Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2010

14264 levél
Válasz 09.11.25. 14:40 #60
balays82
Azért nem teljesen alaptalan a dolog:

Menedzsere szerint Schumacher győztesként térne vissza

Olyan dolgok történnek mostanában, hogy már nincs olyan vad híresztelés, amire azt lehet mondani, biztosan nem következik be. Örültem volna Schumacher visszatérésének, de kizárólag a Ferrari színeiben. Elég baj az, hogy Alonso vörös színekbe öltözött, Schumi Mercedes-hez igazolása, na az már tényleg sok lenne. Állítólag karácsony előtt kiderül, ki lesz Rosberg csapattársa, addig meg lehet találgatni.
32 levél
Válasz 09.11.24. 09:48 #59
lalikiraaly
Biztos kamu... Már csak azért hogy felhozták a nevét, mekkora reklámot jelentett nekik. Ami ugye mindig jól jön..
Ha mindig csak elfutsz sose találsz menedéket.
18341 levél
Válasz 09.11.23. 22:44 #58
LiT
Nem néztem utána, csak az RTl olyan meggyőződéssel mondta, hogy Nico Rosberg csapattársa a Mercedesnél a visszatérő M. Schumacher lesz, hogy azt hittem igaz. De semmi hír nincs erről sehol, szóval nem tudom, honnan vették.
We are the Universe... Observing itself... Observing itself... Destroying itself...
16989 levél
Válasz 09.11.23. 21:21 #57
KisCsirkee
Gondoltam hogy sehol, Schumi visszatérése csak nagyobb port kavarna.

Raikkönent én is sajnálom, nyilván nagy tehetség, mindent kihozott a Ferrariból idén, amit csak lehetett, és ha csak egyszer is, de sikerült nyernie. Egyébiránt azt sem értem, miért volt olyan pénzéhes, hiszen nem csak az ottani fizut kapná, hanem a végkielégítést a Ferraritól, ami önmagában sem kevés, nemhogy egy másik csapattól kapott plusz pénzzel együtt.

Szerintem ha nagyon folytatni akarná az F-1-et, már rég talált volna helyet!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
11785 levél
Válasz 09.11.23. 21:10 #56
Ghoost
Sehol, nem is leaz az soha. Kimi sem fog már visszatérni, szerintem. Kár érte, még pár évig elnéztem volna a mezőnyben.
16989 levél
Válasz 09.11.23. 21:07 #55
KisCsirkee
És ez hol hivatalos?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
3310 levél
Válasz 09.11.23. 21:04 #54
Kemloth
NEM!!
Kimi drukker!!
Csak kétértelműen írtam...

Most viszont, ha Schumi visszatér, és Kimi is marad, akkor bajban leszek... 2 embernek még bírok drukkolni egyszerre, nade 3nak...
18341 levél
Válasz 09.11.23. 20:24 #53
LiT
Sorry, Mercedeshez.
We are the Universe... Observing itself... Observing itself... Destroying itself...
18341 levél
Válasz 09.11.23. 20:21 #52
LiT
Visszatér M. Schumacher a McLarenhez.
Elég megrázó hír
We are the Universe... Observing itself... Observing itself... Destroying itself...
2883 levél
Válasz 09.11.19. 07:22 #51
Nayrobi
Kimi ellendrukker? Haha.

Amúgy azt írja az autosport, h Kimiék tárgyalnak a mercivel, pénz nem számít, ha jó autót esznek a segge alá akkor odaigazolna már jövőre. Hátha.
PSN: nayrobi11
3310 levél
Válasz 09.11.18. 20:26 #50
Kemloth
Én soha ki nem állhattam a spanyolt... régen Ferrari és Schumi-ellendrukker voltam, aztán Kimi.
2984 levél
Válasz 09.11.18. 20:14 #49
Steveyboy
Alonso 4ever! Az imolai eset óta neki szurkolok, pedig azelőtt rendíthetetlen Schumi-drukker voltam - de mégis Alonso lett a kedvencem
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
3310 levél
Válasz 09.11.18. 20:10 #48
Kemloth
Kár

Mondjuk úgysem élem bele magam, túl messze van még.

