Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Command & Conquer 4 trailer (Hírek)

Command & Conquer 4: Tiberian Twilight

Command & Conquer 4: Tiberian Twilight
A legutóbbi Command & Conquer 4: Tiberian Twilight cikkek, hírek
2088 levél
Válasz 09.07.28. 18:05 #32
Shadowguard
Egy kicsit javítanák ezen az idővonalon
- Red Alert szovjet győzelemmel? Nem szövetségest akartál írni?
- A Kane's Wrath voltaképpen a második és a negyedik rész között játszódik, meg néhány küldetés magyarázatot harmadik résszel párhuzamosan.
- A C&C 3-nál már nincs különbség az oldalak között, voltaképpen mindkét népnél ugyanazt a történetet lehet eljátszani más szemszögből, mindössze minimális különbségek vannak az oldalak között. Hirtelen csak a főtemplom ostroma jut eszembe...

Ja igen, kész a történelemlecke, a C&C4-nél megtaláljátok
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
81 levél
Válasz 09.07.28. 14:09 #31
Bud2
C&C idővonal:

RA1 szovjet győzelem - C&C TD GDI győzelem - C&C TS GDI győzelem - C&C TS Firestorm GDI győzelem - C&C 3 GDI győzelem - C&C KW - C&C 4

Másik:

RA 1 szövetséges győzelem - RA 2 szövetséges győzelem - RA2 Yuri's Revenge

A RA3 pedig egy teljesen alternatív idősíkon játszódik. A szövetségesek már éppen az RA1 vége felé bevennék Moszkvát mikor Cherdenko-ék ugye megváltoztatják a múltat ezzel a RA2 eseményeit úgy ahogy van meg nem történtté teszik.

Generals pedig egyikbe sem illik bele, ezért mondom, hogy nem is C&C...

81 levél
Válasz 09.07.28. 14:01 #30
Bud2
Nem, nem nyomom interneten, soha nem is nyomtam, számomra a C&C részek mindig is inkább single játékokként(LAN-on esetleg) voltak élvezetesek, így ezt a tulajdonságát marhamód idegesítőnek találtam a Red Alert 3-nak. Teljesen ledegradálja a nyersanyag szerepét, nem lehet semmit taktikázni azzal, hány finomítót építesz. A Generalsban legalább több begyűjtőt lehetett építeni egy nyersanyag depóhoz.

Am meg Generals nem rossz game, csak egyszerűen nem C&C, hiába van elérakva a név.
9326 levél
Válasz 09.07.28. 12:56 #29
Kanduhrka
De akkor ezt a C&C 4 topicba írd bele majd
horrorgeeks.blogspot.com
2088 levél
Válasz 09.07.28. 12:36 #28
Shadowguard
Hát én is csak a történelmet fogom begépelni, nem az egész füzetet
Szerencsére melóban is sokat kell gépelnem, úgyhogy reményeim szerint hamar végezni fogok vele
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
51820 levél
Válasz 09.07.28. 10:01 #27
Barthezz
Azt megköszönném, vagyis megköszönné LM, mert hogy nem állnék neki begépelni a teljes kis füzetecskét, az hót zicher.
2088 levél
Válasz 09.07.28. 07:39 #26
Shadowguard
Ha gondolod (és Barthezz nem érti a célzást), akkor bepötyöghetem délután a komplett történelmet a gurus füzetecske alapján. Pont megtaláltam mikor pakoltam vissza a szobába

