Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» World of Tanks (Előzetes)

World of Tanks

World of Tanks
A legutóbbi World of Tanks cikkek, hírek
627 levél
Válasz 10.07.27. 22:21 #386
red5
Előszös is köszi a válaszokat RatBaG és davidb

@KINGTIGER88: Én úgy tudom, hogy valamit fogunk kapni köszönetként a tesztelésért, de még a fejlesztők se tudják, hogy mit.
27766 levél
Válasz 10.07.27. 22:09 #385
LordMatteo
Kicsit se lenne unfair előny a majdani kezdőkkel szemben mondjuk az én fullos PzII-sem 100%-os crewval, vagy a hasonló állapotú BT2-sem.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
36 levél
Válasz 10.07.27. 22:03 #384
KINGTIGER88
Még Beta a játék,de a karakterünket (tankunkat) a vfogják törölni a végleges verzió megjelenésésvel vagy megmarad? remélem nem törlik
6377 levél
Válasz 10.07.27. 12:01 #383
RatBaG
szerintem a panzer IV nagyon jó kis tank, fejlesztett toronnyal elég ütős, és emellé még elég fürge is marad. a panzer III más kategória, azt én is meghagytam scoutolni...
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
291 levél
Válasz 10.07.27. 09:58 #382
davidb
A Panzer III majdnem minden tekintetben jobb mint a Panzer IV. A Csak tűzerűben lesz jobb a PanzerIV, de abba se lesz sok köszönet a Schmallturm miatt mert az meg nagyon lassan fordul.
Szerintem a Panzer III-ashoz az 5 cm-es ágyú jobban illik. RatBag jól mondta a 7,5 cm-esnek kicsi a páncltörő képessége.
A teljesen kifejlesztett Panzer III szerintem az egyik legélvezhető német harckocsi.
36 levél
Válasz 10.07.27. 07:06 #381
7-HUN
Nekem tetszik a játék csak az orosztankok el vannak tulozva tegnap összeakadtam egy T43-al 2x lőttem segbe a VK3001H 88-as lövegével levett 30% tölle lazán megfordult és egy lövéssel kilőtt szemből ez gáz.
6377 levél
Válasz 10.07.27. 02:57 #380
RatBaG
az a 75ös azt hiszem az, amelyiknek nagyon kicsi a penetrationje, szóval az 50es.
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
627 levél
Válasz 10.07.27. 02:23 #379
red5
Eddig elvoltam a recruit meccsekkel, de most úgy döntöttem, hogy feljebb lépek. A Pz III Ausf A-t átugrottam és megvettem a közepes Pz III-ast. Érdemes ezt kifejleszteni vagy amint tehetem menjek a Pz IV-esre? Egyébként a a Pz III-asra a kisebb kaliberű, de gyorsabb 50 mm-es ágyút vagy a 75 mm-eset érdemes felraknom? Előre is köszi
6377 levél
Válasz 10.07.27. 02:07 #378
RatBaG
a sima tigris botrányosan szar. estem-keltem vele, mondom nem igaz, én csak nem lehettem hirtelen ennyire láma, előtte megszokottak voltak az 5-6 killes körök...
szerencsére ma eladtam. a királytigris egy teljesen más világ, egyetlen kis gond, hogy gyenge az ágyúja a ruszki tankokéhoz képest.
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
291 levél
Válasz 10.07.26. 22:35 #377
davidb
Ezzel a Tiger I-el képtelen vagyok tartosan plusszos csatákat játszani. Nagyon lehangoló. Szerintem én is várok a 0.5.0 verzióig, ha ott se lesz valami érdembeli javulás akkor nekem ennyi volt a WoT. Aztán majd pár év múlva megnézem, mennyit javult. Addig is inkább előszedem a 10 éves Panzer Elitet ha harckocsis játékot akarok.
291 levél
Válasz 10.07.26. 22:07 #376
davidb
Igen erre gondoltam. Köszönöm szépen.
291 levél
Válasz 10.07.26. 21:56 #375
davidb
Ha végigolvastad volna amit írtam, akkor tudnád hogy nem nagyon tudok angolul és nem hobbim kiszótárazni olyan nyelvet amit nem szeretek. Bocsánat hogy van tapasztalatom egy szinte ugyan ilyen MMO-ban, és merek rá hivatkozni. A későbbiekben tartózkodom tőle.
627 levél
Válasz 10.07.26. 21:02 #374
red5
Bocsánat, elsiklottam a linked felett, de ezt az interjút találtam meg én is pár hete. Igaz, most fejből írtam, de összefoglaltam a klánra vonatkozó lényeget.

