Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Fallout Tactics: Brotherhood of Steel (Ismertető)

1984 levél
Válasz 02.01.09. 09:15 #32
Hubert
Remélem azt a tényt, hogy itt magammal levelezgetek, a ti Fallout Tactics õrületeteknek tudhatom be, és nem én vagyok uncsi.
Tudtok arról a hibáról a nem patch-elt játékban, amit kihasználva korlátlan mennyiségû cuccot lehet létrehozni ?
Kell találni spéci helyeket (Pl. Farmer, Trader, Titanic, Uprising, stb.), és ott kidobni az inventory-ból az értékesebb cuccokat. Ezután távozni, visszjönni, persze ott még a cucc; a röhej az, hogy ha ezután bármikor vissztérsz, még mindig ott van !
A dolog csak akkor mûködik, ha akkor pakolsz ki amikor ELÕSZÖR érsz a spéci helyre.

Szóval így lehet például töltényt generálni rogyásig, amit a véletlenszerû találkozások alkalmával elpuffogtatva plusz tapasztalati pontok szerezhetõek. Túlzásba vinni nem ajánlott, mert túl könnyûvé teszi a játékot, magyarán csalás.
A jó az,hogy az így mentett karakterek és szintek a patch-elt verzióban is elérhetõek.

Egyéb: A patchre sajnos szükség van mert ha egyéb nem is, a 10-edik szint fölött bizonyos karakterek sprite-jai (képei) hiányzanak, és láthatatlan inaktív ellenfelekkel nem túl érdekes harcolni.
Next stop, Wonderland.
1984 levél
Válasz 02.01.08. 14:29 #31
Hubert
Helló; hadd meséljek én is egy kicsit, nem a magyarított könyvekrõl, hanem, a Tactics-rõl.
Szóval az 50-es kaliberû Browning az tényleg aratja az ellent, de azért a Vindicator sem kutya, fõleg, hogy ugyanaz a 7,62 mm-es töltény jár bele, mint az AK 47-esbe, amit személyesen is volt alkalmam kipróbálni.(Öreg honvéd nem vén honvéd)
Szóval az elsõ két Vindicator-t az Uprising nevû spéci helyen szereztem, ahol megbosszultam az "ártatlan " civilek halálát, magyarán kinyírtam a két Power Armor-t viselõ õrt.(Az egyiket szintén Hubertnek hívták, ezért vele különösen kegyetlen módon végeztem
Sajnos az általuk õrzött bunkerbe nem sikerült bejutnom ... még.
Next stop, Wonderland.
1219 levél
Válasz 01.06.25. 01:39 #30
Wotan
Megjelent az 1.27-es patch. Szerezzétek be, megéri!
"Mortui solum finem belli viderunt"
4 levél
Válasz 01.06.17. 10:08 #29
tomy13
Csá!!
Na végre tegnap befejeztem a tactics-et.
A végén szét kell lőni vagy a főkarakter agyát kell bezúzatni???
Mindkettőt megnéztem.Nagyon gáz volt az utóbbi.
4 levél
Válasz 01.06.16. 17:53 #28
tomy13
Hy!!!
Barnaky helyének kapujánál tartok amit nemtok kinyitni.Hogy kell?????
4 levél
Válasz 01.06.15. 20:51 #27
tomy13
Üdw!!!
Az uccsó pályán tartok és nincs nálam a lánc,mert benn maradt az apc-ben.Akkor Barnakyék fognak támadni rám???
1219 levél
Válasz 01.05.12. 01:00 #26
Wotan
Ave!

Tudom, hogy ez offtopic és reklám, de akkor is elmondom:

Index-Gamez-Játék rejtvények
Cool topic, nagyon jó. Mindenki nézze meg, érdemes!!!
"Mortui solum finem belli viderunt"
5453 levél
Válasz 01.05.11. 23:40 #25
Dino
Nem, a Guru, PC-X, GameStar magazinok kimaradtak az életemből. A ZED-et még jóval a PC-X-szel való egybeolvasztás előtt otthagytam, és ennek a lépésnek azóta is nagyon örülök (aki ott maradt utánam, az tudja, miért...)

