Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Dragon Age 2

Dragon Age II

Dragon Age II
A legutóbbi Dragon Age II cikkek, hírek
1556 levél
Válasz 14.11.25. 22:31 #798
Aribeth
Legacy bossfight megvolt, kissé megizzasztott. Maga a küldetés egész korrekt lett a végére, tetszett a pályák felépítése (azzal a gigantikus toronnyal), és szépen erősítette a háttérsztorit.
DLC-k kipipálva, a héten még felpofozom a két idióta civakodó óvodást a DA2 végén, aztán irány a DAI.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10258 levél
Válasz 14.11.25. 19:26 #797
MattMatthew
SPOILER
Hawke találkozást meg kellett nézni TeCsőn, abból meg sok minden kiderül.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1556 levél
Válasz 14.11.25. 19:10 #796
Aribeth
(Tudom. *kényszeres spoilerolvasó*)
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10258 levél
Válasz 14.11.25. 19:01 #795
MattMatthew
(Legacy kötelező a DAI előtt!!!)
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1556 levél
Válasz 14.11.25. 18:57 #794
Aribeth
Én csak a kimaradt DLC-ket (Mark of the Assassin, Legacy) pótlom, illetve újrajátszom a legvégét, hogy legyen egy fullos DAO+DA2 mentésem a hármashoz, de... Van egy olyan érzésem, hogy ezt jó ideig nem veszem elő ismét. Egyszerűen már unom.
A Mark of the Assassintól sem vertem magam a földhöz, egyedül az AC-t idéző lopakodást szerettem benne.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
4065 levél
Válasz 14.11.25. 14:59 #793
xeLaR
Na szóval nemrég elkezdtem újból végigjátszani ezt a "gyöngyszemet". Még act1-et próbálom kimaxolni, de most vhogy semmilyen szinten nem fog meg a játék. Lehet mert már tudom mi lesz, de nem idegeskedek semmi történetbeli baromságok miatt, sem az újrahasznált pályák miatt, még amiatt sem, hogy Fenris egy béna animekarakter (pedig jelenleg állandó pozíciót foglal el a csapatomban).
Azonban most meg kellett szakítanom a játékot amiatt, mert valamelyest sikerült szórakoztatnia. A biztonság kedvéért spoilerbe teszem, de tökmindegy. SPOILER
Szal legutóbbi küldi Feynriel megkeresése volt, aminél sikerült a kereséssel megbízott Templart, Ser Thraskot megzsarolni, mert gyereke mágus volt. Kell a pénz a Deep Roadsba, na. Utána rögtön nekivágtam annak a küldinek, aminél mágusokat kellene észhez téríteni, hogy húzzanak vissza a saját köreikbe. Erre Thrask van ott, már a kezdő beszélgetés is jól sült el. Nem elég, hogy meg lehet kérdezni, hogy ismerjük-e egymást (amire morcosan közli, hogy csak nagy nehezen bírta rá magát, hogy megbízzon minket ezzel a feladattal), de utána meg Hawke közli vele, hogy felesleges volt a vadonban találkozni csak azért, hogy kifizessen minket És ez nem is szarkasztikus Hawke volt.
Szal csak 16 órát kellett játszani vele, hogy megtörténjen az első igazi poénos jelenet...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
3 levél
Válasz 14.09.17. 14:42 #792
nynczet
Szia!

nem tudom hogy tudod-e a valaszt, de csak te jarsz fel ide, azt szeretnem kerdezni hogy a Dragon Age 2 ben ha vegig vittem a jatekot ujra lehet-e kezdeni ugyan azzal az emberrel ugy hogy meg marad minden kepessege? lehetséges ez? előre is köszi
3 levél
Válasz 14.09.17. 11:29 #791
nynczet
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogy végigvittem a játékot es hogy lehet ugyan azzal a karakterrel ujrakezdeni? egyatalan lehetséges ez? előre is köszi a válaszokat)
173 levél
Válasz 13.07.20. 16:43 #790
phantommy
Köszi. Egy valaki írta, nem tudom hol. Neki biztosan az volt. Egy vélemény nem tesz semmit.
3081 levél
Válasz 13.07.20. 14:38 #789
Sucee
Jut eszembe, nem tudom, miért mondják, hogy nehéz, még csak kapkodni sem kell, hiszen meg lehet állítani a játékot.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3081 levél
Válasz 13.07.20. 14:36 #788
Sucee
Igen, az Origins az első.

