Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» F1 2010/2011

3023 levél
Válasz 10.09.25. 20:20 #119
joccc
Hát én mára feladtam. Virginnél vagyok és 18.-ra kvalifikáltam magam professional szinten. Teljesen megszoktam a bahreimi pályát,semmi kicsúszás meg ilyesmi nem volt időmérő alatt. Futottam 2:00 101-es időt,ami nekem jó. Viszont a versenynél össze-vissza csúszkálok,símán lehagynak csak az első 2-3 kanyarba tudok megelőzni 4-5 embert onnantól kezdve pedig már mögöttem jönnek szélárnyékba és zaklatnak! Nem tudom,h mit csinálok rosszul. Lehet váltással vannak gondjaim. Lenne 1-2 kérdésem. Váltásnál a motornak az a jobb igaz,ha alacsonyabb fordulatszámon váltok,mielőtt még elkezdene villogni a jelzés,h váltsak,de csak akkor,amikor az egész sor kigyullad (mármint az izzók). Így kell váltani ? Vagy jobban haladnék,ha 2-3 villogás után váltanék ? Kemény keverékkel indulok 30 kör körül jövök ki cserére lágyra.

Ha valaki tudna ezekben segíteni,h mit csinálok rosszul,vagy mit nem,annak megköszönném. Nemigen akarnám áttenni intermediate-ra a nehézséget,de gondolkozom rajta,ha senki nem tud vmi segítséget adni,h mivel lehetnék gyorsabb.
-
11 levél
Válasz 10.09.25. 18:09 #118
Blake6
Valaki tapasztalt audió problémát?Nekem eredeti PC verzió van,röccenés nélkül fut minden,de a hang iszonyú "viszhangos"!!!Olyan mintha egy üres csarnokból szólna a hang!A menüben persze meg csak a hangerőt lehet szabályozni...Frissítettem DX-et,hangkártyát,de semmi.Valaki tipp???HELP
3023 levél
Válasz 10.09.25. 17:44 #117
joccc
Oké. Köszönöm szépen a segítséget!
-
627 levél
Válasz 10.09.25. 17:02 #116
red5
Köszi a tippet! Az biztos, hogy a tömeggel tényleg nem éri meg kimenni a boxba. Még néztem is hátrafelé, hogy miért tart még mindig bent, erre azt látom, hogy még azt is megvárja a nyalókás ember, hogy a mögöttem kettővel álló autót kiengedjék és elmenjen mellettem.

Bahrein: Pontosan nem emlékszem, de 1.59.4xx a legjobb köröm eddig a Lotus-szal.
16989 levél
Válasz 10.09.25. 16:41 #115
KisCsirkee
Option = Lágy keverék
Prime = Kemény keverék

Megfigyelheted a zöld csíkokat az Option gumik oldalán. Gondolom angolul más a nevük.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
3023 levél
Válasz 10.09.25. 16:21 #114
joccc
Haha! A 3. harmada a mondandódnak kb olyan,mintha engem jellemezne! Mögöttem is nyomják a felvonulást,mert kanyarokba aztán nem bírnak előzni,egyenesbe is,ha arcozni akarnak és mellémjönnek rájukhúzom meg hasonlók!


1ébként gumikba megtaláltam,h intermediate,wet meg olvasgattam,h van a prime meg az option,de nem vágom,h ez most h van ? MIért nem soft,hard a neve ? Meg a gumik használatát fokozatosan engedi a szabadedzések folyamán használni az újakat ? (úgyértve a másik készletet,azaz a nem használatat. bocs a nyakatekertségért)
-
14264 levél
Válasz 10.09.25. 11:25 #113
balays82
Nekem 1:59:045 lett éppen az imént (Virgin, lágy gumi, segítségek nélkül). A tegnap legjobbhoz képest (igaz, az Mercedessel futottam) javultam kb. 2 másodpercet, úgy látszik, jót tett egy kis alvás.
16989 levél
Válasz 10.09.25. 10:49 #112
KisCsirkee
A verseny előtt fordulj balra a menüben, és állítsd át a versenytaktikát ott, ahol a gumit választod. Ha automatikusan ilyen tömegnyomorba hív ki, érdemes újrakezdeni, és egy körrel hamarabb vagy később kijönni, így lehet menteni valamit a helyzetből, bár a katalán futamon így is a 11-edik helyről rajtolva, és onnan kiállva a 18-adik helyre tudtam befutni a boxtaktika miatt...

