Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Dragon Age: Origins (Ismertető)

Dragon Age: Origins

Dragon Age: Origins
A legutóbbi Dragon Age: Origins cikkek, hírek
4133 levél
Válasz 11.12.25. 11:15 #96
gothmog
Hát, a Morrowindben pl., azzal együtt, hogy imádom, a fősztorihoz kapcsolódó barlangok/sírhelyek/kazamaták sem voltak jobban kidolgozva Ez járt a fejemben, amikor leírtam, hogy a Bethesda felülmúlta önmagát.

A két kiadó játékai között pedig evidencia a különbség típusa. Pont úgy van, ahogy írod. Bár újat vele szerintem senkinek sem mondtál
Endure. In enduring, grow strong.
31873 levél
Válasz 11.12.25. 11:05 #95
Creativ3Form
Előre megsúgom, hogy a második rész nyitó pályájától rosszul leszel.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
10984 levél
Válasz 11.12.25. 08:05 #94
VodevilX
Nem a kinézetébe kötöttem bele, csupán a részletességet kritizáltam. Picit több tereptárgy, meg adott esetben esetleg egy kis köd és egy szavam se lenne. Bár még csak tényleg az első erdőnél járok, majd kiderül milyen lesz később, de azért nem hiszem, nagy változásra kell számítani.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
12558 levél
Válasz 11.12.25. 07:01 #93
McCl@ne
"és minden qrva őr a térdét fájlalja"

Sőt!

De van megoldás!
Respect is not given. It's taken.
1087 levél
Válasz 11.12.25. 00:04 #92
richy25
Érdekes, hogy mindenki Bleak Falls Barrownál elkönyveli, hogy milyen kidolgozott az utolsó mellékes barlang is, holott az pont hogy a fősztorihoz kapcsolódó hely, s mint olyan, evidens, hogy kidolgozott legyen.

Egyébként meg szerintem Dragon Age-nél a látványba belekötni olyan, mint a Rolls Royce-nak a sebességét kritizálni. Egyszerűen nem ez a lényege, én legalábbis egy felülnézetből orientálós játéknál valahogy nem az áll-leesést keresem. A Dragon Age ott erős, ahol a Skyrim elvérzik: Történet, karakterek, dialógusok. Számomra sokkal életszerűbb volt ez, mint a Skyrim, ahol kommunikációs lehetőségeid erősen limitáltak, és minden qrva őr a térdét fájlalja. De hát két külön kategória, két külön ízlésnek.
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
1087 levél
Válasz 11.12.25. 00:04 #91
richy25
Érdekes, hogy mindenki Bleak Falls Barrownál elkönyveli, hogy milyen kidolgozott az utolsó mellékes barlang is, holott az pont hogy a fősztorihoz kapcsolódó hely, s mint olyan, evidens, hogy kidolgozott legyen.

Egyébként meg szerintem Dragon Age-nél a látványba belekötni olyan, mint a Rolls Royce-nak a sebességét kritizálni. Egyszerűen nem ez a lényege, én legalábbis egy felülnézetből orientálós játéknál valahogy nem az áll-leesést keresem. A Dragon Age ott erős, ahol a Skyrim elvérzik: Történet, karakterek, dialógusok. Számomra sokkal életszerűbb volt ez, mint a Skyrim, ahol kommunikációs lehetőségeid erősen limitáltak, és minden qrva őr a térdét fájlalja. De hát két külön kategória, két külön ízlésnek.
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
4133 levél
Válasz 11.12.24. 23:47 #90
gothmog
Voltam már hóviharban, igaz, csak olyan erősségűben, ahol látsz azért valamennyit, pusztán nagyon elmosódnak a távolabbi hegyek. Az is fantasztikusan hangulatos. Bár nekem akkor esett le igazán az állam, amikor Bleak Falls Barrow-ból a túloldalán kijöttem (nem akármilyen dungeon volt; a Bethesda tényleg felülmúlta most önmagát), és megláttam az éjszakai égen, a csillagok közt hullámzó-vibráló zöldes északi fényt, s ezzel párhuzamosan felcsendültek Jeremy Soule mesterien megkomponált dallamai (amelyekről különben nem ritkán az Icewind Dale jut eszembe. Hiába, a jeges-havas témákhoz nagyon ért a fickó )

