Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mass Effect 3

Mass Effect 3

Mass Effect 3
A legutóbbi Mass Effect 3 cikkek, hírek
18831 levél
Válasz 11.06.07. 07:50 #171
Peace
Számból vetted ki.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3076 levél
Válasz 11.06.06. 23:12 #170
Sucee
Jó, kész, ez szét fog büntetni mindent.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
766 levél
Válasz 11.06.06. 23:04 #169
PC Dome
Új hír a játékról
Mass Effect 3 - újabb bemutatók
A Microsoft után az EA is monitorra tűzte a Mass Effect harmadik részét.
8615 levél
Válasz 11.06.06. 22:10 #168
davkar9
Hát ahhoz hajnalig fent kell maradnod. SWToR kicsit csalódás volt de ettől a ME3 bemutatótól simán libabőrös lettem.
Simple. Eternal. Beige.
3076 levél
Válasz 11.06.06. 21:47 #167
Sucee
A kommentem óta többször visszapörgettem már a dolgot, kb ez is elég volt ahhoz, hogy újra kedvet kapjak az első két részhez
Na már csak a Revelations-ről kell lássak valamit, és máris elégedetten fekszem le aludni.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8615 levél
Válasz 11.06.06. 21:45 #166
davkar9
Az EA Mass Effect 3-mal nyitott. Nincs hangirányítós buzulás, csak tömény akció és bitangjó trailer.

Egy pusztító bázist kellett kiiktatni. Ez abból állt, hogy egy rakétasilót kellett lézerrel megjelölni EDI/Normanida számára. Belepottyantott egy rakétát csak ott egy életnagyságú Pusztító csücsült már. Illetve ez egy „apróság” volt, egy böszmenagy lépegetőt képzeljetek el, az AT-AT sírva elszaladna a látványtól. Zavarba ejtő körülmény hogy Cerberus katonákkal kellett megütközni útközben. Illusive Man netán összejátszik velük? Ezért akarta megtartani az ember-pusztítót? Megtudjuk 2012. március 6.-án!

+ társak közül Liarát és Garrust vitte magával Shepard és feltűnt Légió is, szóval úgy tűnik a gethek segítségére számíthatunk (már ha úgy döntöttünk). Nagyon várós!
Simple. Eternal. Beige.
3727 levél
Válasz 11.06.06. 21:39 #165
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Láttuk, csak Nekem Mordin halott, kíváncsi leszek, kit tesznek a helyére. Ennek ellenére fantasztikus lesz.
3076 levél
Válasz 11.06.06. 21:37 #164
Sucee
Huh, nemtom láttátok-e, de ez odabaszós volt.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
766 levél
Válasz 11.06.06. 19:51 #163
PC Dome
Új hír a játékról
Mass Effect 3 bemutató
Bemutatták a Mass Effect 3 Kinect támogatását; trailer.
3076 levél
Válasz 11.06.06. 19:08 #162
Sucee
Amúgy mindenhol ez a hangvezérlés meg kinect cucc megy, engem személy szerint hidegen hagy, és irritál is, hogy kb. ezt akarják bemutatni, mint a legjobb dolgot a játékok történelmében
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8615 levél
Válasz 11.06.06. 19:02 #161
davkar9
Ms konferencián mutattak egy kis gameplayt. Pár perc volt az egész, túl sok minden nem is történt. Mondjuk majdnem láttunk egy krogan nőstényt (jól elsötétítették), volt egy-két közelharci támadás meg egy Cerberus exoskeleton. Utóbbi kérdés hogy lesz e a jóknak is, méretre akkora mint a heavy mech, gondolom védelemre is. A bemutató lényeg a kinectes hangvezérlés volt, "beszélgetni" tudunk majd az NPC-kel illetve a társakat is utasíthatjuk.
Simple. Eternal. Beige.
766 levél
Válasz 11.06.06. 16:57 #160
PC Dome
Új hír a játékról
Ma este a Mass Effect 3 is bemutatkozik
A kora este kezdődő Microsoft konferencián feltűnik a Mass Effect harmadik része is.
10536 levél
Válasz 11.06.04. 09:10 #159
TcG|Rommel|Hun
Köszi, legalább nem a kettő agyatlan vonalát folytatják, ez megnyugtató.
3076 levél
Válasz 11.06.03. 20:46 #158
Sucee
Azt ígérték, hogy részletesen fejleszthető fegyvereket kapunk, de nem úgy, mint az első részben. Hát, majd meglátjuk.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
2129 levél
Válasz 11.06.02. 23:56 #157
Balanses
Off: Az embernemes mellett a törpnemes az egyik leghangulatosabb előtörténet.
3727 levél
Válasz 11.06.02. 22:14 #156
Juraviel.Ihuan.Bedvin
De k@rva becsületes és nemes vagyok törpeként is, erre is törekszem. Nem zsörtölődöm. A törpékről ez a kép ilyen Bruenor-Kova utánérzés, ami átment a filmes Gimlire is.

