Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Need for Speed SHIFT (Ismertető)

Need for Speed SHIFT

Need for Speed SHIFT
A legutóbbi Need for Speed SHIFT cikkek, hírek
27 levél
Válasz 11.07.07. 14:10 #33
Genesis033
Szerintem ez a cikk méltatlanul kevés pontot ad a game-re.
10 óra játékidő után vagyok. A játék igaz arcade, és nem szimulátor, viszont abból egy nagyon jó fajta. Igaz egy jó kormány nem árt hozzá. Elhiszem hogy gamepaddel nehéz játszani, azzal nekem sem ment, egy force feedback-es kormánnyal azonban csodákra képes. Legmagasabb nehézségi fokozaton is képes vagyok győzni, igaz ehhez néha helyes beállítások is kellenek. Érdekes én hagytam az alapbeállításokat és tökéletesen vezethetőek az autók a Logitech Driving Force GT-vel. Gamepad-del sokat kell szórakozni, mire játszható lesz.

Összességében bőven megér ez a játék 90%-ot, messze a legjobb NFS, ami eddig napvilágot látott. (Na jó, talán a High stakes-el többet játszottam) Adrenalinbomba

Nem értem a cikk írója miért ajánlja helyette a Dirt2-t, ami ugyanúgy arcade, és teljesen más kategória, ráadásul szerintem az sokkal gyengébbre sikerült, mint ez a game.

Csak végre lenne egy istenverte időmérő is, hogy nem mindig az utolsó helyről kelljen felverekednem magamat az élre
1087 levél
Válasz 09.09.30. 00:19 #32
richy25
PC-n is ált az első 2 kocsi elhúz a fenébe.
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
70 levél
Válasz 09.09.29. 23:51 #31
Dauby73
Hát kontrollerrel jó az 5%, ugyanis alapban sokkal magasabb és nagyon ideges tőle az autó, rángatod jobbra-balra, még egyenesben is, holott finoman akarod mozgatni, de nem lehet, túl érzékeny.
70 levél
Válasz 09.09.29. 23:41 #30
Dauby73
SHIFTER, te melyik verzióval játszol? PC-n játszol vele? Köszi a választ!

360-on az 'easy' kőkemény, amit írsz, anak pont ellentetje:
"eza World Tour meg egy kocsikázás leelőzöl mindenki és utcai tempoval elautózol elöl és kész."
Szóval 360-on szó nincs erről, vért izzadsz az első helyért, ugyanis 1-2 autó olyan tempóban megy elöl, hogy az totál kész, alig lehet őket utolérni és megelőzni.

Lehetséges, hogy konzolon és PC-n más lenne a nehézségi szint belövése?
4 levél
Válasz 09.09.29. 20:11 #29
SHIFTER
16 órát játszottam vele mindenkinek ajánlom végülis én ilyeneket szeretek.
De ezek a bejátszások hogy elötted borulnak meg minden élethűség hazugsád
nem nagy cucc

eza World Tour meg egy kocsikázás leelőzöl mindenki és utcai tempoval elautózol elöl és kész.
244 levél
Válasz 09.09.29. 19:22 #28
DühösTigris
Teljesen a leges-legelején... Nincs időm "tolni",csak azt éreztem,hogy ez több,mint eddig volt... Akkor ezek szerint ismét csalódás(már megszoktam).Hangoztatták,hogy az a gárda csinálta,aki a Legends-et!Jónak tűnt... Talán majd kiadnak egy javítást és akkor majd simán élvezhető lesz.Azt én is éreztem,hogy jobban "csúszik" a verda,mint ahogy az előttem haladóké,de úgy gondoltam,hogy egy gumi tunning majd megoldja a problémát... Ezek szerint nem... Na...jöjjön az a javítás,mert egyébként abszolúte a legjobb Need lehetne...(szerintem)
10589 levél
Válasz 09.09.29. 17:34 #27
Dark Archon
Nem, arra gondolok, amit a cikkben írtál. 5% azt fogja eredményezni, hogy a játék szinte teljesen érzéketlen lesz a kormánymozdulatokra, legalábbis kormánnyal játszva, a demóban így van.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
70 levél
Válasz 09.09.29. 17:27 #26
Dauby73
Ja és a legjobb, amit levéstél, hogy nem tudod bevenni olyan sebességgel és nem éred utol...hát ez "easy", azaz legkönnyebb szinten is megvan.
Komolyan mondom, ennyi év, azaz több mint 20 év autós játékának tapasztalatával megértem, hogy jön egy játék, ahol easy-n sem tudok nyerni. Nem hittem, hogy ilyen előfordulhat még velem.
70 levél
Válasz 09.09.29. 17:24 #25
Dauby73
Lemon75, tökéletesen látod a dolgokat, az MI csal: olyan sebességgel megy néha, hogy egyszerűen nem lehet utolérni és nemcsak oválpályán, bármilyen pályán.

