Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Dragon Age 2

Dragon Age II

Dragon Age II
A legutóbbi Dragon Age II cikkek, hírek
14264 levél
Válasz 11.03.02. 21:01 #198
balays82
Én is pár perce rendeltem meg a Signature Editiont. Nekem is hasonló gondolataim vannak, bízom benne, hogy nem fogom megbánni. Egyébként az 1600 BioWare pont is erős motiváció volt, ami jár mellé.
5 levél
Válasz 11.03.02. 20:51 #197
mickeyz
Én épp az imént adtam le a rendelést, azért remélem nem nyúlok nagyon mellé! Elvileg jövő hét keddtől átvehetem.
12560 levél
Válasz 11.03.02. 18:55 #196
McCl@ne
Ráadásul nem is a történetre gondoltam, az fantasztikus volt. Sőt, direkt azt írtam, hogy egy idő múltán lett belőle csalódás... Mert sajnos egy Witcherhez mérve nekem nem elég HC maga a hozzáállás, de említhetném akár a Fallout: New Vegast is, bár arról inkább csak olvastam.
Nagyon szerettem én a Dragon Age-et, sőt, őszintén szólva meg is jött a kedvem az újrajátszáshoz, csak nem adott akkora élményt, mint amekkorát adhatott volna, ha a BioWare bátrabb egy kicsit. De most már ez a kijelentés is mulatságos kissé, inkább össze kellene tennünk a kezünket, hogy egyáltalán kaphattunk egy olyan játékot, mielőtt idáig zuhant volna a színvonal.
Pedig majdnem előrendeltem. Gyalázat.
Megyek is, feldobom laptopra az első részt és belevetem magam újra
Respect is not given. It's taken.
5 levél
Válasz 11.03.02. 10:22 #195
mickeyz
OK, igazad van, általánosítottam, nem arra gondoltam, hogy személy szerint ő csalódott a játékban, hanem, hogy csalódás lett volna a játék "egy idő után".

A The Witcher-t ugyanolyan jónak tartom mint a DAO-t, természetesen más szempontok szerint, ui. két különböző felfogású játékról van szó.
18831 levél
Válasz 11.03.02. 09:59 #194
Peace
Volt akadás. Ki kell kapcsolni a vsync-et, és megoldódik elvileg. Nálam legalábbis megszűnt ez a gond.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4133 levél
Válasz 11.03.02. 09:47 #193
gothmog
Dupla...
Endure. In enduring, grow strong.
4133 levél
Válasz 11.03.02. 09:47 #192
gothmog
Miért erős az, ha ő kicsit csalódott az első rész kapcsán is?? Nem lehet joga hozzá? Az, hogy kinek mi mennyire tetszik totálisan szubjektív dolog...
Ráadásul emlékszem, hogy McCl@ne mennyire be volt zsongva a játék megjelenése táján, mennyit szívott (VGA probléma stb.), s magamból kiindulva, ha ennyi szenvedés után a játék nem hozza a maximumot, akkor automatikusan jön vele egy kis csalódás íz.

Nekem egyébként - történet szempontjából - nagyon tetszett a végjátéka is. Az "önfeláldozó" utat választottam anno, és szerintem kegyetlen hangulatos módon megoldották mind a hősi halált, mind az "utótörténéseket". Az első végigjátszása örök élmény marad.

De ízlések és pofonok.
Én pl. a The Witcher-t tartom "csak" nagyon jó játéknak, de nem klasszikus a szememben (igaz, ez utóbbi jelzőt - mostanra már határozottan érzem - a DAO sem érte el nálam). McCl@ne-nek pedig a The Withcer kedvence. Szerinte ez a valaha készült legjobb cRPG. Én ebben nem értek egyet vele, de soha eszembe nem jutott, hogy leálljak ezen vitatkozni vele, vagy szóvá tegyem ezt neki (számon kérő hangnemben), mert - mint írtam a legelején - ezek szubjektív dolgok. Kinek mi adja a legnagyobb élményt, ki mit keres egy játékban.

