Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Command & Conquer 4 - képek (Hírek)

Command & Conquer 4: Tiberian Twilight

Command & Conquer 4: Tiberian Twilight
A legutóbbi Command & Conquer 4: Tiberian Twilight cikkek, hírek
11 levél
Válasz 09.09.26. 17:32 #44
Star Buck
Nekem a CnC3 grafikája jobban tedszed, de egy fokkal jobb mint a ra3-é
914 levél
Válasz 09.08.31. 12:04 #43
EnforcerHUN
"Tiberian Twilight" lesz a játék alcíme. http://i25.tinypic.com/243ivl4.jpg
(Congratulations!!!! You WINNER!!! (10 év letöltendő a Szegedi Csillagbörtönben) XDXDXD)(BF3:EnforcerHUN)(MW3:http://steamcommunity.com/id/Kill_Them_All1)
51820 levél
Válasz 09.08.14. 16:57 #42
Barthezz
Nah igen, ezt mondom én is, ha egy TS-szintű RTS-t kapnánk, annak sztem nagyon örülne mindenki. ^^

Az űr pedig sztem majd a következő C&C sorozatban lesz, ami gondolom majd továbbviszi a tiberium vonalat a Föld elpusztulása után.
51820 levél
Válasz 09.08.14. 16:55 #41
Barthezz
Arra a pályára emlékszem, egyik kedvencem volt. Ha sokáig robbantgatott az ember, akkor amúgy szívta is, mivel itt még sérült a kommandós egy-egy robbantás után.

Amúgy amikor a C&C 1-et toltam végig, még nem tudtam angolul, így sokszor fingom nem volt, mi a küldetés, s úgy kellett magamtól rájövögetni mindenre.
2426 levél
Válasz 09.08.14. 15:43 #40
Szabip
Annyira friss még a koncepció, hogy most se megy más csak találgatás, a külföldi oldalak nagyrésze csak pletykákra alapoz, sokminden változhat és egyáltalán nem biztos az se amit az XP vel kapcsolatban írtak, de ha még igaz is lenne miért ne lehetne jó?

Nem kell hogy olyan legyen ez a játék mint a 95' ös előd egyszerűen ma az már nem állná meg a helyét. Eleve a játékosok 90% az újításokra ugrik szóval sejthető, hogy újdonságokat fognak belerakni, ennél sokkal jobban elrugaszkodhattak volna történetben és technológiában is. Én pl azt jósoltam, hogy az űrbe is kivonúlnak és ott is csaták lesznek meglovagolva a Starcraft hipeot...

Egyszerűen butaság temetni valamit amiből kijött talán 10db nagyon korai kép meg egy megkérdőjelezhető cikk...

Amúgy is inkább örülni kellene, hogy jelentősen hasonlít a TS ra ami nem volt rossz a maga idejében...
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
2222 levél
Válasz 09.08.14. 15:28 #39
gary007
"Az egy emberes kommandózásokat meg utálom"
Miért? Azok tök jók. A kedvencem az volt, amikor a Tiberian Dawn-ban a Nod valamelyik épületét kellett felrobbantani egy kommandóssal, de szakadozott az adás, és nem tudtuk meg, hogy mi a célpont. Próbálkozni kellett egy kicsit.
297 levél
Válasz 09.08.14. 14:56 #38
serious sam gold
Nekem az említett pálya nagyon tetszett, a RA3-ba is volt egy hasonló pálya az orosz hadjáratba, ahol ugyanúgy védeni kellett egy technológiai épületet
2088 levél
Válasz 09.08.14. 14:23 #37
Shadowguard
De itt a mellékküldetések a főküldetés mellettieket jelentik, ha mindent jól értettem. Mondjuk vicces volt, hogy elméletileg lett volna hatása a küldetések sorrendjének, gyakorlatilag meg ez valahogy kimaradt, mert úgyis meg kellett csinálni mindent.
Mondjuk remélem olyan hülyeségek nem lesznek benne, mint a Kane's Wrath-ban, hogy el kell foglalni valamit és akkor nyögi be, hogy azt majd meg is kell(ene) védeni. Anno egy jó 50 perces játékom ment rá erre. Kiirtottam mindenkit a pályán, elfoglaltam amit kell és akkor jött egy baromi nagy haderő (nagyrészt légi ráadásul) ami védelem híján röhögve lelőtt. Másodjára telepakoltam a támadási irányt tornyokkal
Az egy emberes kommandózásokat meg utálom
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
51820 levél
Válasz 09.08.14. 13:58 #36
Barthezz
Nem így értem a mellékküldetéseket, hogy egy pályán belül a főküldetés melletti mellékfeladatok, hanem hogy a nagy térképen többfelé mehetsz és nem mindegyik küldetés kötelező. Ilyen az RA-sorozatban nem volt, s a TW-ben is csak úgy, hogy így is mindegyiken végig kellett menni. TS-ben és C&C1-ben viszont egész más pályákat kaptál, ha a térképen másik irányba indultál el. C&C 1-ben pl. a legutolsó küldetésre is 3 féle variáció volt, annak függvényében, hogy a 3 nyíl közül melyik végére kattintottál rá.