A cikk leadása után azért már majdnem megvan az 1000 pont, de az Endurance versenyeknél feladtam. Komolyan gondolták, hogy a 'figure of 8' Destruction Derby (azaz roncsderbi) pályán menjek 30 kört...egy szimulátorban? Most akkor szimulátor vagy roncsderbi vagy mi ez?

Nagyon, nagyon ideges lettem tőle, megvan a 18 arany kitűző és 17 (!!) epic is, de a maradék 3-mat köszönöm szépen, nem fogom megszerezni, maximum egy peccselés után.
42 levél
Válasz 09.09.29. 16:50 #24
Lemon75
Én meg egyáltalán nem értem, hogy mi a nyavalya a nagy újdonság ebben?! Ez szimplán egy Pro Street 2! Ez annál is inkább megállja a helyét mert a készítők is elismerték, hogy ezen a néven kezdték el a fejlesztést...

DühösTigris:
Nem tudom te hol tartasz a játékban mert kb. a játék fele után kezd brutálisan(!) idegesítő lenni. Olyan dolgok jönnek, hogy követed az előtted haladót jobb autóval egy kanyarban ugyanazzal a sebességgel ugyanazon az íven mint ő, de te kisodródsz a fenébe amíg ő tökéletesen bekanyarodik. Annyira tipikus. Aztán azok a láthatatlan buckák kikészítenek agyilag! Mész (szinte) tökéletesen az ideális íven egyszer csak a kocsi elkezd pattogni(!) mint valami rugós játék és ahogy a cikkben írva vagyon ugyanott az ellenfelek átmennek fénysebességgel egy döccenés nélkül. Hát fair mit ne mondjak.
Aztán az is kedves volt amikor 3. szintű endurance verseny, én a fullra tápolt, végsebességre tuningolt Murciélago -val indulok erre két autót képtelen vagyok utolérni. Mondom WTF? Szóval vicces, hogy egy oválpályán ahol gyakorlatilag fékezni sem kell a játék talán legerősebb autójával nem tudok utolérni pár autót hát hogy is van ez?
"Megélheted a száz évet, ha lemondasz mindarról, ami miatt megérné megélni a száz évet."
244 levél
Válasz 09.09.29. 12:01 #23
DühösTigris
Na gyerekek....végre egy olyan N.Spíííííííd,amin össze vesznek emberek! Jó jel.... Kormánnyal kell játszani és akkor nincs gond!Azért én a fejlesztők helyében tettem volna bele egy olyan opciót is,hogy klaviatúúúrára nyomunk!Sajnos ez nem történt meg,ami nagy csalódás azoknak a gamereknek,akik faltól-falig akarnak vezetni.Egyébként bizakodó lettem!Ez a Need elsőrangú lett,hiába fikázza mindenki és hiába "üldözik" a cikk írót...végre egy majdnem szimulátor,aminek jó a grafikája is(sajnos a Gt Legents már a múlté).Azon mosolygok,hogy állandóan azzal cseszegetik a Speed sorozatot,hogy semmi realizmus(ami igaz is),viszont abban a pillanatban,mikor "rá-feszít"(jól csinálta ,ez nem vitás),már gagyi és túlságosan is realista lett!Na most azt nem tudom,hogy szimplán csak idióták vannak e társadalomban vagy csak a szájuk jár?!Ez a game sokkal jobb,mint a grid,már aki vezetni is akar,de legfőképpen sokkal jobb annál,amit az utóbbi években ránk "sóztak".Dönteni kell,de akkor viszont kussolni,ha faltól falig akarjátok játszani a sofőrt!.Gondolom a faltól-falig "játék" azért nem lett benne,mert úgy már élvezhetetlen volna neten.Nekem nagyon tetszik és azt hiszem,hogy ezt meg is veszem,mert megérdemli.Nem "férc" munka!
1989 levél
Válasz 09.09.28. 18:25 #22
georgee
igy igen, okes.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
1989 levél
Válasz 09.09.28. 18:24 #21
georgee
majd te elkezded en mar befejeztem.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
70 levél
Válasz 09.09.28. 17:11 #20
Dauby73
Dark Archon, nem a gyors. kormány érzékenységre gondolsz (Speed Steering Sensitivity)? kEnAcE-nak a kanyarokban van gondja azzal, hogy elszáll.
Ezt az értéket célszerű 100%-on hagyni.