De mindegy, nem támadásból írtam ezt, csak kicsit furcsállottam, hogy miért baj az, ha valaki némi csalódottságot is érzett a DAO_val kapcsolatosan.
Endure. In enduring, grow strong.
5 levél
Válasz 11.03.02. 09:21 #191
mickeyz
Azt azért erősnek érzem, hogy az első rész csalódás volt, nyilván tökéletes sem lehetett.
Viszont én is kipróbáltam a demót, és sajnos, a mai trendnek megfelelően valóban érezni rajta egyfajta butulást, egyszerűsödést. Minimális taktika, ellenfelek tömkelege, párbeszédek csökkenése.
Ettől függetlenül meg fogom venni ezt is, és remélem nem fogok nagyot csalódni benne!

Más:
A demóban tapasztalta valaki, hogy a párbeszédek közben, a válaszlehetőségek kiválasztása után, minden egyes esetben megakadt egy pillanatra a játék?
12560 levél
Válasz 11.03.02. 00:50 #190
McCl@ne
Belekezdtem a demóba.
Ugye ezt most csak álmodom?
Nem volt tökéletes az első rész sem, sőt, sajnos egy idő múltán csalódás lett belőle, de azért kimondottan jó játék volt. Természetesen le kellett degradálni a Mass Effect szintjére ezt is.
Valahol megértem, hogy erre van igény, de akkor most minden játék ilyen lesz? Ebbe az irányba fog elindulni a Witcher 2 is?
Most komolyan: mi ez a szar?
Respect is not given. It's taken.
3727 levél
Válasz 11.02.28. 20:31 #189
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Áá, elcsesztem a linkelést, a 11. oldalon találod.
3727 levél
Válasz 11.02.28. 20:25 #188
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Jut eszembe, gothmoggal azt is beszéltük, hogy legalábbis én hoztam fel, hogy a DragonLance-al is lehet párhuzamokat találni. Ekkor még nem olvastam az ASoIaF-t, gothmog (és Aryx) hvíta fel a figyelmemet rá, azóta már kivégeztem a könyveket tavaly.

Az erről írt kommentemet (jó hosszú, előre figyelmeztetlek ) itt olvashatod el. (1689-es komment)

Felette meg gothmog és mások reagálását.

És a sorozatnál várunka topikba is.
4133 levél
Válasz 11.02.28. 18:10 #187
gothmog
Én anno a DAO topikjában meg is említettem, hogy szerintem érezni némi párhuzamot pl. a Grey Wardens és a Night's Watch között.
No és a DAO darkspawn-jai és a falon túli (igazi) veszedelem között is megvan az a hasonlóság, hogy mindkettőt csak babonás gyermekmese kategóriába sorolják az átlagemberek. (S csupán a fent említett őrzők vannak tisztában a veszéllyel)

És persze mindkettő világ komolyabb, felnőttesebb, mint mondjuk a Forgotten Realms.

De én mindemellett úgy érzem, hogy a DAO készítői inkább csak hangulati alapon merítettek egy keveset, érzésből, s nincs szó arról, hogy mondjuk Martin világát vették volna alapul (persze alaposan átgyúrva és "sokfajúsítva"). Még részletében sem. Inkább csak ihletet nyertek belőle a DAO írói.
Endure. In enduring, grow strong.
18831 levél
Válasz 11.02.28. 17:40 #186
Peace
Én megpróbáltam, adtam neki egy második esélyt is, de másodpercre pontosan ugyanott fagyott ki, szóval ennyit erről. Az tény, hogy a tolvaj karakter sokkal hangulatosabb a harcosnál, és a hátba szúrás nagyon tetszett, de még mindig nem tudtam megbarátkozni ezzel az új külsővel.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9 levél
Válasz 11.02.28. 13:55 #185
lordtamas
Köszi a választ, megnéztem a topikot. Nagyon várom már a sorozatot én is (épp most olvasom a 4-ik könyvet).

Amúgy mi a véleményetek a DA-es párhuzamról. Nekem már előbb gyanús volt a hangulatko hasonlósága, és utána olvastam pár helyen, hogy sokat merítettek innen a Bioware-s fiúk.
3727 levél
Válasz 11.02.28. 12:39 #184
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Nekem ez lenne a tökély! Mármint ennyi válaszlehetőség.