Nem is kapkodok-rohanok sehova. Közel 20 órám van benne eddig, de csak a kezdőterület környékén nézelődtem, barangoltam, próbáltam meg egy életritmust felvenni a karakterrel. Most készülök majd csak Whiterunba.
Na de hagyom az offolást
Talán holnap kicsit bővebben írok a játék topikjában.
Endure. In enduring, grow strong.
12558 levél
Válasz 11.12.24. 23:31 #89
McCl@ne
Jogos, de akkor a 2 játék legjobb és legrosszabb részeit kéne összevetnem és ugyanoda jutnék. Majd amikor a part mentén a távolból (1-2 órányi gyaloglás után) meglátod Solitude tornyait és a "hidat" a Skyrimben a felkelő nap fényénél (én legalábbis felsétáltam, elég masszív volt alacsony szinten), akkor leteszed a hajad. Vagy amikor belesétálsz az első igazi hóviharba fenn északon, és tényleg lófaszt nem látsz, és felmorran valami vélhetőleg baszottnagy az orrod előtt, de a hó csak szakad és szakad... na akkor már tényleg megmosolyogtatónak tűnik a Dragon Age kb. 2/3-a.

Amúgy annak is megvan a hangulata, most akarom újra végigtolni, de nem ez az első a listámon, és szerettem a grafikáját is, néhány belső tér a Baldur's Gate 2 überelhetetlenül hangulatos látványvilágát juttatta eszembe, de a Skyrim most a numero uno. S teszi mindezt mindenféle agyonajnározott effektek nélkül!
Respect is not given. It's taken.
4133 levél
Válasz 11.12.24. 23:19 #88
gothmog
Azért én inkább felemásnak mondanám... A "mocsár" vagy az elfes résznél az erdő valóban nem volt a legkidolgozottabb (és akkor még finoman fogalmaztam), ugyanakkor pl. a törpéknél (és az egész Deep Road részt) baromi jól megcsinálták. Ha megnézed ott az építményeket, díszítéseket, akkor látni, hogy tudnak a Bioware-nél is, ha akarnak. Ott nagyon hozza a "törpés hangulatot", de ugyanakkor egyedivé is varázsolja.

