

Különösen a 4-es pont érdekelne, hogy csak arra kell figyelnem hogy a "kapcsolat"
mezőben Anglia legyen???

Amugy megszivatott a microsoft, mert hiába hoztam létre az első windows liveid-met Anglia országgal,
magyar XP allatt csak Magyaro.-t álította be országnak. Nem vettük észre, így a cd kulcs hozzárendeéődött.
Vége, az már csak akkor használható, ha decemberben lesz live id Mo-on is.
Persze angol XP alól, simán Anglia lett az ország. OMG.

Most meg összefogunk az unokatesóval, addig egy accountot fogunk haszálni decemberig,
amikor használható lesz magyar live id is.

kecske for ever & a leves a király & tízfillér volt a spenót
231 levél
Válasz 10.10.07. 11:29 #217
zöld_guru
Jó, amúgy jó magyar szokás szerint hajlamos vagyok a hibákat kiemelni.

De ha valakinek az álltalam leírt kifogások, nem fontosak (gondolom a többség), az egy igen jó game-t kap kézhez. Bár nekem nem sok időm van játszani, kb hetente pár óra. Azért ennyi idő is elég megmondani, azért egy hangulatos game.
kecske for ever & a leves a király & tízfillér volt a spenót
5384 levél
Válasz 10.10.07. 10:47 #216
HunnernessKonge
Egyébként én sem Codies-os marketinges vagyok, én sem azt kaptam amit elvártam. Viszont ebből a válaszodból kitűnik hogy egy f1 challenge expert vagy. Úgy állj ehhez a játékhoz, hogy ez nem az f1 challenge. Más. Más a fejlesztő, máskor jelent meg, más elvárásoknak kellett megfelenie. Én anno mikor a GP3-ról váltottam F1 challenge-re és szidtam mint a bokrot, majd 1-2 hét után beleszoktam a sajátosságaiba, és elfogadtam. (Bár messze nem vagyok akkora F1 játékos mint te, a lentiek alapján)
Komprumisszumokat kell kötni sajnos.

Amit a félig meddig fröcsögésem közben sikerült kihagynom, de most leírok, hogy valami hozzáadott értéke is legyen a mondandómnak: Difficulty menüpont alatt, mind a zászlószabályok, mind a gumikopás és a benzin is kikapcsolható. Aktuális grand Prix/Career/Time trial választása után valahol a menüben 1 percet turkálva elő lehet hozni.
Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.
231 levél
Válasz 10.10.07. 10:41 #215
zöld_guru
Először is köszi a válaszokat, építő jelleggel állok hozzá.

Külső nézet, nos én f1 challengben az egyik pályán több 10 ezer kört lenyomtam.
Mindig külső nézetből, mert ott szép, és billentyűzettel. Kezdetben kinevettek,
valóban lassabb voltam a cockpites nézetesektől, meg kormányosoktól.
Majd kb az 5000-redik kör környéken, kezdtem nagyon durván begyorsulni.
Alig pár multis jobb ezen a páyán, azok is 0.3-on belül vannak.

Ja és vettem egy MOMO kormányt 2 hétig használtam, de 0.5 sec-cel lassabb voltam.
Már akár ki is dobhatnám, nem használom.

A külső nézet: autót se 300-zal vezetek. szerettem belátni a kanyarokat.

Nekem az jelenti a pálya meghódítását, ha a maximumot hozom ki belőle.
Ez kihozható benzinnel, meg kerékkopással is, de sokkal több bosszúság árán.

De talán igazad van nem az én játékom. Számomra csináltak egy csili-vili game-t,
ami alig használható...
kecske for ever & a leves a király & tízfillér volt a spenót
14264 levél
Válasz 10.10.07. 10:31 #214
balays82
Nincs azzal a hsz-el semmi gond. Tárgyilagos és lényegre törő.
5384 levél
Válasz 10.10.07. 10:23 #213
HunnernessKonge
Igen, csak én egy kicsit "parasztabban" Bár nem volt szándékos. Tényleg. Mindössze nincs annyi időm körmölni, hogy szépen ki tudjam fejezni magam, így meg tömören, erős
Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.
14264 levél
Válasz 10.10.07. 10:03 #212
balays82
Lehet multizni, ha valaki nem magyarországi címmel regisztrált, ellenekező esetben majd csak akkor, ha hivatalosan is támogatott lesz nálunk a Live (elvileg november).

