Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Dragon Age 2

Dragon Age II

Dragon Age II
A legutóbbi Dragon Age II cikkek, hírek
827 levél
Válasz 11.02.23. 22:38 #148
_Sun_
Lehet tényleg tetszene, mert darálós-hentelős vonalat is szeretem. Viszont a Dragon Age 2-t szeretném ugyan úgy végigpöcsölni, mint az első részt.
Így marad a várakozás a megjelenés utáni véleményekre. Ha meg tényleg marad ez a vonal és nem csak kanadai humorral van dolgunk, akkor a modderek áldásos tevékenységére kell majd várjak.

Az első részt is normál nehézségen kezdtem, de könnyűnek éreztem, ahhoz képest ahogy be lettek harangozva. Egyik barátom (akivel M.A.G.U.S.-ozni is szoktam) mondta tegyem hard-ra, ő is azon játszik, mert a normál könnyű. Legyen már ez egy olyan cím, amiben valódi kihívás van.
Az első hard-on tényleg jó volt. Szeretném, ha így maradna meg emlékezetemben ez a cím.
Gaming is about killing time, not killing people
3726 levél
Válasz 11.02.23. 22:24 #147
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Készíts már képeket a múzeumban, és tolj már fel majd párat képmegosztókra, ha hazajöttél.

Gondolom, nemcsak csontokat fogsz fotózni egy Nemzeti Múzeumban.

Amúgy a rúdzs kardokkal kész kungfu bajnok. Olyanokat pörög meg rúg, hogy höh. ""Reméljük"", hogy a játék nem teljesen ilyen lesz, hogy ez tényleg csak egy tápolt bemutató volt.

Van ilyen bomba-méregledobó képesség, vagy mi. Feldobja a levegőbe, és lábbal rúgja az ellen sorai közé, ahová céloztál.

Ha így is lesz, azért butulásra mindenképp számítani kell, mert a madártávlat hiánya jelzésértékű.

Szerk.: _Sun_, szerintem próbáld ki, a demo igen rövid. Van, aki teljesen oda van érte. Puding.
827 levél
Válasz 11.02.23. 22:21 #146
_Sun_
Elolvastam itt is a véleményeket. Egyre inkább arra hajlok, csak akkor veszem meg, ha a modderek már gatyába rázták.
Demót már le sem töltöm.
Gaming is about killing time, not killing people
4133 levél
Válasz 11.02.23. 22:16 #145
gothmog
Nem ásatás lesz, hanem két antropológus kollégámmal/haverommal az ottani Nemzeti Múzeumba megyünk. Persze régen élt emberek csontjait vizsgálni. Mi mást?

Viszont a Tien-San vonulatai egy kőhajításnyira állnak a várostól (legalábbis kazah távolság-viszonylatban ), így remélem, hétvégenként kijutunk kirándulni.

Ellenben amit a játékról írsz, az nem dobott fel. Elvagyok én a hentes játékokkal is, csak éppen a DAO-tól nem ezt várnám...
Endure. In enduring, grow strong.
3726 levél
Válasz 11.02.23. 22:01 #144
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Nos, kivittem rúdzsal is. Így meg sem kottyant. Még hílinpójsönt meg manapójsönt sem kellett használnom egyszer sem, alig sérültem.

Egyszerűen végiggyalogoltam az egészen, hent, hent, hent. Ráadásul így két nyílzáporra nyílt lehetőségem, és az egyszerű bakák hullanak, mint a legyek.

gothmog

Tyű, írsz majd a helyzetjelentésbe, ha hazajöttél Alma Atából? Meg lehet kérdeni, miféle ásatásra mész Kazahsztánba?

Gratulálunk!

Amúgy "szép" lenne, ha hónapokkal ezelőtti.

Mert ha ez igaz, a mozdulatoktól eltekintve (Jedimágus ) taktika is lesz, és nem lehet végig hentelni a pályát és csak a demóban lettek ilyen táposak, akkor lehet, hogy még jó is lenne, viszont az ilyen állítólagokat nem veszem hírértékűnek...

Ezek taná'gatások.

Mindegy, eddig nagyon hentnek tűnik az egész. Második végigvitelre is. De már nem frusztrált úgy, mint előzőleg, azonban első blikkre messze elmarad az első résztől.

