Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Command & Conquer 4

Command & Conquer 4: Tiberian Twilight

Command & Conquer 4: Tiberian Twilight
A legutóbbi Command & Conquer 4: Tiberian Twilight cikkek, hírek
9326 levél
Válasz 10.04.05. 23:07 #118
Kanduhrka
A történetre nem is fecsérelnék sok szót, inkább a technikai oldaláról írnék, illetve az egységekről, újításokról stb.
horrorgeeks.blogspot.com
51800 levél
Válasz 10.04.05. 22:57 #117
Barthezz
Ettől még megírhatod, sztem számtalan más hasonlóra lehetne bukkanni enélkül is a neten, vagy anno a C&C 3 megjelenésekor az aktuális PC Guruhoz is mellékeltek egy füzetecskét, amely az összes addigi C&C részt végigvette.

Amúgy most nézem, C&C 3 topic 1151 hozzászólás, ez meg 117-tel kullog utána, holott már 3 hete megjelent a játék. Magáért beszél ez a számadat is.
9326 levél
Válasz 10.04.05. 22:21 #116
Kanduhrka
Pont most akartam egy hasonló cikket írni
horrorgeeks.blogspot.com
51800 levél
Válasz 10.04.05. 21:42 #115
Barthezz
Ezt a cikket olvasta már vki?

Igazából 3 kérdésem lenne, ami szemet szúrt.

1. A C&C Covert Operations-ben említ egy dinoszauruszos küldetést, amiről lövésem nincs, hogy micsoda. Állítólag nem az RA: Yuri's Revenge-ben voltak először dinók, hanem már itt behozták őket poénból egy küldetésbe.

2. A Red Alert Aftermath-ben is ír egy titkos vöröshangyás küldetésről, ami nekem nem volt meg.

3. A Tiberium Wars-ban 9 scrin küldetést említ (szintén titkosakat), de nekem csak 4 küldetésből állt a scrin kampány.

Ezeket az említett küldetéseket vki elő tudta hozni? Főleg a 3. dolog lepett meg, mert ezek szerint 5 scrin küldetésről lemaradtam volna (?).

51800 levél
Válasz 10.04.05. 20:46 #114
Barthezz
C&C 3-at még régi gépemen vittem (IP IV, Radeon 9800), szal közepes grafikán tudtam csak tolni. Szal így ahhoz van csak viszonyítási alapom sajnos.

A végigvivés meg még odébb lesz. Ma csak egy fél órára ismerkedtem vele megint, aztán ez a hetem abszolút nem lesz ráérős a játékra, kb. 2-3 hét múlva fogok tudni nekiállni a kampánynak, s magamat ismerve az is el fog tartani 1-2 hónapig.
9326 levél
Válasz 10.04.05. 19:23 #113
Kanduhrka
De ha végigvitted, írd már le lécci, mi a vége, mert én már letöröltem
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 10.04.05. 17:33 #112
Kanduhrka
Én is maxon tolom (1440*900-ban), de szerintem rondább, mint a C&C3.
horrorgeeks.blogspot.com
51800 levél
Válasz 10.04.05. 12:27 #111
Barthezz
Hmm, kipróbáltam új gépemen, widescreen mellett, 1600x900-ban és azt kell hogy mondjam, a grafika nagyon szépen mutat így (mindent maxra állítottam). Nyomtam egy skirmisht, s ott elég jónak, pörgősnek, élvezetesnek tűnt a játékmenet. Mondjuk egy-két dolgot még nem vágok, pl. hogy mire jó a kék és zöld tiberiumok felvétele, hiszen a command postok elfoglalása vezet a győzelemhez.

Kapni fog még egy esélyt.
551 levél
Válasz 10.04.02. 14:50 #110
Slyder
Egyszer sem vivős, annyira szar. 3 pálya elég volt. Talán a Dawn of War 2 sikere miatt próbáltak egy ahhoz hasonló játékot csinálni, tapasztalat, szintlépés, meg miegyéb, ott be is jött... Ezzel a játékkal csak annyi a baj hogy megcsinálták.
2426 levél
Válasz 10.03.30. 20:38 #109
Szabip
Teljesen egyetértek, nekem nagyon tetszett az RA 3 és hála a jóégnek több kolegámnak is, így másokkal is tudtam multizni.