A szívatós mellékküldetéseket én meg kimondottan szerettem, legalább sokáig elvolt az ember a játékkal. Mondjuk C&C 1-ben és TS-ben is volt jópár olyan (főként bázis nélküli kommandós) misszió, hogy a hajamat téptem ki, mire sikerült a végére érnem.
2088 levél
Válasz 09.08.14. 13:51 #35
Shadowguard
Hát nem tudom, én a mellékküldetéseket inkább amiatt csináltam meg mindig, mert nem lehetett tudni nem ad-e valamilyen adatot a Hírszerzési adatbázisba. Ezzel ellentétben a RA3-ban hanyagoltam, mert egyszerűen nem láttam semmi olyat, ami ösztönözne arra, hogy foglalkozzak vele...
Egyébként legidegesítőbb küldetés volt a TW-ben, mikor mellékküldetésként vigyázni kellett a tibérium-bombás autóra (NOD oldal, Szarajevó). Egy találat akár gépfegyverből is és buktad a mellékküldetést. Kb. 10-15 próbálkozás kellett hozzá
Mindenesetre én szkeptikus maradok, majd ha megjelenik és kap nagyon jó kritikákat, akkor esetleg megnézek egy "demót", de addig nem igazán izgat. Maximum idegesít, hogy mi lett a kedvenc sorozatomból
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
51820 levél
Válasz 09.08.14. 13:46 #34
Barthezz
Akkor azért még nem kell temetni a játékot. TS-ben is rengeteg mellékküldetés volt fellelhető, amelyeket érdemes is volt megcsinálni, mert könnyebbé váltak így a főküldetések. Gyakorlatilag ugyanerről lenne most szó a pontrendszer révén. Az utóbbi C&C játékok kampányából pont az elágazásokat hiányoltam, amik által a C&C 1 és a TS sokkal élvezetesebbek és változatosabbak lettek. TW-ben is volt mondjuk elágazás, de az csak arról szólt, hogy 1-2 pályát tetszőleges sorrendben lehetett lejátszani, de attól még mindegyiken végig kellett menni, s egymásra sem voltak semmilyen kihatással a küldetések...
297 levél
Válasz 09.08.14. 13:41 #33
serious sam gold
Engem is a kampány érdekel, de azért a skirmish módot esetleg a multit is kipróbálnám
2088 levél
Válasz 09.08.14. 13:40 #32
Shadowguard
Majd otthonról megkeresem neked a cikket és megnézed te is, ha érdekel. Mondjuk találtam egy lefordított verziót is egyik konkurens oldalon és ott is így írták. Gondolom ha valaki profi akkor simán is megoldja, ha kevésbé, akkor kelleni fog neki a skirmish is a kampányhoz. XP-t egyébként a mellékküldetések is adnak, szóval aki alapos annak valószínűleg lesz mindig elég belőle, aki meg hanyagolja annak lesz nehezebb. És engem is csak a kampány érdekel(t volna), ezért is morogtam még anno az állandó netkapcsolat miatt. Mondjuk ahogy egyre több infót hallani már nem érdekel, mert EZ nem C&C...
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
51820 levél
Válasz 09.08.14. 11:26 #31
Barthezz
Azért csak nem lesz kötelező multizni meg skirmishelni ahhoz, hogy a kampányt végig lehessen tolni. Szal ez sztem hülyeség, teljesen elhasalna az EA a játékkal, ha így valósítaná meg... Engem is pl. csak a kampány érdekel, ahogy rengeteg más játékost is. Ezeket akkor mind elveszítenék.
297 levél
Válasz 09.08.14. 10:03 #30
serious sam gold
Köszönöm ezt a gyors választ, igy már értem mire gondolsz amikor azt mondtad, hogy még a "demót" sem töltenéd le
2088 levél
Válasz 09.08.14. 09:59 #29
Shadowguard
Az xp-re, mert nem csak a kampány alatt lehet gyűjteni, hanem skirmishben is és azt is ugyanabba a számlálóba gyűjtöd, így lehet egyre erősebb egységeket szerezni. Szóval ha nem megy egy küldetés megcsinálsz 10 csatát, és felturbózott/új típusú egységekkel próbálod újra. Hát kösz, de inkább nem
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
297 levél
Válasz 09.08.14. 09:56 #28
serious sam gold
Én azért majd kipróbálom a "demót", és hogy folyamatosan pörög a számláló azt az időre érted , vagy valamilyen xp kijelzőre, számlálóra?
2088 levél
Válasz 09.08.14. 09:32 #27
Shadowguard
Kicsit olvasgattam az új részről a gamespoton...
Hát egyre kevésbé tetszik a sztori: a Földön tibérium már csak mutatóban lesz, mert Kane(!) segített a GDI-nak olyan szerkezetet készíteni, ami eltünteti De persze közben azért hidegháborús helyzet van és mindenki fegyverkezik.
Az XP-rendszer meg új egységeket/fejlesztéseket enged, ahogy egyre több gyűlik össze és ha jól értem, akkor minden játékmódban (kampány, skirmish, multi) folyamatosan pörög a számláló. Nehéz a küldetés? Skirmish ezerrel és lehet próbálkozni tovább. Na most ha ez tényleg így lesz akkor még a "demót" sem fogom megnézni
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
2426 levél
Válasz 09.08.14. 09:20 #26
Szabip
Mi olyan meglepő za XP ben?