És hiányzik a madártávlat.
3068 levél
Válasz 11.02.23. 20:58 #143
Sucee
Erről nem tudtam, bár nem is néztem nagyon utána. Úgysem bírná a gépem
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
4133 levél
Válasz 11.02.23. 20:57 #142
gothmog
Valamelyik fórumon írták, hogy a konfigurációs részben be lehet lőni a dx11-et nem dx11-es kártyákra is. És akkor, játékon belül, előjön a mediumnál magasabb grafikai opciók beállítási lehetősége is (dx10-es szinten)
Endure. In enduring, grow strong.
3068 levél
Válasz 11.02.23. 20:47 #141
Sucee
Mediumnál magasabbra azért nem tudod tenni, mert a high és very high csak Dx11 alatt lesz elérhető.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
4133 levél
Válasz 11.02.23. 20:33 #140
gothmog
Névre/e-mail címre szól az értesítés/rendelés.

A CD Galaxisnál azzal áltattak anno (amikor megtudtam, hogy utazom, s írtam nekik a problémámmal), hogy hamarább fog jönni vszg. Már olyan 8-a környékén várható értesítés.
Mindenesetre a húgommal megbeszéltem, hogy ha csak 11-én értesítenének, és lesz módom Kazahsztánban (Alma Atába megyek bő két hétre) értelmes módon nethez férni, akkor küldök neki mailt, és ő elmegy és átveszi/megveszi a nevemben.

De különben én is olvasgattam egy-két fórumot, és elég csalódásszagú eddig a vélemények többsége alapján. Bár van aki azzal áltatja még magát, hogy állítólag a demó több hónappal ezelőtti készültségi állapotot mutat, és minden klappolni fog a megjelenésre. Majd kiderül...
Endure. In enduring, grow strong.
3726 levél
Válasz 11.02.23. 20:21 #139
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Peace

Nos, engem a vérpermet az első részben is zavart, egyszerűen undortónak tartottam, hogy a szereplők teste, arca, mindene vérrel van borítva. így azt kikapcsoltam. Így remek designnal ellátott páncélokat makulátlan formában szemlélhettem.

Nem figyeltem, hogy itt van-e ilyen lehetőség.

Egyébként más fórumokon is írták, hogy lehet ez nagyzolás. Viszont ellenérvként mondhatnám, hogy ez maximum csak az első hentre igaz, amikor tényleg tankok/Jedik vagyunk.

Utána ténylegesen elkezdődik a történet, szerintem az már a rendes rész. Azaz a játékban nagyon hasonlót kapunk.

Sucee

Flemeth kapcsán ezt én is furcsának tartottam, hisz mondja is, hogy nem minden Kamarás halt meg, aztán később, mikor széjjel csapjuk a száját, akkor ismét szerény öreganyó képében díszeleg.

Mondjuk ebbe bele lehet magyarázni azt, hogy az emberalakját is válogatni tudja. Meg ha már a kunárik szarvakat növesztettek, úgy gondolta, én miért ne?

Nekem is gyenge a gépem hozzá, medium a max, amit enged, de még így is belassul, lehet, low-ra kell vennem.

Ne aggódj, nem foglak megkövezni. Tőlem aztán a világ összes játékosának tetszhet. Attól még az én véleményem nem fog változni, max csak árnyalódik. Egyelőre azonban kivárom a magyarosítást, amit elvileg készítenek a DLC-k fordítói.

Ha már párbeszédpanel. Itt már konkrétan ikonnal jelzik, hogy melyik micsoda. A középső ilyen velencei karneválmaszk van.

[Biztos itt is lesz ilyen A kétkulacsos kurvája. ]

Nekem hiányzik az, hogy lássam szó szerint mit lehet mondani (még epdig azért, mert ritkán választottam abszolút negatív választ, de a BioWare mindig emstere volt a szemét/köcsög mondatoknak, és olyan jókat nevettem rajtuk, még úgyis, ha nem válaszottam azt), de ez már kicsit "kukacokodás", meg lehet szokni ezt a párbeszédpanelt is.

