Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mass Effect 3

Mass Effect 3

Mass Effect 3
A legutóbbi Mass Effect 3 cikkek, hírek
207 levél
Válasz 12.02.29. 13:17 #571
VeteranHUNTurul
Március 5-ig lehet demózni.
140 levél
Válasz 12.02.29. 13:11 #570
ainder
A megjelenés napján lezárják a multi demót?
Tudtok erről valamit?
766 levél
Válasz 12.02.28. 15:43 #569
PC Dome
Új hír a játékról
Mass Effect 3 - mennyibe is fáj majd?
Rövid számolgatást követően leesett az állunk.
10256 levél
Válasz 12.02.27. 15:09 #568
MattMatthew
Fight trailer
Nem nagy durranás, de azért feelinges.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
766 levél
Válasz 12.02.27. 09:23 #567
PC Dome
Új hír a játékról
Mass Effect 3 - a romantikus oldal
Az előző részeknél sokkal hangsúlyosabb lesz az érzelmi szál.
111 levél
Válasz 12.02.26. 12:24 #566
Dunedan
Animációs filmet terveznek idén nyáron.
Néha az, amit nem teszünk meg, többet számít, mint amit megtehetnénk.
4133 levél
Válasz 12.02.25. 11:06 #565
gothmog
Mass Effect: Basic Instinct edition
Endure. In enduring, grow strong.
140 levél
Válasz 12.02.25. 10:33 #564
ainder
davkar még talán kedden néztem multiban a magyar ranglistát és benne voltál a top 10-ben 7. -ként
3728 levél
Válasz 12.02.25. 08:54 #563
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Mé má' Vagyis miért okozna gondot a környezetednek, ha magadat játszod? Nem vagy szörnyű ember, vagy ilyesmi.

Szóval csak rajta, lett légyen MattMatthew Shepard. Kétszeresen is, Lostosan meg Mass Effectesen is.
10256 levél
Válasz 12.02.25. 07:19 #562
MattMatthew

[Azért remélem, hogy nem csak ez a két opció van, mert a karaktereimet nem szoktam magamtól függetlennek érezni, viszont ebből az következne, hogy magamat játszom... nos ez aggodalomra adna okot a környezetemben élőknek.

Egyébként úgy persze jogos, hogy ha az ember az adott világba helyezi magát akkor az adott világ értékrendjéhez illeszti a lelkiismeretét/beállítottságát/ítélőképességét. Ott nyilván csalóka, hogy a saját értékrendjét az ember csak nehezen tudja formálni, inkább mások formálják helyette.]


"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
31903 levél
Válasz 12.02.24. 15:20 #561
Creativ3Form
No offense, de több millió embert igen is izgatnak az efféle "aberrált" dolgok, szóval egyedül maradtál ezzel a véleménnyel. Bár tudjuk, hogy ez téged nem zavar, hiszen ha neked valami nem tetszik, vagy valamiről nem hallottál, nem ismered, akkor az csak szar meg baromság meg felesleges dolog lehet.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31903 levél
Válasz 12.02.24. 15:14 #560
Creativ3Form
Sztem meg egyátalán nem illúzió romboló egy szép arcú Shepard, sőt. Ennyi erővel az összes női karakternek a játékban csúnyának kéne lennie, mivel mindegyikük bad-ass valamilyen szinten. És én alap követelménynek tartom úgymond, hogy egy női Shepard ne csak fizikai, valamint lelki erőben legyen jobb a többieknél, hanem igen is nőiességben is vegye fel velük a versenyt. Bár lehet ezzel egyedül vagyok, de azért érdemes megemlíteni, hogy nem véletlenül csinosították ki az alap női Shepardot. Az első két részben, a bűn ronda jelző illett rá, így meg azért nem kicsit jól néz ki. Szóval itt a harmadik részre azért a bioware is belátta, hogy bizony nem elég a bad-ass woman...szépség is kell hozzá.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
8615 levél
Válasz 12.02.24. 14:33 #559
davkar9
Ezen én is röhögtem de,

SPOILER
ezért még szerintem elküldenek egy páran a picsába. Nem a videó miatt, viszont ott egy krvanagy spoiler az ajánlott videóknál amit szerintem senki sem fog tudni kikerülni... Vigasztaljon a tudat hogy veled együtt engem is, mert ha netalántán volt is valaki aki tud úgy yt videót nézni hogy ne tévedjen oda a szeme az ajánlottakra akkor a postom után most biztos oda fog pislantani.


