Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Thief 4

Thief (2014)

Thief (2014)
A legutóbbi Thief (2014) cikkek, hírek
5202 levél
Válasz 14.02.23. 21:00 #83
Skorpio90
De szerintem ez megint csak a játszhatóság miatt van. Tegyük fel, hogy nem vehetsz fel mindent, hanem csak a realisztikusságon belül. Okés, felvehetsz 2 tányért és 1 poharat, talán még egy erszény is elfér az öveden (mert a többi helyet elfoglalja az íjad, a bunkósbotod, a 10 víz, illetve 5 robbanó nyílvessző, netán a gyógyító fiolák - már itt bukó a dolog). Máris megette a fene. És akkor visszamész 6-7-szer ugyanarra a helyre, míg rendesen kirámolod? Francnak sincs ehhez kedve. Ezért mondom, hogy ilyeneken nem kell megakadni, mert minden játékban lehet találni ilyen faszságokat. És még egyszer mondom, ez a 3. részben is így volt, amit sokan a sorozat legjobbjának tartanak, megjegyzem nekem csak ehhez a részhez volt szerencsém, szóval nem tekinthetem magam tősgyökeres Thief fannak.

Szerk.: és magad mondtad - nem ezen fog múlni, hidd el
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
10984 levél
Válasz 14.02.23. 20:50 #82
VodevilX
Én ezzel tisztában vagyok, talán még linkeltem is mikor először szó volt róla.
De így olyan lesz mint a Diablo, hogy minden szart fel lehet venni. Az megint csak nem stimmel. Talán nem ezen fog múlni, de akkor is zavaró lesz, ha pl legnehezebben játszaná az ember, ahol régen is kellett, hogy mindent összeszedj az adott pályán, akkor bizony zavarna. Bár ezt még nem döntöttem el, hogy mennyire akarom magam megszívatni
No mind1. Lényeg, hogy a hangulata jónak tűnik, bár én nem néztem tovább az első videónál.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
14264 levél
Válasz 14.02.23. 20:47 #81
balays82
Igen, azt már többször elmondták a fejlesztők, hogy részletesen kalibrálható lesz a játék nehézsége, a hülyebiztostól, egészen a hardcore Thief fanatikusig (kis túlzással). Azt gondolom, célszerű lenne most már kivárni az a pár napot a megjelenésig, csak utána elkezdeni fanyalogni, hogy mitől nem méltó a játék a nagy elődökhöz.
5202 levél
Válasz 14.02.23. 20:39 #80
Skorpio90
Nem, nem hiszem, hogy nevetséges egy tutorialban, pláne, hogy ki is kapcsolhatod majd teljesen.

"The options menu will let players tweak and turn off a grand 19 UI elements, a new blog post details, from the mini-map and navigation prompts to the light gem and threat icons. Players can essentially turn the UI off entirely, if they fancy:"
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
6388 levél
Válasz 14.02.23. 20:37 #79
Beny12
Hát ez fantasztikus a 4. és 5. videóban a gyerek átmegy Rambóba, tuti nem volt szerencséje egyik Thiefhez se.