Az első rész hanghiánya. Igazából engem nem zavart, hogy nincs hangja. Az Oblivionban sem volt emlékeim szerint, és van egy olyan érzésem, hogy az Égkoszorúban sem fogják a választható fajok sokaságát leszinkronizálni.

Netsu, Creativ3Form

Crea röviden és tömören jól megfogalmazta, miért nem tetszik egyesek az akció-orientáltság.

Igazából az ME első része sem volt keményvonalas RPG, így az ME2-ben engem nem zavart annyira a változtatás, viszont a DA eleve más célzattal készült.

Ám, mint fentebb írtam, mindenki úgy szereti, ahogy akarja.

gothmog

Mivel legutóbb is TTM-be rendelted és körberaktad csontikkal, nem tudnád valamelyik kollégád nevére rendelni, odaadni a pénzt? Szerintem simán segítenének.

___________________

Jut eszembe, kíváncsi lennék, hogy Sólyomféle barátunk fiútestvérének barátság sávja miért van majdnem teljesen negatívban. Mert itten lehet testvérharc leszen. Be is lehet oltani a bátyót, és az anya nekünk ad igazat.

Azért hiányzik a fajválasztás.

Én pl. örültem volna a második részben, ha Hollókkal vagy kunárival lehetett volna menni. Nem is gondolkoztam volna egy másodpercet sem.

Szóval, ha lett volna szintén több karakter -felőlem ettől még lehetett volna egy Hawke is-, én kunárit akartam volna.

A hent és csalódás ellenére kipróbálom rogue-al és warriorral is, mert kíváncsi vagyok azokra is, mert Jeditűzgömbmesterünk mozdulatait még Obi-wan is megirigyelné.

Lehet a rogue meg PoP-kjlón lesz. Hercegutánzat.

Szerk.: Még valami, a szőke nő nem szimpatikus, akinek a férje meghalt. A törpe viszont igen, ilyen Oghren-Zevran keveréknek tűnik.
18823 levél
Válasz 11.02.23. 20:14 #138
Peace
Nem a gépemnek köszönhető, az biztos. Valami kicsit el lett cseszve.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3068 levél
Válasz 11.02.23. 20:04 #137
Sucee
Szóval nem csak nálam fordult ez elő, okés. Akkor hátha csak valami demos fogyatékosság...

Amúgy én mindig rogue karakterrel megyek, Originsben is az volt a kedvencem.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
18823 levél
Válasz 11.02.23. 19:34 #136
Peace
Érdekesek voltak ezek az akadások, mintha még csak béta verzió lett volna. Sokszor megakadt loading felirattal, meg még beszélt, de már váltott a következő képre. Remélem a végleges nem lesz ennyire tré.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
14264 levél
Válasz 11.02.23. 19:16 #135
balays82
Tudom, le is adtam az előjegyzést még tavaly, vagyis nekem jutna belőle. Csakhogy ezeket majd ténylegesen meg is kell venni megjelenéskor, nem fogják tartogatni, amíg én gondolkodom, hogy kell-e, vagy nem.
139 levél
Válasz 11.02.23. 19:00 #134
Netsu
Hát a női mágus ruhái a demoban sem voltak túlzottan ízlésesek,gyanítom férfi fronton sem volt túl nagy változás,de azért reménykedem én is,hogy a teljes verzióban igazán jó cuccok is elérhetőek lesznek. Mondjuk az első részben nekem ez nem okozott gondot,mert Csatamágus voltam,szóval csak rátettem egy jól kinéző páncélt,meg egy sisakot.
31870 levél
Válasz 11.02.23. 18:50 #133
Creativ3Form
Én az első 3 végigjátszásra mindig katona kaszttal nyomtam. Első kettőre kard+pajzs kombó, majd jött a kétkezes, és utána mágus. És a mágus volt a legjobb, csak a ruhái voltak baromi ratyik. Remélem itt majd változatosabb lesz.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
139 levél
Válasz 11.02.23. 18:45 #132
Netsu
Én maradok a Magenél,sose játszottam eddig más kaszttal,csak azzal

