25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Dragon Age 2

Aribeth
#798 Aribeth [2433]
Legacy bossfight megvolt, kissé megizzasztott. Maga a küldetés egész korrekt lett a végére, tetszett a pályák felépítése (azzal a gigantikus toronnyal), és szépen erősítette a háttérsztorit.
DLC-k kipipálva, a héten még felpofozom a két idióta civakodó óvodást a DA2 végén, aztán irány a DAI.

Válasz erre

MattMatthew
#797 MattMatthew [11598]
SPOILER
Hawke találkozást meg kellett nézni TeCsőn, abból meg sok minden kiderül.

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2014.11.25. 19:10
Aribeth
#796 Aribeth [2433]
(Tudom. *kényszeres spoilerolvasó*)

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2014.11.25. 19:01
MattMatthew
#795 MattMatthew [11598]
(Legacy kötelező a DAI előtt!!!)

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2014.11.25. 18:57
Aribeth
#794 Aribeth [2433]
Én csak a kimaradt DLC-ket (Mark of the Assassin, Legacy) pótlom, illetve újrajátszom a legvégét, hogy legyen egy fullos DAO+DA2 mentésem a hármashoz, de... Van egy olyan érzésem, hogy ezt jó ideig nem veszem elő ismét. Egyszerűen már unom.
A Mark of the Assassintól sem vertem magam a földhöz, egyedül az AC-t idéző lopakodást szerettem benne.

Válasz erre

Előzmény: xeLaR 2014.11.25. 14:59
xeLaR
#793 xeLaR [4243]
Na szóval nemrég elkezdtem újból végigjátszani ezt a "gyöngyszemet". Még act1-et próbálom kimaxolni, de most vhogy semmilyen szinten nem fog meg a játék. Lehet mert már tudom mi lesz, de nem idegeskedek semmi történetbeli baromságok miatt, sem az újrahasznált pályák miatt, még amiatt sem, hogy Fenris egy béna animekarakter (pedig jelenleg állandó pozíciót foglal el a csapatomban).
Azonban most meg kellett szakítanom a játékot amiatt, mert valamelyest sikerült szórakoztatnia. A biztonság kedvéért spoilerbe teszem, de tökmindegy. SPOILER
Szal legutóbbi küldi Feynriel megkeresése volt, aminél sikerült a kereséssel megbízott Templart, Ser Thraskot megzsarolni, mert gyereke mágus volt. Kell a pénz a Deep Roadsba, na. Utána rögtön nekivágtam annak a küldinek, aminél mágusokat kellene észhez téríteni, hogy húzzanak vissza a saját köreikbe. Erre Thrask van ott, már a kezdő beszélgetés is jól sült el. Nem elég, hogy meg lehet kérdezni, hogy ismerjük-e egymást (amire morcosan közli, hogy csak nagy nehezen bírta rá magát, hogy megbízzon minket ezzel a feladattal), de utána meg Hawke közli vele, hogy felesleges volt a vadonban találkozni csak azért, hogy kifizessen minket És ez nem is szarkasztikus Hawke volt.
Szal csak 16 órát kellett játszani vele, hogy megtörténjen az első igazi poénos jelenet...

-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-

Válasz erre

nynczet
#792 nynczet [3]
Szia!

nem tudom hogy tudod-e a valaszt, de csak te jarsz fel ide, azt szeretnem kerdezni hogy a Dragon Age 2 ben ha vegig vittem a jatekot ujra lehet-e kezdeni ugyan azzal az emberrel ugy hogy meg marad minden kepessege? lehetséges ez? előre is köszi

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2013.07.16. 21:10
nynczet
#791 nynczet [3]
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogy végigvittem a játékot es hogy lehet ugyan azzal a karakterrel ujrakezdeni? egyatalan lehetséges ez? előre is köszi a válaszokat)

Válasz erre

phantommy
#790 phantommy [197]
Köszi. Egy valaki írta, nem tudom hol. Neki biztosan az volt. Egy vélemény nem tesz semmit.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2013.07.20. 14:38
subject17
#789 subject17 [6503]
Jut eszembe, nem tudom, miért mondják, hogy nehéz, még csak kapkodni sem kell, hiszen meg lehet állítani a játékot.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: subject17 2013.07.20. 14:36
subject17
#788 subject17 [6503]
Igen, az Origins az első.