Én tegnap szaladtam bele és jól bírom az ilyeneket de azért mégis.
Simple. Eternal. Beige.
1556 levél
Válasz 12.02.24. 13:35 #558
Aribeth


Azt azért hozzá kell tenni, hogy Johnny Shepard ugyanolyan mókásan fut.

Itt az én kedvencem, amikor tényleg nem ártana, ha lenne külön animáció férfiaknak és nőknek.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
6480 levél
Válasz 12.02.24. 13:19 #557
GustyX
Nem is férfias...

Én csak férfi karakterrel szeretek játszani, női testbe nem igazán tudom magam annyira beleélni. így jobban elhiszem, hogy én vagyok az univerzum megmentője.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
135 levél
Válasz 12.02.24. 12:17 #556
Leon Shepard
Nyugtassatok meg, hogy a 3. részben nem kizárólag combat nézete lesz a karaktereknek, és szerintetek is csak a demo-ra csinálták így.
135 levél
Válasz 12.02.24. 10:56 #555
Leon Shepard
Az 1. részt női karakterrel játszottam végig, mert jobban tetszett a hangja. Amikor Anderson átadja a hajót, és Shepard mond egy lelkesítő beszédet a kifutás előtt, az a női karakterrel ütős, férfi karakterrel nem igazán. Ezen kívül is egyszerűen jobban élveztem a csajszi hangját.

2. részben nincsenek nagy különbségek a beszédek között, plusz a karakter arca műtött, amíg helyre nem pofozzuk, plusz a karakter mozgása is mintha férfiasodott volna. Ezek miatt eszembe nem jutott csajt választani.

3. részben a demo alapján a csajnak olyan férfias mozgása van, mint Klicskonak, ráadásul harcedzett, tapasztalt katonát kell alakítani, szóval nem lehet egy széparcú valakit kreálgatni, mert illúzióromboló. Fanolás kedvéért esetleg valami harci adeptus jellegű női karaktert csinálok talán, miután végigjátszottam egy férfi mesterlövésszel.

Mesterlövésznél van állatabb kaszt a játékban?
3728 levél
Válasz 12.02.24. 09:38 #554
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Nekem még meg sem fordult a fejemben, addig, amíg ezt az a "nő segg" érvet nem hallottam, hogy előttem bármiféle segget bámulok, hisz ez csak a pixelfigura és játék.

És ahogy gothmog írja, teljesen más egy olyan játék, mint pl. a Sírfosztogató kisasszony vagy az Enklávé, amiben van egy "skin", oszt mész előre, mint amiben döntési lehetőségek is vannak. Pl. a Diablot sosem tekintettem szerepjátéknak, annak idején nem is éltem bele magam, hisz lényegében csak hent.

Magam is nehezen tudok elvonatkoztatni magamtól, így legtöbbször a saját magam döntési módszerei szerint cselekszem, illetve döntök.

Már a DAO-nál is felmerült ez a kérdéskör a topikban, ott végül arra jutottunk, hogy kétféle szerepjátszási módszer van. Az egyik, amikor kitalálsz egy szerepkört, ami tőled független, és ezt játszod el. A másik, hogy te magadat helyezed a világba. Embere válogatja, hogy melyiket választja. (Közhely befigyelt.)