Csak kár, hogy a honosítást nem fejezte be a fordító, mivel teljesen elfoglalt lesz mostanában, ami abszolút érthető. De igyekszik átadni valakinek.
3727 levél
Válasz 11.02.28. 12:33 #183
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Ismerjük a könyveket és már nagyon várjuk a sorozatot. Van is topikom, nézz be ide.

Pont ma linkeltem egy új előzetest.
9 levél
Válasz 11.02.28. 12:23 #182
lordtamas
Sziasztok,

nagy rpg rajongó vagyok én is (még az Eye of the Beholder 1-el kezdtem), a Dragon Age nagyon megfogott, hangulatra az elmúlt 5 év legjobb játéka volt szerintem. Sajnálom, hogy a második rész egyszerűsödik, de remélem az "érzés" megmarad.

Aki szereti a DA világát és hangulatát, szívből ajánlom, hogy olvassa el az A Song of Fire and Ice (azt hiszem Jég és Tűz dala magyarul) regényfolyam könyveit George Martintól (jelenleg négy regény jelent meg, és készül is a Game of Thrones-ból egy nagy költségvetésű HBO sorozat). A DA világa bevallottan sokat merített ezekből a könyvekből, jópár szereplőre, szervezetre rá lehet ismerni. (Akinek mond valamit Night Watch - Grey Wardens; Tywin Lannister - Loghain; stb.) Szerintem a legjobb fantasy irások között vannak, elég sötét, komoly - komor hangulatúak.
4133 levél
Válasz 11.02.27. 21:08 #181
gothmog
kaptam egy Neverwinter Night 2 dvd-t, másfél órán keresztül szenvedtem a karakter kinézetével, aztán mikor megláttam, hogy kb 10 féle jó-rossz beállítottság közül választhatok, és még azoknak is vannak alfajai, ott elszörnyedtem. Mikor a játékban a tizedik beszélgetés után már kb 8 féle válaszlehetőségem volt, kiléptem.

Boldogok a lelki szegények, mert övék az FPS-ek országa!
Endure. In enduring, grow strong.
14264 levél
Válasz 11.02.27. 21:00 #180
balays82
Az egész előtte levő mondandóra vonatkozott a szmájli, nem kellene bizonyos részeket kiragadni a szövegkörnyezetből, elferdítve ezzel az igazságot.

27766 levél
Válasz 11.02.27. 20:51 #179
LordMatteo
Ez a férfiként férfi karakterrel mondat, és a szmájli a végén...hát...

