Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Dragon Age 2

Dragon Age II

Dragon Age II
A legutóbbi Dragon Age II cikkek, hírek
2129 levél
Válasz 11.03.15. 12:19 #548
Balanses
Amugy mennyire élettel teli a világ? Olyan mint az első részé és az emberek mindig ugyanott vannak? Vagy olyan mint az Oblivionban vagy a Witcherben, hogy élnek?
3006 levél
Válasz 11.03.15. 11:18 #547
gregmerch
Hát az biztos, hogy a dilemma részleg engem is rendesen próbára tett ! Én a végén csak "családi szentimentalizmus" okán döntöttem egy bizonyos féle képpen, de anélkül akár másképp is alakulhatott volna. Szerintem amúgy a sztori néha rettentően hajmeresztő fordulatokat vett.

Nekem az nagyon tetszett mondjuk a KotOR-ban, hogy ott voltak egyértelműen jó, vagy rossz indíttatású társak (az más kérdés, hogy utána mi hogyan "vettük őket kezelésbe"). Itt komolyan kell azon erőlködni, hogy valaki rivalizáljon velünk, és gyakorlatilag vagy inkább baráti, vagy maximum semleges hozzánkállással kapunk kézhez egy-egy csapattagot.

Az valóban nagyon nagy pozitívum, hogy rálátunk bizonyos döntéseink következményére, akár évekkel később is.

Végeredményben nálam csakis a DA világának egy másik szegletében játszódó történet igazolja a II-es sorszám jogosságát a cím után. Nekem is kevés volt a helyszín, és az a kevés is nagyon hasonlóra sikeredett, de az a kevés legalább nagyon szépen ki volt dolgozva (még dx9 módban is magával tudott ragadni). Jók az átvezető képek, egészen filmszerűen sikerültek. A küldetések is elég változatosak, ami szintén sokat dob rajta, és Kirkwall valóban emlékeztet a PoP/AC játékok városaira.

Egy szó, mint száz, a DAII olyan, mint egy kiváló mesélő által kitalált és alaposan átgondolt kalandmodul egy pezsgő, élettel teli világban, ami akár a számos újrajátszás lehetőségét is magában hordozza.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
3075 levél
Válasz 11.03.15. 10:35 #546
Sucee
Ja meg volt szó itt vonzó elfekről, hát én Athenrilt (a csempész csaj az elején) is szívesen láttam volna a csapatban
(Meg Hawke házában )
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3075 levél
Válasz 11.03.15. 10:32 #545
Sucee
Amúgy ~8 Origins végigjátszás alatt egyszer sem jött elő nálam ez a beszélgetés
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
18827 levél
Válasz 11.03.15. 10:27 #544
Peace
A hátbatámadásról jut eszembe:

Az örök érvényű kedvenc...HATALMAS!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1556 levél
Válasz 11.03.15. 10:14 #543
Aribeth
SPOILER
Látom, Petrice mindenki szívébe belopta magát. Én a qunari főnököt és az anyám gyilkoság nyírtam ki nagy élvezettel.
Ez hiányzott a végső csatából. Meredith-t szinte alig láttuk, alig beszéltünk vele, nem ismerjük, ráadásul pár kérdésben még igaza is volt a besavanyodott banyának... Hát ki a francot érdekel, hogy vele is meg kell küzdeni? Még Anora királynő is több indulatot váltott ki belőlem, amikor kétszer hátba támadott.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
18827 levél
Válasz 11.03.15. 10:02 #542
Peace
SPOILER
Én egy tompa, kicsorbult és teljesen rozsdás halbontó késsel ontottam volna ki a beleit, és utána még a szívében is megforgattam volna, ezt legalább mind érezte volna, csak 1-1,5 perc után halt volna meg jó esetben. Ritkán találkozni ennyire ellenszenves karakterrel játékban, de őt hihetetlenül meggyűlöltem.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3075 levél
Válasz 11.03.15. 09:57 #541
Sucee
SPOILER
Nekem az volt a kedvencem, amikor a qunari mellkason aztán homlokon lövi "Mother" Petrice-t
Csak azt sajnáltam, hogy nekem nincs lehetőségem elvágni a torkát egy beszélgetés során
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
18827 levél
Válasz 11.03.15. 09:52 #540
Peace
SPOILER
Én is dilemmáztam rendesen, mert szinte végig a mágusokat segítettem, és védtem őket. Viszont a végére olyan szinten felment a pumpa, és annyira meggyűlöltem őket, hogy egy pillanatig sem vacilláltam kinek is segítsek a végjátékban. 180 fokos fordulatot vett a karakterem annak köszönhetően, hogy teljesen elborult az agyam. Második végigjátszásra persze nekik fogok segíteni, mert érdekel a végkifejlet, de ez most olyan spontán jött, és annyira természetesnek tűnt. Ez tetszett amúgy a legjobban a játékban, hogy 1-1 szituáció és párbeszéd olyan szinten szélsőséges érzelmeket váltott ki bennem, hogy még én is meglepődtem. Amikor több év várakozás után végre bosszút állhattunk valakin, akit nagyon meggyűlöltem, az valami orgazmikus érzéssel töltött el.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1556 levél
Válasz 11.03.15. 09:42 #539
Aribeth
Tegnap este én is befejeztem, 32 óra volt tokkal-vonóval (mínusz egy bugos küldetés). Jó volt, de hat hónapnyi fejlesztés még ráfért volna.