_____________________

MattMatthew, lehetne bad-ass. Ha már seggekről volt szó.
10589 levél
Válasz 12.02.24. 08:26 #553
Dark Archon
Pont annyira aberrált, mint szerelmi szálat szövögetni egy játékban, ami engem pl. totál hidegen vagy. Hogy kivel jöjjek össze, Ashley-vel (akit mondjuk mind a férfi, mind a nő karakteremmel hagytam megdögleni) vagy Mirandával. Esetleg azon agonizáljak, hogy mi van Tali maszkja mögött
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
10256 levél
Válasz 12.02.24. 07:47 #552
MattMatthew
Jogos.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10589 levél
Válasz 12.02.24. 07:45 #551
Dark Archon
Az RPG-k lényege - milyen meglepő - a szerepjátszás, a választás lehetősége. Miért kellene akkor a saját személyiségemet alakítanom? Pont az a pláne benne, hogy megtehetek olyan dolgokat, amiket a valóságban nem. S ha rosszfiúként (vagy nőként) lepuffantok valakit, vagy a döntéseim miatt meghal valamelyik tag, hát nem fogom rosszul érezni magam, mivel nem az én személyiségemet játszom. Random válaszolgatok, ahogy épp tetszik s nem töltöm vissza megnézni, hogy mi lett volna ha. Ez az igazi játékbeli szabadság. S a lényeg a játékon van.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
3077 levél
Válasz 12.02.23. 22:48 #550
Sucee
DAO esetében is jófiú vagy, csak ott a csúnya gonosz darkspawn seggét rúgod szét.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10256 levél
Válasz 12.02.23. 22:30 #549
MattMatthew
Azért itt Shepardnél nincs annyira nagy differencia mint mondjuk a DAO esetében. Itt mindenképp jófiú vagy, megmented a földet, meg mindent a nagy csúnya gonosz nihilsta reaperektől. Ráadásul a leggonoszabb dolog amit tehetsz az az, hogy nézed a szárnyacskás jobkilikket amint tova tűnik miközben adhatnál egy medpacket.
Ráadásul ha nem akarja az ember, hogy béna társalgó legyen a karaktere akkor kb nincs is választási lehetősége, csak klikkeli mindig az alsót. A lényegesek inkább azok a fordulópontok amikor beállítottságfüggetlen döntést kell hozni (Wrex, Ash, Council, Collector Base, Anderson/Udina).

OFF: A Jade Empire-ben volt nagyon jól kitalálva a két ideológia. A Closed Fist annyira brilliáns és logikusra sikeredett, hogy az eszméletlen! Volt néhány mészárolós opció is benne, de főleg a célorientált válaszok voltak amik pár évre és nagyobb csoportra levetítve "kedvezőbb" eredményeket hoztak mint az altruista és minden egyes személyt segíteni akaró lehetőségek.

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
14264 levél
Válasz 12.02.23. 22:22 #548
balays82
Teljes mértékben érthető, amit írsz, nagyjából én is hasonlóan gondolom, nem is szoktam női karaktert indítani. Ugyanakkor megértem, ha ezt nem mindenki veszi annyira véresen komolyan, vagy éppen más elképzelése van a szerepjátszásról.
4133 levél
Válasz 12.02.23. 22:16 #547
gothmog
Nem tudom megválaszolni a dolgot, csak azt próbálom meg leírni, hogy én hogyan látom/érzem magamon.

Amikor a Diablo2-ben készítek Assassint vagy Amazont, vagy éppen az Enclave gonosz kampányrészében a "sötét oldalbéli" kedvenc karakteremmel, a Sorceress-szel játszom, akkor nem zavar, hogy női karaktert irányítok. Mert ebben az esetben a karakterek "eszközök", akikkel legyűröm a pályákon található nehézségeket és ellenfeleket. Nem szerepjátszom, a karakter maga csak egy "skin".

Ugyanakkor egy igazi cRPG-ben mindig próbálom magam beleélni a karakterem szerepébe és amennyire lehet, részesévé válni a világnak. Itt a karakterem maga valamennyire az én "avatárom" abban a világban, az én "virtuális énem", s nálam ekkor már ütközőpont a nem kérdése.

Ezt nem akarom jobban ragozni, mert csak a bepötyögött karakterek számát növelném, futnám a köröket, s közben előrébb/mélyebbre nem jutnék érdemben. De talán érthető valamennyire, hogy mire gondolok.
Endure. In enduring, grow strong.
14264 levél
Válasz 12.02.23. 22:08 #546
balays82
Az egyébként tényleg egy érdekes kérdés, hogy miért természetellenes vagy furcsa férfiként női karaktert generálni egy RPG-ben, miközben azzal semmi probléma sincs, ha valaki mondjuk egy Tomb Raider játékkal játszik, amely sorozat esetében valószínűleg a férfi nem alkotja a rajongótábor jelentős részét. Lehetne ezt azzal magyarázni, hogy utóbbi esetben nem szerepet játszunk, de abból a szempontból nem túl helytálló érvelés, hogy egy RPG esetében sincs túl nagy szerepe a nemiségnek, leszámítva az erre kihegyezett érzelmi szálat, ami az összes játékidő töredékét teszi csak ki, az egyéb döntési helyzetek és választási lehetőségek azonban már teljesen függetlenek attól, hogy férfi vagy női karakterről van szó (pedig jó lenne, ha ezt is meg tudnák oldani, de ettől szerintem még egy kicsit messze vagyunk).

