Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Thief 4

Thief (2014)

Thief (2014)
A legutóbbi Thief (2014) cikkek, hírek
10985 levél
Válasz 14.03.01. 12:11 #133
VodevilX
Bassza meg a ************** anyját, most szállt egy 1 órányi játékom, hiába quicksaveltem végig, valamiért nem volt meg... Csak az aktuális checkpoint mentés, de az is felülíródott, vagy nem tudom, mert az elmegyógyintézetes pálya legelejét sikerült csak betöltenem, most meg már csak az maradt...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6388 levél
Válasz 14.03.01. 11:50 #132
Beny12
+1. Első dolgom volt ezeket beszerezni. Főleg ha valaki a 100% lootra megy. A többi apróság már ráér, csak az eszközök legyenek meg. A drótvágó is hasznos tud lenni a chapter 2 után.
5202 levél
Válasz 14.03.01. 11:36 #131
Skorpio90
Én tegnap hajnalban csak a tutorialt nyomtam le, de szerintem is rendben lesz ez. Amin nagyon meglepődtem, az az Unreal Engine 3, rá sem ismerni, nagyon szép a grafika.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
10985 levél
Válasz 14.03.01. 10:43 #130
VodevilX
Tipp: a legelejétől tényleg lopjatok össze mindent, mert chapter 2ben már jól jön a Wrench, és talán a Wire Cutter (chapter3ban már tuti), rope arrow-t szintén az első adandó alkalommal venni kell, legalább 3at, de alapból 5 a max, többször is nagy szükségem lett volna rá...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
10985 levél
Válasz 14.03.01. 08:43 #129
VodevilX
Másnak a nyakáról ékszert lelopni menet közben, ezt nem tudom hogy gondolták
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
10985 levél
Válasz 14.03.01. 06:55 #128
VodevilX
Ja, a 3as az nagyon jó volt!

Egyedül abban volt igazuk a kritikáknak, hogy a város nem jó. Egyszerűen nem lehet rajta úgy eligazodni ahogy szeretnék. Hiába látom, hogy merre kell menni, nem mindig látni a nekem szánt útvonalat.
Meg nem következetes, mikor egy kereszteződésnél, ahol van ajtó előre is meg balra is, és mind2 egy új városrészbe vezet, ott miért csak az egyiken lehet átmenni, és a másik zónába, teljesen más ajtón kell átjutni... Illetve tényleg úgy lett volna jó, ha kapunk egy nyitott, jól kidolgozott, nagy várost mint pl az Elder Scrollos fővárosok, mert ott is több helyre lehet bemenni lopkodni, mint itt.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6388 levél
Válasz 14.02.28. 21:58 #127
Beny12
A chapter 3 eddig mindent vitt nálam. Szuper rész. A mellék küldetésekkel sincs bajom, egy-egy chapter után kész felüdülés egy rövid quest. 15-20 perc alatt meg lehet őket csinálni, és viszonylag egyszerű az achievmenteket megcsinálni. Bár volt hogy kifogott rajtam még thief módban is.

Azt viszont észrevettem, hogy amelyik házat már kiraboltad, azt többször nem tudod. Nem olyan mint a 3-ban, hogyha egy chapterrel kész vagy, akkor mindig újraspawnolnak a lootok. Igazából ez nem is baj, mert egy idő után már idegesített, hogy a lootmánia miatt újra és újra végigmentem a mapokon.

A vendor is egész érdekes. Amolyan rpg jelleget kölcsönös a játéknak. Valszeg ahogy előre haladunk a történetben, úgy jönnek majd újabb és újabb itemek. Ennek fényében a loot nem is tűnik olyan soknak, hiszen 2000 goldot pillanatok alatt elvertem. Aztán még ott van az "adakozás", vagy mondjuk úgy, hogy az idős hölgy támogatása is, amiért a focus pontokat lehet kapni.