Negatívum:
- Nagyon kevés a helyszín. A DAO-ban volt föld alatti világ, erdei tábor, hegyvidéki templom, bájos kisvárosok, ostromlott erőd, masszív nagyváros és mágustorony. Itt már hat óra után elegem volt Kirkwallból, harminckettő után pedig csukott szemmel eltaláltam bárhová. Ugyanez vonatkozik arra a két-három barlangra, hegyvidékre, tengerpartra, ahová kábé tizenötször vissza kellett térni. Pozitívum viszont, hogy mindent nagyon szépen kidolgoztak. Kirkwall lenyűgöző lett, és valahogy tömör Tomb Raider/PoP/Assassin's Creed hangulatot árasztott.
SPOILER
Azok a rabszolgaszobrok nagy hatást tettek rám, és minden egyes alkalommal leálltam gyönyörködni bennük, úgyhogy majd' leestem a székről, amikor Meredith rám uszította őket.

- Hiányolom az erős főbosst és a hozzá kapcsolódó átívelő szálat. Bevallom, belőlem már az Archdemonozás is csak egy erőteljes "na és" érzést váltott ki a DAO végén, de ott legalább elég egyértelmű és látványos volt, hogy darkspawn=rossz, darkspawn+Archdemon=Blight=nagyon rossz.
- Írhattak volna több párbeszédet is a társakkal.

Ezek miatt semmi kedvem a közeljövőben ismét végigjátszani.

Pozitívum:
- A beszélő főhős. Tudom, hogy ez sokaknak nem jön be, mert elvesz a klasszikus "én képzelem el, hogy milyen a hangja és a stílusa a karakteremnek" élményből, viszont én nagyon csípem. Amikor az összes karakter néma volt, vagy legfeljebb pár mondatot mondott a játék során, és mindössze egy portré meg egy körömpiszok méretű figura tartozott mindenkihez, addig tökéletesen megfelelt, ha csak írásban értekeztünk egymással. Azóta viszont fejlődött a játékipar, a többi karakter átalakult hús-vér figurává, kifejező hanggal, mimikával, gesztusokkal, és ebben a világban engem zavar, hogy a karakterem csak üveges szemmel bámul maga elé. Hawke és Shepard élnek, és ezzel máris lekörözték a többi főhőst.
- Az időugrások. Mindaz, amit legfeljebb egy folytatásban vagy epilógusban szokás elmesélni, bekerült a játékba. Látom, hová vezet pár döntésem, látom, hogyan fejlődik a karakterek kapcsolatrendszere.
- Nagyon jók lettek a társak, tetszik, hogy saját életük van, csak kár, hogy nem ismerhetjük meg őket még jobban. A random párbeszédeket itt is imádtam, és csak azért állítottam össze a legváltozatosabb csapatokat mindegyik felvonásban, hogy az összeset hallhassam. Az elején Aveline-t sótlan némbernek tartottam, és az első adandó alkalommal ki akartam rakni az állandó csapatomból. De mivel elég jó tank, folyamatosan halasztgattam a lecserélését, és végül ő lett a kedvenc karakterem. Varric mellett, persze. A kis törp zseniális.
- A harcrendszer. Dinamikus, látványos, a magamfajta "a történet érdekel, nem a taktika" típusú játékosoknak tökéletesen megfelel.
- Kemény dilemmák...
SPOILER
Avagy nincs egyértelműen jó oldal. Az egy dolog, hogy kanárikat és a kirkwallos bagázst egyformán rühelltem a második felvonás végére, nade a mágus-templar ellentét végképp megizzasztott. Odáig rendben van, hogy nem hagyhatom, hogy az összes varázserővel bíró személyt lemészárolják vagy tranquil zombivá tegyék, de az íróknak sikerült jól megnehezíteni a döntést azzal, hogy az utamba kerülő mágusok kilencven százaléka abomination/sorozatgyilkos/szadista rabszolgatartó/elmebeteg/gyenge volt. A naiv, vérmágiával kísérletező liba hét éven keresztül próbált egy olyan tükröt helyreállítani, amiről szinte ordított, hogy csak bajt hozhat a világra, a faszim és a kis beépített igazságosztó társa meg az utolsó felvonásban átmentek terroristába.

