Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Prince of Persia: The Forgotten Sands

Prince of Persia: The Forgotten Sands

Prince of Persia: The Forgotten Sands
A legutóbbi Prince of Persia: The Forgotten Sands cikkek, hírek
31 levél
Válasz 10.07.23. 08:45 #105
kzotyo
Sziasztok! Annál a pályánál amelyiknél egy teremben vagyok van ott 2 emelet és 3 narancssárga ruhás idéző és nekem ott nem nyílik ki a kapu a 2. emeleten. Kérlek segítsetek!
3726 levél
Válasz 10.07.10. 10:23 #104
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Hogy miért vette üldözőbe Dakaha, az már a WW-ben is kiderült: mivel a SoT-ban csesztette az időt és megváltoztatta a múltat. Dahaka meg az idő őre.

Ez igaz, ezt is tudjuk. Viszont eltelt hét év -ha jól emlékszem-, és ott valami történt, amiért a Herceg kissé magába fordult. Ha az elkövetkező részekben komolyabb és komorabb lesz a hangulat, még jól is sikerülhet. Vegyük úgy, hogy a TFS a SoT-al áll analógiában, így most elvileg két WW-szerű rész következik. TTT-típusú azért nem lehet, mert egyenes út kell, hogy vezessen az Idő Szigetére.

Remélem nem válik egy TR-es franchise belőle. Lara történetét szerintem nem kellett volna folytatni a "The Last Relevation" után. Az első négyesből ez volt a kedvencem - külön pozitívuma volt, hogy nem járkált körbe-körbe a világban, hanem csak egy helyszínen játszódott. Egyiptom erre remek teret és mítoszt kínált. Amikor Lara meghalt, elégedett voltam, mert a történetet lezártnak és befejezettnek tekintettem - mondanivalójában is. Azóta csak az egyik új részbe néztem bele - s nem nyerte el a tetszésem. Máig a legjobb rész szerintem az Egyiptom-os.

10589 levél
Válasz 10.07.10. 09:55 #103
Dark Archon
Hogy miért vette üldözőbe Dakaha, az már a WW-ben is kiderült: mivel a SoT-ban csesztette az időt és megváltoztatta a múltat. Dahaka meg az idő őre. Kb. ennyi

Ugyan még nem játszottam ezzel a játékkal, de tényleg kár volt belesz*rni az Időhomok trilógiába, végülis mindenre választ kaptunk és ahogy írtad, egy kerek egészet alkotott a történet.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
3071 levél
Válasz 10.07.09. 23:12 #102
Sucee
Hát a csapdákon én sem gondolkoztam... Csak jóóóval többször b@sztam el őket
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3726 levél
Válasz 10.07.09. 21:45 #101
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Creativ3Form, Sucee

Igazatok van mind a játékmenetet és a hosszát illetően (manapság egyre több a rövidebb játék), és szerintem sem lehet egy lapon említeni a SoT-trilógiával. Viszont én próbáltam egy nagyobb távlatból szemlélni, utalva arra, hogy az előző trilógiában is okozatos volt a fejlődés.

Lentebb írták, hogy az előző részen többet kellett gondolkodik a csapdákon, hát, lehetne hogy én vagyok egyedül ezzel, de igazából nekem majd minden egyértelmű volt akkor is.

Tudom, hogy nem minden a látvány, nem is ebből a szem,pontból közelítek meg sem játékot, sem filmet.

Mentségemre szóljon, hogy egy nagy gyerek vagyok, és a harc gyengesége ellenére nekem tetszett. És az utalások a SoT mind hangulatilag, mind helyszínileg, nagyon jók lettek. [A 2008-as rész is, remélem béfejezik. ]

Az emlékezet képessége csak a Dzsinnek Városára volt érvényes, Razia említi, hogy mennyi minden megváltozott azóta, hogy a palotában járt. Így elég fura lett volna, ha ott is használhattuk volna.
3071 levél
Válasz 10.07.09. 18:42 #100
Sucee
Vedd meg a játékot.
Ez a hiba csak a játék tört verziójában jelenik meg.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
1 levél
Válasz 10.07.09. 18:31 #99
ichbinladenn
hogy tudok vissza menni egy régebbi checkpontra ? mert a mostani rossz nem nyilik ki egy kapu amit egy karral nyiottam ki azt már nem lehet innen elérni, magyarul semit se tudok csinálni csak meghalni, ujra kezdeni nem akarom, de végig nyomnám a játékot , szerintetek mit csináljak van vmi ötletetek?
elemér a denevér
3071 levél
Válasz 10.07.09. 15:26 #98
Sucee
Vagy a játék hosszát.
Olyan volt ez, mint valami bemelegítő szakasz, megtanultam jól használni a képességeimet, vártam, hogy jöjjenek az egyre nehezedő ügyességi részek, ahol az összes képességet kombinálni kell a továbbjutáshoz. Na, ebből kaptam egyet a legvégén, a vihar előtt...
(És az emlékezetet pl. nem is kellett használni.)

