Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Command & Conquer 4: Tiberian Twilight (Előzetes)

Command & Conquer 4: Tiberian Twilight

Command & Conquer 4: Tiberian Twilight
A legutóbbi Command & Conquer 4: Tiberian Twilight cikkek, hírek
423 levél
Válasz 10.02.23. 00:57 #22
amitakartok
Sajnos rossz hírrel szolgálhatok: nem lesz se LAN se dedikált szerver, még a mentéseket is a központi szerveren fogja tárolni (tehát offline skirmishre ne is számítsunk). Szerintem hagyjuk a fenébe, nem éri megvárni és megvenni.
1 levél
Válasz 10.02.21. 16:26 #21
Keny88
azt tudjátok, hogy skirmisht és single playert lehet majd net nélkül is játszani, mert nekem nagyon úgy tünik, hogy már a belépéshez netkapcsolatot fog kérni.
423 levél
Válasz 10.02.17. 17:01 #20
amitakartok
Nekem mondod? Kivittem a SupComot, nagyon is élveztem (kemperek álma, komolyan mondom). Szerintem követendő példa.
482 levél
Válasz 10.02.17. 16:15 #19
Playbahnosh
Ez mondjuk igaz. Ha jobban belegondolok szinte az egyetlen problémám a SupCommal a gigantikus pálya volt, viszont annak is meg volt legalább az értelme. Az tetszett mondjuk, hogy a single player kampányban a küldetések nem úgy követték egymást, hogy másik pályára mentél, hanem először egy kis pályán gyaktál le mindenkit, majd egész egyszerűen kinyílt egy újabb pályarész, a régi épületeid és egységeid mind megvoltak, de mehettél velük tovább gyakni, aztán a pár lépésnyi pályából a végére lett egy 200 km^2-es, az tetszett.

Amúgy igen, ott tényleg hihetetlen sok fajta egység volt, és nem ilyen kő-papír-olló szerűen, ott csak a tech level és a játékos képességei számítottak. Ja, és az experimental szuperegységeket is le lehetett lőni, igaz kellett hozzá egy rakás tech 3-as egység, de meg lehetett csinálni, nem volt kvázi halhatatlan pusztító izé ahogy hallom a CnC4-nél.
31927 levél
Válasz 10.02.17. 05:05 #18
szbszig
Úh, ez a videó...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51801 levél
Válasz 10.02.17. 01:08 #17
Barthezz
"Gyakorlatilag ha jól értem a rendszert, akkor amennyiben a skirmishhel/multival kezdem a játékot akár már az első küldetésben oszthatom a népet a legerősebb egységekkel. Így mi benne az értelem? "

Lesz sztem küldetésenként egy maximális tech-korlát, amin belül lehet majd mozogni a tapasztalati ponttól függően, de afeletti egységek semennyi pont esetén sem érhetőek még el.

A hülyeség és abszurdum persze eleve az, hogy a kampányt csak úgy lehet végigjátszani, ha kötelezően skirmishelsz/multizol közben. Elég szánalmas húzás a játékidő megnövelésére, gondolom amúgy nyúlfarknyi lenne a kampány... Csakhát egyszerűbb ezt a rendszert bevezetni, mintsem hogy változatos és ötletes feladatokat kitalálni.

Nah de várjuk még ki a hivatalos megjelenést, lehet, végül nem is lesz annyira vészes a helyzet, mint most tűnik.
423 levél
Válasz 10.02.16. 18:56 #16
amitakartok
Azért pont a SupComot hoztam fel, mert abban rakatnyi egység van de egyik sem kifejezetten jó vagy rossz mások ellen.
2087 levél
Válasz 10.02.16. 13:44 #15
Shadowguard
Én alapból nem szoktam multizni, csak néhanapján mikor összeül a társaság egy LAN-partira. Ott mondjuk szerettük az előző részt, a mai napig előkerül időnként. Bár ezen a mostani stratégia-felhozatal mellett nem lehet csodálkozni
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
482 levél
Válasz 10.02.16. 13:44 #14
Playbahnosh
Nem, én nem azt mondtam, hogy menjen a SupCom irányába, mert az a másik véglet. Komolyan ki a halál akar akkora ordas nagy pályán játszani (200km^2), amin fél óra mire átér a leggyorsabb egység? Baromság...

Én azt szeretném, ha a CnC 4 az egy CnC játék lenne, rendes épületekkel és egységekkel, és nem egy ilyen arcade baromság. Tudom, hogy a mostani újonc gémerek annyira lámák, hogy nem bírnak megbírkózni már ennyi információval, paranccsal, egységgel, épülettel meg gombbal, le kell nekik butítani a játékot mert hiszti a vége különben, de akkoris. Azok menjenek Halo Warsozni, viszont ne rontsák el a leghíresebb RTS szériát a világon!