Elnézést mindenkitől a hozzászólásdömpingért, legközelebb nem kapkodok.
627 levél
Válasz 10.07.26. 20:46 #373
red5
Hopsz, kiléptem, de azt még elfelejtettem, hogy lesz diplomáciai része is a klános kampánynak. A körülöttünk lévő klánokkal köthetünk megnemtámadási szerződést, aláírhatunk paktumot kölcsönös segítségnyújtásról, megoszthatunk hírszerzési adatokat, vagy biztosíthatunk szövetségeseinknek szabad átjárást a területeinken.
627 levél
Válasz 10.07.26. 20:41 #372
red5
Én linkeltem be még egy képet pár hete. Erre gondolsz? Elolvastam pár cikket és előzetest a játékról, úgy sikerült megtalálnom.

Egyébként a leírtak alapján a klánrendszer úgy fog működni, hogy lesz egy térkép - folyamatosan fog bővülni - több száz tartományra felosztva, és ezekért kell a klánoknak harcolniuk. Elvileg nem csak Európa lesz, hanem az afrikai sivatagos pályáktól kezdve az ázsiai őserdőkön át több helyszínen is küzdhetünk. Minimum 15 ember kell a klánalapításhoz, és maximum 100-an lehetnek tagok. Elvileg különböző típusú tartományok lesznek. Ezt nem igazán részletezték, de valami bevételt és bónuszokat termelnek majd. Aki klánban van annak megnyílik több fejlesztés és vásárolható segédeszköz. Viszont megéri külön is játszani, mert azokat az embereket zsoldosként a klánok felbérelhetik egy-egy hadjárat idejére.

Én ennyi információt találtam eddig a klán játékmódról, de ebből még semmit se vegyetek biztosra, mert csak interjúkból és előzetesekből szedtem ki
535 levél
Válasz 10.07.26. 20:40 #371
Rigida
ez nem a navy field, nem is értem hogy mér kezdesz mindent úgy hogy "a Navy Fieldben..." ez a wot más fejlesztő más játék. ha végigolvastad volna amit linkeltem akkor láttad volna hogy a Clan Leadernek össze kell szedni 15 embert mielőtt támadna->egy csatába egy csapatba 15 tank lehet. sztem ez világos
A dyslexic man walks into a bra.
291 levél
Válasz 10.07.26. 20:21 #370
davidb
Rigida, Lord Matteo: szerintem egy klán harc nem olyan lesz mint egy egyszerű csata, hanem más. A Navy Fieldbene ezt úgy oldották meg, hogy ha kikötő ostrom van akkor bejön egy ablak amiben egy pálya úgy van felosztva mint egy sakktábla. Minden egyes négyzetér harcok folynak. Egyidőben egyszerre több. Egy előre megbeszélt stratégia szerint meg van hogy ki melyik négyzetet támad egy csapatban, illetve másik oldalról véd. Így elehetséges az hogy akár 500-an harcoljanak egy kikötőért. Amúgy a NF-ben egy szoba 128 fős lehet maximum, de az speciális szoba. A klánharcokban nem tudom mekkora egy szoba maximális mérete.

Valószínűleg másképp csinállják meg a WoT-ban de szerintem hasonló alapokon. Ha csak 18-20 fős lenne egy klán akkor gyakorlatilag folyamatosan harc lenne minden városért mert rengeteg klán lenne, ami eséllyel indulna a harcokban. Igazából senkié nem lenne huzamosabb ideig a város/tartomány. (Ha egyáltalán jól képzelem el milyen lesz.)