De amúgy nem, nem ismerem. Nekem az RPG kimerül a Witcherben. VGA-hoz kaptam egy Neverwinter Night 2 dvd-t, másfél órán keresztül szenvedtem a karakter kinézetével, aztán mikor megláttam, hogy kb 10 féle jó-rossz beállítottság közül választhatok, és még azoknak is vannak alfajai, ott elszörnyedtem. Mikor a játékban a tizedik beszélgetés után már kb 8 féle válaszlehetőségem volt, kiléptem.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
14264 levél
Válasz 11.02.27. 14:50 #178
balays82
A hangsúly azon volt, hogy a "konzolos verzióhoz képest", nem pedig az első részhez képest.Inkább csak arról van szó, hogy PC-n könnyebben lehet abban a stílusban játszani, mint ahogyan az első részben. Az más kérdés, hogy szükség van-e rá, de jobban, mint konzolon, úgyhogy ezek után képzeld el, az milyen lehet.
3727 levél
Válasz 11.02.27. 14:17 #177
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Akkor meglehet, hogy amikor rúzdsal pojsönhasználat és minden nehézség nélkül átgyalogoltam a demón, észre sem vettem, hogy taktikusan játszom, úgy gondolkodom, és azért tűnt hentnek az egész?
14264 levél
Válasz 11.02.27. 13:59 #176
balays82
Kétlem, hogy túl sok minden változik már megjelenésig hátralévő alig 2 hétben, szóval szerintem ne nagyon reménykedj.
Én egyébként a konzolos után játszottam végig a PC-s demót, de a látványt leszámítva, mintha két különböző játékkal játszottam volna. Nem tudom, mennyire nyugtat meg bárkit is, de a konzolos verzióhoz képest, a PC-s egy komoly, taktikát igénylő szerepjáték.
116 levél
Válasz 11.02.27. 12:45 #175
milan77
A grafika és a kezelőfelület a teljes játékban is ilyen gyík lesz vagy csak a demo miatt ilyen leegyszerűsített?
Nekem nem tetszik a játék a demo alapján, sőt óriási visszalépésnek tartom. Ez kb olyan mint mikor FIFA-ba átrakod játéksebességet normálról gyorsra. Semmit sem lehet normálisan csinálni. Egyedüli erénye számomra a remek történet maradt.
8615 levél
Válasz 11.02.25. 19:35 #174
davkar9
Hát rosszabbra számítottam a beszámolóitok alapján. Nem olyan vészes ez, harc közben még a pauzálnom is kellett néha (oké ezt csak am itt volt mert nem láttam át a harcteret.). Remélhetőleg ismét minőségi bioware-es karakter kidolgozásra és történetre számíthatunk, két pálya közötti videón illetve a végén a szöveges képeknél arra jutottam hogy ez csak egy összeollózott prológus, köztes részekbe is lesz módunk bepillantani, úgy mint lotheringbeli életünk, isabellel való találkozás illetve az út kirkwallba. Harc résznél tetszett hogy a kardos karaktereknél egy ütés több ellent is sebez viszont a össze-vissza jediugrálás már kevésbe... Negtívum hogy a "teljes" térkép látszik és így még jobban kihangsúlyozódik a csőben haladás, 1ben legalább megvolt az illúzió hogy hatalmas teret járhatunk be. Továbbá az első videók óta meglévő problémák - ugyanaz a világ de mégis minden más (fajok, flemeth stb) Elsőre ennyi. Mondom nem vészes, szóval sajnos maradok a megvételnél. Ja igen. Mi az hogy beállításoknál nem lehet mediumnál magasabb beállítást használni ha nincs dx11es kártyád? (illetve van de maradok az xpnél).

szerk
Most ugrik be. Potiönt nyomogattam rendesen, de a hülye karakterek nem akarták felhörpinteni. Képességeknél is volt gebasz, 2-3. ütésre reagáltak csak. Nem, cooldown már lement, mellesleg az is elég hosszú. Ja mézsnél megijedtem hogy a hugica scriptelten hal meg (nehogy valaki az incesztus bűnébe csábuljon később a játék során...) de warrior végigjátszásnál láttam megmarad. Kár hogy ő a külsőleg legszimpatikusabb a női láv lehetőségek közül.
Simple. Eternal. Beige.
1087 levél
Válasz 11.02.25. 18:11 #173
richy25
Érdekes lesz, az már szent... Másmilyen... Igazából működhet ez a megváltozott harcrendszer, habár a távoli kameranézetet én is siratni fogom. Viszont ami tényleg idegesít, hogy minden máshogy néz ki. A DAO-ben lévő darkspawnok olyan ork-szerűen néztek ki, itt meg olyanok mint a csontvázak. Lothering közelében se hiszem, hogy lenne ilyen sziklás, sivár terület, de ez a kisebbik baj. Viszont Flemeth... Mi történt Flemethel?! A Demo elején elvileg a megostromolt Lotheringből menekülnek Hawke-ék, ergo erősen az első rész történései közben járunk. Ezért is meglepő, hogy Flemeth teljesen máshogy néz ki. hm...

valamint a játék nehézsége is eléggé.. megenyhült. A DAO-ben egy normal fokozaton (mivel a Demo Normal fokozaton megy) már sebződnek a társaink a területvarázslatoktól. Itt már ez sincs.