Hehe,az biztos,mikor megláttam a generálót,rögtön rávetettem magam az első opcióra,hogy namajdmosténolyanembertcsinálokhogyazmárnemigaz", de hiába húzogattam hevesen azt a csíkot,csak nem akart megmozdulni.
31870 levél
Válasz 11.02.23. 18:43 #131
Creativ3Form
Nekem minden átkötő vidi előtt beakad egy picit, de a többi simán megy. Reméljük a teljes már nem nagyon csinál ilyet. Plusz nálam néha 2-3 alkalommal is kattintani kell a holtestekre, hogy átkutassa.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31870 levél
Válasz 11.02.23. 18:42 #130
Creativ3Form
Amúgy nem volt rossz a demo, lenyomtam mind a 3 kaszttal, de nem tudom eldönteni, hogy melyikkel kezdem el. Valszeg varázslóként, az első részben ez a kaszt jött be a legjobban. Mondjuk kár, hogy a karaktergenerátor LOCKED volt, mert magamat ismerve, már most vagy 1 órát elpöcsöltem volna vele.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1653 levél
Válasz 11.02.23. 18:33 #129
AstorAnt
Azt hiszem a square enixnek már nem kell személyesen bajlódni majd a következő final fantasy résszel, elég ha leszerződteti a bioware-t Bár rájuk kell majd nézniük, ez a taktikai rész nem lesz elegendő egy FF-hez

(OMG tényleg ezek csinálták valaha a BG-t?)
"Everyone who run, is a VC, everyone who stand still, is a well disciplined VC"
3068 levél
Válasz 11.02.23. 18:15 #128
Sucee
Hát kövezzetek meg, vágjatok darabokra, stb, de nekem tetszik. Lehet, hogy nem lesz akkora kedvenc, mint az Origins, de még így is elleszek vele.
A szarkasztikus válaszlehetőség meg nálam sokat fog dobni a beszélgetések hangulatán.

Mondjuk kicsit gondolom gyenge a gépem hozzá, kellett bajlódjak egy kicsit a grafikai beállításoknál, hogy ne legyen nagy akadás a beszélgetések alatt, elég zavaró volt. (És csak ott, beszédnél, minden más szépen, akadás nélkül megy... )
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
139 levél
Válasz 11.02.23. 17:57 #127
Netsu
Értem. Én azért még bízom a Hard fokozat által nyújtott kihívásnak. Ha csak annyira is lesz nehéz,mint az Origins Normal fokozata,már akkor elégedettek lehetünk,szerintem.
31870 levél
Válasz 11.02.23. 17:45 #126
Creativ3Form
Azon háborog mindenki, hogy mindezek ellenére nem örül annak, hogy elmentek z akció irányába, és elhagyták az RPG nagy részét. Én se örülök. Az ME-nél még lenyeltem, itt nehezebben fog lemenni. Ettől még persze előrendeltem 1 hónapja, és nem is fogom visszamondani.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
139 levél
Válasz 11.02.23. 16:42 #125
Netsu
Nem tudom,mit háborog mindenki,mikor a videók alapján tudtuk,mire kell számítanunk. Én nem vártam különösebb RPG élményt,felkészültem,hogy ez egy DA bőrbe bújtatott ME lesz,és pont. Nem okozott csalódást a demo,azt kaptam,amit vártam. Mondjuk én sem örülök ennek,amit tettek a DA-val,dehát ez van. És azért azt ne feledjük,hogy ez még csak Normal fokozat volt,nem tudhatjuk,mi vár ránk Hardon. Több,mint valószínű,hogy ott már azért kell taktikázni,és nem fogjuk úgy kaszabolni az ellent,mint most. Legalábbis,én biztosan így oldanám meg. A Normal fokozat legyen azoknak,akik csak könnyed szórakozásra vágynak,de a Hard pedig legyen azoknak,akik gondolkodni,és vért hugyozni szeretnének. Szóval... kár lenne leírni még a játékot egy demo alapján,amibe ráadásul még csak a Normal fokozat van benne.
4133 levél
Válasz 11.02.23. 16:37 #124
gothmog
Nem láttam a demot (semmi időm sincs most ilyesmire), de ha nem jelenik meg március 11-e előtt, akkor bukom a Signature Edition-t, mert 10-én elutazom. Közel egy hónapja még komoly levelezésben voltam emiatt az érintett játéküzlettel (előre is hajlandó lettem volna kifizetni; nem lehetett), de ahogy olvasom a véleményeket... hát, lehet, hogy nem baj, ha csak 11-én értesítenek és bukom az SE-t...
Endure. In enduring, grow strong.
3068 levél
Válasz 11.02.23. 16:37 #123
Sucee
Hm. Én azt nem értem, hogy Flemeth kinézetén miért kellett ekkorát változtatni? Ha pont az ostagari csata után játszódik a történet, akkor épp túl van a régi Wardenünk megmentésén, ez így nem valami logikus.