Irányítás: leginkább a kettő együtt, állítgatni sem kell. Interakcióhoz - tudomásom szerint - mindenképp egér kell (lootolás, ládák nyitása, ellenfelek megtámadása stb.), de mozogni WASD-vel is lehet, és egérrel is. Originsben van egy felülnézet is, ott pl. kényelmesebb egérrel.

DA2-ben meg már van egy gomb (R), ami az interakciókat végzi, azzal jelentősen gyorsabb az egész.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
173 levél
Válasz 13.07.20. 14:31 #787
phantommy
Sziasztok! Milyen a Dragon Age irányítása (Dragon Age 1)? WASD, vagy Diablo-s (stb.) point 'n' click? Azt olvastam, hogy választani lehet ezek közül, át lehet állítani. Azt is olvastam, hogy nehéz az irányítása, de meg lehet szokni. A D. A. Origins, ugye, a legelső rész? Köszi.
3081 levél
Válasz 13.07.16. 21:37 #786
Sucee
Easy-n igen.
De amúgy használható, mindhárom mágusnál van egy rakás támadó spell, plusz Hawke és Anders healer spec., szóval elég sokáig talpon tudnak maradni.
Alapban egyébként Aveline-t szoktam magammal vinni Anders és Varric mellett, már nem tudom, hogy most miért Merrill volt ott.

Szerk.: kicsit körülnéztem amúgy közben, tele van a játék Leonardo tervrajzaival, pl. a rúnarendelős könyvünk lapjain is azok láthatók.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10258 levél
Válasz 13.07.16. 21:10 #785
MattMatthew
Jól bírja a varázsló parti azzal az egy íjásszal megsegítve?

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3007 levél
Válasz 13.07.16. 20:58 #784
gregmerch
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
3081 levél
Válasz 13.07.16. 19:37 #783
Sucee
No mármint ilyen pun, nem ilyen.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3081 levél
Válasz 13.07.16. 19:35 #782
Sucee
Most beszartam, hogy ezt írtam, aztán leesett, hogy pun.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3007 levél
Válasz 13.07.16. 19:34 #781
gregmerch
Dragon Age Vinci? Az meg ki a szösz?
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
3081 levél
Válasz 13.07.16. 19:31 #780
Sucee
Nálam teljes DA újrajátszás időszak van, és most észrevettem egy mellékküldetésnél valami furcsát, konkrétan Da Vinci keze munkájának tűnik.
Szerintem easter egg lehet, viszont neten sehol nem találtam róla említést.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10258 levél
Válasz 13.05.26. 16:41 #779
MattMatthew
+ Talis és sarcastic Hawke nagyon nyerő páros.

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
31909 levél
Válasz 13.05.26. 16:05 #778
Creativ3Form
Tegnap lenyomtam a Mark of the Assassin DLC-t, és nagyon tetszett! Amennyire nem jött be a Legacy, ez annyira lekötött végig. Jól felépített, van egy rész, amikor választani lehet, hogy harcba keveredsz, vagy osonva mész végig a pályán (osontam), és ez ugye nem volt jellemző az alap játékra. Igaz, ha az osonást választod, lesz néhány fejcsóválós, anyázós perced, de úgy az igazi. VAnnak benne új sárkány ellenfelek, egy látványos BOSS harc. Remek lett.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
6266 levél
Válasz 12.09.07. 21:46 #777
Lyobag
jó, az Elder Scrolss szériában, a Diabloban a reflex számított.
de nézzük csak, milyen bioware előzményeim vannak (Mass Effectect sorozattól eltekintve):
Neverwinter Nights, KOTOR, Dragon Age. mindnek jól ki volt dolgozva a harcrendszere, volt bennük kihívás, de nem volt irreálisan nehéz a harc még a legnehezebb fokozatokon se (nem hogy a legnehezebb fokozat alatt).
kíváncsi vagyok, hogy a tesztelők anno lenyomták-e a legnehezebb fokozaton az egész játékot, vagy szartak rá és mondták a fejlesztőknek: ez így tökéletes!
10258 levél
Válasz 12.09.07. 21:21 #776
MattMatthew
Én kérlek casualon toltam és kávét ittam csaták közben.

"a szerepjátékban, bár a harcrendszer legyen normális, ne pedig egy fps/rts szerű valami."
Szerepjáték fogalma megvan? Egyébként értem, hogy te is az olyan harcrendszeri megoldásokat szereted amik a stratégiára és taktikára építenek nem pedig a reflexekre. Ízlés dolga, de ennek a szerepjáték részhez semmi köze.