Nálam is ez a leggyengébb PoP rész, de azt hangsúlyozom, hogy nem a leggyengébb játék.
Jó ez, tetszett, csak PoP-nak kevés.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
31870 levél
Válasz 10.07.09. 14:47 #97
Creativ3Form
Érdekes, hogy nem hoztad fel negatívumként a játékmenetet, ami borzzzzzzzzalmasan könnyű lett. Mediumon is röhögve kitoltam. A korábbi részek easy fokozaton nagyobb kihívást jelentettek, mint ez. Az akciók és a látvány tényleg elsőosztályú, de a harc és a játékmenet nagyon sokat ront az összképen. Nálam konkrétan annyit, hogy számomra ez a leggyengébb PoP, és nem tudom egy szinten említeni az SoT trilógiával. Ha nem lenne az elemekkel való játék, akkor kis túlzással, de seggtörlésre se lenne alkalmas. Nem minden a látvány, főleg ha ez PoP gameról van szó.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3726 levél
Válasz 10.07.09. 14:18 #96
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Remek kis játék lett, a homokviharos finálé és küzdelem tényleg epikus volt.

Meg kell jegyeznem először, hogy szerintem a SoT-WW-TTT egy kerek zárt történet, azzal végződik -a herceg mesél- amivel elkezdődött, szerintem fantasztikus történettel, sőt, még tanulsága is van a mesének. Különben is mindig imádtam Perzsiát, hihi.

A trilógia kezdete olyan mint az Ezeregy Éjszaka meséi, a második rész sötét kezdetének hangulata végig tükröződik az egész alatt mind a történetben, mint a képi világában. A harmadik meg egy grandiózus történet a megváltásról és döntőseink következményeinek elfogadásáról, részben egy keleti történet a felnőtté válásról.

A Herceg megkapja a lány kezét és apja Birodalmát. Ásó, kapa, nagyharang.

Ahogy lent Assassin King megjegyezte, itt is a mesélő a Herceg, én is felfigyeltem, hogy a történet során és a végén olykor múlt időben beszél. Ez szintén megadta a játék hangulatát.

Tetszett, hogy a játék helyszínei olykor emlékeztetők voltak ma SoT egyes helyszíneire.

A Herceg átmenete a SoT-WW karakterének. Érettebb, mint az első részben, de ifjabb, még kevésbé keserűbb, mint az immár harmadik részbeli személye. Itt még ironizál, benne van az ifjonti tűz. Nagyon remélem, hogy a következő két részben -tudtommal ez is trilógiának készül- egyre inkább sötétebbé válik a történet, és megtudjuk, milyen tettek vezettek ahhoz, hogy Dahaka üldözőbe vette.

A WW menüjében extrákként voltak videók, és abban volt egy, ahol a herceg egy nagy csatában vesz részt. Hmmm... Lehet, hogy a hazaútja nem lesz olyan könnyű, mint hitte?