Az említett két pálya nagyon favorit. A hajón a zombihörgések eléggé megizzasztottak, főleg este.
4682 levél
Válasz 14.02.23. 20:24 #78
Christoph
A hajó sem volt semmi emlékeim szerint.
10984 levél
Válasz 14.02.23. 19:45 #77
VodevilX
Én meg nosztalgiából benéztem a Thief 3 árvaházas pályájára Beszarás, a simán a legfélelmetesebb pálya mivel játékban találkoztam. Remélem most nem lesz ilyen
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6388 levél
Válasz 14.02.23. 19:36 #76
Beny12
Nem túl penge a tag. De egyelőre muszáj vagyok beérni ezzel. Főleg hogy előreláthatólag nem fog futni a laptopon.
6479 levél
Válasz 14.02.23. 18:52 #75
GustyX
Tomb Raider nem, de CoD-ok, Max Payne 3, Spec Ops, Future Soldier, The Bureau, Blacklist.
Ráadásul majdnem mindegyikben látható az elhelyezése, nem a seggükből rántják elő.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10984 levél
Válasz 14.02.23. 18:50 #74
VodevilX
Mit? Szerinted nem nevetséges? Nem az a baj, hogy csillog vagy hogy nincs limit, de ez meg így túlzás. Főleg ilyen 5-10 goldokat írt, gondolom az jelentéktelen, ha lesznek a komolyabb tárgyak nemtudom 250-500 meg biztos még nagyobb értékben is.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
5202 levél
Válasz 14.02.23. 18:24 #73
Skorpio90
A Tomb Raider-ben most nem vagyok biztos.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
5202 levél
Válasz 14.02.23. 18:23 #72
Skorpio90
Ööö, Bioshock? Tomb Raider? BF4? Csak ezt a három ugrik be hirtelen.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
6479 levél
Válasz 14.02.23. 18:20 #71
GustyX
Azért manapság ez nem nagy divat
A DNF 2-es limitén volt kiakadás és lett is rá patch.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
5202 levél
Válasz 14.02.23. 18:17 #70
Skorpio90
Ezt szőrszálhasogatásnak érzem. A 3. részben is csillogtak az ellopandó cuccok, és ott sem volt limit. Mint ahogy a mai játékok 99%-ában. Azon miért nem akad ki senki, hogy egy FPS-ben egyszerre van nálunk egy kés, pisztoly, sörétes, géppityu és rakétavető plusz 5 gránát? Kell az ilyen kompromisszum a játszhatóság miatt.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
18829 levél
Válasz 14.02.23. 17:53 #69
Peace
Tényleg elég vicc, hogy gyertyatartótól kezdve minden szutyokkal telepakolja a nem tudjuk mijét, inkább nem is akarom tudni, hogy hova dugdossa őket. Ettől függetlenül a hangulat az adja, nagyon tetszik, hogy kiakad a gyilkosságon, és elkezdi morális szemszögből feszegetni a témát. Viszont annak örülök, hogy PC-m van, mert ezen a régi xbox-on valami ocsmányul néz ki.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10984 levél
Válasz 14.02.23. 14:52 #68
VodevilX
Nos, néztem egy kis gameplay videót... Rögtön a játék legeleje úgy indul, hogy minden második tárgy csillog-villog és el lehet lopni... Az is picit röhejes lesz, ha pályánként több száz dolgot össze lehet lopkodni, mert nálunk minden elfér. Inkább lenne, az az ésszerűbb megoldás, hogy kevesebb de értékesebb, mint sok kis vacak...
nem tudom meddig lesz fent...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
18829 levél
Válasz 14.02.20. 17:35 #67
Peace
Világvége...

Nézz rá kicsit az ukrán helyzetre, majd átértékelődik Benned ez az egy hét.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10984 levél
Válasz 14.02.20. 17:30 #66
VodevilX
Milyen launch... még 1 hét
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
18829 levél
Válasz 14.02.20. 15:33 #65
Peace
The Launch Trailer for Thief is Here!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
18829 levél
Válasz 14.02.16. 11:08 #64
Peace
Tudom mi lenne a reakció, ha összehoznák a fejlett AI-t az NPC-knek! Tömeges hisztériaroham, hogy mi ez már, túl realisztikus, fa** kivan, hogy mindig elkapnak, ezt a szart, én bizony letörlöm ezt a fost!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10984 levél
Válasz 14.02.16. 10:45 #63
VodevilX
Hát ez az, pont nemrég olvastam egy cikket, hogy mennyire megállt ezen a téren a tudomány. FEAR meg STALKER próbálkozott, de ott is kimerült abban, hogy fedezéket használ, meg lopakodva mögéd kerül, és ez mikor? 2005-2007... A másik megoldás meg nagyrészt az szokott lenni, hogy mindenkinek van egy olyan útvonala, ahol egy ponton simán elkapod. Mert tényleg szinte direkt úgy mozognak, hogy ha türelmesen kivárod, akkor ne legyen további problémád.
Lassan ideje lenne jobban ráhasalni a témára.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
12558 levél
Válasz 14.02.16. 10:04 #62
McCl@ne
Picit off, de a témához is szólok ám... Szóval most újra elővettem a Skyrimet és modokkal tuningolva élvezem, de nagyon, viszont az valami kibaszott röhej, ahogy lopakodva fejbehúzom íjjal a banditát, aki ül az ebédlőasztalnál, majd eltűnök, mire a mellette ülő fél perc - eredménytelen - keresés után visszaül (a fejbelőtt és HALOTT társa mellé), majd közli, hogy "This must be my imagination." Sírok, bazdmeg. Erre azért figyelhettek volna, hát meddig tartana hullafelfedezés után addig keresni, amíg nem találnak valakit?