360-on alaphelyzetben magas a kormány érzékenysége (Steering Sensitivity), ettől dülöngél az autó, még egyenesben is. Ha ezt 50%-ra teszed, attól nagyon izegni-mozogni fog alattad az autó, a stick-et nem lehet olyan finoman mozgatni, hogy ne dülöngélne.
9563 levél
Válasz 09.09.28. 16:53 #19
kEnAcE
Hát nem tudom, hogy ez mennyit segít X360 kontrollernél, de megnézem, köszi!
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
10589 levél
Válasz 09.09.28. 16:50 #18
Dark Archon
Ha a kormány érzékenység (steering sensivity) 5%-on van, akkor van ez. Legalább 50%-ra kell állítani. Az ütközés kezelés azonban így is kiborító...
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
14264 levél
Válasz 09.09.28. 16:41 #17
balays82
Valószínűleg nem én vagyok az, aki erre helytállóan tud válaszolni. Talán ez is az ismertetőben említett "két szék között a padlóra esés" miatt van így. Azt már nem akarták bevállalni, hogy legyen külön időmérő, mert az megtöri a játék dinamikáját, esetleg azt is gondolták, hogy a játékosok szeretnek minden futamon az akció közepébe keveredve átvergődni a mezőnyön, amit az esetek nagy részében persze nem lehet megúszni kisebb-nagyobb ütközések nélkül. Nem biztos, hogy igazuk volt, de ez van.
9563 levél
Válasz 09.09.28. 15:57 #16
kEnAcE
Ó csaló AI az NFS hagyomány, ezen nincs mit csodálkozni.. Amúgy nekem pont ellenkező élményeim vannak. Nálam a kocsik alulkormányozottak, és repülök kifelé a kanyar ívekről...
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
86 levél
Válasz 09.09.28. 15:57 #15
Wertzuiko
Az elején, míg alapbeállításon volt minden, kezdtem elveszíteni a türelmemet az irányíthatatlanság miatt. Majdnem eljutottam addig, hogy uninstallálom a francba.
Gondoltam, hogy hogy lehet elcseszni így egy NFS-t az irányítással.

Aztán elkezdtem babrálni a dolgokat és voilá: sokkal élvezetesebb a játék. Persze néhány autót még így is szenvedés vezetni, de SZERINTEM (hosszas) finomhangolás után bárkinek "kézreállhat" az irányítás. Csak egy kis türelem kérdése...
Böngészős Heroes of Might & Magic: http://www.lordswm.com/?rid=9781
70 levél
Válasz 09.09.28. 15:46 #14
Dauby73
Ott a pont kEnAcE, felcseréltem. Annyira jó, viszont, hogy a játékban is fel van cserélve.

Szóval a mondat helyesen:

"georgee,

azért vettem bele, hogy tolja az orrát kifelé, mert alapból iszonyatosan túlkormányzott minden autó az NFSS-ben: mindegyik befelé fordul, a kanyar belső fele felé."