Amit negatívumként fel tudnék hozni az a harcrendszer. Nem mondom, hogy rossz volt, de hiányzott a free fighting system, remek bravúrokat lehetett előhívni vele.
3071 levél
Válasz 10.07.05. 12:03 #95
Sucee
Nem tudom pontosan, hogy melyikre gondolsz, de ebben a játékban egyetlen taktika van: szét kell ütni őket.
Max. az lehet, hogy nem sima csapások kellenek neki, hanem az erősebbek (talán mágikusnak hívja a játék), mert páncél van rajta. Támadás gomb nyomva tartva.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
1 levél
Válasz 10.07.05. 11:25 #94
bogdavid
sziasztok ! segítséget kérnék mikor a salamon sírjánál kell harcolni hogyan kell ki nyirni a szörnyt ??
3071 levél
Válasz 10.07.04. 13:40 #93
Sucee
Hát ilyenről még nem hallottam, sorry.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
7 levél
Válasz 10.07.04. 04:12 #92
zolika9
Sucee! odáig már eljutottam hogy a sötét képernyőből hogyan legyen kép.először le tálcára és vissza.akkor van kép.elindítom a játékot kiválasztom a nehézségi szintet jönnek a tippek és a töltés felirat.és csak várok várok de nem történik semmi.erre van tipped?Köszönöm
752 levél
Válasz 10.07.03. 19:31 #91
Assassin King
Jó ötlet én visszafelé kezdem Two Thrones-ban most kaptam meg a tőrt, azért mégis jobb ezzel felüditeni magam a Forgotten Sands után
WHORE IS BAD, PEACE IS GOOD!!!
752 levél
Válasz 10.07.03. 19:27 #90
Assassin King
Igen,ez meg a másik ha a kisebb korosztálynak szánták akkor miért virit ott az a szép 16+-os a dobozon?Lehet h rosszul gondolom, de sztem több időt forditanak a DRM-re mint a játék minöségére és ezt ök meg mi is megszivjuk,mert a DRM-et azt megint feltörték mi meg kapunk egy közepes minöségű gammát ,ami nem hoz nagy bevételt a kiadónak, szóval inkább hagyják a "feltörhetetlen védelmüket" és koncentráljanak a játékra és akinek nagyon teccik az meg sztem ugyis megveszi
WHORE IS BAD, PEACE IS GOOD!!!
139 levél
Válasz 10.07.03. 18:13 #89
Netsu
Ofkorsz,nem is a homokszörnyekre gondoltam,hanem a katonákra. És az azért kicsit kiábrándító volt,mikor csak úgy a porba hullottak,és még onnan is felszívódtak a sima katonák.
31870 levél
Válasz 10.07.03. 18:10 #88
Creativ3Form
Komolyan nem értem...a homok mióta vérzik?!?! Ugyanis az egész játék során, az első 20 percet leszámítva, végig homok szörnyekkel küzdünk, beléjük pedig minek vér? Sok helyen olvastam a vér hiányát a negatívum részben, de könyörgöm...a homok NEM vérzik.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
139 levél
Válasz 10.07.03. 18:04 #87
Netsu
Persze,nyomhattam volna,de én mindig megszoktam nézni a stáblistát Valahogy anélkül nekem nem teljes egy játék végigjátszása Arra viszont nem számítottam,hogy ilyen hosszúra nyújtják Amúgy jah,tényleg elég könnyűek voltak a csapdák is,gondolkozni sem kell rajtuk,azért ez nem jellemző a PoPra. Nem értem,miért kellett a kihívást teljesen eltávolítani a játékból. Esetleg talán azért,mert a kisebbik korosztálynak is szánták? Mert hogy még vér sincs benne,illetve a logikai feladványok is rém egyszerűek voltak,ami szintén nem a PoPra vall. Én nem tudom mi járt a Ubisoft fejében,mikor úgy döntöttek,hogy még annyi kihívást sem erőszakolnak a játékba,mint a 2008as PoPba. A rövidség: Tényleg ez lenne a "jövő"? Kapunk egy 3 órás single player módot súlyos pénzekért,oszt el vagyunk felejtve? Azért most csalódtam a Ubisoftban. Mindenesetre én várom a folytatást,mert most megint nehéz PoP nélkül Még az is lehet,újra nekiállok az összes résznek időrendi sorrendben
752 levél
Válasz 10.07.03. 14:20 #86
Assassin King
Még azon gondolkoztam, hogy ugye a Two Trones végén elkezdi mesélni a kalandjait Farahnak a Herceg, és Forgotten Sands végét is ien történet szerüen fejezi be, hogy el kell jutnia Babilonba elmondani az apjának hogy mi történt és az ezutáni részeket is mesélni fogja, lehet hogy már a gyerekeinek
WHORE IS BAD, PEACE IS GOOD!!!
752 levél
Válasz 10.07.03. 14:13 #85
Assassin King
Nem,nem csak te vagy ennyire elfogult Éjfél körül megjavult a gép mert egyfolytában ujraindult ,na mindegy és ennek örömére elkeztem jáccani vele és olyan 5:49-kor mikor megláttam a stáblista elsö sorát a felkelö nap elsö sugara leperzselte hátamról a szőrt,mert háttal ülök az ablaknak xDÉn is csak azt tudom mondani mint Netsu: POP feeling megvolt, a csapdákon már már röhögtem h csak átkell sétálnni közöttük,de a final climb-nál azoknál a vizeséseknél a hajamat téptemMég ha nem is a legjobb akkor is POP,ugyhogy megéri kijátszani amugy a stáblistára nyomtál volna egy ESC-et és átugorja XD
WHORE IS BAD, PEACE IS GOOD!!!
139 levél
Válasz 10.07.03. 00:49 #84
Netsu
Nah! Most toltam végig ezt a részt is! Hát mit mondjak. Jó volt,szép volt,kicseszettül rövid volt Továbbá kihívás az semmi nincs benne sajnos. Az ellenfelek rohadtul nem változatosak,van benne kb 10 fajta ellenfél(és ezzel még sokat mondok szerintem!) és ezek ismétlődnek a játék végéig,ami már azért kicsit unalmas egy idő után. Viszont ami megmenti a játékot nálam,az az,hogy a tipikus PoP hangulat végig jelen volt! Viszont nagy kár,hogy a képességeknek én nem sok hasznukat láttam.. a Forgatagot használtam az egész játék során,ez bőven elégnek bizonyult,és akkor már minek használjak mást? Egyszerűen annyi kihívás nincs a harcokban,hogy megérje az összes skillet kihasználni.Ezeken felül én nagyon élveztem a játék minden percét,bár az is lehet,csak én vagyok túl elfogult a PoP szériával kapcsolatban.