Az interjút sajnos nem értem meg teljesen és most nincs kedvem szótárazni.
27766 levél
Válasz 10.07.26. 20:00 #369
LordMatteo
Na ezaz, 15 ember tesz ki egy csapatot, egy jól működő klánnál ahol nem kell napi 24 órában bent lenni, bőven elég 18-20 ember.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
36 levél
Válasz 10.07.26. 19:41 #368
KINGTIGER88
Egy kérdésem lenne az aranyat hol lehet venni? Mert nkem adott 150 goldot egy csata után.
535 levél
Válasz 10.07.26. 19:02 #367
Rigida
30-40 ember? minek? egy csatába maximum 30 ember mehet be ebből 15 az egyik 15 a másik csapatba. elég ha van 15-20 ember

és ráakadtam a klános dologra. nem pont ott volt ahol mondtam de itt a link:
angoltudás nem árt
A dyslexic man walks into a bra.
535 levél
Válasz 10.07.26. 18:55 #366
Rigida
valahol olvastam a wot oldalán hogy a klánrendszeren keresztül is lehet goldot szerezni nem pénzért.
A dyslexic man walks into a bra.
291 levél
Válasz 10.07.26. 14:15 #365
davidb
Valaki belinkelt egy képet egy Európa térképről. Sajnos nem találtam meg. Ha jól emlékszem városok és talán tartományok voltak rajta. Gondolom a klánok ezekért a városokért fognak egymás ellen harcolni. Úgy gondolom hogy ezeket kell majd védeni/támadni, aki birtokolja kap valami apró bónuszt. Persze biztosan tudnak majd a klánok egymás ellen, nem csak a városokért harcolni.

Az őszi teljes játékot szerintem 10000-es nagyságrendű játékos fogja nyúzni. Egy-egy klánba nagyon sok több száz ember is tartozhat majd. Tehát 30-40 emberrel önálló klánként nem hiszem hogy lesz esély a klánharcokban. NF-ben ha jól tudom max. 10000-es egy szerver és 150 fős klánnal már talán érdemes kikötőt támadni. A WoT szerintem sokkal nagyobb lesz. Fele annyi emberrel se számolj, mint amennyit ismersz. Ősztől már iskola, egyetem. Kevesebb lesz az ideje a tanulóknak. Valaki lehet hogy csak pár hónapig tartja majd érdekesnek. Például én se fogok játszani a teljes verzióval, legjobb esetben is havonta maximum 4 napot, mivel a laptopom nem megy. A klánharcokban az olyan emberek számítanak akik rendszeresen játszanak és nincsenek lemaradva sokkal a top játékosok mögött. A többiek a kisebb járművük, gyakorlat hiánya miatt kevesebb harcértéket képviselnek. (NF-ben elég sokat játszok, de vannak olyan játékosok akikról tudom hogy hiába van/lenne jobb hajóm akkor is kevés lenne az esélyem ellene, mert többet játszik, gyakorlottabb, egyszerűen jobb.)

Persze ez csak az én feltételezéseim a NF alapján, lehet hogy több klán is tud együtt ilyen harcokban részt venni. Vagy teljesen más lesz mint ahogy én gondolom.
27766 levél
Válasz 10.07.26. 13:13 #364
LordMatteo
30-40 ember miért kevés?

Én lentebb felajánlottam a lehetőséget - nem klánhoz! - az együtt játszáshoz, így könnyebb, van aki élt is vele, ha lesz Dome klán (miért ne lenne), tudom hogy lesz 5 olyan ember, akikre lehet építeni De ha nagyon akarnánk, innen, a Pc Domeot olvasók köréből lehetne egy 15 fős csapatot összeszedni, mert sokan jötte a kulcsért, aztán nem is írnak, de olvasni olvassák (találkoztam ilyen emberrel).

Attól meg nem félek, hogy a prémium tankokat berakják az azonnal megvehetők közé, legalább csataszámhoz kössék, de ezt majd lesz, aki javasolja a fejlesztőknek.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
16989 levél
Válasz 10.07.26. 13:06 #363
KisCsirkee
Jah, a Királytigris után jó lesz majd Pz II-vel osztani a népet! Megértem én, hogy nem adják az egészet ingyen, meg hogy farmolj ha kell a pénz de a -10k-s csaták a Tigrissel és a -5k-s csaták a Pantherrel nem kicsit felb@sznak.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
291 levél
Válasz 10.07.26. 11:44 #362
davidb
Mikor jön ki a 0.5.0 verzió?