Monacoban meg szinte lehetetlen tiszta kört futni. Állandóan előttem totyorognak ilyen Di Grassi és Candhok-féle figurák a HTR-rel meg a Virginnel. Azért azoknál még a Lotus is többet ér.

Amúgy megfigyeltem, hogy az eddigi eredményeim nem a Lotus ereje miatt születtek, hanem azért, mert rettentő agresszív vagyok. Az egyenesekben simán lehagynak, de a kanyaroknál valami iszonyat rövid féktávokat veszek, így mindig sikerül egy kicsit elszakadnom tőlük. Na meg azt is megfigyeltem, hogy ha előkelőbb helyen vagyok, mögöttem szabályos vonatszerelvény alakul ki, annyira feltartom a gyorsabb autókat...
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
3023 levél
Válasz 10.09.25. 10:38 #111
joccc
Így profin már 1 fokkal jobb segítségek nélkül. Legend az még messze van kicsit sztem első szezon végén kapcsolom fel Legendre.
-
2883 levél
Válasz 10.09.25. 10:18 #110
Nayrobi
Helpek nélkül Virginnel 59 közepe, pontosan nem tudom fejből, majd megnézem
PSN: nayrobi11
3023 levél
Válasz 10.09.25. 10:18 #109
joccc
Köszönöm szépen,utánanézek.

Nekem a legjobb időm ott olyan 25 practice kör után 2:04 106. De még nem mentem hibátlan kört,szóval azt akarok menni,mert az 2:00 körül lenne.
-
116 levél
Válasz 10.09.25. 10:00 #108
milan77
Csak úgy érdekességként leírnátok milyen volt a leggyorsabb körötök Bahreinbe?

Nekem fékrásegítés nélkül a legjobb eddig egy 2:03 :619 volt.
1259 levél
Válasz 10.09.25. 05:51 #107
PrOHax
Amikor a főmenüben ( paddock-ban ) vagy, és rámész a carrier opcióra, azon belül kiválasztod a futamot, és akkor feldob egy ablakot ( hány körös legyen a verseny etc... ), és ott kell lennie a nehézségnek is, nekem pl: Hard. Ha én rányomok a hard-ra akkor ott tudom beállítani a különböző segítségeket, de ha egy kicsit lejjebb mész akkor ott kell lennie az AI-nak is, azt meg át tudod állítani Prof.-ra.

Még nem túl sokat játszottam, első két versenyemen vagyok túl. A fent leírtakat az első futam előtt állítottam be, arra most nem emlékszem, hogy a második futam előtt is meglehet-e ezt játszani ( de szerintem igen )
You tell me exactly what you want, and I will very carefully explain to you why it cannot be!
3023 levél
Válasz 10.09.25. 03:03 #106
joccc
Én legend AI-t állítottam be nagy önbizalommal,de sajnos nem tudok 1előre 4-5 mp-vel jobb időt autózni a jelenlegimnél. Esetleg nincs mód arra,h megváltoztassam az AI-t anélkül,h újrakezdeném a karriert ?