Telemetria tényleg nincs, és a beállítások sem túl bonyorultak, mivel ez nem egy szimulátor.

"Mert én külső nézetből vezettem, és itt az egy katasztrófa."

Vezess cockpit vagy T-Cam nézetből, sokkal jobb lesz. Aki hiányolja a telemetriát, az ne vezessen már külső nézetből.

"Mert túlságosan erőlteti az f1 szabályait, benzin használat, gumi kopás, pld kanyar levágás."

Ezt nem igazán értem, szerintem nagyon is jó, hogy benne van a szabályrendszer, a gond inkább csak az, hogy még sok benne a hiba. Például az, hogy néha két kanyar után eldurran a gumi. A kanyarlevágások büntetése tapasztalatom szerint inkább csak edzésen zavaró, futam közben sokkal engedékenyebb a játék, csak figyelmeztetésket ad.

"Tök jó volt az f1 ch-ban hogy üres tankkal, kvázi tökéletes kört mehettem, itt meg csak egy köröm van rá,
amikor egy környi benzin van benne..."

Na ezt még annyira sem értem, mint az előző problémádat. Ha egy környi benzin van az autóban, akkor mégis hány kört akarsz vele menni? Az üres tankkal száguldozás nem tűnik valami reálisnak. Egyébként úgy tudom, verseny közben nem is fogyhat ki a benzin, csak az autó teljesítménye csökken, de szerintem már ez is túl nagy engedmény volt.

"Jah és irányítás finomhangolás sincs benne, hogy mekkora a kanyar mozdulat, a jobbra nyilra."

Ezt meg egy jó kormány megoldja. Akinek hiányzik a telemteria, az igazán játszhatna kormánnyal is. Az persze más kérdés, ha nincs, érthető, hogy egy játék miatt valaki nem vesz kormányt.

A grafika tényleg "elég jó".

szerk: Nem láttam, hogy HunnernessKonge is válaszolt már, ráadásul nagyjából ugyanazokat is írta, amit én.
5384 levél
Válasz 10.10.07. 09:47 #211
HunnernessKonge
Nem akarok kötekedni, így ne vedd támadásnak de....összegezném. tehát azért gagyi, mert:
a.) Telemetria - jogos!!!
b.) Nem lehet külső nézetből vezetni -> otthon az autó mögé állsz be 5 méterrel és 3 méter magasan, mikor elindulsz valahova?
c.) Túlságosan erőlteti az F1 szabályait -> Ja bocsi, F1-es játék menjünk wrc szabályokkal ofc
d.) Üres tankos körözgetés -> Valóban tök reális hogy 30kört vezetsz üres tankkal...
e.) Autósjátékot billentyűzettel...Aminek egy csöpnyi köze is van a szimulátorokhoz azt alap hogy nem vezetjük billentyűzettel. Legalább egy analógkaros gamepadet vehetnél..(cca 4ezer ft)

Összegezve ami neked nem tetszik:
-Reális(mihez képest..mondjuk)
-Vannak benne F1-es szabályok

hmm..
Értem.

Konklúzió:
Ez nem a te játékod
Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.
231 levél
Válasz 10.10.07. 09:41 #210
zöld_guru
Több kérdésem lenne:

1. Valaki tud multizni már Game Liveon vele?

2. Tényleg nincs telemetria?

Egyébbként nekem gagyinak tünik ez a game az f1 challenge-hez képest, mert:
Nem találok telemetriát, és a beállítások is gagyinak tünnek az f1 challengehez képest.
Mert én külső nézetből vezettem, és itt az egy katasztrófa.
Mert túlságosan erőlteti az f1 szabályait, benzin használat, gumi kopás, pld kanyar levágás.
Tök jó volt az f1 ch-ban hogy üres tankkal, kvázi tökéletes kört mehettem, itt meg csak egy köröm van rá,
amikor egy környi benzin van benne...
Jah és irányítás finomhangolás sincs benne, hogy mekkora a kanyar mozdulat, a jobbra nyilra.