A Fallout Tactics nem az a fajta játék, amivel képes lennék játszani, mostanában ráadásul időm sincs sajnos (itt van pl. igen csábítóan egy Black & White, de még csak installálni se tudtam a két héttel ezelőtti formatálás óta, a forgalmazó meg úgy néz ki, vissza akarja kérni... meg kéne győzni az ellenkezőjéről
417 levél
Válasz 01.05.11. 15:32 #24
Dauby
Ezt nevezik szakmai tapasztalatnak
Akkor te sem vagy mai srác
Reménykedtem, hogy a GURU nevet is megemlíted, de azt eddig még nem érintetted, úgy látszik.

Egyébként játszottál magával a játékkal?
5453 levél
Válasz 01.05.11. 12:29 #23
Dino
Még nem néztem az index fórumot, nem volt rá időm, de igyekszem.

ZED: cikket nem sokat írtam bele (pl. Worms 2), hanem az első 10 szám CD mellékletét szerkesztettem. Előtte meg a Com-Ware lapjait jártam végig (1993-ban a CoV-ban kezdve), utolsó munkám ott a CD Ultra szerkesztése volt, előtte viszont több cikket is írtam.
1219 levél
Válasz 01.05.11. 10:52 #22
Wotan
Ave!

A dolog lényege szerintem az, hogy én speciel nem adnék ki ilyen silány munkát a kezemből, így nem kell azon gondolkodnom, hogy szignáljam vagy sem.
"Mortui solum finem belli viderunt"
417 levél
Válasz 01.05.11. 10:47 #21
Dauby
Egyébiránt a teljes játékokhoz én is készítettem két kézikönyv-fordítást, tudom, milyen kegyetlen munka, de igyekeztem színvonalasan végezni.

Egy alkalommal pedig én is eljutottam egy teljes kézikönyv fordításának a lehetőségéhez, de a pénz, amit a hatalmas munkáért ajánlottak (tele volt a szöveg technikai kifejezésekkel, rengeteg aprólékos fogalmazással és rettentő hosszú volt), egyszerűen nevetséges volt. Úgyhogy nekem is volt már tapasztalatom, negatív jellegű...
417 levél
Válasz 01.05.11. 10:35 #20
Dauby
Ebben igazad van, de ezt állítólag külsös fordította (remélem, megnézted az Indexet, mert tényleg tragédia), aki a nevét is adta hozzá, attól megkímélem, hogy leírjam bármely fórumra. Lehet, hogy gyenge napja volt, meg bármi, de én akkor sem íratnám oda a nevem egy ilyen pocsék munka után...

...ez a reláció a ZEDdel, kedves Dino: mire következtessek, lapozgassam azokat a számokat és keressem a cikkeidet? Milyen néven?

Újrakezdésem után a hatodik pálya végét gyakom, végig CTB és három emberemet használom, ezért akarok majd mutánst, ghoul-t és robotot is felvenni Már bizsereg a tenyerem
5453 levél
Válasz 01.05.10. 21:56 #19
Dino
Ez tényleg nagyszerű fordítás
A kézikönyvet max. Wotantól elkérem, de nem hiszem, hogy mostanában időm lesz, hogy ilyeneket olvasgassak...

Tudod ám, mi a baj a kézikönyv fordítással: a cégek szeretnék minél kevesebb pénzből kihozni, és ezért aztán belső emberekkel fordíttatják le. (Egyszer megkeresett az egyik forgalmazó, hogy elvállal-e valaki közülünk fordítást, de miután kiderült, hogy kevesebb pénzt adnak a fordításért, mint amit három éve a ZED-nél cikkírásért adtak, akkor azonnal visszautasítottam őket... Egy kézikönyv fordítása sokszor nehezebb, mint egy saját cikk megírása, főleg a kerettörténethez kapcsolódó részek miatt.)
1219 levél
Válasz 01.05.10. 11:15 #18
Wotan
Ave!

