Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» ArmA 2: Operation Arrowhead (Előzetes)

ArmA II: Operation Arrowhead

ArmA II: Operation Arrowhead
A legutóbbi ArmA II: Operation Arrowhead cikkek, hírek
41 levél
Válasz 10.05.10. 09:38 #17
DancZer
Köszi szépen a képeket, nagyon jók! Hangulatosak az éjszakai képek, már csak a fegyver ropogás hiányzik, meg a túszok akiket meg kell menteni!
10960 levél
Válasz 10.05.10. 08:09 #16
Lacko
Az én hibám, de én semmi különbséget nem látok a két képed között. Mindenesetre azért megcsináltam a kért képeket:

lézeres célzó az NVG-n keresztül:
kép1
kép2


Éjszaka a városban:
kép1
kép2
41 levél
Válasz 10.05.09. 09:28 #15
DancZer
Linkelek ide egy képet, én készítettem az SSAO bemutatásáról.

http://danczer.cring.eu/files/Arma2/SSAO/SSAO.png

Lézercélzó: Már megszokhattuk, hogy semmi se automatikus, ezért a jó a szim-ben.
10960 levél
Válasz 10.05.09. 07:45 #14
Lacko
Hát most videókat nem készíthetek - ezt kérte a kiadó, de képet szívesen csinálok, csak nem tudom mi az a SSAO, ezért nem tudom miről készítsek képeket. Ha csak simán készítek pár képet éjszaka (éjjellátó nélkül) városban az elég?

A lézercélzó tényleg látszik. Arra én is kíváncsi voltam és kipróbáltam. Bár nem pont úgy van, ahogy képzeltem: szóval ha egy csomó szövi rohan éjszaka és csata van és nézed az NVG-n keresztül akkor nem fogsz csomó lézerpásztát látni. Be kell kapcsolni kézzel a lézerpointert (Headlight gomb - L betű) és csak akkor látszik. Ez gondolom multiban rohadtul fog működni, de single-ben elég béna lesz, mert ott a mission készítőnek kell majd action paranccsal bekapcsoltatni az AI-val a célzót.
41 levél
Válasz 10.05.09. 03:10 #13
DancZer
Köszi Lacko a tesztet, kicsit csalódott vagyok, de ez van. Akkor ezek szerint a hangrendszer alatt az AI beszédet értették. Mindenesetre nagyon várom!

A bradleyhez már van terep színű skin, amit magyar srác készített(Hibrid) és benne van az ACE2-ben. Gondolom megjelenéskor másolják a modelt, cserélik a textúrát az ACE-sok.

Olvastam, hogy beépítettek a játékba SSAO shader effectet. Ha van rá lehetőség publikálnál pár éjszakai képet vagy videót városon belül, ahol jól látszódna az effect?
Ha belefér, akkor a lézer célzót is bemutathatnád. Azt olvastam ilyen feature is van, hogy NV-ben látszódik a fegyveren levő lézer célzó. Érdekelne hogyan sikerült megoldaniuk, mert ezeket a featureket eddig senki nem mutatta be.
10960 levél
Válasz 10.05.08. 21:59 #12
Lacko
Azért a CMSF-ben szír személyzettel megy a BMP és nem mindig azonos "erőségű" (veterán-zöldfülű) egységek csapnak össze. Az azért szerintem igaz, hogy jó személyzettel a BMP-2 elég kemény cucc.

BMP-3 nincs az Arrowheadben, mivel itt ruszkik sincsenek. Van a Takisztáni hadsereg, meg a "terroristák". Ők ketten a opfor. A 3. oldal (independent) azok meg ilyen gerillák Lee-Enfild-del. Illetve ukrán békefenntartók, hófehér BMP-1-gyel.

Ez egyben válasz is egy korábbi - meg nem válaszolt kérdésedre: azaz a sajtó kipróbálási (preview) verzió nem telepíthető rá (mondjuk nem is örülnék ha egy ilyen béta változat felülírná a hivatalos ArmA2-met) az alapjátékra. Ez tök függetlenül van a gépemen így nem tudom összekeverni Takisztánt a BMP-3assal és Csernoruszt a Bradley-vel. De a dolog engem is érdekel - így lesz-e? A doksikból, amit kaptam hozzá az sejlik, hogy igen, össze lehet majd keverni a dolgokat, bár elég sután fog kinézni a homokálcás Brad a tök zöld Csernorussziában...
16989 levél
Válasz 10.05.08. 19:47 #11
KisCsirkee
Na ez így elég meglepő, hisz amikor egy BMP-vel találkozik egy Brad a CMSF-ben, ha nem is lő rá TOW-ot, akkor is a Bushmaster elég hamar végez a BMP-vel! Ez alapján soha nem értettem, ahogy az ArmA-ban meg lettek valósítva ezek a dolgok. Főleg a LAV hasznavehetetlen gépágyúját.

Aztán itt az AI. Ha használná a BMP rakétáját, szerintem az egész azon múlni, ki kapcsol előbb, és ki lövi a rakétát, amit sajnos az AI nem tesz meg.

Megtennéd, ha erre lehetőség van, kipróbálnád BMP-3 ellen is?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 10.05.08. 19:31 #10
Lacko
DancZer, Csirke!

Na leteszteltem, amit kértetek.

Mi24: Én ezt még nem próbáltam ArmA2-ben, de Arrowhead-ben tényleg úgy van, ahogy mondod: ha rátenyerelsz a tűzgombra, akkor a sok rakétától egyszercsak kihagy a hang. Aztán egy idő után visszatér.