az obeliskekhez:
SPOILER
megtaláltam mindhárom dokumentumot az obeliskes kapcsolókhoz, de még mindig nem jöttem rá, hogy mit hoznak működésbe. Sőt azt hiszem már meg is nyomtam mind a 3-at, bár ebben nem vagyok biztos. Valahol a chapter 2 előtt fedeztem fel őket
10985 levél
Válasz 14.02.28. 20:14 #126
VodevilX
Őrökkel vigyázzatok, nagyon aljas. Ott vagyok a bordély házban, az egyik épp tette a körét, átment egy függönyön... Én azonnal mentettem, aztán mikor betöltöttem, akkor meg fordítva közlekedett, és jött vissza azonnal, a hátam mögül...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
14264 levél
Válasz 14.02.28. 18:30 #125
balays82
Abban most már szinte biztos vagyok, hogy nem fogom megbánni, nem is értem a sok negatív kritikát az eddigiek alapján. A prológust és az első fejezetet játszottam végig, ennek alapján maximálisan egyetértek azzal, amit írtál. Ez egy jó játék, nagyszerű hangulattal. A kezelhetőséggel sincs gond, még gamepadon is kézre áll minden, a látvány is rendben van ahhoz képest, hogy ez még mindig az Unreal Engine 3. Nyilván azt még ennyiből nem lehet megállapítani, hogy az egész játékidő alatt megmarad-e ez a színvonal, de én bizakodó vagyok.

Engem egyébként, amikor benyitottam az utcáról az ékszerüzletbe, rögtön észrevett az őr, meg eddig úgy általában sem tűnt úgy, hogy olyan kirívóan béna lenne az AI, pedig csak a thief nehézségi fokozatot vállaltam be így elsőre.

Annak meg külön örültem, hogy berakva a lemezt a PS4-be, rögtön lehetett is játszani, miközben a háttérben szépen feltelepült 22 GB adat. Ez egy nagyon jó kis funkció.
3023 levél
Válasz 14.02.28. 16:27 #124
joccc
Engem megmondom őszintén nagyon elriasztottak a kritikák,de mindenféleképpen be szeretném szerezni előbb vagy utóbb. Az itt olvasottak alapján valószínűleg előbb lesz belőle.


Általában nem szoktam hinni a kritikáknak,de sajnos meg kell néznem kétszer is,h biztosan megéri-e arra az adott játékra fordítanom.
-
10985 levél
Válasz 14.02.28. 16:09 #123
VodevilX
Köszi, szerintem te sem fogod megbánni. Most túl vagyok a tutorialon és az első 2 chapteren. A játék teljesen jó szerintem! Végül masteren kezdtem el, nem kapcsoltam be/ki semmilyen nehezítést vagy focust.
Az AI-t átbeszéltük, csodát nem várhattunk, szokásos szintet hozza. Ha kell simán észrevesz a sötétben, ha kell természetesen visszagyújtja a kioltott tüzet, olyan szinten azért talán nem lehet bohócot csinálni belőle mint gondoltam. De azért, ha kampóval felmászol a falra, tőle max 1 méterre, akkor azt nem hallja meg, vagy amit mondtam, utcáról benyitsz egy ajtón, akkor nem zavarja, a beáramló fény és zaj.
A hangulat totál rendben van, a loot jó sok... tudtam, hogy így minden szekrényt és fiókot át kell majd néznem, néha a saját dolgomat megnehezítve