Stevey: Fernando?!? Fujj...
2984 levél
Válasz 09.11.18. 20:08 #47
Steveyboy
Vettel-Alonso a Ferrariban... na az lenne az álompáros!
Hajrá Fernando!
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
2883 levél
Válasz 09.11.18. 19:54 #46
Nayrobi
Szerintem reálisabb, hogy Webber mellett lesz, mert 2010 végén sztem kirakják Massát és jön a helyére Vettel.
PSN: nayrobi11
5086 levél
Válasz 09.11.18. 19:52 #45
Toki
Nézzük a jó odalát. Kimi kicsit felfrissül, mert azért valljuk be a vb címe óta eléggé belefásult ebbe az F1-be. Pihen egy évet rallyzik meg amihez kedve van, aztán 2011-re frissen motiváltan visszatér és elkeni mindenkinek a száját.
3310 levél
Válasz 09.11.18. 19:47 #44
Kemloth
Egy Kimi-Vettel párost el bírnék viselni, jól összerakott kocsikkal...
2883 levél
Válasz 09.11.18. 19:42 #43
Nayrobi
Írják a Red Bull-t, ami igaz lehet ha a Citröenhez igazol a WRC-ben, és akkor akár még az a pletyka is bejöhet, hogy indul Le Mans-ban, mert ott a Peugeot, és ugye a két francia gyártó egy konszernhez tartozik. Necces.
PSN: nayrobi11
12091 levél
Válasz 09.11.18. 19:32 #42
Gobiakos
2883 levél
Válasz 09.11.18. 17:08 #41
Nayrobi
Jonathan Summerton a USF1 egyik versenyzője lesz. Örülök neki, Indy Lights-ban jól nyomta az év elején, csak utána nem indult. Meg ment még az A1GP-ben is.
PSN: nayrobi11
2883 levél
Válasz 09.11.18. 14:53 #40
Nayrobi
Button a McLarenben. Jó zűrös hét áll mögöttünk, és még csak szerda van.

Amúgy hova tűnt mindenki?
PSN: nayrobi11
3310 levél
Válasz 09.11.18. 07:12 #39
Kemloth
Basszus már, nem enged szerkeszteni...

Minden esetre Kimi lelépése esetén hajrá VETTEL!
3310 levél
Válasz 09.11.18. 07:08 #38
Kemloth
Neeeeee....
Basszus mióta felfigyeltek rá az emberek, ő a kedvencem...ne már...
2883 levél
Válasz 09.11.18. 04:39 #37
Nayrobi
Kimi lelépett!
PSN: nayrobi11
2883 levél
Válasz 09.11.16. 12:49 #36
Nayrobi
De jó h nem tudok szerkeszteni, ezer bocsi.

Szóval Button-Rosberg páros, ahogy azt gondolni lehetett.

Érdekes cikk, olvassátok el.
PSN: nayrobi11
2883 levél
Válasz 09.11.16. 12:45 #35
Nayrobi
Na ez érdekes lesz, lehet h Button azért nem akar maradni, mert Brawn-nak kevesebb beleszólása lesz a csapatnál? Hova megy így Kimi? Heidfeld a másik McLarenben? Bár, most sikerült a mercinek szereznie egy német pilótát, Rosberget, szóval fene se tudja.
PSN: nayrobi11
2883 levél
Válasz 09.11.16. 12:43 #34
Nayrobi
A Mercedes-Benz hétfőn egy sajtótájékoztatót hívott össze, amelyen a Daimler vezetője, Dieter Zetsche és a Mercedes sportigazgatója is jelen voltak. A német gyártó ezen a rendezvényen jelentette be, hogy 75,1 százalékos részesedést vásárolnak a Brawn csapatból.

"A Mercedes 2010-ben saját Formula-1-es csapattal, az F1 Team Mercedes GP-val áll rajthoz a bajnokságban." - jelentette ki Zetsche.

A német gyártó továbbá megerősítette, hogy az egyik autó volánja mögött Nico Rosberg foglalhat helyet.

A Mercedes a döntés ellenére is marad a McLaren motorszállítója.

http://www.formula.hu/f1/hivatalos-a-mercedes-reszesdest-vasarol-a-brawn-csapatbol-c29750.html
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 09.11.05. 14:28 #33
balays82
A Renault 2010-ben is az F-1-ben marad, ígéri Caubet

Manapság semmi nem biztos a Forma 1-ben, de talán a Renault marad. Ezzel együtt tegnap már arról lehetett olvasni, hogy Kubica menedzsere tárgyalni kezdett a McLarennel, akik nem hajlandóak 5 millió dollárnál többet áldozni Raikkönen megszerzésére. Ennyiért viszont Kimi nem megy, mivel állítólag a Ferrari 10 millió dollár végkielégítést ad neki, ha más csapathoz szerződik, viszont 17 milliót, ha sehova sem megy, vagyis a jelek szerint jobban fog keresni, ha nem csinál semmit. Ez azért elég abszurd dolog lenne, remélem, csak taktikáznak a felek, szerintem Kimi megítélésén is sokat rontana, ha azért nem versenyezne, hogy több pénzt kapjon.

