Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» StarCraft II - új gameplay videó (Hírek)

StarCraft II: Wings of Liberty

StarCraft II: Wings of Liberty
A legutóbbi StarCraft II: Wings of Liberty cikkek, hírek
827 levél
Válasz 09.06.23. 14:15 #9
_Sun_
GC 1-et azért nem írtam, mert azzal már nagyon régen játszottam, és ha jól emlékszem, ott nem lehetett csak egérel irányítani a kamerát, és a zoomolás is korlátozottabb volt, mint a GC2-ben. De tény a GC1 ami forradalmasította a 3D-s RTS-ek kamerakezelését.

A szabad kamera meg nam grafika miatt, hanem játéktechnikailag fontos szerintem (bár hangulathoz is hozzátehet), de lehet olyan nézetet is beállítani, amiben a csatatér egy része teljesen, a legjobb szögből látható. Mindenesetre ez a "fog of war" megközelítés, ahol minden egység szégyenlősen lesütött érzékelökkel/érzékszervekkel csak a körülötte lévő pár méteres kört látja, mára már meghaladott.

Mindenesetre ha hangulatban hozza az elvárt szintet, szerintem már akkor is sikeres lesz, ha játéktechnikailag marad is a retro rendszer.

Anno a legjobbnak tartott RTS volt, sokak szerint még ma is az (szerintem már nem), ha újból a képzeletbeli trónra szeretne kerülni, szerintem hozni kell játéktechnikában is a mai szintet (vagy meghaladni).
Gaming is about killing time, not killing people
4981 levél
Válasz 09.06.23. 12:15 #8
tibi6893
Ez az egyik, a másik meg hogy ez nem FPS, nem kell közelről nézni minden harcot .
http://shudzsi.blogspot.com
908 levél
Válasz 09.06.23. 12:11 #7
ShuleyvA
Én eddig sem használtam sehol a kameramozgást. Nincs is rá nagyon idő egy-egy netes küzdelemben ugyebár. Mert ha magam szórakoztatnám ezzel a funkcióval, hamar azt venném észre, hogy valaki elfoglalta a bázisom.
51819 levél
Válasz 09.06.23. 11:44 #6
Barthezz
Már a GC I is teljesen szabad kameramozgást adott, illetve a GC II tulajdonképpeni folytatása, a World In Conflict is ilyen. A legtöbb játékban azonban sajnos tényleg nem alkalmazzák még ezt a korlátlan kameramozgást (lásd C&C játékok, SC2), vagy ha megpróbálkoznak vele, akkor katasztrofális lesz az irányítás.

Engem mondjuk az SC2-ben ez nem zavar, sztem szándékosan nem akarták túlbonyolítani a grafikát, s az első rész felidézése volt a céljuk vele. Ahogy az új Worms is kijön 2D-ben, gyakorlatilag a korábbi részek grafikájával, ott érdekes módon senki nem hőbörgött.
827 levél
Válasz 09.06.23. 11:14 #5
_Sun_
Remélem azért 2010-re már túllépnek a rögzített írányú izometrikus nézeten. Én legalábbis Ground Control 2 szintű szabdságot szeretnék a kamerakezelésnél, és az ugye már nem egy mai cím.
Gaming is about killing time, not killing people
27766 levél
Válasz 09.06.23. 11:05 #4
LordMatteo
Nem tudom mi a gondotok vele, szerintem nagyon hangulatos videó, csak ne csússzanak vele

Amúgy nem tudom miért volt eddig gáz a játék...De nem is érdekel tkp
A kibaszás társas játék, sose feledd.
908 levél
Válasz 09.06.22. 20:01 #3
ShuleyvA
Hm... mint valami fless játék. Meg hol vannak az animációk... pikk-pakk villanás és ott sincs az egység Fura, de azért kipróbálnám.
9326 levél
Válasz 09.06.22. 19:36 #2
Kanduhrka
Hát ez egyre gázabb lesz
horrorgeeks.blogspot.com
2006 levél
Válasz 09.06.22. 18:11 #1
Corvus5
Hmmm... hát azért kiváncsi leszek, h a Starcraft-fanatikusokon kívül kit fog ez még érdekelni, amire kiadják.
Nálam a grafika egy játéknál sokadik szempont, de ez igencsak kövületnek tűnik, pedig kétlem, h ne bírnák el a mai gépek akkor, ha kicsit részletesebben lennének kidolgozva az egységek.... vagy a csaták színhelyei: barna talaj, zöld talaj, szürke talaj. De lehet ez csak azért irritál, mert nem játszottam az eggyel. Peace!
766 levél
Válasz 09.06.22. 18:11
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
StarCraft II - új gameplay videó (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.