Már a Generals óta minden C&C ben benne van max nem jelenítette meg, és gyanítom, hogy itt sem fogja, csak a kezdeti képeken. Eleve több taktikázási lehetőséget ad, ha az egységek fejlődnek, ma már szinte minden játékban van tapasztalati pont ettől nem lesz RPG...

A játék grafikájáról túl sokat nem érdemes agyalni, mivel a korai fázisban a C&C játékok mindig részletszegények (kevesebb efekt, poligon szín stb...)
Így volt ez a Generalsnal, a TW nél és a leginkább az RA 3 nál is ott pl. az első képeken a víz egy kék sima textúra volt.

A játékmenetről semmit nem lehet tudni, csakúgy mint a tröténetről, multiról, szóval leírni kár lenne...

Ellenben az egységek 60% jobbára a C&C 2 TS ra hasonlít, Titan, lépegető MKII stb...
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
297 levél
Válasz 09.08.14. 09:19 #25
serious sam gold
Igen, értem, az egységek által gyűjtött xp-ről én is tudtam, de az ezeken a képeken , azaz azon a képen lévő xp-t másra lehet elhasználni szerintem, és erre értettem
2088 levél
Válasz 09.08.14. 08:59 #24
Shadowguard
XP-gyűjtés volt eddig is, csak nem írta ki ilyen idióta, tolakodó módon. Csak eddig az egységek kaptak XP-t és egyszer csak szintet léptek Mondjuk a kampányban mérgelődtem is emiatt néha, mikor lazán kétcsíkos egységeket gyártott a gép
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
297 levél
Válasz 09.08.14. 08:56 #23
serious sam gold
szerintem se kéne az utolsó részből RPG-RTS-t csinálni, xp gyűjtés pedig sosem illett bele, és ne most kezdjék el
51820 levél
Válasz 09.08.14. 08:55 #22
Barthezz
Hmm, így mondjuk jó ötlet lenne, de tényleg ne egységenként számolja, mert ez C&C. A képekben meg nagyon bízom, hogy vmi évekkel ezelőtt elkezdett alfa-verzióból származnak...
2088 levél
Válasz 09.08.14. 08:50 #21
Shadowguard
Az RPG-RTS felőlem belefér, de akkor úgy csinálják meg, hogy egy XP-gyűjtő van és abból lehet elsütni azokat a képességeket, amik a háromban pénzbe kerültek. Az úgy még jobb is szerintem, mint a pénzbe kerülős megoldás
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
51820 levél
Válasz 09.08.14. 08:37 #20
Barthezz
Hát én is merem remélni, hogy kamu képek, a grafika egy 6-7 évvel ezelőtti szintet idéz. Ráadásul hol a tiberium? Elvileg már az egész Földet belepte, ezeken a képeken meg nyoma sincs. A HP-zás meg egy vicc, ne akarjanak már az utolsó részből RPG-RTS-t.
2088 levél
Válasz 09.08.14. 08:22 #19
Shadowguard
Szerintem is inkább Battle for Dune a grafika. Nem tudom elképzelni, hogy ezt most tényleg komolyan gondolják-e az EA-s fejesek (tehát ilyen sz@rt akarnak kiadni C&C név alatt) vagy ezek a kiadott képek csak egy szép nagy átverés részletei... Én mondjuk az utóbbit szeretném, mert néhány egységtől a hideg ráz, nekem nagyon világidegen az egész. Ráadásul mi az, hogy egy képen sincs zöld kristály, de van fenyőfa?
A legelső képen meg lazán megborzongtam, mi a nyavalya akar ez lenni? Javítsatok ki, ha tévedek, de az eredeti C&C-ben sosem volt szokás a HP-zás, volt egy életcsík és kész. Nem kellene ezt a hülyeséget erőltetni, mert nem illik ide.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
9326 levél
Válasz 09.08.13. 23:18 #18
Kanduhrka
Nézz már meg egy RA3 screenhotot és hasonlítsd össze vele.
horrorgeeks.blogspot.com
297 levél
Válasz 09.08.13. 23:09 #17
serious sam gold
Azért nem a legrosszab, engem a RA3-ra emlékeztet a grafikája
9326 levél
Válasz 09.08.13. 22:47 #16
Kanduhrka
2. kép. Árnyék sehol, a vöröses pajzsos lépegetők iszonyat gagyin vannak kivitelezve, a lángok szintén béna pacának tűnnek...
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 09.08.13. 22:44 #15
Kanduhrka
Tökmindegy, hogy C&C vagy nem, akkor is szörnyen néz ki. Semmi design, az egységek kb 2002-es szintűek. A terep undorítóan néz ki. Nézzétek meg a fákat, kész hányinger.
horrorgeeks.blogspot.com
134 levél
Válasz 09.08.13. 22:32 #14
kviCtoR
51820 levél
Válasz 09.08.13. 21:57 #13
Barthezz
Lesz építkezési lehetőség, mindenesetre a játék a képek alapján úgy tűnik, semmi új dolgot nem fog felmutatni, s egyelőre grafikailag is visszafejlődés (számomra az Emperor: Battle for Dune-re emlékeztet legjobban).
368 levél
Válasz 09.08.13. 20:39 #12
Hype
Szvsz szörnyű, akkorák az egységek mint egy duplo figura, elnagyolt az egész. Én egyenlőre nem is láttam épületeket, bázis nélküli c&c érdekes lehet.
War, war never changes...
2222 levél
Válasz 09.08.13. 19:42 #11
gary007
Gondolom olyasmi lesz, mint az AoE 3-ban vagy CoH-ban, hogy ha összegyűl egy bizonyos xp-d, akkor plusz egységeket, fegyvereket, képességeket kapsz.
Egyébként engem nem érdekelne alapvetően a grafika, de ez csúnyább, mint a TW. Ráadásul úgy néz ki(pl az egységek), mint a RA 3, csak sötétebb színekkel.
13840 levél
Válasz 09.08.13. 19:17 #10
powerhouse
Igen, benne van a nevében!