Szerk.:
balays: Signature Edition-t asszem csak előjegyzéssel lehetett megvenni, január akárhányig, többet nem lesz elérhető
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
14264 levél
Válasz 11.02.23. 16:33 #122
balays82
Így látatlanban is azt mondom, hogy a nem eléggé távolítható kamera alapból egy nagy fekete pont. Abból kiindulva, hogy az első részben mennyit használtam a legtávolabbi nézetet, mindenképpen. Egyébként meg szerintem is meg kell várni a teljes játékot. Én is inkább csak az említett Signature Edition miatt vagyok kicsit bajban, mert azt elvileg megjelenéskor meg kellene venni. Igaz, annyi extrát meg nem tartalmaz, ami miatt kihagyhatatlan lenne.
18823 levél
Válasz 11.02.23. 16:23 #121
Peace
Én is az első kategóriába tartozom, legalábbis a demo alapján mindenképp. Mondom, a legnagyobb baj, hogy nem lehet eléggé magasból nézni a játékteret, és így teljesen átláthatatlan számomra. A másik meg, hogy tényleg csak a skilleket nyomkodnom, a karakter meg egyszerre 5 ellent hasít ketté, és csak vérpermet meg repkedő testrészek látszanak. Mondjuk ez lehet csak a törpe meséje miatt sikeredett ilyenre, mármint hogy ennyire hihetetlenül übertáposnak mutatta be a főhőst. Végső képet majd a teljes játékkal fogunk kapni.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
766 levél
Válasz 11.02.23. 16:18 #120
PC Dome
Új hír a játékról
Dragon Age 2 - demo
Letölthető a BioWare fantasy szerepjátékának PC-s demója.
3726 levél
Válasz 11.02.23. 16:15 #119
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Próbáld ki mindenképp.

Én első blikkre -ha már "skatulyázunk"- az első csoportba sorolnám be magam. Mint írtam, nem érzem a taktika lehetőségét. Mondjuk az igaz, hogy ezt egy demóból nem lehet eldönteni, de akkor is hentnek tűnik egész, ahogy a linkelt GK-s fórumoldalon legalul írja a hozzászóló.

Az a véleményem, hogy konzolosodott, akciósodott és első blikkre hent az egész. Nem volt meg nekem benne az a harci élmény, mint az első részben.

Szerintem azoknak élvezik igazán, akik nem kedvelték az első rész "vontatottságát". Taktikusságát.

Természetesen nem állítom, hogy történet rossz lesz, de ez így első blikkre nem tetszős.

Szerk: Kanduhrka.
9326 levél
Válasz 11.02.23. 16:12 #118
Kanduhrka
Hát ez valami retek nagy szar lett.
horrorgeeks.blogspot.com
14264 levél
Válasz 11.02.23. 16:10 #117
balays82
Olvasgatom én is a véleményeket, amiket leegyszerűsítve nagyjából négy csoportra lehet osztani:

- Mindenben rosszabb, mint az első rész, nem tetszik.
- Mindenben jobb, mint az első rész, nagyon tetszik.
- Ugyanolyan, mint az első rész, nem tetszik.
- Ugyanolyan, mint az első rész, nagyon tetszik.

Sokkal okosabb ettől nem lettem, tényleg meg kell nézni saját szemmel is.