Irányítás: leginkább a kettő együtt, állítgatni sem kell. Interakcióhoz - tudomásom szerint - mindenképp egér kell (lootolás, ládák nyitása, ellenfelek megtámadása stb.), de mozogni WASD-vel is lehet, és egérrel is. Originsben van egy felülnézet is, ott pl. kényelmesebb egérrel.

DA2-ben meg már van egy gomb (R), ami az interakciókat végzi, azzal jelentősen gyorsabb az egész.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: phantommy 2013.07.20. 14:31
phantommy
#787 phantommy [197]
Sziasztok! Milyen a Dragon Age irányítása (Dragon Age 1)? WASD, vagy Diablo-s (stb.) point 'n' click? Azt olvastam, hogy választani lehet ezek közül, át lehet állítani. Azt is olvastam, hogy nehéz az irányítása, de meg lehet szokni. A D. A. Origins, ugye, a legelső rész? Köszi.

Válasz erre

subject17
#786 subject17 [6503]
Easy-n igen.
De amúgy használható, mindhárom mágusnál van egy rakás támadó spell, plusz Hawke és Anders healer spec., szóval elég sokáig talpon tudnak maradni.
Alapban egyébként Aveline-t szoktam magammal vinni Anders és Varric mellett, már nem tudom, hogy most miért Merrill volt ott.

Szerk.: kicsit körülnéztem amúgy közben, tele van a játék Leonardo tervrajzaival, pl. a rúnarendelős könyvünk lapjain is azok láthatók.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2013.07.16. 21:10
MattMatthew
#785 MattMatthew [11598]
Jól bírja a varázsló parti azzal az egy íjásszal megsegítve?

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: subject17 2013.07.16. 19:31
gregmerch
#784 gregmerch [3766]

"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/

Válasz erre

Előzmény: subject17 2013.07.16. 19:35
subject17
#783 subject17 [6503]
No mármint ilyen pun, nem ilyen.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: subject17 2013.07.16. 19:35
subject17
#782 subject17 [6503]
Most beszartam, hogy ezt írtam, aztán leesett, hogy pun.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: gregmerch 2013.07.16. 19:34
gregmerch
#781 gregmerch [3766]
Dragon Age Vinci? Az meg ki a szösz?

"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/

Válasz erre

Előzmény: subject17 2013.07.16. 19:31
subject17
#780 subject17 [6503]
Nálam teljes DA újrajátszás időszak van, és most észrevettem egy mellékküldetésnél valami furcsát, konkrétan Da Vinci keze munkájának tűnik.
Szerintem easter egg lehet, viszont neten sehol nem találtam róla említést.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

MattMatthew
#779 MattMatthew [11598]
+ Talis és sarcastic Hawke nagyon nyerő páros.

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Creativ3Form 2013.05.26. 16:05
Creativ3Form
#778 Creativ3Form [33857]
Tegnap lenyomtam a Mark of the Assassin DLC-t, és nagyon tetszett! Amennyire nem jött be a Legacy, ez annyira lekötött végig. Jól felépített, van egy rész, amikor választani lehet, hogy harcba keveredsz, vagy osonva mész végig a pályán (osontam), és ez ugye nem volt jellemző az alap játékra. Igaz, ha az osonást választod, lesz néhány fejcsóválós, anyázós perced, de úgy az igazi. VAnnak benne új sárkány ellenfelek, egy látványos BOSS harc. Remek lett.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Lyobag
#777 Lyobag [6266]
jó, az Elder Scrolss szériában, a Diabloban a reflex számított.
de nézzük csak, milyen bioware előzményeim vannak (Mass Effectect sorozattól eltekintve):
Neverwinter Nights, KOTOR, Dragon Age. mindnek jól ki volt dolgozva a harcrendszere, volt bennük kihívás, de nem volt irreálisan nehéz a harc még a legnehezebb fokozatokon se (nem hogy a legnehezebb fokozat alatt).
kíváncsi vagyok, hogy a tesztelők anno lenyomták-e a legnehezebb fokozaton az egész játékot, vagy szartak rá és mondták a fejlesztőknek: ez így tökéletes!

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2012.09.07. 21:21
MattMatthew
#776 MattMatthew [11598]
Én kérlek casualon toltam és kávét ittam csaták közben.

"a szerepjátékban, bár a harcrendszer legyen normális, ne pedig egy fps/rts szerű valami."
Szerepjáték fogalma megvan? Egyébként értem, hogy te is az olyan harcrendszeri megoldásokat szereted amik a stratégiára és taktikára építenek nem pedig a reflexekre. Ízlés dolga, de ennek a szerepjáték részhez semmi köze.