Jah,még egy "negatívum",a stáblista minimum 30 percig vonult...
3071 levél
Válasz 10.07.03. 00:15 #83
Sucee
Meg gondolom az is lemaradt, hogy letöltött játékod van...
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
19 levél
Válasz 10.07.02. 23:05 #82
holdati
(nagy terem jeges-vizes rész) ez lemaradt
19 levél
Válasz 10.07.02. 23:03 #81
holdati
hello
van egy magyar verzióm ami szépen futott a 14. pályáig ahol is az ajtó zárva marad, megnéztem az ide illő videókat és úgy is megpróbáltam de sehogy sem akar kinyílni, viszont szépen gyűjtögetem a TP pontokat.
mit lehet ilyenkor tenni? ez egy programhiba?
7 levél
Válasz 10.07.02. 19:24 #80
zolika9
utána néztem, tudja a sm4-et. akkor ez kimarad.Kár
3071 levél
Válasz 10.07.02. 16:51 #79
Sucee
Na, akkor viszont nem tudom, mi lehet a gond. Tudomásom szerint SM 4.1 támogatása van, szóval nem ott lesz a probléma...
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
7 levél
Válasz 10.07.02. 14:07 #78
zolika9
A kártyám ati radeon hd 4670.
3071 levél
Válasz 10.07.02. 09:24 #77
Sucee
Milyen videókártyád van?
Ez akkor szokott előfordulni, ha a kártya nem támogatja a Shader Model 3-at.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
7 levél
Válasz 10.07.02. 07:41 #76
zolika9
Probléma!
Sziasztok az a gondom, hogy elindul a játék de sötét képernyő van és alatta megy a zene.Valakinek tippje? Köszönöm
31870 levél
Válasz 10.06.26. 13:34 #75
Creativ3Form
Érdekes felvetés lehet, hogy ugyan az a kard. Csak kérdés, hogyan jut majd el az idő szigetére...
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3071 levél
Válasz 10.06.26. 12:00 #74
Sucee
Amúgy egy kérdés...
Csak nekem tűnt fel a hasonlóság a TFS-ben megjelenő kard és a WW-ben szereplő Water Sword között?
Lehet, hogy csak véletlen, de gyanús, hogy pont egy olyan dzsinn ereje van benne, aki a vizet őrzi

