Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Újabb képek a Combat Mission: Normandy-ból (Hírek)

Combat Mission: Battle for Normandy

636 levél
Válasz 10.04.08. 15:24 #18
Herrera
Városi környezettel még a CMBB-t is csúnyán be lehet lassítani, pl. az a pesti scen rengeteg füsttel megizzasztja a jobb gépeket is. Reménykedjünk és a próféta szóljon belőled!
'The owls are not what they seem'
10961 levél
Válasz 10.04.08. 14:56 #17
Lacko
Mondjuk CMSF-ben általában sivatagi a táj. És ott szerintem Csirkének se volt gondja. Viszont egy sűrű városi környezet elkezdte zabálni a procit. Itt meg azért elvileg növényzet meg minden. De én optimista vagyok. Szerintem jó lesz!
636 levél
Válasz 10.04.08. 14:52 #16
Herrera
Az igaz, de nálam remekül fut. Ha ahhoz képest nem ugrik meg jelentősen a vasigény, már megkönnyebbülhetünk - azért a CMSF már 3 éves, szóval esélyes.
'The owls are not what they seem'
16989 levél
Válasz 10.04.08. 14:34 #15
KisCsirkee
Arra esély nincs, hogy ne kelljen erőmű alá. A CMSF is optimalizálás szempontjából egy atomkatasztrófa, semmint játék!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
27770 levél
Válasz 10.04.08. 14:31 #14
LordMatteo
Nem is gondoltam volna

(na jó, csak izé, szóval nem kötekedtem tényleg)
A kibaszás társas játék, sose feledd.
636 levél
Válasz 10.04.08. 14:29 #13
Herrera
Megjelenés, gépigény persze rugalmas - Lackó, már tavaly is jún.6. körülre gondoltad (vagy inkább szeretted volna) a megjelenést.

Szép-szép a graf.fejlesztgetése, rá is fér, csak aztán nehogy erőmű kelljen hozzá.
'The owls are not what they seem'
16989 levél
Válasz 10.04.08. 14:29 #12
KisCsirkee
Jó lenne német gyalogságot is látni (élőket... ) Netán FJ egységeket, vagy SS-eket! /Mindig is bolondultam az SS Dot Camojáért! /
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10961 levél
Válasz 10.04.08. 14:25 #11
Lacko
Kötekedő....
Nyilván hírszövegbe lefordítottam volna.
27770 levél
Válasz 10.04.08. 14:16 #10
LordMatteo
Dino biztos örült volna ennyi angol szövegnek
A kibaszás társas játék, sose feledd.
10961 levél
Válasz 10.04.08. 13:45 #9
Lacko
Bocs, ezeket elfelejtettem beleírni a hírbe, pedig elég fontosak:

1. Soldiers now have equipment based on the type of guy they are and what primary weapon is carried. If a guy is a radioman, he has a radio. If a guy has BAR then he has BAR ammo pouches. Etc.

2. Uniforms graphics are now capable of variation. Notice that some US infantry is wearing the older kahki colored stuff, others are wearing the olive drab stuff. 3D objects on the soldiers, such as backpack configurations, can also be varied from soldier to soldier. #1 and #2 help reduce the "Clone Soldier" problem inherent in all previous CM games.

3. The game now supports customized, purpose built buildings in order to add more flavor for lower density (especially) areas. Barns, farm houses, churches, etc. These are distinctly different from the CM:SF style "building block" type buildings, though those are also available for higher density (especially) areas. Obviously without the Middle East look

4. Although it is probably hard to see in these shots, we have a different way of shading the terrain. This makes it easier to see topographical differences.

5. You can also see the amount of detail and care taken making the vehicles. The Priest shot has shadows turned off to make the details easier to see. And no, the ammo racks don't deplete as shells are fired. The game is actually coded to do this, but we found a problem with that... Fog of War. We don't think you should be able to move your camera over the enemy's Marder III or M-10 so you can count how many rounds are left before deciding what to do Since this is a "fluff" feature we have put it aside for another day.
10961 levél
Válasz 10.04.06. 15:36 #8
Lacko
AndrewTF nagyon eltűnt... Én CMSF-re is vártam volna textúráit, de semmi.
16989 levél
Válasz 10.04.06. 15:15 #7
KisCsirkee
Majd csak lesznek még unit patchek, helmet insigniák, rangjelzések, meg helmet netting...
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
4695 levél
Válasz 10.04.06. 15:01 #6
szedrencs
Túl sterilek a textúrák, meg az emberek kissé TF2-sek, de AndrewTF majd megoldja (remélem)

Szóval várom, na.
10961 levél
Válasz 10.04.06. 14:28 #5
Lacko
Hát igen. Tudom, hogy ez Army és Európa, de a Pacific után meglátva ezeket a képeket összefutott a számban a nyál. Az a házas kép, arról meg a BoB-nak az a Eindhovenes része jutott eszembe (Replacement), amit már CMBO-ban is megcsináltam küldibe.
12857 levél
Válasz 10.04.06. 13:13 #4
konrad
Én is várom már nagyon! Remélem adnak ki valami demót, aztán utána hadd szóljon...
16989 levél
Válasz 10.04.06. 10:21 #3
KisCsirkee
Meglátni és megszeretni...

És minél hamarabb kész is lehetne... Úgy értem: Teljesen látható 12 fős rajok (nem csak 3 emberrel szimbolizálva...) Fuck yeah!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10961 levél
Válasz 10.04.06. 10:14 #2
Lacko
Most nyomtam csak meg a híren a Submit gombot, te meg lecsaptál rá, mint gyöngytyúk a takonyra!

Egy kis unofficial pletyka: nemrég leveleztem egy sráccal, aki teszteli a játékot és szerinte már nagyon kész van.
16989 levél
Válasz 10.04.06. 10:12 #1
KisCsirkee
Eléggé várós!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
766 levél
Válasz 10.04.06. 10:12
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Újabb képek a Combat Mission: Normandy-ból (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.