[Egyébként rossz érzésem van belülről, ha gonosz karaktert kellene játszanom, nem tudok vele azonosulni, még ha a bunkó mondatokon nevetek is.]

OFF OFF
10536 levél
Válasz 11.06.02. 22:12 #155
TcG|Rommel|Hun
A gránátok visszahozatala jó ötlet. Lehet, hogy már volt róla szó, csak én maradtam le valahol: a 3-ban visszatérnek majd az 1 ötszázfajta fegyver/upgrade/páncél/kiegészítő vonulatához, vagy a 2 borzalmas "A gépkarabély", "A páncél", "A puska" stílusú ötéves hülyegyerekeknek való módszere lesz?
4133 levél
Válasz 11.06.02. 22:10 #154
gothmog
Huhh, egy harmadik - jövőbeni - végigjátszásra majd magam is törp nemessel készülök! Alapból eszembe nem jutna egyetlen játékban sem törpe karaktert választani "avatárként", NPC-ként jó fejek, de magamat nem igazán tudnám elképzelni egy vaskos, tömzsi kis zsörtölődő szakállcsomóként, de a DAO-ban olyan hangulatos az egész törpe "életérzés" (állandó küzdelem a darkspawnok ellen, a paragonok tisztelete stb.) és olyan egyedi az egész társadalmi rendszerük, hogy muszáj lesz egy törpét is végigpesztrálnom a játékon

Na, az offot ezennel én is befejeztem.
Endure. In enduring, grow strong.
3076 levél
Válasz 11.06.02. 21:41 #153
Sucee
Amúgy ha jól választjuk ki a mondatainkat beszélgetésekkor, utána minimális mínusszal meg lehet mondani Zevrannak, hogy mi a helyzet
De a DA offot én itt be is fejeztem.

Más: IGN-es ME3 demo teszt. Bár csak a harcrendszerről van szó, érdekesnek tűnik.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3727 levél
Válasz 11.06.02. 21:08 #152
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Engem az első végigjátszásnál azért árult el -ember nemes-, mert leállítottam, de nagyon gyorsan és lement az amúgy is alacsony rátája. Meg is halt egy Wynne-Morrigan indította tűz-jég-villám-földrengés extrakombóban, megnyesni nem tudtak.

Törp nemesnél mivel az elején két nőt ágyba lehetett vinni, Zevrannal közölve, hogy nagyon sok nővel voltam, de férfival nem, elfogadta besértődés nélkül a nemet.

Aztán végre jókat kacaghattam az élcelődéseken.
4133 levél
Válasz 11.06.02. 20:20 #151
gothmog
Addig örüljünk, míg nem lesz kötelező a buzulás, csak opciós lehetőség. Így megtehettem, hogy a DAO-ban Zevrant az első kacsingatós-melegedni vágyós beszólása után úgy küldtem el a csapatból véglegesen, hogy örülhetett, hogy életben maradt egyáltalán. Míg a közelmúltbeli, második végigjátszásom során a csapatba sem került be. Ezúttal nem kegyelmeztem neki...
Bár megmondom őszintén, biztosan egy maradi hülye f*sz vagyok, de nekem bizony opciós lehetőségként sem hiányoztak ezek a "melegedősdik"...

Aribeth: azért én a Diablo játékoknál is próbáltam magam beleélni a dologba. Mondjuk a jóságos paladin szent kötelességét teljesítve a gonosz nyomába indul, vagy a hataloméhes nekromanta izé... hatalom után sóvárogva indul a dolgok nyomába. És azért a varázsló és amazon macánál meg voltam lőve, hogy mi legyen? Főleg, hogy 1.09-ben a bowazon volt a kedvenc karaktertípusom.
Planescape Tormentre pedig tessék gyúrni, és idővel majd belekezdeni! És olyan szomorú románclehetőségre felkészülni, amihez képest az NWN-es Aribeth fűzögetés napfény és tengerpart feelinget árasztott

Bár azt a játékot nem elég egyszer végigjátszani, hogy felfogja az ember a mélységeit. De bemásolok egy rövid kis mesét belőle hangulati érzékeltetőnek (az egyik npc mondja el a főhősnek bizonyos helyen és esetben), amit akkor fogsz megérteni, ha majd végigjátszottad egyszer:

An elderly man was sitting alone on a dark path, right? He wasn't certain of which direction to go, and he'd forgotten both he was traveling to and who he was. He'd sat down for a moment to rest his weary legs, and suddenly looked up to see an elderly woman before him. She grinned toothlessly and with a crackle, spoke: "Now your third wish. What will it be?"

