Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» ArmA 2: Operation Arrowhead (Előzetes)

ArmA II: Operation Arrowhead

ArmA II: Operation Arrowhead
A legutóbbi ArmA II: Operation Arrowhead cikkek, hírek
104 levél
Válasz 10.05.31. 17:50 #67
tpM91
Hát egy harckocsinak nem szabadna sérülnie géppuskától.
http://armed-assault.hu/
10960 levél
Válasz 10.05.31. 08:38 #66
Lacko
Melyik szemét a háromból? Nekem az első kettő tetszett. A harmadik, hát igen, az nem éppen realisztikus.
104 levél
Válasz 10.05.29. 19:47 #65
tpM91
Aha, hát ez így szemét...
kössz
http://armed-assault.hu/
10960 levél
Válasz 10.05.29. 12:55 #64
Lacko
Hk sérülés: belelőttem 4 tárat géppuskából egy T-34-be. Csilingelt, szikrázott. Aztán beültem és ment, de picit sérült volt a HULL és a TURRET. Azért még forgott, meg lőtt, csak az Arrowheadben van a járműveknél ilyen indikátor, hogy minek van baja és mennyire. És a Hull meg a Turret volt picit sárgásabb zöld. (Zöldtől megy pirosig a színük). Ez így oké?

Éjjellátó vs optika: Ironsight simán működik éjjellátóval, sőt a reddotos optika és a CQB optika is. Csak a komolyabb távcsövek, amikhez oda kell nyomni a szemünket - azok nem mennek NVG-vel. Illetve belenézhetsz, de akkor lekapcsol az NVG.

AT fegyverek: kipróbáltam az M136-ot és a MAAWS-t. Mindkettő újratölthető és nem porzik mögötte, nem sebesíti meg a közvetlenül mögötte álló katonát sem.
104 levél
Válasz 10.05.27. 09:48 #63
tpM91
Elsőt úgy értem, hogy egy pct elsütésekor ott hátul ver e fel port, meg veszélyes-e mint a való életben (meg mint ACE-ben ), egylövetű pedig ugye pl. AT-4 (M136) tehát nem tudod újratölteni, elsütöd és dobhatod is el.
Jármű sérülés: lőjj géppuskával egy harckocsit, sérül-e?
http://armed-assault.hu/
10960 levél
Válasz 10.05.27. 09:28 #62
Lacko
Most kicsit elbizonytalanítottál. Sima ArmA2-ben lehet NVG-vel belenézni az optikába, csak Arrowheadben nem? Mostanában csak Arrowheaddel játszom és nem emlékszem, hogy milyen volt ez a simában. De most, hogy mondod, lehet, hogy így van.

Ezt az ironsight + NVG-t meg fogom nézni!

A többi kérdésedet le tudnád "fordítani"?
Mondjuk az elsőt én így értelmezem:

Egylövetű páncéltörők & torkolattűz effekt = Fogj egy AT launchert és állíts magad mögé egy katonát, aztán süsd el a fegyvert és megsérül-e a katona?
Jól értelmezem?
Egylövetű AT fegyvert nem láttam Arrowheadben.

Szerintem a járművek sérülése nem változott, de ha leírsz egy kisérletet, akkor kipróbálom.

Tűzvezérlő rendszerek - én utoljára ilyet a Steel Beasts-ben láttam. ArmA nem igazán hk szimulátor.
104 levél
Válasz 10.05.27. 08:41 #61
tpM91
Nem feltétlen optikára gondoltam, hanem nyílt irányzékra. Tehát ha éjjellátót használsz, akkor pl. a nyílt irányzékos M4-gyel nem tudsz célozni.