A multija remekmű ami jelenlegi véleményem szerint is jobb mint az SC multija, rengeteg stratégiai elemmel és nagyon jól használható egységekkel.
A single része nem lett fényes ez igaz de a megfelelően őrült környezthez elment a története és a vicces videók is, leszámítva a sógun hóhérát mert az tényleg gáz volt, de a többi válallható volt...

Eladások alapján is úgy tudom siker lett szóval nem kizárt a folytatás...

Ez a C&C 4 viszont, kérdéses nekem hiányoznak az igazi RTS elemek...
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
551 levél
Válasz 10.03.30. 20:29 #108
Slyder
Nagyon úgy nézz ki hogy a 4. rész 1X vivős...
51800 levél
Válasz 10.03.30. 20:14 #107
Barthezz
Az első részre mégcsak az őrült jelző sem igaz, egy az egyben a C&C átültetve az RA környezetébe.

TS pedig sztem is jó volt anno, bár tény, hogy a várakozásokhoz képest végül nem váltotta meg a világot. Ennek ellenére egy tisztességes játék lett.
27765 levél
Válasz 10.03.30. 16:52 #106
LordMatteo
-ot

A kibaszás társas játék, sose feledd.
27765 levél
Válasz 10.03.30. 16:48 #105
LordMatteo
A RA 1-2 őrült, de nagyon jó játékot.

Kanduhr: Mi volt a gond a Tiberian Sunnal?
A kibaszás társas játék, sose feledd.
423 levél
Válasz 10.03.30. 16:41 #104
amitakartok
Miért??? Nincs a TS-sel semmi baj (játékegyensúly hiányán kívül).
9326 levél
Válasz 10.03.29. 18:47 #103
Kanduhrka
Hát, egészen mostanáig szerintem a Tiberian Sun volt a legrosszabb az összes C&C közül. Mostanáig
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 10.03.29. 18:44 #102
Kanduhrka
Nem tudom miért utálják annyira a Red Alert 3-at. Szerintem az egyik legjobb C&C volt mind balansz, egységhasználat, taktika, multi és zenék terén. Ok, a történet gagyi, és túllőttek a videókban a humorral, de ettől függetlenül szórakoztató lett. A kiegészítő (Uprising) pedig igazi kihívás volt, ami ritka az RTS-ek között.
horrorgeeks.blogspot.com
51800 levél
Válasz 10.03.29. 18:17 #101
Barthezz
Inkább a korábbi részekkel próbálkozz, a C&C 3-ig teljesen rendben van a sorozat, az első pár rész pedig egyszerűen zseniális. Persze grafikailag ez utóbbiak már megkopottak kicsit.
551 levél
Válasz 10.03.29. 18:11 #100
Slyder
A Red Alert 3 volt az első R.A amit kipróbáltam, de egyből töröltem, annyira gagyi és nevetséges szar volt. Gondolom a többi is akkor az. A C&C 4-et a hétre tervezem, nem hiszem hogy ilyen rossze lenne...
51800 levél
Válasz 10.03.29. 18:05 #99
Barthezz
A tiberium univerzumban az utolsó rész. Ettől még lehet Red Alert 4, Generals 2, vagy épp a tiberium univerzum is folytatódhat a világűrben.