Nem csak a régi csapatok fogyatkoznak, de az újakkal sincs minden rendben, újabban az USF1-ről beszélik, hogy nem fog elindulni. Jó lesz, ha végén az eddig megszokott 20 autó fel tud állni jövő évben a rajtrácsra.
12091 levél
Válasz 09.11.05. 12:24 #32
Gobiakos
A Renault is a kiszállást tervezgeti, de akkor mi lesz Kubicával?
376 levél
Válasz 09.11.02. 19:52 #31
Pangloss
Ha több gumiszállító lenne, az megint ahhoz vezetne, hogy melyik autón melyik gumi hogyan viselkedik; esőben jobb ez vagy az; ez a pálya ennek fekszik, a másik pedig annak.

Így legalább ki lehet küszöbölni, hogy a gumik különbözősége miatt jelentős különbségek alakuljanak ki a csapatok között. Ha már formaautók, akkor a gumik is legyenek teljesen egyformák.

Mindenesetre kíváncsian várom, hogy melyik nagy szállítót sikerül megnyerni a Forma-1 számára.
2883 levél
Válasz 09.11.02. 18:54 #30
Nayrobi
De amúgy én abszolút megértem őket, jövőre is totál új gumikat kell fejleszteniük, mert a méretek megváltoznak. Jó lenne 2-3 beszállító, így gagyi.
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 09.11.02. 16:46 #29
balays82
Tényleg az, nem gondoltam volna, hogy fennáll ennek a lehetősége. Már csak az a kérdés, hogy ki száll be helyettük? A Michelin szinte kizárt, mivel most léptek le, a Goodyear sem úgy távozott, mint aki vissza akarna jönni. Vannak persze rajtuk kívül is komoly cégek (Pirelli, Continental, Dunlop stb.), de nekik a nulláról kellene kezdeni a fejlesztést, ami elég nagy kihívás. Na mindegy, valaki biztosan bevállalja, megvan Jean Todt első nagy feladata.
2883 levél
Válasz 09.11.02. 14:41 #28
Nayrobi
2010 végén kivonul a Bridgestone az F1-ből. Titkon már vártam valami hasonlót, de azért érdekes a szitu.
PSN: nayrobi11
376 levél
Válasz 09.11.02. 13:56 #27
Pangloss
Érdekes, hogy az egyes csapatok iránti "ellenszenv" arra indít szurkolókat, hogy akkor inkább másnak szurkoljanak. Persze, meg tudom érteni.
Én pedig X évente azzal szembesülök, hogy a kedvenc pilótám a Williams-nél köt ki (először Senna, most pedig Barrichello).
12091 levél
Válasz 09.11.01. 15:49 #26
Gobiakos
Kimi eligazolása miatt kényszerű döntést hoztam (mivel a mclarentől a hideg kiráz). A 2010-es idényben az általam preferált csapat/pilóta --> Red Bull Racing/Vettel illetve ha Koba marad a Toyotánál (már ha marad a Toyota), akkor Koba is jó esélyekkel indul a rajongásomért.
9789 levél
Válasz 09.10.23. 20:47 #25
Gillette
Jobban örültem volna Vatanennek mert Todt Mosley embere.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
2883 levél
Válasz 09.10.23. 18:06 #24
Nayrobi
"A közvélemény, legalábbis a sport közvéleménye szempontjából azonban Todt személye nem ezért aggályos, hanem azért, mert hosszú évekig irányította a Ferrarit, s így könnyű már előre elfogultsággal vádolni. A pályafutásából kiindulva az az igazság, hogy ez a gyanú valószínűleg megalapozatlan - az évek során nemcsak a Ferrarinál és a Peugetot-nál dolgozott, hanem a BMW-nél, a Matránál, a Mercedesnél, a Renault-nál, a Toyotánál és a Nissannál is, és mindig az aktuális kenyéradó gazdájának az érdekeit tartotta szem előtt (talán túlságosan)."