A végleges verzióban gondolom a teljes tech tree lesz benne, azokkal a prémium járművekkel. Ha nem változtatnak a prémium tankok megvételének feltételein, már az elején meg lehet venni a Löwe, M6A2E1 és hasonló nagyon erős harckocsikat. De ezek Királytigris, IS-3 szintű harckocsik és hamar meglehet szerezni őket, mert nincsen olyan szintkorkát mint a NF-ben a PBB-kre. A bétában a leggyengébb prémiumok vannak, és valóban nem érnek semmit.

A PBB-k a NF-ben gyakorlatilag a BB1-BB3-as közti hajókat kiütötték a játékból, ez ott 15-20 szint és 3 hónap játék prémium nélkül. Baromi nagy szívás ha nem vetted meg, elég játszhatatlan volt. Ha jól emlékszem Madrac, te se repdestél a boldogságtól amikor kifarmoltak PBB-vel. Jelen esetben a WoT-ban is ugyan ez lesz csak már a játék elejétől.

Gondolom a WoT-ban is a kláncsaták teszik fel a pontot az i-re. Ez népszerűbb témakör mint a hajók, de szerintem itt is ugyan az lesz a helyzet mint NF-ben. Nem lesz elegendő ember egy magyar klánhoz, mert csak prémiummal lehet értelmesen fejlődni. Nem mindenki akar/tud prémiumot venni. A NF-be is jó pár ismerőst hívtam, de vagy megunták pár hónap alatt a sok szívást, vagy aki tudna venni prémiumot, gyorsan fejlődni annak a család és a munka mellett nem jut ideje a játékra. Egy év alatt nem tudtam rávenni még 10 embert se hogy aktív játékos legyen. A másik szerveren pedig kénytelenek voltak squaddá visszaminősíteni a Magyar Flottát és beolvadni egy nagy flottána.
Pedig már most a bétában egyesek szervezkedtek valamit. 30-40 aktív ember kevés lesz.

"hogy örüljünk, hogy egyáltalán ilyen sok tank megvehető lesz a játékban creditért" - Érdekes hozzáállás.

Madrac: jó lenne ha Matyival felnéznétek NF-re is mert alig van magyar. Amúgy pedig meg van az orosz ship tree. Az egész nemzet prémium lesz, egy összegben fizethető. A PBB-k árából következtetve a nemzet ára három szemjegyű lesz, euróban.
627 levél
Válasz 10.07.26. 00:38 #361
red5
Játszottam már mikrotranzakciós mmo játékkal, de ott a járművek fele pénzért vehető pontokba került, továbbá a felhasználható segítségek és eszközök háromnegyede is csak pénzért volt elérhető. Ráadásul egy kezdő jármű került átszámítva 1500 Ft-ba, úgyhogy én azon a véleményen vagyok, hogy örüljünk, hogy egyáltalán ilyen sok tank megvehető lesz a játékban creditért. Kizártnak tartom, hogy ingyen osztogatnának aranyat.

Szerk.: Mellé ment a válasz, de vedd úgy, hogy egyetértek
4187 levél
Válasz 10.07.26. 00:22 #360
Madrac
Nekem premium nelkul is pluszosak a csataim ha nyerunk. Hogy a vesztesnek meg miniuszos meg elfogadhato, mert altalaban epp csak minuszba futok vele. Azt meg hogy adjanak aranyat eles jateknak is erdekes es elvetendo otletnek tartom. Ha kell a plusz amit nyujt fizess erte. Navy Fieldben sem kapsz creditet a shopba, pedig a premium hajok ott ernek is valamit nem ugy, mint itt a tankok.
Quoth the raven, `Nevermore.'
291 levél
Válasz 10.07.25. 23:23 #359
davidb
KisCsirkee:
Nem tudom hogy miért zavar ha lenne magyar prémium harckocsi. Jelen állás szerint igazad van, esélytelen a többi harckocsi ellen. De nem k*rvára mindegy hogy Panzer III A-ban vagy 41M Turánban halsz meg? Különben is prémium lenne, ha akarod megveszed ha akarod nem. Ha esetleg 3 fajta játékmód lenne, például: 1-2, 3-6, 7-10 szintű járművek, akkor már a 3-6-osban lenne valami esélyed magyar hk-val is. Erről jut eszembe javasolni a supportos levelemben ezt a szintenkénti bontást.