- Ez az egész világ szenzációs. Csak a sokadik végigjátszásra tárul fel minden ellentéte és mélysége. Kizárólag kétkezes harcosokkal/rugókkal szeretek játszani, de a második rész után kedvem támadt egy mágus karaktert indítani a DAO-ban, mert kíváncsi vagyok az ő szemszögükre is. Csak előtte végigviszem a dalish elfemet, aki minden embernek beszól.
- Apropó, elfek. Itt végre nem úgy néznek ki, mint egy csapat alacsony, vékony ember Spock-füllel, hanem tényleg mások. Mondjuk az kár, hogy Merrillt meg Fenrist kivéve nulla vonzerővel bírnak.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
2129 levél
Válasz 11.03.15. 00:48 #538
Balanses
Az biztos. Főleg ahhoz képset, hogy volt aki 1 évre tippelte ezt az időt.
A nevedért meg bocsi, azt most esküszöm jól akartam írni, (Ez mind Crea miatt van ám, )
18827 levél
Válasz 11.03.15. 00:43 #537
Peace
Természetesen ki volt kapcsolva végig. Ez nem az átkötők előtti szaggatás, amit a demoban láthattunk, ez valami sokkal durvább hiba. De azt mondják orvosolni fogja az első peccs. Elvileg csak dx11 módban van ilyen gond.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3075 levél
Válasz 11.03.15. 00:41 #536
Sucee
Nézd a jó oldalát, addigra talán nem egy béta verzió érzését fogja kelteni a játék

Szerk.: a nevem elírását már észre sem vettem...
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
2129 levél
Válasz 11.03.15. 00:40 #535
Balanses
3-4 hónapra tippelik a fordítás elkészülését. Csak győzzem kivárni.

Secee: Ja tényleg, bocs mester. Crea a hibás, ő zavart meg.
3075 levél
Válasz 11.03.15. 00:37 #534
Sucee
Vertical!
Na, grammar nazi off.

Amúgy nálam vsync mellett sem jelentkezett az akadás párbeszédeknél.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
14264 levél
Válasz 11.03.15. 00:35 #533
balays82
Állítólag ezt a hibát már javították a teljes játékban, ezért elvileg más lehet a gond.
3006 levél
Válasz 11.03.15. 00:30 #532
gregmerch
Első nekifutásra kb. 30 óra alatt vittem végig a játékot, most fejeztem be. A mellék és egyéb kisebb küldetéseket olyan jó 85-90%ban teljesítettem. Nagyon érdekes volt, legalábbis szerintem. A DA1-hez képest mondjuk olyan, mint egy "kiegészítő lemez", de a nagyon erős történetével bőven megállja a helyét, még a viszonylag kevés helyszín ellenére is. Mindenesetre az utóbbi hónapok legjobb játéka volt, aminek lehet, hogy még jó párszor neki fogok ugrani, hiszen ez csak egy fajta végigjátszás (és történet) volt...