Lacko, ha nem nagy gond én még ilyenekre lennék kíváncsi:
(ACE2)
Egylövetű páncéltörők & torkolattűz effekt
Járművek sérülési rendszere
Tűzvezérlő rendszerek
Kössz.
http://armed-assault.hu/
41 levél
Válasz 10.05.26. 20:27 #60
DancZer
Köszi! És bocsi, hogy kétszer írtam be, csak azt hittem nem érted mit kérdezett tpM, mert azt írtad. Már csak 1 hónap! Dejó lesz!
10960 levél
Válasz 10.05.26. 15:29 #59
Lacko
Ezt mondom: bele lehet nézni, de olyankor lekapcsol az éjjel látó. Tehát azt látod az optikában, amit éjjel látó nélkül látnál. Értelem szerűen egy sima optikában éjjel a nagy feketeséget látod. CSAKHOGY!!!! Egyrészt vannak éjjellátós optikák (tudom, hogy a FLIR nem látja a lézert, de van olyan zöld fényerősítős optika is, ami látja). MÁSRÉSZT nem ez a lényeg! Hanem hogy az a valaki, aki lát sötétben (mert pl flir-je van) megmutatja a többieknek - akik még nem néznek bele az optikába - hogy "ott van valami". ezt a sima NVG-vel látják, hogy a főnök hova mutat a lézerrel. És aztán használhatnak optikát (bár este nem sok értelme van ez tény).
Viszont EZ nem a lézeres célmegjelölést teszi értelmetlenné, hanem az optika használatát éjszaka.
41 levél
Válasz 10.05.26. 13:59 #58
DancZer
A kérdés az, hogy ha a fejemen levő éjjellátót használom, akkor bele lehet e nézni a fegyver optikába?

A valóságban nem lehet, mert az egy elég nagy dolog az ember fején. Ezért találták ki a lézert, hogy lássák a katonák hova céloznak, anélkül, hogy bele kelljen nézni a fegyver optikájába.
10960 levél
Válasz 10.05.26. 12:29 #57
Lacko
Nem teljesen értem a kérdést.

Most ugye arról kérdez tpM, hogy van-e értelme ennek a MILTIBAN?
Szerintem van, mert mondjuk a Squad Leader (aki FLIR optikával van felszerelve), bekapcsolja a lézercélzót, aztán belenéz az optikájába és rácéloz egy hőcélra és azt mondja: "ahova most mutatok, ott van valaki".

Amúgy - abban igaza van tpM-nek, hogy a sisakon lévő NVG-vel nem lehet optikába nézni - de MINDEN oldalnak van olyan fegyvere, amin van (valamilyen( éjjellátó. Nem mindegyik FLIR!
41 levél
Válasz 10.05.26. 08:38 #56
DancZer
Egy érdekes dologra hívta fel a figyelmet az egyik haverom tpM:

"Erre egyénként kiv. leszek, hogy annak a lézercélzónak lesz-e valódi értelme, és nem csak valami eyecandy. Ugye valójában, ha éjjellátót használsz akkor nem tudsz célozni (nem tudod az irányzékot a szemed elé emelni), ráadásul célkereszt sincs (tudom Armában ez szerencsére kikapcsolható) így van rendeltetése a lézernek. Vajon Arrowhead-ben is benne lesznek ezek a korlátozások?"

Lacko, tudsz erről valamit mondani, vannak korlátozások?
254 levél
Válasz 10.05.22. 22:14 #55
mark1993
AC-130-ast is rakhatnának bele.
http://www.youtube.com/watch?v=3p6MwH92bAc
10960 levél
Válasz 10.05.20. 07:59 #54
Lacko
Nyugi, az ACE az továbbra is a realisztikusságot jelenti. A BIS-esek csak ötleteket nyúlnak tőletek és azért vigyáznak rá, hogy inkább játék maradjon.
Nekem mondjuk nagyon tetszett ez, mert amikor bemondja az AI bajtárs, hogy enemy half a click, akkor gyorsan be tudom állítani 500méterre és nem kell távmérnem (az más kérdés, hogy az AI szarul saccolta be a távot... )

Szerintem aki eddig ACE-zott, az eztán is fog. Aki meg nem, annak tök jó, hogy tőletek nyúlták az ötleteket és nem valami idiótától.
104 levél
Válasz 10.05.20. 01:52 #53
tpM91
ACE után olyan árkádosnak hangzik ez a távcső állítás. ACE-ben rendesen a mil értékeket kell állítgatni, itt meg 100m eket... na mindegy. Egyébként a napokban elkészül az ACE 2 kezelési útmutatóm (a régi elveszett egy hackertámadásban, a mostani részletesebb lesz), mert látom káosz van ilyen téren...
http://armed-assault.hu/
10960 levél
Válasz 10.05.18. 09:56 #52
Lacko
Tök igaz. Megnéztem és tényleg. Valahol máshol volt gond ez. Bocs, de gondoltam jobb tisztázni.