Végezetül meg: meg tudná valaki mondani, minek lehet lootolni a Demoban, ha az inventoryt úgyis letiltották?
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
2129 levél
Válasz 11.02.25. 16:36 #172
Balanses
Ez engem is zavar, területre ható varázslatokkal csk a földre lehet célozni. Az első részben egy ellenfélre is célozhattál és ha az elmozdult a karaktered követte őt.



Áááááh....megint végig vittem Mage-el és NagyonNagyonNagyon dillemázok rajta, hogy elkezdjem-e majd a teljes verziót angolul, vagy várjak fél-1 évig a magyarosításra.
Ez a gondolat jobban felőröl, mint tavaly ilyenkor az érettségi.
3076 levél
Válasz 11.02.25. 16:02 #171
Sucee
Én az Originst is többnyire TPS nézetben játszottam, nem zavar a kameraállás. Spelleknél jól jött a másik nézet, de hozzá fogok szokni ehhez is.
Viszont ami engem nagyon idegesít a spelleknél, hogy nehéz őket aktiválni. Úgy értem, kiválasztom a fireballt, de ha véletlenül egy ellenségre kattintok, és nem a földre, nem érzékel semmit...
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
2129 levél
Válasz 11.02.25. 16:00 #170
Balanses
Mindenképp adj egy esélyt neki. Én is elég negatívan álltam hozzá, azt má' nagyon tetszik. Engem a kamerakezelés nem zavart, az első részben is végig válfeletti nézetből játszottam. 1x-2x (3x-4x-5x) játszd végig mielött végleg leírod szerintem.
23 levél
Válasz 11.02.25. 15:44 #169
Zsuzsi87
Peace! Szerintem is adj neki mg egy esélyt! Más mint az első de megéri kipróbálni. A kamera meg szerintem is borzalmas, nem lehet átlátni a terepet, főleg ahogy előttem is írták, rengeteg ellenfél özönlik ellened csak kapkodod a fejed, hogy ki merre van:S
Zsu
18831 levél
Válasz 11.02.25. 15:12 #168
Peace
Lehet adok neki még egy esélyt, és holnap végigviszem a demo-t, mert elsőre ugye kifagyott, és annyiban is hagytam. Viszont elsőre nagyon visszataszító. Főleg a kamerakezelés. Csak engem zavar, hogy nem lehet ennél jobban eltávolítani a kamerát a földtől?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3727 levél
Válasz 11.02.25. 14:48 #167
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Jade Empire! Abban is lehetett össze-vissza mindenkivel. Mondjuk nem próbáltam, csak a videót láttam YouTube-on.

Szerk.: Zevrant gyorsan lerendeztem, megmondtam, hogy nem járja, hogy nyomul, meg vágyakozva figyel. Morrigan bájait meghódítottam nemesemberként.
31901 levél
Válasz 11.02.25. 14:37 #166
Creativ3Form
A Mass Effectben, annak ellenére, hogy női karakterrel vagy, összejöhetsz Liaraval is. De más játék nem nagyon ugrik be, ami ilyen nyiltan felvállalná...
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3076 levél
Válasz 11.02.25. 14:24 #165
Sucee
Áh, baromi sokszor végigjátszottam már a demot
És még két hét, beszarás.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
23 levél
Válasz 11.02.25. 14:16 #164
Zsuzsi87
Ohhhh az ilyesféle akciók abszolult nem zavarnak, mind két játékban nagyon jól megoldottákPlusz ha lehet választani férfi és nő karakter közöztt mindig férfival viszem: pl Mass Effect Bár meg kell hogy mondjam a Dragon Age első részében mikor két pasi gabalyodott össze, nah az azért fura volt
Amúgy volt, vagy van még hasonló ilyen játék ami felvállalja az egyneműek akcióját?
Zsu
14264 levél
Válasz 11.02.25. 08:53 #163
balays82
Ugyanolyan, mint azoknak a férfi játékosoknak, akik női karaktert indítanak, és úgy "akcióznak" férfi karakterekel. Vagy női karakterekkel. Vagy férfiként férfi karakterrel. Szóval látszik, hogy tényleg nem nagyon ismered a játékot, vagy úgy általában a BioWare rpg-ket.