Nálam volt bug és fagyás rendesen, főleg az első 10-15 órában. Dx11-en nem is tudtam játszani 30-40 percnél tovább, és miután azon egyszer lefagyott és/vagy kilépett a program, a dx9-es módban is ugyan ezt tette egyfolytában, néha 5-10 percenként. Ilyenkor kikapcsoltam jó pár órára a gépet, és utána egyből dx9 módban indítottam el. A játék második felében már nem volt gondom. Kíváncsi vagyok mit javít majd az a patch a dolgokon, remélem mindent :-S...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
2129 levél
Válasz 11.03.15. 00:27 #531
Balanses
Vertycal Sync
vertikális szinkron (istenem, csk add, hogy ne mondjak hülyeséget )
Amugy fingom sincs, hoyg mit jelent. De a szaggatást nálam is kikapcsolja, legalábbis a demoban. De gondolom a teljes gémben is.
31894 levél
Válasz 11.03.15. 00:24 #530
Creativ3Form
Ha kikapcsoljátok a Vertycal Sycn-t (vagy, hogy írják) akkor megszűnik a szaggatás az átkötö vidik előtt. Nekem legalább is a demoban megszüntette a szaggatást.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
18827 levél
Válasz 11.03.14. 23:54 #529
Peace
Nálam is nagyon ritkán jött elő, és kizárólag csak párbeszédek alatt. Volt, hogy pár másodpercre megállt a kép, de a hang ment tovább, vagy pedig csak szimplán ugrott pár képkockát. Tényleg apróság, de idegesítő. És akkor olvasom, hogy problémák vannak a dx 11-es kártyákkal, szóval megnyugodtam, hogy nem a géppel van a gond.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
14264 levél
Válasz 11.03.14. 23:50 #528
balays82
Nekem GTX460-al és a béta driverrel, eddig semmi gondom nem volt, igaz még alig 2-3 órát játszottam, lehet, hogy csak később jönnének elő a hibák. Viszont a teljes sokkal jobban fut DX11-es beállításokkal (very high textúrákkal), mint a demó, amelyik akadozott, bugos volt és még ki is fagyott.
Amúgy engem már az elején magával ragadott a hangulat, kár, hogy nagyon lassan fogok tudni csak haladni vele.
18827 levél
Válasz 11.03.14. 23:36 #527
Peace
Na én is elpöcsöltem vagy 25 percig a karakteralkotással basszus, de csak megalkottam a szexi de életveszélyes tolvajnőmet. Szerintem megvárom a peccs érkezését, mert iszonyat idegesítőek voltak a szaggatások, még ha nem is gyakran történtek. Mondjuk szép tőlük, hogy bevallották gond van minden dx11-et használó kártyával. Reméljük gyorsan elkészül a javítás.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3075 levél
Válasz 11.03.14. 23:27 #526
Sucee
Nem hinném, hogy lehet, mivel a PC-s és a konzolos kezelőfelület különbözően lett kialakítva.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
4 levél
Válasz 11.03.14. 21:29 #525
ozsi91
Sziasztok!
Valaki megtudná mondani h PC-n lehet e controllerel irányítani ha igen azt hol lehetne beállítani?
Köszi
1556 levél
Válasz 11.03.14. 21:19 #524
Aribeth
Most tartok a harmadik felvonás végén... Vazz, vazz, vazz, vazz, vazz.

Apropó, az én Wardenemet elég sokat emlegették, mivel nálam ő a királynő Fereldenen. (Anora nagy bánatára.) A kedvencem az volt, amikor

