Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» All Points Bulletin (APB) (Ismertető)

All Points Bulletin (APB)

All Points Bulletin (APB)
A legutóbbi All Points Bulletin (APB) cikkek, hírek
44 levél
Válasz 10.09.01. 10:17 #9
fubenalvo
A játék 2-3 óra után rém unalmas. Béta teszteken volt alkalmam kipróbálni.
http://gw2.variance.hu - Variance Guild Wars 2 magyar hírblog
10589 levél
Válasz 10.08.17. 15:11 #8
Dark Archon
Hát ez érdekesnek tűnik, de mint azt már előttem is írták, félő, hogy hamar unalomba fullad. Elég sok csak PvP alapú játék tűnt már el a süllyesztőben, olyan nagy nevek is, mint a Shadowrun. Ha lesz trial, kipróbálom.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
4187 levél
Válasz 10.08.12. 18:02 #7
Madrac
Rossz is lenne, ha mindenkinek ugyanaz tetszene. Baromi unalmas lenne a világ. Nekem meg van mindig kb 8 óra játékidőm, havernak szerintem több is, majd egyszer lehet benézek még. Szerintem megvárok valami komolyabb frissítést vele.

A community része mindenképp tetszik a játéknak, nagyon ötletesen valósították meg a dolgok testre szabhatóságát. Ismerek is egy embert a fejlesztők közül, de már nem láttam hónapok óta.
Quoth the raven, `Nevermore.'
482 levél
Válasz 10.08.12. 09:10 #6
Playbahnosh
Mondjuk az is igaz, hogy a nagyvilágban a WoW neve tényleg egyenlővé vált a MMORPG-vel, de ilyen fogalomzavart azért a mi pozíciónkban nem engedhetünk meg magunknak, ugye Madrac?

Nekem sikerült 4 olyan emberrel összeállnom akik közül 2 már régebb óta játszik, és így azért jobb volt, mert kaptam tippeket és volt kitől ellesni a trükköket. Másrészt voltak olyanok is akik nemrég kezdték, nagyjából mind más szinten álltunk a játékban, így ha nem volt fent az egész banda akkor is volt mit csinálni, segíteni egymásnak feljebb jutni. Meg azért volt néhány új ismerős crim oldalról is, voltak akikkel előszeretettel gyilkoltuk egymást, és még jót röhögtünk is rajta általában

Lehet, hogy a mapokat gyorsan meg lehet szokni, nem tudom, én nem untam meg a játékot két hónap után sem, szerintem ez is ízlés és játékstílus kérdése...
4187 levél
Válasz 10.08.12. 02:26 #5
Madrac
A problémám a WoW résszel az volt, hogy teljesen az jön le belőle, hogy MMORPG=WoW.

Én se egyedül játszottam vele, 2 haverral rohangáltunk, de akkor is, keves az a két helyszín én azt mondom. Jól kidolgozottak, de akkor is tulságosan hasonlóak is egyszerre.
Quoth the raven, `Nevermore.'
482 levél
Válasz 10.08.12. 01:34 #4
Playbahnosh
na igen a két helyszín nem túl sok, de ha belegondol az ember, hogy mindkét kerület egyenként majdnem akkora (sőt, lehet nagyobb) mint anno a GTA 3 teljes térképe volt, azért már elég szépnek tűnik, főleg úgy, hogy ha rendesen körül is néz az ember. Az a rengeteg részlet és kialakítás azért nem két hét dizájn eredménye, látszik rajta hogy dolgoztak azért rendesen rajta a fejlesztők, szóval szavunk nem lehet. Igen, tényleg hamar kiismerhető és megszokható a két action district, de merem állítani, hogy csinálnak majd újakat.

ha pedig egy instában nincs elég vagy megfelelő ellenfél, esetleg idegesítő, még mindig át lehet menni más instába. Ha pedig összebarátkozik néhány játékossal és csináltok egy jó csapatot, akkor százszor jobb a játék, kipróbáltam

Amúgy a WoW-ot csak és kizárólag azért említettem mert az a legismertebb, most mondhattam volna L2-t, RF Online-t, GW-t vagy akár 100 másikat is, de azokat meg nem mindenki ismeri
4187 levél
Válasz 10.08.11. 14:34 #3
Madrac
"WOW masolat"... Ja ami meg ossze van lopva sok mas MMORPGbol szinte sajat otlet nelkul. Nem kene mindent a WOWhoz hasonlitani mar. Blizzard csinalt egy remek vilagot es osszelopott hozza sok otletet mas jatekokbol hogy a rendszer is mukodjon.