Ez egyébként tényleg fura, mert steamen pedig mindenki arról ír az ajánlójába, hogy milyen jó játék, mennyire élvezi, és egyáltalán nem szabad ezúttal hinni a kritikáknak.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
14264 levél
Válasz 14.02.28. 12:15 #122
balays82
Ugyanez volt a Bioshock: Infinite esetében is. Itt jön elő a blu-ray formátum előnye.
31911 levél
Válasz 14.02.28. 12:12 #121
Creativ3Form
Meséljetek majd. Amiket leírtam, azon túl nem tudtam még tovább játszani, de majd hétvégén. Addig meg ha beértek, legalább már tudunk eszmét cserélni.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
10985 levél
Válasz 14.02.28. 12:09 #120
VodevilX
Mondjuk a fémdoboz fasza, mert a PC-s 3 dvd nem fér bele, csak az egyik
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2129 levél
Válasz 14.02.28. 11:52 #119
Balanses
De jó nektek, hogy ti már megkaptátok. Remélem délutánra már nekem is idehozza a futár!
5202 levél
Válasz 14.02.28. 11:43 #118
Skorpio90
Én csak délután tudok elmenni érte, és csak este fogom tudni kipróbálni.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
14264 levél
Válasz 14.02.28. 11:19 #117
balays82
Mindig megnyugtat a tudat, hogy nem vagyok egyedül ezzel. Jó játékot akkor neked is!
10985 levél
Válasz 14.02.28. 11:10 #116
VodevilX
Ez annyira tipikus. Én is mindig így vagyok, ha felmerült bennem a gondolat akkor kész vége, hiába kerülgetem, végül úgysem bírok magammal
Én is most értem haza, a csomaggal, nagyon jól mutat, főleg az említett külső tokkal!
De mennyire utálom a mostani telepítőket, hogy a steam 1 óráig akarja telepíteni lemezről....
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
14264 levél
Válasz 14.02.28. 11:00 #115
balays82
Csak nem bírtam, magammal, megvettem a játékot. Ha nagyon nem jön be, legfeljebb minimális veszteséggel eladom. A fémdoboz jól néz ki (de nem steelbook, hanem mostanában elterjedő, szerintem kevésbe szép futurepack kivitelezés), ráadásul egy lentikuláris tok is rá van húzva. Na, ennyit a külcsíniről, a többi meg majd kiderül estére.
5241 levél
Válasz 14.02.27. 14:13 #114
Pras
Semmi másért nem "kötözködök", csak azért, mert felvetetted az íj-kérdést. Először talán a Mount&Blade-ben találkoztam ezzel, hogy a kihúzott íjat a mókus nem bírja a végtelenségig megtartani. Ez teljesen jó, ez valóban így is van; minimum húsz, de akár hatvan-hetven kilót is tartani kell ilyenkor, nyilván nem megy a végtelenségig még akkor is, ha a tartása az embernek amúgy jó (és ennek felvételében pl. tereptárgy sem akadályozza), így a csontozat megfelelően segít.
...kivéve a Thief-ben, ahol G' csigás íjat használ, aminek épp az az esze, hogy a húzáshossz végén könnyül ki, így egy 80 font feszítőerejű íjat a végén tarthatsz akár 15 fonttal is.

Az is zavar a belsőnézetes, íjat használó játékoknál általánosságban (és ez utóbbi újabban baromi nagy divat lett), hogy ha a célkeresztet elvesszük, akkor a főcsávó ritka idiótán fogja az íjat. Normalerweise tudatosan vagy tudattalanul a nyílhegy és a cél képének az egymástól való távolságának beállításával céloz az ember gyereke. Ez olyankor, amikor az íj valamelyik sarokban fityeg azért, hogy ne takarja ki a látómezőt, képtelenség, mert ez csak akkor működik, ha az íj és a test kölcsönös helyzete mindig, minden körülmények között azonos. Plusz, csípőből lehet lőfegyverrel tüzelni, íjjal nem.
Ez utóbbi mondjuk, csak ilyen általános kitérő volt, ezt nem is a Thief-től várom el, hanem mondjuk egy Kingdom Come-tól.

Ezt egyébként épp az első(k valamelyike) Thief oldotta meg nőiesen jól, ahol az íjat normálisan emelte, és az íjon kis ablak volt, távolságonként pálcikákkal, ha jól rémlik. Egy ilyen nyugodtan mehetett volna ebbe a játékba is, ezt ugyanis napjaink - akár nagyvad vadászatára is használt - csigás íjainál is ugyanígy (is) lehet használni.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
14264 levél
Válasz 14.02.27. 12:22 #113
balays82
A gyenge sztorit azért ne vegyétek készpénznek, van olyan teszt is, amelyik kifejezetten dícsérte.
Az ár meg egy darabig nem is lesz kevesebb, az új konzolokon ezzel kell megbarátkozni.
6388 levél
Válasz 14.02.27. 12:11 #112
Beny12
Pedig az elején megvan a feszültség, és ott áll a nagy kérdés, hogy akkor most WTF. Kár hogy elszúrták a sztorit.