Egyetértek tehát azzal, hogy a főhősre húzott skin ellenében sokkal inkább kifejezi a játékos személyiségét, hogy milyen döntéseket hoz a játék során, feltéve persze, ha nem tudatosan negatív vagy a személyiségével ellentétes szerepet játszik. Ezért vagyok én is mindig áldott jó karakter, de annyira, hogy még akarattal sem nagyon tudok a rossz útra lépni. És egyébként is, le a sith-ekkel, éljenek a jedik!
3077 levél
Válasz 12.02.23. 21:59 #545
Sucee
Én a legutóbbi ME2 végigjátszásban próbáltam "magamat alakítani". Paragon-renegát csíkok szempontjából nem volt jó döntés... Paragonból egy teljes egység, renegátból meg egy kevés hiányzott a teljeshez játék végén.
(A bázissal meg még továbbra sem tudom eldönteni, hogy mit tegyek )
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
1556 levél
Válasz 12.02.23. 21:54 #544
Aribeth
"Így rendszerint "unalmas paladin jófiú" jellegű karaktereket alkotok."

Egyébként én is, és szintén mostanában próbálok keménykedni. Az ilyen dumálós játékok valahogy egyszerűbbé teszik a szerepváltást, egyszerűen élvezet hallgatni, mekkora trollként viselkedik Shepard/Hawke, ha úgy akarom.
A DAO-ban azért az első ártatlan legyilkolásakor nem éreztem magamat kellemesen, de mindenképpen érdekesnek ígérkezik a játékmenet (folyamatban).
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
4133 levél
Válasz 12.02.23. 21:46 #543
gothmog
Én rendszerint "földhözragadt" vagyok, mert ha van választási lehetőségem, tehát nem egy konkrét szerepet, szűken szabott jellemet/utat kényszerítenek rám, akkor valahogy mindig saját magamat alakítom. Legalábbis gondolkodásmódban, cselekedet-mintázatokban. Így rendszerint "unalmas paladin jófiú" jellegű karaktereket alkotok. (Bár mostanában kezdek ráállni a lopakodós, cseles, tolvajos karakterekre, de szintén a becsületesebb fajtából)

Egyetlen játék volt idáig (bár próbáltam ilyen karaktereket megformálni több játékban is, megismerendő az adott játék lehetőségeit), ahol "gonosz karaktert" végig, igazán élvezetes módon tudtam megszemélyesíteni. Az pedig a KotOR2 volt, ahol Kreia-nak, valamint a zseniálisan cinikus (s nem csak egyszerűen bugyután gonoszkodós) válasz- és döntési lehetőségeknek hála nagy élmény volt egy jéghideg, felsőbbrendűen gondolkodó sith karaktert egyengetni.

De azért nem botránkozom meg, ha teszem azt egy hölgy macsó pasi karaktert készít vagy ha valaki vérgőzös pszichopatákat szeret megformálni, amikor csak lehetősége van rá. Sőt, ezek számomra egyenesen kiváló szurkálódási lehetőséget jelentenek a fórumon...
Endure. In enduring, grow strong.
1556 levél
Válasz 12.02.23. 21:28 #542
Aribeth
Sokszor találkoztam már ezzel a női segg érvvel, és korábban általában olyan fórumokon merült fel, ahol azt megelőzően kimondva-kimondatlanul azt taglalták a népek, hogy eléggé természetellenes/furcsa dolog nem a saját nemünkkel játszani. És ilyenkor ellenérvként valaki mindig előhozta a segges dolgot - ami voltaképpen csak annyit jelent az én olvasatomban, hogy az illető esztétikai és/vagy egyéb szempontokból valamilyen különleges karaktert választott, na bumm.