Amúgy elég hangulatos a játék így lézerrel...
41 levél
Válasz 10.05.18. 09:10 #51
DancZer
Köszi a képeket! Természetesen feltüntetem, múltkor is feltüntettem.
10960 levél
Válasz 10.05.18. 07:58 #50
Lacko
Na tegnap kipróbáltam. Egy küldimet tesztelgettem és közben eszembe jutott az ígéretem, szóval mondtam a csókáimnak, hogy Laser ON. (Kikapcsolni már nem tudtam, mert olyan parancs nincs, hogy Laser OFF).

kép
kép
kép
kép
kép

Az volt, hogy nem folyamatosan villognak a pászmák (még szerencse), hanem ők csak akkor kapcsolják be a lézert ha látnak valakit és céloznak/lőnek rá. Amikor épp nincs semmi, akkor kikapcsolják.


DancZer, aztán ha kiteszed az arma2.hu-ra, akkor azért tüntesd fel a PC Dome-ot forrásként!
41 levél
Válasz 10.05.17. 10:58 #49
DancZer
Köszi, én várom a képeket!
10960 levél
Válasz 10.05.17. 09:17 #48
Lacko
Hétvégén is játszottam az Arrowheaddel és a következő dolgokat vettem észre:

1., Sokkal többet lő az AI, ami rohadt jó. Egyrészt realisztikusabb, másrészt hangulatosabb, harmadrészt egy rajparancsnoknak törődnie kell a lőszerkészlettel is! Nagyon klassz. Egy közepes küldiben simán kifogy az emberek ammo-ja.

2., Az egyik küldiben akartam parancsot adni a rajnak és észrevettem egy olyan parancsot, hogy Laser ON. Szóval valószínűleg ezzel bekapcsoltathatom az AI lézeres célzóját is, ami éjszaka vicces lehet (még tesztelni nem volt időm, de ha tesztelem és tényleg ezt jelenti, akkor hozom majd screenshotot.)
10960 levél
Válasz 10.05.14. 17:51 #47
Lacko
Hát azt nem fogják. Ez már az OFP óta ilyen. Gondolom valami koncepcionális dolog miatt nem megy. Mert nem hibás, amit ki lehet javítani, hanem béna.
Ez olyan, mint a Combat Mission-ben sosem lesz híd, mert úgy találták ki az AI-t, hogy ezt nem tudja értelmezni.
16989 levél
Válasz 10.05.14. 15:31 #46
KisCsirkee
Én 2 centire álltam a Brad mellé, és belepumpáltam a maradék 30mm-es gépágyúkészletemet oldalról, de nem történt semmi a legénység eltűnésén kívül.

Most már tényleg nagyon kíváncsian várom az OA-t, csak javítsák ki az AI-t!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 10.05.14. 14:11 #45
Lacko
OA-ban van sima és ERA-s Bradley is, de mind a kettőt ki lehet nyomni. Az ERA szerintem az ELSŐ lövés ellen véd csak... Szóval gépágyú esetén nem sokat.

OA-ban (amennyire eddig láttam) minden távcső távmérős. Szóval bármely katonával nyomsz egy B-t és már mérheted is a távot.
41 levél
Válasz 10.05.14. 13:16 #44
DancZer
A Bradley-t csak elölről nem lehet kilőni 30mm el, persze a valóságban ki lehet. Ezt jeleztük az ACE-sok nak, azt válaszoták, hogy ami benne van Bradley az reaktív páncélosra van felparaméerezve, csak a model nem az. Javítani nem javítják mert majd jön az OA-ben.

Távolságmérőt lehet ládából is kivenni, a magick box ban benne van minden.
16989 levél
Válasz 10.05.14. 11:38 #43
KisCsirkee
Idő közben én is megtaláltam, sőt sikerült távolságot is mérnem. Ez a HuntIR tényleg jó, és a mesterlövészkedés is sokkal élvezetesebb, ha az első lövés talál! A bánatom csak az, hogy magánál a lövésznél nincs lézeres távolságmérő, így mindig magam mellé kell rakni egy halottat.