Nekem is nagyon tetszik a játék,mert tényleg oda kell ülni hozzá,ha mindenféle segítség nélkül játszik az ember.
-
627 levél
Válasz 10.09.25. 01:42 #105
red5
Elrontotta a játékomat a nyalókás emberke A lényeg, hogy segítségek nélkül, professional AI ellen játszok, így kellett jó pár óra gyakorlás, hogy egyáltalán körbe tudjak menni a pályán kicsúszás nélkül. Sikerült a Lotus-szal a 11. helyet elcsípnem az időmérőn, a versenyben is az első pár kör után még 13. voltam, erre a boxban a kerékcserénél elengednek mellettem mindenkit és a 24. helyre jövök vissza. Ez így eléggé illúzióromboló

Viszont a többi része eddig nagyon tetszik a játéknak. Nagyon élvezetes így segítségek nélkül kormánnyal, mert a szabadedzést tényleg ki kell használni, hogy egyáltalán kipörgés és elfékezés nélkül körbe lehessen menni
3023 levél
Válasz 10.09.25. 01:32 #104
joccc
Köszöntem szépen!
-
1259 levél
Válasz 10.09.25. 01:08 #103
PrOHax
Egy szimpla Alt + Enter kombináció megoldja a problémádat
You tell me exactly what you want, and I will very carefully explain to you why it cannot be!
3023 levél
Válasz 10.09.25. 01:04 #102
joccc
Én is minden segítség nélkül játszok kormánnyal. Nem is sodródnék ki,csak van 1 olyan hülyeségem,h pilóta nézetbe tolom,s nem annyira ismerem az összes pályát,s így mindig elnézem a kanyarokat. Szóval alaposan kilesz használva részemről az a long race weekendnek részeként szereplő Practice pont! Nekem mindenesetre nagyon tetszik.


1 kérdés: windowed módot h lehet átrakni ? mert 1 alt+tab óta,csak window módba indul el,s nem teljes képernyősen,s nem találom.
-
7 levél
Válasz 10.09.24. 21:09 #101
Sajtos_Kuszob
F1 2010 - Teszt

Végre elérkezett a nagy pillanat! Mióta legelőször bemutatták az első képeket, és videókat, mindenkiben ugyan az a kérdés merül fel az egész naprendszerben: "Szimulátor lesz, vagy tömegjáték?" A választ most megtudhatjátok...

http://overdrive.web4.hu/cikk/f1-2010-teszt
14264 levél
Válasz 10.09.24. 20:11 #100
balays82
Na akkor az első benyomások. Miután Bahreinben egy Mercedesben 26 kört kellett megtennem, hogy fussak egy olyan időt, amivel nagyjából meg voltam elégedve, nyugtáztam magamban, hogy ez nekem való játék lesz. Aki kormánnyal, minden segítség nélkül rögtön űridőket tud repeszteni, mindeközben pedig egyszer sem csúszik meg alatta a kanyarokban az autó, annak gratulálok, mert nagyon profi. Legalábbis hozzám képest, mert ez rám nem jellemző, így kellő kihívást nyújt a játék. A pályára egy idő után rá lehet érezni, fel lehet venni egy ritmust, aztán lehet élvezni a vezetést. Azonban annak is megvan a varázsa, ha már célegyenes végi féktávot elméri az ember, és tudatosul benne, ha annak a körének már annyi.
Ami így elsőre nem tetszik, hogy a játék túl szigorúan bünteti a pályaelhagyást, nem csak a kanyarok levágásakor vette el a kört, de akkor is, ha külső íven sodródtam ki, illetve volt olyan, amikor a kör végén hibáztam, ezért a következő kört sem mérte. Ez azért elég nagy hülyeség.

Egyelőre nagyjából ennyi, most lépek is vissza a játékba, mert a 7 éves karrierem első állomásaként leszerződtem a Virgin csapathoz, és úgy érzem, sokat kell még fejlődnöm, hogy a kitűzött célt teljesítve sikerüljön a legjobb 20 között végeznem a szezon végén.
116 levél
Válasz 10.09.24. 17:51 #99
milan77
Honnan tudod, hogy a nyalókás emberes rész bugos?
Igazi futamokon is sokszor megtörténik ez, biztos a tökéletes realitásra mentek

(pl. Hungaroringen Kubica-Sutil esete)
4178 levél
Válasz 10.09.24. 16:32 #98
U.R.H.
Hát nagyon kíváncsi vagyok már erre a játékra. Főleg a kommenteket olvasva. Még odébb lesz kicsit mire beszerzem.