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Lyobag 2012.09.07. 20:51
MattMatthew
#775 MattMatthew [11598]
Ehh, nem sikerült eltalálni, pedig nem volt sok választási lehetőség.
Olvastam. Értem, meg el tudom fogadni az álláspontot, csak azonosulni nem tudok vele.

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2012.09.07. 20:56
Lyobag
#774 Lyobag [6266]
részemről egyetértek. szarul csinálták meg, ez van. a szerepjátékban, bár a harcrendszer legyen normális, ne pedig egy fps/rts szerű valami.

és ha már realitás az érkező ellenfélről: az hol reális, hogy egy kétkezes pallossal lesújtanak valakire 10x úgy, hogy egyszer se hárít a kapó fél, és még mindig vígan, dalolászva szaladgál???

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2012.09.07. 20:56
gothmog
#773 gothmog [4813]
Egyik sem, rugóval toltam

Egyébként 661-es hsz-ben már leírtam, hogy mi a sirámom ez ügyben

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2012.09.07. 20:37
Lyobag
#772 Lyobag [6266]
te milyen nehézségi szinten nyomtad? engem a hard fokozaton úgy szívat ezekkel az erősítéssekkel, mint az őrület. 10. próbálkozás után is elbuktam, míg az addigi legszemetebb részeknél max 3-4 próbálkozás után sikerült a csata

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2012.09.07. 20:37
MattMatthew
#771 MattMatthew [11598]
@gothmog A harc zajára érkező, egyébként közelben lévő ellenfeleknek akik a harcból élnek had legyen már tízszer annyi hp-ja mint egy varázslónak. (Ha harcosod volt akkor a támadó csapatnak összesen nem valószínű, hogy annyi hp-ja volt mint neked... vagy vmit rosszul csináltál.)

@Lyobag Végignézték? Eddig mindig úgy képzeltem, hogy nem egy helyre tömörül az egész rablóbanda és idő míg odaérnek a csatazajra, de végülis ha nagyon akarunk akkor kereshetünk logikai bakikat, csak minek szivassuk magunkat ilyenekkel ha lehet találni világba illő logikus magyarázatot.
Kitisztított útvonal meg csak a mesében van.

Man literally too angry to die

Válasz erre

Lyobag
#770 Lyobag [6266]
igen, életszerűbb. megvárjuk, hogy a falu bikája lealázza a fél tolvajbandát, majd a banda másik fele jön segíteni, miután végignézték az egész esetet.
ha utánpótlás érkezik, az nem baj. de ne arról, ahonnan jöttem! pláne egy már teljesen kitisztított útvonalról...
emiatt az utánpótlás miatt akadtam el egy helyen. érkeznek az ellenek folyamatban, 3 mágussal. kettőt kört lenyomok, a harmadiknál meg kifogy a nafta, és még nem is a legdurvább fokon megyek (hanem eggyel alatta)

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2012.09.07. 20:03
gothmog
#769 gothmog [4813]
Semmiből teleportálódó (potyogó) ellenfelek, tízszer annyi hp-val mint amennyivel a "város bajnoka" hősöd rendelkezik. Valóban, az életszerűség mintapéldája...

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2012.09.07. 20:03
MattMatthew
#768 MattMatthew [11598]
Gondolj arra, hogy talán így életszerűbb. Káosz, meglepetések, sosem tudod, hogy mikor lesz vége.
A körönként leállítós, átgondolós, gyógylötyi-osztós, spellrakosgatós harcok nekem túl sterilek, unalmasak és valószerűtlenek.

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Lyobag 2012.09.07. 19:02
Aribeth
#767 Aribeth [2433]
Igen. A semmiből jönnek, háztetőkről pottyannak le, és sajnos kiszámíthatatlan kaszabolássá teszik a csatákat.

Válasz erre

Előzmény: Lyobag 2012.09.07. 19:02
Lyobag
#766 Lyobag [6266]
egy bajom van a DA2-vel: kurvára csal. az 1-ben előre láttad az összes ellenfelet, így előre kigondolható volt, mit használjunk, mennyire menjünk bele a harc sűrűjébe. a 2 meg: levágjuk az összes ellenfelet, erre a semmiből még odateleportál 2x annyit a játék. ráadásul a keményebb fajtákból is egy tucatot.

