Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Dawn of War 2: Chaos Rising trailer (Hírek)

Warhammer 40.000: Dawn of War 2: Chaos Rising

Warhammer 40.000: Dawn of War 2: Chaos Rising
A legutóbbi Warhammer 40.000: Dawn of War 2: Chaos Rising cikkek, hírek
551 levél
Válasz 10.01.02. 14:58 #12
Slyder
Csaló gép nyomorult dumát a kis pöcsök szokták hajtogatni, talán ezen a szinten vagy megragadva, mert sír a szájuk a nehézségi szint miatt. Az őrült fokozat azt jelenti hogy baromi nehéz, jobban kell koncentrálni, és oda figyelni, nem bőgni miatta. Ez egy kihívás, ami a legjobbaknak szól. Pff. Egyszerűen haláli hogy mennyire nem értesz semmit. Részemről lezárva, majd ha nincsen cumi a szádban akkor próbáld játszani az okost, utolsó joga tiéd írj valami "szépet".
11699 levél
Válasz 10.01.02. 10:30 #11
.:[Kain]:.
de miért vagy értetlen? a játékokban a legnehezebb fokozat szinte mindig szopató, nem véletlenül nevezik egyes játékokban az Ultra Hard-ot Insane-nek pl, ha nem tűnt volna még fel.
a csaló gép meg nem szöveg, hanem csaló gép. kár is beléd a szó, de ha játszottál volna pl az NFS széria utóbbi 5 tagja közül bármelyikkel, akkor tudnád, hogy ez nem a viselkedésünktől függ, te vagy lassan egy óvodás szintjén, ha azt gondolod, hogy ilyen nincs. Stratégiai játékokban a gép több erőforrással kezd pl, vagy gyorsabban termeli, így szokták általában megoldani, de nem fogok könyvet írni arról, amiről csak kb. te nem tudsz semmit.
igen, biznisz, de a hülyeségnek is van határa, és ha csak így tudnak nagyobb eladást generálni, akkor az az ő bajuk, attól függetlenül gyökér döntés, gyökér megoldással karöltve, mindenki utálja érte a Relicet és a GW-ot is, a saját imidzsüket rombolják vele, amihez külön gratulálnék. ha az összes faj benne van, akkor is lehet kiegészítőt csinálni, csak tudni kell történetet meg pályát csinálni, ennyi.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
551 levél
Válasz 09.12.29. 11:42 #10
Slyder
1. Nálam a közepes is mazsola. Ez taktikai játék, és megadom a mondját hogy úgy is kelljen játszani. A nehéz fokozat jelenti a taktikázást nem pedig a szopást, a csaló gép duma meg nem igazán felnőttes... Nem ma kezdtem az agyatlan gyilkolást a Samak körében, majd neki állok annak is.
2.Egyesével adagolják mert így több pénzt hoz a konyhára mintha egyben kiadnák minden fajával együtt. Tudod a játék biznisz a pénzről is szól(talán most a Káosz mellé még a Birodalmiak is befértek, de erről nincs infó). Értem a dolgokat, úgy látszik te vagy az akinek magyarázni kell.
3. Blood Raven Vér holló, inkább ennél. Látom még mindig nem érted hogy a Warhammer körében ki is hozza a döntéseket...

Ja és igen, a Multi egy szégyen.
11699 levél
Válasz 09.12.29. 08:16 #9
.:[Kain]:.
1. közepesen játszottam, nyilván én kérek elnézést, amiért nem állítom szopóra a nehézséget, ahol bizonyára csal a gép és nekem ahhoz kell alkalmazkodni. vagy tán a közepes már nem is nehézség?
btw dow-ban három hardot is elverek. tudod, amikor választ az ember nehézséget, akkor sok szempont szerint dönt. én úgy döntöttem, hogy elég hosszú lesz a játék közepesen is, minek hosszabbítsam meg nehéz fokozattal? és igazam is lett. vagy neked csak akkor van tököd, ha mindent legnehezebben tolsz? akkor egy serious sam legnehezebb fokozatban, told végig, rendben? én megcsináltam.