Persze ha a bázisépítés innentől kezdve nélkülözve elsz és ezt a fos játékmenetet fogják továbbvinni a következő részekben, akkor részemről felejtős a C&C sorozat. Hihetetlen, mekkora érzéke van ahhoz az EA-nak, hogy minden egyes régi nagy franchise-t szétkúrjon...
9326 levél
Válasz 10.03.29. 08:38 #98
Kanduhrka
Amúgy miért beszélnek utolsó részről? Ezt mondták a 3. résznél is, és kötve hiszem, hogy az egyik legjobb bevétel forrásuktól megszabadulnának.
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 10.03.29. 08:34 #97
Kanduhrka
Adtam neki még egy esélyt és lejátszottam pár küldetést, de továbbra sem győzött meg. A végét meg tényleg bespoilerezhetné valaki, mert én kb 2 perc múlva törlöm le a játékot.
horrorgeeks.blogspot.com
2087 levél
Válasz 10.03.29. 07:22 #96
Shadowguard
Megnéztem ismerősömnél a játékot, hátha nem olyan borzasztó, mint amilyenek első látásra tűnt... A negyedik küldetésig jutottam, annyi elég is volt belőle. Nekem csúnyábbnak is tűnik, mint a harmadik rész, hiányolom a bázisépítést, a gyűjtögetést, meg nemes egyszerűséggel röhejesnek találom az egységlimitet. Ez a vacak nem hogy 10ezer forintot nem ér meg, de még akkor sem kellene, ha ingyen adnák. Pedig egy kicsit azért kíváncsi voltam rá, hogyan zárják le a történetet. Valaki azért elspoilerezhetné a sztorit, mert nekem ennyi bőven elég volt a játékból.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
51800 levél
Válasz 10.03.28. 09:01 #95
Barthezz
Én ezt mindenféle téren megfigyeltem sajnos, manapság az összes játék butább, egyszerűbb, mint mondjuk 10 évvel ezelőtt. Akkor még gondolkodtatóak, összetettek, szórakoztatóak voltak, kihívást jelentettek, ma meg szinte az összes korábbi nagy név újabb részei végtelenül leegyszerűsített játékmenettel és nyúlfarknyi single player kampánnyal jönnek ki. Ugyanaz megy, mint a televíziós műsorok esetén is. 10 éve még lehetett jó vetélkedőket, érdekes műsorokat nézni, ma meg már csak a népbutítás zajlik ilyen Maunika show-k és társai révén. Ugyanez megy a játékiparban is...
9326 levél
Válasz 10.03.27. 22:13 #94
Kanduhrka
2x
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 10.03.27. 22:13 #93
Kanduhrka
De a Red Alertnek jól állt ez a kicsit őrült design, a Tiberium sorozat viszont mindig is komolyabb volt. Oké, legyen egységlimit és vegyék ki a bázisépítést, de ha már ennyire ráfeküdtek az újításokra, akkor itt lenne az ideje annak is, hogy ne csíkok lőjék egymást, és ne negyed mp alatt gyártsunk le négy szakaszt, amiket ha elvesztünk, ingyen pótolhatunk. Röhej ez a játék.
De most vagy én lettem érettebb ilyen téren, vagy tényleg ennyire le lett egyszerűsítve a cucc?
horrorgeeks.blogspot.com
51800 levél
Válasz 10.03.27. 21:32 #92
Barthezz
Sajnos TW-énél rosszabb, inkább az RA3 stílusát vette át, amin már ott is fanyalogtunk, itt meg egyenesen ocsmányul festenek ezek a vastag kontúrok...