"Third wish?" The man was baffled. "How can it be the third wish if I haven't had a first and second wish?"

"You've had two wishes already", the hag said, "but your second wish was for me to return everything to the way it was before you had made your first wish. That's why you remember nothing; because everything is the way it was before you made any wishes." She crackled at the poor berk. "So, it is that you have one wish left."

"All right", said the man, "I don't believe this, but there's no harm in wishing. I wish to know who I am."

"Funny", said the old woman as she granted his wish and disappeared forever. "That was your first wish."

Endure. In enduring, grow strong.
1556 levél
Válasz 11.06.02. 19:48 #150
Aribeth
Milyen virágot adhatsz Talinak amitől nem omlik össze az idegrendszere, hogyan bókolj Jacknek, megbántod e a Miranda érzéseit egy szoknyával?



Férfi oldalról románcot utoljára a BG-ben és a Neverwinterben próbáltam (már ha annak lehet nevezni a bús beszélgetéseket a szerencsétlen névadómmal), de tervbe van véve egy city elf a Dragon Age-ben, aki majd elkapja Morrigant, mert tényleg fantasztikus az a csaj. Rajta kívül még Jack az, akinek a kedvéért esetleg végigvinnék egy férfi Shepardöt*. Egyébként szerintem a lelkizős románcokat pont a női játékosok miatt erőltetik - a férfiaknak tetszenek a formás karakterek, meg poén, hogy gerincre lehet őket vágni, de vannak ennél fontosabb dolgok is, mint nem is tudom, mondjuk a világ megmentése, ezzel szemben a nők azok, akik éveken át aktív tagjai az Alistair/Zevran/Carth/Atton/Kaidan/Thane/Garrus/anyámkínja rajongói kluboknak, és halálra elemzik ezeket a kapcsolatokat. (És igen, Alistair zabálnivaló, na meg nem győztem ujjongani Kaidan miatt.

A Bioware főbb románcai meg a következőképp néznek ki:
1. különc, nagyszájú, szociofób banya, aki valójában egy csiszolatlan gyémánt, és kellő udvarlás után doromboló macska lesz belőle: Viconia (BG2), Jack, Morrigan
2. olyan édes, hogy fogszuvasodást kapsz tőle: Aerie (BG2), Merrill, Leliana, Liara, Tali (utóbbi kettő a cuki geek alfajba tartoznak)
3. a tragikus hősnő: Aribeth, Bastila
4. a problémás férfi, akinek ágyba viteléhez végtelen hosszúságú Twilightos nyávogáson kell túlesni
- elvesztette a családját: Sky (Jade Empire), Thane, Anomen (BG2), Carth
- egyéb súlyos terheket cipel a vállán: Alistair, Kaidan, Anders, Fenris
5. a laza szexisten, aki persze szintén csiszolatlan gyémánt: Zevran, Isabela

* Bár tekintettel arra, hogy képtelen vagyok új karaktert indítani, ez sohanapján fog megvalósulni. Nem tudom, hogy ez most előnye vagy rohadt nagy hátránya a filmszerűségnek és a kiváló szinkronnak, de két éve megalkottam egy főhőst, akit annyira megkedveltem, hogy azóta hiába próbáltam új csajt alkotni, egyszerűen halálra idegesített, hogy egy másik fejet látok, miközben a szájából ugyanazok a szavak jönnek elő. Úgyhogy azóta azt az egy szem Emily Shepardöt nyúzom halálra, legfeljebb a döntéseit meg a viselkedését (bitch/saint) tudom variálni.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
8615 levél
Válasz 11.06.02. 19:14 #149
davkar9
Nem kell ezt túlmagyarázni, ahogy Aribeth is írta a célközönség "elvárásai" miatt kellett nőalakúra varázsolni az aszárikat (Egyébként nem tudjuk mi van pontosan a páncél alatt, egy szolidan megvillantott hát és fenékív nekem nem döntő bizonyíték). Mondjuk Bioware játékok kapcsolatai mind ugyanúgy végződnek, én csak azért élek velük mert ha már lehet akkor hát vágjuk gerincre ezeket a bigéket aztán hadd szóljon. Eddig egyedül Tali és Morrigan iránt "éreztem" valamit. Mennyivel érdekesebb kapcsolatokat lehetne pedig összehozni? Milyen virágot adhatsz Talinak amitől nem omlik össze az idegrendszere, hogyan bókolj Jacknek, megbántod e a Miranda érzéseit egy szoknyával?