Kb az év elején elkezdtem nyomni az F1 Challenge-t. Abból is a birkuc féle supermodot. 92-től 06-ig elnyomtam a schumival. Na persze, nem mindig 100%-os versenytávot csináltam sajna, mert úgy sose értem volna a végére. Sajna azért voltak hibái bőven annak a birkuc féle módnak ahogy az f1 challenge-nek is meg voltak a maga hülyeségei. Pl. néha tök ártatlanul kaptam stop and go büntetéseket, meg a boxból kijövet a nyalókás bácsik, akkor is elengedtek, ha épp jött valaki mögöttem és crash a vége.

Azt viszont még szomorúbban vettem tudomásul, hogy valamiért az új gtx460-mon bugosan fut az f1 challenge és, ha bármilyen autót látok a monitoromon, orbitálisan elkezd szaggatni. Régi VGA--n ez csak a PRT modnál volt nekem.

Na mindegy végülis pont kinyomtam a schumis éveket, úgyhogy alig várom, hogy már ezt az új f1 2010-et is tolhassam.
14264 levél
Válasz 10.09.24. 13:57 #97
balays82
Igen, pont a nagy lökdösődés miatt volt idegesítő a Grid multi. A játékról még nincs véleményem, csak este felé tudom majd kipróbálni, ha a futtatására alkalmas gép elé kerülök.

A PM mindjárt megy.
11784 levél
Válasz 10.09.24. 13:53 #96
Ghoost
Személyesbe megírhatnád hogy honnan van
A Grid-es multival is el lehet lenni azért, csak bosszantó hogy szinte mindenki az első kanyarban akarja a futamot megnyerni.
A játékról egyébként mi a véleményed?
14264 levél
Válasz 10.09.24. 13:45 #95
balays82
Én megvettem, bár kétlem, hogy az elkövetkező néhány napban felmerészkednék a multira, először nem árt gyakorolni egy kicsit. Mondjuk, ha hasonló lesz, mint a Grid esetében, akkor sok jóra nem lehet majd számítani.
Egyébként rendes dolog volt a bolttól, ahonnan rendeltem, hogy ajándékba hozzácsaptak a játékhoz egy extra nagy méretű F1 2010 posztert is, jól néz ki.

Próbálta már valaki a koreai pályát? Azért nem sűrűn fordul elő, hogy virtuálisan előbb lehet versenyezni egy pályán, mint a valóságban. Szinte látom magam előtt, hogy az egész Forma 1-es mezőny számára elrendelik a csapatvezetők, hogy a játékban gyakorolják be a vonalvezetést.
11784 levél
Válasz 10.09.24. 11:24 #94
Ghoost
Na ma végre hivatalosan is megjelent és mától kapható a boltokban, ha valaki megvette meséljen már a multi részről
24 levél
Válasz 10.09.23. 23:42 #93
lanesrA
Lecsűrtem a bajnokságban az első futamot 100%-os távon. Kerékcsere után 2 körrel defekt, mehettem vissza újra, igy csak 12. lettem. Azt viszont jó látni, ahogy a pálya szépen felgumizódik a futam alatt.
A Jeti nem szekrény !!!
1447 levél
Válasz 10.09.23. 22:15 #92
Donnie
ezt írtam már én is, meg sokan panaszkodnak erre, megoldás: 2 körrel később menj ki mint amikor hív, és akkor tiszta a boxutca. kurva idegesítő amúgy
16989 levél
Válasz 10.09.23. 21:21 #91
KisCsirkee
Azt-a-kurva, a csapat AI-n azért van még javítani. Kijövök boxolni a 4-edik körben (20%-os versenytáv), elvégzik a cserét, aztán megvárják, míg mindenki(!) aki akkor bent volt a boxban visszajöjjön elém.