davkar9: nekem nem tetszett a Redeemer Itthoni LAN-partikon alapszabály, hogy NEM használjuk a három óriást (M.A.R.V., Redeemer, meg a Scrin pók). Főleg, mert a scrin óriás kissé erősebbnek tűnik, de szigorűan nézve a GDI tank is tápos: csak be kell küldeni egy tibérium-mezőre és vissza is hozta az árát.
Egyébként a lépegetőkkel csak annyi a baj, hogy elméletileg ki vannak vonva a forgalomból Legalábbis a három hírszerzési adatbázisa alapján (egyedüli kivétel a Juggernaut, de ha jól emlékszek arra is keresik az alternatívát)
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
27766 levél
Válasz 09.07.28. 01:04 #25
LordMatteo
Valaki aki emlékszik és érti is a történetét a C&C és RA játékoknak, írhatna valami összefoglalót erről ^^ (nem Barthezz nem célzás ááá )
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51820 levél
Válasz 09.07.25. 10:47 #24
Barthezz
A Generals az egy teljesen más univerzum, ezt a megjelenésekor is kijelentették. Csak a C&C előtag egyezik, semmi más, s igyekszik nem elszakadni a realitásoktól. A tiberium és a Red Alert univerzumok függenek össze, hiszen az RA1-ben Sztálin tanácsadójaként már ott figyelt Kane. Az RA3 viszont sajnos tényleg kilóg már ebből a vonalból.

Amit davkar említ füzetecskét még a PC Guru egyik számában a C&C 3-hoz, abban leírták, hogy tulajdonképpen már az RA2 sem ennek az univerzumnak a része, s az RA1 egyedül a tiberium-játékok egyetlen előzménye. Elvileg a scrinek is amiatt fedezték fel bolygónkat és küldték rá a tiberiumot, mert az RA1 alatt felépített rengeteg Tesla-gömbnek köszönhetően felfigyeltek messziről a bolygó elektromos aktivitására.
908 levél
Válasz 09.07.25. 10:27 #23
ShuleyvA
"... Crawler biszbasszal meg csak adott helyre építhető finomítókkal(a RA3 egyik legelbaltázottabb tulajdonsága)..."

Már ne is haragudj, de ez az egyik legjobb tulajdonsága. TWban mi van? Nem tudom nyomod e interneten, de már azzal kell kezdeni, hogy 5-6 finomítót kiépítesz, távolodva a bázisodtól - ismerve a pályát - a még ki nem aknázott nyersanyag lelő helyek felé. Az egyszerű játékos pedig annyit lát az egészből, hogy 30-40 tank rövid időn belül ott van a bázisánál.

LM: Használd egészséggel! ;-] Abban viszont egyetértek az előttem szólókkal, hogy a Generals hasonlít a legkevésbé a C&C világához. Tulajdonképpen el is lehetett volna adni önmagában is, a C&C védjegy nélkül. Azonban, hogy úgy milyen sikere lett volna, kérdéses.
Mindenesetre egy nagyon hangulatos játék, interneten pedig alaposan fel kell kötni a gatyát :-]
8617 levél
Válasz 09.07.25. 10:05 #22
davkar9
A RA 3 már eleve kavarás mert kihagyja a Yurit, a 2 befejezésénél veszi fel a fonalat. Nem értem a problémát, a 2 szépen illeszekedik, sztálinnak annyi, jött Romanov az allied bábja csak ő inkább nekiment az usának. Ennyi. A cnc3 megejelnésekor eléggé hájpolták a pcguruban, volt is valamelyik számhoz egy kis könyvecske, abban le van írva hogy hogy kapcsolódik a ra univerzum meg a tiberium (de gúgli is biztosan kiad pár ezer találatot )