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10258 levél
Válasz 12.09.07. 21:17 #775
MattMatthew
Ehh, nem sikerült eltalálni, pedig nem volt sok választási lehetőség.
Olvastam. Értem, meg el tudom fogadni az álláspontot, csak azonosulni nem tudok vele.

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
6266 levél
Válasz 12.09.07. 21:06 #774
Lyobag
részemről egyetértek. szarul csinálták meg, ez van. a szerepjátékban, bár a harcrendszer legyen normális, ne pedig egy fps/rts szerű valami.

és ha már realitás az érkező ellenfélről: az hol reális, hogy egy kétkezes pallossal lesújtanak valakire 10x úgy, hogy egyszer se hárít a kapó fél, és még mindig vígan, dalolászva szaladgál???
4133 levél
Válasz 12.09.07. 20:56 #773
gothmog
Egyik sem, rugóval toltam

Egyébként 661-es hsz-ben már leírtam, hogy mi a sirámom ez ügyben
Endure. In enduring, grow strong.
6266 levél
Válasz 12.09.07. 20:51 #772
Lyobag
te milyen nehézségi szinten nyomtad? engem a hard fokozaton úgy szívat ezekkel az erősítéssekkel, mint az őrület. 10. próbálkozás után is elbuktam, míg az addigi legszemetebb részeknél max 3-4 próbálkozás után sikerült a csata
10258 levél
Válasz 12.09.07. 20:37 #771
MattMatthew
@gothmog A harc zajára érkező, egyébként közelben lévő ellenfeleknek akik a harcból élnek had legyen már tízszer annyi hp-ja mint egy varázslónak. (Ha harcosod volt akkor a támadó csapatnak összesen nem valószínű, hogy annyi hp-ja volt mint neked... vagy vmit rosszul csináltál.)

@Lyobag Végignézték? Eddig mindig úgy képzeltem, hogy nem egy helyre tömörül az egész rablóbanda és idő míg odaérnek a csatazajra, de végülis ha nagyon akarunk akkor kereshetünk logikai bakikat, csak minek szivassuk magunkat ilyenekkel ha lehet találni világba illő logikus magyarázatot.
Kitisztított útvonal meg csak a mesében van.

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
6266 levél
Válasz 12.09.07. 20:23 #770
Lyobag
igen, életszerűbb. megvárjuk, hogy a falu bikája lealázza a fél tolvajbandát, majd a banda másik fele jön segíteni, miután végignézték az egész esetet.
ha utánpótlás érkezik, az nem baj. de ne arról, ahonnan jöttem! pláne egy már teljesen kitisztított útvonalról...
emiatt az utánpótlás miatt akadtam el egy helyen. érkeznek az ellenek folyamatban, 3 mágussal. kettőt kört lenyomok, a harmadiknál meg kifogy a nafta, és még nem is a legdurvább fokon megyek (hanem eggyel alatta)
4133 levél
Válasz 12.09.07. 20:16 #769
gothmog
Semmiből teleportálódó (potyogó) ellenfelek, tízszer annyi hp-val mint amennyivel a "város bajnoka" hősöd rendelkezik. Valóban, az életszerűség mintapéldája...
Endure. In enduring, grow strong.
10258 levél
Válasz 12.09.07. 20:03 #768
MattMatthew
Gondolj arra, hogy talán így életszerűbb. Káosz, meglepetések, sosem tudod, hogy mikor lesz vége.
A körönként leállítós, átgondolós, gyógylötyi-osztós, spellrakosgatós harcok nekem túl sterilek, unalmasak és valószerűtlenek.

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1556 levél
Válasz 12.09.07. 19:27 #767
Aribeth
Igen. A semmiből jönnek, háztetőkről pottyannak le, és sajnos kiszámíthatatlan kaszabolássá teszik a csatákat.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
6266 levél
Válasz 12.09.07. 19:02 #766
Lyobag
egy bajom van a DA2-vel: kurvára csal. az 1-ben előre láttad az összes ellenfelet, így előre kigondolható volt, mit használjunk, mennyire menjünk bele a harc sűrűjébe. a 2 meg: levágjuk az összes ellenfelet, erre a semmiből még odateleportál 2x annyit a játék. ráadásul a keményebb fajtákból is egy tucatot.
10258 levél
Válasz 12.08.01. 11:59 #765
MattMatthew
Varázslóval sosem játszottam (nem is vonzott a dolog), így nem hiányzott a dolog. Meg mire oda jutottunk, hogy a Chantry elkezdett szúrós szemmel nézni, hogy tudjuk, hogy van a csapatodban varázsló addigra már úgy voltam vele, hogy próbálkozzanak csak.
Gondolom vmi olyasmit szerettél volna mint az Originsben a Mage előtörije. Tényleg érdekes lett volna, sajnos be kellett érnünk a templomosok elmondásaival és az egyéb szomorú történetekkel.