2. nyilván egyesével kell adagolni, nem lehetett volna az előző után belerakni rendesen, mondjuk kb hatot. és itt még csak nem is a multis balance volt időigényes, ha játszottál a multival, akkor tudhatod, hogy az egy rakás fos a DoW-hoz képest. ki van herélve.
de mondjuk milyen fasza lett volna, hogy kijön a WoW, és csak orkok és emberek lettek volna benne, mint a Warcraft 2-ben, nem? aztán majd kiegekkel eljutnak a Warcraft 3 szintjére... nem értesz te ehhez sajnos. itt csak egyszerű gyökérségről van szó a fejlesztők részéről.

3: na ugyan miért, kíváncsian várom a hihetetlen magyarázatot, mert valahogy nem tűnt fel. nyilván más fajok nem hódítanak bolygókat, vagy pl. a Dark Crusade-ben, vagy a Soulstorm-ban nem foglalhattunk el egész rendszereket más fajokkal. pedig de. nagyon várom a magyarázatot a "vér hollókkal kapcsolatban", bár inkább maradjunk Blood Raven-eknél.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
551 levél
Válasz 09.12.28. 19:33 #8
Slyder
1. Mazsola fokozaton én is átrohanok a játékon...
2. Új kieg, új faj, most jönnek egyenként.
3. Az még nem tűnt fel hogy miért csak is a Vér Hollókkal lehet menni?
11699 levél
Válasz 09.12.28. 17:33 #7
.:[Kain]:.
Oké, de akkor eddig miért is tudták megszerezni a népeket? most meg hirtelen nem kellettek? gondolkozz kicsit. a kiegészítőket mivel adták el? azzal, hogy folyamatosan bővítették a választható kasztok számát! ez egy marketing fogás, nem arról van szó, hogy a GW azt mondta nekik, hogy az elsőhöz csak négy fajt adnak, a következőhöz meg kettőt, aztán megint kettőt, aztán megint... meg ilyenek... először az alap DoW-ban elég is volt, és könnyebb is volt elkészíteniük, hiszen nem kellett túl sok időt a balance-ra ölni, vagy az egységek kitalálására (persze rengeteget dolgoztak vele valszeg, de nem annyit, mintha dupla annyi faj lett volna!)
a Relicnek van pénze licenceket, jogokat venni, nem hinném, hogy ezt a saját játékuknál nem ők döntötték volna el.
a korrupciós rendszerről leírtam a hibákat, amik miatt csak idegesítő "húdeállatijóötlet" és nem taktikázásra kényszerítő igazi jó fejlesztői fogás, nézd meg a fejlesztői kommentáros x perc hosszú videót, itt is fent van a dome-on, állítsd meg pár helyen, és nézegessed a dolgot, én ezt tettem, elolvastam a feladatokat, amiket el lehetett éppen, vagy a leírásokat, és csak és kizárólag hülyeségek fokozására volt jó az egész, holott lehet, hogy ez még nem is a végleges változat, van még három hónapuk kiokoskodni, hogyan lehetne értelmesebb módon felhasználni egy ilyen ötletet.
"ez egy taktikai játék amiben gondolkozni kell, nem pedig ész nélkül rohanni előre."

azért ezzel is vitatkoznék, vajon hányan gondolják így. mert ha ez neked már taktikázás, akkor nem tudom mit szólnál egy combat mission-höz, vagy egy fallouthoz. sokkal inkább darák a real team stratégiák, ezzel sincs ez máshogy, ha végigjátszottad, akkor tudhatnád, én több, mint 100 küldetésből csináltam végig a játékot és azt hiszem meg tudom állapítani, hogy bizony eszetlen barom módjára is be lehet szedni egy győzelmet, három-négy pálya után mindent le lehet tarolni, olyan könnyű.

"A fegyverek leírása igen is fontos, hogy az adott fegyver milyen páncélt üt át"