Azt meg már megint csak nem értem mi a gond a 4. résszel. Tudtommal a domon 2007-ben az év rts-e volt és külföldi oldalakon is jó pontokat kapott. A motor régi, jujj, a 3 futott a gépeken? A látvány jó volt? rtst úgysem úgy játszik az ember hogy a katona fegyverének kidolgozottságát nézi közelről mikor 3 oldalról kell védekezni az ellenség ellen. Na meg szar minőségű ismeretlen francia lap újságszkennjeiből levonni következtetést? Majd ha az első képek is ilyenek lesznek akkor már lehet aggódni de ezekből a pre alpha képekből még nem derül ki milyen lesz a végleges. Az egységektől megint mindenki kiaakad. Bazi nagy lépegető bázis: Tetszett nekik a KW-ben a Redeemer, csinátak hasonló monstrumokat. A többi egység meg volt a korábbi részekben is, az a lépegető szirszar nem valamelyik régebbi mamut tank véletlenül? Ezt a rögzített finomító dolgot se értem honnan veszitek, ha mégis ez lenne akkor magyarázható azzal hogy a bolygó már kurvára be van szenynezve tiberiummal tehát a sima harvester már nem tud annyit összeszedni.
Simple. Eternal. Beige.
2088 levél
Válasz 09.07.25. 04:42 #21
Shadowguard
Ezzel tisztában vagyok, de némi jóindulattal oda lehet képzelni a Generals elé a RA3-at. Ugye itt is volt egy idővonal-variálás, tehát előfordulhat, hogy egy Generals-féle idővonal alakul ki és valami érdekesség folytán a Scrin sem küld tibériumot (mondjuk érzékelik a többszörös temporális zavart a történelemben ).
Mondjuk nekem az volt a bajom a RA3-al is (a grafikán kívül), hogy logikátlan volt a történelme. Ugye az első rész adott--> Einstein visszamegy az időben, megöli Hitlert, Sztálin megerősödik, a többi egyértelmű és még logikus is lehet. Elvégre mi a bizonyíték rá, hogy a Szovjetunió a németek nélkül nem kezdett volna háborúba? A kettő ugye ezt viszi tovább, kis jóindulattal tényleg maradhat az idővonal.
A "Felkelő nap birodalma" viszont sehogy sem fér bele a sztoriba. Einstein halála miért függene össze a japánokkal?
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
27766 levél
Válasz 09.07.25. 04:30 #20
LordMatteo
A RA idővonalba azért nem fér bele, mert az vissza van vezetve a második világháborúig, és a C&C3 Wikipedia szerű részében bizony a Szovjetunóig visszamenőleg vannak infók! Tehát a Red Alert idővonala után jön a C&C...Bár a Red Alert 2 sem igazán fért már bele ebbe, de még nagy nehezen oda lehet képzelni az eredeti C&C elé, de a Red Alert 3-at már semmikép, az is csak névre lett gyártva, de ellentétben a Generalsszal, nagyon szar lett.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
2088 levél
Válasz 09.07.25. 04:23 #19
Shadowguard
Kane lepaktál a Scrin-ekkel? Ez nekem kicsit erős, bár azok után, hogy a GDI-al szövetkezik talán nem is lenne meglepő... Viszont akkor sem értem, hogy miért tenné meg bármelyiket? A Scrin ugye már a háromban is ellenség volt, mert meg akarta akadályozni a prófécia beteljesedését, a GDI-t meg említeni sem kell. Tényleg csak azt tudom elképzelni, hogy félinformációkkal kijátssza egymás ellen a két oldalt, valami felsőbb cél érdekében. Hasonlóan, mint a TW egyik küldetésében, ahol el kellett foglalni a Scrin és GDI bázisokat.