Én előbb tudok azonosulni egy általam irányított-formált, alapvetően kedves férfi karakterrel, mint egy mindenkit letaposó, atomszemét nővel. De mindkét verzió sokat ad a szerepjátékos élményhez, mert mindkét esetben a megszokottól eltérően kell viselkedni.

Egy szó, mint száz, mindenki azzal játszik, akivel, amivel akar, mindenki attól idegenkedik, amitől akar (én meg nem nagyon szerettem a DAO-ban törpökkel játszani, sekélyesség ide vagy oda, a földig érő karok rohadtul idegesítettek, azaz esztétikai oka volt a dolognak), de nem látom, hogy mégis mi a nagy különbség aközött, hogy valaki egy, a sajátjától teljesen eltérő személyiségű karaktert alakít a játék kedvéért (mondjuk a játékos alapvetően jószándékú, az általa irányított személy pedig egy utolsó rohadék), és aközött, hogy más nemet választ. Az előbbire ritkán jönnek a "hé, te a való életben is világuralomra törsz és árva kisgyerekeket szolgálsz fel démonoknak vacsorára?" jellegű poénok, az utóbbiak pedig állandó (rendszerint azért baráti) élcelődés tárgyai.

***

Gothmog:
Mivel attól tartok, hogy a fórumszabályzatba ütközne, ha avatárt készítenék a nagyjelenetből, asszem, ezt megúsztad.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
14264 levél
Válasz 12.02.23. 21:03 #541
balays82
Én úgy vagyok ezzel, hogy ha női segget akarok bámulni, még mindig a számítógépes játék, ami utoljára eszembe jut. Inkább sétálok egy kicsit a városban, bár általában nem célirányosan ezzel a szándékkal.
Másrészt pedig, én egy férfi Shepard esetén sem a seggét bámulom 30-40 órán át, szerencsére elég érdekes esemény történik a játékban, ami leköti a figyelmemet. Na de nem vagyunk egyformák.
4133 levél
Válasz 12.02.23. 21:01 #540
gothmog
Na jó, talán néhány screenshotot megér majd a két szerelmes hústorony.

Gothmog disapproves

Úgyhogy csak spoileresen, hogy ne legyen majd muszáj véletlenül sem megnéznem őket, jó?
Endure. In enduring, grow strong.
1556 levél
Válasz 12.02.23. 20:49 #539
Aribeth
"legtöbb esetben köze sincs a szövegnek ahhoz a mondathoz amire rákattintok"

Az, hogy sokszor köze nincs hozzá, valóban nagy probléma. Viszont ezt leszámítva én élvezem a meglepetés erejét, ami együtt jár ezzel a rendszerrel. Hogy még több kedvem van újra és újra végigmenni az adott jeleneten, mert nem tudom, milyen beszólást fog produkálni a karakter. (Persze az egész hótt egyszerű, van paragon, renegát, semleges és/vagy nyomozós válasz, kiemelt esetekben nagyon paragon és nagyon renegát, az addig elért pontok függvényében). Mint a Dragon Age 2-ben: diplomatikus Hawke, poéngyáros Hawke, köcsög Hawke.)

***

Dark Archon:
"Sokkal érdekesebb nővel lenni, meg inkább bámulom annak a seggét 30-40 órán át"

Ez az érv mindig is nagyon tetszett.

***

Gothmog:
"hogy potenciális, leendő transzvesztiták első kósza szárnypróbálgatásait van alkalmam figyelemmel kísérni"

Fú, el ne felejtsem majd egy év múlva belinkelni a férfi Shepardömet. Bár azt nem garantálom, hogy élni fogok a harmadik rész kínálta meleg lehetőségekkel. Bár... Ugye jól sejtem, hogy többek között James "Freddie Prince Jr." Vega fogja ezt a funkciót betölteni? Na jó, talán néhány screenshotot megér majd a két szerelmes hústorony.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
4133 levél
Válasz 12.02.23. 20:20 #538
gothmog
Hát igen, az utóbbi egy-két napban, amikor ránéztem erre a fórumra, mindig az jutott eszembe, hogy potenciális, leendő transzvesztiták első kósza szárnypróbálgatásait van alkalmam figyelemmel kísérni...
Endure. In enduring, grow strong.
10256 levél
Válasz 12.02.23. 20:16 #537
MattMatthew
Ja, bár lehet, hogy vannak akiknek nincsenek ilyen aberrált dolgaik.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
15993 levél
Válasz 12.02.23. 19:19 #536
ufodani
Fegyók.

