Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mass Effect 3

Mass Effect 3

Mass Effect 3
A legutóbbi Mass Effect 3 cikkek, hírek
31909 levél
Válasz 12.02.16. 00:03 #371
Creativ3Form
Gyerekek, hogy én mit olvastam...karaktergenerálással kapcsolatos. Szóval, ha csinálunk egy saját karaktert, akkor az kap egy azonosító kódot. Ezt az azonosító kódot a csapat menünél tudod megnézni. Egy elég hosszú számsor. Na már most, ha ezt beütöd a 3. rész demojának karaktergenerálásánál a [i]Code[/b] részhez, akkor egy az egybe bedobja a második részben kreált karakteredet. Most kipróbáltam, és működik.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
10258 levél
Válasz 12.02.15. 23:06 #370
MattMatthew
Garrus hordott sisakot, legalábbis CS-en biztosan. A krogan is, bár neki nem volt teljes űrruhája, a válla kilógott. Miranda maszkocskája tényleg röhej. Jack meg amúgyis no comment.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10258 levél
Válasz 12.02.15. 23:02 #369
MattMatthew
Hát, ha nem is kifejezetten szerepjáték elem lett volna, de tényleg érdekesebb lett volna taktikai szempontból.

Az első résszel peedig teljesen egyetértek, illetve ahogy nézem az elős rész b részével. ME-ben részben azért hagytam abba pár pálya után a játékot, mert röhejesnek találtam, hogy a nem harcos kasztú karakter cipeli az összes létező csúzlit.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1556 levél
Válasz 12.02.15. 22:59 #368
Aribeth
(Egyébként itt van a csaj. Kicsit Barbi baba, de istenem, van ilyen, majd a hármasban bekopaszodunk.

Az egész női karakteresdi ott sántít egy kicsit, hogy vannak kiváló női katonák, harcosok, de ahhoz kivételes képességek kellenek, hogy parancsnokként is komolyan vehető legyen. Egyébként a szinkron erre nagyon szépen rásegít, és szerencsére még véletlenül sem lehet elmenni egy nyafogós irányba.)

***

T0ng: ezek nekem se tetszettek annyira, úgy általában az egész fegyverzet eltolódott a harcos kaszt irányába.

A másik, amit furcsállottam a második részben, az volt, hogy a csapattársak soha nem húztak magukra teljes sisakot. Na már most, egy minden fűtés nélküli, félig az űrbe nyúló helyszínen kétlem, hogy nyerő ötlet lenne mindössze egy kecses kis légzőmaszkot húzni az orrunkra és a szánkra. Jack félmeztelenségéről nem is beszélve. Oké, mindez apróság, de mégis furcsán hat egy-egy halál komoly küldetés során.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1432 levél
Válasz 12.02.15. 22:30 #367
-T0ng-
Talán nekem a Mass Effect sorozatban talán csak két dolog bökte a szemem. Az egyik az, volt hogy a kettőbe nem került bele egy olyan páncél lehetőség, mint amilyen a light páncél volt az első részben. Az valahogy a biotikus karakterekhez jobban illett.
A másik pedig a tény, hogy minden kasztnak minden fegyvert vinnie kellett magával, még akkor is, ha arra éppen képessége nem volt hogy használja.

Például, ha rá lettünk volna rendesen szorítva, hogy egy-egy küldetésre olyan csapattársat vigyünk, aki meghatározott fegyvereket tud használni, máris egy fokkal több szerepjáték elem lett volna benne.
1087 levél
Válasz 12.02.15. 22:28 #366
richy25
That Awesome moment, when you realize that Mass Effect 3 is released on your birthday
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
31909 levél
Válasz 12.02.15. 22:16 #365
Creativ3Form
Igen. Talán kettő olyan van, ami használható, az összes debil szem. A karaktergeneráló progi pl. a Dragon Age II-ben sokkal jobb, mint ami itt van, vagy ami az ME2-ben is volt. Kevesebbett kellett pöcsölnöm egy-egy karakter megalkotásánál, mint itt, az ME játékoknál.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1432 levél
Válasz 12.02.15. 22:14 #364
-T0ng-
Hát őszintén megmondom, nekem eddig egyetlen egy saját magam által gyártott férfi Shepard parancsnokom van, amivel végig is vittem az előző két részt.