A játékról: attól függetlenül, hogy nyilván egy agyondizájnolt, mai trendeknek megfelelő, filmszerű elemekkel telepakolt akciójáték lesz, azért a gameplay alapján mégis egy nagyon kellemes csalódásnak tűnik. Nem érzem rajta azt a játékost totálisan hülyének néző hozzáállást, ami miatt csak nevetni tudok az Assassins Creedek ikonokkal, mankókkal, jelzésekkel és iránymutatásokkal telebaszott játékmenetén. Akármennyire is jónak tűnnek ezek a játékok, nekem pont a kaland-szerepjátékok lényegét ölik meg ezzel a sok segítséggel, nagy jelzésekkel... A Skyrimnél is keresem azt a modot, ami leginkább a játékosra bízza a felfedezést. Most komolyan, másnak nem hiányzik, amikor régen mi címkéztük fel a térképeket, mi hagytunk rajtuk saját jelzéseket, felírtuk, hogy hova kell visszamenni, vagy még régebbre visszanyúlva: kis jegyzetfüzetbe irkáltuk a megjegyzéseinket, jobb esetben a koordinátákat, azok hiányában csak az irányokat, stb.?
Múltkor megtaláltam a középiskolás évek alatt készített jegyzeteinket, amiket haverommal csináltunk: ő kollégista volt, otthon játszott a Red Alert 2-vel, én bejárós voltam, úgyhogy én minden nap tolhattam otthon... Brutál nehézségen vittük a kampányt, és ha elakadtunk valahol, akkor terveket készítettünk, új stratégiát dolgoztunk ki a matekfüzet hátuljára, majd ezeket én esténként kipróbáltam és másnap jeleztem az eredményét.

Most sárga körben pirosan villogó baszott nyíl mutatja, hogy merre van előre, és csúszkával állíthatod harc közben a nehézséget, ha ne adj' Isten nem sikerülne elsőre minden/bármi.

Nem mondom, hogy a Thief nem pont ilyen lesz, de mondjuk az Deus Ex: HR azért legnehezebb fokozatban hozott vissza kicsit a régi játékok feelingjéből. Egy mai - magát a Dragon Age 2 után szerepjátékosnak képzelő - suhanc egy teljesen felhasználóbarát Baldur's Gate-től is bokánfosná magát.
Respect is not given. It's taken.
14264 levél
Válasz 14.02.16. 09:10 #61
balays82
Igazad van, az tényleg lehetne jobb is. Bár azt nem tudjuk, hogy milyen nehézségi szinten játszva készült a videó, lehet, hogy nehezebb szinten az őrök AI-ja is fejlettebb. Vagy az én elvárásaim is túl nagyok.
Az AI terén egyébként most már illene komolyabb fejlődés felmutatni, mert elvileg már rendelkezésre állnak az ehhez szükséges (konzolos) erőforrások.
18829 levél
Válasz 14.02.16. 08:53 #60
Peace
Mert jó is, ha van security-sünk, aki nem veszi észre, ha az ékszeres vitrineket kiürítették, és mindig csak ugyanazt a könyvespolcot csekkolja le, hogy minden rendben van-e. Vagy az is lehet, hogy a playboy-t keresi, de még nem jött rá, hogy csak egy "pár" év múlva kerül majd nyomtatásra. Átjön a Thief hangulat, azzal nincs is baj, csak nem értem, hogy 2014-ben miért még mindig rögzített pályavonalon mozognak az NPC-k, a randomitás teljes mellőzésével. Mi lenne, ha véletlenszerűen mozognának, néha minden előjel nélkül megfordulnának, vagy benéznének egy-egy zugba, csak hogy legyen némi izgalom is. Lehet túl nagyok az elvárásaim.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3075 levél
Válasz 14.02.15. 23:35 #59
Sucee
Ott nem tartom valószínűnek, videókban gyakran előjön más játékoknál is. Eddig engem sem zavart, csak itt már kicsit túl soknak éreztem.
(Plusz én amúgy is pc-n játszom majd.)
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
14264 levél
Válasz 14.02.15. 23:19 #58
balays82
Szerintem nem az, én is így voltam vele. Úgy látszik, kezd elterjedni ez a mód, az Outlast esetében is ugyanígy lehet kinézni a fal megül. Tetszetős megoldás.

Sucee:

Nekem annyira nem tűnt zavarónak, majd meglátjuk, játék közben az lesz-e.
3075 levél
Válasz 14.02.15. 22:52 #57
Sucee
6 percet néztem még csak, de baromi irritáló ez a lassú nézelődés. Komolyan, még konzolon játszva sem ennyire zavaró, videóban minek kell...?
A játék persze tetszik, csak a videót nézve tényleg idegesítő kicsit ez.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
31894 levél
Válasz 14.02.15. 22:31 #56
Creativ3Form
Tyűűűűűűhaaaaa!