Na de komolyságot félretéve, ha a többi faj nőstényei bekerülnek azok is mind helyes nőegyedek lesznek. Oké, magyarázhatják hogy az aszáriknak mindegy de hát akkor azért illene kisebb kosármérettel (Benezia, Samara ->) és nem-semlegesebb hanggal rendelkezniük nem? Én nem fogok meglepődni a dúskeblű turián mennyecskéken és a mélydekoltázsú krogan asszonykákon sem. Mellesleg () olyan messzire se kell menni, az embernők páncéljai is szem előtt tartják a ciciket. Ha nőkarakter semlegessel hempereg akkor az bizony földi értelemben leszbi akció lesz, idegen nőegyedet látunk az nőként fog kinézni. Férfiaknak készülnek túlnyomórészt ezek a játékok úgyhogy ez így van „rendben”.

És amúgy pont ezért nem értem minek a 3. részt elferdíteni... %-ban kimutatható buzi játékosok száma vagy a Dragon Ageben ennyire jó opciónak bizonyult a seggbekuki? Jó is lesz majd mikor a Normandián hangosan fog szólni a Village People.
Simple. Eternal. Beige.
1556 levél
Válasz 11.06.02. 19:10 #148
Aribeth
akinek a Mass Effectet azért lehet eladni, mert van benne űrlény leszbikus szex

Sajnos vannak ilyenek, azért nem mondhatni, hogy minden játékos nagy tárgyi tudással és kifinomult ízléssel rendelkező szerepjátékőrült lenne. Épp elég ránézni arra a sok vérpistikére, akik az első ajtóban elakadnak, majd jönnek ríni a fórumra. Bár tény és való, hogy manapság roppant egyszerű pornót találni, viszont ne becsüljük alá az "úristen, ÉN irányítom az eseményeket, és az ÉN karaktereim nyomják a képernyőn" erejét.

Szerintem az asarik viselkedése és gondolkodásmódja is nőies, ha már itt tartunk, és a Shepard-Liara kapcsolatban halmozottan jelen volt a domináns, kissé férfias parancsnok néni és a bájos, csetlő-botló kis virágszál címre hallgató, népszerű szexuális fantázia.

***

Ki milyen karaktert készít: olvastam már olyan véleményeket nem is egyszer, hogy "eszem ágában sincs egy férfi seggét bámulni 20-50-100 órán át", de inkább a saját nem indítása az általános. Nekem a Diablóban, Baldur's Gate-ben, NWN-ben voltak bőven férfi karaktereim, illetve van egy darab pasasom a Kotorban, de amióta eszelősen jól kidolgozzák a karaktereket, azóta kizárólag nőket indítok.

Egy Diablóban aztán tök mindegy volt, hogy milyen nemű pacával gyepáltam a népeket, és a puszta véletlennek köszönhető, hogy az amazon íjász képességei tetszettek a legjobban, ezzel szemben egy Mass Effectben Shepard olyan, mintha egy film szereplője lenne. Viszont semmi kifogásom a Witcher és a majdegyszersokkerülrá Planescape Torment kötött nemével szemben.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
4133 levél
Válasz 11.06.02. 18:20 #147
gothmog
Nekem is erős a szerepazonosságom, így női karaktert csak a Diablo1 és 2 játékokban, valamint a Drakanban játszottam. Hmm, na jó, most hogy belegondolok, a Septerra Core-ban is női főhős volt. Úgyhogy maradjunk annyiban, hogy önszántamból sohasem indítanék női karaktert, csak ha a játék "kikényszeríti"... De abban az esetben is elhatárolódom magamtól
Endure. In enduring, grow strong.
1431 levél
Válasz 11.06.02. 18:08 #146
-T0ng-
ÉS hogy végérvényesen lezárjak minden gondolatomat. Férfiként még soha nem jutott eszembe női karaktert készíteni Az egyetlen játék, ahol női karakterrel játszottam valaha is, az a Tomb Raider volt, és ott sem a főhősnő testi adottságai voltak mérvadóak.
1431 levél
Válasz 11.06.02. 18:05 #145
-T0ng-
A Gameinformer két hónappal ezelőtti számában volt a Mass Effect 3. Ezzel kapcsolatba elég sok videót kiraktak az oldalra, pl.: a hogyan készültek az Asari-k, ahol végigmutogatják a készítésük folyamatát, sőt ha jól emlékszem (mérget nem vennék rá), még a férfi Asari concept-jét is mutatják.