Válasz erre

MattMatthew
#765 MattMatthew [11598]
Varázslóval sosem játszottam (nem is vonzott a dolog), így nem hiányzott a dolog. Meg mire oda jutottunk, hogy a Chantry elkezdett szúrós szemmel nézni, hogy tudjuk, hogy van a csapatodban varázsló addigra már úgy voltam vele, hogy próbálkozzanak csak.
Gondolom vmi olyasmit szerettél volna mint az Originsben a Mage előtörije. Tényleg érdekes lett volna, sajnos be kellett érnünk a templomosok elmondásaival és az egyéb szomorú történetekkel.

@davkar9 Fene az ízlésedet. Egyikhez se nyúltam volna.

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: subject17 2012.08.01. 10:31
subject17
#764 subject17 [6503]
Ja, egyébként még amit hiányoltam kicsit, hogy a saját szemünkkel nem láthatjuk, hogy hogyan élnek a mágusok Kirkwallban. Csak halljuk, hogy elnyomás, meg hogy hú, de szörnyű a Circle, azért jó lett volna bejutni oda is.
Pl. mágus karakter esetén valami terv keretében fel kellett volna adni magunkat, warrior/rogue esetén meg Anders/Merrill veszi át a dolgot.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

davkar9
#763 davkar9 [11280]
Én Merrillt csíptem, Isabelával nekem is az volt a bajom, hogy "büdös ribanc", de ezt leszámítva tényleg jó arc ő is. Merivel annyi a probléma, hogy még a Dragon Ages deviantart kalandtúrámon kellett rádöbbennem, hogy a bioware játékaiban a karaktereim többnyire pedofilok. Merrill, Tali...
Döntések szempontjából az idegesített, hogy mézzsel kibuliztam a meghallgatást, össze is jött volna a béke meg a hepinessz, erre Anders bevágja hogy DIIIIE!!!!!444!. Oké, script. Erre jön az iskola, támadás visszaverve, győztünk, Orsino meg nekiáll sírni, hogy WE'RE DOOOOOOMED!!!!44! Értem én hogy bossfight kellett a végére, de akkor lehessen választani.

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2012.07.31. 16:10
Balanses
#762 Balanses [2136]
Az én játékomban nem volt Kate Hawk Így marad Isabella.

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2012.07.31. 16:10
MattMatthew
#761 MattMatthew [11598]
"Az egyetlen normális nő a játékban."

Téves! Az egyetlen normális nő a játékban az Kate Hawke volt, a karakterem.
Egyébként Isabella tényleg jófej és ha az ember felül tud/akar kerekedni azon, hogy egy büdös ribanc akkor LInek talán az egyik legelfogadhatóbb.
(a ffi NPCknél meg még gyalázatosabb a felhozatal)


A végén elmaradó grandiózus csata... hát Orsinóval való balhé kb a leggagyibb csata volt a játékban. Egyébként szívem szerint végignéztem volna a csatát aztán levágtam volna azokat akik életben maradtak...

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Balanses 2012.07.31. 15:36
Balanses
#760 Balanses [2136]
Hmm...engem ez nem zavar. Legalább nem egy szűzpicsa, és tudja, hogy kell fényesre súrolni a hajórudat.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2012.07.31. 15:56
subject17
#759 subject17 [6503]
Értem én, csak arra céloztam, hogy Isabela kapitány már mindenki hajóján vitorlázott.
Elfek meg valóban nagyon természetellenesre sikerültek.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Balanses 2012.07.31. 15:50
Balanses
#758 Balanses [2136]
Merill (meg az összes többi elf), úgy nézett ki, mint valami aszott mókus, Aveline, meg ahogy Isabella mondta, egy élő fal törő kos...vagy valami ilyesmi.
Amúgy remélem, hogy a harmadik részben a kúnárik is bele szólnak a háborúba és tényleg majd valami hatalmas dolognak lehetnénk a részesei. Jó lenne már valami hír róla.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2012.07.31. 15:40
subject17
#757 subject17 [6503]
Megoldható lett volna egy utolsó csata, menekülés közben simán megtámadhatnak. Még akár qunarikba is botolhattunk volna a tengeren

Amúgy meg, "normális nő"? Azt hiszem, minden relatív.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Balanses 2012.07.31. 15:36
Balanses
#756 Balanses [2136]
És akkor mi van, hogy ha meg volt? Ami volt az volt, lehet, hogy Hawknak is meg volt fél Lothering. Az egyetlen normális nő a játékban. Az a ruci mmm....be kéne vezetni a divatba .