Bár grafika elég jó.
kecske for ever & a leves a király & tízfillér volt a spenót
120 levél
Válasz 10.10.06. 18:25 #209
atti73
Valaki feltett egy videót Hitler tolmácsolásával, amiben kritizálta a programot, nem találom sehol?!
3023 levél
Válasz 10.10.04. 20:10 #208
joccc
IGEEEEEN ??? Én pont azért vettem lejebb az első 100%-os után a versenytávot,mert ott 20. lettem. Úgy függ össze,h 1 10-15 körös versenytávnál bőven jó,ha befurakodsz az első 10 közé,mert azt már megtudod tartani,s símán visszajössz a kerékcsere után,s könnyen megvédhető potom 10-15 körig. Nem kell megerőltetned magad miközbe 30-40 körig tolják a seggedet a ferrarik,s nem izgulsz azon,h vajon melyik egyenesbe nem veszed észre,h kijönnek a szélárnyékodból,s próbálnak legyorsulni.
Közel sem ugyanaz,s közel sem biztos,h 1általán hasonló eredményt elérsz,mint a tizenakárhány körösbe hidd el.
Én emiatt is fogom majd később átrakni hosszabb távra,amikor már biztosabb gépekkel megyek,s nem fogja majd megviselni az idegrendszeremet olyan problémák,h 35. körnél elszáll a motor meg hasonlók,mert újra lehet kezdeni,s be is lehet fejezni 1 10-15 körös versenyt gyorsabban,mint a teljes távút.
-
1447 levél
Válasz 10.10.04. 17:33 #207
Donnie
direkt megfigyeltem, hogy féktávon olyan szinten rájuk lehet esni h hihetetlen, nagyon hamar fékeznek.. lehet pályafüggő nem tudom, egyelőre csak Bahrainbe mentem legenden..
1447 levél
Válasz 10.10.04. 17:29 #206
Donnie
mi a különbség? nem vagyok fakír, ha 100%ost nyomok akkor mégjobban elverem őket, evidens.. hidd el, nem nagy kihívás a legend sem.
3023 levél
Válasz 10.10.04. 17:14 #205
joccc
Hát nemtudom,h te h játszol,de legend AI-val 100%-os versenytáv után biztos nem mondanál hasonlókat,mert ott megkell küzdeni minden 1es helyért. Legalábbis nekem career-be meg kell,mondjuk az nem Red Bull,de akkor is,azzal sem túl sokkal könnyebb.

Általában azok mondják,h túl könnyűek,akik csodálkoznak,h könnyű a játék 1 12 körös versenytávval amateur vagy profi AI mellett. Ha nem ilyen vagy és nyomtál már 100%-os versenytávot akkor sorry.


Én eddig csak az első versenyt verettem 100%-osba a career-be,de eldöntöttem,h inkább megvárom,amíg vmi korrektebb csapathoz kerülök.
-
1447 levél
Válasz 10.10.04. 13:41 #204
Donnie
jaja nekem is customra kellett menni, mert a gázpedál nem reagált drivert megpróbálom, nekem már vagy egy éves.
14264 levél
Válasz 10.10.04. 12:02 #203
balays82
Igen, nekem is MOMO van. Annyit csináltam, hogy a holtjátékot a beállításoknál levettem 0-ra, de érzésem szerint így sem szűnt meg teljesen, pedig a Forma 1-es autók esetében tudomásom szerint nem szabad, hogy holtjátéka legyen a kormánynak. Annyira mondjuk nekem nem zavaró, mert viszonylag kis kormánymozdulatokra is reagál az autó, de kétségtelen, hogy maradt egy minimális holtjáték. Az is furcsa, hogy elvileg a MOMO támogatott kormány, mégsem ismeri fel alapból, hanem konfigurálni kell. Mondjuk ahhoz képest, hogy a Grid esetében az első javításig a force feedback nem is volt hajlandó működni, most jobb a helyzet. Egyébként letöltöttem a legfrissebb Logitech drivert is, mert már elég régi volt az is.
1447 levél
Válasz 10.10.04. 11:24 #202
Donnie
neked is MOMO-d van igaz? Nekem van egy ki gond, nem tudom hogy lehet e ezen állítani, de pl kis kormánymozdulatokra nem reagál, pl célegynesbe ha kicsit irányt akarok változtani akkor viszonylag "sokat" kell tekerni. VIszont megfigyeltem h amikor Race van, magától ugye kiáll a boxból és tekeri a kormányt, ott működik. MOMO 2 centit forog, és a jtékban is a kormány.. nem értem. Szóval van egy kis holtjátéka, balra jobbra mondjuk péár centi, akkor a játékban még csak meg se mozdul.
14264 levél
Válasz 10.10.04. 10:48 #201
balays82
A GP módot még nem próbáltam, meg a Red Bullt sem, de világbajnoki szezont játszva egy kicsúszás esetén fényévekre húz tőlem el a mezőny, a közvetlenül előttem lévő utolérése is embert próbáló feladat onnantól. Érdekes egyébként, hogy legalább annyian panaszkodnak arra, hogy túl könnyű lett a játék, mint ahányan arra, hogy túl nehéz. Szerintem nagyjából ideális a nehézségi szint, de úgy lásztik, ezzel az elenyésző kisebbséghez tartozom.
1447 levél
Válasz 10.10.04. 10:29 #200
Donnie
Grand Prix módba Legenden TC off, első lettem, úgy, hogy kb minden második körben legalább 1 szer megpörögtem mert elrontottem a kigyorsítást igaz redbullal, de ez nevetséges akkor is..
14264 levél
Válasz 10.10.04. 09:05 #199
balays82
Kormánnyal, az összes vezetési segítség kikapcsolásával, Legend szintű AI ellen is könnyű?