Másfelől, nyilván egy szerepjáték célja, hogy a játékost a játék minél inkább a világba zárja. Ez esetben nem alkothatnak egy olyan csábító idegen fajt a játékba, ami emberi szemmel nem az.
Másfelől a Mass Effect készítői a legtöbb idegen fajba belenyomtak a klisé földönkívüli hiedelmekből egy-egy motívumot. Az idegenek csábítóak -Asari ( Marslakó a mostohám ), az ufok szürkék és nagy bogár szemük van - Szalarián, vannak itt tipikus nyársat nyeltek és csak háborúnak élők.

Visszatérve az eredeti kiinduló pontra és lezárva a témát. Egyfelől igazad van abban, hogy Liara és a női Shepard kapcsolata látszatra leszbikus, viszont játék története szempontjából nem az. A fajuknál a testiségnek nincs jelentősége, és ha az ö szemszögüket vesszük figyelembe, nekik nem számít a nem, hisz más nem nincs is a fajukba. Más oldalról, az a férfi játékos, akinek a Mass Effectet azért lehet eladni, mert van benne űrlény leszbikus szex, valljuk be valahol lelkileg szegény:

ad 1. Ne egy videó játék mesterséges karakterei legyenek rá hatással, hanem egy hús vér ember.

ad 2. Ha ennyire vágyik valaki két nő látványára, keressen fel egy megfelelő oldalt, mert ott legalább igazi nők vannak.
1556 levél
Válasz 11.06.02. 16:51 #144
Aribeth
Köszönöm a választ, ez mind nagyon érdekes, de számomra a Bioware magyarázatai még mindig bűzlenek.

ám mikor megrajzolták a férfi Asari-t, senkinek nem tetszett, sőt egyenesen borzalmas ötletnek tartották

A tehetséges grafikusoknak nem tartott volna sokáig felvázolni vagy húsz elfogadható verziót, és ha ez megtörtént _volna_, akkor a képek bekerülhettek _volna_ az Art of Mass Effect* című könyvbe. Szerintem azért hagyták a fenébe az egészet, mert kifejezetten megtetszett nekik az egynemű faj gondolata. Ami nagyon jó, elsőrangú ötlet, csak aztán a tervezés során kénytelenek voltak szem előtt tartani a kereskedelmi szempontokat. (Eszem ágában sincs holmi feminista hisztit levágni, csak viccesnek tartom a Bioware közleményeit. A fő célcsoport a 13-30 közötti fiúk és férfiak, és ez a lényeg.)

mert így könnyebb más fajok hím egyedeivel kapcsolatot létesíteni

A franc tudja, igaz, hogy szétröhögtem magam a második rész salarian legénybúcsúján (amikor egy idő után a teljesen aszexuális vőlegény is rákattant az asari sztriptíztáncosnőre), de valószínű, hogy sokuknál teljesen más a szépségideál. Lefogadom, hogy a krogan nőstények ugyanolyan tenyeres-talpas, sziklával keresztezett békák, mint a hímek, már csak azért is, mert másképp nemigen élnék túl a párosodást. Az asarik vonzereje szerintem elsősorban nem az emberi szemnek tetszetős testükben és babapofijukban rejlik, hanem abban a képességükben, hogy rá tudnak kapcsolódni a másik idegrendszerére. Én csak ennek vagyok képes betudni azt, hogy egy krogan bele tud bolondulni egy asariba. (Ha emberi szemmel a kroganek iszonyú randák, akkor tuti, hogy krogan szemmel meg az emberek ocsmányak, és az asarik kísértetiesen hasonlítanak az emberekre.)

Az egyáltalán nem zavar, hogy a kétnemű fajoknál kimaradtak a nőstények (ahogy az embereknél a kövérek, a csontsoványak, az alacsonyak és a gyerekek is), a határidő kemény dolog, és még mindig bedobhatnak pár hölgyet a harmadik részben.