Skyrimről különben véleményt még nem mondanék, így közel húszórányi játék után sem (bár eddig nagyon pozitívak a tapasztalataim, és pont emiatt idegesít is néhány kihagyott ziccer, amit pedig nagyon könnyű lett volna beépíteniük a játékba, hogy még jobb legyen), de tény, hogy ezúttal látványban is - hangulat tekintetében - nagyon odatette magát a Bethesda! Össze sem lehet vetni az Oblivion műanyagosan csillogó-villogó, csupán színes-szagos díszletnek tűnő játékteréhez képest.
A Bioware tényleg példát vehetne róluk ezen a téren.
Endure. In enduring, grow strong.
12558 levél
Válasz 11.12.24. 23:11 #87
McCl@ne
Maximálisan egyetértek! Tudod, mi a vicc? Hogy az amúgy full sandbox Skyrim, amiben 100000000000000-szer akkor a terep, mint a Dragon Age-ben, sokkal jobban vizsgázik ezen a téren. Akármelyik utolsó szakadt település közepén állok is meg, csak ámulok azon, hogy mennyire életszagúan valódi és lenyűgözően festményszerű az egész egyszerre. Nem győzöm nyomkodni az F10-et fraps-en...
Respect is not given. It's taken.
10984 levél
Válasz 11.12.24. 22:24 #86
VodevilX
A negatívumként felhozott elnagyoltsággal nagyon egyetértek. Még a várban talán nem volt semmi feltűnő, de az első erdőben annyira szembetűnő, hogy milyen kopár minden. Rendesen spóroltak mindennel tereptárggyal meg hangulatfokozó elemmel amitől igazán az lehetne egy egy helyszín aminek szánták. De már a Mass Effectben is felfigyeltem hasonlóra, lehet hogy nem ártana új art/map designerek után nézni.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
20 levél
Válasz 10.04.04. 05:41 #85
Venefius
Nem a toronyban van, hanem Flemeth-nél a kunyhójában, csak vigyázz ha odamész, dühös lesz amikor el akarod venni tőle
Venefius mester, a mágia istene
2129 levél
Válasz 10.01.18. 12:57 #84
Balanses
Szeva!
http://pcdome.hu/forum.php?action=ll&t=15050
próbáld meg itt Ez a fórum is a Dragon Age-el foglalkozik és nagyobb a forgalma
4 levél
Válasz 10.01.17. 16:14 #83
mtomasz
Egy kicsit sikerült elakadnom megint!Morrigen megkért, h Flemeth könyvét(Flemeth' Grimoire) keressem meg a körmágus toronyban, átnyálaztam több oldalnyi leírást és Irwing szobájában a 2.szinten kéne lennie de nincs ott, előre is köszönöm a segítséget...
2129 levél
Válasz 10.01.14. 22:44 #82
Balanses
"Videokártyádhoz frissebb vezérlőprogram érhető el. A Dragon Age: Vérvonalak jobb teljesítményt mutathat az új meghajtó használatával. Keresd fel a videokártya gyártójának honlapját a legfrissebb meghajtó program letöltéséhez." "A Physx.dll indítása sikertelen, kérjük keresd fel a...bla bla bla..oldalt a frissítésért" Ati Radeon HD 3650 videokarim van. Ez most finoman azt jelentené hogy: "Hé Öcsém!Ezt most jól be***ptad!":?
2129 levél
Válasz 10.01.14. 21:24 #81
Balanses
Telepítés! Hibaüzenet: A játék nem felel meg a rendszer alapkövetelményeinek Máskor is irt már ki ilyet játékoknál de azért ez most mégiscsak egy nagy csalódás volt számomra! A telepítést folytatom tovább, próbálok bizakodni. Torkomban dobog a szívem, rég nem éreztem már ilyet egy játéknál
4 levél
Válasz 10.01.14. 10:23 #80
mtomasz
ezt nem hiszem el, most bizonyítottam be , hmár több mint 10év után is képes vagyok ilyen cinkes dolgokat művelni, sikerült, meg van orten thaig.
4 levél
Válasz 10.01.14. 10:19 #79
mtomasz
Valamiért mégsem annyira egyértelmű, ha pontosítanád...már vagy tucatszor átnéztem a keresztutat és semmi!remélem,h velem van a baj!
3310 levél
Válasz 10.01.13. 23:06 #78
Kemloth
Menj a keresztúthoz, ott már teljesen egyértelmű esz (mondjuk eddig is az volt...).
4 levél
Válasz 10.01.13. 23:04 #77
mtomasz
Sikerült elakadnom egy főküldinél, ugyhogy remélem van olyan aki tud segíteni!