Barthezz: Semmi újítás? A grafika terén terén ez igaz is, de ami a lehetőségeket illeti... Amennyiben tényleg csak ez a Crawler izé lesz bukik a régi megszokott hangulat. Attól függetlenül, hogy kivel játszottam mindig volt egy megszokott játékmechanizmusom már a kettőben is (a lentebb említett erőmű-finomító-stb.) és az ellenfélhez igazodva fejlődtem mindig--> légierő vagy tankok, esetleg a kettőben létező legaljasabb taktika: földalatti csapatszállítók és mérnökök
A Generals meg szerintem önállóan egy 90+os játék lett volna, de így, hogy odaerőltették a C&C nevet egy 80% körüli értékelést ér csak. Persze marketing szempontból biztos többen vették meg a név miatt, de attól függetlenül nem volt igazi C&C. Én legalábbis időrendileg nem tudtam elhelyezni sehol... (Kis jóindulattal talán a mostani RA3 idővonalába belefér)
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
27766 levél
Válasz 09.07.25. 03:29 #18
LordMatteo
A Generals egy - szerintem - jó nyitás a sorozat egy új ága felé, nekem eredetiben meg is van a game (igaz Shuley? , szerintem semmi gond nincs vele...Nincs benne Tiberium, meg Kane, ennyi.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
9326 levél
Válasz 09.07.24. 22:41 #17
Kanduhrka
Ja, kb 80-90 éves akkor már az a fegyver
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 09.07.24. 22:40 #16
Kanduhrka
Én nem beszélnék konkrét futószalagról, főleg, hogy pl az első CnC és a TS között szinte alig volt 4 év, a 3. részig pedig 7 évet kellett várni. A Red Alertnél szintén 4 év telt el a Westwoodos időkben, a 3. részig pedig 8(!)év. A kiegészítők régen is fél év alatt elkészültek.
horrorgeeks.blogspot.com
212 levél
Válasz 09.07.24. 22:02 #15
Kopiati
Kicsit gáz, hogy a tiberiummal elcseszett jövőben még mindig P-90-es gépfegyóval nyomulnak....jó, hogy nem Mp-40-el...
81 levél
Válasz 09.07.24. 21:51 #14
Bud2
Mondjuk szerintem a C&C3 TW nagyon jó rész, a kiegje is korrekt, a Generals-t mindenképpen veri, ugyanis az számomra egyszerűen nem C&C, a sorozat minden lényeges eleme hiányzik belőle. A Red Alert 3 viszont, annak ellenére, hogy azért voltak kellemes pillanataim vele, összességében csalódás lett. Végigjátszani biztos nem fogom többször mint annak idején TS-t vagy akár a TW-t. És most ez az új C&C 4 ezzel a Crawler biszbasszal meg csak adott helyre építhető finomítókkal(a RA3 egyik legelbaltázottabb tulajdonsága) meg stb-vel, egyszóval nagyon rossz előjelek ezek. A grafikára mondjuk szerintem nem lehet panasz, a SAGE motor a C&C3-ban is gyönyörű, RA3-ban rátettek egy lapáttal, szóval most sajnos azt lehet mondani, hogy csak a grafika az, ami eddig biztató előjelnek tekinthető, na meg Kane, ha még nem mondtam volna...
51820 levél
Válasz 09.07.24. 21:36 #13
Barthezz
Igen, ezt is így értettem.