Dino, majd ha érdekel, akkor elviszem neked a könyvet, mert ilyen jókat már rég kacagtam.
Na megyek, keresek valami frappáns baromságot a könyvben, amit Daubynak elmondhatok, mert tudom, hogy szereti az ilyen inyenc fordításokat.
"Mortui solum finem belli viderunt"
417 levél
Válasz 01.05.10. 10:46 #17
Dauby
Ez valahogy így hangzik magyar "HtH Evade: Ha mindkét eszközrekesz üres (ha nincs a kezedben semmilyen fegyver), minden egyes használaton kivüli akciópont +1 helyett +2 pontot ad hozzá páncélzati szintedhez a körök végén, pulsz 1/12-t a fegyvertelen tapasztalati pontjaidhoz."

De bővebb infohoz találkozzunk, odaadom olvasásra ezt a gyönyörkapszulát (azt azért mégsem írom, le, hogy...na jó, mégis: elkezdtem a gyöngyszemekkel szórakoztatni a népet az Index hasonszőrű fórumán: von Wotan már be is szállt az ottani játékba).

Tanulság: kézikönyvet fordításra illetlenek kezébe ne adj!!! Legyen a kiszemelt HCgamer, elszánt, jó angoltudással megáldott, precíz és pontos!
5453 levél
Válasz 01.05.09. 19:45 #16
Dino
Thomasnál tudtommal sokat fagy az Acrobat Reader, gondoltam, megelőzöm (nem is tudtam, hogy a PDF-ekben működik a keresés
HtH Evade
"If both item slots are empty, each unused action point gives you a +2 instead of +1 towards your armor class at the end of your turn, plus 1/12 of your unarmed skill.
Requirements: Unarmed 75%, Level 12"

Mi lett a magyar? Amúgy érdekes, az utóbbi időben mindegyik forgalmazó pocsék fordításokkal adja ki a játékokat. A Black & White könyvét láttad? Pl. (bár ez csak figyelmetlenség, de tele van ilyennel): "Ha többet akarsz tudni a tanítványokról, akkor lapozz a kézikönyv XXX. Oldalára.", "A zászló a műhely felett azt jelzi a szükséges mennyiségű fa rendelkezésre áll.", "Amikor az állványzatot lehelyezted, létre kell hozhatsz néhány építő munkást, ha azt akarod, hogy a munka gyorsan elkészüljön."
Ez a három egy fél oldalnyi részen volt...
417 levél
Válasz 01.05.09. 09:40 #15
Dauby
Ha az angol van meg, akkor légy szíves bepötyögni ezt: 'HtH Evade' eredeti szövege. Csak kíváncsi vagyok erre, annyira el lett ferdítve a magyar verzió, hogy se füle se farka.
417 levél
Válasz 01.05.08. 15:53 #14
Dauby
Nem kell váltanod, mert nemcsak a lőtáv számít, hanem az Érzékelés (Perception)!!! Bőven jók lesznek még mesterlövészeid!!! Föképp az energiafegyveres pályákon!
38 levél
Válasz 01.05.08. 14:36 #13
Thomas
Sajnalattal kozlom, hogy soha nem lattam a magyar kezikonyvet. Igaz, hogy a magyar forgalmazotol kaptuk a jatekot, de nem volt benne kezikonyv (gondolom meg nem volt kesz), igy nekem az angol van meg PDF formatumban.

A palyat egyebkent sikerult teljesitenem. Megkerultem a bazist, es a kinti toronyrol a banda felet elinteztek a mesterloveszeim. Miutan visszatertem gyorsan lecsereltem az egyik emberemet egy szupermutansra, akinek egyik kezeben SAW, a masikban pedig Browning M2 van Szerintem igazsagtalan, hogy mig a legjobb tavcsoves puska hatotavolsaga 50, addig a Browning M2-e 45, es a ketto tuzereje ossze sem hasonlithato. En mindig a mesterloveszeket favorizaltam, de most kenytelen vagyok valtani.
1219 levél
Válasz 01.05.07. 14:42 #12
Wotan
OK, megtaláltam az indexen a Fallout Tac. részt.
"Mortui solum finem belli viderunt"
1219 levél
Válasz 01.05.07. 11:17 #11
Wotan
Ave!