Ott tartok, ahol Brankat kell megkeresni, de a Mélyutak közt csak két hely van ahova mehetek és ORTAN THAIG nincs köztük, csak valami másik thaig illetve Caridin keresztútja, a kérdés, hogyan hozom elő ORTAN THAIG-et?
2129 levél
Válasz 10.01.13. 21:19 #76
Balanses
Az istennek írja be 2x Bocsi nem direkt volt
2129 levél
Válasz 10.01.13. 21:16 #75
Balanses
Hmm...a kommenteket végig olvasva egyre nagyobb késztetést érzek a játék kipróbálására!
2129 levél
Válasz 10.01.13. 21:16 #74
Balanses
Hmm...a kommenteket végig olvasva egyre nagyobb késztetést érzek a játék kipróbálására!
3 levél
Válasz 09.12.27. 19:55 #73
Winchester
Sziasztok!
Tudna nekem vki segíteni? Már végigvittem egyszer a játékot, de nem tudtam rendesen befejezni...most újrakezdtem.......
a lényeges kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet letölteni a prémium tartalmat? Azt tudom hogy pontokat kell hozzá szerezni, de hogyan? Sehogyse sikerül....lécci vki segítsen!!!!
14264 levél
Válasz 09.12.15. 15:59 #72
balays82
Lehet az egér mozgatásával irányítani a karaktert, emlékeim szerint a jobb egérgombot kell folyamatosan nyomva tartani. Nem valami kényelmes megoldás.
2 levél
Válasz 09.12.15. 15:15 #71
majszli
Csá Segítene valaki? a gon a követkető: az irányítás szerintem borzalmas, nem lehet valahogy átállítani, hogy olyan Oblivion -szerű legyen? úgy értem, az egér mozgatásával tudjam irányítani, hogy merre menjen a kari. a másik: azt el lehet érni, hogy a kamera fixen a kari mögött maradjon?
Köszi a válaszokat!
1 levél
Válasz 09.12.02. 19:32 #70
Nosleep
Úristen,hogy ez milyen játék...most kezdtem nemrég,de huuhh...ez nagyon megfogott...a fallout óta az első ami ekkora hatással van rám
4133 levél
Válasz 09.11.25. 21:51 #69
gothmog
Szerintem, ami kritika volt, az nem "bántásként" fogalmazódott meg. Csak sokaknak - köztük nekem is - nagyon bejött a játék, és ilyenkor erősebbek az érzelmek is.
Endure. In enduring, grow strong.
4 levél
Válasz 09.11.25. 19:51 #68
Mr. Brown
McCl@ne, köszi az észrevételeket, pontosításokat. Legalább páran nem a "9,0 helyett 9,5 pontot a játéknak" című témán lovagolnak. Egyébként a cikkíró sem mindent tudó, tévedhetetlen lény, pontatlanságok, hibák minden cikkbe becsúszhatnak.
2087 levél
Válasz 09.11.25. 18:30 #67
Shadowguard
Ez nekem kimaradt Mondjuk Oghren csak és kizárólag a kötelező szakaszon volt a csapatom tagja, egyébként már nem fért bele a jól bevált társaságba (Wynne, Leliana és Alisteir vagy Pala). Na majd legközelebb letesztelem. Csak nem tudom melyik karaktert folytassam most
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
410 levél
Válasz 09.11.25. 16:30 #66
Bozotszály
Oghren és Wynne közti párbeszédek is hatalmasak, ahogy folyton próbálja megfektetni az öreglányt...
"Whore" is just another way to say "I love you"!
4133 levél
Válasz 09.11.25. 15:57 #65
gothmog
Hihetetlen, hogy Alistair nevét sohasem tudom tisztességesen leírni
Endure. In enduring, grow strong.
2087 levél
Válasz 09.11.25. 15:37 #64
Shadowguard
A kutya alapból nagy poén. Nálam ugyan Morrigan nem túl sokat cseverészett (mással se, egyedül Alisteirrel az elején, amíg csak ők meg a kutya voltak), de Alisteir és Leliana egy párszor beszélgettek vele. Azokon is be lehetett halni. Mondjuk az abszolút favoritom akkor is Pala és Wynne beszélgetése volt: Nyűgös mágus Számomra a legeredetibb karakter egyébként is a Gólem
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
4133 levél
Válasz 09.11.25. 15:11 #63
gothmog
Én egyelőre csak Morrigan és Alstair egymás közötti oltogatásait hallgattam (zseniálisak), Leliana éppen tegnap este került be a partiba, de érdemes a kutyánkkal is beszélgetéseket kezdeményezni a táborban. Röhejes "párbeszédek" voltak eddig kutya pajtás és Alsitair, és legfőképpen kutya pajtás és Morrigan között.

