Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Fallout: New Vegas

Fallout: New Vegas

Fallout: New Vegas
A legutóbbi Fallout: New Vegas cikkek, hírek
591 levél
Válasz 11.09.27. 20:08 #322
nazgul
Én eddig nem is hallottam eddig eről a DLC ről, mi lesz benne?
347 levél
Válasz 11.09.27. 17:34 #321
xpressnokia
a The Lonesome Road-ról ti se tudtok semmit?hogy miért késik?
347 levél
Válasz 11.09.25. 16:40 #320
xpressnokia
591 levél
Válasz 11.09.25. 15:03 #319
nazgul
Na, gratulálok az OWB sikeres végigjátszásához
347 levél
Válasz 11.09.24. 18:34 #318
xpressnokia
arról nem tudtok valamit,hogy miért késik az új DLC?mert nekem a Steam azt írja ki hogy az én régiómban még nem elérhető
347 levél
Válasz 11.09.24. 18:33 #317
xpressnokia
na,kicsit sokáig tartott mert egyből előről kezdtem de sikerült kijátszani az OWB
591 levél
Válasz 11.09.09. 13:08 #316
nazgul
Hát, úgy elhiszem, hogy sokáig tartott, az ellenfelek túl jó erőben vannak
347 levél
Válasz 11.09.08. 21:55 #315
xpressnokia
nem még nem de hamarosan odaérek:-bár elsőre kicsit sokáig tartott mert amint elértem a 15-ös szintet már mentem is
591 levél
Válasz 11.09.08. 19:50 #314
nazgul
Végülis ha már udod, mihez nyúlj erre vagy arra, gyorsabban elérsz ugyanoda, remélem már sikerült azóta
347 levél
Válasz 11.09.07. 21:40 #313
xpressnokia
értem,a régebbi mentést már próbáltam mondjuk nem ennyire régebbit de akkor kipróbálom,kösz
591 levél
Válasz 11.09.07. 20:30 #312
nazgul
Nekem is ugyanez a probléma volt Xpressnokia Ette is miatta az ideg rendesen. Végülis az jött be, hogy egy korábbi mentést töltöttem be, én konkréta azt, hogy megyek beszélni Mobiussal, de szerintem az a lényeg, hogy egy korábbi mentés legyen. Végülis sok próbálkozs után az jött be, hogy frissen gpbekapcsolás után járék indít, korábbi mentés vissza tölt, sok szerencsét
347 levél
Válasz 11.09.07. 15:38 #311
xpressnokia
Sziasztok,egy kis segítség kéne.Amikor az OWB fő küldetésénél miután beszéltem a Think Tank-ban lévő Robotagyakkal és ki kéne sétálni az épületből akkor mindig ugyan az történik:Megnyomom az E-t hogy kimenjen,elkezd tölteni és meghal a játék.Kiírja a hibaüzenetet(asszerint a Fallout:new Vegas EXE. a hibás) és vége.A játék eredeti és a másik két DLC hibátlanul működött.Előre is köszi.
591 levél
Válasz 11.08.28. 20:24 #310
nazgul
Hmmm, szerintem újra fogom én kezdeni ezt , mert bár eszméletlenül felpakoltam lőszerből és stimpakból, ami túlerő itt rád rohan méterenként, az már nem igaz Még több felszereléssel jövök majd ide. Amúgy nagyon jó és hangulatos, méltó az alapjátékhoz, de a nehézség az fent van a csillagos égbe
591 levél
Válasz 11.08.27. 13:51 #309
nazgul
Kösz a tippeket Pb69, azt hiszem belevágok lasan, majd beszámolok a ztapasztalataimról
756 levél
Válasz 11.08.26. 23:35 #308
pb69
Nem muszáj akkor elkezdeni. Akkor vágsz bele, amikor akarsz, feltéve ha van vmi mod fent, ami engedi a játék továbbjátszását a főszál után.
Ilyet találni gyerekjáték, ajánlom a FO-nexust.
591 levél
Válasz 11.08.26. 21:20 #307
nazgul
PB vagy valaki. A játék sajna már nincs fent, de nem sokba tart felrakni, megvannak a full 30 as karakteremel a mentésem. Gondolom ezt a DLC ét is a játk legutólsó fő küldetése előtt kell elkezdeni. Kösz a részletes bemuatatás PB, majd jól felpakolok mindenből mielőtt belekezdenék
756 levél
Válasz 11.08.03. 00:38 #306
pb69
És akkor egy amolyan SPOILERekkel!!! teletűzdelt kis "manual" azoknak akik nem szeretnének maguk kísérletezni, bár hangsúlyozom úgy az igazi!
Pulse Gun nélkül senki ne vágjon bele az OWB-ba! Hiába a sok robotspecifikus új fegyver, egyértelműen ez sebzi a legtöbbet a robotikus ellenfeleken és nagyon sok van belőlük a Big MT területén.
Sose fogadjuk meg a tanácsokat amiket bármilyen formában (NPC, falfirka rádió, terminál, stb..) kapunk!
Azt mondják ne mászkáljunk össze-vissza, csak azt csináljuk amit muszáj. Nem kell betartani, hisz a keményebb ellenfelek úgyis pont azokon a helyeken lesznek ahova a főküldetések szólítanak minket, szóval a céltudatos közlekedéssel nem igazán spórolunk a veszélyekkel, viszont lecsúszhatunk sok háttérinforól, xp-ről és hasznos fejlesztésekről, felszerelésekről.
Felhívják a figyelmet hogy ne menjünk fel a csövekre. De, ha tehetjük mindig ott menjünk! Vegyük észre hogy sok rajtuk az akna és ez nem véletlen. Ez jelenti azt hogy ezek a csövek nem csak a táj élethűbbsége miatt vannak mint sokminden más. A lobotomite-ok többsége és a nightstalkerek nem rendelkeznek távolsági fegyverekkel. Következésképp a csöveken barangolva könnyű prédát jelentenek, csak türelem kell hozzájuk.
Mindig gondosan mérlegeljünk mielőtt közelítenénk egy ellen felé vagy támadnánk! Az esetek 95%-ban ha támadunk akkor az addig fellelt ellenfelek igencsak komoly utánpótlást kapnak. Mindegyikük min. 2-3 fős csoportokban vannak, de az 5-6-7-es felállás se ritka.
Ne alapozzunk közelharcra! Aki ilyen jellegű karakterrel rendelkezik, annak kínszenvedés lesz az egész és elapadnak az egészségügyi készletei. Ha már itt tartunk, ezekből is pakoljunk fel rendesen mielőtt belevágnánk a DLC-be! Szóval az összes ellenfél brutális közelharci képességekkel rendelkezik, többségük viszont veszélytelen távolról. Így is nyugodtak lehetünk afelől hogy bármennyire is kerüljük a közvetlen helyzeteket, lesz belőlük bőven elég.
Mindig rejtőzve közlekedjünk! Az ellenfelek jó részének az érzékelése kiváló. Ha felelőtlenül futkosunk össze-vissza akkor simán ránk rontanak 5-6-an és közelharcba kell keveredni ami általában közel halálos.
A legfontosabb szempont: többet ésszel mint erővel! A rejtőzködés, a közelharc kerülése, a csöveken barangolás rengeteget segíthet. Emellett vegyük fel a "robotszakértő" és az "állatbarát" perkeket és használjuk is ki őket! Ha utóbbi megvan, az egyik legveszedelmesebb csapást el is kerültük, nevezetesen a nightstalkereket. Az előbbivel pedig ha ügyesen lopakodunk, kikapcsolhatjuk a robotokat, elkerülve ezzel szintén egy komoly fenyegetést.
Ez pedig pláne az óriás roboskorpiónál hasznos, sőt szinte kötelező. Ne akarjunk harcolni vele! 3750 HP és veszedelmes fegyverzet. Ha szeretjük a szinte lehetetlen küldetéseket és mindenképp Bear Gryllsként akarjuk legyűrni, akkor menjünk a terminálhoz és uszítsuk rá a lövegtornyokat! Nem fognak sokáig tartani de jó alapot adnak a sikerhez. Lehetőleg a pulzusfegyverrel ürítsünk bele az AP-t, majd menjünk vmelyik zárt helyre és várjuk meg amíg feltöltődik újra és aztán menjünk ki megint elölről kezdeni a műveletet! Eközben viszonylag kevés sebzést szenvedünk el.
A legkifizetődőbb megoldás viszont az óvatosság. Belépve a gyárba, megpillanthatjuk a "lényt" ahogy üzembe helyezik. Ekkor még inaktív, lőjünk el egy stealthboyt, kapcsoljuk ki a PipBoy világítását és legyünk a legészrevehetetlenebbek. Hátulról lopózzunk közel hozzá, kapcsoljuk ki, és mielőtt újraindulna vmilyen közelharci robotspecifikus fegyverrel (az X2-Antenna tökéletes) püföljük szét! Viszonylag hamar végezhetünk vele és 0 lőszer és HP bánja a műveletet.
Sose becsüljük alá az ellenfelet! Az MI, ahogy az alapjátékban is, rendkívül jó. Ha egy ellenfél nincs támadási távolságban akkor elmenekül és általában társakkal tér vissza később. Mindig a távolsági fegyverrel rendelkező ellenfelet támadjuk először! De vigyázzunk, mert a többiek a hulláktól elszedik a lőfegyvereket és azzal támadnak, így ha jó helyen is vagyunk, ezzel számolni kell. Ez okból kifolyólag mindig "fosszuk ki" a legyőzött ellenfeleinket! Ugyanis sokszor ugyanazokon a területeken "termelődnek" és összpontosulnak az ellenfelek, így a visszatéréskor a korábban ott már megöltektől sok erős fegyvert tudnak szerezni. Legyünk türelemmel és ha egyszer kedvező helyre tornáztuk magunkat, akkor ne adjuk fel a pozíciót, várjuk meg amíg visszatérnek a "megsebzett vadak", garantáltan vissza fognak.
Mindig legyünk tettre készek! Sokszor a "semmiből" fognak előtűnni az ellenfelek, nem is kis mennyiségben. Ennek (a készítők elővigyázatlanságán kívül) az az oka hogy néhány nightstalker és roboskorpió a stealthboyhoz hasonló hatású rejtőmezővel rendelkezik.