Lehetne! De! Eddig tán nem ment a leírás nélkül a gyakás? én simán ráaggattam az aktuális legerősebb fegyvert a Force Commanderre, aztán beküldtem a sűrűjébe, majd fél percre rá sértetlenül távoztam vele. annyit kell tudni, hogy tankok ellen, illetve épületek ellen mit kell nyomni, és akkor boldogul az ember, és igen kötve hinném el, ha ez a kiegészítőben nem így lenne!
fenntartom tehát, hogy nagy visszafejlődés a DoW 2 (annak ellenére, hogy sokkal jobb a single kampánya, mint az előző részeké! tulajdonképpen azzal csak minimális bajok vannak) és a kiegészítője ezen nem segít majd semmit.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
551 levél
Válasz 09.12.28. 13:55 #6
Slyder
Sigh... Ez nem a THQ és a Relic döntése. A Gamesworkshop dönt róla hogy melyik Warhammer játékhoz, melyik kaszto(ka)t ad. És ez egy kiegészítő lesz amit meg kell venni, és kell az alap játékhozzá, szal nem DLC. A Korrupciós rendszerrel ssemmi baj nincs, ez egy taktikai játék amiben gondolkozni kell, nem pedig ész nélkül rohanni előre. A fegyverek leírása igen is fontos, hogy az adott fegyver milyen páncélt üt át, illetve hogy mi ellen hatásos.
11699 levél
Válasz 09.12.28. 11:01 #5
.:[Kain]:.
még az is felmerült bennem, hogy önállóan futtatható lesz-e vajon ez is, mint az összes, eddigi kiegészítő, vagy (ha valóban ilyen letölthető DLC módjára települő dolog lesz) kell majd az alapjáték hozzá?

jó lenne, ha nem szakítanának a hagyományokkal ilyen téren, jah és kíváncsi leszek, vajon hány új pálya lesz összesen. ez a kb. 15 iszonyat kevés volt. ráadásul mindegyiken 8-10-szer megfordulni... blöáhh...
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
11699 levél
Válasz 09.12.28. 09:34 #4
.:[Kain]:.
az jó lenne, semmi kedvem nem lenne újra 20 szintet fejlődni, hogy aztán még ráfejlődhessek 10-et.

észrevételeim a videóból: rengeteg fölösleges baromság lesz, úgy néz ki!

a plusz hős - értelmetlen, eddig is ellőhették volna a librariant, most megint azért kell majd magammal hurcolni, hogy fejlődjön az istenadta...
sokkal jobb lett volna, ha a chaos oldalán harcolhatunk és azt a csapatot teljesen elfelejtik, amivel az alapjátékban nyomultunk. vagy kinyírhatnánk őket. ki akar megint a space marinekkel 100 küldetést megcsinálni? (nekem 100+ lett a vége, de nyilván lehet 50-ből is végigtolni, ki hogy érzi). én nem. annyira adott lenne a Chaos Space Marine oldal, mint fő küldetésvezető, hogy nem is tudom milyen idióta miatt nem ezt rakták bele...
a Tau-kkal mivan? vagy a Sisters of Battle-el? vagy az Imperial Guardokkal?

a corruptionnél nagyobb baromságok bele sem rakhattak volna, csomó kellemetlen, és alapból nem nehéz helyzetbe kényszerítenek bele ezzel a szarral nehézséget, pl. azon a bitang hajón időre kell nyomulni, vagy cyrust magunkkal kell vinni kötelezően... ezt a baromságot!

a fegyverek sebzésének és tulajdonságainak részletezése is felesleges szerintem, eddig is elég változatos volt a paletta, ezzel csak tovább lassítják a játékmenetet két csata között, de nem azt mondom, hogy hülyeség, precízebben lehet fegyverkezni, ez tény.
irányítható tankok - állat, kérdés, hogy mire lesznek jók?

most végeztem az alapjátékkal, de ez a kieg nekem így, ebben a formájában nagyon nem várós
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
8613 levél
Válasz 09.11.17. 23:28 #3
davkar9
Az alapjátékban lévő mentésedet folytathatod. Gondolom ha önmagában indítod el a kiegészítőt akkor lvl 1-ről indulsz viszont a nehézség is ehhez igazodik.
Simple. Eternal. Beige.
5 levél
Válasz 09.11.17. 23:14 #2
Szaki_The_Only
Hohoho. Azok ott ha jól láttam Imperial Guardok. Reméljük közeljövőben ők is játszhatóak lesznek.
Never Forget, Never Forgive....
551 levél
Válasz 09.11.17. 17:30 #1
Slyder
Akkor most 0-ról kezdünk, vagy ad egy bizonyos szintet 10 vagy 20 és onnan tovább vagy a mentéstől(Dow2)?
766 levél
Válasz 09.11.17. 17:30
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Dawn of War 2: Chaos Rising trailer (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.