Az gáz, hogy néhány résznél, amikor leskelődött ki a fal mögül, dőltem vele?
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 14.02.15. 22:07 #55
balays82
Thief 4 Gameplay

Jól van, most már én is tényleg leadom azt az előrendelést.
10984 levél
Válasz 14.02.11. 18:14 #54
VodevilX
Szerencsére steamworks, szóval nem lesz gáz hogy mégis dobozosan veszem.
Másik:
Thief - Stories from The City - Part 3 - "The Thief Taker General's Hunt"
Fuh, ez most baromira telibe talált, picit más szemszögből! Úgy érzem kezdem nagyon várni!
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2129 levél
Válasz 14.02.06. 09:30 #53
Balanses
Jah. Én a játék hivatalos honlapján néztem! De akkor most leadva a rendelés, remélem sikerül elcsípni a fémdobozost.
4682 levél
Válasz 14.02.06. 08:31 #52
Christoph
Ha a galaxisban nézted, akkor ott azt írják, hogy a készlet erejéig és nem az előjegyzés, hanem a rendelés leadása számít a vevők sorrendjénél.
2129 levél
Válasz 14.02.06. 01:56 #51
Balanses
Ha a Pre-Ordert megrendelem, akkor kapom meg a fémdobozost?
20332 levél
Válasz 14.02.05. 18:01 #50
Z-Master
Előrendelve a fémdobozos.
14264 levél
Válasz 14.02.04. 18:43 #49
balays82
Thief 101 | Everything you need to know about Thief on PS4

Én még mindig nem rendeltem elő, de ilyen videók után erős a késztetés. Végül is a Deus Ex remake után megérdemli a bizalmat az Eidos Montreal.
5202 levél
Válasz 14.01.31. 12:32 #48
Skorpio90
Ejnye már, hogy megrendeltem :/
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
20332 levél
Válasz 14.01.31. 08:15 #47
Z-Master
+ ugye még egy DLC és soundtrack is jár.
10984 levél
Válasz 14.01.30. 19:00 #46
VodevilX
Én meg még azzal is nagy gondba voltam, hogy megvegyem e 7500 körül digitálisan...Szóval persze, ez hiányzott De akkor ez lesz, ha már minden benne van így is, plusz még jól is néz ki.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6479 levél
Válasz 14.01.30. 18:25 #45
GustyX
Adott helyen előrendelésért ezt adják.
Kár, hogy a játék nem vonz, mert ez baromi szép. Döntő tényező lenne az "előrendeljem-e vagy sem?" kérdésnél.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6479 levél
Válasz 13.12.08. 13:42 #44
GustyX
VGX Trailer.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10984 levél
Válasz 13.12.05. 21:48 #43
VodevilX
http://eu.square-enix.com/en/blog/thiefs-ui-gameplay-customisation
A kezdeti gyanúim ezennel semmissé váltak. Úgy látom minden segítséget tetszőlegesen ki lehet majd kapcsolni plusz még brutál nehéz módban is lehet tolni. Csak legyen jó az AI, és minden rendben lesz
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6479 levél
Válasz 13.11.01. 16:29 #42
GustyX
Thief sztoris animált film, videó, trailer, bármi.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
1989 levél
Válasz 13.06.18. 21:35 #41
georgee
Teljesen tre az XP benne ahogy az is, hogy lathato a "szemmel" hogy merre megy az or a fal mogott ahogy az is epp mit kell megloni nyillal, hogy tovabb juthass. Gyak minden az szadba adva, hogy egy 20-as IQ-val rendelkezo 10-en eves is tudjon jatszani vele.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
2129 levél
Válasz 13.06.18. 19:58 #40
Balanses
A videó elsőfelénél még azt mondtam, hogy "Hé! Ez nem is ennyire rossz, ebből még valami egészen jó is kisülhet!" De amikor Garett elkezdett harcolni a katonákkal....áh, ez nagyon gáz. Méghozzá nem is eggyel, hanem rögtön hárommal. Abszolút egyetértek a kételyeiddel kapcsolatban.
10984 levél
Válasz 13.06.18. 18:36 #39
VodevilX
Szóval? Vélemények? Headshot > +40xp... Jó felé tartunk?
Itt egy hardcore Thief fan cikkje, abszolút jogosak a kételyei. Mégis azt kell mondjam, hogy más egy nagyon jó Deus Ex játékot megcsinálni, amiben opcionális a lopakodás, és teljesen más egy Thiefet amiben ez lenne a lényeg!!! akciódúsabbá tenni.
Nem azt mondom, hogy ne újítsanak, de...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6479 levél
Válasz 13.06.11. 00:13 #38
GustyX
Gameplay E3.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10256 levél
Válasz 13.06.07. 18:14 #37
MattMatthew
Yep!

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10984 levél
Válasz 13.06.07. 17:22 #36
VodevilX
Did you miss me?
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2129 levél
Válasz 13.04.05. 16:32 #35
Balanses
Úgy általánosságban véve ez a változás és fejlődés az iparban a játék "felakciósításáért" egyáltalán nem felelős, itt inkább arról van szó, hogy a játékot szélesebb rétegnek szánják a nagyobb profit érdekében, gondolva itt a 12-15 éves korosztályra is. Ennyi.
6479 levél
Válasz 13.04.05. 15:38 #34
GustyX
Amúgy a "játékcsillag.hu-n" olvasható egy előzetes.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.