És végezetül még annyit hogy gyűjtsük a növényeket, clipboardokat, edényeket, bögréket, könyveket, pirítókat, üres üvegeket és ceruzákat mert ha fullra fejlesztettük a rezidenciánkat, akkor ezeknek hasznát fogjuk venni. Főképp a könyveket emelném ki, mert a megfelelő recepteket összegyűjtve gyárthatunk skill könyveket, ezzel könnyedény maxra húzhatunk szinte minden képességet. Ehhez a recepteken kívül csupán a "blank book-okra" van szükségünk, amiket a "személyi könyvnyomdánkkal" készíthetünk a fejlesztések telepítése után.
SPOILER vége!
Remélem hogy van legalább egy olyan gamer akinek segíthettem és nem csak a tárhelyet foglalom itt ezzel a sok rizsával. Na hajrá!
756 levél
Válasz 11.08.02. 23:11 #305
pb69
Na akkor kijátszva az OWB-t le is vonom a végkövetkeztetéseket.
Továbbra is fenntartom hogy ez az eddigi legjobb DLC és a játék szerelmeseinek kihagyhatatlan.
Külön kiemelendő hogy a HH-t kivéve nagyon szépen össze vannak fűzve a kiegészítők, ami a FO3-nál ugyebár még nem így volt. a DM teljesen ködös, elvont és misztikus, az OWB szinte mindent "megvilágosít" és fényt derít a rejtélyekre (mindezt gondosan adagolva), ill. a LR méltó lezárása lesz a "DLC-sagának", ami valószínűleg minden hiányt betölt majd és pótolja a még ismeretlen láncszemeket.
Az előző hozzászólásomban fejtegetett probléma nemhogy nem javult, de még fokozódott is. Azért 2000 HP-s legyet (összehasonlítás végett az "original" példányé 15) elég barokkos túlzás szerepeltetni és a 3500-as óriás robosugorpió is érdekes ötlet, pláne hogy brutális fegyverzetének, szinte áthatolhatatlan páncéljának és kegyetlen szívósságának ellenére a legkönnyebben legyőzhető ellenfelek egyike az egész NV-ban.
(Talán nem lövök le nagy poént azzal hogy mivel egy robotról van szó, egyszerűen ki lehet kapcsolni a megfelelő perkkel, így egyetlen golyóba vagy életpontba se került a legyőzése, csak szét kellett kalapálni a "reset" előtt.)
Az meg ok hogy erős karakterem van és rengeteg játékóra áll mögöttem, de azért mégiscsak túlzásnak gondolom hogy egy magányos roboskorpió megtámadására újabb 7 ront nekem ill. hogy az ellenfelek egyetlen bevitt lövése/ütése harmadolja a HP-m.
Magyarán a készítők erősen átestek a ló túloldalára amikor igazán komoly kihívások elé szerették volna állítani a gamert.
De ezeknek a logikai bukfenceknek és koncepciótlanságoknak ellenére úgy gondolom, sikerült fokozni az alapjáték hangulatát és élvezeti értékét.
Visszagondolva a FO3, annak DLC-i és a NV alapjátékának igencsak elnagyolt és korántsem lebilincselő főszálára és történetvezetésére, a DM-OWB-LR vonal olyat ad hozzá a FO világához ami korábban nem volt jellemző: remekbe szabott, izgalmas és jól felépített cselekményt.
Eddig a szériában mindig a mellékküldetések domináltak, most ezzel új irányba terelték a dolgokat.
Az mondjuk tagadhatatlan hogy a sci-fi-t nem kedvelő játékosoknak ez a vonal nem fog tetszeni, de szerencsére én nem közéjük tartozom.
Szóval összességében az OWB se mentes azoktól a hibáktól és kellemetlenségektől, amik az alapjátékban és az eddigi DLC-kben is megtalálhatók voltak, de egyszerre további várakozásokat keltő (Lonesome Road) és múltat feltáró, megmagyarázó. Ha vki tolta a DM-t akkor semmiképp se hagyja ki ezt. Ha az tetszett neki, akkor azért, ha pedig nem, akkor meg azért.
756 levél
Válasz 11.07.27. 13:04 #304
pb69
Folytatva az itteni és az új DLC-s topikban írtakat:
Nekem az egyetlen komolyabb gondom ezekkel a DLC-kel az ellenfelekben van. Még a HH "giant" példányai jók lettek és jó ötlet volt ezzel indokolni a nagyobb kihívást, de az már érthetetlen volt számomra hogy a szinte fedetlen testű törzsi embereknek miért van több HP-juk mint egy deathclawnak. Ugyanez a gond felmerül a ghost people, nightstalker, cyberdog, lobotomite, "űrruhás csontváz" esetén is. Az alapjátékban egy nightstalker 110-120 életponttal rendelkezik, még a legendás példány is 250-el. Ezzel szemben az OWB-ban 525 az alap és bizonyos esetekben ez 600 felett is lehet. Csak összehasonlításképp egy giant yao guai HP-ja is kb. 500 körül van. Ez azért elég idióta aránytalanságnak tűnik.
A robotok szintén jóval erősebbre sikerültek mint az alapjátékban. Amúgy ez a koncepciótlanság már az alapjátékban is megjelenik. Gondoljunk bele hogy az egyik legerősebb ellenfelek a Légió tagjai, akiknek ókori stílusú, igencsak gyengének kinéző páncéljuk van. Érthetetlen hogy simán túlélnek 4-5 fejlövést erősebb fegyverekkel szemben is, míg mondjuk más, erősebben páncélozott lények simán halnak hamar.
Szóval ezzel a dologgal kapcsolatban lőttek túl sok helyen a célon, ez engem nagyon zavar, de azért ki lehet bírni.
756 levél
Válasz 11.07.24. 12:57 #303
pb69
Na akkor az új DLC-ről néhány szó.
Tegnap láttam neki, úgyhogy még bőven van belőle hátra, de azért haladtam rendesen.
Amit érdemes már az elején leszögezni, minden DLC esetében külön fel is hívták erre figyelmet a készítők: igencsak feltápolt karakterrel célszerű csak belevágni az új kalandokba, mert különben elég hamar apadni kezdhet az orvosi ellátmány.
Valamiféle pulzusfegyver (ami kifejezetten robotok ellen van) nélkül öngyilkos küldetés.
Érdemes előbb a Dead Moneyt kitolni, mert van jó pár utalás és sok mindent megmagyaráznak a rengeteg misztikumból.
Spoiler nélkül annyi elmondható hogy az Old World Blues is inkább azoknak ajánlott akik nyitottak az extrémebb dolgokra. Nem annyira elvont és ködös mint a DM, de a HH teljesen realisztikus világához képest azért mindenképp "különlegesebb".
Rengeteg új fegyver, öltözet és ellenfél került be ismét, bár csodát várni nem érdemes ezektől. Inkább alternatívákat jelentenek a többihez képest, de a DM-s holorfile-höz hasonló hiperfegyverrel még nem találkoztam.
Akinek nem esik nehezére a "taktikázás" az eszetlen lövöldözés helyett, az alighanem jobban fog majd szórakozni. 1-2 nem is túl zseniális ötlettel sok kellemetlenségtől óvhatjuk meg magunkat.
Egyelőre legyen elég ennyi. Az OWB a DM és a HH közt van valahol félúton. Ha valaki nyitott a sci-fire, annak ez lesz a top-DLC, aki kevésbé, annak akár kisebb csalódást is okozhat.
766 levél
Válasz 11.07.20. 10:45 #302
PC Dome
Új hír a játékról
Fallout: New Vegas - új DLC érkezett
Minden platformon elérhető az Old World Blues.
756 levél
Válasz 11.06.14. 22:10 #301
pb69
Nekem is tetszettek csak kilógtak a cselekményből.
Hisz pl. egy Pitt vagy Point Lookout szerintem nem is hangulatban volt más, inkább a környezet (és a tárgyak) volt másmilyen.
A Mothership Zeta már nekem is túlzás volt. Ez az UFO-vonulat a legérdekesebb és legérthetetlenebb része az egész Fallout-világnak. Ha jól tudom már a kezdetektől élt ez a szál de mindig csak a háttérben amolyan kuriózumként volt jelen, soha nem dolgozták ki igazán.
Nem is értem miért kellett ez, hisz nem nagyon passzol a posztapokaliptikus hangulathoz és témához.
A NV féle hozzáállás amúgy nekem szimpatikus. Meg lehet választani hogy érdekel-e ez a fajta, kicsit komolytalan vonulat vagy inkább maradsz a színtiszta és kegyetlen valóságnál.
Amúgy meg a válasz a kérdésedre szerintem az egyszerűség és kezelhetőség. Ha teljesen új terület van akkor csak egy "átjárót" kell betenni az eredeti alapjátékba és meg is van oldva a dolog. Nem nyúlnak bele semmibe és nem is kell variálni.
Megfontoltabban kéne dolgozni már eleve amikor az alapszálat csinálják arra gondolva hogy kiknek/miknek a történetét fogják majd továbbdolgozni.
Elég kevés az ún. essential karakter a játékban így simán ki lehet nyírni majdnem bárkit. Az meg elég hülyén nézne ki ha vki azért nem tudna játszani egy DLC-vel mert megölt vmi másodrangú NPC-t.
Főképp hogy így tul.képp kockázat nélkül ki lehet próbálni egy DLC-t mert nem változtat az alapjátékon semmit.
11699 levél
Válasz 11.06.14. 21:40 #300
.:[Kain]:.
képeket néztem már, meg olvasgattam, hogy mit várhatok. mondjuk a kedvem nem hozták meg hozzá :S