Amúgy gondolkodjatok már, a játékmenetre értettem...
If I look back I am lost
914 levél
Válasz 09.08.13. 19:06 #9
EnforcerHUN
A Generals is C&C volt...
... ,de ha tényleg így fog kinézni megeszem a kalapom(már ha lenne).

Az egyik képen a felrobbant egységek után XP-k vannak írva, akkor ez most egy RPG és RTS keveréke lesz???!!!
(Congratulations!!!! You WINNER!!! (10 év letöltendő a Szegedi Csillagbörtönben) XDXDXD)(BF3:EnforcerHUN)(MW3:http://steamcommunity.com/id/Kill_Them_All1)
1653 levél
Válasz 09.08.13. 19:06 #8
AstorAnt
A Generals is C&C.
"Everyone who run, is a VC, everyone who stand still, is a well disciplined VC"
13840 levél
Válasz 09.08.13. 18:39 #7
powerhouse
Ez inkább Generalsnak tűnik, mint C&C-nek.
If I look back I am lost
51820 levél
Válasz 09.08.13. 18:30 #6
Barthezz
Egy az egyben a TW, lehetne akár a küldetéslemeze is, mintsem egy új játék...
19402 levél
Válasz 09.08.13. 18:17 #5
sipec
kovezzetek meg, de a grafikan (ami persze szamomra a legutolso egy jateknal) semmi extrat nem latok.
297 levél
Válasz 09.08.13. 17:07 #4
serious sam gold
Igen ez a játék: Command and conquer 4
9326 levél
Válasz 09.08.13. 16:56 #3
Kanduhrka
Jónak néz ki? Ez????
horrorgeeks.blogspot.com
134 levél
Válasz 09.08.13. 16:12 #2
kviCtoR
én meg hogy nem tudok majd vele játszani :S szar a gép
297 levél
Válasz 09.08.13. 15:55 #1
serious sam gold
A képekből ítélve jónak néz ki a játék, csak azt sajnálom, hogy 2010-be adják csak ki
766 levél
Válasz 09.08.13. 15:55
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Command & Conquer 4 - képek (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.