Próbálgattam a Brad vs. BMP dolgot is. Itt ACE-ben ez vicces, mert ha lerakod, akkor a BMP kiküldi a Konkuszot, a Brad a TOW-ot, és ugyanabban a pillanatban (a BMP egy minimális időeltolódással) robbannak atomjaikra! Viszont a Bushmasterezés már nem így néz ki. Itt az ACE-Brad bugos, mivel hiába osztom ki a BMP teljes lőszerkészletét, a Brad sértetlen marad. Viszont furcsálltam, hogy nem lő vissza! Odamentem és legnagyobb döbbenetemre kihalt a legénység, de a Brad-nek semmi baja nem volt az ég világon! Visszafelé természetesen hat a dolog, a 25 millis Bushmaster elég hamar szétszedi a BMP-t.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 10.05.12. 17:54 #42
Lacko
Kipróbáltam a huntirt, de nálam megjelent az action menüben, hogy Kamera aktiválás vagy mi. És akkor betöltötte a képet ez a monitor szerű izé. Mondjuk nekem régebbi az ACE-m.
41 levél
Válasz 10.05.11. 18:34 #41
DancZer
Itt bővebb infó az ACE-ról: http://ace.dev-heaven.net/wagn/Documentation
41 levél
Válasz 10.05.11. 18:32 #40
DancZer
HuntIRhez:

Ne lődd ki túl magas szögben, mert akkor magasan nyílik az ernyő, és nem talál majd a monitor jelet. A monitort nem az action menüből tudod elővenni, hanem az ACE menüből. Sajnos nem tudom a billentyűzet gomb nevét. Az alt és a ctrl között van és nem a windows gomb. Azt ha megnyomod akkor előjön az ACE menü.

Távolságmérés ACEban:

Vagy a távolság mérőket használod(Vector,Soflam <- ez lézerclézó is, vigyázz, mert mindkettőhöz kell ellem), vagy a scope-ok skáláit. Orosz fegyvereknél a ívelt vonal alatt levő vízszinteshez kell helyezni a célpont lábát, és ahol a feje teteje hozzá ér a ívelt vonalhoz ott kapod meg a távolságot méterben. Amerikai fegyvereknél a mildot okkal kell számolni(szögpercekkel), két pont közözzi távolság 1km-en 1m magasságot jelöl, tehát ha az ember 2 pötty magas akkor 1km re van, ha 4 pötty akkor 500méter.
16989 levél
Válasz 10.05.11. 15:40 #39
KisCsirkee
Hogy váltok át a monitorra? Felveszem, kilövöm, a monitort is felvettem, de az action menüben nem tudok rá átváltani. Hogy kéne?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 10.05.11. 15:06 #38
Lacko
Van egy olyan ammo doboz (lehetető a térkére), hogy huntir.
Ez valójában egy gránát-szerű dolog, amit a 203-ból lőhetsz ki.
Csakhogy felvehetsz ebből a ládából egy monditort is és miután fellőtted a levegőbe a "gránátot" átváltasz a monditorra, ami egy ideig keresgéli a jelet, aztán egyszercsak megjelenik a kép, amit a kis ejtőernyőn ereszkedő "gránát" filmez. És olyasmi, mint egy UAV, csak minimál és egyszerű közkatona is viheti magával. Mielőtt átkelnél egy hegyen fellősz egy ilyet és megnézed mi van mögötte.
16989 levél
Válasz 10.05.11. 14:57 #37
KisCsirkee
Megkérdezem: Pontosan mi ez a Huntir, mi alatt keressem?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 10.05.11. 14:53 #36
Lacko
ACE-val kicsit bonyolultabb (remélem Danc majd megmondja), de Arrowheadben van két gomb (én rádefiniáltam a ő,ú-re) és az egyik hozzáad 100m-t a távhoz, a másik elvesz annyit és 100-900m-ig állíthatod a távolságot. Tehát amikor a baromja bemondja, hogy "enemy twelve o'clock half a click", akkor már nyomom is a gombot fel 500-ra (alapból 300-on van) és simán egy lövéssel kiszedem. Ha meg nem sikerül, akkor elő a távcsövet (amiben van távmérő - amúgy ilyen távmérős távcső van ACE-ban is) és kiderült hogy az 600m csak saccolt a barom.