a Fallout 3 kiegjeiből nekem az utolsót (Mothership Zeta) leszámítva mind nagyon tetszett, de mint mondtam, még ettől is jobban tetszett volna, ha a már ismert terepen, ismert szereplők cselekményét viszik, bonyolítják tovább, és nem arra koncentrálnak, hogy hány új, de haszontalan fegyvert, meg tárgyat tudnak beletenni a játékba...
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
756 levél
Válasz 11.06.14. 15:38 #299
pb69
Hát új cuccból itt is lesz bőven.
Amúgy a Honest Hearts még annyira talán nem is lóg ki az alap NV hangulatából. A Dead Money teljesen más vonal volt, valamint a FO3 DLC-i közül is egyedül a Broken Steel passzolt a képbe.
Mondjuk nagy gond azokkal sincs, egy kicsit felvillantanak abból hogy milyen játékot lehetett volna összedobni ha más koncepcióból indulnak ki és hasonlók.
De mondom a HH nem vészes ebből a szempontból. A környezet nagyon hasonló a Mojave-hoz és az élőlények döntő többsége sem lesz ismeretlen (csak sokkal erősebb).
Mondjuk az emberek/települések eléggé más jellegűek de elég hamar bele lehet szokni a hangulatába.
11699 levél
Válasz 11.06.14. 14:43 #298
.:[Kain]:.
jó kis review-t rittyentettél ide, hallod-e?