Madrac:
A credit problémával nem értek egyet veled. Azért ne kelljen már kisebb harckocsival farmorni azért hogy tudjam javítani és lőszerrel feltölteni a harckocsit. Ha sebeztam akkor már legalább annyi creditet kapjak hogy épp kijöjjön a javítás és a lőszer. Ha annyira szerncsétlen voltam hogy nem csinálltam semmit és kilőttek akkor jogos. A farmolás maradjon arra hogy könnyebben lehessen creditet szerezni, de ne azt hogy farmolással lehessen fejlődni ha nem veszek aranyat.

Az aranyban szerintem megint nincs igazad. Azt támogatnám ami most van: ha aktívan játszol x csatát naponta akkor a következő nap ha belépsz kapsz egy kevés aranyat. Ez korrekt lenne, nem kell sok elég 100. Mert ha kiveszik ezt a lehetőséget akkor aki nem vesz aranyat az baromi nagy hátrányba kerül, mivel az APCR és a HEAT lövedék aranyba kerül. Ezzel a kevés arannyal biztosítani tudja hogy a komolyabb ellenfeleket ne csak oldalról/hátulról tudja eredményesen támadni, hanem ha más lehetőség nincs akkor a jobbik lőszerrel akár előlről is. Persze a prémium account és a prémium harckocsik arát meg kéne növelni hogy ne lehessen megvenni ezeket a naponta kapott aranyból. Szerintem ez az egyik lehetőség. A másik az hogy hogy az APCR, HEAT lőszer ne kerüljön aranyba hanem csak creditbe, de mondjuk 5-ször annyiba mint az AP.

Szerintem az arany feladata az olyan extra szolgáltatás lenne mint a prémium tank, extra skinek a harckocsikra, +50%-al gyorsabb fejlődés. Úgy csinállják meg, hogy prémium nélkül ne lehessen végigrohanni. Például ez szerintem rohanás: két hét alatt Tiger I-es hk-m lett, pedig nem játszottam napi 8-10 órákat. De ne az legyen, hogy ha nem veszek akkor csak farmolással tudok fejlődni.

Attól meg nem félek hogy nem fognak tudni megélni.
4187 levél
Válasz 10.07.25. 22:07 #358
Madrac
Latom nem ertetted amit irtam. Farmolas=munka a penzert. Magyarul mesz kisebb tankokkal is a penzert. Ha ugy csinaljak, hogy vegigrohanhass az egeszen ki a halal venne aranyat?
Quoth the raven, `Nevermore.'
16989 levél
Válasz 10.07.25. 21:58 #357
KisCsirkee
Na, azért az, hogy nem lehetetlenít el, nem igaz. Magas tíreken, ha csak nem ölsz 4 felett, ami nem mindig igaz, vagy ha bekapsz egy lövést a lőszeredbe, akkor brutálisan nem lehet megélni. A javítás és a lőszer nem csak egyszerűen elviszi az 5000-ret, amit kapsz, hanem sokkal nagyobbak a kiadásaid, mint a bevételed. Ha nincs prémiumod, nem maradsz meg a felsőbb szinteken!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
4187 levél
Válasz 10.07.25. 21:21 #356
Madrac
Jatekegyensuly: Ez egy CLOSED BETA. Arra van hogy a hibakat kiszurjek mielott a nagy kozonseg ele kerul a program. Igen a jatekegyensulyi dolgok is ide tartoznak. En varok most a 0.5.0-ig, igen sok aprosagot javitanak, aztan nekiallok postolni a forumba majd.

Farmolas: Szerintem tokeletes ahogy van. Ha veszel aranyat akkor lesz premiumod es gyorsan haladsz. Ha nem veszel akkor farmolod kisebb tankokkal. Ezzel elerik, hogy tobben vegyenek aranyad, de a jatekot meg nem teszik tonkre, mert haladhatsz nelkule is. Vmibol meg kell elniuk.