"hogy hova is lett az első rész hőse". Hát igen, ez egy elég hülye befejezése volt a játéknak. Bár a második részben, amikor Alistair-rel beszélgettünk, megemlítette, hogy: "...talán már visszatért Ferelden hőse Denerimbe.2 6 vagy nem tudom hány évvel, a Veszedelem és bőven az utolsó dlc után. Szeretném hinni, hogy ez nem csak egy baki volt, hanem célzás.

Sucee: van benne valami, de akkor meg a grandiózus csata maradt volna el a végén, mármint a részünkről. Bár talán valahogy meglehetett volna oldani..


Szerk.: A sorozatról, az nem is lenne rossz. Sőőőőőt.....ha mondjuk nem csak 1 éveket szánnak 1-1 rész fejlesztésére, mint jelen esetben, hanem mondjuk 2-3mat, de leginkább 4-et én örülnék neki.

Válasz erre

subject17
#755 subject17 [6503]
Elvileg amúgy nem trilógiának, hanem hosszabb sorozatnak képzelték el a Dragon Age-et, szóval ha ez így van, jó kérdés, hogy mire és mennyi választ kapunk majd a harmadikban.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

MattMatthew
#754 MattMatthew [11598]
Hát... Isabella már lehet, hogy meg volt a Wardennek.

Tényleg örülnék neki, ha a Wardennel lehetne folytatni, de nekem már az is elég ha válaszokat kapnék, hogy hova is lett az első rész hőse. Morrigan nem volt túl bőbeszédű, hogy hova is megyünk. Illetve az van a kettő végén, hogy a Champion is eltűnik és Leilana vmi nagy dolgot sejt a háttérben.

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Balanses 2012.07.31. 15:01
subject17
#753 subject17 [6503]
Eddig úgy néz ki, hogy most a fő helyszín Orlais (és/vagy Tevinter) lesz, és új karakterrel.
Amúgy meg a háború elkezdődött volna, Anders tőlünk teljesen függetlenül felrobbantja a templomot.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Balanses 2012.07.31. 15:01
Balanses
#752 Balanses [2136]
Amúgy az se lenne egy rossz választás, csak akkor meg a végén a Grand Battle maradt volna el. Gondolom a játékkészítők mindenképpen megakarták alapozni, a Káptalan és a mágusok közti háborút. Ami igazából nem is baj. Rengeteg lehetőség van ebben a lezárásban. Egy globális háború Thedason...nagyon eltudnám képzelni. Az meg már csak hab lenne a tortán, ha az első rész karakterével lehetne folytatni a harmadik részt. És még mondjuk Hawk is mellénk szegődne a csapatba a választott hölgyeménnyel ( az én esetemben Isabellával, lehet meg is próbálnám lecsapni ak ezéről ).

Válasz erre

Előzmény: subject17 2012.07.31. 14:51
subject17
#751 subject17 [6503]
Hát, én nemrég kezdtem új karaktert, egy Originsből importált, ugyancsak a napokban befejezett karakterrel, szóval nem vetem meg a régebbi dolgokat.
Csak igazából véleményeket már megjelenéskor leírogattuk, szerintem annyira nem vagyunk már bőbeszédűek
Jó játék, csak azért az ismétlődő helyszínek tényleg nagyon illúziórombolóak, ilyen kicsi alap játéktér mellett. Plusz ami nem annyira tetszett még, hogy mindenképp rám erőltették ezt a "mágus vagy templar, középút nincs" dolgot. Én igazából egy "basszátok meg, húzok vissza Fereldenbe" opciót választottam volna.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Balanses 2012.07.31. 14:25
Balanses
#750 Balanses [2136]
Hmm...hát nem tudom. Én már az első részben is utáltam a Káptalant, nem vagyok valami nagy hívő, sőt kifejezetten ellene vagyok az ilyen dolgoknak, szal nem volt kérdés, hogy ki mellé álljak. Tetszett, hogy a játék sokszor dilemma elé állított bizonyos választási lehetőségeknél. Kíváncsi vagyok, hogy mit hoznak ki a harmadik részből.

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2012.07.31. 14:41
MattMatthew
#749 MattMatthew [11598]
A döntéseknél az zavart, hogy nem volt harmadik opció. A végén legszívesebben azt mondtam volna, hogy öljétek le egymást, nem érdekel.

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Balanses 2012.07.30. 23:22

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.