A jó beállításokkal javulni fog a helyzet, de sajnos az MI-viselkedését és vezetését ezzel sem lehet meggyógyítani és bizony, finoman szólva is csal a gép.
9563 levél
Válasz 09.09.28. 15:24 #13
kEnAcE
Hú itt valami képzavar van. Az alulkormányozottság, az azt jelenti, hogy a kocsi orra a külsőívre húz, el akarja hagyni a pályát, mint ahogy azt meg is teszi az esetek nagy részében. Én rendszeresen lerepülök az ívről, amikor éppen pályán tudom tartani a a kocsit. Megpróbálom majd kormánnyal, ott hátha jobban lehet ellen kormányozni...
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
70 levél
Válasz 09.09.28. 14:39 #12
Dauby73
balays82, sajnos muszáj a beállításokon változtatni, ha szeretnél győzni. Ahogy más is írta már, TIER 1, azaz (1. SZAKASZ) esetén még van sikerélmény, de a 2., 3., 4. és az NFS LIVE WORLD TOUR esetében már nincs kegyelem, nem tudsz első pozíciókat fogni, ha nem konfigurálod át az irányítást.

Azt egyébként szintén megmondhatná valaki, hogy miért kell mindig szinte leghátulról rajtolni és ha már szimulátor, akkor miért nem lehet edzésidőt menni, hogy jobb helyről startolhassak?
70 levél
Válasz 09.09.28. 14:36 #11
Dauby73
georgee,

azért vettem bele, hogy tolja az orrát kifelé, mert alapból iszonyatosan alulkormányzott minden autó az NFSS-ben: mindegyik befelé fordul, a kanyar belső fele felé. Gyakorlatilag gyakorlott versenyzőként is 'darabosan fogsz fordulni' ettől, kis kanyarodás, aztán ellenkormányzás, megint kanyar, ellenkormányzás. Tök hülyén is fest, mert az MI az a vonalon, mint akit húznak, úgy fordul.
Ezt úgy lehet 'megbütykölni', ha alulkormányzottá teszed az autót. Nincs különbség hajtásláncok között, mindegyik autó befelé tolja az orrát.
Azt azért emeltem ki, hogy "tolja kifelé az orrát", mert pont ezt szeretnéd elérni, hogy ne mindig befelé forgassa és ne kelljen ide-oda kormányoznod, hanem szép egyenletesen tudj iven fordulni, ne dobáld az autót.

Remélem, igy világosabb, jó játékot!

9563 levél
Válasz 09.09.28. 14:34 #10
kEnAcE
Amit leírtam: AWD, RWD tolja ki az orrát, mert alulkormányzottságot probál szimulálni, ezzel nincs mit vitatkozni, mert ez így megy a játékban, és ez szánalom kategória, és egyenlő azzal, hogy semmi köze a valósághoz, mert ezek nem így viselkednek. Traktor és buszt nem vezettem ugyan hála istennek, de a többivel megtettem magam is pár ár kilómétert, és normál üzemben városi autókázásban, autópályás monoton menetben nincs közte érezhető különbség. Nem is értem miért jössz azzal, driftelés meg mittomén, mikor leírtam, hogy épeszű átlagember használat: jogsis pcdome-os robotkaforma üzemmódban. Én Japánban vezettem Nissan Skyline GTR R34-et hamár ilyen dolgokkal dobálózunk - tegye fel a kezét aki még próbálta - és 40-nel furikázni a forgalomban ugyanolyan volt, mint a VW Polo-m, pedig a 2 kocsi más univerzumból való. Tesztelték profi versenyzőkkel - ezen jót nevetek... elképzelem: bocs programozó srác, de ez a kocsi kurvára nem úgy mozog, mint a valóságban... Ja bocs, akkor kezdjük az egészet előről... Életszerű valóban...
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
1989 levél
Válasz 09.09.28. 14:11 #9
georgee
"Az NFS-ben bemutatott szarnak semmi köze nincs a valóséletben vezetett AWD-RWD élményhez"

Ezt ugy nem mondod komolyan, ugyan csak a demot probaltam de igen is van koze. Meg gondolom a sok versenyzo is akik teszteltek anno, biztos nem erzik...Na ne mar.