Most beleraktam egy órát, nem sokáig jutottam a főszállal, egyelőre magával ragadott a város, a felfedezés élménye. Szeretek mindent felderíteni és tisztában lenni a helyzetemmel, menekülési útvonalakkal stb. Szóval nekem egyelőre tetszik. Nem beszélve a loot mániámról, képes voltam egy pénzérméért 2 őrön és egy kivilágított utcán átküzdeni magam. Hiába kicsi a városrészek területe, valamivel több házba lehet betörni, értékes és érdekes dolgok után kutatva. Vannak benne vicces részek, pl egy ilyen achievement keretében "utcatáblákat", vagy legalábbis nevesebb helyeknek a fémre gravírozott nevét le lehet csavarozni. Ami meg már a nevetséges faktorhoz tartozik az az, hogy a kb kéttenyérnyi területű táblát csak úgy elrakja.

Valszeg a lentebb elsírt íj balance is orvosolható, mert fejleszthető a sebzés, a pontosság. Mondjuk még mindig szúrja a szemem a rope arrow...

A nehézséggel nem lesz probléma. Thief módban vagyok (szerintem ez a normal), de a balfaszkodásnak itt is meg lehet inni a levét. A kár csak az, hogy ha végre belejövök az irányításba, és megszokom az interakciókat, nem fogok tudni idő közben átváltani nehezebb fokozatra, hanem el kell kezdeni elölről.