(Tudom, kinézetre annyira nem stimmel.)
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
31870 levél
Válasz 10.06.20. 00:08 #73
Creativ3Form
Azért a 2008-as PoP-ban nem volt lassú a mozgás, de a lépcsőn csúszásos onnan van ja, sőt, az emlékezet képesség is a 2008-as PoP DLC-éből (Epilouge) lett áthozva. Nem 100%-ban, de ahogy néztem a végigjátszás vidiket (mivel sajna a PC kimaradt a DLC-ből) van a lila fénygömb, ami hatására falak jelennek meg, amit futhatunk illetve ugrálhatunk.
Amúgy ha van kedved, olvasd el a kritikámat a játékról
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1 levél
Válasz 10.06.19. 23:36 #72
dmatte
Sziasztok!
Én amint kijött a játék aznap megvettem, azóta 2x végignyomtam, másodszorra stopperrel.
Röviden és tömören annyit kérdeznék a játék fejlesztőitől: ennyi??
3 és fél óra alatt vittem végig.
1 kimondottan nehéz rész van, amikor sok falkörfűrész közt kell, két oldalt ugrálva feljutni a tetejéig.
De 4. szintű jégcsapással az összes harc kb 40 másodperc alatt abszolválható. Próbáljátok ki!
Sőt, azzal, hogy a főellenségeket könnyítetten lehet megölni (a fele életüket elvesztve fel lehet rájuk mászni és gyomorszájon vágod őket a karddal úgy ahogy a TTT-ben) a harc még rövidebb lesz.
Amit Creativ3Form említettél, a nagyon lassú mozgások, én is megfigyeltem, télleg elég zavaró, de azt kell mondjam, hogy ez a 2008-as PoP-ból maradt meg. Sok mozgás, így pl. a csúszás a "csúszdás lépcsőn" is onnan jön.
Meg még a falon oldalramászás is, valamint az, hogy a falnak frontálisan ugorva tud még följebb futni (jobb egérgomb).
Az is kérdés nekem a játékban, hogy miért nincs Hard fokozat?
A legtöbb körbepörgö vagy forgó pengén simán át lehet jutni szinte gondolkodás nélkül.
Mindenesetre én valami hosszabbra számítottam volna, hiszen a 2008-as is elég hosszú volt, igaz ott meg nem volt 2 befejezés, 1 napig kerestem mind az 1000 varázsgömböt, és akkor is ugyanaz lett a vége.
Összességében én 10-ből kb. 4-et adnék rá max, azt is inkább a grafikára.
Nem tudom csak nekem volt-e ennyire könnyű és gyors, vagy nektek is maradt hiányérzetetek?
31870 levél
Válasz 10.06.14. 17:58 #71
Creativ3Form
Na, akkor egy is élménybeszámoló.

Koncepcióban, ahogy ez a videókból is kiderült, visszatértek a Sands of Time trilógiához, ez pedig hatalmas pozitívum, hiszen bár semmi bajom nem volt a 2008-as PoP-al (sőt) de azért jobb ez a rendszer. Az akadályok, a falon futásos trükközések mind-mind a régi részeket idézi. Ezáltal a hangulat és az atmoszféra remek, de a mozgás...nos...itt jön a negatívum. Nem elég, hogy a herceg mozgása gépies, ahogy felugrik a falra falon futás előtt, de az a szög, amiben elugrik az oszlopról a párkányra...very funny. Plusz az egész mozgása olyan, mintha egy nyugdíjas tata lenne, akiben épphogy van annyi szufla, hogy meg tudja csinálni az adott trükköt, de aztán pihenni fog egy kicsit. A reakció ideje az ugrások előtt/után, plusz a leugrás utáni érkezésénél eszméletlen lassú. Nem tudom lesz e majd a későbbiekben olyan rész, ahol pár másodpercünk van a feladat megoldására, de már most látom, hogy az anyázással fog telni. Viszont ezek azért nem viszik le a játszhatóságot, csak sokkal gyorsabb herceghez voltam szokva a korábbiakban.
Szóval összességében eddig elégedett vagyok, és ha hihetünk a pletykáknak, a Sands of Time és a Warrior Within között eltelt 7 év eseményeit egy újabb trilógia keretein belül ismerjük majd meg. Első epizódnak a The Forgotten Sands eddig tökéletes.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3071 levél
Válasz 10.06.14. 16:26 #70
Sucee
Megnéztem a kihívás módot, és kövezzetek meg, de nagyon megtetszett ez a zúzós harcrendszer.
Mondjuk fel is baszott rendesen, 249 ellenséget sikerült megölnöm a 250-ből, már a második alkalommal.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
31870 levél
Válasz 10.06.14. 15:31 #69
Creativ3Form
Hát remélem nem is lesz több gond, mert nem örülnék neki. A játék ettől még istenkirály, de majd ha jobban belemerülök, jön egy hosszabb élménybeszámoló, a kivégzés után pedig a blogismertető
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 10.06.14. 15:29 #68
balays82
Hoppá, azt hittem, ezek a gondok már megszűntek létezni. Én pl. a Splinter Cell alatt már észre sem vettem a védelmet, annyira nem volt vele probléma.