Anno ez volt az első, amivel elkezdtem és türelmesen játszogattam meg vártam, amíg be nem szereztem minden DLC-t. Most nemrég kezdtem el egy újat, amivel még az első rész elején járok, de az már nem ugyanaz az érzés.

Női karakterrel úgy vagyok, hogy az isten nem bírni. Férfiként nem tudok azonosulni egy női karakterrel.
3081 levél
Válasz 12.02.15. 22:08 #363
Sucee
Alapban nekem is így szokott lenni, viszont Shepard nálam Shepard. Többször próbáltam már én is saját karaktert csinálni, de soha nem volt az igazi.
(Amúgy csak nekem tűnt fel, hogy az összes szemforma teljesen idétlen és használhatatlan, egyet leszámítva? )
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
31909 levél
Válasz 12.02.15. 21:55 #362
Creativ3Form
AMúgy én is így vagyok vele, hogy ha van egy játékban saját karakter formálására lehetőség, nincs azaz isten, hogy az alap, fejlesztők által létrehozott arccal kezdjek neki. Nem érezném teljesen magamnak. Annó az első rész esetében amúgy négyszer kezdtem elölről a gamet, mert nem voltam megelégedve a végeredménnyel. De azóta 3 férfi Shepardot is megalkottam. Nőt viszont, ahogy lentebb írtam, valahogy nem tudtam. De most a 3. rész demojában meg igen, szóval nekem is lesz majd egy női Shepardom.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1556 levél
Válasz 12.02.15. 21:41 #361
Aribeth
Ez a jó hozzáállás. Én az összes ilyen sims-utánzat játékban orrba-szájba alkotom az új karaktereket, de a Mass Effectben túlságosan is hozzánőttem a legelső végigjátszás során alkotott nőszemélyhez, és valahányszor megpróbáltam újat alkotni, végül már az Eden Prime-on töröltem azzal, hogy "látom, hogy beszél, de ez a hang máshoz tartozik". Úgyhogy inkább ugyanazzal a pofázmánnyal indítottam paragon/renegát, ilyen-olyan kasztos karaktereket.

De tervbe van véve a legvégére (értsd: amikor már az összes ME3 DLC lefutott) egy férfi Shepard is. Egy kíméletlen, beszólogatós helyi vagány csávó lesz erős biotikus képességekkel. Már alig várom.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
31909 levél
Válasz 12.02.15. 21:19 #360
Creativ3Form
Én lazán újraalkottam a saját karaktereim arcát. Nem volt probléma. De persze érthető, hogy a saját lelki békéd miatt, inkább nem fekszel rá a demora.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1556 levél
Válasz 12.02.15. 21:16 #359
Aribeth
Egyetértek. Ez az egész Reaper-biznisz Shepard hatáskörébe tartozik, rosszul is lennék, ha az egész eddigi küzdelmet elsilányítanák egy MMO kedvéért.
Az persze más, ha a játékban beindítanak egy új szálat, amire ráépülhetnek az esetleges folytatások. Meg egyébként is egy nagy, csicsás szemétdomb az egész galaxis, ötmillió konfliktussal, hát ki tudja, hogy mikor durran el még egy faj agya, vagy mikor épül fel egy újabb Cerberus. Vagy ahogy Liara mondta: ha akarna, tíz perc alatt elindíthatna egy háborút.