Hát igen, sajnos még nem találkoztam tökéletes magyar kézikönyvvel.
Az Indexen hol van Fallout Tactics rész? Hova írsz ott Dauby? Mert én csak Fallout 2 részt találtam.
"Mortui solum finem belli viderunt"
417 levél
Válasz 01.05.07. 10:50 #10
Dauby
Egyik minigun (avenger, vindicator) sem az igazi, a Browning a nehézfegyver a játékban, többek között a nagyon nagy lőtávja miatt.

OK, a pályán keletre indulj el, ott találsz három mutánst, azokat el tudod intézni hunting rifle-vel és SAW-val. Majd innen északra indulva lesz egy bunker, abban egy láda, benne az első sniper rifle. Ha van embered magas (8 vagy afölött) Érzékeléssel és 150% fölötti skillel érdemes ide elnézni, ekkor a mutánsok orra alá könnyedén törsz borsot, persze a rakétavetőt is csak akkor tudod használni, ha az illetőd Érzékelése magas (tudod, 8 vagy afölött) és a tudománya inkább 160%-os, ugyanis mutánsék intenzíven applikálják csapatod orrába a rakétákat!!!

Remélem, azért a patch fent van neked is!!!

Na, ugye, hogy igazam lesz??? (csak viccelek)

Ja, kézikönyv: nézz el az Indexre, ha még nem jártál ott, indítottam egy hibagyűjteményes játékot. Ugye, figyelmesen elolvastad??? Mert akkor szétvethet az ideg, annyi hiba van benne (helyesírás, nyelvtan, mondatszerkesztés, félrefordítás, értelmezés). Igazam van?
38 levél
Válasz 01.05.04. 13:58 #9
Thomas
Lehet, hogy kiprobalom a modszeredet, mert valahogy elakadtam. Most kezdtem el a 11. kuldetest, amikor el kell kapni a szupermutans vezert es ki kell szabaditani a tabornokot. Itt mar az indulasi helyen legalabb tiz mutans rohangaszik Browning-gal, es amint megtamadok egyet, rogton harom tamad oldalba es pillanatok alatt elintezi a csapatomat. Probaltam jo messzirol a legjobb tavcsoves puskaval, de erdekes modon annak a hatotavolsaga alig valamivel nagyobb a Browning-enal Minden emberemnel SAW, vagy shotgun van, de nem segit. Talan probalkozom a raketakkal, az esetleg bejon.

A veletlenszeru osszecsapasok soran eleg sok mutanssal futok ossze, de eddig egynel sem volt Browning, maximum M-249SAW. 7.62-es loszerem emberenkent lehet vagy 2000, de a .50-essel meg sporolnom kell. Mi a tapasztaladod a mimugun-nal? A statisztikai adatoka alapjan valahogy tul gyengenek tunik, es meg az ugyancsak ritka 5.56-os loszert szorja mindenfele.
417 levél
Válasz 01.05.04. 11:51 #8
Dauby
Hali.

Én is fejlesztettem csapdákra, meg zárfeltörésre is, de aztán igen eröteljes anyázásban törtem ki, mert úgyis lesznek sokkal jártasabb emberek, akik ezeket jobban tudják, mint addigi embereid, ráadásul a fegyvereket is prímán kezelik. Zárfeltörés: talán két szekrényt nem sikerült kinyitnom az egész játék során, de lehet, hogy azokat csak 180-200% körüli értékekkel lehet megbíbelni (nekem 150% volt), idegesített, de nem tudtam mit csinálni.