Morrigan-nek különben rendszeresen vannak "fej fölötti szöveges" banterei a kutyával kalandozás közben is. Naggyon jóók!

Én rengeteget szórakozok a párbeszédekkel is, sőt, a legtöbbet vissza is olvasom, olyan élvezetesek. (nem csak a partitagokét, de a "szimpla" npc-két is). Így persze nem is csoda, hogy 22 órányi játék után még mindig csak Lotheringben vagyok
Endure. In enduring, grow strong.
31873 levél
Válasz 09.11.25. 14:57 #62
Creativ3Form
A karakterek közti párbeszédekre tényleg érdemes figyelni. Amikor Lelianat összeszedtem a csapatba, és egy küldi közben elkezdte ecsetelni, hogy így szép cipőcske, meg úgy szép ruhácska, és ezt Morrigan lereagálta...hát azt hittem behugyozok a röhögéstől! Nagggyon nagy dumák és oltások vannak benne.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
12558 levél
Válasz 09.11.25. 14:53 #61
McCl@ne
Amúgy nem tudom, szétszedte-e már a cikket a részletekben elvesző rajongók hada, de néhány észrevétel:

De ha kedveskedünk nekik, elhalmozzuk őket ajándékokkal, és a személyes küldetéseiket is elvégezzük, akkor tulajdonságaik statisztikáiban is javulást érhetünk el, és specializációkat nyithatunk meg számukra.

Nos, nem. Vagy lehet, hogy csak egy betű maradt le, de a társaink alapból specializálódtak már: tehát pl. Leilana bárd, Zevran bérgyilkos, Morrigan alakváltó, stb. Számunkra nyitnak meg specializációkat, ha kedvesek vagyunk hozzájuk.

Ellenkező nemű társainkkal romantikus viszonyba is keveredhetünk

Azonos neműekkel is.

Tehát igazán életszagú dialógusokra, spontán smárolásokra és premier plánban mutatott lepedőakrobatikára senki ne számítson.

Te miért nem szoktad meghallgatni, amit a társaink egymás között lezavarnak menet közben, spontán? Hm? Én annál életszagúbb kötekedést/ismerkedést/társalgást még játékban nem láttam. Amúgy szerintem bőségesen elegendő az az erotikaszint -ha hívhatjuk így-, amit a játék képvisel. Nem értem, kinek van igénye egy fantasy RPG-ben egy az egyben dugást nézni, de én pl. maximálisan elégedett voltam, amikor Morrigant megfektette a főhős. Stílusos és igényes volt, inkább pozitívumként említendő.

stb.
Respect is not given. It's taken.
12558 levél
Válasz 09.11.25. 08:49 #60
McCl@ne
Nem értem ezt a siránkozást a statikus NPC-kel kapcsolatban... Egy Gothicnál vagy egy Oblivionnál (amire jellemző is) bizony gáz lenne, de pl. a Dragon Age egy viszonylag lineáris sztorit mesél el, ahol egyik helyzetből a másikba kerülünk. Szituációkba, ahol "sodródunk" a fix eseményekkel... Ezért aztán nem is igazán meglepő, ha nem váltakoznak a napszakok, elég csak a Redcliffi eseményekre gondolni, ahol ennek pl. jelentősége is van...

Persze mondhatjuk, hogy illúzióromboló kissé, de csak a teljes kép ismerete nélkül. Ráadásul valamit valamiért alapon tökéletesen működik: ugyanis a statikusságért cserébe egy-egy adott helyzetből a Bioware-es srácok kihozzák a maximumot! Így lehet pl., hogy ha a hiányolt dolgok meglennének, akkor a pont a cselekvési szabadság (vagy inkább: a lehetőségek tárháza) csökkenne, a nagyobb hibalehetőségről már nem is beszélve.