Tegnap egyébként észrevettem egy furcsaságot. Ugye elvileg 8 motor használható el egy szezonban, de a sorban harmadik Maláj Nagydíjon már a harmadik motort rakta bele a csapat az autóba, miközben az első kettő még 95%-os állapotban volt. Az első szabadedzésen gyorsan vissza is raktam az első motort, amit rögtön egy 5 rajthelyes büntetéssel honorált a program, illetve azonnal átkerültem a második edzésre. Lehet, hogy én néztem el valamit, de tudja valaki, hogyan lehet büntetés nélkül visszarakni a régebbi motort, vagy megakadályozni, hogy újat használjon minden versenyen?
914 levél
Válasz 10.10.04. 04:19 #198
EnforcerHUN
Szerintem nagyon könnyű ahhoz képest hogy hard-on lefutottam az idény felét és vezetem a egyéni listát(konstruktőri természetesen harmadik Lotus-sal).
össz-vissz annyi nehézség van hogy a 100%-os versenytávnál ne nézzem el hogy most a pályán éppen hol is vagyok
(Congratulations!!!! You WINNER!!! (10 év letöltendő a Szegedi Csillagbörtönben) XDXDXD)(BF3:EnforcerHUN)(MW3:http://steamcommunity.com/id/Kill_Them_All1)
14264 levél
Válasz 10.10.03. 13:04 #197
balays82
Végre egy kis, vagy nem is annyira kicsi sikerélmény. Az Ausztrál Nagydíjon sikerült a 10., pontszerző helyre befutni úgy, hogy az utolsó helyről rajtoltam. A versenytáv 50%-osra volt állítva, így a 29 körös futam első 21 körét kihúztam kemény keverékű gumin, amivel fel is jöttem a 6. helyre. A kerékcsere után a 14. helyre tértem vissza, de a felgumizott pályán, kevés benzinnel, lágy keverékkel sorra futottam az egyéni legjobb köridőket (szóval nagyon is van különbség a két keverék között), így sikerült felküzdeni magamat a 10. helyre.
Jobban belegondolva persze egy Virginnel ez messze nem reális, de ez most kevésbé zavart, mert nagyon élvezetes verseny volt. Végignézve egyébként a végeredményt, egészen reális különbségek jöttek ki, én pl. 44 másodperccel maradtam le a győztes Webber mögött, ami 50%-os távnál nagyjából rendben is van. Az meg külön öröm, hogy Alonso volt az egyetlen kieső.

A lényeg, hogy közel sem hibátlan játék az F1 2010 (nem is nagyon érdemel 8 pontnál többet nálam), mégis annyira addiktív és hangulatos, hogy újból és újból nekivág az ember a futamoknak, mert talán még soha nem érezhettük magunkat ennyire Forma 1-es versenyzőnek, mint most.