A demóba épp csak beleszagoltam, szerencsére a gépemen jól fut, a youtube-os überHD videókat végignézve pedig megállapítottam, hogy a látvány és a zene ismételten csodálatosak, a jó öreg hangulatról és történetszövésről nem is beszélve. Nagyon nem akartam belemerülni a képességfába és a harcba, mert akkor a fejezet végén ott verem majd a fejem a falba, hogy mikorleszmármárciuskilenc. Inkább várok.
Meg szeretném a saját karakteremet importálni a korábbi játékokból. Hiányzik a jól megszokott arc.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
31909 levél
Válasz 12.02.15. 21:13 #358
Creativ3Form
Jó kérdés...benne van a pakliban.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
10258 levél
Válasz 12.02.15. 21:10 #357
MattMatthew
Lehet, hogy bénáztam és melléjük ütöttem?
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10258 levél
Válasz 12.02.15. 21:09 #356
MattMatthew
Illene lezárni szerintem is, de sajnos valószínűleg nem az írói hanem az anyagi megfontolások fognak dönteni.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
31909 levél
Válasz 12.02.15. 21:07 #355
Creativ3Form
A sima nem is nagy cucc, de a pengéssel nekem nem volt bajom. A sima, egyszerű katonák ellen nekem elég volt egy csapás, a komolyabbaknak már nem. Bár én főleg akkor használtam, amikor már csak fél életvonaluk volt, vagy amikor közel volt hozzám az ellen, nekem meg már tárat kellett volna cserélnem, és ez volt a gyorsabb megoldás.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
10258 levél
Válasz 12.02.15. 21:05 #354
MattMatthew
Pusztakezes támadásokat nagyon gyengének éreztem, pedig azt is fejlesztettem és azért azt vártam volna, hogy 1-2 pengés ütés elég.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1773 levél
Válasz 12.02.15. 21:01 #353
warcat
Soldierrel meg infiltratorral játszottam végig a demot, a katona nem tetszett,de az infi most is nagyon jó, multi részében fel is húztam 20-as szintre.Álca+ shotgun és hullanak mint a legyek
31909 levél
Válasz 12.02.15. 20:59 #352
Creativ3Form
Nem vagy. Örülnék egy esetleges folytatásnak (csak ne MMO legyen, azt még valahogy lenyelem, hogy a Kotor 3 egy MMO formájában érkezik, de a Mass Effectnél már valahogy nem csúszna le, ha a folytatások ilyen formában érkeznének), de Shepard, és ezzel a Reaperek valamint a Föld sorsa szál legyen lezárva, elvarrva. A következő hős, vagy hősök meg kapjanak majd más sztorit.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31909 levél
Válasz 12.02.15. 20:57 #351
Creativ3Form
Kitolva negyedjére is, ezúttal női, Sentinel Shepardal. Érdekes, hogy se az első, se a második részben nem tudtam egy normális női karaktert összerakni, egy olyat, amibe beleszerettem, és szívesen irtottam volna vele az ellent, ellenben itt, a demoban, lazán.
Nos, bár Vanguard fanként vágtam neki annó a 2. résznek, de aztán kipróbálta, a Seninelt, és "beleszerettem." És ez a 3. részre sem változott. A Vanguardnak önvédelem tekintetében még mindig vannak hiányosságai, míg a Sentinel a tech-páncéllal ezt a részt kipipálja, így kihívás tekintetében a Vanguard alkalmasabb kaszt, mivel egy kimaxolt tech-páncél, legalább is a 2. rész esetében, nagyon kemény védelmet nyújtott. Azonban a Vanguardnál a biotikus pajzs csak addig védett, amíg nem nyúltál más biotikus képességhez. Ahogy alkalmaztál valamit, már inaktiválódott, de amíg aktív volt, addig se védett túl sokat. Itt, a 3. rész esetében ezt nem tudtam kitapasztalni, mivel más képességekre raktam fejlesztést. Mondjuk nem is nagyon kerestem a biotikus pajzsot.
Ami viszont tetszik a Vanguardnál, azaz új képesség, aminek a nevét sajna nem tudom, de úgy kell elképzelni, hogy Shepard felugrik a levegőbe, és a leérkezésnél egy bődületes erejű biotikus csapást ver a földre, ami hatására a környezetében állok picit elveszítik az egyensúlyukat.
A Technél extra képesség a biotikus gránát. Nagyobb az ereje, mint a sima gránátnak, és a robbanásnál biotikus energiát szabadít fel. Sajna ennek se ugrik be a neve, de majd kiírom.