A 11-edik pozícióból rajtoltam, 10-edikként álltam ki, és a box után 24-edik lettem. NC...
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14264 levél
Válasz 10.09.23. 20:45 #90
balays82
Én úgy tudom, hogy a kerékcsere esőben is kötelező, csak ebben az esetben - ha valaki felteszi az intermediate vagy az esőgumit - nem kell felhasználni mindkét keveréket. A lényeg tehát, hogy a kötelező egy helyett ne kelljen kétszer kimenni kereket cserélni. Aztán lehet, hogy tévedek.
2883 levél
Válasz 10.09.23. 19:46 #89
Nayrobi
Nah, elbarmolta a game a mentésemet, "save data corrupt". Kössz, kezdhetem az elejétől.

Mellesleg fura, high-ről visszavettem mediumra a grafikát, és vagy 2 mp-vel gyorsabb vagyok, Bahrainben futottam a Virginnel egy 1:59-et helpek nélkül
PSN: nayrobi11
16989 levél
Válasz 10.09.23. 19:09 #88
KisCsirkee
Esőben nem kötelező a kiállás, mivel az egy kiállás is azért kötelező, hogy mindenképp feltegyék a lágy és kemény keverékű gumikat is. De esőben teljesen mindegy, hisz az esőgumiból csak egy fajta keverék van.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
1447 levél
Válasz 10.09.23. 19:01 #87
Donnie
csontszáraz volt a pálya de amúgy tökmind1, 1 csere mindenképp kötelező még esőben is nem? csak ott ugye nem számít mit raksz fel..
31874 levél
Válasz 10.09.23. 18:55 #86
Creativ3Form
Esőzésben nem...legalább is a játékban akárhányszor esett az eső, nem kellett cserélni. A futam előtt is ha bemész a Tyres menübe, nincs jelezve a kiállás rész.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
16989 levél
Válasz 10.09.23. 18:38 #85
KisCsirkee
Én medium traction contolt és ABS-t használok, mint segítség, nálam ennyi kell, hogy élvezhető legyen a dolog. Az AI még csak Professional, de tervezem felvenni Legend-re. A száraz futamok nekem így is elég kihívóak, Catalunyában most is sikerült bepréselnem magam a 12-edik helyre, de amit te kapsz a Lotussal rásegítések nélkül, az a normális. Azért esőben, mint Kína, durván benehezedik a dolog.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
1447 levél
Válasz 10.09.23. 18:37 #84
Donnie
érdekes, hogy az első 4 versenyen pontszerző hely közelébe se voltam, most az utolsó 3 at meg megnyertem... semmit nem változtattam a nehézségen. A másik meg, hogy most Valencia volt, első voltam, kijöttem boxba, így nem nyertem mert Hamilton meg Massa nem jöttek ki, wtf? pedig kötzelező a csere, na mind1.
627 levél
Válasz 10.09.23. 18:30 #83
red5
Játszik itt valaki még rajtam kívül úgy, hogy minden rásegítést kikapcsolt? Olvastam, hogy amatőr nehézségen nagyon könnyen lehet nyerni, de én még ki se próbáltam a versenyt, mert az időmérőn se jutok a Lotus-szal 20. helynél jobb pozícióba. Az egyenesekben otthagyom a többieket, de a kanyarok így elég nehezek. Nem igazán sikerül eltalálni a tökéletes féktávokat és íveket. Csak én vagyok ilyen ügyetlen vagy rásegítések nélkül normális ez az eredmény?
31874 levél
Válasz 10.09.23. 17:56 #82
Creativ3Form
Áááá mekkora! Most vagyok a Valenciai futamnál, és a gyakorláson közölte a csapat, hogy Rubens kipróbál egy új fejlesztésű alkatrészt, és ha beválik, akkor az elkövetkezendő futamokon én is megkapom őket.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31874 levél
Válasz 10.09.23. 17:33 #81
Creativ3Form
Na, bele lehet nyúlni a taktikába a futam alatt. Nem kell mást tenni, mint megnyomni az1-est, majd a numerikus billen kiválasztani a Tyres feliratot, és ott tudsz lépkedni a gumik között. Jól van, így azért már más a helyzet.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
16989 levél
Válasz 10.09.23. 16:52 #80
KisCsirkee
Jézusom, elértem Kínába. Hát a mindenit, vezethetetlen a gép. Minden egyes kanyarban csúszok ki a fenébe, ha meg fékezek, simán állva hagynak. Most is sikerült elcsípnem egy ötödik helyet, viszont ez szerencse volt, mivel az időmérő közepétől szakadt.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14264 levél
Válasz 10.09.23. 16:19 #79
balays82
Nekem fogalmam sincs, én még csak képekről és videókról ismerem a játékot. Azonban ez olyan dolog, amire mindenképpen figyelni kellett a fejlesztőknek, hiszen a dinamikusan változó időjárás értelmét éppen az adja, ha a stratégiát is annak megfelelően lehet módosítani.