Arról egyébként fogalmam sincs, hogy át lehet-e venni a csapattárs beállításait, erről a kézikönyv sem ír semmit. Mondjuk az én estemben Di Grassi messze a mezőny leggyengébb versenyzője, szóval nem is kaptam még ilyen üzenetet.
3023 levél
Válasz 10.10.02. 21:03 #196
joccc
Igen ez így van,tényleg csak adatok ellen megy. Amit linkeltél korábban abban benne van feketén-fehéren,h nem tudták megoldani a textúrát a sebességgel hozták kapcsolatba a magyarázatnál.

Az engem is érdekelne,h h lehet lecopyzni a csapattárs beállításait,mert én sem találtam.
-
11785 levél
Válasz 10.10.02. 18:27 #195
Ghoost
Ez a kvalis dolog nekem is feltűnt, ugyanis egy autót megelőztem és hagytam is lefele, úgy hogy gyors körön voltam, és mégis jobb időt futott mint én
Engem az zavar egyébként, hogy a futamok után csak kapunk egy táblázatot hogy ki hanyadik helyen ért célba, de még annyi lehetőség sincs, hogy pl a leggyorsabb köröket megnézzem, vagy ezt csak én nem találom?
Meg amikor mondogatja, hogy a csapatársam gyorsabb, vessek egy pillantást a beállításaira, hátha le tudom őket másolni, de ha a boxban a teammate-ra megyek, csak az eredményeit tudom megnézni.
De egyébként tetszik a játék, csütörtök este óta elég sokat függök rajta.
14264 levél
Válasz 10.10.02. 18:13 #194
balays82
Nem csak nálad, én is a végén vagyok, de nyilván így nehezebben jönnek elő a hibák is. Ettől függetlenül számtalan videó készült már a különféle hibákról, amelyek közül is a teleportálgató autók a legdurvábbak. Azon is megy most a vita, hogy futam közben a többi autó valóban pályán van-e, vagy csak statisztikai adatok ellen megy a verseny. A Codemasters azt már elismerte, hogy időmérő edzésen a program generálja a köridőket, nem pedig a pályán futják (állítólag az idő előre tekerésének lehetősége miatt van ez így), de továbbra is állítják, hogy versenyben ez nem így van, sőt scriptelt események sincsenek. Kell az a javítás, annyi biztos.
11785 levél
Válasz 10.10.02. 14:42 #193
Ghoost
Úgy látszik akkor csak nálam működik jól, én ugyanis a mezőny végén kullogok a HRT-vel Egy bravúros 10. helyem van az esős ausztál versenyen, de még nem kaptam el igazán a fonalat, bár az autó is egy rakás szar, time trial módban kipróbáltam egy Ferrarit, azzal rögtön sokkal jobban mentek a körök.
1620 levél
Válasz 10.10.02. 13:56 #192
T-Jay
Amíg nem jön ki a javítócsomag, élvezhetetlen a karriermod. Rakás hiba, mint pl nem jönnek ki gumiért, fenntartanak időmérőn, nekem jönnek és engem büntetnek, nameg az erőviszonyok... Egyenlőre csak körözgetek a pályákon, tanulgatok.
Hogy valaki lehess, ne próbálj valakinek látszani.
16989 levél
Válasz 10.10.02. 07:31 #191
KisCsirkee
Na, remek hírek! Úgy látszik nem az én született Schumacherségem miatt tudtam nyerni időmérőt a Lotusszal! Nagyon jó hallani, hogy gőzerővel dolgoznak az alapvető problémákon, csak így tovább!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
4178 levél
Válasz 10.10.02. 01:16 #190
U.R.H.
Hmmm, nemá, pedig úgy lenne az igazi, ha változna az erősség. Na majd kb 2 hét múlva én is meglátom a cuccost.
120 levél
Válasz 10.10.01. 11:27 #189
atti73
Vissza vittem másodszor is a játékot, de előtte tájékozódtam a jogaimról amit elmondtam, inkább vissza adták a pénzt. Azért nem fogok venni 20 ezerért egy win7-et. Sajnálom. Vissza egyre jobban afelé tendálok, hogy veszek inkább egy ps3-at. Nem küzdök a pc-k számtalan hibalehetőségeivel. Azért Ghoost köszönöm a segítséget!
