Fórum » Beszélgetés a játékokról
Dragon Age 2
DLC-k kipipálva, a héten még felpofozom a két idióta civakodó óvodást a DA2 végén, aztán irány a DAI.
Man literally too angry to die
Man literally too angry to die
A Mark of the Assassintól sem vertem magam a földhöz, egyedül az AC-t idéző lopakodást szerettem benne.
Azonban most meg kellett szakítanom a játékot amiatt, mert valamelyest sikerült szórakoztatnia. A biztonság kedvéért spoilerbe teszem, de tökmindegy. SPOILER
Szal csak 16 órát kellett játszani vele, hogy megtörténjen az első igazi poénos jelenet...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
nem tudom hogy tudod-e a valaszt, de csak te jarsz fel ide, azt szeretnem kerdezni hogy a Dragon Age 2 ben ha vegig vittem a jatekot ujra lehet-e kezdeni ugyan azzal az emberrel ugy hogy meg marad minden kepessege? lehetséges ez? előre is köszi
Az lenne a kérdésem hogy végigvittem a játékot es hogy lehet ugyan azzal a karakterrel ujrakezdeni? egyatalan lehetséges ez? előre is köszi a válaszokat)
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Irányítás: leginkább a kettő együtt, állítgatni sem kell. Interakcióhoz - tudomásom szerint - mindenképp egér kell (lootolás, ládák nyitása, ellenfelek megtámadása stb.), de mozogni WASD-vel is lehet, és egérrel is. Originsben van egy felülnézet is, ott pl. kényelmesebb egérrel.
DA2-ben meg már van egy gomb (R), ami az interakciókat végzi, azzal jelentősen gyorsabb az egész.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
De amúgy használható, mindhárom mágusnál van egy rakás támadó spell, plusz Hawke és Anders healer spec., szóval elég sokáig talpon tudnak maradni.
Alapban egyébként Aveline-t szoktam magammal vinni Anders és Varric mellett, már nem tudom, hogy most miért Merrill volt ott.
Szerk.: kicsit körülnéztem amúgy közben, tele van a játék Leonardo tervrajzaival, pl. a rúnarendelős könyvünk lapjain is azok láthatók.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Man literally too angry to die
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
Szerintem easter egg lehet, viszont neten sehol nem találtam róla említést.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Man literally too angry to die
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
de nézzük csak, milyen bioware előzményeim vannak (Mass Effectect sorozattól eltekintve):
Neverwinter Nights, KOTOR, Dragon Age. mindnek jól ki volt dolgozva a harcrendszere, volt bennük kihívás, de nem volt irreálisan nehéz a harc még a legnehezebb fokozatokon se (nem hogy a legnehezebb fokozat alatt).
kíváncsi vagyok, hogy a tesztelők anno lenyomták-e a legnehezebb fokozaton az egész játékot, vagy szartak rá és mondták a fejlesztőknek: ez így tökéletes!
"a szerepjátékban, bár a harcrendszer legyen normális, ne pedig egy fps/rts szerű valami."
Szerepjáték fogalma megvan? Egyébként értem, hogy te is az olyan harcrendszeri megoldásokat szereted amik a stratégiára és taktikára építenek nem pedig a reflexekre. Ízlés dolga, de ennek a szerepjáték részhez semmi köze.
Man literally too angry to die
Olvastam. Értem, meg el tudom fogadni az álláspontot, csak azonosulni nem tudok vele.
Man literally too angry to die
és ha már realitás az érkező ellenfélről: az hol reális, hogy egy kétkezes pallossal lesújtanak valakire 10x úgy, hogy egyszer se hárít a kapó fél, és még mindig vígan, dalolászva szaladgál???
Egyébként 661-es hsz-ben már leírtam, hogy mi a sirámom ez ügyben
Endure. In enduring, grow strong.
@Lyobag Végignézték? Eddig mindig úgy képzeltem, hogy nem egy helyre tömörül az egész rablóbanda és idő míg odaérnek a csatazajra, de végülis ha nagyon akarunk akkor kereshetünk logikai bakikat, csak minek szivassuk magunkat ilyenekkel ha lehet találni világba illő logikus magyarázatot.
Kitisztított útvonal meg csak a mesében van.
Man literally too angry to die
ha utánpótlás érkezik, az nem baj. de ne arról, ahonnan jöttem! pláne egy már teljesen kitisztított útvonalról...
emiatt az utánpótlás miatt akadtam el egy helyen. érkeznek az ellenek folyamatban, 3 mágussal. kettőt kört lenyomok, a harmadiknál meg kifogy a nafta, és még nem is a legdurvább fokon megyek (hanem eggyel alatta)
Endure. In enduring, grow strong.
A körönként leállítós, átgondolós, gyógylötyi-osztós, spellrakosgatós harcok nekem túl sterilek, unalmasak és valószerűtlenek.