Tessék röhögni! Warcraft&Conquer
914 levél
Válasz 10.02.16. 13:36 #13
EnforcerHUN
Ha ez mégis igaz én nem fogok előtte multizni, mert ilyet sose tettem.
Bármilyen játékról legyen szó ha volt hozzá Singleplayer, azt játszottam legelőször és ha tetszett(végigvittem) a játék akkor talán elkezdtem a multit.
Egyébként maga játék "nekem" tetszik.
(Congratulations!!!! You WINNER!!! (10 év letöltendő a Szegedi Csillagbörtönben) XDXDXD)(BF3:EnforcerHUN)(MW3:http://steamcommunity.com/id/Kill_Them_All1)
2087 levél
Válasz 10.02.16. 06:10 #12
Shadowguard
Engem érdekel a skirmish is, de azt mindig szigorúan csak akkor játszottam, ha már végeztem a kampánnyal, vagy legalábbis megvolt az összes elérhető egységtípusom.
Igen, biztos egyszerűbb lenne begyakorolni a különböző egységek specialitásait mielőtt belekezdek a sztoriba, de nekem jó volt, hogy csak fokozatosan ismertem ki mindent. Ráadásul így teljesen tökön szúrják a sztori folyamatosságát is. Gyakorlatilag ha jól értem a rendszert, akkor amennyiben a skirmishhel/multival kezdem a játékot akár már az első küldetésben oszthatom a népet a legerősebb egységekkel. Így mi benne az értelem?
Egyébként úgy látszik ez is olyan jó játék lesz, mint amilyen jó könyv/film egy másik Twilight
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
12084 levél
Válasz 10.02.15. 22:38 #11
Gobiakos
Mi az a kis riff, ami a vidó végén szól? Az milyen zenéből való? CnC 1-es zene?
1989 levél
Válasz 10.02.15. 22:28 #10
georgee
Ha sztori kell arra ott a C&C elso es a Red Alert elso resze. TS meg elment habbal, TW single reszet meg vegig se vittem mar nem tudott lekotni. Ami jo volt azt kar elrontani. Ez a jatek megint csak azoknak fog bejonni akik nem probaltak az elso, masidik reszt, csak a harmadikon nevelkedtek mar. RA3 deja vu egyebkent. Azt mar fel se tettem.

Jo pelda a The Settlers II - 10th Anniversary ami ugyanaz mint a 100 eves eredeti SettlersII csak szep 3D-es grafiakval es nem tudtam fel kelni mellole. Nem azt mondom a C&C4-nek ugyan annak kene lennie mint az elso resznek de az egyre tobb info hallatan es lattan ahogy irtam ugynez ki ez is arra a sorsra fog jutni nalam mint a RA3. Ergo arra se meltatom, hogy fel tegyem.

Gratisz
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
423 levél
Válasz 10.02.15. 22:16 #9
amitakartok
Yup, szerintem is jobban jártak volna egy SupCom-irányba való haladással.
51801 levél
Válasz 10.02.15. 20:30 #8
Barthezz
"Tegyük fel, hogy az egyik küldetésben megakadunk. Ilyenkor elég, ha játszunk néhány játékot, akár a gép ellen, akár élő játékosok ellen, és visszatérhetünk a kérdéses küldetéshez csillogó vadonatúj fegyverek arzenáljával."

Ez egy vicc, s éppen ettől féltem az előzetes hírek felröppenése után. Ezek szerint ma már minden játék csak a multit jelenti, amelyik játékos meg csak a single-t szeretné szépen, komótosan, kevés szabadidejében végigtolni, az dugja fel magának a játékot? Kötelezően multizzon mindenki, ha végig akarja tolni a kampányt? Ezt komolyan gondolták?

(Mielőtt vki betalálna ezzel, a skirmishelés sem érdekel. Változatos, izgalmas küldetésekkel teli, sztori-központú kampányt szeretnék, nem pedig monoton módon céltalan és unalmas skirmish csatákat vívni a gép ellen.)
482 levél
Válasz 10.02.15. 15:00 #7
Playbahnosh
A Tiberium Wars szép siker lett, szerintem is igazán frankó gama, miben is különbözik az előző résztől? Szebb grafika, új egységek, új pályák, egy totál új faj és új történet. Nem volt teljesen átvariált és végletekig lebutított játékmenet, mégis milyen jó kis játék.

Lehet, hogy így is jó gama lesz a CnC 4, de nem szeretném azt végignézni, amint pl a Empire Earth 3 esetében, hogy annyira brutálisan lebutították a korábban szép részletes és kidolgozott stratégiát, hogy megölte az egész sorozatot. Mert kétfelé váltak stratégiák mostanában, az egyik feléhez lassan már csak 3 gomb kell, [É]pítkezés, [T]ámadás és [R]age-quit, a másik oldal meg a Supreme Commander... szal ennyi.
27765 levél
Válasz 10.02.15. 14:23 #6
LordMatteo
Ha csak mindenből kicsit jobbat-szebbet-többet csinálnak, akkor meg a rókabőr lenne a baj (nem személyesen Rád mondom, mindenfelé azt olvasom hogy ezek hülyeségek), szóval...legalább valami változik, pl a grafika is...negatívba.

Az ilyen egyszerűsítések pedig elkerülhetetlenek, egyre több játékkal célozzák meg az e-sport rétegeket, ahol a minél egyszerűbben játszható játékok a kelendőek (lásd CoD, CS, ebbe az irányba halad a BF), szerintem az MMORPG-ket leszámítva a fent említett e-sport két fő kategóriája az FPS és az RTS lesz/lenne, ezért a legtöbb játék ebbe az irányba fog elmenni.