Bradley: a cikk megírásáig én leginkább támogató szerepben használtam. Azaz én voltam a gyalogos és voltak körülöttünk Bradley-k akik tűztámogatást adtak, cserébe mi igyekeztünk megvédeni őket az RPG-kel szemben, több, de inkább kevesebb sikerrel.
Azonban most kipróbáltam: két Bradley két BMP2 ellen. Két domb mögül indultak és kb akkor látták meg egymást, ha 300m távolságra voltak egymástól. Teszteltem úgy, hogy én voltam az egyik Bradleyben és úgy hogy én voltam az egyik BMP-ben, sőt úgy is, hogy én csak egy néző voltam.
Nézőként elég egyértelmű eredmény jött ki, a BMP-knek esélye se volt, hogy a 2 Brad azonnal egy-egy TOW-ot pumpált beléjük.
Amikor én voltam a Brad-del,akkor is azt tapasztaltam, hogy hiába van a BMP-kben Konkurs (vagy mi?) rakéta, ők csak gépágyúznak, de nem is rosszul. Így aztán én is csak gépágyút használtam (nem a TOW-ot). Így aztán sokszor kikaptam, mert ha sikerült is az egyik BMP-t nagy nehezen meglőnöm (a teszt elején mindig átállítottam uránmagos lőszerre HE-ről), addigra a másik már kicsinálta a testvér Bradley-met és aztán velem is végzett. Ha esetleg az egyik BMP ijedtében olyan helyre ment, ahol nem látott, akkor volt esélyem kicsinálni a másikat és aztán utána menni a túlélőnek. De a másik Brad ilyenkor is befalcolt addigra. Ám ez inkább az AI vs human miatt alakult így. Ugyanis, amikor én voltam a BMP-ben, akkor látszott, hogy átállítható a tűzgyorsaság 300 lövés per percről 600-ra (ilyet a Bradley-ben nem lehetett megtenni). És a 600 as borsszóróval már elég szépen ki lehet csipkézni a Bradley-ket. Plusz érdekesség, hogy míg a Bradley-ben a default lőszer a HE (és gondolom a testvér Bradley-m nem cserélt lőszert, tehát HE-vel lőtt), addig a BMP-ben a default az AP lőszer, tehát AI esetén is azzal kezd el sorozni.

Szóval szerintem közelharcban a BMP lehet, hogy jobb, de valamiért ők nem azonnal a rakétájukat használják, a Bradley azonban igen, így nagyobb távolságból ő a nyerő.
16989 levél
Válasz 10.05.08. 07:18 #9
KisCsirkee
És mondd csak, jól működik a Bradley? Hatásos a Bushmaster?

Meg aztán térképként kapjuk meg Takisztánt? Tehát le lehet majd pakolni Csernorussziába a cseheket?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 10.05.07. 20:31 #8
Lacko
Csak ksk katonak vannak. Semmi Fuchs... Szoval dolgozhatnak a bw sracok.
16989 levél
Válasz 10.05.07. 15:45 #7
KisCsirkee
Bradley láááv!

De ha most bekerülnek a németek, mi lesz a BW Mod-os srácokkal?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
27766 levél
Válasz 10.05.07. 13:06 #6
LordMatteo
OFF: Wtf, danczer. (Joe klántársa vagyok aki mindig üzenget Neked... )

ON
A kibaszás társas játék, sose feledd.
41 levél
Válasz 10.05.07. 13:03 #5
DancZer
Köszi szépen! Lehet, hogy nem pontosan 50 rakéta, de ha rajta tartod a ravaszon az ujjad, el fog némulni a hang, amikor elrepülsz a robbanások felett.
10960 levél
Válasz 10.05.07. 12:07 #4
Lacko
Láttam az általad említett videót és én még azt sem értettem, hogy asrác miért magyarul beszél, nemhogy azt, hogy miről beszél.
Engem az ArmA hangrendszere egyáltalán nem zavart és fogalmam sincs mi ez a felhördülés (a videó youtube-os kommentjei is ezt a hang dolgot emlegetik)

Ki fogom próbálni ezt a Mi24-es dolgot az alap arma2-ben és az oa-ban is és majd akkor válaszolok. Ok?
41 levél
Válasz 10.05.07. 11:51 #3
DancZer
A magyar fejlesztő említette, hogy teljesen áttdolgozzák a hangrendszert. Ez alatt a AI komunikációs protokolját értette vagy magát a hangrendszert? Arma 2-ben ha mi24-el kilősz 50db FFAR-t, akkor a robbanáshangok száma miatt kikapcsolnak a hangok, ez megmaradt OA is?
10960 levél
Válasz 10.05.07. 10:01 #2
Lacko
Ezt meg se hallom.

Most épp mi baj? Kikapcsoltam a posteffectet, mert én azt gyűlölöm, amikor szétkenik a taknyot a monitoromon. De minden gond nélkül ment. ez a Takisztán egy elég kihalt ország, úgyhogy akinek voltak lag-problémái Csernoruszban, azoknak is simán fog futni.
3764 levél
Válasz 10.05.07. 09:44 #1
cINC2
Ápgrédolni kéne már azt a masinát tisztelt rivjúer.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
766 levél
Válasz 10.05.07. 09:44
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
ArmA 2: Operation Arrowhead (Előzetes)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.