120 levél
Válasz 10.10.01. 09:12 #187
atti73
Ma még futok egy kört, elviszem a programot ahol vettem a gépemet nagyon rendesek, hátha nekik van ötletük, ismerik a konfigurációmat. Én is kipróbáltam volna már, a pályák jelentős részét ismerem, mert sokat szimulátorozok a simbin játékaival, mondjuk más lesz, mert az igazi szimulátor, ahogy meg olvasom ez inkább arcade.
Ha netán sikerül végre elindítanom multizhatunk a hétvégén.
11785 levél
Válasz 10.09.30. 21:34 #186
Ghoost
Drukkolok, hogy sikerüljön elindítani.
Nekem tetszik eddig a játék bár szokni kell még a járgány irányítását. Kiválasztottam a 7 szezonos kampányt, de nem kezdtem el hanem egy Grand Prix-nek álltam neki Spa-ban amit jól ismerek a Gridből, elsőre nehezen tudtam egy tiszta kört is összeszedni, de kezdek belejönni. A gumikeverékek közötti különbség szerintem igen is érezhető, a lággyal sokkal jobban betapadok kanyarokban, később kell fékezni velük. Az ABS-t még nem mertem kikapcsolni, a többi segítséget igen.
Néha tényleg túl szigorú a pályalevágással, meg a balesetekkel a játék, de szerintem ezt orvosolni fogják hamarosan, még 1 hete se jött ki a játék.
Most a hétvégén tuti jó pár órát rászánok hogy versenyezzek
120 levél
Válasz 10.09.30. 21:27 #185
atti73
Még talán majd a patch orvosolja a problémát, de ahogy hallom rengeteg gond van a game-el és már dolgozik a codemasters a problémákon. Nekik is írtam már, de semmi válasz eddig, gondolom jó sok levelet kapnak mostanában.
11785 levél
Válasz 10.09.30. 18:41 #184
Ghoost
Nem, sajnos azok elvesznének, bár a win7nek talán van olyan funkciója is, hogy xp-re rátelepül és akkor azt upradeli felül, de ebben nem vagyok biztos, lehet ez csak Vistával működik, és ez már itt nagyon off. Közben végre eljutottam odáig hogy kibontottam a dvd-t, kezdem a telepíttet
120 levél
Válasz 10.09.30. 15:18 #183
atti73
Gondolod az segítene? Ha feltelepítem a Win7-et megmaradnak a korábbi beállításaim, kimentett állásaim? Ma írt a kiadó, hogy mindenben megfelel a gépem, nem tudják mi lehet a gond. Arra nincs tipped, hogy esetleg valami más program nem akadályozza? Ez az első program amivel ilyen előfordul. Ez a Win7 jó ötlet, csak attól félek amit írtam az elején. Azért köszi!
11785 levél
Válasz 10.09.30. 12:17 #182
Ghoost
Esetleg egy Win7-et nem próbálsz meg feltelepíteni? Nehogy már ilyen miatt ne tudj vele játszani.
Én végre ma tudok vele játszani, elég sok problémám volt mostanában, bízok benne hogy bele tudom élni magam és kicsit eltereli a gondolataimat. Ha a 7végén valaki akar multizni akkor majd jelezze, addig hátha belejövök és megtanulok pár pályát.
3023 levél
Válasz 10.09.30. 09:03 #181
joccc
Sztem jól működik,mert én mindig akkor kaptam most,h mondod,amikor próbáltam marha gyors köröket autózni és 1000-el toltam a kerékvetőre a kocsit.
-
24 levél
Válasz 10.09.29. 20:32 #180
lanesrA
Nem gondolom, hogy kerékcsere után 2 körrel el lehet nyírni egy kemény keverékű gumit, hogy azonnal eldurranjon (ütközés, kavicságy, minden ilyesmi nélkül).
A Jeti nem szekrény !!!
120 levél
Válasz 10.09.29. 19:41 #179
atti73
Köszi, már próbáltam. Directx 9 van fenn, a 10-es nem jó xp-re. Sp3 service pack van fenn. Frissítettem a drivert (nvidea 9800). Kifogytam az ötletből.
Ma visszavittem, ott kipróbálták működik. Ha esetleg kell valakinek, 7500,- eladom, tegnap vettem, feladtam.