Megnéztem egyébként a lefordított felhasználói kézikönyvben, ott is azt írják, hogy verseny közben meg lehet változtatni, hogy milyen keverékű gumi kerüljön az autóra. Tényleg csak az a kérdés akkor, hogy milyen módon.
5384 levél
Válasz 10.09.23. 15:49 #78
HunnernessKonge
Tipp:
My F1-ben a billentyűzetek konfigurálásánál, az 1-2-3-4-re van állítva valamilyen "display menü navigaion" ha jól emlékszem. Azt nyomkodtam verseny közben, valamit csinált, de késő is volt, meg nem is érdekelt. Nem lehet hogy arra fele kell keresgélni?
Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.
14264 levél
Válasz 10.09.23. 14:08 #77
balays82
Olvasgatom a hozzászólásokat (itt is meg máshol is), ezek alapján nagyon úgy tűnik, hogy lett volna még mit javítani, illetve finomítani a játékon. Valószínűleg nem kell sokat várni az első javításra, sőt állítólag már készül is. Remélem, a Crea által írt problémát is megoldják valahogy (ha esetleg valami jól elrejtett funkcióként nincs már most is benne a stratégia verseny közben történő megváltoztatása), mert a dinamikus időjárás így könnyen tönkrevághatja a versenyeket.
1447 levél
Válasz 10.09.23. 13:44 #76
Donnie
néha nem értem ezt a játékot.. monacoban az uccsó helyről rajtoltam, istanbulba megnyertem a versenyt, kb fél percet kapott a 2. helyezett.. a nehézségi szint ugyanaz, vicc. a másik: race előtt 70% volt h esni fog. elrajtoltam lággyal, felénél kijöttem, csere megkaptam a keményet. utána ofkorz elkezdett esni, de rendesen. keménnyel úgy küldtem át minden kanyaron midnenféle megcsúszás nélkül hogy az hihetetlen. wtf?
11784 levél
Válasz 10.09.23. 12:52 #75
Ghoost
Az fps azért anyni mert kb a konzolok miatt oda van belőve, vagyis régebben valami ilyet olvastam róla,
a GoW-os kulccsal meg nekem már a dirt 2 sem ment, szal nem hiszem, hogy megy vele majd a multi.
Kb ha egy GRID szintet hoz csak Forma1el, akkor én már elégedett leszek, csak szombatig még nem tudom kipróbálni :@
31874 levél
Válasz 10.09.23. 12:43 #74
Creativ3Form
Kérdésem lenne hozzátok gyerekek...szóval...futam elején ugye be tudjuk állítani, hogy hányadik körben jöjjünk ki kerék cserére és, hogy milyen gumit kapjunk. Az a kérdésem, hogy ezt a kerék dolgot a futam közben meg tudom változtatni? Tehát a futam alatt bele tudok nyúlni a kerék választásomba? Ugyan is most egymás után kétszer buktam el komolyabb helyett (6. és 4.) azzal, hogy a futam elején esett, mentem is szépen az eső gumival, és mivel 75%-os esőt írtak, a boxkiállásomnál az intermediate-re szavaztam. Igen ám, de idő közben, elállt az eső, és nem tudtam megváltoztatni az intermediate gumiválasztásomat, emaitt pedig megszoptam a faszt, mert a többiek szépen felrakták a lágy keveréket, és lazán elmentek mellettem. Ha nem lehet menet közben változtatni, akkor ez van, így jártam, de azért elég idegesítő, hogy ha futam közben változnak a körülmények, akkor én nem tudok az előzetesen felállított gumitaktikámba belenyúlni.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1620 levél
Válasz 10.09.22. 22:34 #73
T-Jay
Nekem végülis annyi elég, h be lehet gyújtani a katlanba rendesen. A graf szép, azt mondjátok ugye h lehet neheziteni, a karrier mod tetszik meg minden, sztem vétel lesz. A max graf meg alap, ps3ra lesz. Köszi a véleményed.
Hogy valaki lehess, ne próbálj valakinek látszani.
16989 levél
Válasz 10.09.22. 22:31 #72
KisCsirkee
Mondom, ha leveszel minden assistot, és nagy vagy annyira punci mint én, aki ABS-t és Traction Controlt használ, soha az életben nem leszel első a Lotussal. De még csak a hatodik sem...