Más kasztot nem próbáltam ki, mivel ezzel a kettővel van meg a 8 végigjátszásom a 2. rész-ből. 3 Sentinel és 5 Vanguard. Viszont aki kitolta mondjuk sima katona kaszttal, vagy mással, az írhatna, hogy miket tud, milyen vele játszani stb.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2129 levél
Válasz 12.02.15. 20:55 #350
Balanses
Hát ezzel lehet, hogy egyedül vagyok, de én kurvára nem örül neki, ha nem fejeznék be normálisan a sztorit. Így vagy úgy, de legyen vége. Elég potenciál van az univerzumban a Reaperök nélkül is.
2129 levél
Válasz 12.02.15. 20:55 #349
Balanses
Hát ezzel lehet, hogy egyedül vagyok, de én kurvára nem örül neki, ha nem fejeznék be normálisan a sztorit. Így vagy úgy, de legyen vége. Elég potenciál van az univerzumban a Reaper-ök nélkül is.
1773 levél
Válasz 12.02.15. 20:45 #348
warcat
Mivel folytatni fogják a történetet Shepard nélkül szerintem nem lesz végleges győzelem,kellenek a reaperek az MMO változathoz
3081 levél
Válasz 12.02.15. 20:27 #347
Sucee
Amúgy egy rakás ugyanolyan reaper jött, 2 vége alapján elvileg a kiirtott fajokból mindig csinálnak reapert. Vicces lenne, ha esetleg legyőznénk valahogy ezeket a tintahalakat, aztán jönne a következő adag
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10258 levél
Válasz 12.02.15. 20:03 #346
MattMatthew
Kipróbáltam a demot, de sajna notebookomon eléggé szaggat. Remélem optimalizálgatják még, meg bekerül pár butítási lehetőség.

Valahogy attól félek, hogy a zárás nem lesz túl reális. Első körben a Reaperek 0-ra legyalulták a földet, úgy, hogy már csak az ablakból látták meg, hogy jönnek. Kétlem, hogy az eddig látott fajok segítségével és unierzumhűen le lehetne győzni őket...

...vagy amiben még reménykedem, hogy lesz valami jó kis csavar.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1087 levél
Válasz 12.02.15. 19:06 #345
richy25
Csak én vagyok olyan mazo, hogy rögtön Insane nehézségen játszottam?
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
3729 levél
Válasz 12.02.15. 18:44 #344
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Ilyen nekem is volt, de ilyenkor effel gyepáltam, amit értem, aztán vagy bejött, vagy nem.

Az ME.hu már elkezdte szervezni a csapatot a fordításhoz, ők csinálták a DLC-ket is.
3081 levél
Válasz 12.02.15. 18:42 #343
Sucee
Engem inkább az idegesített, hogy a vetődés ugyanazzal a gombbal megy, mint amivel fedezékbe is megyünk. Többször is előfordult, hogy a tűzvonalba gurultam, miközben épp az ellenkezőjét próbáltam elérni...
Tudom, részben az én hibám, de ME2 után nehéz megszokni.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3729 levél
Válasz 12.02.15. 18:38 #342
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Csak be lettek vezetve a "vérpistike" ("Én ugyan nem beszélgetek!) és a "bénavagyokaharchoz" játékmódok, de szerencsére megmaradt a klasszikus vonal is.

Jó volt ez a demo, és látom, nemcsak nekem tűnt nehézkesnek a futkározás, néztem is, mi lelte Shepardot, tán megkergült?

Természetesen Vanguard kaszttal.
2129 levél
Válasz 12.02.15. 17:47 #341
Balanses
Sprintelés közben Shepard olyan, mintha előtte épp seggbekúrták volna!
31909 levél
Válasz 12.02.15. 17:22 #340
Creativ3Form
IOgen, az alap tempója Shepardnak lassult, azaz nem fut, kocog olyan gyorsan, de ez szokható. Engem pl. jobban zavart az, hogy sprintelni a végtelenségig lehet, és nem fárad ki egy idő után. Ahogy tette az az első két részben.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
140 levél
Válasz 12.02.15. 16:46 #339
ainder
BF3 nincs meg már azt hittem nálam van valami gebasz.