Szóval minden eddigi kritika függvényében én azt mondom amit Crea, jó lesz ez. Viszont azt az előrendelési árat nem éri meg.
2129 levél
Válasz 14.02.27. 10:35 #111
Balanses
Hát az kurva gáz. Az elődöknek ritka jó történeteik voltak...
14264 levél
Válasz 14.02.27. 09:39 #110
balays82
Köszönöm szépen a részletes beszámolót! Az nyilván ennyiből még nem derülhetett ki, hogy a sztori milyen, de azt is sokan kritizálták, mondván, hogy teljesen érdektelenné válik egy idő után, csak sorban veszi fel a küldetéseket Garret, különösebb dramaturgia nélkül, aztán ennyi.
31911 levél
Válasz 14.02.27. 01:44 #109
Creativ3Form
Nah, lenyomtam a tutorial után még egy pályát, és a hangulat az adja nagyon. A kihívás faktor és az MI...nos...vegyes. Az, hogy ölni nem szabad, csak kábítani, engem nem különösebben zavar. De az, hogy a testeket nem tudom elrejteni, miután leütöttem, már picit igen. Ha utcán ütök le valakit, az ok. Beviszem egy sötét sikátorba és probléma megoldva. De ha egy kastélyon belül teszem mind ezt, akkor igazán megcsinálhatták volna úgy, hogy a leütött, eszméletlen csókát berakhassam egy szekrénybe. Elég hülyén néz ki, hogy ott kerülgetem az eszméletlen testet a szoba közepén, mit ad isten rálépek és fel se ébred. Vagy ami a másik, hogy az őrök vakok és süketek egyszerre. Azt már lentebb is írta valaki, hogy ajtónyitásra nem reagálnak, pedig ez sztem tök természetes reakció lenne, de az, hogy FÉL MÉTERRŐL(!!!!) nem vesz észre, csak mert sötét van, az azért picit megmosolyogtató. Történt ugyan is, szunyókál egy őr a fotelban, és tőle kb. fél méterre van egy széf...odamegyek, hogy feltörjem, de a zár piszkálása közben túl hamar nyomtam a gombot és bizony eléggé hangosan megreccsent a zár. Az őr mellettem, ahogy várható volt, felriadt, és körbenézett...azaz konkrétan RÁM NÉZETT, de nem látott meg...ok, hogy fél kóma volt, meg sötét volt a szobában, de könyörgöm...fél méterre voltam tőle! Akkor is észre kelett volna vennie, ha a szobához igazított terepruhában vagyok. Persze ha észrevett volna, akkor meg valszeg az idegesített volna, hogy "nanemááááár, hát sötétben voltam", de értitek. Persze lehet csak én vártam túl sokat, és ez egy olyan kompromisszum volt a készítőktől, ami az élvezhetőség, játszhatóság miatt lett így.
Szóval ennek köszönhetően, a kihívás faktora eddig eléggé felemás. Az, hogy a tetőkön lopakodok, és villámlik és nem vesznek észre, pedig felettük mászom el, nem zavar...és úgy összességében azokon is túl lehet lépni, amiket az imént írtam, de azért említésre méltóak, hogy bizony néha túlzásokba estek a fény-árnyék játékkal, és bizony néha láthatatlanok vagyunk.
De a hangulat, mint mondottam nagyon adja, és eddig hála az égnek, az alternatív útvonalak keresésében sem akadályozott még a manuális ugrás hiánya. Ami irányt kinéztem magamnak, arra eltudtam menni, és egyszer sem volt gond ezen a téren. Legalább is eddig. Valszeg a későbbiekben, amikor majd többen lesznek az adott pályán, akkor nehezebb lesz vagy hosszabb ideig fog tartani, amíg megtalálom a legrövidebb s leggyorsabb útvonalat, de a tutorial utáni első pályán, ezzel nem volt probléma.
Szóval én azt mondom, próbálja ki mindenki, mert ez bizony olyan játék, amit mindenkinek magának kell kitapasztalnia, hogy mi mennyire működik, mennyire zavaró, mennyire csalódás. Nálam egyelőre a jó lesz ez kategóriát képviseli.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31911 levél
Válasz 14.02.26. 13:15 #108
Creativ3Form
Én simán letöröltem az experiencet, és fut nélküle is minden, drivert és semmi más illesztő programot nem szedett le az eltávolítása.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
6388 levél
Válasz 14.02.26. 13:06 #107
Beny12
Problem solved. Kösz. Feltettem egy újabb drivert, azzal már nem fagy ki. Viszont az experience-t feltette kérdezés nélkül és nem tudom hogy kapcsoljam ki. Gondolom ha simán letörlöm a vezérlőpultból az nem segít, mert vele megy a driver is, vagy valami más gebasz lesz. Mondjuk annyira nem zavaró, mert kilőttem a frissítéseket, és minden értesítést.
6483 levél
Válasz 14.02.26. 11:29 #106
GustyX
Szvsz a csúnya verzió miatt van ez.
Experience meg nem külön program/driver, azt a VGA meghajtó telepítésekor lehet feltenni ill. kihagyni. Szerintem szar.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6388 levél
Válasz 14.02.26. 11:24 #105
Beny12
Nem találtam ilyet, ha jól látom az egy külön letölthető program, ami "segít" frissen tartani a drivert stb. Keresgéltem neten, de eddig csak ilyen megoldások voltak, mint szerviz, windows reinstall, szóval a radikálisabb fajták. Ezt a hibát egyébként csak a Thiefnél dobja fel, és csak akkor, amikor kifagyok. Szóval meglehet, hogy ezt a VGA-t, ezt a drivert pont nem szereti. Meg a törésnek is köze lehet hozzá.
10258 levél
Válasz 14.02.26. 11:03 #104
MattMatthew
Van nvidiának ez a gány experience cucca. Az szereti a crackelt játékokat piszkálni. Ha kilövöd akkor lehet, hogy menni fog jobban.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
6388 levél
Válasz 14.02.26. 10:43 #103
Beny12
Hát sajnos én nem tudok nyilatkozni az alternatív módszerekről. Akármilyen interakcióba lépek az őrökkel, kifagy. Először az első őrtől való lopásnál dobott ki, aztán gondoltam egyet, és kipróbáltam a challenge módot, ahol meg egy takedowntól fagyott ki. Újratelepítettem, újra crack, semmi változás.

Egyébként kis aggodalomra okot adó üzenet villant fel néha a drivertől. Valami ilyesmi: az nvidia kernel monde működése leállt (nálam 327.02-es verzió), aztán sikeresen helyreállt. Vajon a játék váltotta ki a driverből, vagy alapból van a vga-mmal (vagy a driverrel) valami probléma? (GF 635m)

Muszáj leszek megvárni egy újabb, normálisabb törést, vagy egy komolyabb akciót. Meglepő egyébként, hogy a feltüntetett gépigény ellenére egész simán fut lowon.