27766 levél
Válasz 11.02.25. 00:30 #162
LordMatteo
Nem tudom a DA-ban vannak-e olyasféle akciók, mint a Witcherben Geralttal (itt most elsősorban a hölgyemények "ellen" indított akciókra gondolok), milyen érzés nőként azokban a percekben játszani?
A kibaszás társas játék, sose feledd.
2129 levél
Válasz 11.02.25. 00:01 #161
Balanses
Nekem egy Mage és két Rouge. Nem tudom melyikkel kezdjek majd a teljes jtékban, mind2-nek nagyon bejőnek a skilljei.
Isabella cicát meg már most nagyon szeressük
31901 levél
Válasz 11.02.24. 23:55 #160
Creativ3Form
Told ki újra a demot. Én is azt tettem Egy warrior és két-két mage/rogue a mérlegem eddig.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
23 levél
Válasz 11.02.24. 23:54 #159
Zsuzsi87
Köszönöm ezt a kedves köszöntést

Jesszus, én pici pónim Inkább a Witcher Meg persze a Dragon Age

Nem bírok magammaaaaaaaal, játszani akarok vele
Zsu
31901 levél
Válasz 11.02.24. 23:37 #158
Creativ3Form
Örülünk, hogy van egy hölgyemény, aki nem az Én pici pónim-al játszik, hanem a Dragon Ageval
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3727 levél
Válasz 11.02.24. 22:36 #157
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Ritka a Dome-one a hölgy kommentelő, mint a fehér holló, vagy hogy stílszerű legyek, Vezérdémon.

Üdvözöljük köreinkben kisasszony!
23 levél
Válasz 11.02.24. 22:31 #156
Zsuzsi87
Nah én is kipróbáltam és meg kell hogy mondjam, kellemesen csalódtam én is benne. Jó nem olyan mint az első rész, de én is hamar rá tudtam hangolódni Alig várom a teljes verziótÉrdemes lesz kipróbálni, és bízom benne hogy legalább annyi lesz a játékidő mint az első rész
Zsu
3076 levél
Válasz 11.02.24. 22:20 #155
Sucee
Kikapcsoltam a vsync-et, így nincs egy akadás sem párbeszédeknél, se megjelenő "Loading . . ." a legváratlanabb pillanatokban.
Nekem határozottan megtetszett, várom a teljes verziót...
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
31901 levél
Válasz 11.02.24. 13:34 #154
Creativ3Form
Miután kinyomtam mind a 3 kaszttal, nekem is egyre jobban bejött, főleg a Mage és a Rouge kaszt. A Rouge kaszt, mint mondottam egy korábbi DA2 vidinél, engem kicsit a PoP játékokra emlékeztet mozgásilag és harc technikailag. Nem kicsit lehet aprítani vele, a kedvencem a mögé teleportálok és úgy szabdalom szét képesség, szóval most bajban vagyok, hogy melyikkel kezdjem el, mert mindkettő nagyon tetszik. A Warrior annyira nem nyűgözött le, nem éreztem annyi és olyan látványos változást, az első részhez képest, hogy azzal akarjam kivinni. Pedig a DA-t kétszer is kitoltam harcos nemes emberrel, akinél a pajzs+kard párosítást használtam.
Szóval bár fanyalogtam, és kicsit még mindig fanyalgok, hogy az ME után, ezt a sorozatot is elvitték az akciósabb játékmenet irányába, de ettől még nem bántam meg, hogy előrendeltem.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2129 levél
Válasz 11.02.24. 13:23 #153
Balanses
Hát én végig vittem Mage-el a demot meg Rouge-al kipróbáltam,de nekem tetszett, komolyan. Bejött ez az akciódúsabb harcrendszer, elősször fura volt, és idegenkedtme tőle, de aztán rájöttem, hogy nekem ez bejön. Komolyan.
Engem sokkal inkább jobban zavar a párbeszéd rendszere és megnyirbálása. Ha lesz valami ami amiatt csalódott leszek a játékban akkor az ez lesz. Sztori az szerintem, hozni fogja a szintet, úgyhogy majd már csak a fordításra kell várni, jólenne, ha azt is a nyárig megcsinálnák.
14264 levél
Válasz 11.02.24. 10:22 #152
balays82
Tegnap esete eszembe jutott, hogy mégsem kellene hétvégéig várnom a PC-s demóra, le lehetne szedni PS3-ra is, ami meg is történt.