fel van telepítve nekem az új kieg, de még nem volt kedvem kipróbálni, valahogy nincs kedvem, meg mondjuk időm se.
engem is ez szokott zavarni a DLC-knél, már a Fallout 3-nál is ez volt, hogy egyáltalán nem emlékeztetnek az alapjátékra, túlzottan próbálnak újdonságokat belepakolni, elszakadni az eredetitől (ami nem is lenne baj, de itt az alap játékkal nincsen semmi baj, miért nem lehet azon belül berakni pár új küldetést?) és ettől olyan idegen lesz az egész.
a másik, hogy rengeteg új fegyvert raknak egy olyan játékba, amiben már azelőtt is volt vagy 50 féle, ezt megfejelik még 6-7-el, és már a jó franc se tudja, hogy mikor mit vigyek magammal...
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
756 levél
Válasz 11.06.13. 23:40 #297
pb69
Na eléggé behalt ez a topic, pedig a fejlesztők dolgoznak a DLC-kel rendesen hogy a FO-fanok ne unatkozzanak a nyáron.
Most toltam ki a Honest Hearts-ot. Egész korrekt kieg. volt viszonylag komoly szabadon bejárható területtel.
Jellegében a FO3 Point Lookout DLC-jéhez hasonlít, maradtak az RPG elemek.
A cselekmény (fő- és mellékszálak egyaránt) ugyan elég primitív és rövid volt de a Dead Money kesze-kusza misztikus kavarása után elment egy kis féktelen szórakozásnak.
Ellenben a készítők itt is igen erősen alapoztak arra hogy csak az foglakozik ezekkel a letölthető tartalmakkal aki már a Mojave pusztaságot keresztbe-kasul bejárta és igencsak feltápolt karakterrel rendelkezik. És bizony még így is volt néhány embert próbáló szituáció.
Mondjuk engem leginkább az zavart hogy 1-2 dologban eléggé érződik az hogy ez nem az alapjáték mert van pár igénytelen megoldás.
Elsősorban a semmiből előkerülő ellenfelek garmadája okozhat nagyon kellemetlen perceket. A térkép és a táj tiszta, nyugodtan sétál az ember a szakadó esőben és egyszercsak a semmiből előkerül 2-3 óriás Cazador vagy mögüle ráront néhány törzsi harcos. És az új ellenfelek döntő többsége még a legerősebb fegyverrel se ölhető meg egyhamar ha nem lesből viszünk be kritikus sebzést. Márpedig ha gyanútlanul nekünk rontanak innen-onnan akkor aligha van lehetőségünk lesből támadni.
Amúgy pedig akik a közelharcot vagy kemény közvetlen shotgun-csatákat kedvelik azok nem biztos hogy diadalmenetként fogják megélni a Zion-canyont. Hiszen minden ellenfél komoly közelharci fegyverrel és erős mérgekkel rendelkezik. Egy beszedett ütés vagy döfés már komoly következményekkel járhat. Az egyetlen igazán járható út ha messziről egy jó távcsövessel folyamatosan résen van a gamer.
Viszont a másik igénytelen "bug" az néhány NPC viselkedésében van. Jópárszor előfordult hogy vmilyen élőlény még csak nem is mozgott hanem egy helyben várta hogy kellő közelségbe érjek és csak akkor "kelt életre". Főküldetés során is pl. két ellenséges harcos már látótávon belül volt (számomra) de csak álltak egymás mellett és amikor sokkal közelebb értem akkor ölte meg egyik a másikat. Ezek egyébként előre megírt fejlemények voltak de akkor is legalább már messziről is vmi imitált harc animációt berakhattak volna.
Hát mindenféle spoiler nélkül kb. ennyit a HH-ról. Nemsoká jönnie kell a következő felvonásnak, remélem hogy az eddigieknél rosszabb nem lesz sőt talán még vmivel jobb is lesz.
766 levél
Válasz 11.05.03. 16:48 #296
PC Dome
Új hír a játékról
Fallout: New Vegas - a három új DLC
Májusban, júniusban és júliusban érkezik meg a három nagyobb lélegzetvételű DLC.
48 levél
Válasz 11.04.24. 23:45 #295
Xblades
Na hellosztok, nagy idő után sikerült befejeznem a modomat ami egy új területet ad a játékhoz.
Aki gondolja nézze meg: Area 5N1
766 levél
Válasz 11.04.13. 15:45 #294
PC Dome
Új hír a játékról
Fallout: New Vegas - patch készül
A kiadó a DLC-k érkezése előtt egy olyan frissítésen dolgozik, amely javítja fagyási hibákat és optimalizálja a teljesítményt.
40 levél
Válasz 11.03.05. 09:19 #293
Dj.Salm0n
48 levél
Válasz 11.03.04. 17:45 #292
Xblades
Hello