Nagyon jó lett a játék ,mindennel egyetértek amit lentebb leirtatok,csak egyvalami böki a csőrömet.Mintha a játékbeli mozgás kicsit lomha,lassu lenne az előző részekhez képest.Egy kicsit frusztráló a dolog.
1773 levél
Válasz 12.02.15. 15:17 #338
warcat
A multi is nagyon jó,egyszerü de élvezetes,ha nincs meg a BF3,péntektől elérhető,próbáljátok ki.
15994 levél
Válasz 12.02.15. 15:00 #337
ufodani
Nem ragozom, erre vártam
Azé a végén az a kisboss tarthatta volna tovább magát
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
766 levél
Válasz 12.02.15. 09:14 #336
PC Dome
Új hír a játékról
Mass Effect 3 - előrendeléshez Battlefield 3 jár
Remek ajánlattal állt elő az Electronic Arts!
3081 levél
Válasz 12.02.14. 22:22 #335
Sucee
Meg Battlefield 3. Anélkül csak feb17-től lehet multizni.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
2745 levél
Válasz 12.02.14. 22:16 #334
cygary
Origin fiók. Nem tiltotta le véletlen Windows tűzfallad a Mass Effect 3 exét? Csak tipp, hátha?
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
140 levél
Válasz 12.02.14. 22:14 #333
ainder
Nekem valamiért a multi nem elérhető mi kell a multis mókához?
31909 levél
Válasz 12.02.14. 21:26 #332
Creativ3Form
Én igen, írtam lentebb.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31909 levél
Válasz 12.02.14. 21:25 #331
Creativ3Form
Az is megmaradt. Ahoz csak simán kell nyomni az F-et, nem a ráfekvős módszerrel
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 12.02.14. 21:20 #330
balays82
Ja igen, az új fejlődési rendszer a második rész faék egyszerűsége után kellemes meglepetés volt.
2745 levél
Válasz 12.02.14. 21:15 #329
cygary
Ha egyszer nyomsz F-et akkor puskatus, ha hosszan nyomod akkor speckó támadás. Elvileg minden kasztnál egy kicsit más az animáció, bár ezt nem tudom igazolni.