3726 levél
Válasz 11.02.23. 15:40 #116
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Az SG.hu fórumán most kezdtem el olvasgatni, és akik cRPG-sek, sorra jegyzik meg, hogy hack'n'slash szerű, stb. stb. itt van pl. JethroHUN véleménye:

Ez így elsőre, nem szar, inkább elég demotiváló, mintha DMC vel játszanék, de ott legalább nekem kell nyomogatni a támadást, itt egy bal katt és a gép magától automatikusan mindenféle szuper-mega akrobatikus kombóval szétvág egy képernyőnyi ellent... az egész harc egy nagy script és kész. igazából nem is te játszol, max kattinatod kell, de azt meg tudja egy drágább egér makróval.
Már követni nem tudom néha mi történik a képernyőn. a grafika tényleg csúnyább, és mondhatod h hát ez nem is max, mert demo, nem dx11 de ez nem lesz szebb ez így van megrajzolva, a teljesben, is csak a hdr vagy bloom, fények lesznek látványosabbak magasabb grafon, a textúrák élénkebbek, részletesebbek, de attól még a darkspawnok, ogre ugyan olyan hülyén fognak kinézni, hiába very hight beállítás. Egyedül a környezet és az emberek amik jók.
Bukni nem fog mert manapság azok a játékok a menőek amibe semmit nem kell csinálnod 1-2 klikkelésen kívül.
Ez tényleg naon konzolosra sikerült.

A DAO még normalon sem hent, közel s távol van a kát játék egymástól demo alapján. Hiába DAO ban normalon könnyen haltak, azért akkor sem vágtad 20 felé 2 másodperc alatt az ellent.

- Túl gyors, túl h&s, túl anime graf, és windows tálca quickbarnak.
+ Mégis DA2, talán ad 80 órát, jó történet mellett, a szinkron viszont nagyot dob a párbeszédeken, ötletes skill tree


Szerk.: Ha jól emlékszem, a GK fórumán is megjegyzi valaki, hogy Diablosra sikeredett párbeszédekkel fűszerezve, interaktív mozi, ME DA skinben.
18823 levél
Válasz 11.02.23. 15:37 #115
Peace
Pontosan erről van szó. Az eddigi videók alapján, és most a demo alapján is ki lehet jelenteni, hogy egy végletekig leegyszerűsített trancsírhent játékról van szó kimondottan a konzoltulajok számára. Még a kezelőfelületről is árad, hogy nem a PC volt a fő célplatform. Szomorú, de igaz.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
14264 levél
Válasz 11.02.23. 15:26 #114
balays82
Eljött az igazság pillanata? Eddig is aggasztó volt, amit tudtunk a játékról, de mindig nyugtattuk magunkat, hogy a BioWare biztosan nem baltázza el, ők nem tennének ilyet. Olvasva a beszámolókat a demóról, az az érzésem, hogy mégis megtették.
Én nem értem a kanadaiak hozzáállását, az első rész nagyon leszerepelt konzolon, de a PC-sek végre kaptak egy olyan vérbeli RPG-t, ami, ha nem is érhette el a Baldur's Gate szintjét, de azért meg tudta közelíteni azt. Erre úgy néz ki, a második résszel beintenek az igazi rajongói bázist alkotó PC-s játékosoknak, inkább benyalnak a konzolosoknak (van konzolom, nem azért írom, mert zsigerből gyűlölöm őket). Ez hatalmas csalódás, még akkor is, ha a jelek végig erre utaltak.

A demót hétvégén azért megnézem én is, de a Signature Edition megvételére innentől kezdve nem sok esélyt látok. Még szerencse, hogy hamarosan érkezik a megmentő a The Witcher 2 képében, úgy néz ki, már csak a lengyelek tudják, mi kell nekünk.
3726 levél
Válasz 11.02.23. 15:23 #113
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Itt is olvasgassátok a véleményeket, eléggé megosztott.

Az egyik review az évtized RPG-jének nevezi. Khm, khm, lehet, hogy történet alapján az, viszont engem nem nyűgözött le.
18823 levél
Válasz 11.02.23. 14:58 #112
Peace
Mi ez a szenny??!!! Átláthatatlan az egész, nagyon nem tetszik az új felület. Nem lehet kellő távolságba vinni a kameranézetet, minden ott van teljesen az arcunkban. 10 másodpercenként átvezető. Kis is fagyott 15 perc játék után, de talán nem is baj. Eleget láttam.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2129 levél
Válasz 11.02.23. 14:54 #111
Balanses
Ezt csalódottan olvastam. Asszem én is kipróbálom a demot, angoltudás nélkül is.
3726 levél
Válasz 11.02.23. 14:45 #110
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Először is egy javítás: Ezután jön a karaktergenerálás, de már megadja a jellegét ezt a fantázia-harc, hogy később, magasabb szinten mire számíthatunk.