Természetesen én is mindekivel játszottam (azok a rakétás vagy Browning-os szupermutánsok igencsak keményen osztják az áldást), de ezt kb. a 13. pályáig bírtam, ott jöttem rá, mennyire ász egyedül menni valakivel: minimum feleannyi idö a pálya, muníciót és idegességet spórolsz vele, hidd el. Addig én is lopakodtam, csapdáztam, meg minden, amit el lehet képzelni, de utána taktikát váltottam.
Az ok pedig a Browning megjelenése volt: egész szép pofa muníciót tudsz összehalászni hozzá, ha az APC-vel gyakorlatozol egy kicsit a 'random encounter'-eknél, aztán pedig megtudod, mit is tud a fegyver az addi M249 CAWS-zal és Sniper Riflével lövöldözött mutánsokon - na például ennek kezeléséhez kell néhány elengedhetetlen perk, vagy egy izomember, mert csak 9-es erövel lehet felkapni - szóval ilyen jellegü plusz infokra gondoltam.
Az egy emberes menetelést pedig a legutolsó pályán kellett egyedül háromra váltanom, el lehet képzelni, mit kaszaboltak a palik agresszív módban

Generálás: mivel néhány, igencsak erös perk függ az ott elhelyezett számoktól, ezért szerettem volna viszontlátni néhány tippet. Igazad van, hogy kézikönyv meg minden, de azért te is tudod, nálunk mi a helyzet. Sajnos.

Szerintem a barter csak viszi az értékes pontokat, soha nem volt gondom a pénzzel, persze, ez részben köszönhetö az APC-vel alkotott egydélelöttös kirándulásomnak. Viszont az igaz, hogy színesíti a játékot, de annyit nem ér.
38 levél
Válasz 01.05.03. 19:12 #7
Thomas
Semmi gond, orulok, hogy megirtad a velemenyed (komolyan). Igazat megvallva nehany dologban meg egyet is ertek veled. A karaktergeneralashoz talan tenyleg kellett volna irnom tippeket, de a perkek es skillek ismertetese nem az en dolgom. Egyreszt rengeteg van beloluk, masreszt pedig arra ott van a kezikonyv, es eleg jol hasznalhato informaciokat kapunk jatek kozben is. A hadjaratnal a karaktergeneralas amugy is veszitett a jelentosegebol, mivel a 6 ember kozul 5-ot keszen kapunk, csak egyet generalhatunk (persze ez csak az en velemenyem).

Igazad volt az iroi tapasztalatok megosztasaval. Altalaban szoktam irni ilyet is, de ez a leiras egy kicsit mostoha korulmenyek kozott szuletett (gondolom nem ismertelen szamodra sem a keves ido, sok munka felallas, es mar nagyon szoritott a hatarido). Szerencsere a forumon tobb, nalam sokkal tapasztaltabb jatekoshoz is lehet fordulni, akik nalam jobban ismerik a jatekot.

A Fallout sorozatnal soha sem csak egyetlen hasznalhato taktika volt, tehat termeszetes, hogy egyes teruleteken elter a velemenyunk. Szerinem...
- Van ertelme csapdazni, nalam legalabbis bejott a kozelharcra specializalodott ellenfelek ellen (pl supermutans vascsovel). Masik valtozata, hogy mig ket ember tavolrol hergeli az ellenfelet tavcsoves puskaval, addig a maradek szep csendben a hata moge lopakodik es kozelrol daralja le geppeuskaval, vagy shotgunnal. nalam folyamatos modban mukodik.
- Van ertelme a zarak feltoresenek is, mivel mar tobb zart ajtot sikerul kinyitnom ezzel. Arrol nem is beszelve, hogy engem idegesit, ha nem tudok kinyitni valamit, mert soha nem lehetek biztos benne, hogy nincs ott valami fontos. Persze ez nem jelenti azt, hogy az osszes tapasztalati pontomat ennek a skill-nek a novelesere hasznalom el, de egy reszet igen.
- A charisma-nak is van ertelme, mivel hatassal van a barter skill-re, tehat van szerepe az alkudozasnal. Persze nem kell tulzasba vinni.
- Be kell vallanom, hogy az "aggresszív állapotú, jól kigyúrt, egy szál fickóval CTB-ben mész elöre, aztán ha szétlövik a valagát, akkor összeférceled egy dokival" taktikat meg nem probaltam, nekem mas a stilusom. Az elso kuldeteseknel nem is volt olyan eros emberem, fegyverem es pancelom, hogy barmelyikuk is hosszabb ideig kibirjon egy ilyen akciot. Most se hinnem, hogy egy raketas, vagy egy geppuskas szupermutans ellen ki szeretnem probalni. Szivesebben hasznalom az egesz csapatot es inkabb bekeritem az ellenfeleket, ahol csak lehet.