Szinte zéró gameplay-jel, viszont sok-sok olvasgatás, és videó nézésével azért nyilván nekem is megvan a véleményem a játékról. Amit én nagyon vártam, hogy végre megszűnhetnek az állandó töltőképernyők és kapunk valami nagyobb, összefüggőbb terepet. Ennek ellenére ugyanaz a téma, mint a 3-ban. Alig tágasabb egy-egy városrész, és orrba-szájba kapuba ütközünk. Arra már nem emlékszem, hogy a 3-ban is volt-e ilyen lehetőség, de itt kifejezetten idegesítő, hogy quest közben csak simán visszaléphetsz a városba. Miért?
Akármennyire is "tolvajszimulátor", nekem nagyon hiányzik a tőr. Azért valljuk be, hogy egy-két alkalommal jól esne valakit emberesen hátba szúrni. Főleg az konfliktusoknál a vicces, hogy míg az őrség, katonák egykezes karddal jönnek, én addig egy bunkóval küzdök, és csodálatos mód hárítok. Oké, tőrrel sem könnyebb hárítani, de azért valamivel életszagúbb lenne a küzdelem.
Az szabad ugrás hiányáról már panaszkodtunk eleget.
Én anno nem is problémáztam Garrett hangjával, mert az eredeti szinkronszínész munkásságát nem ismertem, mindenesetre kellemes hangja volt. Azt hittem, hogy ez nem is fog zavarni. Viszont a játék elején, az első 10 percben van két szembetűnő hangszínváltozása, ami az adott szituációban elég nevetséges.
Továbbá hiányzik az a tipikus falhoz lapulás. Azt hiszem itt egyáltalán nincs, csak a sarkoknál tudok kinézni.
A köteles nyíl? Komolyan? Belelősz a fába és megtartja a súlyodat? Micsoda? Hogy egyébként egy normális távolságból hiába lövöd fejbe az őrt nem hal meg? bezzeg egy gerendát úgy átlősz vele, hogy a rajta csüngő kötél megtart. Kicsit túlgondolták a kelléktárat.

Ami kifejezetten tetszik az a (magyarul talán így mondanám) "árnyéktól árnyékig való csúszás" vagy futás. Mindegy. Az egész kis ügyes trükk, feldobja a játékélményt. Igazából a nehézséggel sincs baj, mert van custom beállítás, ahol mindent be lehet állítani részletesen.