Modulsebzes: Ezzel kapcsolatban sok a siras a forumon is. Szerintem is inrealis, hogy meglo 1 kis tank az agyujaval, ami sose vinne at a pancelom, de szinte minden lovesevel kiszed egy belso cuccost. Vannak agyuk raadasul, melyek sokkal gyakrabban csinaljak, ami bugra utal erosen. Elvileg 0.5.0-ban lesz vmi valtozas, de hogy szeretni fogjuk-e nem tudom.
Quoth the raven, `Nevermore.'
16989 levél
Válasz 10.07.25. 21:01 #355
KisCsirkee
Ja, aztán harcolj a Turánokkal a KV-k, T-34-esek, Pz IV F2-esek, IS-ek és egyéb jobb dolgok ellen? A Pantherekről, Tigerekről és Tiger II-őkről nem is beszélve! Fincsi mi?

Elegem van ebből a magyar tankot a WOT-ba dologgal. Nincs értelme. Minden hazai fejlesztést élve ennének meg a csatatereken, kivéve talán a Tast, ami prototípus. Az egyetlen valamelyest használható dolog a Zrínyi rohamlöveg lenne, mint TD. Na meg aztán, mi az esélye annak, hogy egyáltalán bekerülnek? Miért pont a magyar tankok?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
291 levél
Válasz 10.07.25. 20:06 #354
davidb
Annyira nem volt gyenge, a Panzer II-essel egálban lenne. De Valóban nem erre gondoltam hanem a Turánra, csak kevertem a nevüket. A 41M Turán már akár a Panzer IV C-vel is egy súlycsportban lehetne a 43M Turán pedig végképp.
5240 levél
Válasz 10.07.25. 19:15 #353
Pras
Toldit? Naananana, miért nem mindjárt Ansaldo CV-33-at? Már látom is magam előtt a játéktechnikáját! Csak a T0-ba engednék be, és már XP-t kapsz arra, ha a lánctalp nem szakad le egy rossz manővertől. A prémium lőszer a 8mm-es AP, ötven darabja egy normál cash-pont, maga a harckocsi négy tonna búzába kerül.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
535 levél
Válasz 10.07.25. 19:08 #352
Rigida
ha jól tudom tervbe van 1-2 magyar tank bevétele is
A dyslexic man walks into a bra.
291 levél
Válasz 10.07.25. 18:53 #351
davidb
Az autó aiming az amikor jobb klikkel a célponton tartja az ágyúcsövet? Mert ha az akkor egyszer kipróbáltam, nem jött be. Az automata célzás a NF-ben se jó, csatahajóra = gyors halál, ki is szokták gúnyolni aki olyat rak csatahajóra.

Más nevében nem írok, csak megemlítem hogy többen hasonló véleményen vannak és nem tetszik nekik ez az irrealitás. Mint írtam jobb ha mindneki külön rinyál, nagyobb az esélye hogy változtatnak. De csoportosan nekem csoportosan is jó ha nem akar mindneki külön írni. Irreális dolgokat, adatokat légyszíves ne javasoljatok. Mert manapság nem divat a szimulátor, csak ez van.

Elég sok a magyar játékos már a bétában is. Jó lenne kikönyörögni egy magyar prémium járművet. Például egy Zrínyit, Toldit vagy Tast. De úgy se jönne össze.
278 levél
Válasz 10.07.25. 17:13 #350
Adamra
Talán hozzá tehetnéd azt, hogy a PC Dome tesztereinek nevében írsz mert ezek a problémák úgy általában mindenkinek szúrják a szemét. Ne keljen már farmolni a Jagdpantherhez lőszerért mert szívbajt kapok...
"Vagy találunk ott utat, vagy építünk egyet."- Hannibal
16989 levél
Válasz 10.07.25. 17:13 #349
KisCsirkee
Próbálj egy 88mm-es ágyúval autoaimmel kiszedni egy 60-nal guruló BT-7-est vagy A-20-ast oldalról. Nem olyan könnyű. 2 centis gépágyúra a rectuit battle-ökön még nagyon jó, de mivel a felsőbb szinten a gépágyú csak a festéket karcolja, ott már nem ilyen egyszerű a dolog.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
291 levél
Válasz 10.07.25. 16:56 #348
davidb
Vegyesen az előttem lévő hozzászólásokra:

Nem fórumra akarok írni, közvetlen a supportnak egy e-mailt. Bár lehet hogy a fórumra is felrakom ha lefordítattam. A fórumra angolul érdemes írni?