Csirke, Huntir-t mindenképp próbáld ki! az zseniális!!!!
16989 levél
Válasz 10.05.11. 14:48 #35
KisCsirkee
Na, hát ez az addon sync nincs meg, de sikerült beüzemelni az ACE-t! Amit eddig láttam az a rengeteg, de tényleg rengeteg fegyver! Le a kalappal!

Amúgy erre gondoltam. Itt is, mint az alap ArmA-ban csak a tolózár működik, de a kezeddel semmit nem csinálsz. Pont erre gondoltam, ez az, ami nagyon meh....

Amúgy hogy lehet snipereknél távolságot belőni ACE-ban? Nagyon kíváncsi lennék, utálom, hogy az első lövésem általában nem pontos, csak a 3-4-edik...
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 10.05.11. 13:18 #34
Lacko
A távolságmérő az olyan lett, mint az OFP2-ben: a távcsőben alul mutatja a célkeresztben lévő objektum/terep távolságát.

Ez a csalás dolog - amit írsz - az nem csak a beginer (vagy hogy hívják itt az easy-t) módban van? Én általában közepes módban játszom (kikapcsolva a saját egységek megjelölését) és abban sosem jelöli az ellenséget, hiába pásztázom végig. Illetve nem teljesen igaz, mert ha tudom, hogy egy erdőben ott bujkálnak, de nem látom őket, akkor a célkereszttel végigpásztázom és nyomkodom a jobbegér gombot (lehet, hogy az ugyan az, mint nálad a space) és akkor, ha van ott valaki, akkor bemondja, hogy ott van valaki (de nem jelöli meg). Tehát én továbbra se látom, viszont az AI cimboráim már elvben lőhetik őket, mert ők már "tudnak róla". Erre gondolsz? De ez nem sokat segít multiban.

Radar: na most lebuktam, én nem vettem észre különbséget. Vagyis nekem korábban is színekkel jelölte a radaron a saját és az ellenséges egységeket. Ez most is így van. Egy ideig szürke vagy narancssárga (ismeretlen eredetű célpont) aztán amikor már beazonosítottuk, akkor lesz a megfelelő színű.

Ha már színek: az is újdonság az Arrowheadben, hogy a barát az nem zöld és az ellenség az nem piros, hanem az az OPFOR az mindig piros (akkor is ha te vagy az opfor), a BLUEFOR az mindig kék (eddig a civil volt a kék). A civil meg mindig narancssárga. (és az ismeretlen eredetű objektumok is narancssárgák).


Ja és még valami: Javelint végre megcsinálták. Nem az van, hogy befogod a célt és már lősz is, hanem befogod (borzalmasan sípol - mint egy tolató munkagép) aztán elkezd csipogni, akkor már lőhetsz. Azt még nem találtam meg, hogyan lehet kézzel átkapcsolni a "fentről lecsapó" módba vagy az "egyenesen" módba. Úgy tűnik, ezt magától csinálja.
41 levél
Válasz 10.05.11. 12:54 #33
DancZer
A sniper távolság állításról jut eszembe, a space távolságmérés megmaradt az Arma 2 ből? Arra gondolok, hogy ha lenyomva tartod a spacet akkor megjelenik egy kis kör, ami mutatja annak a távolságát ami előtted van. Ha megmaradt, expert szinten is benne hagyták, mert azzal lehetett skennelni(pl oda húzod az erdőhöz, ahol ellenséget sejtesz, és ha van ott valaki akkor pirossal kiírja a nevét, és ez multiban elég gáz volt)?

Mit tudnál mondani az új radarról ami a járművekben van? Különböző színű négyzeteket mutat, megkülönböztetve ellenséget, civilt és barátit?
10960 levél
Válasz 10.05.11. 12:42 #32
Lacko
Én ezt értem, de én a kampányt nem ace-hoz készítettem. Én egy addon-free kampányt készítettem, amit sokan ace-val játszanak. Na most azért nehogy már az összes mod-dal tesztelni kelljen egy kampányt. Így is rohadt nagy meló a sima tesztelés is, hogy minden idióta lehetőségre felkészülni.
Az előző kampányommal senkinek nem volt baja az ace-val sem, azt hittem ebbe se fog belezavarni...