És még sok más dolog, főleg a történetről, és az egy idő után ellaposodó játékélményről, amit most nem méltatnék, majd csak egy kiadós játék után (ha egyszer sikerül működésre bírni).
31911 levél
Válasz 14.02.25. 23:48 #102
Creativ3Form
Nah, lenyomtam a tutorial pályát (illetve lehet csak az első szakaszát), és azalapján annyira sok infóval még nem tudok szolgálni, de valamivel még is. A bill kiosztással nincs gond, kézre esik minden, illetve a "lopakodás" mód (ez nem egyenlő a gugolással) alapból a ctrl-re van rakva, ami nekem valahogy sosem állt kézre, így azt átraktam az alt-ra, de ezt embere válogatja. Más téren nem volt gond.
Mivel ez csak tutorial, így a kihívás faktora még nem jött elő, mediumon lófasz volt, de az elején sztem direkt nem arra mentek rá, hogy már egy gyakolró pályát csak csak sokadik próbálkozás után tudj lenyomni. Így erről majd később. Egy dolog zavar, de az nagyon, amit lentebb is írtak, azaz, hogy nincs manuális ugrás, csak ha a játék kiírja egy-egy tereptárgyhoz érve, vagy a tető szélénél, akadály előtt, hogy "nyomd meg a spacet az ugráshoz", csak akkor tudsz. És magamat ismerve, a későbbiekben, az alternatív útvonalak keresésénél ez majd jó pár "kurvannnnnyádat" mondathoz fog vezetni. Mondjuk nem is értem, hogy juthat bárkinek is eszébe, hogy 2014-ben manuális ugrás nélkül ad ki egy FPS-t. Remélem erre jön majd valami műd vagy trainer vagy valami.
Ennyi gyorstalpalónak A hangulat az már adja az elején, és engem a végtelen hellyel ellátott zsebünk se zavar különösebben.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
6388 levél
Válasz 14.02.25. 20:49 #101
Beny12
31911 levél
Válasz 14.02.25. 16:53 #100
Creativ3Form
Ne már. MA este akarom majd kipróbálni, a BL meccs uTán.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
10985 levél
Válasz 14.02.25. 16:53 #99
VodevilX
Nagyon úgy tűnik, hogy totál ember függőek a vélemények. Ki mit várt tőle...
Egy dolgot láttam negatívumnak, ami tényleg nem hangzik jól, hogy a város, a küldiket összekötő Hub totál korlátolt, magadtól még ugrani sem tudsz, csak a megfelelő helyen gombnyomásra interakció.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
5241 levél
Válasz 14.02.25. 16:23 #98
Pras
Végignéztem a játékot, hát... ó, jaj. Nem. Csak... nem. Ebben a formájában az elmegyógyintézetet is teljesen fölösleges volt belepakolni, bár a sztori amúgy is számomra egy széthulló, nem túl intelligens darab volt. Talán jobban jártam volna, ha az első húsz percet végignézem, ami a tulajdonképpeni játék, majd az utolsó tizet, ami a tulajdonképpeni "befejezés".
Vagy, ha egyáltalán semmit sem.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
14264 levél
Válasz 14.02.25. 08:17 #97
balays82
Mondjuk, a grafika a legkevesebb, ráadásul a videók alapján egyáltalán nem tűnik csúnyának a nextgen verzió sem (gondolom, a PC-s is azt a szintet hozza). Kicsit szürke a színvilág, de ez tulajdonképpen törvényszerű a kor és az állandó (?) éjszaka miatt. Játszatok csak sokat, írjátok meg a véleményeteket, aztán majd én is eldöntöm csütörtökig, hogy mi legyen.
Az egyik közismert hazai oldalon is van már teszt, amely szerint ez az eddigi legjobb Thief. Az elődök és az általános vélemények alapján kicsit túlzásnak tűnik ez az állítás is, de legalább valami biztató.
10985 levél
Válasz 14.02.25. 06:38 #96
VodevilX
Késő esete belenéztem, szerintem a grafikával nincs gond, persze ez PC. Sőt! Szép, és jól fut, alig lett csúnyább, ahogy kilőttem pár effektet. Ez mindenképp +!
No de tiszta képet úgyis csak akkor kapunk, ha már benne vagy túl van rajta az ember. 15 óra körül van, ha minden igaz.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
14264 levél
Válasz 14.02.24. 22:20 #95
balays82
Valószínűleg nem, de sajnos nincs több idő. Így is örülök, hogy Európában csak három nap késéssel jelenik meg a játék, nem lett volna jó csütörtök este szembesülni ezekkel a kritikákkal, amikor már becsomagolták és útnak indították. A béna AI egy lopakodáson alapuló játékban megbocsájthatatlan, lehet bármennyire jó a hangulat, ez agyoncsapja az élményt. Most már csak az a kérdés, hogy magasabb nehézségi fokozaton megszűnnek-e ezek a gondok, vagy ott is fennállnak. És meg akkor is ott van a gyenge történet, a rengeteg töltés, a nehézkes irányítás, a közepes grafika, amikről szólnak a tesztek. Ha nem katasztrofális a játék, az nekem nem elég, ebben az esetben inkább várok vele, nem érdekel az előrendelői fémdoboz sem.

Crea:

Egye fene, ennyi engedményt teszek, elég lesz a medium is.
31911 levél
Válasz 14.02.24. 21:50 #94
Creativ3Form
Mediumon kezdek szinte mindent, és csak amikor már sokadjára nem sikerül valami rakom le easyra arra az adott szakaszra. Aztán megy vissza mediumra. A hardot meg az extraThiefmód-ot viszont nem vállalom, ha nem gond.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
10985 levél
Válasz 14.02.24. 21:48 #93
VodevilX
Azért 2 nap alatt nem sokan fogják végig tolni, hogy teljes rálátásuk legyen.
Úgy láttam, a végére elfelejti a játék, hogy mi is akar lenni, illetve menet közben is néha. Viszont aki megtudja megfelelő beállítással, és hozzá állással közelíteni az élvezi.
Tényleg az ai-val lehet gond, mert pl azt videóban is láttam, hogy benyitsz egy ajtón és semmi reakció? Azért csak észreveszi az ember, ha kinyílik az utcára nyíló ajtaja... Illetve, hogy tényleg komplett bohócot lehet csinálni egy egy őrből, mert ha követed a "játékszabályokat", akkor 3 méterről sem fognak észrevenni, és még a földet is kilophatod alóluk.
De igazából több helyen is írták, hogy jó játék, meg nem katasztrófális, csak talán nagyok voltak az elvárások, talán szigorúbbak is vele.
WTF Is... - Thief ? TotalBiscuit videója
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
14264 levél
Válasz 14.02.24. 21:42 #92
balays82
Jelen esetben ennek kifejezetten örülni fogok. Ha kérhetek ilyet, lehetőleg ne easy fokozaton játssz majd.
6388 levél
Válasz 14.02.24. 21:40 #91
Beny12
+1. Akárhogyis, ha működésre bírom, már csak az előző részek iránti szeretetből is végigtolom.

Nyilván az is közre játszik, hogy teljesen más amikor te játszol és esetleg meg is fog az atmoszférája. Az meg különösen levesz az élményből, hogy a srác kimondottan balfasz ebben a játékban.
31911 levél
Válasz 14.02.24. 21:34 #90
Creativ3Form
Ha minden jól megy, holnap este már tudok nyilatkozni az alternatív vonalnak hála.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 14.02.24. 21:31 #89
balays82
A megoldás: PS4

Van még két nap eldönteni, hogy mi legyen. Mivel az alternatív elérési utakon már beszerezhető a játék, így remélhetőleg segíteni fog a döntésben azok véleménye is, akik igénybe veszik ezt az utat.
5241 levél
Válasz 14.02.24. 21:28 #88
Pras
Magam végignéztem a 11 részes leccpléjt (tehetem, betegen döglök itthon): Az első tíz perc kimondottan tetszett, ahogy pedig a végére értem, úgy ment le az a bizonyos pontszám 9-ről stabil hetesre. Nem rossz játék ez... csak nem is különösebben jó. A történet pedig eddig egy még csak nem is túl nagy, ostoba saláta még akkor is, ha önmagában nézem, nem pedig nagypapiékhoz viszonyítom. Persze, mégegyszer mondom, nem végig láttam a játékot.
Mindenesetre az már bizonyos, hogy nem fogom megvásárolni. (...mielőtt valaki belekötne: Nem, játszani sem! Inkább azt hiszem, megvásárolom a második singleplayer DLC-t is Disho'-hoz.)
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
31911 levél
Válasz 14.02.24. 21:26 #87
Creativ3Form
Eeeeeejhhh...ezek nem túl biztató pontszámok.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2129 levél
Válasz 14.02.24. 21:18 #86
Balanses
18 ezer? Mi van?
Én a fémdobozos verziót rendeltem elő 9 ezerért +1 a kiszállítás.

Mondjuk a pontozások alapján, most már én is elbizonytalanodtam. Az elején nagyon nem tetszett amit játékkal műveltek a készítők, aztán mostanára megbékéltem vele, főleg miután bejelentették a hardcore módot. Aztán most megint nem tetszik, de most már ez van.
14264 levél
Válasz 14.02.24. 19:24 #85
balays82
Hát ez eddig meglepően gyenge. Lehet, hogy le is mondom inkább, 18 ezret azért nem szívesen dobálok ki közepes játékokra.
10985 levél
Válasz 14.02.24. 17:43 #84
VodevilX
De nálam ez nem fér bele. Garret-et mindig cél vezérli, megy valamiért! Esetleg ami még jó, hogy elcsípsz valami beszélgetést, és meg is van a kitérőd valami további kincsért. De minden szar kacatot... ez paródia már már... Aztán közben, úgyis tudom, hogy amilyen loot mániás vagyok, minden szekrényt meg fiókot 3szor átnézek majd De akkor is bosszant. Meg azt is tudom, hogy Deadly Shadows-ban is 25-40 között mozgott az adott pályán található loot mennyiség, még az is túlzás picit.

Amúgy jönnek az értékelők:

IGN 6.8

PC Gamer 7.9

GameTrailers 7.5


Gamespot 6
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.