Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Alpha Protocol - Egy küldetés kompletten (Hírek)

Alpha Protocol

Alpha Protocol
A legutóbbi Alpha Protocol cikkek, hírek
1431 levél
Válasz 10.05.20. 17:14 #18
-T0ng-
Nézd az egyes főbb karakterek modelljei hihetetlenül jól néznek ki. Az más kérdés, hogy annak a rendőrnek a feje a trailerben olyan mintha baltával szabták volna
Maga a safehouse is szépnek tűnt, de nyilván a játék grafikájáról akkor kap az ember hiteles képet ha maga is játszik rajta.
11699 levél
Válasz 10.05.20. 15:49 #17
.:[Kain]:.
"Grafika - 80"

hiteles kritika...
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
14264 levél
Válasz 10.05.20. 11:09 #16
balays82
Ami csak azért furcsa, mert elvileg Chris Avellone mellett van jó néhány további egykori Interplay/Black Isle tag az Obsidian berkein belül, tehát elvileg nem tegnap kezdték a játékfejlesztést. Az is biztos egyébként, hogy a kb. másfél évet csúszott megjelenés sem tett jót a játék technikai oldalának, bár itt olyan hiányosságok vannak, amelyek nem magyarázhatóak csak ezzel, mivel a fizikai modellezés például már másfél éve is az alapvető elvárások közé tartozott.
4133 levél
Válasz 10.05.20. 10:35 #15
gothmog
Ezért írtam, amit írtam. Látszik, hogy azon részei, melyekben Chris keze van benne ötletgazdaként/irányítóként, szokás szerint szuperálnak, míg a többi, szintén szokás szerint, nem éppen túl fényes...
Endure. In enduring, grow strong.
14264 levél
Válasz 10.05.20. 10:08 #14
balays82
Ez már két szinte egybehangzó vélemény.
1431 levél
Válasz 10.05.20. 10:08 #13
-T0ng-
Én nekem is arra hajlik a mérleg nyelve. Amint írtam, az egyik spanyol gamer magazin ugyanilyen értékelést adott a játékról.

A grafikát betudom annak, hogy már egy éve meg kellett volna jelennie, de az M.I.re és a fizikai hiányára nincs bocsánat Irgum-burgum Obsidian...
1431 levél
Válasz 10.05.20. 10:06 #12
-T0ng-
Na kedves mindenki! Befutott az első Alpha Protocol értékelés a spanyol Playmania magazintól.

Grafika - 80 : A külcsín nem olyan rossz, de a modellek és animációik messze vannak a tökéletestől

Hang - 90: Helytálló soundtrack

Változatosság - 89: Jól lehet ugyanaz a játék, mégis a karakter személyre szabásának és az általunk megválasztható játékstílusnak köszönhetően rengeteg lehetőség van nyitva.

Időtartam - 90: Az újrajátszhatósági faktor nagyon magas. rengetegszer végigviheted az Alpha Protocol-t úgy, hogy bármikor is ugyanazzal az élménnyel szembesülnél.

Összességében - 88: Egy kém rpg, aminek sikerült kevernie az akciót a lopakodással, és magas fokú szabadságot ad, hogy megválasszuk hogyan haladjunk előre.

A legjobb momentum: A választás szabadsága, hogy hogy csináljuk meg a küldetést és a hatalmas döntéshozó rendszer.

A legrosszabb része az Alpha Protocolnak: Nem a mai elvárásoknak megfelelő grafika és alap MI.

14264 levél
Válasz 10.05.20. 10:04 #11
balays82
87%

Dicsérik a könyveket és filmeket megszégyenítő sztorit, a párbeszédrendszert, illetve az, hogy folyamatos döntéshozatalra kényszerít a játék. Kritikaként fogalmazzák meg az elavult grafikát, a gyenge animációkat, illetve a fizika hiányát. Én úgy vagyok vele, hogy a pozitívumok a mérleg nyelvét erősen a kipróbálás felé billentik, amennyiben reális ez az értékelés.
1431 levél
Válasz 10.05.20. 09:03 #10
-T0ng-
Ennyiből azért még nem írom le a játékot, mert a témája miatt érdemes lesz vele foglalkozni, de most kb. ugyan az az érzésem van a játékkal kapcsolatban, mint anno a Rise of the Argonauts-sal kapcsolatban. El lehetett vele játszani, de volt bennem mindig egy rossz érzés, hogy hát igen ez a játék lehetett volna több is, jobb is csak...