@davkar9 Fene az ízlésedet. Egyikhez se nyúltam volna.

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3081 levél
Válasz 12.08.01. 10:31 #764
Sucee
Ja, egyébként még amit hiányoltam kicsit, hogy a saját szemünkkel nem láthatjuk, hogy hogyan élnek a mágusok Kirkwallban. Csak halljuk, hogy elnyomás, meg hogy hú, de szörnyű a Circle, azért jó lett volna bejutni oda is.
Pl. mágus karakter esetén valami terv keretében fel kellett volna adni magunkat, warrior/rogue esetén meg Anders/Merrill veszi át a dolgot.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8624 levél
Válasz 12.07.31. 19:00 #763
davkar9
Én Merrillt csíptem, Isabelával nekem is az volt a bajom, hogy "büdös ribanc", de ezt leszámítva tényleg jó arc ő is. Merivel annyi a probléma, hogy még a Dragon Ages deviantart kalandtúrámon kellett rádöbbennem, hogy a bioware játékaiban a karaktereim többnyire pedofilok. Merrill, Tali...
Döntések szempontjából az idegesített, hogy mézzsel kibuliztam a meghallgatást, össze is jött volna a béke meg a hepinessz, erre Anders bevágja hogy DIIIIE!!!!!444!. Oké, script. Erre jön az iskola, támadás visszaverve, győztünk, Orsino meg nekiáll sírni, hogy WE'RE DOOOOOOMED!!!!44! Értem én hogy bossfight kellett a végére, de akkor lehessen választani.
Simple. Eternal. Beige.
2129 levél
Válasz 12.07.31. 17:41 #762
Balanses
Az én játékomban nem volt Kate Hawk Így marad Isabella.
10258 levél
Válasz 12.07.31. 16:10 #761
MattMatthew
"Az egyetlen normális nő a játékban."

Téves! Az egyetlen normális nő a játékban az Kate Hawke volt, a karakterem.
Egyébként Isabella tényleg jófej és ha az ember felül tud/akar kerekedni azon, hogy egy büdös ribanc akkor LInek talán az egyik legelfogadhatóbb.
(a ffi NPCknél meg még gyalázatosabb a felhozatal)


A végén elmaradó grandiózus csata... hát Orsinóval való balhé kb a leggagyibb csata volt a játékban. Egyébként szívem szerint végignéztem volna a csatát aztán levágtam volna azokat akik életben maradtak...
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
2129 levél
Válasz 12.07.31. 16:04 #760
Balanses
Hmm...engem ez nem zavar. Legalább nem egy szűzpicsa, és tudja, hogy kell fényesre súrolni a hajórudat.
3081 levél
Válasz 12.07.31. 15:56 #759
Sucee
Értem én, csak arra céloztam, hogy Isabela kapitány már mindenki hajóján vitorlázott.
Elfek meg valóban nagyon természetellenesre sikerültek.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
2129 levél
Válasz 12.07.31. 15:50 #758
Balanses
Merill (meg az összes többi elf), úgy nézett ki, mint valami aszott mókus, Aveline, meg ahogy Isabella mondta, egy élő fal törő kos...vagy valami ilyesmi.
Amúgy remélem, hogy a harmadik részben a kúnárik is bele szólnak a háborúba és tényleg majd valami hatalmas dolognak lehetnénk a részesei. Jó lenne már valami hír róla.
3081 levél
Válasz 12.07.31. 15:40 #757
Sucee
Megoldható lett volna egy utolsó csata, menekülés közben simán megtámadhatnak. Még akár qunarikba is botolhattunk volna a tengeren

Amúgy meg, "normális nő"? Azt hiszem, minden relatív.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
2129 levél
Válasz 12.07.31. 15:36 #756
Balanses
És akkor mi van, hogy ha meg volt? Ami volt az volt, lehet, hogy Hawknak is meg volt fél Lothering. Az egyetlen normális nő a játékban. Az a ruci mmm....be kéne vezetni a divatba .