Nem tudok napirendre térni fölötte. Az első rész tökéletes volt a harc tekintetében, legalábbis nekem. Egyszer sem játszottam hátulnézetből, végig taktikai nézetben mentem.

Őszintén szólva a kardos karakterek kardozása megfelelő volt, lovagi jellegű, a mágusok meg valóban mágusnak tűntek, itt meg kész Jedifájtörök.

Szóval az EA (szerintem ők a ludasak) nyitott a konzolt felé, ami nagyobb piac, és a butítások ellenére bőven lesznek vásárlók PC-s fronton is, csak a cRPG-s tábor fogja erősen húzni a fogát.

Olvasgatva neten, egyes emberek meg is jegyzik, hogy nem olyan lassú, mint az első rész.

Szóval első blikkre csalódás.

Uff!
3726 levél
Válasz 11.02.23. 14:23 #109
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Nos, kipróbáltam a demót. Azt kell, hogy mondjam, csalódtam. Az az állítás, miszerint a PC-verzióban szintén "taktikázni" kell majd, egy nagy hazugság, pontosabban szólva csúsztatás.

Mágus karaktert indítottam.

Az elején egy "illúzióval", képzelgéssel kezd. Olyan gyorsan le lehet verni a dárkspónokat, hogy az döbbenet. Egy ogárral is meg kell küzdeni, és néhány képességgel minden nehézség nélkül le lehet győzni. Semmi kihívás nincs benne.

Ezután jön a karaktergenerálás, de már megadja a jellegét ezt a fantázia-harc, hogy később, magasabb szinten

Nos, amikor valóban elkezdődik a történet, egyes-kettes szinten az ogárig minden további nélkül el lehet jutni, úgy, hogy a küzdelmek meg sem izzasztják az embert. Még egy erősebb lénnyel is összefutunk, akit minden további nélkül az elmúlás bugyraiba -vagyis Enyészet, bocsánat- lehet küldeni.

Az ogárnál már picit nehezebb a játék, nem lehet egyből ledarálni, de egy kis helyezkedéssel és rohangálással nem jelent kihívást.

Egyetlen fokozat érhető el, normal, nos ezen a fokozat az első részben bőven találkozhattunk izzasztó helyzetekkel.

A történet később vált, eljutunk a játék későbbi pontjára, ahol a videóban látott törpe is elérhető. A nyílzáporral úgy képes lesebezni egy seregnyi katonát, hogy az még Leliánának is megerőltető, sőt lehetetlen lenne. Az első részben egy íjász egy ellenségen nem sebzett annyit, mint ő a játékban.

Összefutunk utána egy nevesebb emberrel, egy gengszterrel, aki egy boss lenne, de őt és az embereit a képességeinkkel olyan gyorsan és könnyedén le lehet győzni, hogy ihaj.

A mágusok olyan sebességgel és effektekkel szórják az áldást a pálcájukból, mintha egy sci-fi világból vett lézerpuskát használnának. A kardos képességűek mozdulatai kb. olyanok, mintha az Inuyashából léptek volna elő.

A párbeszédek, a szövegek meglehetősen minimalisták, nos, olyan 50-55%ban az én angol tudássommal is követhető volt. Persze, nem mindent étettem meg, de azért érezhető a "butítás".

A grafikáról nem mondanék semmit, mert szinte a minimális gépigénnyel rendelkezem.

A játék erősen konzolátirat-jellegű. Azt is mondhatnák ME-esedett és kicsit hack'n'slash beütése van. A képességfa is átalakult, bár ezt nem mondanám túlzottan problémásnak. Van annyi képesség, mint az előző részben, bár az ikonok nem tetszenek.

Nekem az egész erősen hent jellegű. Nincs meg benne az első rész kihívása, az, hogy az ember gondolkozzon is. Felülnézet nincs, a csatákat így elég nehéz áttekinteni. Itt inkább a pörgős játékmenetre lett helyezve a hangsúly.