417 levél
Válasz 01.05.03. 15:02 #6
Dauby
Pont azért írtam, hogy Thomas nem írt semmit a perk-ekröl és skill-ekröl, mert ez a Fallout nem arról szól, amiröl az elsö kettö RPG-kaland. Az elsöt végigvittem, a másodikat a kapitális bug miatt megutáltam - emlékszel még az autóra, amit meg kellett javítani, de nem lehetett, aztán meg jött a peccs és kezdhetted elölröl a játékot...
Az FOT akció-orientált, így pl semmi értelme nincs a csapdázásnak, zárfeltörésnek...mindössze egy-két helyen kell használni, de ott sem úgy, hogy elakadhass...szóval értelme semmi, úgyis lesz olyan fazon, aki jól lö, de pluszban még ezekhez is ért. Karaktergenerálás: ezt is azért írtam, mert lehetett volna tippeket adni, hogy mire érdemes pontokat tenni és mire nem (például Charisma, ami nálam akkora egyes volt, mint állat, mert semmire, de semmire az égegyadtavilágon - kivéve talán a leader perk - nem lehet használni).

Tehát én nem Alfától Omegáig dolgokat szerettem volna látni, hanem valami kis pluszt, ami a játék során az író tapasztalatából, tippjeiböl érik meg és látja meg az internetet.

Viszont elismerem, kicsit élces volt hangom, ezért Thomastól elnézést kérek!
1219 levél
Válasz 01.05.03. 14:05 #5
Wotan
Szerintem nem kell mindenre kitérni, hisz a Fallout előző részeiben megszokott dolgokat minek leírni?
Ha pedig valaki most először találkozik a Fallouttal, annak segít a kézikönyv is.
"Mortui solum finem belli viderunt"
417 levél
Válasz 01.05.03. 12:44 #4
Dauby
Picit közhelyes az ismertetöd, és lényegi dolgokra nem világítottál rá, mint például az, hogy mennyire hasznos, ha aggresszív állapotú, jól kigyúrt, egy szál fickóval CTB-ben mész elöre, aztán ha szétlövik a valagát, akkor összeférceled egy dokival. Nem adtál tanácsokat a generáláshoz, stb-stb. A napszakok változásának jelentöségéröl sem ejtettél szót, a perkekröl abszolút nem írtál semmit, a skill-ekröl sem...szóval bocs, de nekem nem jött be az ismertetöd. Hiányzik belöle a plusz, csak a sablonokat használtad.

Én is végigvittem, meg is vettem
38 levél
Válasz 01.05.01. 19:41 #3
Thomas
Mar vegig is jatszottad? Ez nem semmi. En meg csak a tizedik kuldetesnel tartok
3 levél
Válasz 01.05.01. 01:09 #2
Jezuska
A játék szerintem is nagyon jo nekem már megvan és végig játszottam de a legjobb hogy interneten is lehet játszani real time-ban , szoval ha valakinek lenne kedve játszani interneten az jöjön metr eddig egy magyarral sem találkoztam.
1219 levél
Válasz 01.04.28. 18:32 #1
Wotan
Ave!
Nekem a világ összes játéka közül a Fallout
sorozat tetszik a legjobban és mindenképp megveszem ezt az új gyöngyszemet. Ebben még jobban megerősített Thomas nagyon jó ismertetője. Fallout is COOOOOL!!!!!
"Mortui solum finem belli viderunt"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.