Azóta indult be sajnos az EA futószalag... Mondjuk úgy a Generals befejeztével... Figyeljétek meg, 2011-ben majd jön a Generals 2, 2012-ben a Red Alert 4 és ekkorra már olyan szinten megtépázzák a sorozat hírnevét, hogy cancel C&C...
908 levél
Válasz 09.07.24. 20:54 #12
ShuleyvA
"... a korábbi C&C részek között jóval több idő telt el, s azalatt tényleg volt tapasztalható fejlődés."

Csak amíg a Westwoodnál volt a játék. Na de azóta...
51820 levél
Válasz 09.07.24. 20:39 #11
Barthezz
Én is erre gondoltam, hogy magával a játékmenettel lesz a gond: semmi újítás, ugyanaz a motor, szinte ugyanaz a grafika, s ugyanazok a lehetőségek. Inkább egy újabb C&C 3 küldetéslemeznek menne ez így el az eddigi infok alapján, mintsem egy új résznek... Szal erőltetett ez a futószalag dolog, a korábbi C&C részek között jóval több idő telt el, s azalatt tényleg volt tapasztalható fejlődés.

Amúgy amit davkar mond, abban van vmi, sőt, lehet hogy Kane pont ellenkezőleg, lepaktált a scrinekkel. Elaltatja most a GDI figyelmét, aztán ez idő alatt a scrinek előkészítik az újabb offenzívát, amit a C&C3 kampány végén ugyebár be is ígértek.
81 levél
Válasz 09.07.24. 19:51 #10
Bud2
Az eddig kiszivárogtatott infók alapján pedig úgy tűnik...
908 levél
Válasz 09.07.24. 18:31 #9
ShuleyvA
Bebaszna, ha a RA3 nyomvonalát követnék.
81 levél
Válasz 09.07.24. 18:09 #8
Bud2
Magával a trailerrel sztem nincs probléma(hisz ott van Kane), tehát a sztori meg a filmes átvezetők sztem majd hozzák a szintet. Igen, azt a SZÁNDÉKOSAN gagyi ám mégis rendkívül szórakoztató szintet, ami mindig is a C&C sajátja volt, így ez ebben az esetben biztató dolog. Nekem inkább a játék felől vannak kétségeim. Sajnos úgy tűnik, folytatják a Red Alert 3 által kitaposott utat, ami pedig nagyon nem jó jel...
81 levél
Válasz 09.07.24. 18:02 #7
Bud2
Bár nem tetszenek az első infók magáról a game-ről de azt meg kell hagyni hogy Joe Kucan valami zseniális! Kane Lives!
8617 levél
Válasz 09.07.24. 17:19 #6
davkar9
15 év telt el a 3 óta, egy torony megmaradt anno amivel el is utaztak. Na mindegy, lehet hogy nem de a kiegben szerezték meg a Tacitust (a gömb) aztán abban voltak adatok, koordináták szóval én el tudom képzelni hogy Kane már elugrott a Scrinekhez aztán kiábrándult. Vagy csak jól beeteti a GDI-t és végre ő lesz a világ ura.
Simple. Eternal. Beige.
2088 levél
Válasz 09.07.24. 17:01 #5
Shadowguard
Volt bizony Egy lezuhant Scrin űrhajóból származik, de ennek a vacaknak elvileg a Légiónál kellene lennie...
Egyébként a fene tudja, végső soron akár valami jó is kisülhet belőle. Valószínű az lesz, hogy Kane felajánlja segít megtalálni a Scrin anyabolygót (a Küszöbbel sikerülnie kellene) és így meg lehet találni a tibérium ellenszerét is akár, cserébe a GDI katonai segítséget ad.
Mondjuk a kristályt a hangágyúkkal is vissza tudják szorítani, szóval ennek innentől kezdve megint nem lenne értelme... Ráadásul Kane, aki a tibérium ellen harcol? Ő. aki szerint az idegenek is a prófécia részei? Nagyon kíváncsi leszek erre a sztorira, remélem sikerül belőle kihozni egy olyat, ami méltó a sorozat eddigi részeihez
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
1 levél
Válasz 09.07.24. 16:57 #4
Gépépítő
Csak nekem hiányzik a régi izometrikus nézetű C&C?
Igazán bepróbálkozhatnának egy hagyományos de profin kidolgozott új
résszel és hagynák már a fenébe ezt az új stílust amit a red alart meg a C&C új részi is képviselnek...
51820 levél
Válasz 09.07.24. 16:50 #3
Barthezz
Hát nekem ez igen erőltettetnek tűnik...

Csak én érzem azt, hogy a C&C 3 óta az EA futószalagon akarja kiadni az újabb és újabb C&C részeket, s a 0 újítással, a bejáratott sablonokkal és az egyre erőltetettebb dolgokkal lassan az NFS széria sorsára juttatja ezt a nagy nevét is a kiadó?
368 levél
Válasz 09.07.24. 15:51 #2
Hype
Az a gömb cucc már volt valamelyik előző részben nem?
War, war never changes...
476 levél
Válasz 09.07.24. 15:26 #1
Sir Spike
Hohoho!
Kane átment Sith-be
Remélem ennek az "összefogásnak" valami hatalmas Jockey szintű átverés lesz Kane részéről, ha nem kalodába az írót.
766 levél
Válasz 09.07.24. 15:26
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Command & Conquer 4 trailer (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.