Ha viszont szarul teljesít majd tényleg, a készítők nem mondhatják, hogy nem volt rá idejük.
Amúgy valaki már olvasta a Gamestarban a tesztet? Kíváncsi vagyok, hogy a srácoknak, hogy tetszett a stuff.
4133 levél
Válasz 10.05.20. 08:39 #9
gothmog
Szégyen, hogy egy olyan kiemelkedően tehetséges történetírónak/dizájnernek, mint Chris Avellone, ilyen (technikai) kivitelezésű játékokhoz kell adnia a nevét... (A 10 évvel ezelőtti szintű grafika is gáz valahol, bár ez számomra érdektelen tényező, ha amúgy hangulatosan oldják meg, de ez egyszerűen... nem találok rá jobb szót: kietlen, üres.)

Chris-t már réges-rég felvettem volna a Bioware-hez (amúgy is jóban vannak még a Black Isle időkből), esetleg még néhány régi, használható Black Isle-ös arcot átmentenék oda az Obsidian-ból, a többiek pedig mehetnének utcát söpörni...
Endure. In enduring, grow strong.
31904 levél
Válasz 10.05.19. 21:38 #8
Creativ3Form
Hát ez...ez...elkeserítő. Igen, asszem ez a jó szó rá. Grafika nevettséges, karakterek arcmimikája nulla, hangulat nincs, legalább is ez a szarrá vágott pálya nem hozta elő belőlem az adrenalint.
Vártam ugyan, de ezek után kétszer is meggondolom, hogy kipróbálom.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
11699 levél
Válasz 10.05.19. 20:30 #7
.:[Kain]:.
a call of dutykat szidja mindenki a grafikájuk miatt, ez meg úgy néz ki, mint egy játék '98-ból. a vodkás üveg el sem tört ha jól láttam, pedig a csávó arcába vágta, na mindegy.
miért nem írnak inkább egy jó kis KJK (alandátékockázat) könyvet, ha storyírásban jók, de külsőségekben meg szarok?
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
1431 levél
Válasz 10.05.19. 15:21 #6
-T0ng-
Nálam már régóta a "Nagyon várom" lista élén van a játék. Az Obsidian-nal kapcsolatban és a játékot nézve vegyes érzéseim vannak.
Az Obsidian mindig másodhegedűs volt, és ez a játékaikon is látszott, viszont pozitív, hogy sok minden köti őket a Bioware-hez.
A játékban engem a karakterek arca zavar borzalmasan, pontosabban a főhős bárgyú arca és a többi karakter ütős arcának élettelensége, semmi gesztus, semmi reakció.
Viszont a történet tuti hogy egy nagyon frankó kémtörténet lesz. Ha csak egy két bug lesz a játékban, akkor én arra nem fogok panaszkodni.

Remélem azért más is lát a témába fantáziát, és nemsokára kapunk még pár kém RPG-t
4065 levél
Válasz 10.05.19. 15:10 #5
xeLaR
Úgy tűnik ez is hozza az Obsidian minőséget...
Kicsit jobban kifejtve: érdekes koncepció, valszeg egy csavaros és viszonylag eredeti történetet hoztak össze neki, viszont már előre borítékolom, hogy az elavult grafika mellé még óriási gépigénye is van...bugok tömkelegéről nem is beszélve...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
6482 levél
Válasz 10.05.19. 14:51 #4
GustyX
Mass Effect és a fahrenheit beszédrendszerének ötvözete. Nekem szimpatikus az ötlet.
Csak az a k*rva nagy célkereszt ne lenne!
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10256 levél
Válasz 10.05.19. 09:23 #3
MattMatthew
Az egy kicsit idétlen, hogy senkinek sem tűnik fel az a rakat fegyver ami nála van.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
368 levél
Válasz 10.05.19. 09:06 #2
Hype
Hát az animációk elég gagyinak tűnnek szvsz.
War, war never changes...
14264 levél
Válasz 10.05.19. 08:39 #1
balays82
Érdekes ez a párbeszédrendszer, bár néhány éve a Fahrenheit esetében is valami hasonló volt (limitált idő a reagálásra). Egyébként a játék nekem egy hidegháborús környezetbe helyezett Mass Effectnek tűnik, ami nem feltétlenül baj. Ráadásul most már nem is tűnik olyan rondának, mint egy évvel ezelőtt.
766 levél
Válasz 10.05.19. 08:39
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Alpha Protocol - Egy küldetés kompletten (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.