SPOILER
őfelsége megjelent a harmadik felvonás közepén, és leházisárkányozta a zasszonyt.
Alistair: Well, I suppose I should get back to the old ball and chain.
Teagan: You know the queen hates it when you call her that.
Alistair: No, she doesn't. Just because she killed an Archdemon she doesn't scare me.
Teagan: You keep telling yourself that, Your Majesty.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
3075 levél
Válasz 11.03.14. 20:43 #523
Sucee
Csak ne lóf@szos DLC áradattal akarják lezárni a történetet, én ennyit kérek...
Csinálják meg szépen a harmadik részt olyanra, ahol a két karakterünk története összekapcsolódik, vagy egy Awakening szintű kiegészítőben kapjuk meg Hawke történetének igazi lezárását, és én már boldog leszek
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8612 levél
Válasz 11.03.14. 20:36 #522
davkar9
SPOILER
De bazeg, ilyen durva cliffhangerrel lezárni... Mennek már a picsába. Lentebb, két spoileres posztban már kimérgelődtem magam.
Simple. Eternal. Beige.
18827 levél
Válasz 11.03.14. 20:27 #521
Peace
Ha jól megfigyeled, nem csak a játék végén tűnik fel, hanem rögtön a bevezető videóban is, és a játék során még pár alkalommal. Varric lényegében azt a történetet meséli el a Seeker-nek, amit konkrétan végigjátszol.
SPOILER
Ez a Seeker a Chantry tagja, és a bajnok(azaz Te) hollétére kíváncsi. Persze ezen felül szeretné megtudni mi is történt valójában, és a végére rájön, hogy teljesen tévhitben voltak velünk kapcsolatban, mivel ők mást sejtettek. Röviden ennyi.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
192 levél
Válasz 11.03.14. 19:45 #520
attilusz
A játék végén ki az a Seeker és mit akart Varrictól Spoilerban letudnád irni ?
3075 levél
Válasz 11.03.14. 19:41 #519
Sucee
Én most épp Hawke-ról vélekedek így
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
18827 levél
Válasz 11.03.14. 19:37 #518
Peace
Jól van, akkor nem csak én nem vágom, hogy most akkor mi is van. Viszont a Seeker nekem baromira bejött, a legjobb nő volt a játékban.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3075 levél
Válasz 11.03.14. 19:28 #517
Sucee
Madness? THIS - IS - KIRKWALL!

SPOILER
Igen, Leliana megjelenése direkt azért van, hogy mindenki csak üljön pár másodpercig a seggén, és tovább fokozza a WTF érzést. Nagyon durván kaotikus lett a végére az egész, imádtam.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
18827 levél
Válasz 11.03.14. 19:18 #516
Peace
This was madness!!!

Mi volt már itt a végén, mindenki kifordult önmagából! Ahogy már leírtam régebben is, az első 4-5 óra játékidő az ismerkedéssel ment el, nagyon sokáig kellett szoknom ezt az új játékmenetet. Mármint nem is teljesen új, hiszen ez még még mindig Dragon Age, csak már nem egészen ugyan az, na szóval értitek. Viszont amint túljutottam a kezdeti nehézségeken, teljesen a rabjává váltam, és tisztára lelki beteg voltam, hogy dolgoznom kellett tegnap, és meg kellett szakítanom a kalandot. 26 óra tiszta játékidő volt, minden mellékküldetéssel együtt, bár számomra a mai napig rejtély, hogy miért nem futottam bele a kocsmás bunyójelenetben, és miért nem jelent meg soha Isabela a játék folyamán. Elég fura érzés volt, hogy egy fontos karakter kimaradt így a játékból. Legalábbis többen azt írtátok, hogy fontos szerepet játszik a történet alakulásában. Nagy valószínűséggel egyszer nekiállok majd második alkalommal, és szöges ellentété fogom tenni annak, amit most műveltem. Kíváncsi vagyok mi módon lehet még befejezni a történetet. Viszont a végét elmagyarázhatná valaki.
SPOILER
Ez a Seeker a chantry tagja, ugye? Azért keresi a bajnokot, hogy segítsen helyreállítani a rendet, ez eddig oké. De mit keresett ott a végén Leliana? Nem emlékszem már mi lett a sorsa az első rész végén, de milyen szerepet tölthetett itt be? Ez nekem nagyon nem állt össze. Vagy direkt úgy csinálták meg, hogy homály fedje mindezt egyelőre?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3075 levél
Válasz 11.03.14. 17:16 #515
Sucee
A rogue kiszerelés nekem egy az egyben nagyon tetszett, profilképemen megnézheted
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
1556 levél
Válasz 11.03.14. 16:45 #514
Aribeth
Nekem tetszenek a champion göncök. Idáig a plate armor volt az egyetlen olyan öltözék, ami jól mutatott egy nőnemű rogue-on. (Igen, ez tipikus, a "mit kell néznem 30-50-100 órán keresztül" előnyt élvez a praktikummal és a túléléssel szemben.
Anders mostanában varjúnak öltözik, na, az jól néz ki.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
192 levél
Válasz 11.03.14. 16:35 #513
attilusz
szerintem meg a champion cuccok néznek ki fosul az összes :S Viszont Aveline katona cucca elég jó meg Alistair-é is jól néz ki
18827 levél
Válasz 11.03.14. 16:25 #512
Peace
Ott a megoldás, köszi!