Szerintem nem fog kárára válni ez a pár változtatás a játéknak (multiban biztos nem, főleg a fejlesztők részéről nézve), aztán majd meglátjuk élesben mi lesz.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
482 levél
Válasz 10.02.15. 14:13 #5
Playbahnosh
Ezek nem igazán újítások, inkább egyszerűsítések, lebutítások. Sokkal arcade-esebb lesz így a játék. Ahelyett, hogy egyetlen taktikát kéne választani (jó tudom, lehet váltani játék közben, kétszer is), miért nem lehet azt amit eddig, hogy a folyamatosan változó harctér szerint pillanatok alatt válthatsz defenszívről offenzívre, bekerítős-settenkedősről frontális lerohanásra és vissza...etc, vagy esetenként mindent egyszerre, jó teknős/tekker módjára beépítkezni, felszerelkezni, kitermelni a hadsereget aztán menni gyakni, vagy gerillataktikával sok kis bázist csinálni a térképen mindenfelé, megosztani az ellenfél figyelmét, ésatöbbi, most magyarázzam még?

Az újítások jó dolgok, de nem kéne egy tizenakárhány éve jól megszokott játékmenetet az utolsó részre teljesen felborítani, SZVSZ. Új egységek/épületek, régiek modernizálása, új pályák, új sztori, új grafika, ez mind tök elég lett volna, nem kellett volna egy kompletten új játékot tervezni aztán rárakni a CnC matricát. De hát kinek a paplan...
27765 levél
Válasz 10.02.15. 14:00 #4
LordMatteo
Írd le pls szerinted mi lenne jó ezek helyett az újítások helyett, érdekelne
A kibaszás társas játék, sose feledd.
914 levél
Válasz 10.02.15. 13:06 #3
EnforcerHUN
Én már lassan két hete játszok a C&C4 bétájával és nem tudom hogy fogalmazzak, de amikor pl. a NOD(20-as szintű) emberke support-tal van kiküldi a legnagyobb egységeit(leviathan) akkor szinte lehetetlen győzni mert a társak multiban vagy nem kezdenek vele semmit vagy egyszerűen elkerülik és hiába van az egység limit amint kilövök talán 1-2-öt a crawler-rel leszáll és kijön belőle 1-2 Leviathan...
... tehát ha sikerül kifognom két olyan társat aki legalább 2 pontot megtud tartani akkor biztos a győzelem(és kevés ilyen van).
GDI-al 20-as szintű vagyok és így max ha 5-ször győztem.
-más:
"Meg a játék elején el kell döntened azt az egyetlen taktikát, amivel végig játszani fogsz, mekkora orbitális hülyeség."
Ez nem így van pl. offense-vel vagy veszel 5 titan-t, felrobban a crawler,
kiválasztod a support-ot akkor az elöző egységeid meg maradnak és mehetsz is gyilkolászni
(Congratulations!!!! You WINNER!!! (10 év letöltendő a Szegedi Csillagbörtönben) XDXDXD)(BF3:EnforcerHUN)(MW3:http://steamcommunity.com/id/Kill_Them_All1)
482 levél
Válasz 10.02.15. 12:13 #2
Playbahnosh
"A második jelentős újdonság az, hogy minden Crawler olyan különleges képességekkel rendelkezik, amelyek attól függnek, hogy a játékos éppen milyen harcmodort választott."

Tehát, ha az egyik védekezőt választ, a másik meg támadót, akkor frankó kis állóháború lesz. Ettől féltem, hogy az egységek individuális erősségeiről és gyengeségeiről a CnC is áttér erre a kő-papír-olló szerű baromságra, hogy minden egységnek meg van a nemezise és a prostija, aztán ha a csodatank ellen nincs meg a csodatank-elhárító egységed, akkor cseszheted, és fordítva. Meg a játék elején el kell döntened azt az egyetlen taktikát, amivel végig játszani fogsz, mekkora orbitális hülyeség.

Mindkét esetben az egység megérkezése hatalmas pusztítással jár a környezetében, ezzel megelőzve azt a problémát, hogy az ellenséges csapatok ott ücsörögjenek a felbukkanására várva, és azonnal rommá lőjék, amint megjelenik.

Aha, így aztán a robbanási sugáron kívül szép szabályos kört alkotva fognak felsorakozni az egységek és 3 másodperccel a megérkezés után lövik rommá, nem azonnal. Mindjárt jobb...

Háát, nem tudom mi lesz ebből, de ez már most nem tetszik...
914 levél
Válasz 10.02.15. 11:55 #1
EnforcerHUN
KANE LIVE'S!!!!!
(Congratulations!!!! You WINNER!!! (10 év letöltendő a Szegedi Csillagbörtönben) XDXDXD)(BF3:EnforcerHUN)(MW3:http://steamcommunity.com/id/Kill_Them_All1)
766 levél
Válasz 10.02.15. 11:55
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Command & Conquer 4: Tiberian Twilight (Előzetes)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.