* Ez itt a reklám helye: ami hivatalos képet csak találtam az első két részről, azt feltöltöttem ide -> http://s736.photobucket.com/albums/xx7/aribethtn/mass%20effect/
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1431 levél
Válasz 11.06.02. 13:05 #143
-T0ng-
Az első rész tervezésénél felvetődött, hogy az Asari faj kétnemű legyen, ám mikor megrajzolták a férfi Asari-t, senkinek nem tetszett, sőt egyenesen borzalmas ötletnek tartották.

Az aszárik egyébként azért néznek így ki, legalábbis ha jól emlékszem a kódexbejegyzésben volt róla szó, mert így könnyebb más fajok hím egyedeivel kapcsolatot létesíteni.

Sok fajnál viszont egyszerűen a tervezési idő miatt nem lett nőstény megalkotva, jóllehet ezek nagy többségét vagy írói vagy más úton de kijavították.

A Kroganok a nőstényeiket védik és rejtegetik őket, mivel bennük van a túlélésük kulcsa. A Mass Effect: Evolution képregényben megjelenik egy női Turian. A szalariánok rövid életűek, így feltételezni lehet, hogy a nőstények a reprodukcióval foglalkoznak.

Ha már fajoknál tartunk, én kíváncsi vagyok, hogy a harmadik részbe bekerülnek e a Raoli-k, az a faj akik Fellegvárba befogadásukról a Cerberus Network-ön lehetett olvasni.
766 levél
Válasz 11.06.02. 11:03 #142
PC Dome
Új hír a játékról
Mass Effect 3 - Kinect támogatás?
Egy boxart indította el a pletykát a játék Kinect támogatásáról.
1556 levél
Válasz 11.05.17. 08:42 #141
Aribeth
Nicsak, nicsak, nicsak. Erről először ez jutott eszembe:
http://epantiras.deviantart.com/gallery/24721438#/d2mhiii

Nem túlzottan izgat ez az opció, mert eszem ágában sincs a férfi Shepardöt bemelegíteni, de azért tegyük a kezünket a szívünkre: a FemShep/Liara (illetve FemShep/akármelyiklefektethetőasari) kapcsolat leszbikus szál. Méghogy monogendered. Ha a Bioware egy valóban nemtelen fajt akart volna teremteni, akkor az asarik nem úgy néznének ki, mint a legkívánatosabb humanoid nőstények. Vagy legalább nem lenne mellük, nem öltöznének és viselkednének nőiesen, és férfihangon beszélnének. Így viszont úgy fest a helyzet, mintha az asarik bolygóján pár tízezer éve csont nélkül lezajlottak volna Merle Védett férfiak című regényének eseményei, és csak a nőstények maradtak volna életben.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
766 levél
Válasz 11.05.16. 20:18 #140
PC Dome
Új hír a játékról
Mass Effect 3 - mélyebb kapcsolatok
További lehetőségekkel bővíti a BioWare űr-eposzát.
9326 levél
Válasz 11.05.13. 10:57 #139
Kanduhrka
Én egyelőre nem aggódok. Felőlem holnap is megjelenhet, mert magyarítás nélkül nem állok neki.
horrorgeeks.blogspot.com
8615 levél
Válasz 11.05.13. 10:26 #138
davkar9
Finomságos. Szerencsére még nem kapott el a hype, ha úgy rá lennék már pörögve, mint anno a 2-re elég nehezen bírnám ki a jövő tavaszt. Mondjuk E3 (~első gameplay videók) után szerintem szenvedni fogok.

Zenés téma: el is felejtkeztem erről. Hát lehet ő jó, az első linkeltet ismerem is tényleg "unalmas" már. De azért Jack Wall két rész alatt ráérzet, hogy milyen a Mass Effect univerzum zenéje. Villanyos, hegedűs, zongora, minden jól van vegyítve. A két rész OST-jét hallgatva adott számnál szinte látom magam előtt a játék azon részét ahol az szól. A ME fő témája nálam már simán klasszikus, a 2 átdolgozott változata pedig még azt is felülmúlja. A ME2, főleg a második cd-n lévő számaitól pedig kb. állandóan libabőrös lesz a karom, annyira jók. Szóval lehet, hogy jó lesz a ME3 soundtrackja is, de nálam elég magasra lett téve a mérce.
Simple. Eternal. Beige.
3076 levél
Válasz 11.05.12. 20:35 #137
Sucee
5 új ME3 infó, ami érdekelhet
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
766 levél
Válasz 11.05.05. 09:58 #136
PC Dome
Új hír a játékról
Mass Effect 3 - idén nem
Jövőre érkezik csak meg a trilógiát lezáró epizód.
1556 levél
Válasz 11.05.05. 07:40 #135
Aribeth
Igen, meg én is írtam húsz hozzászólással ezelőtt. Jack Wall és Sam Hulick fantasztikusak, de Mansell nagyon tud. Kis ízelítő:

http://www.youtube.com/watch?v=hKLpJtvzlEI - A lórúgás erejével bíró Lux Aeterna, amit boldog-boldogtalan aláfestő zeneként használ, és így ma már nagyon elcsépeltnek hat.

A forrásból:
http://www.youtube.com/watch?v=jbaaQNzdzaw

http://www.youtube.com/watch?v=ihF_aXi-Huk

Persze Mansell felkötheti a kisgatyát, mert ezt kell überelnie:
http://www.youtube.com/watch?v=yVm_ljDSdwA
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
31902 levél
Válasz 11.05.04. 23:56 #134
Creativ3Form
Ezek szerint nem ismered Clint Mansell muzsikáját...én is el voltam keseredve a váltás miatt, de Clint papa is egy zseni. Elég ha meghallgatod a Fekete Hattyú filmzenéjét
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
8615 levél
Válasz 11.05.04. 23:45 #133
davkar9
Hmm, annyira nem is bánom. Mármint hogy a fenébe ne, de így legalább nem rontja el a játékélményt a vizsgaidőszak. Egy február-március megfelelne, remek évindítás lenne az úgy. Viszont máris van egy hatalmas negatívuma a játéknak. ME wikin olvastam ha jól emlékszem, hogy a játék zenéjéért nem Jack Wall lesz a felelős aki az előző 2 rész zseniális muzsikáit dobta össze. Szóval az első videókig nálam -ból indul a 3. rész. (nyilván ez túlzás hiszen én is olvastam a GI cikket és ááh )
Simple. Eternal. Beige.
18831 levél
Válasz 11.05.04. 20:21 #132
Peace
Ejjj, de várom már!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3076 levél
Válasz 11.05.04. 20:16 #131
Sucee
Mass Effect 3 announcement

Mass Effect 3 will be released in the first three months of 2012. The development team is laser focused on making sure Mass Effect 3 is the biggest, boldest and best game in the series, ensuring that it exceeds everyone’s expectations. - Casey Hudson, Executive Producer Mass Effect series

--
Facebook, megint.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3076 levél
Válasz 11.04.29. 13:49 #130
Sucee
FB-n kikerült két screenshot, semmi különös, de megnézhetitek itt és itt.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
1556 levél
Válasz 11.04.28. 16:42 #129
Aribeth


Szenzációs! Ment is a panasz a DAO-s fórumokon, hogy Morrigan, aki egy alig takaró kis rongyban jár, a szexjelenethez nagymami-melltartót húz, a többi csaj is melltartóban szexel, de bezzeg a broodmother ötsoros horrormelleit premier plánban nézhetjük?
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
139 levél
Válasz 11.04.11. 21:01 #128
Netsu
Igen, ez logikus, hogy most a szövetséges gyűjtésnek kell történnie, mindössze csak annyi a baj, hogy már a 2. részben is eljátszottuk ugyanezt, és nekem már valahogy nincs hozzá sok kedvem. De ezzel szerintem nem vagyok egyedül. A töltés nélküli játékmenet pedig nagyon jó volt, de ennek valószínűleg tényleg búcsút mondhatunk.. :/

Aribeth: Nagyon jók ezek a képregények Köszi! Bár a turiánt inkább magam verném szájba
31902 levél
Válasz 11.04.11. 20:55 #127
Creativ3Form
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
4133 levél
Válasz 11.04.11. 20:52 #126
gothmog
Nagyon jó a paródia-képregény!