Man literally too angry to die
Gondolom vmi olyasmit szerettél volna mint az Originsben a Mage előtörije. Tényleg érdekes lett volna, sajnos be kellett érnünk a templomosok elmondásaival és az egyéb szomorú történetekkel.
@davkar9 Fene az ízlésedet. Egyikhez se nyúltam volna.
Man literally too angry to die
Pl. mágus karakter esetén valami terv keretében fel kellett volna adni magunkat, warrior/rogue esetén meg Anders/Merrill veszi át a dolgot.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Döntések szempontjából az idegesített, hogy mézzsel kibuliztam a meghallgatást, össze is jött volna a béke meg a hepinessz, erre Anders bevágja hogy DIIIIE!!!!!444!. Oké, script. Erre jön az iskola, támadás visszaverve, győztünk, Orsino meg nekiáll sírni, hogy WE'RE DOOOOOOMED!!!!44! Értem én hogy bossfight kellett a végére, de akkor lehessen választani.
Téves! Az egyetlen normális nő a játékban az Kate Hawke volt, a karakterem.
Egyébként Isabella tényleg jófej és ha az ember felül tud/akar kerekedni azon, hogy egy büdös ribanc akkor LInek talán az egyik legelfogadhatóbb.
(a ffi NPCknél meg még gyalázatosabb a felhozatal)
A végén elmaradó grandiózus csata... hát Orsinóval való balhé kb a leggagyibb csata volt a játékban. Egyébként szívem szerint végignéztem volna a csatát aztán levágtam volna azokat akik életben maradtak...
Man literally too angry to die
Elfek meg valóban nagyon természetellenesre sikerültek.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Amúgy remélem, hogy a harmadik részben a kúnárik is bele szólnak a háborúba és tényleg majd valami hatalmas dolognak lehetnénk a részesei. Jó lenne már valami hír róla.
Amúgy meg, "normális nő"? Azt hiszem, minden relatív.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
"hogy hova is lett az első rész hőse". Hát igen, ez egy elég hülye befejezése volt a játéknak. Bár a második részben, amikor Alistair-rel beszélgettünk, megemlítette, hogy: "...talán már visszatért Ferelden hőse Denerimbe.2 6 vagy nem tudom hány évvel, a Veszedelem és bőven az utolsó dlc után. Szeretném hinni, hogy ez nem csak egy baki volt, hanem célzás.
Sucee: van benne valami, de akkor meg a grandiózus csata maradt volna el a végén, mármint a részünkről. Bár talán valahogy meglehetett volna oldani..
Szerk.: A sorozatról, az nem is lenne rossz. Sőőőőőt.....ha mondjuk nem csak 1 éveket szánnak 1-1 rész fejlesztésére, mint jelen esetben, hanem mondjuk 2-3mat, de leginkább 4-et én örülnék neki.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Tényleg örülnék neki, ha a Wardennel lehetne folytatni, de nekem már az is elég ha válaszokat kapnék, hogy hova is lett az első rész hőse. Morrigan nem volt túl bőbeszédű, hogy hova is megyünk. Illetve az van a kettő végén, hogy a Champion is eltűnik és Leilana vmi nagy dolgot sejt a háttérben.
Man literally too angry to die
Amúgy meg a háború elkezdődött volna, Anders tőlünk teljesen függetlenül felrobbantja a templomot.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Csak igazából véleményeket már megjelenéskor leírogattuk, szerintem annyira nem vagyunk már bőbeszédűek
Jó játék, csak azért az ismétlődő helyszínek tényleg nagyon illúziórombolóak, ilyen kicsi alap játéktér mellett. Plusz ami nem annyira tetszett még, hogy mindenképp rám erőltették ezt a "mágus vagy templar, középút nincs" dolgot. Én igazából egy "basszátok meg, húzok vissza Fereldenbe" opciót választottam volna.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Man literally too angry to die
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Alone in the Dark teszt – Újjáálmodott rémálom
- 2. Rise of the Ronin teszt – Mészárszék a Meiji-korszak előestéjén
- 3. Dragon's Dogma II teszt
- 4. B-17 Flying Fortress: The Mighty 8th Redux early access próbakör – Nem hétvégi sétarepülés
- 5. Rajongói kéréseket is teljesített a Pioneers of Pagonia első frissítése
Legfrissebb fórumtémák
- 16:48
- Helyzetjelentés [156872]
- 16:26
- Dakar Desert Rally – Szavannák, fekete nők, ó-ó Szaúd-Arábia! [hozzászólások] [9]
- 11:58
- Dinónak [4230]
- 09:20
- Ki mivel játszik mostanában? [7830]
- 16:20
- A magyar labdarúgó válogatott [4447]
- 15:51
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43656]
- 06:03
- GG - GameGuess játék [726]
- 22:06
- Filmsarok - mit láttál mostanában? [43339]
- 14:48
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1400]
- 10:03
- Már csak pár hetet kell várni a stop-motion technológiával készült Harold Halibutra [hozzászólások] [1]