Nos, a történetről nem tudunk semmit sem mondani, az valószínűleg hozni fogja a szokásos BioWare szintet, de van egy olyan érzésem, hogy jóval kevesebb beszéddel.

Szóval, nekem ez a véleményem.

[Elvileg a három utolsó DLC-t lefordító csapat bele fog kezdeni a játék lefordításába, a demóra ők is azt írták, hogy egyszerű a szövegezése, nem fognak vesződni a lefordítással.]

U.I.: Flemeth viccesen néz ki. Igazi bad-ass lett.
827 levél
Válasz 11.02.23. 10:47 #108
_Sun_
Drakensang-ot se felejtsd el. Na az tényleg régi vágású. Nincs akciózás, nincs rohanás, de van kocka-papír érzés.
Gaming is about killing time, not killing people
12558 levél
Válasz 11.02.23. 10:39 #107
McCl@ne
Az egyetlen, valóban old-school, régivágású RPG is idén kap folytatást, nem is olyan sokára: The Witcher 2 lesz a címe. És már oda is intenzívebb játékmenetet és rövidebb játékidőt ígérnek. Ez persze nem tragédia, ez a két tényező nem feltétlenül jelent minőségromlást, csak mondom, hogy ez az egyetlen olyan cím, ami még eszembe juttatja a régi időket.

Fallout: NV-vel még nem játszottam, állítólag az is zseniális.
De már soha nem lesznek olyan RPG-k, mint a Baldur's Gate. Nem éri meg fejleszteni őket.
Respect is not given. It's taken.
1653 levél
Válasz 11.02.23. 09:59 #106
AstorAnt
"Baldur's Gate kellene ide... "
Ámen
"Everyone who run, is a VC, everyone who stand still, is a well disciplined VC"
1773 levél
Válasz 11.02.23. 07:41 #105
warcat
Steamen 2.4 MB/seccel jött le ami a max sávszélem,játszottam olyan 10 percet,gyors benyomások az előbbit vegyétek figyelembe(épp csak belenéztem):

jó de nem győzött meg,30 secenként cutscene,nagyon ázsiai jelleget éreztem az egészen(karakterek kinézete, a hatalmas fegyverek stb)
Kemény level kettőn persze kevés skill van de nagyon zavarónak éreztem a hosszas cooldown-t ekkora intenzitású harc mellett; - mit kellene csinálni, autoattack?
Nekem nem hiányzott ez az akcióförgeteg ,arra vannak az fps-ek,most nem rohanok előrendelni az biztos,Baldur's Gate kellene ide...
3068 levél
Válasz 11.02.22. 22:32 #104
Sucee
Én hagyom már a francba, 296 MB lejön, és vége, mintha kész lenne. Eljátszottam ezt kétszer, 50-100 közötti sebességgel... Egy demo azért nem ér ennyit.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
18823 levél
Válasz 11.02.22. 21:55 #103
Peace
30-50k-val jön, bár ez szerintem az itteni ótvar fos wifinek köszönhető. Lehet inkább majd holnap délelőtt próbálkozok vele, addigra talán felkerül torrentre is.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
139 levél
Válasz 11.02.22. 21:51 #102
Netsu
Nekem 130-200 között jön.
3068 levél
Válasz 11.02.22. 20:57 #101
Sucee
Csak nálam töltődik baromi lassan a demo? Vagy más nem is próbálta?
Szerk.: letöltési sebesség, nem a játékon belüli loading
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
192 levél
Válasz 11.02.20. 21:10 #100
attilusz
Sziasztok.
Valaki PM-ben eltudná küldeni a linket honnan tudom németül leszedni a demo-t. Mivel németül jól tudok ezért nem várnék tovább angol verzióra. Köszönöm.
1146 levél
Válasz 11.02.20. 17:43 #99
sysnrt
Ja, így már érthetőbb. Amúgy csak kedden jelenik meg hivatalosan a demo, tehát az ember eldöntheti, hogy vár-e még, vagy leszedi most. Ha egy mukkot nem tudnék németül, vártam volna, de így teljesen fölösleges.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.