Nekem pedig ez az egyik kedvenc darabom. Igaz, hogy ez nem sorozat, hanem egyetlen darab, és ráadásul a DAO-ból van, de elég ütős és agyzsibbasztó cserébe.
Endure. In enduring, grow strong.
756 levél
Válasz 11.04.11. 20:24 #125
pb69
Mondjuk azért két teljesen különböző dologról beszélünk.
Azt már én is nagyon untam a 2. részben, hogy mehettünk mindig a dossziék után és a társak összegyűjtésével kellett variálnunk. Jó is volt az, főképp azért mert jöttek ismerős arcok és voltak epic jelenetek, de azért az már nem volt vicces, hogy a játék 2/3-a (mellékküldetésestől, mindenestől) erről szólt.
Nem nagyon szeretnék újra ezzel szembesülni a 3-ban. Ráadásul a csapat szerintem már mindenkinél remekül összeállt. Max 1-2 régi ismerős (Wrex, Ash/Kaidan) csatlakozhat, de semmi több nem kéne.
Viszont ha a játék egy része arról szólna, hogy rendszereket, bolygókat, népeket kellene meggyőzni arról, hogy támogassák a harcot, az teljesen más lenne. Az nem arról szólna, hogy csapattagokat keresünk a végtelenségnél is tovább. Sokkal inkább arról, hogy egy ekkora harchoz és a reaperek legyőzéséhez nem elegendő egy maréknyi csapat, álljon is az bármekkora hősökből. És ez vsz tök reális és baromi jó küldetéseket eredményezhet. Még jobban elmerülhetünk a galaxisban és abban a világban.
Engem inkább az izgat, hogy tényleg sikerül-e visszahozni RPG elemeket és nem bánnám ha az 1.rész "korszakalkotó" vívmányai közül is(töltések áthidalása, bolygófelfedezések, stb.)újra találkozhatunk dolgokkal.
1556 levél
Válasz 11.04.11. 19:54 #124
Aribeth
Jogos, a cikket még nem olvastam el.

"Na meg remélem meg fogom tudni mondani a Tanácsnak a magamét"

Ó, igen, igen, igen. The "reapers"... A jó nénikéjét.

A deviantart teli van tehetséges és jó humorú grafikussal, akik nagyon rá vannak kattanva a Bioware játékaira. Az egyik legnagyobb kedvencem Epantiras, aki minden hétvégén feltölt egy kis Mass Effect-paródiát. Ő készített egy ME3-as kívánságlistát, amelyen szerepel a turian tanácstag pofánverése:
http://epantiras.deviantart.com/gallery/#/d2qhbab
De a legjobb a quarian teaparti: Vala Vas Ektomy, Xeen Vas Eline...
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
3076 levél
Válasz 11.04.11. 18:46 #123
Sucee
De én eleve azt nem értem, hogy miért tűnne el a csapat.
Oké, mittomén, SPOILER
Thane belehal a betegségébe
, Zaeed meg lelép, mert elvégezte a küldetést, amire fel lett bérelve, de azért a karakterek többsége simán maradhatna a csapatban.
Már vagy 6 végigjátszásom volt, mindegyikben feszülten figyeltem a végén, nehogy rossz embert válasszak a feladatokra... Erre most kiderül, hogy igazából tökmindegy?

Remélem nem az lesz, mint Dragon Age 2 mentésimport esetében, importálásnál látom a sok dolgot felsorolva, amiket csináltam Originsben (pl. Shale megtalálása...!), erre a negyedének sem volt semmi kihatása az egészre.


Szerk.: tettem egy spoiler taget, bár gondolom aki ide ír, már játszott ME2-vel. Azért jobb a békesség
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
139 levél
Válasz 11.04.11. 18:41 #122
Netsu
Igen, ez így még elviselhető lenne, de az újságban azt írják, hogy meg kell oldani különféle problémákat ott is.. :/ Ami ott példának lett felhozva, hogy a Salarian anyabolygón a Genophage körüli felhajtást kell csillapítani, a Quarianoknál pedig a Gethek elleni offenzívájukat kell megállítani. Gondolom a többi fajnál is ugyanígy lesz, tehát ugyanott vagyunk, mint a 2ben a lojalitás küldetések. :/ Mondjuk remélem itt már nem fognak minket ezzel fárasztani, pláne, hogy javarészt régi ismerősökből fog összeállni a csapat.

A karakterekkel is egyetértek, Wrex is igazán jöhetne a csapatba, elég nagy haverok lettünk az 1. részben. ^^ Hát igen, Kaidan.. Sajnos nem őt mentettem meg a Virmireön, amit mostanáig bánok.. :/ De emlékét őrizni fogom.

Na meg remélem meg fogom tudni mondani a Tanácsnak a magamét, már csak azért is, mert a 2ben az a turián olyan bicskanyitogató stílusban beszélt, hogy legszívesebben széttéptem volna

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.