szerk: Akkor szerencsére csak átmeneti üzemzavar volt. Azért annyira ne legyél lelkes, nem akarok most játékot venni.
31870 levél
Válasz 10.06.14. 15:28 #67
Creativ3Form
Na, már nincs gond. Nem tudom mi lehetett a baj, de 10 percre rá minden problema nélkül elindult. Túl vagyok a tréning pályán, tetszetős nagyon, csak a mozgás túl mű. De az élmény, a falonfutás, az ugrálás áááhhh...a hideg kiráz, annyira jó
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31870 levél
Válasz 10.06.14. 15:02 #66
Creativ3Form
Na kurva fasza, már is felbassza az agyam: "An internet connection is requied to play this game. Faild to connect to the Ubisoft masters servers. Please verify that your internet connection is functional and try again."

Állandó internetkapcsolatom van, hogy basszná szájba a retkes anyját az Ubisoft server!!!!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31870 levél
Válasz 10.06.14. 14:44 #65
Creativ3Form
Azért majd a jobb meccseket (reméljük lesz olyan) nézni fogom, többek közt ezt a Hollando - Dán összecsapást is befejezem, de a kisebb összecsapásokat kihagyom majd. And természetesen még ma jönni fog egy élménybeszámoló, ahogy mondod
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 10.06.14. 14:34 #64
balays82
Játssz csak nyugodtan, én majd nézem helyetted is a vb-t.Gondolom, hamarosan jön az élménybeszámoló is.
31870 levél
Válasz 10.06.14. 14:31 #63
Creativ3Form
Hazaértem a játékkal, megy az install, szóval a VB most kicsit pihen a házam táján.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31870 levél
Válasz 10.06.13. 15:30 #62
Creativ3Form
Elvileg 7 év telik el a Sands of Time és a Warrior Within között, így még lesz ideje megszületni a Dahakanak. Amúgy a Gamestarban azt olvastam, hogy a Dahaka egy Nintendo DS részben jött be a történetbe (Battles of Prince of Persia). Persze ettől még remélem, hogy kapunk olyan köztes részt PC-re is, megszületik a Dahaka.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
551 levél
Válasz 10.06.13. 15:24 #61
Slyder
Pénz, pénz, pénz. Érted? Jó. Nem kell összehasonlítani az eddigi PoP-okkal, szar köze sincs hozzájuk.
3071 levél
Válasz 10.06.13. 08:58 #60
Sucee
Amúgy talán az zavar a legjobban, hogy ezt az egészet a SoT trilógiába erőltették bele.
Elég erős spoiler következik, csak az olvassa el, aki már végigjátszotta, vagy akit nem érdekel, hogy előre tudja a végét

SPOILER
Igazából semmi kapcsolatot nem teremt a SoT és a WW között, egy teljesen különálló történet, még a legvégén sem utal a Herceg arra, hogy indulnia kell a szigetre, mert üldözi őt valami...
Plusz ezt a Malik-dolgot sem tudom, hogy minek kellett beletenni, egyik részben sincs utalás arra, hogy a Hercegnek van testvére, arra meg aztán főleg nincs, hogy el is vesztette, konkrétan megölte...
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
31870 levél
Válasz 10.06.12. 14:26 #59
Creativ3Form
Igaz...1 ropit akartam írni
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31870 levél
Válasz 10.06.12. 14:26 #58
Creativ3Form
A legtöbb helyen felhozzák a rövidséget negatívumként, de ettől még lehetsz penge
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3071 levél
Válasz 10.06.12. 12:29 #57
Sucee
Na, végeztem a játékkal. Nem éri el a trilógia szintjét, de egyáltalán nem rossz.
Viszont vagy én oldottam meg hihetetlen gyorsan az ügyességi és logikai részeket (ami annyira nem valószínű), vagy ez bizony egy nagyon rövid játék...
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
1653 levél
Válasz 10.06.12. 07:51 #56
AstorAnt
Az 1000 ropi az tényleg nem mind1, mert az 1 milla Legalábbis én úgy tudom, hogy 1 ropi az egy ezres
"Everyone who run, is a VC, everyone who stand still, is a well disciplined VC"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.