A flir videót kösz. Én sejtettem, hogy a kerék az meleg, de abban nem vagyok/voltam biztos, hogy lassabban is hűl ki, mint pl egy motorblokk. Mert amit én láttam, hogy miután leállítod a motort és kiszállsz, a motor elég hamar kihűl (a FLIR-ben), de a kerék még sokáig világít. Persze végülis érthető, hogy a gumi lassabban hűl ki mint a fém.


Nekem az ACE-ból legjobban a huntir tetszik. Az valami iszonyat jó lenne külön. Azt tökre használnám küldikben. Hihetetlen lehetőségeket rejt magában. Ezen kívül tetszett még a stroke is (bár az otthon lévő verzióban még elég furcsán működik - hol igen, hol nem). És persze a mesterlövész puskákon a távolság állítása. De hát ezt meg betették az Arrowheadbe.
A hátizsák amúgy ace-ban sem nyűgözött le és Arrowheadben sem. Mindenesetre azért egy lehetőség.
41 levél
Válasz 10.05.11. 10:37 #31
DancZer
TS alatt a teamspeak programot értem, amivel beszélgetni szoktunk.

Amivel az ACE-t frissítjük az a AddonSync, ennek a beállítását szoktuk elmagyarázni az új játékosoknak. A szervert általában hetente 1x frissítjük ami kb (10-80)MB attól függ mi változott. Van egészben letölthető, telepíthető verzió, pl múlt héten jelent meg a 1.1 RC. Amit érdemes használni az ace ból az a ACE,ACEX,ACEX_SM meg ugye kell hozzá a CBA. A PLA packot nem érdemes letölteni, mert még elég bugosak a járművek, egységek.

Azoknál a küldetéseknél aminél elmegy az AI, ki kell kapcsolni az inteligenciát, neutrálisnak kell megadni a "unitName setCaptive status" parancsal.


Találtam egy videót a FLIR ről, amiben járművek szerepelnek, és az abroncs valóban melegebb mint a kocsi. http://revision3.com/systm/flir/
10960 levél
Válasz 10.05.11. 07:49 #30
Lacko
Na haver te is belefutsz a szopóba...
Az ACE2 nem egy olyan mod, mint mondjuk a Bundeswehr, hogy letöltöd, felteszed és megy.

Vannak ilyen kiadások, amiket le lehet szedni (kb 1 Giga) de aztán fel kell raknod egy progit (gondolom ezt nevezi Danc TS-nek), ami utána hetente frissíti a javításokkal, újdonságokkal.
Mivel én otthon offline vagyok (max a mobilomban van internet), ezért ez az eshetőség nekem kiesett. Én mindig a legutolsó kiadott verziót próbálhatom csak. (Ez mondjuk elég rég volt - pár hónap)

Az a fő bajom az ACE-val, hogy hatalmas ahhoz képest, amennyit én használnék belőle. Meg túl sok mindenre van kihatással. Tök megváltozik (javul!) az AI. De egy csomó minden más lesz tőle. Pl most kiadtam egy kampányom (pirog), ami állítólag nem működik ACE-val. Általában csak annyit okoz az ACE, hogy sokkal nehezebb lesz egy-egy küldi (mert okosabbak az ellenfelek), de már olyan is volt, hogy sokkal könnyebb lett, mert a baráti erők pikk-pakk kiiktatták az ellenfelet és nekem nem sokat hagytak. De sajnos a nem-csata küldiket (amikor van valami egyszerű feladat: találkozz ezzel az emberrel) elszarja, mert az ember nem marad ott, ahol találkozni kell vele, hanem keres magának ellenséget.
10960 levél
Válasz 10.05.11. 07:41 #29
Lacko
Nem. Én mindig kikapcsolom a post process-t. Engem borzalmasan zavar, hogy szét van kenve egy takony a képernyőmön. Lehet, hogy a borotva éles határok nem realisztikusak, de engem kevésbé zavar.
41 levél
Válasz 10.05.10. 22:17 #28
DancZer
Lacko a PP effektek be voltak kapcsolva az éjszakai képeknél, mert elég jó lett a NV kép, nem volt benne sötétedés amit a HDR okoz Arma 2-ben.
41 levél
Válasz 10.05.10. 21:42 #27
DancZer
Legegyszerűbb ha feljösz arma2.hu TS re, és ott bári útbaigazít. TS cím, link az oldalon.
16989 levél
Válasz 10.05.10. 16:27 #26
KisCsirkee
Igan, azt mindig is tudtam, hogy az Enfield 10-es tárát 2x5 összekötött lövedékekkel lehet újratölteni, most az nem tudom, hogy kényelmi szempont-e vagy sem, hogy csak az egyik 5-ös tár ellövése után lehet rátölteni még 5-öt, de az egyiket felét mindenképp el kell lőni, vagy egyenként is be lehet tölteni a lövedékeket.