Egységlimit meg azért van, mert nincs tiberium és korlátlanul lehet bármit gyártani... De könyörgöm, egyetlen olyan RTS-t se láttam még, ahol ne lenne vmiféle pénz. Jó példa erre a WiC, ahol ugyan nem kell pénzt gyűjtögetni, de az elpusztult egységek után olyan lassan csordogál vissza, hogy komoly taktikázásra készteti az embert, hiszen nem lehet azonnal újrarendelni a csapatot. Itt meg ha mindenem elpusztul, csak lehívok egy új MCV-t, 'oszt kezdem is az ingyengyártást újra és 1 perc alatt meg is van az elvesztett sereg... Nevetséges.
51800 levél
Válasz 10.03.27. 21:27 #91
Barthezz
Kb. ezen az állásponton vagyok én is... Mindenesetre mivel csak 2 * 7 + 3 küldetés az egész kampány (eleve ez is nevetséges már), sztem megpróbálom majd végigtolni, csakis azért, mert ha már az előző részeken küldetéslemezestül mind végigküzdöttem magam, kíváncsi vagyok a sztori végére és hát legyen teljes a trófeám a C&C játékok végigvivését illetően... Ha ez nem motiválna, menne azonnal a kukába...
9326 levél
Válasz 10.03.27. 21:22 #90
Kanduhrka
Azért van egységlimit, mert konzolokon már szaggatna a játék, ha a sok lenne az egység...
Amúgy ugyanolyan a grafikája, mint a TW-nek, még talán rondább is. Elnagyolt textúrák, röhejesen gagyi animációk, és rettentő unalmas.
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 10.03.27. 21:19 #89
Kanduhrka
Borzalmasan szar lett. Ha fizetnének se kéne.
horrorgeeks.blogspot.com
51800 levél
Válasz 10.03.27. 18:07 #88
Barthezz
9326 levél
Válasz 10.03.27. 15:36 #87
Kanduhrka
PM ment.
horrorgeeks.blogspot.com
51800 levél
Válasz 10.03.27. 14:15 #86
Barthezz
Kipróbáltam a NOD első küldit is (Night Moves) és ez eléggé játszhatatlan így... Már a legelején nekem támad egy csomó egységgel, s mivel a gép csal (magyarán úgy néz ki, korlátlan számú egysége lehet), az 50-es limitet (amiből avanger tank kapásból 5-öt elfoglal) nem lehet normálisan felosztani úgy, hogy szárazföldi és légi egységek ellen is jó legyek. Egyáltalán mi a szar ez az egységlimit egy C&C játékban? Idegesítően gyors a játékmenet is, így kitapasztalni sincs lehetőség semmit, s kb. egy klikkelgető bajnoksággá válik az egész, ami nekem nagyon nem a kenyerem...

Jah és a kijelölt egységek körüli vastag zöld kontúr vmi ocsmányul mutat és az is kurva zavaró, hogy a drop zone zöld hálóját sehogy sem lehet eltüntetni.

Nem tudom, miért nem lehetett a Tiberium Wars stílusán megmaradni, az nekem bejövős volt, még ha nem is váltotta meg a játék a világot. Itt meg gyakorlatilag a sárba tiporták a C&C nevet...
51800 levél
Válasz 10.03.27. 13:50 #85
Barthezz
Nah kipróbáltam, hát így az első negyedórában baromira nem nyerte el a tetszésem a játék. Mászkálgassunk egy mobil MCV-vel, amiből minden egység kinyerhető, semmi bázisépítés és semmi pénzgyűjtés, ez baromira nem a C&C.

Meg ahogy néztem, ha offense-en vagyok, nem vehetek légi egységeket és őrtornyokat sem, ha support-on, akkor ugyan van légierő meg speckók, de semmi szárazföldi cucc nincs, defense esetén meg ott vannak a tornyok, de semmi vmirevaló támadóegység. Így mi értelme van egyjátékos módban ezeknek az opcióknak? Úgy lenne jó, ha lenne egy állandó egység-mag, s mondjuk csak a 12-es szint fölötti egységeket különböztetné meg egymástól a 3 mód. De így single-ben használhatatlan az utóbbi 2...

Ez egy szar, az RA3 is jobb volt, mert legalább játékmenetében hű volt a C&C-hez. De majd még kap egy újabb esélyt, most tényleg csak gyorsan belelestem, hogy milyen...
51800 levél
Válasz 10.03.26. 20:43 #84
Barthezz
SPOILER
Tegnap este óta már van.
9326 levél
Válasz 10.03.26. 14:20 #83
Kanduhrka
Amúgy tényleg durva, hogy egy hete jött ki a cucc, és még nincs rendes törés.
horrorgeeks.blogspot.com
2087 levél
Válasz 10.03.26. 13:53 #82
Shadowguard
Persze:
SPOILER
Meg kell venni a játékot és akkor még crack sem fog hozzá kelleni
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
10 levél
Válasz 10.03.26. 13:22 #81
sziky
haveromnak vmilyért nem jó az offline crack!!!!!!!!!!!!! nem fogad el semmilyen e-mail címet meg jelszót
vki nem tud vmi megoldást?
1653 levél
Válasz 10.03.24. 07:01 #80
AstorAnt
Jó hogy jobban szórakoztál, mivel az a sorozat legjobb része
"Everyone who run, is a VC, everyone who stand still, is a well disciplined VC"
6926 levél
Válasz 10.03.24. 02:07 #79
Death man
1du alatt végigpörgettem , de az is soknak tűnt h hihetetlen, am akik a Starcraftot kattintó bajnokságnak tartják azok erre mit mondanak ?
Ok h próbáltak újitani az rpg meg fps dolgokkal , de attól maradhatott volna rts
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
51800 levél
Válasz 10.03.23. 19:30 #78
Barthezz
Lesz még C&C, csak már egy új univerzumban, a világűrben játszódva, persze EA alatt kérdés, hogy milyen lesz...