Itt nézz körül: link
40 levél
Válasz 11.03.03. 19:36 #291
Dj.Salm0n
Hello
1 kérdésem lenne: hogy tudom megszerezni a Veterán Ranger páncélt (ezt a gázmaszkos páncélt ami asszem a bevezetőben is szerepel) kaptam egy kulcsot ami egy titkos NCR-es helyre vezet (utána is néztem jútyúb-on hogy hol találom) itt kéne lenni de ez a hely teljesen üres.
[...]
48 levél
Válasz 11.02.24. 22:34 #290
Xblades
Igen nyilván a legfrissebb steam-et kell felteni, vagy frissiteni.
(ennél most nem tudok többet segiteni mert 3d szoftver problémákkal küzdök, de google -ban keres rá)
19 levél
Válasz 11.02.24. 18:45 #289
Megadeth
Helló, nekem lenne 1 kis problémám a játékkal... most lett véve hozzá új gép, mivel az előző nem bírta vinni, szal elég kevés sofware van rajta fent, talán ez lehet a probléma, szal amikor el akarom indítani akkor 1 " az eljárás belépési pontja (steamremotestorage) nem található a dll-ben (steam_api.dll). nevű error üenetet kapok, esetleg vki tudja h mi lehet a problem? a régi gépen "elindult" csak 1 nagy fekete képernyő utána kidobott, mert ugyebár nem volt meg hozzá a megfelelő hardware, sztem vmi software hiányozhat...