Az az egy biztos, hogy a játék a Sony gépén is könnyedén játszható, bár összehasonlítva a PC-s képekkel, a kezelőfelület jelentősen át lett alakítva. Ezzel együtt a látványvilág is sokat változott az első részhez képest (nem meglepetés, az első képek óta tudjuk), ezért, ha nem írják ki az elején, hogy ez a Dragon Age II (meg persze, ha nem tudtam volna, mit töltök le), akkor nem biztos, hogy magamtól is rájöttem volna. Elég mellbevágó a változás minden téren, a régi menüt például visszasírom, bár idővel biztosan meg lehet szokni az újat is.

A hagyományok szellemében természetesen male rogue karaktert indítottam, de én is csatlakozom azokhoz, akik szerint a harc túl könnyű, ezzel együtt túl kaotikus lett. Egyszerre rengeteg ellenfél van a képernyőn, valószínűleg ezért átláthatatlan egy kicsit ez egész, de ennek ellenére már az 1-es, 2-es szintű karakterekkel is gyerekjáték leverni őket, meg sem kell állítani a játékot, nem is nagyon kell használni a főhősön kívül a többieket. Orág? Ugyan már, jöhet az is! Ilyet azért nehezen lehetett volna elképzelni az első részben.
A lényeg, hogy nekem is borzasztóan hiányzott az első rész taktikus, szöszölős játékmenete, amikor a harc nagyobb részében a kimerevített képet kellett bámulni a siker érdekében. Nyugtathatnám magam azzal, hogy a konzolos verzióval játszottam, ahol ezt nem is nagyon lehet megvalósítani, de nem úgy tűnik, hogy PC-n jobb lenne a helyzet.

Eddig szinte csak negatívumokat írtam, amiből az következhetne, hogy ez a játék nem fog az első rész mellé kerülni a polcra, viszont ilyenkor szokott jönni egy nagy DE. Most is jön, mivel a fentiek ellenére mégsem mondhatom azt, hogy nem tetszett a játék. Igazából nem is tudom, miért, talán azért, mert amikor szóba került Cailan király bukása, Lothering, vagy Denerim, a grey wardenek, vagy amikor megjelent Flemeth, valami mégis visszajött abból a hangulatból, amit az első részben annyira szerettem. Valószínűleg tényleg maga a játék világa, illetve a történet lesz az, ami megmenti a második részt attól, hogy gyűlölettel vegyes utálattal tekintsek majd rá. A PC-s demó kipróbálása után talán könnyben el tudom dönteni, de most inkább úgy érzem, mégis belevágok a folytatásba.
Lehet, hogy semmi nem lesz már olyan, mint régen, de még nem biztos, hogy olyan szörnyű változások ezek. Meghalt a Dragon Age, éljen a Dragon Age?!
827 levél
Válasz 11.02.24. 06:05 #151
_Sun_
2 helyen raktam vissza normálra, az egyik Branka volt.
Gaming is about killing time, not killing people
139 levél
Válasz 11.02.23. 23:12 #150
Netsu
Én többet szenvedtem Orzammarban azzal az alvilági vezérrel,mint Brankával. Mondjuk azért Brankát sem lehetett kenyérre kenni
3727 levél
Válasz 11.02.23. 23:00 #149
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Egy hírnél egy kommentben ilyennel is találkoztam:

Persze a taktikázásra is ugyanúgy szükség van: a demóban van egy bossfight, ahol bizony nagyon könnyen meghalhatunk, ha nem figyelünk oda.

Csak nekem volt rúdzsal hót' egyszerű? Az a bizonyos boss (gondolom nem az ogre/ogár -re/-ra gondol, hanem a gengszterre) a bakákkal meg sem kottyant.

Branka, na ő, igen ő nehéz volt a patkány gólemjeivel.


A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.