AZ orosz nehézharckocsik sebessége szerintem megfelelő, a Tigriseké nem. Nagyon nem. Kiábrándító. Ráadásul ha nem lövök ki 2-3 járművet akkor nem kapok elegendő creditet a javításra se, most már aranyat kell beváltanom hogy tudjam javítani. Az hogy a kezdők között kelljen creditet szerezni, hát elég gáz a játék szempontjából.

Figyelj az hogy egy Panzer IV kilő egy Királytigrist? Lehetséges. Ha oldalról támadja simán. (A magyarországi harcokban egy Királytigrist oldalról kilőtt egy szovjet 57 mm-es vontatott AT ágyú. A másik felén távozott a lövedék.) Nem ez a baj.
A páncél megvastagítást remélem nem javasoltátok, mert az jó. Annyi mint a valóságban, azon nem kell változtatni. A baj az hogy a szovjet ágyúk baromi erősek. Mint már említettem a 85 mm-es ágyú és a többi ami felette van (100 mm, 107 mm, 122 mm, 152 mm) 20-30, de pl. a 122 mm-esnek 42 mm-errel nagyobb az átütőképessége mint a valóságban. A KV tankokra már ráfér ez a 122 mm-es. Ezért van az hogy a Tigris és a többi nehézpáncélos gyengén szerepel. Egyszerűen túl erősek a szovjet ágyúk. Ráadásul nagyot is sebeznek. AZ oké hogy a HE baromi erős, abba a nagyobb kaliber miatt több robbanószer fér. De az AP miért ilyen erős? A szovjet AP lövedék tömör acél, a német AP lövedékekben volt egy kevés robbanószer. Ezért lehet rengeteg olyan kilőtt szovjet, angolszász harckocsit látni ami kigyulladt. A német AP lövedékeknek is kéne annyit sebezni mint a ruszkinak, vagy a ruszkik sebzését kéne csökkenteni annyira mint a német. Viszont a német APCR lövedékekben nem volt robbanószer, az csak átszabta a páncélt és utána darabokra hullott (ha elég vastag volt a páncél hogy megrepedjen a lövedék, he nem akkor átment a túloldali páncélon is, de általában ekkor is KO). Láttam szovjet hk-ról belső képet APCR találat után, úgy nézett ki mintha lesmirdlizték volna, a kezelőeszközöknek annyi. A személyzetből se maradhatott sokminden, szerintem nem egy darabban szedték ki a holttesteket.

A másik az amit RatBaG is említett: minden második lövés valamit tönkretesz a járműben. Széthullik alattam a jármű. Nincs olyan csatám hogy a motor, lőszer, ágyú vagy a torony közül minimum az egyik kine esne a harcból, sokszor 2-3 komponens is megsérül. Ráadásul mindig az ami éppen a legfontosabb lenne.

Ez egy MMO, beláttam hogy ne várjak el maximális realitást. De azt elvárom hogy az ágyúk a valóságnak megfelelően szerepeljenek, ne lehessen német 50 mm-es és szovjet 76,2 mm-es normál AP lőszerekkel átlőni egy Tigris páncélját (sajnos a játékban megtörtént).
Figyeljetek, ez egy MMO érdemes rinyálni, mivel ha elég sokan és sokszor rinyálnak a fejlesztők kénytelenek egy idő után változtatni. Itt tudunk változtatni, nem kell modokat fabrikálni. Minél reálisabb annál élvezhetőbb lesz. Persze azért van egy bizonyos határ, amit nem kell elérni a realitásban, mert egyoldalú lesz. (A Navy Fieldben is megtörtént, pár angol csatahajót feltápoltak mert népszerűtlenek voltak/egyesek rengeteget sírtak, csak épp ott túl lőttek a célon és pár hajó túl jó lett a valósághoz képest, de ugyanúgy népszerűtlenek maradtak azok a hajók.) Sajnos nem tudok kellő mértékben se angolul se németül, ellenben folyamatosan bombáznám a fórumot/supportot a levelekkel.