Viszont amiket írtok, elég kiábrándítóak... Ezek szerint a kampány is teljesen össze lett csapva, s mindenféle fennakadás nélkül végigtolható pár óra alatt. Kár érte, pláne, hogy a már jó 10 éve beharangozott Tiberian Twilight névtől mindenki vmi jóval nagyobb dobást várt volna.
6926 levél
Válasz 10.03.23. 14:51 #77
Death man
De, enis csak ezert vittem végig , de őszintén ha a stratégia mellé a köv részből őt is kiveszik , mien balfasz fogja megvenni ?
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
297 levél
Válasz 10.03.23. 08:37 #76
serious sam gold
Hát én ugyancsak a bétán játszottam, de az bőven elég is volt: a játék alapköveit felrúgni; taktikát nem igénylő C&C-t kiadni; az EA már végleg tönkretette ezt a nagy címet is.

Megjegyezném még, hogyha ezt a játékot, nem ezzel a címmel adták volna ki, akkor egy középszerű multis játékként el is ment volna, valamint tényleg kár ezért a címért, sokkal több rejlett még a C&C univerzumba
914 levél
Válasz 10.03.23. 04:48 #75
EnforcerHUN
Én végigvittem mind a két kampányt alig hat óra alatt, igaz már két napja nem aludtam ...
...de nem ez a lényeg, tehát én még a legelső C&C-vel is játszottam és még azzal is jobban szórakoztam mint ezzel a "akármivel".
Annyira könnyű és idegesítő dolgok vannak benne hogy az hihetetlen.
Amit meg végkép nem értek hogy a Kane's Wrath-ban nem úgy volt hogy a "légió" nevezetű AI majd uralkodik vagy mi.?!
SPOILER
UI: Nem úgy volt hogy Kane meghal?!(mindkét kampány végén átmegy a scrin portálon)
(Congratulations!!!! You WINNER!!! (10 év letöltendő a Szegedi Csillagbörtönben) XDXDXD)(BF3:EnforcerHUN)(MW3:http://steamcommunity.com/id/Kill_Them_All1)
6926 levél
Válasz 10.03.23. 03:24 #74
Death man
Nod végigjátszva , vérgagyi befejezés grat ...
(am scrinekkel előző részbe milett mert az annyira felkurt a scrin kampányra h abbahagytam?)

ja és a legcinkebb az egészbe h a 3ba rámentek h fudedurva mindenhol tiberium és halódik a bolygo mosmeg az egész játékba nincs is kb.
azert ennyire ostobanak lenni az mutatvany.(remelem az 5be mar nyuszikkal fogunk harcolni a gyilkos szulák andreák ellen józsibácsival)
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
2426 levél
Válasz 10.03.22. 20:58 #73
Szabip
Teljesen egyetértek, nem kicsit izzadságszaga van a játéknak, jobb lett volna pár évre pihentetni úgy az egészet majd ismét elővenni, de e főbb védjegyeket meghagyni, ettől még lehetett volna újítani.

Kevés de nagyon a fejlesztési idő, és annyira csupasznak érzem, nem is nagyon lehet vagy kell taktikázni mert úgy is az erőfölény győz (jó sok egység) aztán darálás ismét sok egység és megint darálás, ez nem C&C de RTS nek is kevés.