"mely amúgy normális hétköznapi használat alatt alig érezhetően különbözik a FWD-től "

Orisai tevedes. Atulok egy Fiatba pl es maris erzem es nem a minoseget vagy a ketegoriat. De irhatnek egy Passatot is tok mind1. Nem kell hozza gyorsan autoznom. Csak menni vele. Tobb szazezer kilometer van mogottem nap szinten vezetek volt szerencsem tobb tucat markahoz elol-hatul tekereos es osszekerekes autokhoz is de meg traktortol kezdve buszig kamionog is, volt szerencsem vezetni ilyen jarmuveketet a sajat autommat nem egy1x hasznalom driftre foleg telen mikor nem kerul ez semmibe joforman.

Ez olyan mint mikor vki megmagyarazza, hogy semmi ertelme a tempomatnak mikozben neki nincs ilyen az autojaban.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
9563 levél
Válasz 09.09.28. 11:30 #8
kEnAcE
"de szerintem a gond itt azert van, hogy vki nem erzi a vezetest mert hatul tekereos normalis autok vannak benne. Akinek van jogsija egyaltalan es autoja es vezet is a valo eletben annak tobbnire elol kaparos van igy hat loves nincs hogyan is kene vezetni egy AWD vagy egy RWD gepjarmut"

Az NFS-ben bemutatott szarnak semmi köze nincs a valóséletben vezetett AWD-RWD élményhez, tehát az állításod, miszerint a gamer alapvető hibája az, hogy nem tudja hogyen kell vezetni ezeket - mely amúgy normális hétköznapi használat alatt alig érezhetően különbözik a FWD-től - nem helytálló. Nem a gamerrel van baj, hanem a játék valósághűsége kérdőjelezhető meg.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
1989 levél
Válasz 09.09.28. 11:21 #7
georgee
Hogy mi van? Szerintem olvasd el meg1x amit irtam. En ideztem a cikkbol... Meg ha vkinek akkor nekem hidd el nem kell magyarazni hogyan viselkedik egy hatul tekeros auto. 8 eve vezetek RWD-et es 2. BMW-et nyuzom.

Ezeken felul volt cserencsem veretni EVO IX-nek is pl meg meg sorolhatnam. No mind1.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
9563 levél
Válasz 09.09.28. 11:04 #6
kEnAcE
Ne beszélj már butaságokat. Hátsó kerekes kocsi nem nyomja ki bután az orrát. A hátsó kerekes kocsik hagyományosan túlkormányzottak, ergó pont hogy be felé kéne nyomniuk az orrukat és kifelé tolni a seggüket. Meg ne hasonlítsuk már a jogsi-valóséletes vezetéshez, mert ez eléggé kamu lenne. Vezettem 4kereskest, hátsó kerekest, de mivel nem versenypályán vezettem őket, nem kezdek el beszélni hülyeségeket, viszont láttam profi sofőrők alatt hogyan viselkednek ilyen-olyan hajtásláncú ajtók és hát ami ebben a játékban van az nevetséges. Erre a legjobb példa duell módban az RS4 (AWD) vs M3 (RWD) és mind a kettő úgy szállt kifelé a kanyarokból, mintha egy skoda fabiával nyomtam volna. Az egyiknél a összkeréknek úgy segítenie kellett volna a jobb kanyarodást, amásiknak pedig nyomnia kellett volna az orrát befelé, seggét kifelé, ehelyett, mind a kettő olyan alulkormányzott volt, hogy visiított a dühtől...
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
14264 levél
Válasz 09.09.28. 10:42 #5
balays82
Valóban nagyon jó lett az ismerető, gratulálok! Látszik rajta, hogy nem egy főszerkesztő által kiosztott, kötelességből megírt kritka, hanem a stílus egy igazi rajongójának tollából származik (ami nem újdonság, bizonyos játékmagazinokban megjelent írások alapján is egyértelmű volt már ).
A beállításokért pedig külön köszönet, mert bár a játék elején még úgy gondoltam, hogy egészen jól el lehet boldogulni az alapbeállításokkal is, de néhány erősebb autót vezetve kénytelen voltam felülvizsgálni ezt az álláspontot. Különösen árulkodóak voltak a futam utáni visszajátszások, amikor tudatosult bennem, hogy gyakorlatilag minden kanyart füstölgő kerekekkel sikerült bevennem.
1989 levél
Válasz 09.09.28. 10:30 #4
georgee
En ugyan csak a demot probaltam de motion blur-t egyszeruen ki lehetett kapcsolni ha jol emlexem.