Mindettől függetlenül nagyon remélem, hogy a következő Bioware/Dragon Age játék egy kicsit szabadabbra engedi a gyeplőt, legalább egy BG szinten, ami - sokak meggyőződése ellenére - nincs olyan távol a Dragon Age-től...
Respect is not given. It's taken.
3310 levél
Válasz 09.11.24. 22:49 #59
Kemloth
Áá, basszus, ma sem jutott időm Dragon Age-ezni.
És az a baj, hogy holnap sem biztos, hogy fog... na sebaj, majd egyszer egy nagyot!
3310 levél
Válasz 09.11.24. 22:49 #58
Kemloth
Áá, basszus, ma sem jutott időm Dragon Age-ezni.
És az a baj, hogy holnap sem biztos, hogy fog... na sebaj, majd egyszer egy nagyot!
410 levél
Válasz 09.11.24. 22:46 #57
Bozotszály
Hogy őszinte legyek, soha nem tűnt fel nekem, hogy az npc-k nem túl "élethűek", Bioware játékoknál mindig is túlságosan lekötött a történet(kivéve NWN1), a hangulat, hogy következő cselekedetemre mi fog történni...ha egyszer a történetre építenek, és arra próbálnak ösztönözni, hogy kiváncsi légy mi fog történni, ha.... akkor igazság szerint az npc-k ne mászkáljanak el... legalábbis ne túl messze. Mert különben a igencsak az idegeimre megy ha vmire kiváncsi vagyok, hogy na mi fog történni, és a keresett személy nincs a helyén, és vagy fél óráig keresem, hogy na most éppen mit csinál(bár jobban bele gondolva azért mégiscsak meglenne a maga a szépsége, hogy húúú azért nincsa helyén mert éppen a mindennapi teendői máshova szólították, de ha nagyon de nagyon kiváncsi vagyok mi fog történni, akkor maradjon a seggén.) Szóval valahol érthető az ilyesmik hiánya.
"Whore" is just another way to say "I love you"!
4133 levél
Válasz 09.11.24. 22:28 #56
gothmog
Ez igaz, de az nem Bioware játék
(Meg ott sem volt egyszerű a helyzet, mert néha küldetés váltotta ki a napszakváltást, ha az emlékeim nem csalnak)
Endure. In enduring, grow strong.
40 levél
Válasz 09.11.24. 21:58 #55
devotional
A witcherben is volt napszak meg időjárásváltás.
4133 levél
Válasz 09.11.24. 21:33 #54
gothmog
Való igaz, hogy nincsen meg a Gothic-ra jellemző, minden karakter a saját napi ritmusában él, és azonnal reagál a külvilág eseményeire mechanizmus, de azért, ha nem rohan az ember, hanem leáll és nézelődik, akkor pl. az Ostagar-i táborban, az őrök "járőrőznek", a papnő pedig előbb imát mond, majd átvonulva a tábor túlfelére áldást osztani. És van még néhány apróbb scriptelt dolog, ami az életszerűséget hivatott növelni (közeledtedre egymással beszédbe elegyedő lakosok, katonák, kibontakozó szituációk, melyek a "quest-szintet" nem érik el, de tevékenyen beleszólhatsz)
Persze ez messze van a Gothic-tól, aláírom, de cserébe me egy csomó olyan dolog megvan benne, ami a Gothic/Oblivion típusú/stílusú játékokban nincs.