De javaslom, próbáld ki, nézd meg, mielőtt megveszed, ízlések és pofonok dolga a dolog. Én tudom, hogy Monzában egy Red Bull volánja mögött assist nélkül az első sikánt nem veszem be...

Goodboy: Passzírozd fel te is a nehézséget. Versenyek előtt lehet személyre szabni a nehézséget, kapcsolj le mindent, az AI-t meg húzd fel.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
8892 levél
Válasz 10.09.22. 22:25 #71
goodboy007
Na kipróbáltam.
Első blikkre tökárkád, szokásos Codemasters-es faszságok pedig ismét jelen vannak, de itt legalább nem olyan tetülassú a menü, mint a DiRT2-ben vagy a korábbi CMR részekben.

Az viszont szánalmas, hogy 1024x768-ban, ultran a legutolsó AA-val (8-szoros QCSAA vagy mi az isten)kb. átlag 30FPS-el fut.
Monacot próbáltam, de nem tudom mi olyan gyönyörű egy egyszínű szürke alagútban, hogy még ott is csak 40-ig kúszik fel a számláló.

Mondjuk szimulátoroknál sosem a grafika számít, úgyhogy majd szépen belövöm holnap, de azért pofáncsapott na, hogy ennyire gépevő a kisgyerek.

Ahogy az is, hogy milyen szar az irányítás. Biztos én voltam a béna, meg kb. 10 kör alatt naná, hogy nem lehet megtanulni vezetni még egy árkád-játékot sem, de még az ízig-vérig szimulátor F1 Challenge-et is könnyebb irányítani, itt valahogy túl nagyokat fordul az autó egy-egy gombnyomás hatására.
Holnap majd letesztelem G25-el, úgyhogy még nincs semmi veszve ezen a téren.

Így elsőre azt mondom, hogy nem rossz, de azért látszódnak rajta a populárissá válás jegyei. Nem elég, ha többtízezer gépet használó és egyben Formula-1-et néző ember megveszi, ide millió eladások kellenek, ehhez pedig engedni kell az árkádosabb stílus kedvelőinek javára.

Apropó! Mivel GFWL-os játékról van szó, elvileg az eredeti Gears of War kulcsommal tudok majd multizni ugye?
1620 levél
Válasz 10.09.22. 22:22 #70
T-Jay
Aha értelek. Mondjuk a Lotus-os sikereid(amelyekért egyébként minden elismerésem ) nem vlmi reálisak, persze aztán lehet te vagy az újkori surmóher, de ha nem igy volna, akkor elég furcsa eredmény. Milyen nehézségin nyomod am?
Hogy valaki lehess, ne próbálj valakinek látszani.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.