Mas: "...Az autó ettől lesz alulkormányzott, viselkedik majd stabilan a kanyarokban (tolni fogja az orrát a kanyarkijárat felé)."

Ezen nagyot felrohogtem mar bocs Ha egy auto a kanyarban BUTAN tolja ki az orrat az minden csak nem stabil. Egyebkent nem akarok itt megserteni senkit de szerintem a gond itt azert van, hogy vki nem erzi a vezetest mert hatul tekereos normalis autok vannak benne. Akinek van jogsija egyaltalan es autoja es vezet is a valo eletben annak tobbnire elol kaparos van igy hat loves nincs hogyan is kene vezetni egy AWD vagy egy RWD gepjarmut.

Ahogy olvastam a cikket kedtem el szidni az eget, hogy vegre egy nfs ami erdekelne ujbol de nincs meg hozza a gepem meg mar a kormanyom se, hogy elvezzem.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
9563 levél
Válasz 09.09.28. 10:16 #3
kEnAcE
Hát nekem ez teljes mértékben csalódás. Annyi ilyen játszhatatlan szimulátor van a piacon, francnak kellett még egyet csinálni. Miért kell úgynevezett "valósághű viselkedést" beleplántálni. Sok választása nincs az embernek, ha bennehagyja a steer meg brake assistot, akkor csak a gázt kell nyomnin, és helyetted kormányoz és fékez a kocsi, így teljesen értelmetlen a játék, ha meg kikapcsolom a gyári segítséget, ABS, TCS, akkor nem lehet pályán tartani, de ezek bekapcsolásával sem leányálom nem el szállni. Vannak ezek az érdekes, bár idegesítő padlógáz-gyorsan mész-satufék jelek, amik állítólag az ideális ívet is mutatják... hát a cimborákkal direkt néztük, hogy a zöld nyilakhoz ragazkodva, mennyire is vehető be padlóval egy kanyar, hát 10-ből 9x lerepültünk az ívről... ez így elég nevetséges. Persze, hozzátehetjük, hogy lehet, hogy Xbox controllerrel nem a legjobb ilyet nyomni, dehát, amúgy mivel? Persze PC-n van kormány, azt most nem tudom, hova felerősíteni, de amúgy nem hiszem hogy azzal sokkal jobb lenne a helyzet. A legjobb az az, hogy a szokásos aljas NFS csalások megmaradtak: AI simán veszi a kanyarokat padlógázzal, rá nem érvényesek a fizika törvényei. Ez TIER 1-ben még okés, mert ott direkt nagyon buták, de TIER 2-ben már nincs kegyelem az aszfaltkorcsolyázóknak... Az előző NFSben legalább meg lehetett büntetni az AI-t azzal, hogy kanyarokban fékezés helyett neki rombolsz és bepattansz a kanyarba, de mostmár ez nincs és még ráadásul csillagokatis látsz...
Na mindegy, szal kár volt ezt túlkomolykodni, erre ott van 1000 másik szimulátor.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
70 levél
Válasz 09.09.28. 09:19 #2
Dauby73
McCl@ne, köszönöm szépen!

A játékot a cikk leadása óta is nyúzom és sajnos egyre jobban frusztrál, a befektetett energiával párhuzamosan kezdek tőle megőrülni, ahelyett, hogy élvezném a végjátékot.

Remélem, a leközölt beállításokkal segíthettünk olyanoknak, akik eddig a játék elején szenvedtek az irányítással!
12558 levél
Válasz 09.09.27. 21:57 #1
McCl@ne
Abszolút nem érdekel a játék, de Dauby cikke megfogott.
Nagyon jól, érdekesen és szórakoztatóan írsz, látszik, hogy tényleg érdekel!
A játékos segítő beállítások közepetáján szólalt meg egy hang a fejemben, hogy "hé, engem ez nem is érdekel "
Respect is not given. It's taken.
766 levél
Válasz 09.09.27. 21:57
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Need for Speed SHIFT (Ismertető)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.