Collector's Edition.

Pöti akció csomag.

Multi + az osztályok.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
10589 levél
Válasz 12.02.23. 17:33 #535
Dark Archon
Nőként is csaphatod nőnek a szelet Nem tudsz elrugaszkodni a valóságtól és csak játszani Sokkal érdekesebb nővel lenni, meg inkább bámulom annak a seggét 30-40 órán át
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
10256 levél
Válasz 12.02.23. 13:31 #534
MattMatthew
Az újfajta BioWare játékokban (gondolok itt a DAII-re, ME 1-3-ra) engem ez a főszereplő szinkornizálása dolog nagyon kilökött a világból, és tényleg, inkább mint mozit élem meg. Az a kisebbik baj, hogy a szinkornszínész nem feltétlenül úgy hangsúlyoz ahogy én azt szeretném, de inkább az a problémám, hogy a legtöbb esetben köze sincs a szövegnek ahhoz a mondathoz amire rákattintok. Így kevésbé érzem azt, hogy irányítom a karaktert.
(DA2-ben többek közt ezért is indítottam női karaktert: Kate Hawke)

-----

@JIB
Írtad, hogy mindig paragonnal játszottál. Téged nem zavart, hogy Mark Meer hangsúlyozása és úgy unbolock a hangja teljes mértékben badass/renegade stílusú?
Jó, én leginkább az erősebb válaszokra kattintottam, de az investigate menüpontok alatt lévő, elméletileg semleges kérdéseket is elég nyersen mondta. Illetve a románcnál fogtam néha a fejemet, hogy hogy lehet így nővel beszélni (But Shepard pulled it off).

Nem indítványozzuk a BioWare-nél, hogy ne renegade legyen a megnevezés, hanem badass?
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
31903 levél
Válasz 12.02.23. 13:13 #533
Creativ3Form
Érdekes, mert én pont az "én mit tennék" eszme miatt nem tudok soha nővel elkezdeni egy ilyen játékot, és mindig csak a kíváncsiság kedvéért próbálom ki végül. Plusz lentebb le is írtam, hogy az ME játékok esetében eddig még egy olyan női arcot se tudtam összerakni, amibe beleszerettem volna, ugyan is ha már női Shepard, akkor érezzek is iránta valamit. Itt a 3. részben már máshogy van, összeraktam egy jóféle női Shepardot, le is írtam a karakterkódját.
De amúgy én minden ilyennél férfi karaktert indítok, plusz a férfi létemre, egy férfi karakternek csapom a szelet szál is kicsit furán hat nálam. Úgy már nem az igazi számomra a szerelmi szál.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31903 levél
Válasz 12.02.23. 13:09 #532
Creativ3Form
A demonál azért nem lehet minden grafikai beállítást felrakni maxra, és ne feledjük, hogy míg a full grafos futtatáshoz a 2. résznek elég volt egy 8600 GT (asszem) addig itt már 9800 kell hozzá. De persze ezt leszámítva, tökéletes gépigénye van, a bioware mindig is jó volt ebben.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2745 levél
Válasz 12.02.23. 11:53 #531
cygary
Női Shepard téma: Nem csak a csajoknak imponál, szerintem így is több férfi játszik Femsheppel mint nő bármilyen nemmel együttvéve. Alapvetően a legtöbb RPG-ben is nőt indítok, pszichológiai elemzésbe belemehetnénk, de két egyszerű oka van.

Egyrészt nem szeretek szöszölni a karakterek arcával, a csúszkákat sosem tudtam irányítani. Az alap férfi beállítások pedig számomra abszolút rondák szinte minden játékban. Nőknél a haj variálásával sokkal könnyebb dolgom van.