14264 levél
Válasz 10.09.29. 19:31 #178
balays82
Én is kaptam már, igaz nem versenyen, hanem edzésen, akkor, amikor lágy gumi volt fenn. Állítólag az agresszív kerékvető használat, vagy a kavicságyba csúszások okozzák, illetve, kisebb ütközés esetén is kivághatja egy másik autó, vagy egy leszakadó alkatrész. Esetleg ezen a téren sem működik tökéletesen a szimuláció.
24 levél
Válasz 10.09.29. 19:18 #177
lanesrA
Nektek nincs problémátok a defektekkel? Én az első 4 futamom már 8x kaptam, volt olyan verseny, amelyiken 3x is.
A Jeti nem szekrény !!!
11785 levél
Válasz 10.09.29. 18:00 #176
Ghoost
Valszeg az oprendszereden nem okés valami és ott ütközik össze valami valamivel. Directx frissítés esetleg, vagy legvégső esetben operációs rendszer újratelepítés szokta az ilyen gondokat megoldani, de hátha van valakinek jobb ötlete.
(esetleg valami kompatibilitási vizsgálatot nyomass vele ha win7ed van és pl indítsd el xp környezetben vagy ilyesmi)
120 levél
Válasz 10.09.29. 16:02 #175
atti73
Senkinek ötlet?
120 levél
Válasz 10.09.28. 21:19 #174
atti73
Segítséget szeretnék kérni Tőletek!
Megvettem ma a játékot, feltelepítettem és indítás után fekete képernyő f1 2010 felírat majd leáll. Az üzenet pedig: " A(z) F1_2010_game.exe hibát észlelt, ezért leáll. A kellemetlenségekért elnézését kérjük." Alatta a szokásos értesítse a microsoftot a problémáról, hibajelentés küldése vagy mégse. Lövésem sin mi lehet a gond. Gépigény rendben, minden játék maxra véve akadás nélkül fut. Ha valakinek van ötlete, azt nagyon megköszönném!
További jó játékot Mindenkinek!
Üdv. Attila
31909 levél
Válasz 10.09.28. 00:31 #173
Creativ3Form
Nos, csak akkor kezdenek el érdeklődni, ha az a kis upgrade pont, ami neked 4-esen volt nem olyan rég, túlmegy 10-en. Addig ne nagyon szémíts, kisebb, de még is jobb csapat mint a Virgil általi érdeklődésre.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31909 levél
Válasz 10.09.28. 00:30 #172
Creativ3Form
Őőőő...na látod ez jó kérdés, de nem hiszem. Én most vagyok a 2. szezonom 3. futamán, de nem éreztem változást. Illetve én, azaz a csapatom a Williams év közben kapott több fejlesztést is, amitől gyorsabb, kezelhetőbb lett a verda, így lehet, hogy ez a többi csapanál is így van. De én nem érezem az év vége felé haladva, és így a 2. szezonom első 3 futamán, hogy gyorsabbak lettek volna az ellenfelek, mint az első évben. A pilóták pedig maradtak ahol voltak, tehát nem volt csapatváltás, és a rajtszámok is maradtak. Tehát hiába Webber lett a champion, továbbra is Button kocsiján díszeleg az 1-es szám.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3023 levél
Válasz 10.09.28. 00:27 #171
joccc
Huh akkor megnyugodtam. Most asszem a 8. hely körül vagyok a ranglistán szóval reménykedem,h 2-3 verseny múlva dobnak vmit. De ha a szezon végére,nekem az is jó,csak ne kelljen újrakezdeni. (bár az már nem lenne nagy dolog,mert az eddigi 3 pályát megtanultam kívülről)

Köszönöm szépen a válaszaidat!
-
4178 levél
Válasz 10.09.28. 00:23 #170
U.R.H.
Még nincs meg a játék, de azért kiváncsi lennék erre:

Nem értem, hogy ugye több évet kell lenyomni karrierbe. De a kocsik meg a csapatokon belül a versenyzők változnak évről évre? Mármint gondolom a kocsik végig a 2010-es autók maradnak külsőre, de úgyértem teljesítményük változik e meg ilyesmi???

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.