thx előre is a válaszokat
2 levél
Válasz 11.02.06. 19:15 #288
sztank
A mentéseknél írja hogy mióta játszol
870 levél
Válasz 11.02.06. 18:25 #287
cerebrum
Azt hol lehet amúgy megnézni, hogy mennyi ideje játszol?
Lacho calad! Drego morn!
8608 levél
Válasz 11.02.05. 21:05 #286
davkar9
Hát az attól függ. Én a 79. órában léptem be Vegasba és onnan volt még 10 órám a játékban szóval igen, mondhatjuk, hogy a vége. Igaz én úgy mentem oda, hogy minden mást megcsináltam, amit találtam így már csak a főküldetés meg a vegason belüli mellékküldik voltak hátra.
Simple. Eternal. Beige.
870 levél
Válasz 11.02.05. 16:16 #285
cerebrum
A főküldetésben mikor Benny-vel kell konfrontálódni Vegasban az már a végefelé van? Az a rész még mennyi cselekményt/időt foglal kb. magában és mekkora szintlépést jelent? Mert ha az már nagyon a játék vége, akkor még inkább mászkálok a világban és csinálom a mellékküldetéseket, még úgyis hátravan 8 szint a 30-ból.
Lacho calad! Drego morn!
48 levél
Válasz 11.01.31. 20:13 #284
Xblades
"Viszont ott is a T51b páncél ami igazán üt, annak viszont velejárója az, hogy elkötelez a BoS mellett."

Én erre gondoltam, mert van olyan T51b ami nem kötelez el semelyik frakcióhoz.
756 levél
Válasz 11.01.31. 14:59 #283
pb69
Nem tudom mire írtad hogy nem igaz.
Persze, tudom hogy van aki átlát az öltözéken meg hogy nem minden öltözet kötelez el.
48 levél
Válasz 11.01.30. 21:15 #282
Xblades
Nos a nagy frakciók egymással ellenségesek. Szerintem ezért nincs alapból leírás külön. (esetleg egy-két helyen)

"Amúgy a New Vegasban ez az "öltözet határozza meg a megítélésed" dolog elég ambivalens érzésekkel tölt el. Maga az alapkoncepció nem is lenne rossz."
- ez egyáltalán nem igaz valóban vanak olyan öltözékek amitől valamelyik frakció tagjának fognak azonositani, de a tisztek pl átlátnak az álcán ha ellenséges vagy alapból, és a páncélokból is lehet találni ami egyik frakcióhoz sem tartozik ( T51b Power Armor-ból is) csak keresgélni kell.

(Sajnos bugok vannak a játékban, ezt kikerülni nem lehet.)
756 levél
Válasz 11.01.28. 23:34 #281
pb69
Nem tudom, tudna-e vki linkelni esetleg egy olyan oldalt ahol össze van foglalva, hogy melyik frakció melyikkel van ellenséges viszonyban ill. melyikkel van jóban?
Fallout wikia-n szoktam tájékozódni, de ilyet nem nagyon találtam és sokat segítene.
Amúgy a New Vegasban ez az "öltözet határozza meg a megítélésed" dolog elég ambivalens érzésekkel tölt el. Maga az alapkoncepció nem is lenne rossz, de szerintem a legtöbb bug a játékban ehhez kapcsolódik. Illetve nem is tudom eldönteni, hogy azok valóban bugok-e vagy sem.
Ugye kezdjük azzal, hogy az elérhetőbb páncélok közül eddig úgy vettem észre, hogy mindig az az erősebb, ami tartozik valamelyik frakcióhoz.
Jelenleg a BoS tagja vagyok. A nagy elődnek úgy gondoltam kijár ez a megtiszteltetés, ráadásul a túlparton történtek után nem is lennék képes jóízűen lekaszabolni egy "konzervet" se. Viszont ott is a T51b páncél ami igazán üt, annak viszont velejárója az, hogy elkötelez a BoS mellett. A BoS viszont háborúzott és konfliktusban van az NCR-rel, noha én eddig a 3 "nagy" közül velük vagyok csak igazán jóban. A Pip-Boy viszont semlegesnek jelzi velük a viszonyom. Tehát a személyem kedvelt lenne, de a szervópáncél miatt ellenségnek kellene tekinteniük. A térképen viszont semleges van.
Mindezek ellenére a sewerekben csatangolok és ott futottam össze 2 NCR katonával és megtámadtak, a jelzésük is piros volt. Visszatöltöttem az állást mert nem akarok velük rosszban lenni és felvettem egy semleges ruhát és már nem voltak ellenségesek. Viszont a felszínen még nem támadt meg egy NCR-es se a BoS páncél ellenére sem, csak egy ranger valamelyik Hidden Valley bunkerben.
De ami még keményebb hogy a Crimson Caravannál megtámadt egy karavánőr. Arra gondoltam, hogy megint tölthetem újra a mentést mert ők is rosszban vannak a BoS-el, viszont amikor beléptem a kapun senki nem támadt meg. Így nem értem, hogy az az egy őr miért támadt rám.
Szóval elég érdekes így összességében ez a farsangosdi. Valójában sok szempontból ellentmondásos dolgokat tapasztalok. Azt meg pláne nem értem, hogy pl. egy T45d szervópáncél miért nem számít BoS öltözetnek, míg pl. egy T51b meg igen.
11699 levél
Válasz 11.01.25. 18:31 #280
.:[Kain]:.
nekem mindegy, felőlem festményed is lehet róla, hogy hogyan szivatod magad.
viszont különbség van a kihívás és az önmagunk szopatása között, ezt jegyezd meg
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
756 levél
Válasz 11.01.24. 21:29 #279
pb69
Én nem gondolom szájtépésnek, mert ahogy én is leírtam jó taktikával 3-4-es szint környékén is ölhetőek óriás sugorpiók vagy épp halálkarmok is.
Bár ahogy Te is írtad magadról korábban ehhez kell egyfajta mániákusság a jó értelemben. Én addig vagyok nagyon kreatív a taktika terén amíg muszáj. Viszont ha már nem vagyok rákényszerítve annyira dolgokra akkor már inkább a szórakozás játssza a főszerepet.
Amúgy a gyenge karakter az azért valamilyen szinten ferdítés, hisz egy 18-as szint egyáltalán nem gyengeségre utal. Az, hogy Te nem a közelharcra vagy fegyverekre összpontosítasz, hanem a lopakodásra vagy érzékelésre, az egy taktika, egy hozzáállás. Attól még a 18-as karakter az 18-as karakter. Persze ne érts félre, ezzel nem akarok semmit levonni az érdemeidből.
18 levél
Válasz 11.01.24. 21:03 #278
PyroMaster
Na várj, hazaérek feltöltök pár érdekes képet, hogy ne csak a szájtépést lásd az egészből. Nem vagyok kemény, gyenge karakterrel megyek csak ésszel pont ez a lényeg. Persze majd lehet hivatkozni hogy trükköztem a képpel, de a játék tökéletesen végigjátszató úgy ahogy írtam.