Másrészt semmilyen pluszt nem ad számomra hogyha férfi karaktert indítok, hiszen nem az ,,én mit tennék'' módon élem bele magam a játékba. Külső szemlélő vagyok, aki alakítja a történet menetét, és nyilván a főszereplőm döntései is tükrözik az egyéni értékrendem. De akkor is mozizok, és mozizás közben sokkal különlegesebb egy nő története, mint egy férfié (kevésbé sablonos a hős szituáció). No meg Jennifer Hale szinkronhangja tökéletes Paragonnak
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
135 levél
Válasz 12.02.23. 11:39 #530
Leon Shepard
Amúgy gépigényre szerintem kb. ugyanaz, mint a második rész. Féltem, hogy szaggatni fog, 3-4 éves gépem van, és nem is az akkori csúcs videokártyával, még a Witcher 1. része is beszaggatott picit, mikor a városi negyedbe kerültem, szóval aggódtam, de semmi gond.
135 levél
Válasz 12.02.23. 11:34 #529
Leon Shepard
Játszottam a demóval, tetszene, csak az ijeszt meg, hogy állandóan combat nézetben tartja magát a karakter, előre szegezett fegyverrel.. Remélem nem baszták el az idáig jól bevált harc van-combat nézet, béke van-nyugis nézet stílusát. Nagyon remélem, hogy ez csak a demohoz készült, kiforratlan verzió, hogy megmutassák a kis koptereknek, hogy milyen jó lövöldözni benne.
2129 levél
Válasz 12.02.22. 23:25 #528
Balanses
Hollywood, Amerika...kétséget kizáróan az überhőst! Legalábbis a mozifilm esetében.
3728 levél
Válasz 12.02.22. 23:20 #527
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Szerintem nem kéne sorozat sem.

A játékban mindenki másképp dönt, mást ment meg (pl. az első részben Wrex is meghalhat, öcsémnek odaveszett, nekem életben maradt.). Vagyis mindenkinek megvan a saját, egyedi ME-története.

Szóval felesleges, ahogy a legtöbb játékból-film adaptáció.

Pl. én végig paragon vagyok, nem is nagyon vinne rá a lélek, hogy kőkemény renegát legyek. Ha megformálnák filmben, vajon melyiket választanák? Az überhőst vagy a keménycsákót?

Ez is kérdés, például. Szóval jobb lenne, ha egyik sem lenne.

31903 levél
Válasz 12.02.22. 22:27 #526
Creativ3Form
Na látod, egy több évados sorozatot én is eltudnék képzelni. Az még működhetne is, nem kéne attól félni, hogy esetleg kihagynak, átírnak valamit. De sajnos, hogy te is mondtad, a játék népszerűségére mennek rá.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 12.02.22. 22:24 #525
balays82
Az valóban egy borzalom volt, ha nem tudom, hogy mi a film címe, szerintem ki sem találtam volna, hogy a PoP alapján készült.
A Mass Effect esetében sokkal inkább el tudnék képzelni valami nagy költségvetésű, több évados sorozatot (olyan HBO módra), ahol lenne idő és lehetőség az egész univerzum és a háttértörténet kifejtésére. Mivel erre semmi esély nincs, nem vagyok túl bizakodó, szerintem csak a játék népszerűségének pénzre váltása lesz a cél ebben az esetben is. Kíváncsi vagyok, hogy a harmadik rész megjelenése után mennyire indulnak be a munkálatok a film körül.
31903 levél
Válasz 12.02.22. 22:13 #524
Creativ3Form
Főleg, hogy tuti átírják, leegyszerűsítik a történetet, hogy azok is jól átláthassák, akik nem ismerik vagy nem játszottak a játékkal. Személy szerint én se örülnék egy mozifilmnek. A Prince of Persia film is gyenge lett, nem akarom, hogy még egy nagy kedvencemhez csináljanak egy középkategóriás filmet.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 12.02.22. 22:08 #523
balays82
Annál azért egy kicsit többet. A jogokat a Legendary Pictures szerezte meg, elvileg készül a forgatókönyv és Shepard parancsnok lesz a film főhőse is. Az IMDb-n is van adatlapja, bár kétlem, hogy az idei évben lesz belőle valami, ahogyan ott fel van tüntetve.
Szigorúan magánvélemény, de én azt sem bánnám, ha soha nem készülne el, a három játék önmagában is egy kerek egészet alkot, nem hiszem, hogy egy 1,5-2 órás film túl sokat hozzá tud tenni ehhez a kidolgozott világhoz.
486 levél
Válasz 12.02.22. 21:59 #522
gonosz
Azon kívül hogy nincsen semmit.
In the grim darkness of the far future there is only war.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.