Főleg mivel mindnki SC2 lázban ég így mindenki jobban hasonlítgatja a megjelenő RTS eket, szóval ezt nem is értem minek kellett. Úgy érzem azért is kellett a multi köré építeni a játékot, hogy többen vegyék meg mivel ereedti nélkül nehéz multizni.

Egy ami tényleg nagyon jó a játékban az a zene, csak kár hogy a többin ez nem sokat segít.

Azért majd kap még egy esélyt.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
51800 levél
Válasz 10.03.22. 18:24 #72
Barthezz
Nah de én éppen arra utaltam, hogy ezt nem másfél év alatt kellett volna összedobni, ha egy picit is komolyan gondolta volna az EA...

A leírt vélemények alapján meg hát siralmas, miért kellett egy jól bevált játékmenetet a legutolsó részre széjjelcseszni? Igazán tartogathatták volna egy teljes más néven futó játékra ezt...
6926 levél
Válasz 10.03.22. 02:37 #71
Death man
Vannak benne jó új ötletek de a megvalósítás rendkívül sz*r,semmi nyersanyag gyűjtés , semmi bázis építés.Van fix x férőhely amire legyártod a kis egységeid amiket ha megölnek nem történik semmi mert csinálhatsz végtelenszer újat.Ennek mi értelme ? Semmi értéke nincs az egységeknek.
Meg eleve 70-90es egységlimit úgy h van olyan egység aminek 6hely kell stb.... (jó multi stb. de singlebe kurvára idegesítő)
Szal nyugodtan bújon el aki ezt a játékot igy kimerte adni...
összképben 1 nagy halom trágya ,hiába vannak benne jó ötletek meg sokféle egység.
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
2426 levél
Válasz 10.03.21. 14:12 #70
Szabip
Nos én teszteltem a bétát.

Az élményeim felemásak, sajnos nagyon eröltetett a multi, az egész játékot e köré építették, a single kipróbálására ugyan nem volt mód de sajnos túl összetett nem lehet...
A multi is leginkább a multis FPS-hez hasonlít a legjobban, csak itt nem zászlót kell elfoglani hanem kontrolpontot.
Vannak benne jó ötletek ezt nem vitatotm, rengeteg az egység sok ötletes és jól használható, sok visszaköszön a régi részekből. Ez hogy 3 féle harcmodor közül vállaszthatsz fapadkád se ér mert mind a hárommal lehet rusholni, simán területet tartani vagy akár supportot os nyujtani, nem éreztem szignifikáns különbséget a nagy dirrel durral beharangozott játékmódok között...

A multi játékmenete annyiban jó, hogy vesztes meccset is meg lehet fordítani, a rushnak itt nem sok értelme van ami jó főleg ha ez eddig nagyon idegesített.

Azonban ez nem az a C&C aminek lennie kellene, nincs bázisépítés ami engem nagyon zavart, a C&C mindig is a bázisépítést és nyersanyaggyüjtögetést eröltette, ez vált a védjegyévé.
A Scrinek nem hiányoznak és nem is kellenek én ennek külön örülök, hogy kivették őket a 3. ban sem voltak szimpatikusak és a designjuk se volt jó.

A design, úgy elmegy az SC 2 nél nem is rondább de nem is szebb, vannak nagyon bugyuta egységek amikkel nem tudok kibékülni, a hangok jók a zene egyébként nagyon üt, de ez nem sokat segít.

Nekem az RA 3 sokkal jobban tetszett, inkább volt C&C-s mint ez.
Más is írta és én is megteszem, hogy érezni a rövid fejlesztési időt, 1,5 éve egy RTS re édeskevés.

A béta nem gyözött meg, egynlőre biztos nem veszem meg...
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
9326 levél
Válasz 10.03.21. 13:36 #69
Kanduhrka
De nem is várhatunk semmi korszakalkotót másfél éves fejlesztési idővel. Egy komolyabb projekt 4-5 évig készül.
horrorgeeks.blogspot.com

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.