A halálkarom mama kemény volt a kicsikkel, de van egy jó hely ahonnan gond nélkül ki lehet lőni őket. De ehhez be kell lopózni a bánya közepére. Ott lesz egy teherautó, a platóról kiáll egy bádog lemez. A toronyba vezető rámpáról le lehet ugrani a platóra. Na onnan nyílt préda az összes, csak győzd lőszerrel. Néha azért ki kell ugrani odacsalni a távoli célokat, de nem nehéz. Elég izgi, ha kicsit elakadsz futás közben véged...

Ja már írtam a fabunkó nem az én stílusom Videó is lesz a komplett halálkarom bánya felszámolásáról. 18-as karival, egyedül

11699 levél
Válasz 11.01.23. 09:39 #277
.:[Kain]:.
hajjajj, menj csak el a DeathClaw-któl hemzsegő bánya felé, ott bizony még társakkal együtt sem érdemes közelebb menni 60-70 méternél (Sniper rulez)
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
756 levél
Válasz 11.01.22. 22:51 #276
pb69
Igen, ez valóban elég komoly bug, hogy ha egy olyan ellenfelet lövök fejbe akin nincs semmi fullface sisak akkor se sebződik igazán.
A becserkészés öröméről én is sokat tudnék mesélni. A FO3-ban a már említett indokok miatt 2 nagyon rövid intervallumot leszámítva társ nélkül mentem és a végére már a hiper-szupererős szervópáncélt a kínai rejtőzködő cuccra cseréltem és amikor csak lehetett vmi robbanószert csempésztem az ellenfelek zsebébe, vagy ha az nem ment, akkor szimplán fejbelőttem. Olyan szinten volt a karakterem, hogy bármi meghalt egyetlen lövésből ha jó helyen találtam el. Na de az a "régi szép idő".
Valóban nem mindig látok be mindent ha az úton megyek, de ha letérek róla akkor rögtön a legkeményebb ellenfelekbe futok bele és ha nem találok egy magasabb sziklát vagy kocsit amire fel tudok ugrani akkor halál van.
A gyógycuccoktat én sem használom. Nagy hibám volt mindig is, hogy szinte csak gyűjtöm őket és egyszerűen sajnálom őket felhasználni. Szinte minden játékban ez előjön nálam. Amennyit csak lehet összegyűjtök belőlük de tényleg csak nagyon necces helyzetben használom őket, amire viszont ritkán kerül sor. Amúgy is egy másik fontos változás a NV-ban, hogy itt rengeteg a fekvőhely és az előddel ellentétben szinte bármelyiken lehet is aludni, nem birtokolja más.
Az egészségre visszatérve FO3-ban saját "betegszoba" révén mindig meg tudtam magam gyógyítani, méregteleníteni, megszabadulni a sugárzástól. Nem tudom ilyen lehetőség lesz-e itt is, majd kiderül, remélem igen. Nagy feeling volt, hogy saját lakásom lehet.
Közelharcot én sem szeretem, de a lőfegyveres keménykedés nem áll tőlem annyira távol, persze csak ha van hozzá elég erős karakterem. Vegasban jelenleg még nincs, bár a követőkkel már ritkán kerülök nagyobb bajba.
11699 levél
Válasz 11.01.22. 21:15 #275
.:[Kain]:.
de jó is neked, hogy ilyen kemény vagy, sőt, lőszert se használj, csak fabunkót mint az ősemberek, aztán meg ásd el magad a legközelebbi temetőben
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
18 levél
Válasz 11.01.22. 20:24 #274
PyroMaster
Hát ezért szép és jó ez a játék, mindenki úgy játszik vele ahogy tetszik neki. A Társakat utálom, az én harcmodorom a lesből támadás, becserkészés. Ha a társam nekitámad az ellenségnek, mikor én el akarok osonni mellette, agygörcsöt kapok...

Inkább megyek egyedül. F3-ban idegesített mikor remegett a kamera ahogy Fawkes futott utánam. Nem tudom hogy ez nálam volt e csak valami bug, de 3 karakterrel is megjártam, hiába mondtam neki hogy maradjon le jobban nem segített, mindanyiszor ez volt.

Cazador ellen sehol nincs menedék, ezért kell időben kiszúrni. Ha az úton mész sokszor nem látod mi van a domb mögött. Nincsenek mindenhol hegyek ez tény, de azért meg lehet találni a jó útvonalakat ahol belátni a környéket.