Bocsánat a hosszú hozzászólás miatt.
5240 levél
Válasz 10.07.25. 15:30 #347
Pras
Ezért kell a homokozóban kirámolni a loltraktorokat Pz.35(t)-vel. Most vettem egy Pz.III-ast a III Ausf. A helyére, de még most is csak úgy bírom idegekkel, hogy a recruits battle-ből megy át az anyag free experience-re, a maradék gold meg cash-re. III. A-ról úgy léptem tovább, hogy háromnál több csatát nem játszottam vele. Kérdés, hogy ez meddig működik, egy darabig még biztosan, csak addig működjön, amíg olyan cucc lesz a seggem alatt, amivel már legalább élvezem a játékot.

Megjegyzem, ez az auto-aim nettó kibaszás. Pár napja jutott el az agyamig, hogy esetlegesen azt is ki kéne már próbálni, és azóta a Pz. II-vel is nem ritka, hogy minimum három majmot szórok ki gépágyúval - menetből... olyan nagyon talán nem nyúl bele a balanszba, ennek ellenére azt mondom, egy ilyen játékba nem jó ötlet ekkora mankót tenni bele. A mókus vagy tudjon célozni, vagy dögöljön meg méltósággal.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
6377 levél
Válasz 10.07.25. 14:58 #346
RatBaG
ez ugyanúgy érvényes a tigrisre is, de szvsz az perpill gyengébb (meg igazából a td-hez húz a szívem).
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
535 levél
Válasz 10.07.25. 14:45 #345
Rigida
"azóta már halálra kerestem volna magam az tuti kis jagdpantherben."
ha van prémiumod igen de ha nincs jó ha a javításra és a lőszerre valót megkeresed
A dyslexic man walks into a bra.
6377 levél
Válasz 10.07.25. 14:12 #344
RatBaG
azt azért meg kell jegyeznem, hogy így is kurva jó a játék, csak perpill tele van bosszantó apróságokkal...
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
6377 levél
Válasz 10.07.25. 14:09 #343
RatBaG
a vk3601-el taroltam, 5-6 kill szokásos volt. mióta megvan a tigris, csak szenvedek, egy nagy lomha céltábla vagyok, amit a pz4-ek is sebeznek, a fejlesztett 88as meg lassú és túl keveset sebez.
jobb lett volna, ha kitartok mikor, a marderrel szoptam. azóta már halálra kerestem volna magam az tuti kis jagdpantherben.
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
36 levél
Válasz 10.07.25. 14:03 #342
KINGTIGER88
Sziasztok valaki küld nekem invite codot ha esetleg maradt még valakinek goodboy007 írtam pü-ben,de még nem válaszolt valaki pü-ben elküldene egy invate codot jó lenne kipróbálni.Előre is köszönöm
4187 levél
Válasz 10.07.25. 13:33 #341
Madrac
A heavy tankokat nerfeltek az eu beta elott. Most a mediumok a jok, de mar jeleztuk, hogy tul gyengek a heavyk, remelem visszaadnak nekik egy kis pancelt mert vicces hogy PzIV atuti a tigris2t is.
Quoth the raven, `Nevermore.'
6377 levél
Válasz 10.07.25. 13:22 #340
RatBaG
na akkor ezzel csak megerősítetted azt a gondolatom, hogy nem hajtok a köv tigrisért. lomha szar, és még kicsit is lő.
az alap tigris meg tuti, hogy bugos, vagy valami el van baszva a sérülésmodellben. bárhol-bármikor első bekapott találat -> turret jammed + main gun damaged + ammo rack damaged. MINDIG!
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
4187 levél
Válasz 10.07.25. 13:11 #339
Madrac
A hivatalos forumon. Ja es az euroepean cloased beta reszbe ird mindenkep!
Quoth the raven, `Nevermore.'
291 levél
Válasz 10.07.25. 12:47 #338
davidb
Hol lehet reklamálni, észrevételeke, javaslatokat tenni? Mert pédául a Tigris I játszhattalan.
Most is rálőttem 20 m-ről egy ISU-152 frontpáncéljára ami csak egy kicsit döntött, 3-ból 3 lövés lepattant, az mocskos ruszki szar meg 2 lövésből kilőtt.
291 levél
Válasz 10.07.25. 11:28 #337
davidb
Azért ne becsüljétek le a Leichttraktort. Körülbelül 230 méteres távolságból lepattant róla a 88 mm-es AP gránátom.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.