"hogy hova is lett az első rész hőse". Hát igen, ez egy elég hülye befejezése volt a játéknak. Bár a második részben, amikor Alistair-rel beszélgettünk, megemlítette, hogy: "...talán már visszatért Ferelden hőse Denerimbe.2 6 vagy nem tudom hány évvel, a Veszedelem és bőven az utolsó dlc után. Szeretném hinni, hogy ez nem csak egy baki volt, hanem célzás.

Sucee: van benne valami, de akkor meg a grandiózus csata maradt volna el a végén, mármint a részünkről. Bár talán valahogy meglehetett volna oldani..


Szerk.: A sorozatról, az nem is lenne rossz. Sőőőőőt.....ha mondjuk nem csak 1 éveket szánnak 1-1 rész fejlesztésére, mint jelen esetben, hanem mondjuk 2-3mat, de leginkább 4-et én örülnék neki.
3081 levél
Válasz 12.07.31. 15:23 #755
Sucee
Elvileg amúgy nem trilógiának, hanem hosszabb sorozatnak képzelték el a Dragon Age-et, szóval ha ez így van, jó kérdés, hogy mire és mennyi választ kapunk majd a harmadikban.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10258 levél
Válasz 12.07.31. 15:15 #754
MattMatthew
Hát... Isabella már lehet, hogy meg volt a Wardennek.

Tényleg örülnék neki, ha a Wardennel lehetne folytatni, de nekem már az is elég ha válaszokat kapnék, hogy hova is lett az első rész hőse. Morrigan nem volt túl bőbeszédű, hogy hova is megyünk. Illetve az van a kettő végén, hogy a Champion is eltűnik és Leilana vmi nagy dolgot sejt a háttérben.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3081 levél
Válasz 12.07.31. 15:09 #753
Sucee
Eddig úgy néz ki, hogy most a fő helyszín Orlais (és/vagy Tevinter) lesz, és új karakterrel.
Amúgy meg a háború elkezdődött volna, Anders tőlünk teljesen függetlenül felrobbantja a templomot.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
2129 levél
Válasz 12.07.31. 15:01 #752
Balanses
Amúgy az se lenne egy rossz választás, csak akkor meg a végén a Grand Battle maradt volna el. Gondolom a játékkészítők mindenképpen megakarták alapozni, a Káptalan és a mágusok közti háborút. Ami igazából nem is baj. Rengeteg lehetőség van ebben a lezárásban. Egy globális háború Thedason...nagyon eltudnám képzelni. Az meg már csak hab lenne a tortán, ha az első rész karakterével lehetne folytatni a harmadik részt. És még mondjuk Hawk is mellénk szegődne a csapatba a választott hölgyeménnyel ( az én esetemben Isabellával, lehet meg is próbálnám lecsapni ak ezéről ).
3081 levél
Válasz 12.07.31. 14:51 #751
Sucee
Hát, én nemrég kezdtem új karaktert, egy Originsből importált, ugyancsak a napokban befejezett karakterrel, szóval nem vetem meg a régebbi dolgokat.
Csak igazából véleményeket már megjelenéskor leírogattuk, szerintem annyira nem vagyunk már bőbeszédűek
Jó játék, csak azért az ismétlődő helyszínek tényleg nagyon illúziórombolóak, ilyen kicsi alap játéktér mellett. Plusz ami nem annyira tetszett még, hogy mindenképp rám erőltették ezt a "mágus vagy templar, középút nincs" dolgot. Én igazából egy "basszátok meg, húzok vissza Fereldenbe" opciót választottam volna.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
2129 levél
Válasz 12.07.31. 14:49 #750
Balanses
Hmm...hát nem tudom. Én már az első részben is utáltam a Káptalant, nem vagyok valami nagy hívő, sőt kifejezetten ellene vagyok az ilyen dolgoknak, szal nem volt kérdés, hogy ki mellé álljak. Tetszett, hogy a játék sokszor dilemma elé állított bizonyos választási lehetőségeknél. Kíváncsi vagyok, hogy mit hoznak ki a harmadik részből.
10258 levél
Válasz 12.07.31. 14:41 #749
MattMatthew
A döntéseknél az zavart, hogy nem volt harmadik opció. A végén legszívesebben azt mondtam volna, hogy öljétek le egymást, nem érdekel.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.