De irdatlan fos módon néz ki ez a champion sisak!!! Legalábbis a heavy...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1556 levél
Válasz 11.03.14. 15:53 #511
Aribeth
A már behelyezett rúnákat nem lehet kioperálni, viszont felül lehet írni őket egy újabbal.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
3075 levél
Válasz 11.03.14. 15:48 #510
Sucee
Asszem a Best Served Cold küldetést kell hozzá megcsinálni. (Arra már sajnos nem emlékszem, hogy loot vagy simán bekerül az inventoryba)
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
18827 levél
Válasz 11.03.14. 15:41 #509
Peace
Fasza...a kapzsiság nem kifizetődő, ezt tudhattam volna.

A csempijön sisak merrefelé található? Rontja az összképet, hogy már csak az hiányzik.
Rúnákat tényleg nem lehet leszedni? Feltettem egy fos villám sebzsét egy fasza kardra, erre most hozzájutottam egy kegyetlen jó fegyverrúnához...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3075 levél
Válasz 11.03.14. 14:42 #508
Sucee
Én nem kértem érte pénzt cserébe, úgy 1 kard 1200 XP.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
18827 levél
Válasz 11.03.14. 14:15 #507
Peace
Ez komoly, hogy kiadtam 6 aranyat 2 kúnári kardért, és kaptam cserébe 60 ezüstöt meg 200 xp-t amikor leadtam őket?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3075 levél
Válasz 11.03.14. 13:50 #506
Sucee
Valószínű, hogy a tárgyaim tolták fel nekem addig. Megnéztem kézikönyvben, 40-től lehet a legbonyolultabbakat nyitni.

Szerk.: Most nézem, hogy az előző kommentemben el is írtam, az a 30 40 akart lenni
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
18827 levél
Válasz 11.03.14. 13:32 #505
Peace
Most futottam bele egybe, aminek nem volt elég. Feltolom 40-re, elvileg 10 pontonként ugrik a képesség 1 szintet.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3075 levél
Válasz 11.03.14. 13:31 #504
Sucee
Nekem 31-nél nem volt magasabb, és ki tudtam mindent nyitni. (Bár a tárgyak még tehettek erre az értékre)
Amúgy a leírás alapján elég a 30.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
18827 levél
Válasz 11.03.14. 13:12 #503
Peace
Mekkora cunning kell a legbonyolultabb zárakhoz? 40-es elég vagy kell az 50?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3075 levél
Válasz 11.03.14. 13:08 #502
Sucee
Akkor viszont csak nekem kerülte el a figyelmemet, mert megnéztem az automentéseket is, thx.
(Bár úgy néz ki, hogy tökmindegy, hogy melyiket importálom, mivel nálad sem volt semmi kihatása az egészre.)
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8612 levél
Válasz 11.03.14. 13:05 #501
davkar9
Csinál egy mentést. Importálásnál viszont nem azt adja be, hanem a te utolsó mentésedet. Keresd ki a mentések közül (autosave-nest néven kell lennie) és azt válaszd ki. Alul az összefoglalónál megnézheted, hogy miket csináltál, a döntésed a lista legalján van.
Simple. Eternal. Beige.
3075 levél
Válasz 11.03.14. 12:40 #500
Sucee
Amúgy mentés importálással kapcsolatban...
Lehet egyáltalán importálni, hogy a Warden mit csinál Witch Hunt végén? Úgy értem, a konkrét Morriganes rész után már nincs autosave, nekem meg lehetőségem nincs menteni, szóval ennél azért jobb mentésimport kellene a DA2-be (mint a Mass Effect esetében, ott sem a mentett file-ok között kellet válogatnunk).
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
31894 levél
Válasz 11.03.14. 12:04 #499
Creativ3Form
Vagy Ethan
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.