APB, kiprobaltam es tenyleg uncsi ugyanazt a kuldit megcsinalni 50x. Sot, sokszor mindig ugyanazok ellen is, mert csak ok vannak a zonaban megfeleloek. Errol fuggetlenul sok jo otlet van benne, latom a lehetoseget meg minden, de a 2 helyszin tul keves, tul hamar megismeri oket az ember es onnantol csak arrol szol, hogy akkor itt vagyunk, ez a feladat, meik camphely a legjobb nekunk.
Quoth the raven, `Nevermore.'
482 levél
Válasz 10.08.11. 11:22 #2
Playbahnosh
Na igen, a MOL dolog nem mindenkinek fog bejönni, de szerintem itt ez a lényeg. A mostani MMO-k nagytöbbsége gyakorlatilag ugyanaz, azaz MMORPG, WoW másolat. Grind, farmolás, craftolás, raidek, a séma ugyanaz. Ezek elé nem igazán tudsz leülni csak úgy egy félórára játszani, ezek előtt ott kell töltsd a fél napot ha valami el is akarsz érni. Pont ezért jó az APB, mert ez direkt a másik oldalt célozza meg, pörgős akció, nincsenen agyalás meg grind csak maga a játék. Aki mindenáron a WoW stílust preferálja, annak már van bőven elég választási lehetősége szerintem, viszont eddig az akciójátékosoknak nem igazán volt ilyen GTA-s MMO platform ahol kiélhették volna magukat. Abban más ez mint a CS vagy UT, hogy azért van annyi MMO elem, hogy különbözzön, CS-ben például nem lehet saját verdád amit úgy csicsázol ahogy akarsz, UT-ben nincs élő város, amiben lehet száguldozni meg dumálni haverokkal csak úgy.

A cikkből lehet nem érződik annyira, de az a 10 mp igenis kegyetlenül hosszú idő tud lenni egy ilyen pörgős játékban. Amíg halott vagy, nem tudsz segíteni a csapattársaknak, és miután újraéledsz még vissza is kell kutyagolni a harchoz, ami megint elég hosszú tud lenni néha. Letartóztatással nem sok játékost láttam vesződni, pont azért, mert gyakorlatilag védtelen vagy amikor rakod rá a bilincset és a társainak szabad préda. Sőt a bűnözők még kis is szabadíthatják egymást a bilincsből ha odaférnek. Ha több ellenféllel harcolsz egyszerre, nem igazán lehet letartóztatásra menni, mert az elkábulási idő nem túl hosszú, és ha letelik, akkor jön vissza harcolni az ipse, így vagy az összeset le kell bénítani egyszerre, vagy simán agyonlőni őket. Sokan nem is vesződnek ilyesmivel, gyilokra mennek egyből.

Az életfeltöltődés meg manapság ilyen "megszoksz vagy megszöksz" dolog. A HP csíknak és a medikitnek már igencsak leáldozóban. Direk azért, hogy pörgős maradjon a harc. Lehet nem túl realisztikus, de nem is ez a lényeg, a célnak tökéletesen megfelel és nem rombolja a beleélést sem annyira, hamar meg lehet szokni és taktikázni vele. Sokkal vontatottabb és kényelmetlenebb lenne a játékmenet ha még kötözéssel, medikittel kéne babrálni amikor ezerfelől ömlik a skúló.

Amúgy igen, maguk a küldetések egy darabig érdekesek, és meg is vannak variálva, az egyes fázisok is totál véletlenszerűek, szóval két egyforma küldetés nincs is tulajdonképpen. Egyedül bóklászva viszont halál unalmas, ezért csak csapatban ajánlott játszani, ami viszont rohadt fílinges ha egy jó team-et sikerül összeszedni, nagy élmény.

Több cikk nem lesz már APB-ről (max ha lesz kieg v valami), ez már a kész játék, totálisan üzemben van, szóval lehet menni játszani. Sőt már elindult a buddy program is, szóval lehet szerezni ilyen próba accountot a már játékban lévőktől, ingyen 6 óra játékidővel ha jól emlékszem, így ki lehet próbálni mennyire tetszik mielőtt megveszed.
2006 levél
Válasz 10.08.11. 09:43 #1
Corvus5
Szívesen kipróbálnám majd, remélem életképes lesz még akkor is, amikorra lesz új vas hozzá. Nekem éppen az a játék negatívuma, ami neked a pozitívum. Vagyis ez a MOL dolog. A küldetéseknél úgyis a golyószórás lesz a lényeg, nem maga a küldetés célja, emiatt totál sablonosnak tűnik az egész. Ha pedig agyatlan darálásra vágyom, akkor UT vagy CS, annyi taktika ezekben is van, mint ebben a játékban.

Persze látatlanban beszélek, szóval nem kell vérkomolyan venni, de gyanús, h a "mindenre lövök, ami mozog" típusú játékosok elég hamar unalmassá teszik a játékot. Pláne, h ha meghalsz, akkor 10 mp és újra akcióban vagy... ez gáz. Ha meg bűnözőként letartóztatnak, akkor 30 mp...WOW. Kiváncsi vagyok hányan fognak emiatt a plussz 20 sec-ért sokkolóval harcolni a tuti biztos gépfenyvert használó ellen ellen. 10 meg 30 perc, na úgy már fasza lenne.

Az életfeltöltödés is baromság. Menjél kórházba, vagy legalább vigyél magaddal elsősegélycsomagot és látsd el magad...

Kissé szélmalom harc szaga van a dolognak. 150x lejátszani az "elloptak egy autót, kapd el őket" autósüdözéses történet már vhogy nem motiváló.
Na de remélem nem lesz iagazam és egy ultrajó MMO lesz belőle.
Szívesen olvasnék még cikket róla, ha már úgy rendesen üzembe kerül a dolog.
766 levél
Válasz 10.08.11. 09:43
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
All Points Bulletin (AP (Ismertető)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.