A coop első ránézésre marha jó, bár még kicsit kaotikus volt számunka, voice chat mellett is. De kellően nehéz, pörgős, látványos, és taktikát is igényel(t volna ) A képességfánál amúgy leesett az állam, minden kasztnak külön van fejlesztése, jó pár lehetőséggel és variációval, extrával. Várjuk a márciust mint a messiást.
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
14264 levél
Válasz 12.02.14. 21:12 #328
balays82
A demó éppen azt hozta, amit vártunk tőle, a szokásos magas BioWare színvonaltat. Lehet, hogy a grafika 2012-ben már nem tartozik az élvonalba, de különösebb gond nincs vele, az arcok pedig tényleg nagyon részletesek (Ashley dögösebb, mint valaha). A gépigény is rendben van. Nekem mondjuk Shepard animációja annyira nem tetszik, úgy tűnik, mintha a földön csúszna, valahogy nem az igazi. A játékmenet alapvetően nem sokat változott, de a bevezetett finomítások jól működnek, szépen fel is soroltad őket.
Ez a demó még tovább fokozta a várakozásokat, de nyilván ez is volt a célja.
10258 levél
Válasz 12.02.14. 21:09 #327
MattMatthew
Puskatusban reménykedem. Mintha egyik készítői videóban úgy csapkodott volna.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
31909 levél
Válasz 12.02.14. 21:04 #326
Creativ3Form
Apró kis kiegészítés...elkezdtem most Vanguard kaszttal, és kiderült, hogy a közelharci kis extra, amit az F hosszan nyomásával lehet előhozni, bizony kasztra, kaszthoz szabott megjelenéssel bír. Azaz az első sorban tech képességeket alkalmazó kasztoknál jön elő az a tech-penge, amit említettem, és amit a trailerekben is láttunk míg, a biotikus képességeket élvező kasztoknál egy nagy erejű, úgynevezett biotikus csapás aktiválódik ilyenkor. Hatalmas piros pont érte a BioWarenak!
A sima, katona kasztról nem tudok nyilatkozni, de valszeg ott is a tech-penge lesz a megoldás.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31909 levél
Válasz 12.02.14. 20:39 #325
Creativ3Form
Kitolva...huh...hát ezt még jó párszor ki fogom tolni. Most első nekifutásra a kedvenc kasztommal, azaz az Őrszemmel (Sentinel) vittem ki, de a másik nagy kedvencemet, a Vanguardot is ki fogom próbálni.
Ahogy Kanduhrka is mondta, elég rövidke, de az élmény az fantasztikus! Sok mindent kicsiszoltak benne. A mozgás animáció valamint az arcmimika a három rész alatt most lett a legélethűbb, és a textúrák is szebbek. Nincsenek a távolban, csak homályosan látható dolgok, minden tűéles! Mondjuk sok mindent nem lehetett beállítani a grafika terén, szóval biztos lehet majd még fokozni a látványt, de már így is büntet. És mindamellett hogy szép, jól és stabilan fut. Egy másodpercnyi akadást nem észleltem.
A képességek használata is javult, a biotikus képességek pl. gyorsabban érnek célt, meg amúgy is azt vettem észre, hogy szinte mindenre gyorsabban reagál Shepard. Újratöltés, technikai képességek aktiválása stb. Mozgásilag is belevittek pár újdonságot, az egyik ilyen a vetődés oldalra, hátra, előre. Ez nekem már a 2. részben is hiányzott, de végre pótolták ezt a hiányosságot. Ami még külön tetszett, hogy egy nagyobb fedezéket végre nem olyan körülményes átugrani. Azaz nem az van, hogy fedezékbe mész, majd gyorsan megnyomod egymás után a spacet, és akkor átugorja. Nem. Itt nem megy fedezékbe Shepard, hanem ha gyorsan megnyomod a spacet egymás után kétszer, azonnal átugorja. És akkor itt említést érdemel még a közelharc, ugyan is erre is bevittek egy új funkciót, amit a trailerekben is látni lehetett. Ha hosszan nyomjuk az F-et, akkor egy penge szerűséggel gyalulja le Shepard a közelébe férkőző ellent.
Zárásként dicséret illeti még a hangokat. Robbanásszerűen szól minden, a lövések, a háttérben folyó csata, szóval csukott ajtóknál és full hangerőn lesz érdemes majd tolni a játékot.
És megnyugtathatok mindenkit, a soundtrackal se lesz baj. A főcímet megelőző számtól engem pl. kirázott a hideg, és karomon, hátamon felállt a szőr.

Elégedett vagyok, nem is kicsit. Kár előre kijelenteni dolgokat, és nagy szavakat használni, de bizony torony magas esélyese az Év Játéka díjnak.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
766 levél
Válasz 12.02.14. 20:02 #324
PC Dome
Új hír a játékról
Mass Effect 3 - megérkezett a demo
Az Xbox 360-as verzió után PC-re is megjelent a próbaverzió.
9326 levél
Válasz 12.02.14. 19:57 #323
Kanduhrka
Hát szép volt, fasza volt, csak kurva rövid Összesen talán 15 perc. A grafika kb a 2. rész szintje, bár mintha jóval élesebbek lennének a textúrák, és egy-két effekt is jobban néz ki - meg mintha gyorsabban reagálna a játék a parancsainkra, és a lenyomott billentyűkre.
A harcrendszer nem változott, szerencsére.
Viszont van végre gránát!
horrorgeeks.blogspot.com
2129 levél
Válasz 12.02.14. 19:35 #322
Balanses
Majd véleményeket mondjatok!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.