Az AI-t talán kifejthetnéd. Hogy hülye? Megint nem talál el sehova, és ha meg is lát, forgolódik fél órát, lehasal, majd fordul 360 fokot, és elkezd célozni, vagy hogy érted?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
16989 levél
Válasz 10.05.10. 16:22 #25
KisCsirkee
Igen, nos, egy kicsit gondban vagyok... Talán priviben elküldhetné valaki, ha nagyon off, de az ACE2-őt hogy kell felrakni?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
20332 levél
Válasz 10.05.10. 15:25 #24
Z-Master
Off!

Egy ismerős emberke az arma.hu-ról. Üdv Danz!
41 levél
Válasz 10.05.10. 14:16 #23
DancZer
ACE2 ben a Tac-50 nél van animáció.

Lacko: Igen az árnyékok változnak OA-ben, mert most Arma2 ben eléggé paint szerű, mint amilyen a bal oldali képen SSAO nélkül. A járművek világításánál megmaradt a tölcsér alakú fény, vagy azon is javítottak vmit? Nagyon látszódott, hogy egy kúp van odatéve aminek a palástja sárga.
10960 levél
Válasz 10.05.10. 12:29 #22
Lacko
Amennyire én látom, ez úgy van, hogy van a lövés animáció és az nem cserélhető le. A puskának a configjába be tudod állítani, az újra-lövés idejét. Sőt - kicsit nehezebben - de lövés animációt is csinálhatsz a puskához, ami magában hordozza a felhúzást. De hogy a fegyvert tartó karakterre más animáció fusson különböző fegyverekre, ezt valószínűleg nem lehet megoldani. És mivel az OFP/ArmA játékokban azért inkább gépkarabélyok dominálnak, ezért erre a fajtára van kitalálva az animáció.

Ha már szóba jött az Enfield, azt más játékokban is hibásan csinálták meg: legalábbis az újratárazást. Nemrég tudtam meg, hogy alul az a tár-szerű valami (a ravasz előtt) az nem egy ilyen kiemelhető tár, mint mondjuk egy M-16-osé, hanem az a puska fix része. A lőszerek pedig olyan összefűzöttek, mint az M1 Garand-é és felülről kell belenyomni a puskába, nem pedig alul kicserélni ezt a tárat.


Amúgy engem ez az animáció sokkal kevésbé zavar, mint mondjuk a béna AI városban és hegyen.
16989 levél
Válasz 10.05.10. 12:08 #21
KisCsirkee
Nem tudom, miért nem oldják meg, elég illúzióromboló és idegesítő, még a bolt-action snipereknél is, mint az M24, vagy az M40A1. Nem vagyok animátor, de ha nagyon sok más játék képes erre, itt nem értem mi a probléma. Elég rossz, hogy lősz, aztán majd lő megint.

Nem is tudom melyik Mod-ban láttam, ahol maga a tolózár működött, de az ember nem csinált vele semmit. Ez már haladás volt, de még így is szörnyű!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 10.05.10. 12:01 #20
Lacko
Na ezt meg tudom mondani, mert dirket megnéztem. Szóval Enfieldnél pont ez van: lősz, aztán vársz (semmi animáció) és aztán újra tudsz lőni.
16989 levél
Válasz 10.05.10. 11:57 #19
KisCsirkee
És mondd csak Lacko, van már tolózár-animáció, vagy még mindig csak lősz, és egy idő után újra enged lőni a bolt-action puskákkal, mint az Enfield?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 10.05.10. 10:56 #18
Lacko
Na közben Dino felvilágosított a két kép közötti különbségről. Én a világos golyókon kerestem az árnyékok közötti különbséget, de nem találtam meg . Tehát akkor neked olyan kép kéne, ahol az árnyékban vannak tárgyak?

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.