Az időjárás meg: hát ez nem Morrowind Oda kell, mert sokat dob a hangulaton, amikor a beláthatatlanul nagy területen bandukolva látod, hogy összegyűlnek a felhők, majd eldördül az ég, és esni kezd (az ember meg ösztönösen megborzong, és fedél után néz ) De itt máson van a lényeg. A napszak és az időjárás inkább a hely hangulatához és a történethez igazított. Mert gondolj csak bele, milyen lenne már, ha az éjszakai ostagari csata nappalba váltana még az jelzőtűz meggyújtása előtt, csak mert Te ott áldogállsz egy fél napig és nem csinálsz semmit.

Különben meg nincs igazad: már a BG1-ben is volt időjárás változás (eső és havazás, sőt még villám is csaphatott beléd ) és napszakváltozás. Oda, hasonlóan a Morrowindhez, illet a dolog. Történeti szerepe nem volt, de a hangulatot fokozta. És most, hogy belegondolok, még az NWN-ben is volt napszakváltás.
Endure. In enduring, grow strong.
200 levél
Válasz 09.11.24. 21:10 #53
EvolutioN
A 17-es hozzászólásomban már leírtam a véleményem a játékról, de most még kiegészíteném. Számomra a legnagyobb negatívum a játékban ugyanaz, mint az összes többi Bioware játékban. Mégpedig: nem változik az időjárás és a napszakok sem. A másik pedig, h mindegyik NPC mindig ugyanazt csinálja, sokan (főleg a küldetést adók), pedig csak egy helyen állnak és nem csinálnak semmit. Nincs olyan érzése az embernek, mintha egy tényleg élő világban, városban lenne. Ez sokat ront a játék hangulatán szvsz.
The Last of Us
8608 levél
Válasz 09.11.23. 22:56 #52
davkar9
Ha már az év rpg-je akkor úgy "illik". És mivel a Dragon Age-nél rosszabb játékok kaptak már 9.5-öt ezért kicsit érdekes a dolog. De pl a grafika 8 is érthetetlen, az egyértelműen csak user error. Mondjuk szerintem ki kéne lőni az egész pontozást és csak a pcdome top logót kéne odapakolni a legjobb játékok mellé.
Simple. Eternal. Beige.
4133 levél
Válasz 09.11.23. 21:31 #51
gothmog
Miért baj az hogy páran beírták, ők hány pontra értékelték volna a játékot?

Amúgy a "vita" része sem magáról a "csupasz" pontszámról szólt már egy ideje, de hát ahhoz, hogy ezt meglásd, végig is kellene olvasni a topikot, nem csak belekukkantani, aztán odaböfögni egy szellemesnek/bölcsnek szánt - valójában azonban röhejesen közhelyes - gondolatot, nem igaz?
Endure. In enduring, grow strong.
18 levél
Válasz 09.11.23. 21:23 #50
kirlog
De ez olyan vicces hogy ennyire érdekel (majdnem)mindenkit hogy 9 helyett 9,5 legyen az értékelés, de most komolyan mit számít? Attól jobban fog tetszeni a játék nektek vagy mi?
244 levél
Válasz 09.11.23. 16:34 #49
DühösTigris
Én ezt a játékot nagyon vártam!Semmi új nem történt!Egy remek programot kaptunk,"kaptafára"!Nálam csalódás volt!Ja igen.... Az év játéka??Batman: Arkham Asylum
40 levél
Válasz 09.11.23. 15:26 #48
devotional
DA: 9,5
2006 levél
Válasz 09.11.23. 13:52 #47
Corvus5
Ezzel teljesen egyetértek. A kedvenc játékaim többnyire 2002-esek, vagy azelőttiek, és sokkal többre értékelem őket, mint bármelyik mai darabot. Nem véletlen nem fejlesztettem gépet már 3 éve, egyszerűen nincs mi miatt fejleszteni. (Azért az AVP3 elgondolkodtatott.) A játékipar számomra vhogy 2004 táján halt meg, azóta csak elvétve van néhány jó darab, de azok se érnek fel a régiek nyomába (szvsz). Ez viszont már tényleg nagyon OFF így. Peace

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.