Ennyit erről. Én nem félek, hogy részrehajló lesz majd, max a hülyék fogják ezt mindenhol lenyilatkozni.
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 09.10.23. 18:01 #23
balays82
Ezzel együtt üdv, Jean Todt!

Nagyon bízom benne, hogy jót tesz a Forma 1-nek, hogy olyan ember került a FIA élére, aki nemrég még a másik oldalon állt, ezért kevesebb belharc és hatékonyabb együttműködés alakulhat ki a jövőben, feladva az "oszd meg és uralkodj" elvet. Ezzel együtt Todt személye miatt lehetséges, hogy eleinte rengeteg külső támadás éri majd a különféle döntéseket, hiszen már eddig is szinte mindig azzal vádolták a FIA-t, hogy a Ferrari kedve szerint irányít.
6377 levél
Válasz 09.10.23. 17:24 #22
RatBaG
Ágyő Mosley!
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
14264 levél
Válasz 09.10.22. 09:44 #21
balays82
Na igen, ebben azért még van néhány nagy kérdőjel.

Nénány napja nézegettem egyébként, hogy eddig még csak hat pilótának van szerződése a következő évre, néhány csapat pedig még azt sem tudja, milyen motorral fog menni jövőre. Jót nevettem egyébként azon a cikken, amely szerint De la Rosa egyenlőre nem ír alá a Campos csapatához, mert arra vár, hogy a McLaren esetleg versenyzői helyet kínál neki. Valaki szólhatna neki, hogy ezért fölösleges várnia.
12091 levél
Válasz 09.10.21. 21:10 #20
Gobiakos
1620 levél
Válasz 09.10.19. 21:55 #19
T-Jay
Az is igaz látod. Akkor én meg elengedem a következőt- Ferrari újra vb lesz, mégpedig Alonso-val.
Hogy valaki lehess, ne próbálj valakinek látszani.
14264 levél
Válasz 09.10.19. 09:15 #18
balays82
Ki mondta, hogy nem vagyok elfogult?
1620 levél
Válasz 09.10.19. 00:14 #17
T-Jay
Azért nana. Ez nem ilyen egyértelmű.
Hogy valaki lehess, ne próbálj valakinek látszani.
14264 levél
Válasz 09.10.18. 23:13 #16
balays82
Ebben van valami, 2005-ben oda is vágtak nekik rendesen a kerékcsere betiltásával. Annál csak az idei év volt rosszab az elmúlt 15 évben.
4956 levél
Válasz 09.10.18. 23:10 #15
bodajoci
Igazad van, de egy csomó szabály a ferkák miatt változott anno
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
14264 levél
Válasz 09.10.18. 23:00 #14
balays82
A kötelező tankolást kb. 15 éve vezették be, akkor a Ferrari nem igazán verte a világot, főleg nem Schumacher vezetésvel.

szerk: Gyorsan utánanéztem, egészen pontosan 1994-óta kötelező tankolni.
4956 levél
Válasz 09.10.18. 22:46 #13
bodajoci
Hát igen anno azért találták ki újra a tankolást, meg a többféle gumit stb.stb, mert a ferkák élen a Sumákkal agyonverték a világot.Most visszamenünk oda ahol voltunk ugye, mert nincs hegemónia v mi???....
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
31932 levél
Válasz 09.10.18. 20:32 #12
szbszig
Lehet, hogy költségkímélőbb meg a mai versenyt látva biztonságosabb lesz, ha eltörlik a tankolást, de ugyanakkor az is biztos, hogy még unalmasabbak lesznek a futamok, ha ezzel sem lehet többé taktikázni. Ehhez jön még, hogy felvesznek ilyen remek pályákat az utóbbi időben, mint Szingapúr, ahol egyáltalán nem lehet előzni, na az ilyeneken az egész mezőny úgy fog végigvonatozni egymás mögött, hogy öröm lesz nézni...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
14264 levél
Válasz 09.10.18. 20:25 #11
balays82
Azért olyan drasztikus szabályváltozások jövőre nem lesznek, főleg az idei évhez viszonyítva. A mezőny azonban teljesen átalakul, alig marad valaki a helyén, ráadásul érkeznek az új csapatok, akinek a pilótáiról szinte még semmit nem tudni, miközben rengeteg olyan rutinos versenyző van, akinek még nincs is helye a jövő évre. Ebből a szempontból is érdekes évnek nézünk elébe.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.