A karakter fejlődéséről, hogy mikor hogy fejlődik jobban te többet tudhatsz nálam, ugyanis én még egyetlen a fősztorival kapcsolatos küldetést sem csináltam meg, illetve mellékküldetésből is csak véletlenül 1-2db ot. Amíg nem lesz kész a magyarosítás addig nem állok neki. Nem beszélgetek senkivel, nehogy lelőjem a poént valamiről. Hiányos angol tudásom arra elég volna hogy végigjátsszam, de a fele történetet nem érteném meg. Szóval most csak felfedezem a világot. Elég jól sikerült, most 30óra 51percnél van az utolsó mentésem. Szerintem itt abba is hagyom mert lassan olyan helyszínek maradnak amik fontosak valami küldetéshez. Magyarítás után szerintem így is új karaktert készítek, mert most a túlélő képességem 38, szeretném a béka segge alá vinni hogy kicsit izgalmasabb legyen a játék. Így túl ritkán éhezik/ szomjazik meg...

Apropó írtam már hogy semmilyen stimpakot doktor táskát nem használok? Már F3 ban is csak alvással gyógyítottam magam, de NV sokkal izgalmasabb mert az nem müxik. A lebénult végtagokkal és sugármérgezéssel csak dokihoz megyek A karakterem is a lehető legnyomibra lőttem be, kitartás és erő 1 szint LOL Ez biztos jele a Fallout függőségnek, vigyáz mert ragályos! Nyilván a közelharcban nem jeleskedik, ezért nem tudok nyilatkozni róla hogy mennyire könnyű leverni egy ellent mert nem gyakran teszem, már a sáska is komoly ellenfél ha kardal megyek neki. A közelharc és a fegyvertelen harc asszem 8 pontnál áll...


Most dolgozom egy módon, (próbálok rávenni másokat akik értenek is az ilyesmihez) hogy a hunter perket kicsit átdolgozzák, és ne az állatokra hanem az emberekre legyen érvényes, mert szerintem irreális dolog, hogy egy ember fejlövés után visszapofázik. De az nincs ellenemre hogy ha egy mutánsba kell beleereszteni a fél tárat. Igazából ez az egyetlen olyan negatívum ami kifejezetten bántja a csőrőm, a játék bármely más hibájával meg lehet barátkozni, de ez szerintem nagyon idegesítő. Csak lövöm lövöm fejbe és jelzi nekem hogy páncél védi, dehát az istenért a fejét lövöm nem a páncélzatot. Hu ennyit pofázni...
756 levél
Válasz 11.01.22. 19:09 #273
pb69
Köszi a tanácsokat, de szerencsére most már eléggé más a Mojave-pusztaság fekvése. Sikerült sok küldetést csinálnom és így sokat fejlődni.
Úgy érzem azért volt az elején kicsit nehézkes nekem, mert teljesen más a játék felépítése mint a Fallout 3-é.
Ott én úgy éreztem, hogy a küldetéseken kívüli barangolás és egyéni harcok azok, amikkel igazán fejlődni lehet és utána érdemesebb komolyabb küldetésekbe belefogni.
Vegasban ez épp fordítva van. Eleinte minden központi helytől távolabbi harc szinte lehetetlen. Egy települést vagy támaszpontot nem az utakon megközelíteni alapból öngyilkosság. Ez a FO3-ban nem így volt, így pl. bátran indultam a Mojave Outpost felé a sivatagban, de még 3-as karakterrel is egyszerre 2-3 ghoul és sugorpió támadt meg. Mondanom sem kell, hogy esélyem sem volt.
Viszont a közelharc kerüléses taktika nagyon kifizetődő. Nagyon erős karaktereket is le lehet szedni. Bármilyen ghoul vagy sugorpió ellen hatásos bár kicsit macerás mindig le- és felugrálni, hogy közel jöjjenek, aztán gyorsan vissza, hogy ne sebezzenek és amíg el nem mennek tüzelni, de sok XP-t lehet így megszerezni és a karakter nincs veszélyben.
Azt nem értem, miért írod hogy az utakon menni nem szabd, mert ahogy az előbb írtam is, szerintem egyedül és kevésbé fejlett karakterrel csak az lehetséges. Magaslati pontok nincsenek mindenhol vagy cazador ellen pl. hatástalan. Viszont útközelben nem nagyon támadt meg semmi komolyabb.
A másik fontos különbség az előd és a NV közt a követőkkel kapcsolatban van. A Fallout 3-ban nekem csak Fawkes vált be, de vele eleve nagyon a játék végén lehetett csak találkozni. Más követők elég hamar meghaltak, ezt pedig nem akartam így inkább nem vittem őket sehova. Viszont ott még csak azért járt XP ha én szedtem le vmit/vkit. Ezért a fejlődésben nagyon korlátozó volt egy követő, hisz kb. mindent ő lőtt ki, nem lehetett igazán taktikázni mellette és így fejlődni se. Vegasban viszont nem csak hogy hatalmas segítség egy követő, de ha ő lő le bármit akkor is kapunk XP-t. Ráadásul "EDE" rengetegszer került padlóra de harc után mindig magához tér. Boost vagy kicsoda meg nagyon erős. Szinte bármilyen ellenfelet elintéz mielőtt eszmélnék.
Így már összességben nem kell tartani semmitől és a küldetések mellett barangolni is lehet. Igazából ezeket a fontos és sokrétű játékmenetbeli különbségeket kell megérezni és használni és akkor itt se lehet komoly baj.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.